Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

92 Locuri de Munca Business Developer in Iasi

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

92 Locuri de Munca Business Developer in Iasi

Cauta printr-o varietate mare de joburi Business Developer in Iasi si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Business Developer in Iasi si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Relationship Manager Individuals


Candidatul ideal Profilul tău: Ai studii superioare - preferabil în economie sau domenii conexe Ai experiență de minim 1 an în vanzari in sectorul bancar Ai certificare în distribuția de asigurări conform cerințelor legale în vigoare – constituie avantaj Cunoști limba engleză la nivel avansat (vorbit și scris) – constituie avantaj Ai disponibilitate pentru activitate de teren Ești o persoană proactiva, cu abilități de comunicare Ești orientat/ă spre client și rezultateDescrierea jobului Responsabilitățile tale: Administrezi portofoliul alocat de clienţi persoane fizice, promovând produsele băncii atât în sucursală, cât și pe teren Identifici nevoile financiare ale clienților și le oferi consultanță de specilitate țînând cont de portofoliu de produse al băncii Contribui la atingerea obiectivelor definite de Divizia de Retail a Băncii Asiguri buna desfășurare a activităţii de bancassurance Prezinți oferte speciale persoanelor fizice, angajaţi ai unor companii IMM/Corporate Prospectezi ac
UNICREDIT BANK S.​A.​

Manager Achizitii In Roman


Candidatul ideal Rolul postului este de a asigura managementul activităților de achiziții de materii prime, materiale și auxiliare necesare în producția de tâmplărie PVC și geam termopan, cu încadrarea în idicatorii de performanță agreați.Managerul de achiziții va urmări implementarea unui model de lucru la nivel operațional care să asigure cele mai bune servicii în termeni de cost, calitate și timp, astfel încât să răspundă cât mai prompt și eficient cerințelor.Cerințe: experiență relevantă în achiziția de materii prime, materiale și auxiliare necesare în procesele de producție competențe demonstrate de management a unei echipe de achizitori abilități foarte bune de comunicare, negociere și relaționare constructivă cu furnizorii, colegii și propria echipă cunoștințe bune privind contractele comerciale capacitate de analiză și lucru cu un volum mare de date și informații, capacitate de a sesiza esențialul și de a extrage concluzii apreciem o atitudine proactivă, orientată către clientu
TERMOPLAST SRL

Area Sales Manager – Bucuresti/​ Cluj/​ Timisoara/​ Iasi


Candidatul ideal Licență studii superioare. Experiență de peste 2 ani în vânzări directe de IT Hardware. Atitudine orientată către client, spirit de echipă. Foarte bune abilități de comunicare și relaționare cu clienții. Abilitate de a lua decizii rapide. Personalitate energetică, gândire pozitivă și eficiență. Bune abilități de operare PC – Word, Excel, căutare pe web. Carnet de șofer categoria B (obligatoriu). Cunoașterea limbii engleze la nivel mediu, citit și vorbit. Disponibilitatea de a călători în țară, în zona desemnată. Dispune de automobil propriu.Descrierea jobului Atingerea vânzărilor planificate pentru zona/categoria/lista de clienți desemnate. Prezintă și promovează produsele către clienții existenți și potențiali, în zona/categoria/lista de clienți desemnate. Prospectarea continuă a pieței pentru identificarea de noi clienți și creșterea cotei de piață a firmei. Deplasări în interesul firmei în zona desemnată, stabilite împreună cu șeful ierarhic. Menținerea contactului
TENDA ROMÂNIA S.​R.​L.​

