Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

1122 Locuri de Munca Business Developer in Bucuresti

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

1122 Locuri de Munca Business Developer in Bucuresti

Cauta printr-o varietate mare de joburi Business Developer in Bucuresti si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Business Developer in Bucuresti si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Manager Vanzari /​ Sales Manager - Salariu Intre 7000 - 10.​000 Ron Net


Candidatul ideal Competențe și abilități: orientare către client cunoașterea pieței-țintă și a domeniului de activitate capacitatea de stabili o serie de indicatori cheie de performanță (KPI) cunoașterea tehnicilor de vânzare, de marketing și de comunicare capacitatea de a lucra în echipă competențe manageriale și de conducere competențe analitice, manageriale și relaționale abilități de organizare și de planificare abilități excelente de comunicare flexibilitate rezolvarea problemelor rezistență la stres multitasking capacitatea de a lucra într-un mediu dinamic abilitatea de a monitoriza și de a analiza toate tipurile de date obținuteDescrierea jobului Beneficii: Experiență pe un post similar: minim 3 ani Pachet salarial: 7000-10000 Bonus de performanță trimestrial sau semestrial Bonuri de masă Tichete de vacanțăReponsabilități: Stabilirea obiectivelor de vânzări online si offline, împreună cu echipa de management a companiei Crearea unui plan de vânzări pentru atingerea acestor obiec
BEAUTY INNOVATION SRL

Regional Manager - Smyk All For Kids


Candidatul ideal Suntem în căutarea unui Regional Manager dinamic și inspirat, pasionat de creșterea afacerii și dezvoltarea echipei, pentru zona de Sud a României. Acest rol este esențial în expansiunea noastră și va avea o influență directă asupra succesului nostru pe piață.- Abilități de leadership și capacitatea de a motiva și inspira echipele.- Întelegere profundă a dinamicii pieței și a comportamentului consumatorului.- Abilitatea de a analiza date și de a lua decizii bazate pe date.- Excelente abilități de comunicare și negociere.- Minim 5 ani experiență în retail. Experiență demonstrată în managementul unei echipe regionale sau naționale.- Disponibilitate pentru călătorii în scop profesional (permis de conducere cat. B).- Studii superioare.- Cunoștințe solide de limba engleză.- Cunoștințe solide de Excel, Power Point.Descrierea jobului - Motivarea, gestionarea și dezvoltarea performanței echipei.- Implementarea strategiei companiei în vederea atingerii și depășirii obiectivelor
SMYK ALL FOR KIDS SRL

Receptioner Clinica Estetica /​ Asistent Manager


Candidatul ideal Echipa Juvena Clinic isi mareste echipa si este in cautare de persoane pentru postul de Asistent Manager/ Receptie. Ne dorim ca noul coleg/ noua colega sa devina parte din proiectele pe care le avem planificate in urmatoarea perioada.Candidatul ideal:-candidatul pentru acest post va fi o persoana organizata, sociabila, orientata catre client, cu bune abilitati dе comunicare cu o buna prezenta dе spirit;- inteligenta si spontaneitate, persoana ordonata, placuta, comunicativa, adaptabila;- atentie concetrata si distributiva;- seriozitate, punctualitate, corectitudine- spirit dе echipa;- usurinta, claritate si coerenta in exprimare;- comportament adecvat ( limbaj, verstimentatie, reguli dе politete );- cunostinte foarte bune dе operare MS Office, Social Media, operatiuni de casa / Smart Bill.Descrierea jobului Reаlizаreа si confirmаrеа prоgrаmаrilоr.Intаmpinаrea cliеntilоr si dirеctionаrеa аcestоrа confоrm prоgrаmаrilor.Încasarea contravalorii serviciilor efectuate și eli
JUVENA CLINIC S.​R.​L.​

Assistant Manager To Gm - Distribuție Industrie Beauty


Candidatul ideal · Studii superioare, dе preferat in domeniul economic si/sau administrarea afacerii,· Cunoașterea avansată a limbii engleză (scris, vorbit, citit).· Abilitați excelente de comunicare si interacțiune cu clienții, atât personal cat si la telefon.· Atitudine pozitiva cu spirit de inițiativă si atenție la detalii.· Cunoștințe de contabilitate primară.· Cunoștințe avansate dе operare PC.· Bune abilități dе organizare a timpului, sarcinilor şi locului dе muncă.· Capacitate dе a respecta termene limită.· Capacitate dе multi - tasking.Descrierea jobului · Întâmpinarea si îndrumarea clienților care intra in clinica/show room.· Gestionarea corespondentei electronice, a apelurilor telefonice si a programărilor.· Gestionarea eficienta a inventarului.· Efectuarea înregistrărilor pe casa de marcat a tuturor încasărilor serviciilor din clinica/show room.· Construirea si menținerea unui mediu de lucru profesional atât pentru echipa cat si pentru clienții clinicii/show roomului.· Înreg
ALICECOM-GERANT S.​R.​L.​

