Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

13134 Locuri de Munca in Bucuresti - Joburi in Bucuresti

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

13134 Locuri de Munca in Bucuresti - Joburi in Bucuresti

Cauta printr-o varietate mare de joburi in Bucuresti si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi in Bucuresti si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Senior Accountant


Candidatul ideal Requirements Graduate in Economics or other relevant areas; Minimum 3 years of experience in accounting field, experience in consulting services is an advantage; Very good knowledge of Romanian Accounting Standards (IFRS experience is an advantage); CECCAR trainee or member; Very good communication skills in English; Computer skills (MS Office).Descrierea jobului Responsibilities Coordinating the team’s activities for dedicated Client portfolio; Checking the accuracy and completeness of the accounting records, while following quality control procedures; Performing month-end closing activities and reconciliations; Preparing Corporate Income Tax (CIT) and VAT calculations; Preparing tax declarations for VAT, Withholding Tax (WHT), and Income Tax; Preparing monthly/quarterly reports specific to each client; Preparing half-year accounting reports and annual financial statements; Preparing/Reviewing statistical reports as required by the National Bank of Romania; Providing
MAZARS CONSULTING SRL

Media netă estimată pe baza celor 152 de salarii introduse în Salario: 5300 RON/Luna

Personal Curatenie (custodian)


Candidatul ideal Daca va intereseaza acest job si doriti sa candidati, va rugam sa aplicati pe site-ul Ambasadei la adresa de mai jos, sau accesand butonul "APLICA"https://ro.usembassy.gov/embassy/jobs/ - Custodian (Personal pentru curatenie)DOAR CANDIDATII CE ISI CREEAZA CONT SI APLICA PE PLATFORMA ERA (ELECTRONIC RECRUITMENT APPLICATION) DE PE SITE-UL AMBASADEI SUA VOR FI LUATI IN CONSIDERARE PENTRU ACEST JOB.Puteti solicita asistenta de la cunoscuti pentru aplicare pe site-ul Ambasadei, sau puteti contacta personalul Ambasadei pentru asistenta. Va este necesara o adresa de mail in acest sens.EXPERIENTA: Se cere experienta in curatenie de cel putin 6 luniCUNOSTIINTE SPECIFICE: Acest job include expunerea la substante chimice de curatat si substante abrazive de curatat, deci este necesara cunoasterea procedurilor de folosire in siguranta a acestora.CERINTE EDUCATIE: Candidatul trebuie sa aiba cel putin 8 clase absolvite.LIMBA: Limba romana fluent. Cunoasterea limbii engleze este optio
U.​S.​ EMBASSY BUCHAREST

Lacatus Mecanic (maintenance Mechanic)


Candidatul ideal Ambasada S.U.A in Bucuresti, Romania cauta candidati calificati pentru pozitia de lacatus mecanic intretinere si reparatii (maintenance mechanic).Candidatii interesati sunt rugati sa aplice pe site-ul Ambasadei:https://ro.usembassy.gov/embassy/jobs/Acest lucru este obligatoriu, deoarece putem contacta doar persoanele care si-au creat cont, au incarcat toata experienta relevanta detinuta pentru pozitie si au incarcat documentele solicitate in aplicatie.CERINTE:EXPERIENTA: Minim 3 ani de experienta ca lacatus mecanic.CUNOSTINTE SPECIFICE: Cunoștințe tehnice solide în domeniul sistemelor și echipamentelor mecanice importante ale unei clădiri.Trebuie să aibă cunoștințe solide despre: Metode, materiale, unelte și echipamente utilizate în lucrările de construcție, întreținere și reparații aferente meseriei de mecanic: Coduri, reguli, reglementări, ordine de siguranță și măsuri de siguranță.Cunoștințe de citire desen tehnic, interpretarea planurilor de întreținere și a litera
U.​S.​ EMBASSY BUCHAREST

Operator Call Center – Birou Dristor,​ Salariu 2500 net


Candidatul ideal Alatura-te echipei noastre si vei avea ocazia sa faci parte din una dintre cele mai dinamice echipe, sa te alaturi echipei noastre de tineri profesionisti.Care sunt beneficiile tale: Bonuri de masa de 30 de lei pe fiecare zi lucratoare - aproximativ 600 de lei pe luna Contract pe perioada nedeterminata Oportunitati de invatare si dezvoltare in cariera Modul de lucru la birou Spatiu de lucru modern, zona Baba Novac (metrou Dristor).Cum stii ca esti potrivit pentru echipa noastra? Esti o fire comunicativa, iti place sa interactionezi cu ceilalti si sa rezolvi probleme. Ai mai lucrat in call center (dar nu obligatoriu). Iti doresti sa inveti lucruri noi si sa te dezvolti cu proiectul din care faci parte. Esti disponibil sa incepi activitatea imediat sau in maximum 2 saptamani.Descrierea jobului Cum va arata ziua ta de lucru: Pe scurt: vei prelua sau efectua apeluri, vei rezolva solicitarile clientilor nostri intr-o maniera pozitiva si vei identifica interesul acestora pen
Confidenţial