Area Sales Manager


Candidatul ideal PENTRU ZONELE NORD, EST, VEST si CENTRU:Studii superioare în domeniul tehnic sau bună cunoaștere a pieței dе echipamente electrice;Minim 2 ani dе experiență directă în vânzări tehnice sau industriale;Bune abilități dе comunicare, dinamism, capacitate dе organizare;Disponibilitatea la deplasări până la 70% din timpul de serviciu;Detinere permis auto cat. B.Constituie avantaje, dar nu condiții eliminatorii:Absolvirea unui profil dе inginerie electrică, electronică, automatizări sau mecanică;Experiență anterioara in vanzari echipamente fotovoltaice;Participare anterioară la diferite inițiative dе dezvoltare profesională (cursuri dе vânzări și comunicare) pe cont propriu sau în cadrul unei firme;Experiență anterioară în folosirea unui program CRM;Cunoștințele dе limba engleză (scris-citit-vorbit) dе nivel mediu sau italiana.Descrierea jobului Promovarea și vânzarea de echipamente fotovoltaice B2B.Prospectarea pieței pentru noi oportunități specifice activității firmei.Creș
GREENSUN EAST EUROPE S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 95 de salarii introduse în Salario: 6000 RON/Luna

Manager Proiect Fonduri Europene


Candidatul ideal Experienta in scrierea/implementarea programelor/proiectelor cu finantareeuropeana nerambursabila Absolvent de studii superioare Cunostinte avansate de utilizare a MS Office - Excel, Word, Outlook Abilitatea de a lucra simultan pe mai multe proiecte si activitati Abilitati de comunicare, prezentare si relationare Persoana organizata, atitudine proactiva, spirit de initiativa Buna gestionare a termenelor limita Abilitatea de a lua decizii si de a-asi asuma responsabilitatea Excelente abilitati de analiza, sinteza si furnizare de solutii Capacitatea de a lucra in echipa, dar si individual Focusat pe client si pe obiectivele acestuia, persoana adaptabila si flexibila Capacitate de scriere cu acuratete, rezolvare de probleme, loialitate, implicare Atitudine proactiva si orientare catre client si rezultate Constituie un avantaj cunostintele de contabilitate pentru realizarea prognozelor financiare Constituie un avantaj experienta in implementarea proiectelor din domeniul pr
REI FINANCE ADVISORS SRL

Media netă estimată pe baza celor 1 de salarii introduse în Salario: 12000 RON/Luna

Area Export Managers - Cis+baltics Zone And Central Europe


Candidatul ideal We are looking for a partner with its own legal form (PFA, SRL, etc.) for collaboration:- Area Export Manager for CIS + Baltics Zone - countries: Ukraine, Moldova, Belarus, Latvia, Lithuania, Estonia and Georgia, mandatory: English + Ukrainian and Russian, preferably lives in Czech Republic, Slovakia, Romania, Republic of Moldova.- Area Export Manager for Central and Western Europe – countries: Poland, Czech Republic, Slovakia, Germany, Austria, Hungary and France, mandatory: English + Polish and preferably lives in Poland. We are looking for a person with:- higher education;- experience in sales, experience in the field of lubricants is an advantage;- good knowledge of PC operation.Descrierea jobului - intermediation of the sale of products by identifying new customers;- offering and promoting to customers the products from the Hexol portfolio;- ensuring the support of existing customers to support sales;- management of sales and deliveries;- preparation of activity/s
HEXOL LUBE SRL

Area Sales Manager


Candidatul ideal Compania Ferro doreste sa angajeze doi Area Sales Manageri care sa fie locati intr-unul din orasele: Iasi, Bucuresti, Constanta, Piatra Neamt, Bacau.Pentru noi, candidatul care s-ar potrivi cel mai bine pentru acest post trebuie sa aiba urmatoarele atu-uri: Studii tehnice, preferabil universitare; Experienta in vanzari minim 3 ani; Cunostinte obligatorii despre domeniul instalatiilor termice sau sanitare; Persoana dinamica, pozitiva, cu gandire stategica, orientata spre rezultate si capabila sa lucreze independent; Abilitati de comunicare, relationare, planificare, organizare, coordonare si negociere; Abilitati operare PC; Cunostinte de limba engleza.Descrierea jobului Daca vrei sa vii la noi, vei face parte din Departamentul de Vanzari si vei avea urmatoarele responsabilitati: Mentinerea si dezvoltarea relatiilor de colaborare cu partenerii din zona alocata in vederea mentinerii si dezvoltarii relatiei de colaborare. Prezentarea si promovarea produselor comercializate
NOVASERVIS FERRO GROUP SRL

