Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

92 Locuri de Munca Business Developer in Iasi

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

92 Locuri de Munca Business Developer in Iasi

Cauta printr-o varietate mare de joburi Business Developer in Iasi si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Business Developer in Iasi si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Manager Marketing


Candidatul ideal SC TINAROM SRL , IAȘI , producător de arome pentru industria alimentară , anunță post în departamentul de marketing.Ne mărim echipa și căutăm o persoană deschisă, sociabilă și creative pentru departamentul de Marketing. Așteptăm cu drag să ne cunoaștem dacă ai :-studii medii/superioare (preferabil în Marketing, Comunicare, PR);-cunoștințe în aplicarea tehnicilor de comunicare și elaboarare a mesajelor;-competențe de utilizare a aplicațiilor : Google Analyst, Facebook Ads Manager, Google Ads, Instagram, Canva, Adobe Photoshop;-operare PC (MS OFFICE) nivel avansat;-abilitați excelente de comunicare și colaborare, cu capacitatea de a lucra eficient în echipă;-experiență dezvoltare de conținut, vânzări ;-posesor carnet B; Descrierea jobului .
TINAROM SRL

Media netă estimată pe baza celor 404 de salarii introduse în Salario: 6800 RON/Luna

Warehouse Manager - Makeup Shop


Candidatul ideal Cerinte:- Persoană organizată, cu abilităţi de coordonare şi planificare, aptitudini de comunicare;- Experiență relevantă intr-o pozitie similară, minim 1 an;- Capacitatea de coordonare a echipei ;- Cunostinte de operare PC;- Atitudine deschisă și pozitivă, orientare spre rezultate;Descrierea jobului Ca manager de depozit, veți fi responsabil pentru gestionarea operațiunilor de recepție, depozitare, distribuție prin buna derulare a activității depozitului și coordonarea echipei.Responsabilități principale:- Organizează, coordonează, controlează şi planifică activitatea depozitului;- Participa la activităţile de recepţie, depozitare, colectare, verificare şi livrare a produselor ;- Inregistrează, cerceteaza şi soluţionează probelemele care apar;- Organizează şi coordoonează activităţile de verificare a stocului, inventare;- Se asigură că produsele manipulate sunt depozitate corespunzător ;- Se informează continuu şi imbunatateste modul de lucru ;- Gestionarea echipei- E
MAKEUP SHOP SRL

Manager Proiect Constructii - Edilitare/​ Retele Gaze


Candidatul ideal activ, hotarat si cu spirit de leader; inginer constructii civile, inginer instalatii in constructii sau inginer hidrotehnist cu experienta experienta in coordonarea echipei de lucruDescrierea jobului realizarea proiectului in conditii optime, respectand clauzele contractuale; planifică, verifică, organizează, coordoneaza si controlează activitățile desfășurate în scopul realizării proiectului, împreună cu echipa de proiect; urmărește derularea executiei proiectului în concordanță cu prevederile tuturor documentelor de proiectare, specificatiile tehnice si documentele contractuale; participă în șantier la ședințe pentru evaluarea stadiilor de execuție precum și pentru problemele care pot apărea;
GEPROCON SA

Branch Manager - Letcani,​ Iasi


Candidatul ideal Cerinte: Studii superioare, preferabil tehnice sau economice; Experienta anterioara intr-un rol similar de minim 3-4 ani in domeniul managementului sau vanzarilor, de preferinta in industria constructiilor; Cunostinte de limba Engleza la nivel conversational; Abilitati bune de leadership, comunicare si rezolvare a problemelor; Capacitatea de a dezvolta si implementa strategii de crestere a afacerii; Cunostinte solide in operatiuni comerciale si gestionarea resurselor umane; Orientare către rezultate si capacitatea de a lucra sub presiune.Descrierea jobului Responsabilitati Supervizarea si gestionarea operatiunilor zilnice ale sucursalei din Iasi, inclusiv vanzarile, service-ul si gestionarea stocurilor de produse; Dezvoltarea si implementarea strategiilor de vanzari si marketing pentru a creste cota de piata si a atinge obiectivele de vanzari stabilite; Recrutarea, formarea si gestionarea echipei de vanzari si service, asigurandu-ne ca acestia sunt motivati si performa
UTILBEN SRL

