Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

15478 Locuri de Munca in Bucuresti - Joburi in Bucuresti

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

15478 Locuri de Munca in Bucuresti - Joburi in Bucuresti

Cauta printr-o varietate mare de joburi in Bucuresti si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi in Bucuresti si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Content Moderator With Swedish-bucharest


Candidatul ideal Important: This job may require working a 24/7 schedule including weekends with alternating shifts and daily review of online content that may be highly egregious/sensitive in nature such as (but not limited to) graphic violence, self-harm, child abuse, and hate speech.Qualifications:Minimum qualifications Proficient level of Swedish Proficient level of English Min C1 • Previous experience in content moderation would be an asset. • High School DegreeDescrierea jobului Responsibilities Understand and remain up to date with content policies and guidelines shared by the client. Analyze online videos, social media, web page and advertising content for compliance. Examine the content which could be in text, image, audio, video, or another format daily. Identify content that is not in compliance with requirements and flag for action. Give feedback for policies/tools/processes improvements. Gain sound knowledge of adjacent and cross policies and not just limit to the policy a
GENPACT ROMANIA SRL

Manager Filiala Bucuresti


Candidatul ideal Știi să pui în valoare talentele individuale ale colegilor, pentru a obține rezultate spectaculoase la nivelul întregii echipe?Ai abilitatea de a conduce și inspira, de a genera coeziune și performanță, pentru vânzări remarcabile de soluții electrice complete?Vino acum în echipa Consolight, pentru continua împreună o poveste românească de succes!Profilul căutatAbsolvent(ă) de studii superioare, cu diplomă de licență de lungă durată, a unei instituții de învățământ superior cu profil economic sau tehnic.✔ Minimum 10 ani experiență în vânzări de produse (nonfood) sau servicii, dintre care minimum 2 ani în vânzarea în industria materialelor electrice / sanitare/ construcții (reprezinta un avantaj important).✔Experiență în implementarea și livrarea de strategii și planuri de vanzari.✔Abilități excelente de leadership și management al echipei.✔ Mod de lucru dinamic și participativ, ești motivat de mixtul activităților de birou (analize, rapoarte, ședințe) cu cele de teren (
CONSOLIGHT COM SRL

Suport Clienti Limba Romana Birou Bucuresti-salariu 2800 Net


Candidatul ideal BackOffice agent - ROMANIAN SPEAKERS - ON SITE - BucharestDescrierea jobului BackOffice agent - ROMANIAN SPEAKERS - ON SITE - Bucharest
S 800 CUSTOMER SERVICE PROVIDER SRL

Accountant With Sap (hybrid)


Candidatul ideal Requirements: University degree in Economics 1 - 2 years of experience as Accountant English language - medium level Excel – advanced level Knowledge of SAPDescrierea jobului Your role:The Accountant for our in-house finance function which supports operational, strategic and financial decision making at senior management level.You will analyze complex financial records and reports. You oversee accounting operations for specific finance process, regulate and authenticate financial transactions, by maintaining accurate and on timely fashion the company ledgersResponsibilities: Checks and validates that the entries in the local accounting system are in line with the applicable reporting requirements local and group. Performs month-end and year end closing operations in accordance with the statutory reporting requirements and regional/global policies. Manages accruals and prepayments; Re-conciliates between the local statutory accounting system and the reporting system; Co
ERNST YOUNG SRL

Operator Linie Productie


Candidatul ideal Candidatul Ideal- Minim studii gimnaziale finalizate - liceu cu profil tehnic constituie avantaj- Experiență de lucru anterioară în mediu industrial de cel puțin 2 ani- Capabil să furnizeze și interpreteze informații- Abilități bune de organizare și comunicare- Cunostinte de baza operator calculator;- Disponibilitate pentru lucrul in schimburi si weekend - flux continuu.- Abilitati de natura mecanica, cunostinte tehnice in ce priveste utilizarea aparatelor de masura (subler, micrometru, ceas comparator).- Disponibilitate pentru activitati fizice, activitati repetitive, activitati de organizare a locului de munca, intretinere curatenie si efectuare a lucrarilor de mentenanta planificata.- ​Abilitati de comunicare, in relatia cu cei din jur.Descrierea jobului Descrierea jobului- Asigură funcționarea continuă și eficientă a echipamentelor desemnate, cu scopul atingerii/depășirii obiectivelor de producție, în condiții de sigurantă a muncii.- Participă la toate activitățile
CANPACK ROMANIA S.​R.​L.​