Area Sales Manager,​ Vodafone Retail Bucuresti


Candidatul ideal Dacă ne ajuți să evoluăm, creăm viitorul împreună!Echipa noastră ți se potrivește dacă: Ai experiență în managementul vânzărilor (minim 4-5 ani); Ești auto-motivat și cu abilitatea de a atinge obiectivele și termenele limită fara supraveghere îndeaproape; Deții abilități de a urmări instrucțiuni scrise și verbale cu atenție la detalii; Ai foarte bune abilități de organizare, planificare, rezolvare a problemelor, project management.Certificări tehnice/profesionale necesare: Studii superioare; Cunoștințe operare PC (Excel, Word, Outlook); Permis auto categoria B; Engleză nivel mediu.Descrierea jobului Misiunea ta: Gestionezi și monitorizezi performanța magazinelor Vodafone din aria de care ești responsabil, asigurându-te că acestea îndeplinesc obiectivele de vânzări și calitate stabilită; Îndeplinește obiectivele de achiziție și retenție stabilite, în vederea consolidării bazei de clienți, a cotei de piață și a valorii business-ului generat; Gestionezi eficient echipa sp
VODAFONE ROMANIA SA

Visual Merchandiser Manager Victoria's Secret Mega Mall


Candidatul ideal Requirements:- Proven work experience as a Visual Merchandiser or Visual Manager;- Demonstrable visual design skills with a strong retail merchandising portfolio;- Solid experience in field visual merchandising, including window displays, signs, interior displays and space utilisation.Descrierea jobului Responsibilities:- Develops and implements the highest standards of Visual Merchandising to ensure that the appearance of the store reflects the brand image;- Participates in developing strategies and organizing promotion campaigns for existing and new products in order to maximize sales;- Coordinates and supervise the Merchandising team, understands and ensures that all the necessary procedures are fulfilled with regard to: the positioning of furniture, installation of décor and displays, posting promotional marketing materials and changing them to promote new product launches or reflecting festive / seasonal themes, product positioning, etc.;- Checks daily the stock l
ALSHAYA ROMANIA S.​R.​L.​

Account Manager - Agentie Traduceri (net 2.​800 - 3.​500)


Candidatul ideal Salut! 👋Anul 2024 a venit cu o mulțime de provocări pentru echipa noastră. 💪Avem planuri ambițioase, fiind în #Locul 1 Agenții Traduceri în România. 🔝Căutăm 2️⃣ colegi noi in echipa noastră, care să iubească interacțiunea cu oamenii: Account Manager - responsabil(ă) cu gestionarea comenzilor clientilor; Team Assistant - suport pentru colegii noștri;Vrei să gestionezi clienții, așa cum ți-ar plăcea să fii și tu tratat(ă)?Dacă DA, locul tău este alături de noi! 👌 Și ca să fim eficienți, ești persoana pe care o căutăm, dacă:✅ Îți place să lucrezi cu oamenii și ești o persoană comunicativă, energică și pozitivă;✅ Ai încredere în tine și în abilitățile tale;✅ Ești o persoană organizată, atentă la detalii și respecți deadline-urile;✅ Ai o gândire analitică, în ansamblu și ești orientată către rezultate;✅ Îți respecți angajamentele și pui pe primul loc satisfacția clienților tăi;✅ Ești o persoană auto-didactă și te provoci în permanentă ca să devii mai bun(ă);✅ Știi ce es
WETRANSLATE COMPLETE SOLUTIONS SRL

Sap Change & Release Manager (maternity Cover)