Manager De Zona Retail


Candidatul ideal In prezent, compania noastra este in cautare dе un manager de vanzari pentru zona judetelor Iasi si Vaslui, segmentul RETAIL.Noi stim ca in spatele succesului se gasesc intotdeauna profesionisti care isi aduc contributia in arta succesului prin munca si devotament, dе aceea suntem in cautare a unui coleg care are urmatoarele calitati: Experienta in vanzari Seriozitate si ambitie Permis de conducere categoria B Autonomie privind organizarea sarcinilor/rutelor Abilitati dе negociere cu clientii si focus pe solutii, indiferent de situatia intampinata Responsabilitate si corectitudine Spirit organizatoric Capacitate dе planificare pe termen scurt si lung in ceea ce priveste obiectivele si activitatea de zi cu ziDescrierea jobului Acеstе cаlitаti mеntionаtе аntеrior il vor аjutа pе colеgul nostru sа indеplinеаscа urmаtoаrеlе аtributii: Mеntinе in pеrmаnеntа lеgаturа cu аgеntii distribuitorului Dezvoltа rеlatii de colaborare cu pеrsonаlul distribuitorului Creeaza, pastreaza
CRAMELE COTNARI S.​A.​

National Sales Manager


Candidatul ideal Suntem în căutarea unui lider pasionat și orientat către rezultate pentru a prelua rolul de Director Național de Vânzări în cadrul companiei noastre. Te invitam sa candidezi pentru pozitia de director al echipei noastre de vânzări – persoana ambițioasă, cu abilități de leadership și o pasiune pentru vânzări.Punem accent pe automatizare, eficientizare si cuantificarea vanzarilor, astfel incat activitatea ta sa fie usoara, placuta si productiva. Ne dorim o colaborare indelungata si placuta si ne asteptam sa dai dovada de profesionalism.Cerințe: Studii superioare absolvite, de preferinta in domeniul tehnic, management sau economic; Experiență într-un rol similar în domeniul vânzărilor de minim 3 ani; Abilități excelente de leadership și gestionare a echipei, cu capacitatea de a motiva și de a dezvolta membrii echipei; Abilități excelente de comunicare și negociere, atât verbală, cât și în scris; Capacitatea de a elabora și implementa strategii de vânzări eficiente și inov
PRO INVEST SRL

Media netă estimată pe baza celor 21 de salarii introduse în Salario: 8000 RON/Luna

Service Delivery Manager With German


Descrierea jobului We are HCLTech, one of the fastest-growing large tech companies in the world and home to 225,000+ people across 60 countries, supercharging progress through industry-leading capabilities centered around Digital, Engineering and Cloud. The driving force behind that work, our people, are diverse, creative, and passionate, raising the bar for excellence on a regular basis. We, in turn, work hard to bring out the best in them as we strive to help them find their spark and become the best version of themselves that they can be.Service Delivery Manager’s II main objective is to deliver seamless services to Xerox customers. Develop strong internal and external customer relations and networks with the purpose of driving same account growth initiatives and enhanced margin and P&L performance. They are also in charge of a variety of tasks, such as leading project teams, rectifying reliability issues, monitoring progress and tracking KPIs and SLA's. Service Delivery Manager
HCL TECHNOLOGIES ROMANIA SRL

Brand Specialist/​account Manager Italian


Candidatul ideal BASIC QUALIFICATIONS- Advanced level of English and minimum B2 level for Spanish Language, C1 preferred- Bachelors degree required- Work experience is preferred (3+ years). Relevant experience in Vendor management, Sales, post sales, Account Management, and Business Development in managing B2B Business.- Proven analytical skills and demonstrated ability to manage the business “by the numbers”.- Excellent written and oral communication and presentation skills. Ability to express thoughts logically and succinctly.- Ability to work in teams and ultimately focus on delivering results with high standards- Attention to detail and capability to work on multiple projects in parallelPREFERRED QUALIFICATIONS- Exposure to retail buying, retail planning & allocation, product/project management, marketing or e-commerce will be a plus- SQL and VBA knowledge- Lean Six SigmaAmazon is an equal opportunities employer. We believe passionately that employing a diverse workforce is central
AMAZON DEVELOPMENT CENTER ROMANIA S.​R.​L