Legal Adviser – Services


Candidatul ideal Legal Adviser – Services Let’s meet if you have these skills: University degree in Law; 2 – 3 years of experience in a similar position; The ability to plan and prioritize workloads in order to meet deadlines is fundamental; The candidate should be confident, having the ability to operate in a dynamic environment; Strong interpersonal skills and effective communication (both verbal and written); Highly organized, analytical, task focused in a fast-moving environment; Advantage: knowledge of EU data protection law and privacy practices. Computer literate; Fluency in English. Descrierea jobului What you’ll have to do: Keeps up to date with the most recent changes in legislation and informs the company departments; Provides legal advice concerning a various type of contracts for products purchasing, ranging from drafting, review and interpretation up to the follow up all legal parts of these contracts; Research and analyze state laws, regulations, and purchasing departmen
EMAG

Accounting & Reporting Team Leader (french)


Candidatul ideal 5-7 years experience in Accounting/Audit (preferable in the banking industry);Experience on transformation projects & digital innovation skills and previous experience in coordinating a team are considered a plus;Advanced level for French, English is a plus;Very good communication skills, ability to build and maintain stakeholders relationship on all levels.Descrierea jobului As an Accounting & Reporting Team Leader, you will coordinate one of the teams specialized in accounting closing, reconciliations and controls, SG Group reporting under IFRS, Statutory reporting in line with local regulations.You will be responsible for: running the operations by allocating the activities and deliverables to team members, managing team members and their development, constantly communicating with our Clients/Partners on objectives and performance monitoring, aligning with other departments for the Change The Bank portfolio.Specifically, you will be required to:People management:Coa
SOCIETE GENERALE GLOBAL SOLUTION CENTRE S.​A.​

Finance And Administration Officer


Candidatul ideal 1. Intermediate degree in Accounts/Finance / Administration/Business Studies, diploma or any appropriate professional qualification in Finance2. Appropriate computer knowledge related to Finance.3. At least 3 years’ experience in finance/accounts4. Experience in supporting staff5. Competent in Financial Control and reporting at all levels6. Experience of working with the Red Cross Red Crescent Movement or with another humanitarian or international organization an added advantage - Preferred7. Organization and planning skills, ability to work under pressure, Assist with internal and external events planning and implementation.8. Fluent Spoken and written English and Romanian Descrierea jobului Financial ManagementCheck and verify that payments are properly documented and ensure compliance with IFRC procedures.Check and validate payment authorizations, reconcile bank transfers, obtain the monthly bank statements and prepare the monthly bank reconciliation and cash count
SOCIETATEA NATIONALA DE CRUCE ROSIE A ROMANIEI

Specialist Resurse Umane /​ Hr Admin


Candidatul ideal Suntem in cautarea unui profesionist in domeniul resurselor umane care sa intregeasca echipa noastra. Ne dorim alaturi o persoana pasionata, care sa aiba capacitatea de a indeplini atributiile mentionate in acest anunt. Oferim pachet salarial atractiv, beneficii motivante, un mediu de lucru placut si dinamic unde se pot acumula cunostinte si dobandi o bogata experientaAbsolvent de studii superioare;Curs de Inspector Resurse Umane;Experiență minimă în domeniul resurselor umane;Atitudine proactivă și capacitatea de a lua decizii;Capacitatea de a lucra atât individual, cât și în echipă;Cunoștințe bune de utilizare a pachetului MS Office (Word, Excel);Cunoștințe de operarea soft-urilor de specialitate, constituie avantaj cunoașterea soft-ului Colorful;Foarte bune abilități de comunicare și relaționare, organizatorice, de prioritizare a timpului și de analiză;Gestionarea procesului de recrutare și selecție pentru posturile alocate.Descrierea jobului Administrare personal:Ge
AMANET GOLD SERVICES S.​R.​L.​