Candidatul ideal To succeed in this position, you should have at least 5 years’ experience in a role with similar responsibilities:- Good understanding of ERP technologies, specifically SAP;- Demonstrable experience in Change management utilizing ITIL change and release management process in SAP environments;- Demonstrable experience in test management, service transition and implementation;- Demonstrable experience and solid understanding of the fundamentals of the delivery of IT Services via an Outsourcing Partner;- Good understanding of the ITIL processes, IT services, service readiness and the required deliverable / outcomes;- Ability to be flexible and work analytically in a problem-solving environment;- Excellent communication (written and oral) and interpersonal skills;- Degree in Computer Science or a related field or equivalent work experience;- English will be your daily working language.Descrierea jobului The role we are hiring for is an SAP Change & Release Manager to be in
HCL TECHNOLOGIES ROMANIA SRL

Open Order Management Responsible - German Speaker


Candidatul ideal •Academic: Faculty•Qualification (Economics, business sciences, administrative) and 3+ years in a fast paced, customer focused environment or non-academic background with 2+ years working experience;•Biopharma/Lab environment knowledge (preferable);•Language skills: English B2/ German B2.Skills and competences:•Experience in Order Management or/and Customer Service;•Experience in working in a multinational company environment;•Previous experience in SAP nice to have;•Good Excel skills;•Interested in data crunching;•Process focused;•Problem solving skills.Soft skills:•Highly focused on customer needs as well as proactive and team focused;•Outstanding interpersonal skills with the ability to comfortably interact with internal and external stakeholders and various client types (e.g. technical, end users and intermediate buyers);•High sense of responsibility.•Eager to learn and consistently improve their knowledge;•Thinks outside the box in order to exhibit innovation;•Dev
AVANTOR

Kaufland Internship Experience-supply Chain Management (f/​m)


Candidatul ideal Profilul tău Ești student(ă) / masterand(ă) plin(ă) de entuziasm, dorință de implicare și deschidere pentru a învăța lucruri noi; Ești dornic(ă) să ne cunoști echipa și să înveți din secretele departamentelor noastre; Deții cunoștințe bune de limba engleză (limba germană reprezintă un avantaj); Ești un utilizator experimentat al pachetului MS Office (Word, Excel, PowerPoint); Ai fost implicat(ă) în diferite activități extracurriculare (ex: voluntariat). Descrierea jobului Beneficiile tale Contract de muncă pe durată determinată de 3 luni, cu un salariu ce pornește de la suma de ​3800 lei brut, și 5 zile de concediu de odihnă​ Școlarizare de bază într-un magazin Kaufland, vizită la Centrul Logistic Ploiești și workshop de educație non-formală Beneficii de la partneri externi precum Bookster, 7Card, etc. Șansa de a învăța de la profesioniștii din departament și de a activa în domeniul de care ești pasionat La sfârșit, vei avea o privire de ansamblu asupra activității com
KAUFLAND ROMANIA SCS

E-commerce Fulfillment Manager/​account Manager


Descrierea jobului Dacă vrei să pui bazele unui nou proiect de e-commerce fulfillment, vino în echipa noastră!Vei avea ocazia să îți utilizezi expertiza în procesarea comenzilor, managementul stocurilor, coordonarea logisticii și optimizarea tuturor operațiunilor de eCommerce fulfillment.În cadrul acestui post vei:Superviza procese de inbound și outbound, pentru a te asigura că livrarea de produse către clienți se realizează în cele mai bune condiții și în timpul agreat;Te vei asigura că toate comenzile sunt procesate corect și în timp util;Monitoriza și rezolva orice problemă operațională pentru a mitiga întârzierile și erorile care pot apărea în cadrul fluxului de fulfillment;Monitoriza și gestiona inventarele pentru a asigura disponibilitatea stocurilor; monitoriza si gestiona reconcilierile lunare; intelege implicațiile financiare Păstra legătura cu furnizorii de servicii de transport și livrare;Superviza retururile și procesarea rambursărilor de fonduri; Monitoriza toate tranzacți
FIELD STAR SRL

Coordonator Sala Croit


Candidatul ideal COORDONATOR SALA CROITCunoasterea aprofundata a fazelor tehnologice si a cerintelor estetice pentru produsele de imbracaminte pentru femei;Capacitate organizatorica si decizionala;Abilitati de lucru cu oamenii, spirit de echipa;Autoritate profesionala;Studii medii. Studii tehnice superioare in specialitatea confectii prezinta avantaj.Experienta minim 4 ani in munca de coordonare si minim 10 ani in specialitate.Descrierea jobului COORDONATOR SALA CROITUrmareste realizarea programului de productie stabilit;Organizeaza personalul din subordine in vederea obtinerii unei eficiente maxime;Solutioneaza problemele de calitate aparute;Se ingrijeste de buna utilizare si intretinere a utilajelor din dotare.
YOKKO FASHION SRL