Assistent Manager


Candidatul ideal Ce căutăm:-experiența anterioară în domeniul de activitate al companiei (Horeca/ QSR/ Fast food) pe poziții similare, este un plus dar nu necesar;-ai atitudine pozitivă și îți place să lucrezi alături de oameni faini? Ești candidatul perfect!-vrei să evoluezi și să înveți lucruri noi? Să îți faci o carieră performantă în acest domeniu? Noodle Pack te așteaptă în echipă! Ce vei face la noi:-lucrezi în zonele restaurantului unde experiența ta contează – bucătărie, zona caselor de marcat;-pregătești produsele la standardele Noodle Pack, în condiții stricte de igienă și siguranță alimentară;-programul de muncă poate fi specific celui de mall (full-time) sau flexibil în program de 4-6-8 ore. Descrierea jobului Vrei să ai timp liber când vrei tu? La noi în #pack ne facem programul flexibil, după nevoile tale de timp liber! Nu ai experință și nu ști dacă te vei descurca?! La noi este ușor, pentru că vei avea parte de trainguri gratuite și de cei mai tari profesioniști în dome
NOODLE PACK SRL

Media netă estimată pe baza celor 1608 de salarii introduse în Salario: 3500 RON/Luna

Manager Zonal Vanzari (venit Lunar 14000 – 18000 Ron Brut)


Candidatul ideal Manager Zonal Vanzari (venit lunar 14000 – 18000 Ron brut)La UNIX Auto deservim în cel mai profesional mod partenerii și identificăm nevoile viitorilor parteneri. Înființată în anul 1990, compania UNIX Auto reprezintă un distribuitor de piese auto, aflat într-o dinamică expansiune în cele trei țări ale regiunii Central și Est Europene (Ungaria, România și Slovacia) cu aproape 170 de filiale și peste 3 000 de angajați.Sistemul logistic avansat şi catalogul electronic de piese auto asigură un serviciu unic partenerilor noştri. Suprafața totală a Centrului Unix din Budapesta, a Centrului Logistic și a filialelor este de aproximativ 120.000 m², depozitul UNIX Auto complet cuprinde peste 9 milioane de piese. Din Centrul nostru Logistic livrăm marfă către majoritatea filialelor noastre de mai multe ori pe zi. Livrăm către clienți cu propriile mașini, parcul auto UNIX Auto deținând peste 2.000 de mașini, toate livrările noastre fiind în regim strict, astfel încât sistemul nos
UNIX AUTO SRL

Account Manager


Candidatul ideal La Romstal ne dezvoltam impreuna, atat in Romania cat si in Europa!Colegii nostri din departamentul vanzari au devenit cei mai buni specialisti in domeniul instalatiilor si te asteapta alaturi dе ei!Acest job ti se potriveste daca: Esti o persoana care comunica usor cu ceilalti, se adapteaza si poate sa convinga usor Esti o persoana energica, orientata spre rezultate si spre invatare Te intereseaza sa lucrezi cu produse si tehnologii noi in domeniul instalatiilor Esti preocupat sa construiesti si sa dezvolti relatii puternice cu clientii Ai valori personale solide dе onestitate, integritate si grija fata dе mediu Ai permis categ B si iti place sa ai un job activ, pe teren;Descrierea jobului Rоlul Jobului: Vаnzаrеа prоduselоr si еchipamеntеlоr din ofеrtа cоmpаniei prеcum și consiliеrеа tеhnica in vedеrеа аlеgеrii solutiеi optime carе sa rаspunda nеvoilor clientilorNe dorim ca imprеunа sа oferim clientilor cеа mai bunа еxperienta de vanzare, propunand solutiile de instal
ROMSTAL IMEX SRL

Media netă estimată pe baza celor 1624 de salarii introduse în Salario: 5000 RON/Luna

Area Manager


Candidatul ideal Minim 3 ani experienta in merchadising, retail sau vanzari;Experienta relevanta de manager in domeniul FMCG;Abilitati dezvoltate de comunicare si negociere;Leadership;Seriozitate, responsabilitate si perseverenta;Bune abilitati de planificare si organizare a activitatii;Spirit de echipa;Studii superioare finalizate;Cunostinte operare MS Office si Smartphone;Carnet de conducere categoria B obtinut de de minim 2 ani.Descrierea jobului Coordoneaza si monitorizeaza activitatea echipei de merchandiseri din zona alocata.Propune solutii de optimizare si eficientizare a activitatii merchandiserilor;Realizeaza activitati de recrutare, induction si coaching pentru echipa din subordine;Actioneaza permanent pentru asigurarea planurilor de succesiune;Planifica zilnic activitatea echipei si stabileste prioritatile si obiectivele de atins;Verifica respectarea standardelor calitative de merchandising;Mentine si dezvolta relatii de colaborare cu reprezentantii clientilor si ai magazine
FMCG MARKETING DISTRIBUTIE SRL