Media netă estimată pe baza celor 102 de salarii introduse în Salario: 6000 RON/Luna

Coordonator Operational Imagistica


Scurta descriere a companiei Rețeaua de sănătate REGINA MARIA și-a câștigat poziția de lider pe piața medicală românească datorită calității serviciilor oferite și grijii permanente, manifestate atât în interiorul companiei, față de angajați, cât și în exterior, față de pacienți și parteneri. Dorim sa avem alaturi de noi colegi care sa demonstreze si sa promoveze valorile REGINA MARIA prin:- asumarea raspunderii pentru actiunile lor;- cultivarea calitatii si oferirea de solutii eficiente, diferite, inedite, rapide si simple;- comunicare deschisa si incurajarea dezvoltarii unei relatii de incredere intre ei si colegi;- sustinerea si implicarea in atingerea obiectivelor de echipa;- acordarea si acceptarea cu deschidere a feedbackului constructiv. Cerinte Iti doresti sa iti dezvolti abilitatile de coordonare si sa contribui la formarea si dezvoltarea unei echipe de oameni ambitiosi si responsabili?Alaturi de noii tai colegi, in calitate de Coordonator Operational Imagistica, vei asigura s
Regina Maria

Account Manager with German full remote


Scurta descriere a companiei Noi suntem Trenkwalder, unul dintre cei mai puternici jucători ai pieței de HR din Europa Centrală și de Est. Atât obiectivele noastre, cât și acțiunile, vorbesc despre oameni, povești de succes și o piață a forței de muncă mai bună.Unde ne găsești:Sediul nostru din București:Calea Griviței nr. 82-98, Sector 1, București, Cod Poștal 010705 Cerinte Very good communication skills: C1 German;Presentation, feedback, debriefing skills;Ability to facilitate discussions in the sessions held;Internal/external customer orientation. Responsabilitati Answer customer requests via chat messages/ phone calls;Willingness to search for required information from customer with a strong focus on solving client’s requests;Encouraging customer loyalty and promoting additional services or relevant upgrades;Manage inquiries related to new orders, modifications to existing orders, and other services with professionalism and efficiency. Alte informatii Competitive salary;Remote wor
Trenkwalder Romania

Business Manager - Horeca


Candidatul ideal Linie de Raportare: Business Manager HoReCa va raporta direct Directorului Comercial.Cerinte/CalificariStudii superioare finalizare;Experienta vanzari minim 3 ani in domeniul HoReCa;Cunoastere limba engleza – nivel avansat;Cunostinte Microsoft Office: Excel, Office, Power Point;Capacitate ridicata pentru pregatire si sustinere prezentari, P/L etc;Abilitati excelente de comunicare verbala si scrisa;Abilitati de leadership si coordonare echipa;Permis conducere categoria B;Disponibilitate deplasari si posibila relocare. Descrierea jobului ResponsabilitatiParticipare activa la realizarea planului anual de afaceri;Conducerea și dezvoltarea strategiilor de vanzari si implementarea ideilor inovatoare;Coordonarea fortei de vanzare;Intelegerea si dezvoltarea retelei de distributie;Negocierea contractelor cu partenerii comerciali si urmarirea respectarii conditiilor contractuale;Intocmirea rapoarte periodice;Gestionarea bugetelor vanzari;Oferta (bonusuri, beneficii)- posibilitat
AQUILA PART PROD COM S.​A.​

