Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

1997 Locuri de Munca Business Developer - Joburi Business Developer

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

1997 Locuri de Munca Business Developer - Joburi Business Developer

Cauta printr-o varietate mare de joburi Business Developer si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Business Developer si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Operatori Cnc & Masina De Gaurit In Coordonate Si Strung Clasic,​ Controlor Tehnic Calitate


Candidatul ideal Alătură-te echipei noastre dinamică la SC AEROFINA SA, situată în București, sector 2, în apropiere de stația de metrou Pipera.Posturi Disponibile: Operator Strung CNC Operator Mașină de Găurit în Coordonate Operator Strung Clasic Controlor Tehnic CalitateCerințe: Experiență relevantă în domeniul prelucrării metalelor. Cunoștințe de bază în operațiunile specifice fiecărui tip de mașină. Abilități tehnice și atenție la detalii.Descrierea jobului Efectuarea operațiunilor de întreținere, diagnosticare și reparații a echipamentelor electronice și electromecanice. Participarea activă la procesele de asamblare, testare și verificare a produselor. Respectarea normelor de siguranță și calitate în toate activitățile desfășurate.Beneficii: Salariu atractiv și pachet competitiv de beneficii. Bonuri de masă pentru susținerea necesităților alimentare zilnice. Prime pentru performanțe deosebite. Plata orelor suplimentare. Oportunități de dezvoltare profesională prin programele noast
AEROFINA SA

Coordonator Eveniment


Candidatul ideal Ce cautăm la noua colegă/ noul coleg:* Empatie, calități excelente de relationare și socializare* Bune competențe de organizare, coordonare, planificare și supervizare* Disponibilitate pentru a lucra cu membrii organizației* Cunoștințe de operare pe calculator (Excel, Word, PowerPoint) și experiență de lucru cu WordPress, Facebook etc.Descrierea jobului Ce vei face dacă vei fi aleasă/ ales de echipa noastră:* Vei comunica activitatea Asociației în mediul online și offline (social media, rapoarte de activitate, prezentări)* Vei înregistra și actualiza datele membrilor organizației* Vei gestiona comunicările cu membrii organizației și donatorii* Vei participa la evenimentele organizate de asociațieCe îți oferim:* Oportunitatea de a lucra într-o echipă de profesioniști dedicați* Posibilitatea de a contribui la proiecte sociale importante* O experiență valoroasă pentru dezvoltarea personală și profesională
ASOCIATIA SPORTIVA MEREU IMPREUNA PENTRU OAMENI

Media netă estimată pe baza celor 2 de salarii introduse în Salario: 2750 RON/Luna

Area Sales Manager


Candidatul ideal - Experienţă în vânzări FMCG, de preferat categorii de produse FOOD, de minim 5 ani;- Experiența în comerțul tradițional - lucrul cu distribuitorii zonali / comerț en-gross / rețele LKA, de minim 3 ani;- Cunoașterea rețelelor comerciale din zona de interes și a distribuitorilor de FOOD;- Atitudine proactivă, capacitate de analiză și de sinteză;- Capabil să construiască relații puternice cu clienții cheie din zona alocată;- Persoană motivată, organizată, atentă la detalii, orientată spre rezultate.- Disponibilitate de a face deplasări în zona alocată (peste 60% din timp);Descrierea jobului - Realizează obiectivele de vânzări în zona de acoperire;- Efectuează vizite periodice în locațiile de tip TT, LKA și IKA și verifică disponibilitatea produselor CIO și a plasărilor secundare;- Stabilește rutele pentru dezvoltarea optimă a zonei alocate;- Coordonează și monitorizează activitatea persoanelor din echipa sa;- Participă la activarea și negocierea contractelor cu clienții
COMPANIA INDIILOR ORIENTALE PROD SRL

Media netă estimată pe baza celor 100 de salarii introduse în Salario: 6000 RON/Luna