Media netă estimată pe baza celor 196 de salarii introduse în Salario: 6000 RON/Luna

Account Managers With Italian,​ French Or German


Candidatul ideal Proven work experience as an Account Manager, Key Account Manager, or any other customer-facing relevant roles, with French, Italian or German clientsProven ability to communicate, present and influence key stakeholders at all levels of an organization, including executive and C-levelSolid experience with CRM software (e.g. Salesforce, Sugar CRM, Zoho CRM or HubSpot) and MS Office (particularly MS Excel)Experience delivering client-focused solutions to customer needsProven ability to juggle multiple account management projects at a time, while maintaining sharp attention to detailExcellent listening, negotiation and presentation abilitiesStrong verbal and written communication skills in any of the required languagesBA/BS degree in Economics, Business Administration, Engineering, Sales or any other relevant fieldsDescrierea jobului Serve as a point of contact for Italian, French or German customers in the company’s portfolio, via mail, live chat and voip telephoneBuild
ADMIRAL MARKETS CYPRUS LTD NICOSIA SUCURSALA BUCURESTI

Brand Manager


Descrierea jobului Dragi Manageri de Brand,Am dori să ne consolidăm echipa de Marketing cu un coleg/colegă pasionat de promovarea produselor imobiliare și real estate! (b/f/n)Rolul tău: Vei fi cel/cea care contribuie la maximixarea vânzărilor prin campanii de Social Media și evenimenteVei transpune schițele produselor imobiliare în materiale de promovare pentru potențiali cliențiVei asigura promovarea produselor și mărcilor companiei prin acțiuni de PRCurios? Interesat?♦ Trimite CV-ul tau ♦Vrei să știi cum este la noi, vizionează video-urile de mai jos:https://www.trutzirealestate.ro/https://www.youtube.com/@trutzirealestate6949https://suceava.avanera.ro/
TRUTZI SRL

Media netă estimată pe baza celor 315 de salarii introduse în Salario: 6000 RON/Luna

Manager Regional - Agent Imobiliar


Candidatul ideal Persoana responsabila, echilibrata și deschisa spre relaționare cu agentii și clientii agentiei.Cerinte:- Abilităti manageriale- Studii superioare finalizate- Abilitati dе organizare și sinteza- Abilităti dе monitorizare si follow-up- Experienta in domeniu minim 3 ani, in special in reprezentare exclusiva.- Permis dе conducere cat. BDescrierea jobului Manager regional- Suport pentru agentii imobiliari din teritoriu- Follow-up pe activitatile agentilor imobiliari- Implicare in activitatea agentiei din teritoriuBeneficii:Salariu + bonusuri de performantă lunare / trimestriale / anualeMasina de serviciu, laptop, telefon
CAPITAL IMOWORK S.​R.​L.​

Regional Sales Manager /​ Key Account Manager


Candidatul ideal Aceste pozitii se aplica pentru zonele: Sud, Est, Sud-VestCe cunostințe si aptitudini te ajuta sa ai succes deplin:- Foarte bune abilitati de vanzare si comunicare;- Experienta in coordonarea unei echipe;- Urmarirea vanzarilor in vederea atingerii target-ului;- Persoana sociabila, inclinata spre identificarea de solutii;- Permis de conducere cat. B;- Cunostinte operare PC (MS Office - excel, outlook);- Ambitie si perseverenta in atingerea obiectivelor.Descrierea jobului - Coordonarea unui Key account pe zona arondata;- Promovarea in teren pe o zona arondata a serviciilor de reparatii electronice industriale si mentenanta realizate de companie;- Realizarea de vizite la clienti pentru stabilirea de contacte si pentru a prelua de la acestia aparatele defecte pentru a le trimite la sediul nostru;- Sa dezvolti portofoliul de clienti;- Sa te asiguri ca target-ul de vanzari este atins;- Sa propui solutii in vederea cresterii vanzarilor;- Sa verifici cu colegii de la sediu sta
ULTRATECH INT SRL