Corporate Broker Manager


Candidatul ideal 📢 Echipa Corporate Brokers isi cauta coleg/a pentru rolul de Corporate Broker Manager! 🧩Rolul presupune administrarea relatiei cu brokerii din portofoliu, in vederea atingerii targetului de vanzari prin intermediul canalului de distributie brokeri.Cerinte profil potrivit: Studii universitare finalizate; Constituie avantaj experienta de minim 1 an in domeniul asigurarilor si cunoasterea pietei asigurarilor; Cunoasterea limbii engleze – nivel avansat; Bune abilitati de relationare cu clientul si etica profesionala; Bune abilitati de negociere si vanzare; Orientare puternica catre rezultate; Capabil sa ia decizii intr-o maniera independenta; Disponibilitate de a calatori in interes de serviciu; Permis categoria B constituie avantaj.Descrierea jobului Printre atributiile rolului se numara: Managementul relatiei cu brokerii alocati; Implementarea unei strategii de afaceri in ceea ce priveste activitatea brokerilor; Indeplinirea targetului de vanzari, prin canalul de distr
SIGNAL IDUNA ASIGURARE REASIGURARE S.​A.​

Operator De Introducere și Validare A Datelor


Candidatul ideal Deoarece suntem într-o dezvoltare continuă și ne extindem rapid în România, Aurora Multimarket caută o persoană responsabilă și experimentată pentru a se alătura departamentului comercial în poziția de Operator de introducere și validare a datelor cu cunoștințe de limba ucraineană în București. Dacă îndepliniți cerințele de mai jos, așteptăm cu nerăbdare să vă întâlnim. Aveți cunoștințe de limba română, engleză, ucraineană/rusă - conversaționale și scrise; Aveți abilități bune de SQL (cel puțin 1+ an de experiență în construirea rapoartelor); Aveți capacitatea de a rezolva probleme rapid; Aveți atenție sporită la detalii, sunteți o persoană analitică, organizată și comunicativă; Dornici să învățați și să vă dezvoltați în domeniul raportării analitice; Ați finalizat studiile, cel puțin un diplomă de bacalaureat.Descrierea jobului Ce implică poziția de Operator de introducere și validare a datelor: Corectarea numelor de produse, traducerea din ucraineană în română, engle
AURORA ROMANIA S.​R.​L.​

Customer Relationship Officer @ Ing Office Balcescu


Candidatul ideal Rol deschis la ING Office Balcescu BucurestiDacă ştii despre tine că:Ai studii superioare în domeniul economic;Lucrezi bine în Word, Excel, Power Point şi Outlook;Relaţionezi şi comunici foarte bine cu oricine;Îmbini lucrul în echipă cu atingerea obiectivelor individuale;Îţi place să interacţionezi cu clienţii şi ai experienţă anterioară într-un rol similar.Vino în echipa ING Office! Te aşteaptă:Experienţe de învăţare centrate pe competenţe ca negociere şi comunicare;O organizaţie orientată către clienţi şi pasionată de idei indrăzneţe;Colegi veseli şi ambiţiosi, gata oricând să te ajute.Descrierea jobului Misiunea ta:Să fii un ambasador al produselor şi serviciilor ING Bank, dedicate clienţilor persoane fizice.Ce vei face în acest rol?Vei promova produsele şi serviciile bancare ale ING Bank destinate persoanelor fizice (conturi, carduri, credite, asigurări, fonduri mutuale);Vei participa activ la realizarea target-ului de vânzări şi la atingerea obiectivelor calitativ
ING BANK N.​V.​ AMSTERDAM SUCURSALA BUCURESTI

Inginer Cfdp Pentru Elaborare Propunere Tehnică (m/​f)


Candidatul ideal •Studii superioare finalizate in specialitatea CFDP •Cunoașterea tehnologiilor de execuție a lucrărilor din cadrul proiectelor de cale ferată. •Experiență dovedită în inginerie feroviară, cu accent pe pregătirea ofertei tehnice pentru licitații și managementul ofertelor. •Abilitatea de a lucra eficient într-un mediu dinamic, cu termene limită strânse. •Bune abilități de scriere și comunicare în limba englezăDescrierea jobului •Elaborarea propunerii tehnice conform cerințelor clientului. •Identificarea neconcordanțelor si neclarităților pentru întocmirea clarificărilor necesare. •Pregătirea clarificărilor, urmărirea, centralizarea si implementarea acestora in oferta. •Participarea la analiza graficelor de execuție a lucrărilor, atât în faza de ofertare cat și în execuție. •Participarea la definirea tehnologiei de execuție. •Coordonarea cu furnizorii și subcontractanții, pentru obținerea informațiilor necesare în vederea întregirii propunerii tehnice. •Colaborare cu depa
STRABAG S.​R.​L.​