Manager De Magazin-antreprenor


Candidatul ideal Căutăm Antreprenor 👨‍💼🎉🥂✔️🏪Îți oferim toate condițiile să-ți investești pasiunea intr-un business de succes!Începe călătoria în antreprenoriat, cu unul dintre brandurile Lagardère Travel Retail (Inmedio, Relay, 1Minute , So!Coffee, Hub Convenience, Pizzeria La Mia Stazione)Tu adaugi în mix pasiunea și: Experiența în comerț și în gestionarea resurselor; Timp și entuziasm pentru a te dedica business-ului tău în totalitate; Echipa ta - pe care o recrutezi, o angajezi și o motivezi zi de zi să obțină cele mai bune rezultate; Plătești doar o garanție egală cu vânzările medii pe patru zile (garanția se restituie la finalul colaborarii)**în cazul în care sunt respectate toate condițiileDescrierea jobului Vei fi responsabil de:​ Angajarea echipei de vânzare (recrutare, pregătire, contracte, salarii, taxe); Întocmirea documentelor de evidență intrări-ieșiri, respectând procedurile Lagardère Travel Retail; Comenzi către furnizorii Lagardère Travel Retail; Creșterea vanzaril
LAGARDERE TRAVEL RETAIL SRL

National Field Manager


Candidatul ideal Linie de Raportare: Directorul Național de Vânzări va raporta direct Directorului Comercial.Cerinte/CalificariStudii superioare finalizare;Experienta vanzari minim 3 ani;Cunoastere limba engleza – nivel mediu. Constituie avantaj cunoasterea limbii engleze la un nivel avansat;Cunostinte Microsoft Office: Excel, Office, Power Point;Capacitate ridicata pentru pregatire si sustinere prezentari, P/L etc;Abilitati excelente de comunicare verbala si scrisa;Abilitati de leadership si coordonare echipa;Permis conducere categoria B;Disponibilitate deplasari si posibila relocare.Descrierea jobului ResponsabilitatiConducerea și dezvoltarea strategiilor de vanzari si implementarea ideilor inovatoare;Coordonarea fortei de vanzare, formarea și dezvoltarea managerilor de zona;Intelegerea si dezvoltarea retelei de distributie;Mentinerea si extinderea relatiile comerciale cu furnizorii si clientii;Monitorizeaza si informeaza asupra evolutiei pietei din punct de vedere al situatiei econo
AQUILA PART PROD COM S.​A.​

Consultanta Financiara - Management


Candidatul ideal • DORINȚĂ DE SUCCES profesional și personal, dispus(ă) să-și folosească timpul, abilitățile și energia pentru a ajunge cât mai sus!• Dispus(ă) să ÎNVEȚE, pentru că dacă nu învață, este imposibil să crească• student(ă) SAU proaspăt absolvent(ă) SAU tânăr(ă) profesionist(ă) SAU profesionist(ă) care dorește să se re-specializeze și să facă tranziția către o altă carieră, mult mai dinamică, de tip antreprenorial• DESCURCĂREȚ(Ă) și cu spirit de ANTREPRENOR (nu va fi cineva ce te va obliga să muncești, acest lucru înseamnă că este nevoie să te pui singur(ă) la muncă o dată ce știi ce ai de făcut)• Să lucreze într-o ținută business, pentru că aspectul tău este în strânsă legătură cu compania noastră• Gândire POZITIVĂ și o personalitate deschisă – nu dorim să stricăm mediul foarte plăcut pe care l-am creat deja• Să fie SOCIABIL(Ă) și atent(ă) la detalii• Cunostințe medii de Microsoft Office• Și, cel mai important, sa fie AMBIȚIOS(Ă), ORGANIZAT(Ă), DESCHIS(Ă)!Cautam talente, in
Confidenţial