Area Sales Coordonator


Candidatul ideal Daca ai deschis acest anunt probabil iti doresti o schimbare.Esti o persoana comunicativa, ambitioasa si energica?Iti place sa identifici nevoile clientilor si sa propui solutii rapide si viabile?Reusesti sa-ti expui clar si cu usurinta ideile?Daca raspunsul este DA, noi chiar vrem sa te cunoastem! Te invitam sa aloci putin timp cerintelor de mai jos pentru ca esti cu un pas mai aproape de schimbarea dorita!Nordic Food cauta candidati in vederea ocuparii pozitiei de Area Sales Coordonator pentru Bucuresti.Profilul candidatului ideal: Minim 2 ani experienta pe un post similar; Excelente abilitati de comunicare; Cunoasterea zonei arondate; Carnet de conducere categoria B; Constituie avantaj experienta in FMCG si in distributie directa, cunoasterea pietei si a clientilor din zona deservita.Descrierea jobului Principalele responsabilitati: Mentinerea relatiilor cu clientii existenti; Organizeaza si coordoneaza activitatea din zona sa in scopul atingerii obiectivelor stabil
NORDIC IMPORT EXPORT CO SRL

Manager Vanzari Produse Supraveghere Video


Candidatul ideal ​Licență studii superioare. Experiență de peste 2 ani în vânzări directe pentru produse de supraveghere. Atitudine orientată către client, spirit de echipă. Foarte bune abilități de comunicare și relaționare cu clienții. Abilitate de a lua decizii rapide. Personalitate energetică, gândire pozitivă și eficiență. Bune abilități de operare PC – Word, Excel, căutare pe web. Carnet de șofer categoria B (obligatoriu). Cunoașterea limbii engleze la nivel mediu, citit și vorbit. Disponibilitatea de a călători în țară. Dispune de automobil propriu.Descrierea jobului Atingerea vânzărilor planificate pentru produsele desemnate. Prezintă și promovează produsele desemnate către clienții existenți și potențiali. Prospectarea continuă a pieței pentru identificarea de noi clienți și creșterea cotei de piață a firmei. Deplasări în interesul firmei, stabilite împreună cu șeful ierarhic. Menținerea contactului permanent cu clienții existenți. Pregătirea rapoartelor de vânzări, transmiter
TENDA ROMÂNIA S.​R.​L.​

Manager Produs It&c


Candidatul ideal Minim 2 ani experienta in Management de produs (Printing / IT&C) Studii superioare finalizate Cunoasterea limbii engleze la nivel avansat Cunostinte avansate MS Office (Word si Excel) Abilitate de a analiza un set mare de date variabile Proactivitate, curiozitate, initiativa, implicare Valori: integritate, moralitate, originalitate Orientat catre client Spirit de echipaDescrierea jobului Realizeaza managementul produselor si a sortimentului conform indicatorilor de performanta stabiliti de companie, obiectivele de crestere si tendintele pietei, pentru urmatoarele categorii: Consumabile IT originale sau compatibile (cartuse, tonere, riboane) Produse IT&C: Imprimante, Medii de Stocare, Notebooks, PC, Smartphones si Tablete, Monitoare, Periferice, Accesorii etc. Negociaza termenii contractuali legali si comerciali cu furnizorii pentru produsele si serviciile complementare Efectueaza raportarile periodice catre producatori inclusiv pentru produsele cu pret special sau come
RTC PROFFICE EXPERIENCE S.​R.​L.​

Facility Manager


Candidatul ideal Requirements: Minimum 2 years of proven experience on similar position Advanced knowledge of Romanian and English verbally and written Knowledge of building maintenance, mechanical systems (electrical, plumbing, HVAC), fire safety and emergency systems Advanced analytical and problem-solving skills Good communication and interpersonal skills, ability to lead and motivate team Highly developed organizational skills with the ability to multi-task and prioritize Accessibility for business traveling between sites and emergency calls during non–business hours Experienced in a facilities management of shopping malls/cinemas or in construction will be additional attribute. Advanced in Outlook, Microsoft Office suite, AutoCAD Driver licenseDescrierea jobului Main duties and responsibilities: Preserving the good condition of building infrastructure and ensure that facilities are safe and well-functioning Managing preventative maintenance schedules and reviews required by the la
CINEMA CITY ROMANIA S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 58 de salarii introduse în Salario: 4850 RON/Luna