Work & Life Events Advisor Dach (german Speaker)


Candidatul ideal What You Will Bring •Fluent in English and German (must have) •Attention to detail & high level of prioritization skills •Hands on attitude with focus on solving problems •Team player that can build long lasting positive relations with direct team, colleagues & stakeholders Nice to have: •Previous relevant experience in Human Resources, Customer Service or Administrative field in a SSC/BPO set up.Descrierea jobului What you need to know about this position: My Work and Life Events Advisor sits within our HR shared Service Center and forms part of the BU squad and provides generalist HR advice and guidance on HR policies, processes, and general colleague queries, acting as the first point of contact for MDLZ employees where self-service is either unavailable or where the query cannot be resolved through self-service channels available. The Advisor also executes all (non-self-service) work and life changes in Workday to ensure employee data is accurate and up-to-date. Ke
MONDELEZ

Customer Service Representative – On-site,​ Bucharest


Candidatul ideal Your qualificationsConcentrix + Webhelp is a great match if you: Are proficient or bilingual in English Have a bachelor’s degree (preferably in a technical domain) Are proactive, self-motivated, and solution-oriented Are available to work from our office in BucharestIf you feel you don’t check every box, we encourage you to apply anyway. We'll do our best to match you with the right job, whether it’s this or another role.Descrierea jobului Job descriptionIn this dynamic role, you'll interface with customers via inbound/outbound calls and/or via the Internet. This position is onsite in our beautifully renovated facility and provides service support and resolution of routine problems regarding client's products and/or services.Reimagine your careerAre you looking for a career change with a forward-thinking global organization? Come be part of our award-winning company driven by our people from 70+ countries where ALL members contribute and support each other’
WEBHELP ROMÂNIA SRL

Technical Draftsman


Candidatul ideal The position is assigned within the Retail Asset Management Team, meaning that the main responsibilities will focus on the growing operational assets. It offers a unique chance to observe and contribute to the dynamic function and evolution of a commercial project.The candidate will have the opportunity to learn about and understand all specific aspects of retail architecture management in order to contribute to a better organization of the company’s large portfolio of commercial developments.Requirements & Skills: Technical background, preferably but not mandatory Bachelor’s degree in Architecture or similar Experience in a construction/architecture office or development company AutoCAD software and Microsoft Office Good speaking and written command in English Previous experience in retail is not mandatory, but preferableDescrierea jobului Responsibilities: Thus, the candidate’s main responsibilities shall include: Collaboration on projects regarding the transformatio
PRIME KAPITAL DEVELOPMENT SRL

Presales Manager


Candidatul ideal Știi că te potrivești dacă ai: Experienta anterioara, similara in presales de minim 3 ani; Cunostinte tehnice hardware IT&C; Absolvent studii superioare; Bune abilitati de negociere, vanzare, prezentare si analiza; Bune abilitati organizatorice, atentie la detalii, atitudine proactiva; Capacitatea de a se ocupa de mai multe sarcini simultan; Capacitate de rezolvare a situatiilor dificile in relatia cu clientii/furnizorii; Orientare spre atingerea obiectivelor setate; Cunostinte avansate – Limba Engleza; Cunostinte foarte bune operare PC (Excel, Outlook); Reprezinta un plus experienta in achizitii publice / folosirea platformei SEAP.Descrierea jobului Ce vei face în echipa noastră: Identificarea solutiilor tehnice solicitate de echipa de Vanzari; Construirea ofertei tehnice / ofertei financiare catre echipa de Vanzari; Realizarea unor solutii personalizate pentru solicitarile venite din partea echipei de vanzari; Negocierea conditiilor comerciale / financiare / economic
EMAG