Area Sales Manager


Candidatul ideal Ne dorim o persoana care vrea sa isi asume acest rol, ce isi asuma rezultatele muncii sale , dar si esecurile. O persoana ce stie sa se organizeze singura, si poate dezvolta zonele alocate, isi poate realiza obiectivele de vanzare stabilite. Daca consideri ca te potrivesti cerintelor de mai jos si iti doresti sa conduci o echipa catre atingerea obiectivelor campaniei noastre, atunci asteptam sa te cunoastem.Cum ne dorim să fii?- sa ai studii superioare, cursuri de specialitate ar fi Ideal,- sa fii dispus sa faci munca de teren,- sa stapanesti tehnici de vanzare si de negociere,- sa ai experienta in coordonarea unei echipe.Descrierea jobului Ce trebuie să faci?- sa ne ajuti in sustinerea si dezvoltarea Brandului IFL,- sa repartizezi obiectivele si targetul pe agenti, la inceputul fiecarei luni si sa urmaresti si sa sustii echipa in realizarea lor,- sa participi la negocierea contractelor cu clientii, acolo unde se impune,- sa ajuti la implementarea cu succes a strategii
IDEAL FEROLUC SRL

Media netă estimată pe baza celor 100 de salarii introduse în Salario: 6000 RON/Luna

Area Sales Manager


Candidatul ideal Join Our Team as an Area Sales Manager in the Power and Hand Tools Industry!Are you one of the best Romanian’s sales professional with a proven track record in the retail hardware/building materials sector? Do you thrive on building strong relationships and exceeding and new sales targets? If so, we want you to be a part of our dynamic team!Ideal Candidate Profile: Established Portfolio: The ideal candidate needs to have a solid portfolio of building material and retail hardware stores. The applicant needs to have strong ties to these stores. You stand out for having a thorough understanding of the Romanian market, including sales channels, market trends, and regional characteristics. Your history of achieving and surpassing sales targets demonstrates your relentless drive and motivation. Customer Focus: With exceptional negotiation skills and a customer-centric approach, you excel at managing and nurturing client relationships. Flexibility and Mobility: Willingness an

Media netă estimată pe baza celor 122 de salarii introduse în Salario: 6000 RON/Luna

Junior Project Manager


Candidatul ideal Ne dorim alaturi de noi colegi entuaziasti si dornici sa acumuleze cunostinte noi!Ce asteptam de la tine;- Deprinderi de lucru în programele Microsoft Office; Excel obligatoriu;- Atitudine proactivă și deschidere față de client;- Atenție la detalii, spirit analitic, auto organizare;- Viteză de reacție, responsabilitate;Descrierea jobului Prospectare si contractare locatii noi locker/pudoImplementare si configurare lockere Oficii Pudo & pick-up in sistem sld /cleveronAsignare id, serial nr, integrare cu banca, configurare posInventare module, console & echipamente perifericeMonitorizare colete locker/pudo/pick-up shop: support curieri, implementare proceduri de lucru, penalizari, asignare curier/locker/pudo pick-up shopAnaliza clienti locker/pudo, statistici, raportare si mentenantaEvidenta contracte locker, pudo pick-up shop la ziTraining curieri /sbc/am/angajati oficii, proceduri de lucru locker/pudo/pick-up shopCalcul profitabilitate sbc/oficii /pick-up shop si supor
DYNAMIC PARCEL DISTRIBUTION SA

Media netă estimată pe baza celor 4 de salarii introduse în Salario: 3000 RON/Luna

Area Sales Manager


Candidatul ideal Compania Ferro doreste sa angajeze doi Area Sales Manageri care sa fie locati intr-unul din orasele: Iasi, Bucuresti, Constanta, Piatra Neamt, Bacau.Pentru noi, candidatul care s-ar potrivi cel mai bine pentru acest post trebuie sa aiba urmatoarele atu-uri: Studii tehnice, preferabil universitare; Experienta in vanzari minim 3 ani; Cunostinte obligatorii despre domeniul instalatiilor termice sau sanitare; Persoana dinamica, pozitiva, cu gandire stategica, orientata spre rezultate si capabila sa lucreze independent; Abilitati de comunicare, relationare, planificare, organizare, coordonare si negociere; Abilitati operare PC; Cunostinte de limba engleza.Descrierea jobului Daca vrei sa vii la noi, vei face parte din Departamentul de Vanzari si vei avea urmatoarele responsabilitati: Mentinerea si dezvoltarea relatiilor de colaborare cu partenerii din zona alocata in vederea mentinerii si dezvoltarii relatiei de colaborare. Prezentarea si promovarea produselor comercializate
NOVASERVIS FERRO GROUP SRL

