Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

92 Locuri de Munca Business Developer in Iasi

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

92 Locuri de Munca Business Developer in Iasi

Cauta printr-o varietate mare de joburi Business Developer in Iasi si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Business Developer in Iasi si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Commercial Manager With Italian And English - Iasi


Candidatul ideal Our requirements: We are looking for a proactive attitude, initiative spirit and entrepreneurial manager for an ambitious project; 1-3 years experience in team coordination (commercial team – an advantage) and working on both quantitative and qualitative goals; Middle-advanced level of Italian and English; Real adaptive skills, leadership, involvement, enthusiasm, ambition, dynamism and good organizational abilities.Descrierea jobului Your responsibilities: Coordinating a team of 5-7 buyers/ purchasing specialists and coordinating the purchasing activity of the team from our Iasi Office; Providing proximity management for the acquisition team; Recruiting, training, evaluation and supervision of the subordinated team; Ensuring the transfer of tasks to team members and problem solving support; Analyzing the team results and reporting the results to the top management; Motivating and propose actions to achieve the objectives/ targets, set KPI’s.Financial benefits: Attract
DARE TALENT DEVELOPMENT S.​R.​L.​

Asistent Manager


Candidatul ideal Candidatul ideal: Studii superioare in domeniul economic. Abilități de comunicare. Cunostinte limba engleză (scris și vorbit) la nivel B2–C1. Atent la detalii și abilități puternice de organizare. Deschidere pentru învățare continuă și adaptabilitate. Cunoștințe în utilizarea programelor din pachetul Microsoft Office, în special Microsoft Excel (creare și gestionare tabele, funcții precum filtrarea, inserarea etc.).Reprezintă un avantaj: Experiență în domeniul logistic sau comercial, gestionare baze de date. Permis conducere categoria B.Descrierea jobului Responsabilități principale: Gestionarea sarcinilor administrative zilnice cu acuratețe și atenție la detalii. Contabilitate primara. Comunicare cu partenerii noștri (telefonic, mail, chat zoom). Asigurarea realizării tuturor sarcinilor în timp util, respectând termenele limită. Colaborarea strânsă cu echipa pentru a menține fluxul de lucru organizat și eficient. Identificarea, propunerea și implementarea îmbunătățiri
POMICULTURA IND SRL

Media netă estimată pe baza celor 3909 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Brand Manager


Candidatul ideal Viziunea si misiunea Antibiotice S.A.Ne punem întotdeauna forța și cunoașterea în slujba celor care au nevoie de sprijinul nostru. Facem medicamentele valoroase mai accesibile, ca mijloc de ingrijire a sănătății pentru pacienți, medici, farmaciști.Prețuim eficiența și sprijinul de cooperare, care ne permit să fim orientați către nevoile mereu în schimbare ale clienților și consumatorilor nostri.Dacă ești o persoană creativă, bine organizata, cu o mare atenție la detalii, orientată către rezultate și dornică să activezi într-o companie de top cu expunere atât natională, cât si internatională, această oportunitate poate fi ceea ce cauți.Redăm mai jos cerințele postului: Absolvent de studii superioare – licenta in Marketing constituie avantaj Bună înțelegere a mixului de marketing Creativitate, atenție la detalii, flexibilitate, capacitate de lucru independent dar și în echipă Abilitatea de a te conecta cu ușurință cu oamenii din diferite departamente si de a crește entuz
ANTIBIOTICE SA

Media netă estimată pe baza celor 315 de salarii introduse în Salario: 6000 RON/Luna

Product Manager


Candidatul ideal Viziunea si misiunea Antibiotice S.A.Ne punem întotdeauna forța și cunoașterea în slujba celor care au nevoie de sprijinul nostru. Facem medicamentele valoroase mai accesibile, ca mijloc de ingrijire a sănătății pentru pacienți, medici, farmaciști.Prețuim eficiența și sprijinul de cooperare, care ne permit să fim orientați către nevoile mereu în schimbare ale clienților și consumatorilor nostri.Dacă ești o persoană bine organizată, cu o mare atenție la detalii, orientată către rezultate, creativă și dornică să activezi într-o companie de top cu expunere atât națională, cât și internațională, această oportunitate poate fi ceea ce cauți.Redăm mai jos cerințele postului: Absolvent al Facultății de Medicină / Farmacie Bună înțelegere a mixului de marketing Abilităti de comunicare cu specialiștii din domeniul sănătătii Capacitatea de a planifica și prioritiza sarcinile de lucru pentru a respecta termenele limită este fundamentală Încredere în sine, ambiție, initiativa, capa
ANTIBIOTICE SA