Tehnician Sisteme De Securitate


Candidatul ideal Suntem în căutarea unui Tehnician Sisteme de Securitate dedicat și experimentat pentru a se alătura echipei noastre. BGS este un lider în domeniul securității și căutăm o persoană talentată și pasionată să contribuie la creșterea și succesul nostru continuu.Cerințe: Experiență anterioară în instalarea și întreținerea sistemelor de securitate. Cunoștințe solide în domeniul tehnologiilor de securitate, inclusiv camere de supraveghere, sisteme de alarmă și control acces. Comunicare eficientă și abilități interpersonale pentru colaborarea cu clienții și echipa internă. Atitudine proactivă și capacitatea de a lucra independent.Descrierea jobului Responsabilități: Instalarea, configurarea și întreținerea sistemelor de securitate, inclusiv camere de supraveghere, sisteme de alarmă și control acces. Diagnosticarea și remedierea problemelor tehnice ale echipamentelor de securitate. Testarea periodică a sistemelor pentru a asigura funcționarea corectă.Beneficii: Salariu competit
STAFF RECRUITER SRL

Casier Bucuresti Mihai Bravu


Candidatul ideal Casier Bucuresti Mihai BravuDescrierea jobului Casier Bucuresti Mihai Bravu
PEPCO RETAIL SRL

Asistent Medical Generalist - în București


Candidatul ideal Cautam o persoana responsabila, dornica sa invete lucruri noi, deschisa atat in relatia cu persoanele din colectiv, cat mai ales in relatia cu pacientii, carora le acordam intreaga atentie.Descrierea jobului * Experientа minim 2 ani in punctii vеnoаsе (avantаj pеdiatrie);* Experientа in recеptie clinica medicаla constituiе un аvаntaj;* Cunostinte operarе PC;* Autorizаtiе de libera practica / Certificat de Membru OAMMR (valabil).
LABORATOARELE BIOCLINICA SRL

Tender Specialist


Candidatul ideal Must Haves•University Degree•Minimum 1 year experience in tender documents preparation and SEAP using•A good command of the Romanian and English language, both spoken and written is essential•Good knowledge of Microsoft Word, ExcelNice to Haves•Knowledge of public procurement law and administrative law will be advantage•Experience in the local healthcare industry working with tender, contracts, procurement or similarDescrierea jobului A Day in the Life •Prepares and submission of required documentation connected to public tenders and bid•Supports tender team in pricing aspects of tender process and online catalogue selling•Administers customer contract pricing and ensure pricing governance according to company policy•Manages pricing disputes & overrides.•Maintains contacts with the customers in relation to tender contracts and other business offers•Manages tender contracts and contract data base according to company policy and keeps all parties involved about pending s
MEDTRONIC

Analytics & Insights Specialist Crm (f/​m)


Candidatul ideal Ai studii superioare finalizate cu diplomă într-un domeniu relevant; Ai minim 3 ani experiență într-un rol similar. Experiența cu Power BI reprezintă un avantaj; Cunoști limba engleză la nivel avansat. Cunoașterea limbii germane reprezintă un avantaj; Stăpânești foarte bine pachetul MS Office (Excel, Word, PowerPoint); Ai abilități foarte bune de comunicare și prezentare; Ești foarte bine organizat, ai gândire analitică și ești atent la detalii.Descrierea jobului Împreună suntem Lidl, angajator de top pentru al 8-lea an consecutiv în România și pentru al 7-lea an în Europa. Vino alături de noi să faci parte dintr-o echipă pe care te poți baza, în care poți crește și de la care poți învăța în fiecare zi. Contează pe noi pentru un job care îți oferă toate beneficiile și oportunitățile care contează pentru tine.Rolul tău Vei face parte din departamentul Lidl Plus și vei fi responsabil de analiza, interpretarea și raportarea datelor cheie din aplicație; Vei contribui la co
LIDL DISCOUNT SRL

Ospatar /​ Sef De Sala


Candidatul ideal profesionist, motivat si zambitor amabil si perseverent; plin de energie, onest si modest; persoana energica cu spirit de echipa, mereu preocupat de calitate; prezenta agreabila; experienta in domeniul restaurantelor reprezinta un avantaj; limba engleza la un nivel bun.Descrierea jobului servirea clientilor intr-o maniera profesionala si placuta; administrarea coresta a stocului de bauturi; inregistrarea vanzarilor; pastrarea ordinii si curateniei locului de munca; pregatirea zonei de servire si de deservire a localului; preluarea comenzilor intr-o maniera eficienta si profesionista; cunoasterea meniului astfel incat sa poata oferi in orice situatie informatii competente cu privire la felul de mancare, tacamuri si bauturi; asigurarea unui serviciu de inalta calitate pentru clienti; corectitudine la intocmirea si incasarea notelor de plata. Beneficii: tichete de masa in valoare de 15-20 lei/zi
CASA CAPSA SA

