Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

1122 Locuri de Munca Business Developer in Bucuresti

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

1122 Locuri de Munca Business Developer in Bucuresti

Cauta printr-o varietate mare de joburi Business Developer in Bucuresti si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Business Developer in Bucuresti si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Manager Restaurant Bucuresti


Candidatul ideal Cerințe: Experiență anterioară în managementul restaurantelor Abilități excelente de leadership și management al personalului Excelente abilități de comunicare și relaționare Orientare către rezultate și capacitatea de a lucra sub presiune Flexibilitate și disponibilitate pentru program flexibilDescrierea jobului Responsabilități: Supervizarea și coordonarea activităților zilnice ale restaurantului Asigurarea calității și standardelor de servire a clienților Gestionarea echipei de personal, formare și evaluare Planificarea și implementarea strategiilor de marketing și vânzare Monitorizarea inventarului și gestionarea costurilorBeneficii: Pachet salarial atractiv și bonusuri în funcție de performanță Oportunități de avansare în cadrul companiei Mediu de lucru dinamic și stimulantDacă te regăsești în descrierea de mai sus și ești pregătit să-ți asumi o nouă provocare într-un mediu dinamic și competitiv, te rugăm să trimiți CV-ul tău la adresa de email [adresa de email]….
ZAO FOOD CONCEPT S.​R.​L.​

Coordonator Eveniment


Candidatul ideal Ce cautăm la noua colegă/ noul coleg:* Empatie, calități excelente de relationare și socializare* Bune competențe de organizare, coordonare, planificare și supervizare* Disponibilitate pentru a lucra cu membrii organizației* Cunoștințe de operare pe calculator (Excel, Word, PowerPoint) și experiență de lucru cu WordPress, Facebook etc.Descrierea jobului Ce vei face dacă vei fi aleasă/ ales de echipa noastră:* Vei comunica activitatea Asociației în mediul online și offline (social media, rapoarte de activitate, prezentări)* Vei înregistra și actualiza datele membrilor organizației* Vei gestiona comunicările cu membrii organizației și donatorii* Vei participa la evenimentele organizate de asociațieCe îți oferim:* Oportunitatea de a lucra într-o echipă de profesioniști dedicați* Posibilitatea de a contribui la proiecte sociale importante* O experiență valoroasă pentru dezvoltarea personală și profesională
ASOCIATIA SPORTIVA MEREU IMPREUNA PENTRU OAMENI

Media netă estimată pe baza celor 2 de salarii introduse în Salario: 2750 RON/Luna

Planner /​ Coordonator Transport International


Candidatul ideal - atitudine pozitiva,pro-activa si orientata catre rezultat;-meticulos, atent la detalii, bun cunoscator al geografiei Europei;-obligatoriu cunoscator al limbii engleze si germane la nivel conversational;-sa aiba spirit de echipa- Cunoștințe de operare pe calculator (MS Office)- Bune cunoștințe despre Reg 1054/2020 (561/2006 - Conducerea șoferilor și timpul de lucru)- Minimum 2 ani de experiență în industria transporturilor/planificareDescrierea jobului Sarcini:- Urmărirea executării corecte a comenzilor.- Dirijează asupra productivității camioanelor din întreaga flotă- Conduce în ceea ce privește executarea la timp a comenzilor și a curselor.- Actualizează comenzile și camioanele în timp util și în mod eficient- Comunică cu clienții și cu departamentele de serviciiBeneficii:- Pachet financiar bun 6000-8000 RON net- Bonus in functie de realizări- Mediu de lucru pozitiv- Utilizarea utilizării tehnologiei de monitorizare de ultimă generație
LUSCAN COM SRL

Asistent Coordonator Cursuri Formare Profesionala


Candidatul ideal Esti la inceput de cariera si iti doresti un job in domeniul Educatiei?Echipa Atelierele ILBAH cauta coleg/a in cadrul rolului de Relatii Clienti/ Asistent Coordonator Cursuri Formare Profesionala / Sales Representative. Anuntul este valabil pentru Bucuresti, Ploiesti si Cluj-Napoca.Ne dorim alaturi de noi persoane care doresc sa faca o cariera, sa avanseze si sa performeze in cadrul celei mai creative echipe din domeniul Educatiei.Calitati pe care ni le dorim in echipa noastra:1. Dorinta de a avansa;2. Corectitudine;3. Entuziasm;4. Ambitie.Cerinte:* Cunoasterea programelor de baza de lucru pe calculator: Office: Word, Excel;* Bune abilitati de comunicare;* Capacitate de concentrare si organizare;* Capacitatea de a lucra in echipa;* Carnet - categoria B reprezinta un avantaj.Descrierea jobului Responsabilitati:* Oferirea de informatii corecte si exacte in relatia directa cu clientul;* Preluarea apelurilor telefonice si acordarea de asistenta si consultanta privind prog
ILBAH STUDIO SRL