Media netă estimată pe baza celor 255 de salarii introduse în Salario: 5900 RON/Luna

Relationship Manager Commercial Partners Iasi


Candidatul ideal Ce ai nevoie pentru a reusi: Studii superioare finalizate sau in curs. Experiență în vânzări și/sau în vânzarea de produse financiar-bancare. Cunoștințe operare PC (MS Office, Windows). Atenție la detalii. Abilități foarte bune de comunicare si relaționare. Rezolvarea creativă a potentialelor probleme ce pot apărea. Gândire strategica pe termen scurt si lung. Flexibilitate și adaptabilitate. Nivel de implicare, seriozitate și responsabilitate ridicat. Dorință și abilitatea de a învață rapid și a se perfecționa în domeniul financiar bancar.Descrierea jobului Ce vei face: Crearea si mentinerea relatiilor comerciale cu locatiile partenere aflate in portofoliul tbi. Prospecteaza piata si identifica potentialii comercianti. Conversia potențialilor clienți/vizitatori ai magazinelor partenere în clienți tbi. Stabileste intalniri in vederea inceperii de noi parteneriate. Urmarirea si respectarea fluxurilor interne ale Companiei. Dezvolta si intretine un portofoliu de comercian
TBI BANK EAD SOFIA - SUCURSALA BUCURESTI

Manager Relatii Cu Clientii Profesii Liberale - Iasi


Candidatul ideal SCURTA DESCRIERE:In rolul de Manager Relatii cu Clientii (sau pe scurt, CRM) vei avea oportunitatea de a lucra in echipa de Vanzari Profesii Liberale Libra, in cadrul sucursalei Pacurari, Iasi. Principalul obiectiv al echipei este acela de a oferi potentialilor clienti Profesii Liberale solutii financiare potrivite nevoilor business-ului (credite, pachete de servicii operationale etc.). Cei care indeplinesc cu succes acest rol, sunt cei carora le place sa interactioneze cu cei din jur, sa comunice si care sunt foarte buni negociatori. Satisfactia in vanzari provine din dezvoltarea portofoliului de relatii si de suportul oferit clientilor. Salariul de incadrare pentru rolul de Manager Relatii cu Clientii Profesii Liberale - Sucursale Bucuresti este in intervalul de 7000 lei brut si 13000 lei brut, in functie de experienta profesionala si gradul de potrivire cu cerintele rolului.CERINTE:- Esti absolvent(a) de studii superioare (constituie avantaj - profilul economic);- A
LIBRA INTERNET BANK SA

Account Manager Arhitecti


Candidatul ideal La Romstal ne dezvoltam impreuna, atat in Romania cat si in Europa!Colegii nostri din departamentul vanzari au devenit cei mai buni specialisti in domeniul instalatiilor sanitare si te asteapta alaturi de ei!Acest job ti se potriveste daca esti o persoana: cu experienta de vanzare B2B cu bune abilitati de comunicare, vanzare si relationare cu clientii organizata si orientata spre realizarea obiectivelor de vanzare pozitiva, deschisa și cu spirit de echipa onesta si integraDescrierea jobului Rolul Jobului: Mentinerea parteneriatelor cu clientii arhitecti, designeri si firme de amenajari interioare, in vederea vanzarii produselor din gamele de ceramice si sanitareDaca acest job ti se potriveste, vei dezvolta relatiile cu clientii pentru a oferi solutii de amenajare a bailor, vei gestiona procesul de vanzare end2end pentru a finaliza cu succes vanzarea. In plus, va trebui sa urmaresti atingerea si depasirea obiectivelor de bussines si sa promovezi beneficii ale produselor
ROMSTAL IMEX SRL

Brand Specialist/​account Manager Spanish


Candidatul ideal BASIC QUALIFICATIONS- Advanced level of English and minimum B2 level for Spanish Language, C1 preferred- Bachelors degree required- Work experience is preferred (3+ years). Relevant experience in Vendor management, Sales, post sales, Account Management, and Business Development in managing B2B Business.- Proven analytical skills and demonstrated ability to manage the business “by the numbers”.- Excellent written and oral communication and presentation skills. Ability to express thoughts logically and succinctly.- Ability to work in teams and ultimately focus on delivering results with high standards- Attention to detail and capability to work on multiple projects in parallelPREFERRED QUALIFICATIONS- Exposure to retail buying, retail planning & allocation, product/project management, marketing or e-commerce will be a plus- SQL and VBA knowledge- Lean Six SigmaAmazon is an equal opportunities employer. We believe passionately that employing a diverse workforce is central
AMAZON DEVELOPMENT CENTER ROMANIA S.​R.​L