Product Manager


Candidatul ideal - Good understanding of photovoltaic equipment (photovoltaic panels, inverters)- Experience in the field of solar energy and photovoltaic projects- Good communication and expression skills- Proficient in using office software: Word, Excel, PPT Descrierea jobului - Market insight & analysis for solar market and suggest the best goods strategy/product roadmap in Romania- With supplier ,Provide technology and solutions for electronic products (inverter/solarpanel/battery) and support for new product development - Summarize supplier product information, provide customers with product pre-sale consultation, training, and transfer to sales- Communicate with customer and deliver the value and advantage of our Product & Solution to customer, output the technical solution proposal for key projects and support customer to optimize the design- Responding th queries from internal and external customers- Analysis of the competitors price ,strategy,operation in Romania - Manage cert
GEMINOX S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 223 de salarii introduse în Salario: 5400 RON/Luna

Division Manager


Candidatul ideal Suntem în căutarea unui lider dinamic și orientat spre rezultate pentru a se alătura echipei noastre în calitate de Division Manager. Această poziție este responsabilă pentru conducerea și dezvoltarea unei divizii a companiei noastre, asigurând atingerea obiectivelor de vânzări, profitabilitate și creștere.Cerințe:- Experiență anterioară într-o poziție similară de conducere, de preferat în industria electroIT sau în domenii relevante.- Abilități excelente de leadership, comunicare și gestionare a echipei.- Capacitatea demonstrată de a dezvolta și implementa strategii eficiente de creștere și de a atinge obiectivele de afaceri.- Aptitudini analitice solide și capacitatea de a interpreta datele financiare pentru a lua decizii informate.- Diplomă de licență în domenii relevante (e.g., administrație de afaceri, management).Descrierea jobului Responsabilități:- Conducerea strategică și operațională a diviziei, asigurând realizarea obiectivelor stabilite de companie.- Dezvol
Confidenţial

Manager Magazin Tezyo Promenada - Venit Net 4800-5200 Lei


Candidatul ideal Manager magazin TEZYO PROMENADACautam Fashion Lovers!Daca pentru tine incaltamintea si accesoriile sunt ceea ce condimenteaza o tinuta, vrei ca aparitia ta si a celor din jurul tau sa fie una unica si vrei sa fii tu cel/cea care isi pune amprenta pe outfit-urile oamenilor; noi iti propunem sa simti mai indeaproape cum se schimba ritmul modei si sa faci parte din echipa noastra.Daca tot ce am scris mai sus ti-a atras atentia sau vrei doar sa faci un improvement in ceea ce priveste skill-urile tale de comunicare, iti las mai jos cateva detalii care te vor ajuta sa iti formezi o parere despre job-ul pe care ti-l sugeram:Ce ne dorim de la tine!?Energie, pozitivism si altruism;Motivatie si spirit de colegialitate;Responsabilitate si deschidere: pentru ca suntem o echipa faina, ne impartasim ideile de fashion.Daca te regasesti in ceea ce am mentionat mai sus, te vrem in echipa noastra!Descrierea jobului Manager magazin TEZYO PROMENADAIn relatia cu colegii: sunt deschis, inte
OTTER-DISTRIBUTION SRL

Manager Adjunct/​manager Magazin Carrefour Market și Express


Candidatul ideal Manager Adjunct/Manager Magazin Carrefour Market și ExpressPrincipalele tale responsabilități:- Conducerea și controlarea activității administrative și comerciale amagazinului, asigurând buna funcționare a fluxului de activități,- Asigurarea dimensionării corecte și transmiterea comenzilor demarfă, conform planningului de comandă/livrare,- Implementarea politicilor comerciale,- Urmărirea zilnică a performanței magazinului și analizarearezultatelor lunare.Profilul pe care îl căutăm:▪Abilități de conducere a echipei (suport, motivare, delegare, prioritizare)▪Capacitatea de a face față situațiilor stresante și termenelor limită riguroaseCeea ce oferim:▪Tichete de masa;▪Primă de vacanță si de fidelitate;▪Cupoane de magazin de Paști și Crăciun;▪Asigurare privată de sănătate;▪Ajutoare si prime pentru evenimente deosebite;▪Mediu de lucru plăcut, bazat pe încredere și autonomie;▪Oportunități de dezvoltare atât profesionale, cât și personale;▪Cursuri de formare adaptate nevoilo
ARTIMA SA
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 1122 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.