Coordonator Logistica - Depozit High End


Candidatul ideal Competențe și calificări esențiale: Studii finalizate; Experiență anterioară pe un post asemănător de 3-5 ani; Cunoștințe bune ale pachetulul MS Office, cu accent pe MS Office Excel; Familiarizat cu un sistem de warehouse management; Abilitatea de a lucra cu puțină supraveghere si de a urmări mai multe procese simultan.Descrierea jobului Ai experiență în coordonarea unei echipe de logistică și ești în căutarea unei schimbări? Te așteptăm în echipa noastră!În cadrul acestui post vei: Supraveghea, dirija si coordona mișcărilor bunurilor, produselor si marfurilor din depozit; Superviza activitățile echipei din subordine și te vei asigura de buna funcționare a acesteia; Coordona inventarele periodice și anuale; Asigura acuratețea tuturor documentelor de expediere/primire și menține toate înregistrările referitoare la activitățile de expediere/recepție; Procesa si furniza documentele necesare pentru expedieri; Păstra legătura între depozit și restul organizației; Raporta că
FIELD STAR SRL

Coordonator Marketing Si Promovare


Candidatul ideal Echipa Fabrica de Profile cauta un coleg responsabil pentru planificarea, implementarea și monitorizarea strategiilor de marketing ale companiei!Ce vrem de la tine? Sa ai studii superioare in Marketing, Comunicare sau o alta disciplina relevanta; Cunoștințe avansate de marketing online (SEO, SEM, social media); Abilitatea de a elabora și gestiona bugete; Abilitatea de a analiza date și de a realiza rapoarte; Spirit de echipă și abilități excelente de comunicare; Cunoștințe avansate de limba engleză; Sa ai abilitati in a rezolva problemele; Sa fii un bun organizator de timp, dar si de responsabilitati; Sa stii si sa iti placa sa construiesti relatii prin negociere si proactivitate.Descrierea jobului Rolul tau se defineste astfel:Pe parte de dezvoltare strategie de marketing Supervizarea si analiza cercetarilor de piata pentru a identifica tendintele si nevoile clientilor. Dezvoltarea planurilor de actiune detaliate pentru atingerea obiectivelor stabilite. Monitorizarea
WEASEL ART SRL

Hr Manager


Candidatul ideal Candidatul ideal:- studii in domeniile: psihologie / resurse umane / sociologie;- pasiune si rabdare in lucrul cu oamenii;- aptitudini de organizare si planificare;- bune abilitati de comunicare;- cunostinte legislatia muncii;- cunoasterea de tehnici de intervievare;- atitudine pozitiva, corectitudine, seriozitate; Descrierea jobului Responsabilitati:- identificarea si recrutarea omului potrivit la locul potrivit in organigrama noastra- formularea anunturilor de recrutare si postarea lor pe site-urile de recrutare;- realizarea screening-ului CV-urilor candidatilor, in conformitate cu cerintele postului;- recrutarea de personal pentru angajarea pe diferite posturi in cadrul companiei;- propunerea de programe si premii pentru motivarea si recompensarea angajatilor;- evidenta tuturor salariatilor din companie, a angajarilor, a incetarii contractelor individuale de munca, eliberare de adeverinte;- evidenta concediilor de odihna, concediilor medicale, invoirilor, absentelor
Confidenţial

Media netă estimată pe baza celor 789 de salarii introduse în Salario: 7325 RON/Luna

Community Manager


Candidatul ideal Cum ești tu? Ai experiență în gestionarea comunităților online sau într-un rol similar, cu abilități excelente de comunicare Înțelegi foarte bine tendințele din social media și ai capacitatea de a le aplica eficient în strategiile de comunitate Ai abilități analitice solide și știi să extragi idei valoroase din datele comunității Transformi cu uşurinţă ideile în acțiune și apoi în rezultate măsurabile Formulezi cu ușurință ipoteze pe care să le testezi sub formă de experimente Ești o persoană super curioasă și autodidactă, cu o abordare responsabilă Te evidențiezi prin proactivitate, creativitate și dorința de a obține rezultate Aduci oamenii împreună și transformi simple grupuri de membri în comunități solide și unite Comunici deschis, primești și oferi feedback cu ușurință Explorezi perspective inovatoare și ieși din tiparele obișnuite Înveți constant și cu ușurință Cunoștințele de contabilitate sunt un plus, dar nu sunt un criteriu eliminatoriuDescrierea jobului În
SOLO FINTECH S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 85 de salarii introduse în Salario: 5000 RON/Luna