Brand Specialist/​account Manager Italian


Candidatul ideal PREFERRED QUALIFICATIONS- Exposure to retail buying, retail planning & allocation, product/project management, marketing or e-commerce will be a plus- SQL and VBA knowledge- Lean Six SigmaAmazon is an equal opportunities employer. We believe passionately that employing a diverse workforce is central to our success. We make recruiting decisions based on your experience and skills. We value your passion to discover, invent, simplify and build. Protecting your privacy and the security of your data is a longstanding top priority for Amazon. Please consult our Privacy Notice (https://www.amazon.jobs/en/privacy_page) to know more about how we collect, use and transfer the personal data of our candidates.Descrierea jobului Account Management- Brand Specialist (Spanish)As a Brand Specialist as part of Amazon Vendor Services (AVS) Team of Retail Business Services, you will have the exciting opportunity to help shape and deliver on a strategy for managing Amazon AVS vendors.AVS
AMAZON DEVELOPMENT CENTER ROMANIA S.​R.​L

Coordonator Operational Imagistica


Descrierea jobului Iti doresti sa iti dezvolti abilitatile de coordonare si sa contribui la formarea si dezvoltarea unei echipe de oameni ambitiosi si responsabili?Alaturi de noii tai colegi, in calitate de Coordonator Operational Imagistica, vei asigura suport in eficientizarea activitatii echipelor de imagistica si vei contribui, totodata, la dezvoltarea planurilor de actiune pentru imbunatatirea traseului medical al pacientilor.Sa-ti povestim pe scurt despre rol: · Vei coordona si administra buna desfasurare a activitatii operationale de imagistica;· Vei verifica comenzile lunare de materiale sanitare, produse de curatenie, papetarie, medicamente;· Vei discuta cu echipa si vei implementa proceduri noi pentru buna desfasurare a activitatii;· Vei planifica si monitoriza activitatea angajatilor pe cabinetele de imagistica;· Vei asigura respectarea procedurilor interne Regina Maria.Ce ne dorim de la tine: · Sa ai minimum 2 ani experienta intr-o pozitie de coordonare operatiuni sau servi
CENTRUL MEDICAL UNIREA SRL

Relationship Manager Sme (imm) Bucuresti/​timisoara/​iasi


Candidatul ideal Ce ai nevoie pentru a reusi: Studii superioare finalizate (domeniul economic prezinta un avantaj); Experienta minim 2 ani in vanzari (experienta in vanzari catre persoane juridice prezinta un avantaj); Personalitate dinamica cu excelente capacitati de comunicare, negociere si relationare interpersonala; Flexibilitate si disponibilitate de a calatori in interes de serviciu; Persoana ambitioasa, cu initiativa si orientata catre rezultate; Spirit de echipa, creativitate, gandire pozitiva ; Fluenta in limba engleza – scris&vorbit; Permis de conducere – categoria B.Descrierea jobului Ce vei face: Dezvoltarea activitatii si consolidarea pozitiei companiei prin:Cresterea volumului si calitatii portofoliului de clienti SME; Identificarea, contactarea si vizitarea clientilor potentiali; Consolidarea relatiilor de afaceri cu clientii si furnizorii existenti; crearea de noi parteneriate de colaborare cu furnizori din diverse domenii de activitate; consilierea clientilor in aleger
TBI BANK EAD SOFIA - SUCURSALA BUCURESTI

Coordonator Vanzari Divizia Horticultura - Moldova


Candidatul ideal Ambiția noastră? Inovația. Misiunea noastră? Depășirea viitoarelor provocari nutriționale.Timac Agro Romania mentine angajamentul de a inova constant si de a furniza cele mai performante solutii! Dezvolta linia de business care cuprinde produsele fabricate de Grupul Roullier adresate pietei culturilor horticole (legume, pomi, vita de vie)!Puterea noastra? Sunt persoanele care împărtășesc valorile noastre: inovație, performanță, spirit antreprenorial și îndrăzneală.Esti tu cel pe care il cautam? Atunci te asteptam in cadrul echipei albastre pentru a consolida impreuna expertiza tehnica prin deschiderea unui nou drum in agribusiness-ul romanesc!Candidatul ideal :- absolvent de studii horticole/ agronomice- 4-8 ani de experienta in domeniul culturilor horticole- bun cunoscator al ariilor culturilor horticole atat tehnic cat si comercial- recunoscut ca un consultant in aria sa geografica- bune abilitati de relationare si colaborare cu fermierii din zona- pasionat de inovat
TIMAC AGRO ROMANIA SRL