Administrator Solutii De Securitate Cibernetica


Candidatul ideal Postul va fi incadrat in cadrul Business Unit-ului (BU) Cybersecurity din cadrul certSIGN. In cadrul acestui BU sunt realizate activitati de vanzare, implementare, integrare si suport produse si solutii de securitate cibernetica, proprii sau de la producatorii cu care sunt dezvoltate relatii de parteneriat, si prestare de servicii de securitate cibernetica prin intermediul Security Operations Center organizat la nivelul BU-ului.Cerințe generale: Studiisuperioare in informatica/automatica sausuperioare orice profil si masterat de securitate informatica sausuperioare orice profil si certificari de securitate informatica/audit IT saumedii si experienta relevanta si demonstrabila in securitate informatica Trăsături de personalitate: autonomie, diplomație, inițiativă, flexibilitate, dinamism, creativitate, amabilitate, conștiinciozitate, atentie la detalii, capacitate analiza si sinteza Cunoștințe de utilizare a MS-Office (Word, Excel, Outlook, Internet, Power Point, Visio)
CERTSIGN SA

Ospatar /​ Ospatarita


Candidatul ideal Ospatar / Ospatarita - Zona Cora Pantelimon / Obor/ Titan/ Dristor.Căutăm ospatari talentați cu experiență pentru a se alătura echipei noastre dinamice. Aceasta poziție va juca un rol crucial în asigurarea serviciilor noastre sunt pregătite cu precizie și pasiune, oferind clienților noștri o experiență gastronomică de neuitat.Candidatul Ideal:Experiență anterioară în domeniul culinar, preferabil într-un mediu de restaurant sau hotel;Abilitatea de a lucra eficient într-un mediu cu ritm rapid;Atitudine pozitivă și pasiune pentru arta culinară;Abilitatea de a lucra în echipă și de a comunica eficient;Capacitatea de a gestiona sarcini multiple și de a rămâne calm sub presiuneDescrierea jobului Responsabilități: Respectarea normelor stricte de igienă și siguranță alimentară; Colaborarea cu echipa pentru menținerea unui mediu de lucru organizat și curat; Asigurarea unei comunicări eficiente în timpul servirii pentru a menține fluxul de lucru eficient; Responsabil cu calitate
NEXT HOSPITALITY S.​R.​L.​

Graphic Designer/​ Dtp


Candidatul ideal ​Persoana potrivită pentru noi îsi dorește sa activeze în lumea dinamică a publicității!Este creativă, comunicativă, proactivă, sociabilă.Vorbește frumos, este calmă, dar prelucrează imaginile repede pentru că este foarte pricepută în utilizarea aplicațiilor cu care lucrează!Avem încredere în ea pentru că știm că ne ajută să ne onorăm la timpul stabilit job-urile primite de la client.Este veselă și optimistă pentru că se bucură de un mediu dinamic în care se dezvoltă.Știe deja ce avem nevoie, pentru că are experiență anterioară în design si producție publicitară; folodește curent Adobe CC si Corel Draw.Se pricepe să-și prezinte lucrările și ne învață și pe noi să le prezentăm corect clientului;Își organizează eficient timpul și nu-i scapă niciun detaliu;Îi va fii mai ușor dacă cunoaște procesele diverse de imprimare si cerintele grafice de producție ale acestora (print offset/digital, serigrafie, tampografie, gravura, transfer termic).Știe sau dorește să învețe web des
RAV MANAGEMENT SRL

Brand Specialist/​account Manager Italian


Candidatul ideal BASIC QUALIFICATIONS- Advanced level of English and minimum B2 level for Italian Language, C1 preferred- Bachelors degree required- Work experience is preferred (3+ years). Relevant experience in Vendor management, Sales, post sales, Account Management, and Business Development in managing B2B Business.- Proven analytical skills and demonstrated ability to manage the business “by the numbers”.- Excellent written and oral communication and presentation skills. Ability to express thoughts logically and succinctly.- Ability to work in teams and ultimately focus on delivering results with high standards- Attention to detail and capability to work on multiple projects in parallelPREFERRED QUALIFICATIONS- Exposure to retail buying, retail planning & allocation, product/project management, marketing or e-commerce will be a plus- SQL and VBA knowledge- Lean Six SigmaAmazon is an equal opportunities employer. We believe passionately that employing a diverse workforce is central
AMAZON DEVELOPMENT CENTER ROMANIA S.​R.​L