Product Manager


Candidatul ideal Educație: studii superioare în marketing, farmacie, medicina, finanțe, PR Experiență: 1-3 ani de experiență de lucru în industria farmaceutica pentru a înțelege peisajul competitiv. Experiență anterioară în identificarea oportunităților de piață și determinarea fezabilității Abilitati IT: cunostinte bune de MS Office (Word, Excel) Limba: comunici fluent în engleză Experiență și cunoștințe în a face afaceri cu o bună înțelegere a dezvoltării strategiei pentru industria farma Gestionarea produsului, strategia de marketing și abilitățile de planificare a lansării produselor din portofoliu Gandire strategica, spirit analitic, deținând în același timp abilitățile tactice de implementare strategii de marketing Capacitatea demonstrată de a gestiona mai multe priorități Concentrat pe client și dedicat pentru a îndeplini așteptările și cerințele clienților interni și externi Capacitate puternică de transmitere mesaje si planuri de punere in aplicare a strategiilor de marketing
PHARMA NET SOLUTIONS SRL

Media netă estimată pe baza celor 265 de salarii introduse în Salario: 5500 RON/Luna

Manager Produs


Candidatul ideal Studii superioare finalizate, de preferinta economice sau tehnice Experienta minim 5 ani activitate relevanta in domeniul activitatilor de plati, tranzactii, carduri/administrare automate bancare, in industria specifica si/sau experienta in managementul proiectelor cu grad ridicat de complexitate Cunsotinte solide despre operatiuni de back office in sitemul bancar si/sau gestiune/casierie Cunostinte Excel – nivel avansat Cunostinte lb.engleza –nivel mediu Capacitate de analiza, sinteza si organizare eficienta a muncii Abilitati excelente de organizare, planificare, comunicare si relationareDescrierea jobului Defineste setup-ul specific, structureaza specificatiile necesare dezvoltarii si implementarii serviciului/produsului nou; Intocmeste planul de afaceri, identifica resursele materiale, tehnice si de licentiere necesare, structureaza specificatiile necesare dezvoltarii si implementarii noului serviciu; Defineste si monitorizeaza executia planului de afaceri conform
CIT ONE SA

Media netă estimată pe baza celor 208 de salarii introduse în Salario: 5357 RON/Luna

Office Manager


Candidatul ideal Candidatul ideal trebuie sa aiba o minima experienta intr-un rol administrativ, sa cunoasca foarte bine programele din pachetul Office si sa dea dovada de abilitati reale de comunicare si organizare. Experienta anterioara intr-o departament de vanzari, achizitii sau relatii cu clientii poate constitui un avantaj.Descrierea jobului Office Managerul asigura buna functionare a activitatilor in departament, organizeaza intalniri sau evenimente, se ocupa cu aprovizionarea biroului, pregateste prezentari, oferte comerciale si asigura suport managerului de departament. Activitatea sa zilnica poate presupune si interactiuni cu clientii si furnizorii companiei precum si cu alte departamente ale firmei.
BEST STORE SOLUTIONS SRL

Media netă estimată pe baza celor 242 de salarii introduse în Salario: 4600 RON/Luna

Manager De Librarie


Candidatul ideal Începe cu noi următorul capitol!Căutăm pe cineva care să iubească oamenii & cărțile la fel de mult ca noi. Cineva care își dorește să contribuie la dezvoltarea comunității Cărturești.Cineva care să ne povestească ce ecranizare merită văzută și ce piesă de teatru nu trebuie ratată, ce festival i-a făcut vara mai frumoasă și ce carte ar trebui să luăm cu noi în vacanță. Cineva care se înțelege bine cu cititorii și vorbește pe limba lor.Căutăm un bun observator al naturii umane, pe cineva care știe cum să pună problema, cum să gestioneze, să prioritizeze sarcinile și să le transmită oamenilor din echipă, cum să facă planuri într-o echipă și să sărbătorească în echipă. Cineva cu experiență de leadership și managementul oamenilor de cel puțin doi ani într-un domeniu din retail. Un om care înțelege un plan de business și se ghidează după indicatorii de performanță. Care știe să scrie e-mailuri și rapoarte în Excel, dar și să vorbească cu oamenii pe care îi coordonează.Căutăm
DIRECT CLIENT SERVICES SRL