Coordonator Noc (223968)


Candidatul ideal Educaţie necesară: Studii superioare IT și Comunicații Experienţă practică necesară: Experiență în asigurarea serviciilor operaționale către business ș raportarea asigurării lor Experiență anterioară în activități specifice de infrastructură IT și networking Cunoştinţe IT: Cunoștințe avansate privind standardele de arhitectură HW IT Cunoștințe avansate privind tehnologiile utilizate în industria IT Descrierea jobului Coordonezi activitățile zilnice și evoluția proiectelor dezvoltate de echipa NOC Coordonezi împreuna cu șeful direct planul de dezvoltare al proiectelor, livrabilele și bugetele aferente Realizezi și implementezi strategia de Networking și Telecom Participi la realizarea și implementarea strategiei pentru serviciile de tip CloudRealizezi și alte sarcini care decurg în mod natural din rolul tău, adaptate la cunoștințele și abilitățile taleCe îți oferim noi Îți oferim mai mult decât un salariu: Primești cadouri cu ocazia evenimentelor importante din viața ta
S.​C.​ DELGAZ GRID S.​A.​

Human Resources Manager - Orbico Moldova


Candidatul ideal Minimum 3 years of experience on the position of HR Manager in the company with minimum 100 employees ; Experience in managing various team projects; Practical knowledge of local Labor Law; Experience and knowledge about multiple HR processes both soft and hard – soft (attraction, recruitment and selection, on-boarding, development, performance management incl. compensation & benefits policy, internal communication, change management) and hard (legal requirements, administration, software). Communication skills: Interpersonal and people skills - open positive personality, trusting people, approachable, with high level of EQ; Constructive and argumentative dialogue; Conflict management skills – without avoiding difficult situations; Excellent management, planning and organizational skills; Capacity to develop others – transfer of knowledge and support to employees; The ability to understand, act, build trust and establish productive working relationships in a multicultu
INTERBRANDS ORBICO S.​R.​L.​

Coordonator Productie /​ Sef Proces


Candidatul ideal Grupul de Firme SAFIR din Vaslui, caută coleg pentru postul de Sef proces fabricatie in cadrul Fabricii de Faina Proteica de la Chitcani.Candidatul ideal:- Studii : Liceale/ Universitare Tehnice- Experiență în câmpul muncii: experienta reprezinta un avantajPersoană perspicace, sociabila, cu capacitate de intelegere a unui flux de productie/fabricatie, comunicativa.Descrierea jobului Responsabiliăți: Urmarirea si asigurarea continuitatii productiei; Asigurarea functionalitatii utilajelor; Urmarirea efectuarii mentenantei conform programarii; Asigurarea gresarii corespunzatoare-conform specificatiilor tehnice; Recoltarea de probe pentru examene de laborator; Emitere/revizuire instructiuni de lucru si/sau proceduri de lucru; Instruire personal subordonat; Urmareste parametrii de fabricatie optimi si agreati; Urmareste atingerea specificatiilor tehnice pentru produsele obtinute; Beneficii: pachet salarial atractiv (salariu fix+ spor de specificitate + tichete de masa + bon
SAFIR SRL

Supply Chain Manager


Candidatul ideal Academic degree, preferably a master degree in a relevant field Technical background is a plus 5 to 7 years of management experience in Supply Chain Management, Procurement or Operations Management, preferably in an international matrix organization Knowledge of English, advanced (written, spoken) Strong organizing, planning and delegation skills Analytical skills, strong problem-solving ability, and excellent presentation skills Intercultural sensitivity & communication skills Prefers to work in a fast-paced, growing company, communicating openly and building trust quickly Working location: GalatiDescrierea jobului Main Responsibilities Directing and coordinating the supply chain functions within the Romanian BU by aligning with the Group strategy Driving synergized resource optimization, lower total costs and better conditions for the BU / Alewijnse Group Providing customized reporting and recommendations in support of ongoing business decisions or initiatives Co-cre
ALEWIJNSE MARINE GALAŢI SOCIETATE PE ACŢIUNI