Dispecer Sisteme De Efractie


Candidatul ideal Firma OK GUARD, fondata in 1994, angajeaza Dispecer sisteme de efractie, cu sau fara certficat de dispecer.Program de lucru in ture de zi si de noapte.Salariul 2.700 lei net/ luna.Se acorda prima in functie de performantaContract de munca din prima zi de angajare si concediul de odihna platit.Sediul firmei este central, P-ta Romana - str. Caderea Bastiliei nr. 56-58, sector 1.Relatii la telefon 0744.663.819Candidatii vor prezenta la interviu CV-ul personalDescrierea jobului Angajam dispecer sisteme de efractie la firma de paza
OK GUARD SRL

Consultant Vanzari - Bucuresti


Candidatul ideal .Descrierea jobului .
OPTICAL INVESTMENT GROUP S.​A.​

Controlor Financiar Senior


Candidatul ideal Ce ne dorim?Studii si experientaStudii superioare economiceExperienta de minim 5 ani intr-un post post similarExperienta intr-o companie cu activitate de productieCunostinte avansate de bugetare, raportare, analiza financiara Comportamente, aptitudiniComunicare si lucru in echipaRespectarea termenelor si rezolvarea rapida a sarcinilorGandire analiticaImplicare si orientare catre gasirea de solutiiResponsabilitateIntegritate si onestitateDescrierea jobului Ce vei face?Vei fi parte din departamentul financiar si vei fi responsabil(a) de bugetare, planificare, analiza financiara si previziuni si de raportarea financiara catre echipa de management si consiliul de administratie. Detalierea responsabilitatilor BugetareIntocmeste structura bugetului de venituri si cheltuieli si participa la elaborarea bugetelor departamentelor si unitatilor de business.Monitorizeaza executia bugetara si intocmeste previziuni pentru perioadele viitoare.Pastreaza o comunicare constanta cu depar
TONELI HOLDING S.​A.​

Montatori Panouri Fotovoltaice


Candidatul ideal Experiența anterioară în montarea de panouri fotovoltaice constituie un avantaj; Cunoștințe în domeniul electricității și a sistemelor fotovoltaice; Abilități bune de rezolvare a problemelor și de lucru în echipă; Atenție la detalii și capacitatea de a respecta termenele limită; Flexibilitate și disponibilitate pentru a lucra în diferite locații și în condiții variate de mediu; Capacitatea de a lucra la înălțime; Permis de conducere categoria B.Descrierea jobului Montarea și instalarea panourilor fotovoltaice conform specificațiilor și planurilor tehnice; Asigurarea respectării standardelor de calitate și siguranță în timpul procesului de montaj; Atenție la detalii; Asigurarea calității lucrărilor realizate; Identificarea și remedierea eventualelor defecțiuni sau probleme tehnice; Respectarea procedurilor și instrucțiunilor de lucru; Colaborarea strânsă cu echipa tehnică și supervizorii pentru a asigura un flux de lucru eficient și o comunicare clară; Munca presupune a
STRATOSPARK

Experienced Audit Assistant


Candidatul ideal We are looking for new full-time colleagues to join our Audit team:Graduate in Economics, Finance, Accounting, Business AdministrationHave good knowledge of accounting1-3 years previous working experience in commercial audit or accountingExcellent communication skills in English languageHave good skills for working with MS OfficeDesire to develop a career in auditDescrierea jobului ResponsibilitiesParticipate in rendering services according to client’s requirements and specific businessUnderstand, review and analyze the accounting documents of our clientsOffer administrative assistance to the audit teamWork at the client’s premisesWhat we offerA competitive financial package, including but not limited to budget for a flexible benefit platform, health insurance, yearly performance bonuses and, based on your tenure within Mazars, private pension fund;A blended working schedule, prioritizing working remote and your safety;An environment where personal development is encou
MAZARS CONSULTING SRL

Intrebari frecvente

Care este salariul mediu in Bucuresti?

Salariul mediu net in Bucuresti este de 5 200 lei. Venitul mediu brut fiind de 9 100 lei, potrivit datelor INS pe anul 2022.

Cate locuri de munca sunt disponibile in Bucuresti?

In prezent avem disponibille 15 478 locuri de munca in Bucuresti.

Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.