It Project Manager


Candidatul ideal Ce asteptari avem de la tine: Sa ai studii superioare in domenii tehnice relevante (tehnologia informatiei, cibernetica, electronica, telecomunicatii); Detinerea unei certificari in management de proiect constituie avantaj (PRINCE, PMP, Manager de proiect IT CNFPA, ITIL, etc); Sa ai cunostinte foarte bune de utilizare Microsoft Project; Sa ai minim 5 ani de experienta relevanta în managementul proiectelor IT; Sa ai abilitatea de a organiza proiecte complexe si de a motiva echipe extinse de proiect.Descrierea jobului Cu ce te vei ocupa: Vei cataliza comunicarea intre partenerii din cadrul proiectului si vei asigura respectarea obligatiilor contractuale; Vei intocmi graficul de executie ; Vei intocmi organigrama propiectului ; Vei coordona activitatile echipelor proprii de tehnicieni, ingineri si a subcontractorilor pentru incadrarea in termenele de finalizare a lucrarilor; Vei realiza matricea de riscuri si vei monitoriza planul de raspuns; Vei monitoriza si raporta pro
RASIROM RA

Media netă estimată pe baza celor 13 de salarii introduse în Salario: 12000 RON/Luna

Finance Controller Manager


Candidatul ideal Cautam colegi talentati, implicati si motivati care sa ni se alature si, impreuna, sa contribuim la crearea unui viitor sustenabil, bazat pe transparenta, diversitate, incluziune, empatie, respect si egalitate de sanse. Misiunea rolului este de a gestiona, monitoriza, coordona si imbunatati activitatea de control si indicatorii financiari de performanta ai companiei. Profil candidatului: Studii superioare economice (de preferat, in domeniul financiar-contabil); Experienta relevanta de minimum 5 ani in domeniu (de preferat experienta in Audit/ FMCG/ Pharma/ Retail de minimimum 2 ani - constituie avantaj); Experienta in coordonarea unei echipe de minim un an – constituie avantaj; Expertiza in intelegerea foarte buna a cerintelor contabile si fiscale; Cunostiinte si experienta contabila foarte buna; Capacitatea de interpretare a datelor, extragerea concluziilor din analizele realizate, identificarea solutiilor optime si urmarirea punerii lor in aplicare; Experienta in uti
PRISUM HEALTHCARE S.​R.​L.​

Asistent Manager Vanzari


Candidatul ideal Cerințe:Experiență anterioară într-un rol similar sau în vânzări constituie un avantaj.Abilități excelente de comunicare orală și scrisă.Capacitatea de a lucra eficient sub presiune și de a gestiona multiple sarcini simultan.Abilități de organizare și atenție la detalii.Cunoștințe solide de operare a computerului și a programelor de birou (Microsoft Office, Excel, PowerPoint).Grad ridicat de integritate și confidențialitate.Descrierea jobului Responsabilități Principale:Gestionarea și organizarea documentelor și a altor materiale necesare departamentului, asigurându-se că sunt păstrate în mod ordonat și accesibile.Asigurarea unei comunicări eficiente între membrii echipei de vânzări și alte departamente din cadrul organizației.Colectarea și analiza datelor de vânzări pentru a genera rapoarte periodice privind performanța departamentului și identificarea tendințelor relevante.Furnizarea suportului administrativ necesar Directorului de Vânzări în gestionarea corespondenț
LONG LIFE ART S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 117 de salarii introduse în Salario: 3900 RON/Luna

Store Manager Programme (m/​f/​d)


Candidatul ideal EMPLOYMENT TraineeSTART as of nowCOMPANY Peek & Cloppenburg SRLCONTACT PERSON Anna GrimmLOCATION BukarestWE ARE LOOKING FOR Several years of managerial experience, preferably in the textile industry, the industry of fast-moving products (FMCG) or in the service sector Experience working with customers and providing high quality service A high level of soft skills such as: willingness to work, demonstrating your own initiative and a proactive attitude German or English skills at B2 level or higher The flexibility and willingness to relocate inside RomaniaDescrierea jobului YOU WILL BE RESPONSIBLE FORIn our Store Manager Programme, you will gain an intensive insight into our core areas of retail and take on responsibility at an early stage.STAGE 1: ONBOARDING (Duration: 6 months)Practical and theoretical training, preparation for a management roleSTAGE 2: DEPARTMENT MANAGER RETAIL (Duration: 9-15 months)Team leadership and development, management and supervision of one d
PEEK CLOPPENBURG SRL