Media netă estimată pe baza celor 467 de salarii introduse în Salario: 5000 RON/Luna

Arhitect Coordonator Si Mid-level


Candidatul ideal Carpat Rail cauta colegi noi pentru birourile din Cluj, Iasi, Bucuresti si Timisoara, iar daca esti in cautarea unei noi provocari profesionale si crezi ca ai cunostintele si abilitatile necesare pentru a ocupa aceasta pozitie, te invitam sa aplici si asteptam cu interes sa faci parte din echipa noastra.Cerinte:Studii superioare in specializarea arhitectura;Experienta de minim 2 ani;Drept de semnatura proiecte, inregistrat la OAR;Redactarea planselor si memoriilor tehnice si ale planurilor conform normelor in vigoare, in diferite faze ale proiectului SF, DALI, DTAC, PTh, DE.;Bune abilitati de comunicare si relationare;Capacitatea de a lucra in echipa;Colaborare cu punctele de lucru ale companiei ;Excelente abilităţi de analiză şi sinteză a datelor şi informaţiiilor;Capacitate de a identifica soluţii şi de a lua decizii;Abilitatea de a gestiona multiple proiecte/activitati simultan;Orientare spre calitate şi atentie la detalii.Descrierea jobului Redactarea planselor si
CARPAT RAIL S.​R.​L.​

Manager Restaurant Muse,​ Iasi


Candidatul ideal Daca esti o persoana proactiva, dinamica, responsabila, descurcareata....hai in echipa noastra!Descrierea jobului Atributii:- supervizarea personalului in relatia cu clientii- training -ul personalului- verificarea si implementarea standardelor companiei- urmarirea si verificarea calitatii produselor de bar si bucatarie- organizarea evenimentelor- reprezentarea in relatia cu organele de control- gestiunea stocurilor si aprovizionarea- gestionarea furnizorilor- gestionarea personalului- inventare si programe de lucru pentru angajati
GOURMANDERIE SRL

Trainee Facility Management Iași (f/​m)


Candidatul ideal Sarcinile tale Iei parte la o experiență de învățare rotațională cu o durată de 12 luni Înțelegi procesele specifice departamentului, preiei proiecte și oferi suport managerilor Oferi suport pentru buna funcționalitate a magazinelor și instalațiilor în condiții de siguranță și eficiență a costurilor Partipici la controlul regulat si preventiv a clădirilor, platformelor exterioare și instalațiilor tehnice în magazinele Kaufland Organizezi și optimizezi activități din departamentul de Facility Management În cazul în care profilul tău se potrivește cu locul de muncă, te vom invita la un interviu personal în pasul următor.Descrierea jobului Beneficiile tale Contract de muncă cu un salariu atractiv în valoare de 8400 lei brut și bonuri de masă Zile în plus la concediul tău de odihnă, în funcție de vechimea în cadrul companiei Posibilitatea de a beneficia de asigurare de sănătate voluntară Oferte speciale și o gamă largă de servicii suplimentare, cum ar fi Bookster, 7Card et
KAUFLAND ROMANIA SCS

Manager Relatii Clienti Microfinantare


Candidatul ideal Daca: Vrei sa dezvolti o cariera in banking sau esti un profesionist cu experienta in domeniu Ti-ar placea sa cunosti antreprenori, business-urile acestora si sa pui umarul la dezvoltarea lor Iti place sa iti pui mintea la contributie Te consideri ambitios, deschis si comunicativ Ai o atitudine pozitiva Esti un om de echipa si esti motivat de rezultate Vrei sa cresti profesional intr un mediu dinamicDescrierea jobului Hai in echipa BT Mic! Vei intalni multi antreprenori carora, cunoscandu-le povestile de business, le vei facilita accesul la finantare; Cum finantarea trebuie sa fie una adecvata, vei capata skills-urile si expertiza necesare, astfel incat sa poti propune solutii optime; Pentru ca un sfat bun de la cineva care se pricepe este intotdeauna binevenit, le vei fi aproape antreprenorilor din portofoliul tau pe tot parcursul derularii finantarii.
BT MICROFINANTARE IFN S.​A.​

Media netă estimată pe baza celor 588 de salarii introduse în Salario: 3500 RON/Luna

Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 92 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.