Brand/​ Category Manager Instalatii Termice Si Sanitare


Candidatul ideal Daca esti pasionat de ceea ce faci, motivat de provocari si ai ambitia sa progresezi in mod continuu, atunci ai toate atributele necesare pentru a te alatura echipei noastre in pozitia de Brand Manager Instalatii termice si sanitare.Esti potrivit/a pentru aceasta pozitie daca ai:- studii superioare tehnice (studiile in domeniul instalatiilor reprezinta un avantaj)- experienta relevanta in achizitii si vanzari (experienta in mentinerea si dezvoltarea relatiilor cu furnizorii interni si externi reprezinta un avantaj);- cunoasterea limbii engleze - scris si vorbit;- cunostinte avansate de operare PC/ experienta in lucrul cu baze de date.- abilitati manageriale. Abilitati avansate de comunicare si negociere- inalt simt al responsabilitatii- abilitati reale de planificare, organizare si viteza de reactie;- orientare catre dezvoltarea business-ului, initiative, implicare, focusare pe rezultat;- permis de conducere categoria B;- domiciliul stabil in unul dintre judetele Neamt
DINAMIC 92 DISTRIBUTION SRL

Manager Proiect Santier - Constructii Infrastructura Rutiera


Candidatul ideal Manager proiect constructii drumuri / Site manager / Manager santier / infrastructura rutieraCandidatul ideal esti tu daca:- esti absolvent/a Facultatea de Constructii (cerinta obligatorie)- ai experienta relevanta in constructii de infrastructura drumuri si poduri, fiind responsabil de toate fazele de executie- ai experienta in organizare si planificare activitati lunare, saptamanale si zilnice a proiectului de executie- reprezinta un avantaj daca ai experienta in proiecte cu Institutii publice (constructii conform contractelor prin achizitii publice, licitatii)- ai cunostinte relevante si ai lucrat cu programul Autocad- ai lucrat cel putin pentru un proiect cu MsProject sau Primavera si cu programele de devize (WinDoc, Edevize, Deviz 360)- ai disponibilitate pentru deplasare pe santierele de lucru- stii sa intocmesti documentatia tehnica necesara: planimetrie, detalii de executie, calcule, etc- esti foarte atent/a la detalii si ai capacitatea de a recunoaste informat
BEST STUDENT SRL

Asistent Manager /​ Junior Economist


Candidatul ideal Studii superioare în domeniul economic, absolvite cu diplomă de licență, preferabil în contabilitate; Experiență în contabilitate primară reprezintă un avantaj; Capacitate de adaptare la situații noi și atenție la detalii; Stil de muncă orientat spre rezultate și performanță; Abilități de prioritizare a activității și de respectare a termenelor limită; Abilități excelente de comunicare; Cunoștințe medii de limbă engleză; Cunoștințe de operare PC: MS Office (Excel, Word, Outlook).Descrierea jobului Menținerea unei atitudini profesioniste în timpul programului de lucru; Îndeplinirea activităților zilnice de secretariat; Asigurarea activității de corespondență (email/poștă); Realizarea serviciilor de protocol pentru oaspeții firmei; Realizarea diverselor sarcini administrative: comenzi, papetărie, scanări și arhivare documente; Întocmirea de situații/documente/rapoarte solicitate de managerul direct; Menținerea unei atitudini profesioniste în timpul programului de lucru;
GEPROCON SA

Specialist Suport Clienti Si Managementul Reclamatiilor (perioada Determinata) (226549)


Candidatul ideal Educaţie necesară: Studii superioare de specialitate, constituie un avantaj Experienţă practică necesară: 3 ani experienţă în activitatea de distribuție a energieiDescrierea jobului Asiguri desfășurarea activității de relații clienți și management al reclamațiilor adresate de clienți, referitor la serviciul de distribuţie a energiei Asiguri interfața cu instituțiile de stat, în limita competențelor acordateRealizezi și alte sarcini care decurg în mod natural din rolul tău, adaptate la cunoștințele și abilitățile tale.Ce îți oferim noi: Îți oferim mai mult decât un salariu: Primești cadouri cu ocazia evenimentelor importante din viața ta precum căsătoria, 1 iunie iar lista continuă. Excelezi în ceea ce faci? Poți să fii unul dintre cei care primesc bonusuri de performanță, dacă locuiești prea departe de sediu, te ajutăm cu decontarea transportului Plătești ușor cu tichetele de masă: Ai tichetele încărcate pe un card de masă cu care poți să plătești contactless Lucrezi c
S.​C.​ DELGAZ GRID S.​A.​