Site Manager – Instalatii Electrice


Candidatul ideal Site Manager – Instalatii Electrice• Experiență 3-5 ani într-un rol similar/ în domeniul construcțiilor, cu focus pe domeniul instalațiilor electrice Ing cu experienta 3-5 ani, experienta in santier.• Superioare în domeniul electric, energetic, automatizări;• Constituie avantaj - legitimație ANRE valabilă;• Bune abilități tehnice;• Permis auto categoria B;• Persoană energică, gândire pozitivă, caracterizată de amabilitate și eficiență;• Abilități de comunicare, prezentare, relaționare;• Spirit de inițiativă, orientare spre rezultat;• Cunoscător de AUTOCAD și MS Office; - AUTOCAD• Cunoscător al unui program ERP.Descrierea jobului Site Manager – Instalatii Electrice• Coordonează activități de execuție a lucrărilor pentru șantierul alocat;• Coordonează verificări periodice la sistemele și echipamentele electrice;• Întocmirea documentației necesare fiecărui șantier pentru o cât mai bună gestionare și remediere, după caz;• Asistență tehnică pe parcursul execuției;• Întocmir
SKILLD BY EJOBS

Specialist (manager) De Produs - Diagnostic


Candidatul ideal Experiență de minim 3 ani în domeniul comertului cu aparatura si consumabile medicale; Cunoasterea pietei de echipamente si consumabile din domeniul medicinei de laborator; Carnet de sofer, categoria B. Abilități puternice de comunicare verbală și scrisă; Sa fie serios, amabil, responsabil, dinamic și să se integreze într-un mediu de lucru ce presupune munca în echipă; Bune cunoștiințe de limba engleză, scris și vorbit; Bune cunoștiințe de operare PC, în special MS Office; Adaptabilitate, flexibilitate, onestitate și perseverența; Disponibilitatea de a călători în funcție de nevoile companiei.Pregatire academică:Sa fie absolvent al unei unități de învațământ superior din domeniul chimiei/biologiei /ingineriei medicale/medicinei.Descrierea jobului Identifica, planuieste si executa procesele de marketing si vanzari, inclusiv promovare, vanzare, cercetare de piata, training si suport tehnic pentru clienti; Menține o relație apropiata cu clientii existenti, identifica si g
SANTE INTERNATIONAL SA

Corporate & Promotion Account Manager


Candidatul ideal Absolvent de studii superioare, de preferat in domeniul medicalExperienta anterioara in promovarea serviciilor medicale minim un an - avantajExprienta anterioara in vanzarea Corporate (B2B: medicina muncii si/ sau abonamente servicii medicale) - minim un anPermis de conducere categ. BLimba engleza; nivel mediu - avantajCunostinte operare PCFire creativa, inovatoare, dinamicaOrientat(a) spre rezultate, sociabil(a), energic(a), spirit de echipa(a), onestitate si integritateDescrierea jobului Monitorizeaza piata, identifica si contacteaza clienti potentialiParticipa la proceduri de licitatie publicaPromovarea imaginii si a serviciilor companieiPromoveaza abonamentele medicale (medicina muncii si servicii medicale) catre persoane fizice si juridiceNegociaza si incheie contracte de medicina muncii si pentru celelalte servicii medicale din portofoliuMonitorizeaza modalitatea de derulare a contractelor in curs - mentine o relatie de buna colaborare cu clientiiParticipa la ana
GRAL MEDICAL SRL

Asistent Manager Moto Honda


Candidatul ideal Cum ni te imaginăm? Ești atent(ă) la cele mai mici detalii și îți place să faci lucrurile cât mai bine; Ai cunoștințe foarte bune de operare pachet Microsoft Office (Word, Excel, Outlook); Îți place să comunici și să rezolvi încurcături; Poți respecta termenele limită, regulile și procedurile Honda by Asko Group; Dacă ai un minimum de experiență în departamentul de administrativ/ logistică, ai deja avantajDescrierea jobului Ce trebuie să faci? Gestionezi actele motocicletelor vândute; Te ocupi de emiterea facturilor proforme și fiscale; Actualizezi zilnic evidența motocicletelor rezervate; Trimiți către departamentul financiar-contabil informații/ situații cu privire la fluxul de vânzări; Încasezi în numerar/ card avansurile pentru motociclete; Te vei ocupa de necesarul de consumabile și birotică; Vei întocmi situații specifice departamentului (foi de parcurs, alimentări cu combustibil etc); Te vei ocupa de buna funcționare a showroom-ului și vei întâmpina vizitatorii.
ASKO INTERNATIONAL SRL
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 1122 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.