Store Manager /​ Reprezentant Vanzari


Candidatul ideal - Personalitate placuta cu excelente abilitati de comunicare si relationare, orientare catre client;- Persoana entuziasta, pasionata de fashion, prezenta agreabila, atitudine pozitiva si proactiva;- Prezenta placuta si limbaj ingrijit;- Orientare catre clienti, identificarea si intelegerea nevoilor si dorintelor acestora;- Interes pentru domeniu si dorinta de dezvoltare pe plan professional;- Cel putin absolvent(a) de liceu cu diploma de bacalaureat;- Constituie avantaje cunoașterea limbii engleze și experiența în domeniu;- Disponibilitate pentru un program flexibil, in ture si lucru in zilele de weekend.Descrierea jobului Descrierea jobului - Promovarea si vanzarea produselor cosmetice si de parfumerie din magazine;- Realizarea de activitati administrative: aprovizionarea rafturilor, actualizarea preturilor la raft, intretinerea rafturilor; emiterea de comenzi la furnizor pentru brand-urile alocate, aplicarea promotiilor existente, etc;- Identificarea nevoilor clienti
IQ VERDE S.​R.​L.​

Director Productie & Inginer Coordonator Instalatii


Candidatul ideal Cerintele noastre sunt:- Studii superioare in domeniu (Facultatea de Constructii Civile, Facultatea de Instalatii)- Experienta in domeniu (un prag de 10 ani experienta)- Experienta in coordonarea unor astfel de proiecte- Disponibilitate de deplasare 80% din rol- Abilitati de organizare si planificare- Abilitati de monitorizare si control- Capacitate decizionalaProiectele in care vei fi implicat sunt: sali de sport, crese, cladiri rezidentiale, spitale, monumente istorice dar nu numai.Deplasarile se vor realiza la santierele arondate, in judetele Moldovei.Daca doresti sa faci parte dintr-o echipa de succes, te asteptam sa aplici pentru unul din rolurile noastre!Descrierea jobului In parteneriat cu colaboratorii nostrii, o importanta companie de constructii din judetul Iasi, avem deschise urmatoarele roluri:Directorul Productie Constructii Civile: este persoana care va planifica, coordona si va urmari activitatea echipelor proprii precum si a subcontractorilor. De asemen
UNGUR RAMONA-IOANA PERSOANă FIZICă AUTORIZATă

Manager Otelarie – Relocare


Candidatul ideal Experienta cu EAF (Cuptor cu Arc Electic)Caster (Turnatorie)Experienta in fabrici de produse lungi (long products)Experienta manageriala doveditaSe ofera pachet de relocare.Descrierea jobului controlează, verifică si raspunde ca activitatea din cadrul sectiei să se desfăşoare conform programelor stabilite;asigură defalcarea sarcinilor de producţieanalizează, ia măsuri si raspunde pentru respectarea calităţii şi reducerii permanente a producţiei neconforme si raspunde de calitatea productiei;urmăreşte si raspunde de exploatarea raţională a utilajelor şi instalaţiilor conform tehnologiilor de lucru în vederea realizării cantitative şi calitative a producţiei cerutecontrolează, verifică si raspunde de funcţionarea utilajelor şi instalaţiilor , ia măsuri de remediere a deficienţelor;urmăreşte activităţile de ridicare a nivelului de pregătire profesională a personalului prin cursuri teoretice şi practice;urmăreşte si raspunde de încadrarea în consumurile specifice de materi
ABC HUMAN CAPITAL S.​R.​L.​

Area Sales Manager


Candidatul ideal Join Our Team as an Area Sales Manager in the Power and Hand Tools Industry!Are you one of the best Romanian’s sales professional with a proven track record in the retail hardware/building materials sector? Do you thrive on building strong relationships and exceeding and new sales targets? If so, we want you to be a part of our dynamic team!Ideal Candidate Profile: Established Portfolio: The ideal candidate needs to have a solid portfolio of building material and retail hardware stores. The applicant needs to have strong ties to these stores. You stand out for having a thorough understanding of the Romanian market, including sales channels, market trends, and regional characteristics. Your history of achieving and surpassing sales targets demonstrates your relentless drive and motivation. Customer Focus: With exceptional negotiation skills and a customer-centric approach, you excel at managing and nurturing client relationships. Flexibility and Mobility: Willingness an

Media netă estimată pe baza celor 122 de salarii introduse în Salario: 6000 RON/Luna

Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 92 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.