Manager Magazin (sistem De Parteneriat)


Candidatul ideal Dacă îți dorești să devii propriul tău șef, să construiești un business de succes, clientul nostru din domeniul retail-ului, te invită să descoperi o oportunitate interesantă pentru tine!Căutam un Partener de business pasionat și ambițios, gata să se alăture acestei călătorii de succes în construirea unui lanț de magazine.Clientul dezvoltă un lanț de magazine cu prezență națională, adoptând un model inovator de afacere, bazat pe parteneriate pentru operarea magazinelor sale.🎯Ce ne dorim de la tine? să ai experiență în retail, tabac sau industria alimentară să fi dedicat și motivat să îți conduci propriul business să ai abilități analitice și atenție la detalii (Excel, Word – nivel mediu) să comunici efcient, atât în scris, cât și verbal să ai abilități de conducere și să știi cum să creezi o echipă puternică să ai o sumă minimă pentru a acoperi riscurile inițiale (care se va restitui la finalul colaborării, dacă condițiile contractuale sunt respectate) si sa iti infin
Confidenţial

Site Manager (contractor)


Candidatul ideal • Esti absolvent/a de studii superioare cu Diploma de Licenta in domeniul constructiilor sau instalatiilor electrice sau similar• Ai o experienta dovedita de minim 2 ani in in gestionarea contractelor cu terti• Ai o experienta dovedita de minim 1 an in industria Telecom si cunostinte tehnice• Vorbesti fluent Limba engleza• Intelegi afacerea si esti orientat/a spre rezultate• Ai abilitati excelente de comunicare si influentare, esti atent/a la detalii• Esti orientat spre solutii si ai o gandire inovativa• Esti proactiv/a, iti place sa ai initiative• Ai foarte bune abilitati de organizare, planificare, rezolvare a problemelor, project management, bugetare• Ai un bun management al timpului• Ai capacitatea de a lua decizii independent si de a influenta procesul decizional• Iti place sa lucrezi in echipa• Ai cunostinte avansate MS Office (obligatoriu Excel, Word, PowerPoint si Outlook)• Obligatoriu permis de conducere (experienta 4x4) - minim 1 anDescrierea jobului Vei coor
VODAFONE ROMANIA SA

Area Sales Manager - Moldova


Candidatul ideal Cerinte:- prezinta si promoveaza cu seriozitate si eficienta produsele companiei;- obtine comenzi ferme si negociaza contracte in conditiile stabilite la nivel de companie;- ofera consultanta tehnica de specialitate clientilor;- monitorizeaza creantele clientilor din zona alocata si se asigura de incasarea acestora la termen;- mentine un contact permanent cu piata de profil;- executa actiuni de research ale pietei – tinta si cauta sa extinda permanent portofoliul de clienti;- se implica in rezolvarea prompta a problemelor aparute in zona alocata;- raporteaza ocazional si periodic cu privire la activitatea desfasurata si rezultatele obtinute.Descrierea jobului - gestioneaza baza actuala de clienti;- cerceteaza, initiaza si gestioneaza contacte cu piata si clientii tinta din zona alocata;- zona de responsabilitate acopera judetele: Suceava, Botosani, Iasi, Neamt, Bacau, Vrancea, Vaslui, Harghita si CovasnaIti vom oferi: Mediu de lucru placut si competitiv; Suport continu
UMEB POWER S.​R.​L.​
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 92 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.