Reward Analyst


Candidatul ideal Proactive, able to perform in a multitasking and dynamic environment that generates new situations, requiring quick decision making and focus on solutions; Similar experience of minimum 2 years in reward and reporting; Job grading experienced based on Mercer/Hay/Willis Towers Watson methodology and building salary grids highly appreciated; Ability to work with different groups and different authority levels; Good communication, presentation and project management skills; Very good MS Office skills (advanced Excel level); Diplomacy and tact, balanced approach and stress resilience; See the rationale behind figures; Ability to cope with tight deadlines.Descrierea jobului Provides support for developing, implementing and administrating reward and recognition programs by performing market analyses, job analyses and job evaluations; Designs, prepares, analyses ad-hoc reward related reports for management and HR Business Partners; Develops reports for tracking reward KPIs; P
EMAG

Electrician Automatist - Productie Industria Alimentara


Candidatul ideal Cerinte: Studii universitare (profil electrotehnic/electronic/automatizari) reprezinta un avantaj; Minim 3 ani experienta pe un rol similar; Cunostinte de functionare a utilajelor automate; Cunostinte de parametrizare si programare senzori, actionari electrice si de automatizari, automate programabile si panouri operator (PLC Siemens, Allen Bradley, Fanuc, etc.) reprezinta avantaj; Engleza - nivel mediu; Abilitati bune de comunicare si colaborare.Descrierea jobului Responsabilitati: Detectarea si rezolvarea problemelor tehnice specifice la utilajele din fabrica; Definirea unui stoc minim de piese de schimb, materiale si subansamble electrice si de automatizari; Dezvoltarea si imbunatatirea periodica a aplicatiilor software; Implementarea planului de intretinere preventiva la instalatiile de automatizari din fabrica; Verificarea functionarii echipamentelor electrice si automatizari pentru a preintimpina accidente sau defectiuni. Participarea la elaborarea planului de in
ALKA TRADING CO SRL

Reprezentant Vanzari Cu/​fara Experienta Bucuresti


Candidatul ideal Alatura-te echipei noastre și transforma-ti pasiunea pentru vanzari într-o cariera de succes!Cautam AGENTI DE VANZARI pentru a se alatura echipei noastre dinamica și entuziasta.Candidatul ideal:* Ambitios, dinamic si organizat;* Detine abilitati de comunicare si negociere, orientare spre nevoile clientilor;* Poseda permis de conducere categoria B, masina proprie constituie avantaj.Descrierea jobului * Prezentarea si promovarea produselor companiei;* Administrarea si dezvoltarea portofoliului de clienti;* Negocierea termenelor de vanzare, livrare si plata.Beneficii:* Zi libera de nastere;* Program flexibil;* Salariu fix plus comision;* Decontare combustibil;* Mediu de lucru placut;* Excursii de 6 ori pe an, nationale si internationale, finanțate integral de companie;* Evenimente sociale și recreative;* Bonusuri atractive legate de performanta;* Bonus de recomandare pentru fiecare coleg nou pana la 1000 Euro;* Oportunitati de dezvoltare si avansare in cariera ⇒ Team Lead
MARAB INVEST S.​R.​L.​

Customer Support With French & English-insurance Market


Candidatul ideal Advanced level of French (speaking and writing) and medium level of English Availability to work on a full time or part time schedule, Monday - Friday, 9:00 - 22:00 Ability to analyze a problem and provide viable solutions Gracious attitude in client service and efficiency in solving the problems Efficient use of resources for the effective exercise of the activity Attention to detail Good general IT-Knowledge in the area of web-based applications and technologies used in that areaDescrierea jobului Offering best level customer support or debt collection assistance for French clients via phone or e-mail Assist French end-clients of a local auto insurance company Review and interpret customer information in a variety of systems and apply that information to resolving the customer's inquiry Balance customer service considerations with the exercise of efficiency with respect to time and call controlWe offer: Working from home, from any location in Romania Stable job,
CALLPOINT NEW EUROPE SRL

Intrebari frecvente

Care este salariul mediu in Bucuresti?

Salariul mediu net in Bucuresti este de 5 200 lei. Venitul mediu brut fiind de 9 100 lei, potrivit datelor INS pe anul 2022.

Cate locuri de munca sunt disponibile in Bucuresti?

In prezent avem disponibille 13 134 locuri de munca in Bucuresti.

Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.