Media netă estimată pe baza celor 102 de salarii introduse în Salario: 6000 RON/Luna

Area Sales Manager


Candidatul ideal Ești pasionat de vânzări și îți dorești să faci parte dintr-o echipă dinamică, care valorează inovația, integritatea și performanța?MCA Grup este în căutarea unui nou membru al echipei pentru rolul de Area Sales Manager care să-și aducă contribuția la creșterea și consolidarea afaceriiMCA Grup este primul producător de uși secționale din România cu o experiență de peste 25 ani, care pune accentul pe relații de lungă durată cu clienții, oferind produse și servicii de calitate, adaptate nevoilor clienților.Ești persoana ideală dacă: Ai studii superioare, preferabil o formație tehnică; Ai experiență relevantă în vânzări consultative și ai o viziune tehnica; Ai gestionat clienți cu valoare medie anuală de 10k EUR; Deții bune cunoștințe de Excel, inclusiv formule și matematici de vânzare; Ai experiență în utilizarea unui CRM; Ești o persoană comunicativă, orientată către rezultate și cu spirit de echipă; Ai integritate și respect față de clienți; Dai dovadă de disciplină, o
BALCAN HR CONSULTING S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 104 de salarii introduse în Salario: 6000 RON/Luna

Adjunct Manager Magazin Moinesti (f/​m)


Candidatul ideal Profilul tău Experiență de coordonare și motivare a unei echipe Experiență și cunoștințe în domeniul comerțului/retail Gândire orientată spre client și capacitate de organizare și prioritizare Proactivitate și orientare spre rezolvarea problemelor Foarte bune abilități interpersonaleDescrierea jobului Beneficiile tale Contract de muncă pe durată nedeterminată cu un venit atractiv care include, pe lângă partea salarială, bonuri de masă și posibile sporuri oferite în funcție de condițiile sau programul de lucru 22 de zile lucrătoare de concediu la semnarea contractului, zile care vor creste în functie de vechimea in cadrul companiei Plăti aniversare, zile libere acordate cu ocazia diferitelor evenimente și cursuri gratuite pentru copiii angajaților Posibilitatea de a beneficia de asigurare de sănătate voluntară Formare profesională și cunoașterea structurilor și proceselor noastre, precum și oportunități individuale de dezvoltare personală și profesionalăSarcinile tale G
KAUFLAND ROMANIA SCS

Asistent Manager Calitate


Candidatul ideal Asigura suport in organizarea si coordonarea departamentului de calitate; Monitorizeaza și evalueaza procesele de producție pentru a garanta conformitatea produselor finite cu standardele de calitate stabilite; Asigura suport la organizarea activitatii de asigurare a calitatii in procesul de productie; Investigarea non-conformităților și reclamațiilor legate de calitate și implementarea măsuri corective pentru a preveni recurența lor; Integreaza si formeaza echipe de controlori tehnici de calitate; Raporteaza direct managerului de calitate situatiile intalnite.Descrierea jobului Studii superioare tehnice finalizate (Industria Textila / Controlul Calitatii); Experienta in managementul calitatii (sistem & procese) – minim 5 ani; Experienta in coordonarea unei echipe – minim 2 ani; Experienta in gestionarea neconformitatilor; Abilitati de analiza si sintetizare a informatiei; Foarte bune abilitati de comunicare; Bune cunostinte MS Office: Word, Excell, Power Point; Dispon
INDUSTRIES YIELD SRL

Incident Management Officer With German


Candidatul ideal If you thrive on creating trusted relationships that provide opportunities to support and improve the lives of others, influencing and collaborating with others to drive change and improvements, we have a career opportunity for you!Here, you’ll match your ingenuity with the latest technology to make incredible things.The Incident Management Officer acts as the single commander to work with our Customer Service and Support engineers and our customers to coordinate complex reactive support to resolution and provide insights into operational health opportunities for a set portfolio of accounts. The goal of the IM is to be the Customer Advocate and enable resolution of Reactive Issues with the following key activities: Represent the customer’s business impact; Support the end to end problem resolution; Problem identification against the case portfolio.As a trusted account team member, the Incident Management Officer owns the positive outcome for our Customer’s Reactive Sup
ACCENTURE SERVICES SRL

Office Manager @ Ing Braila


Candidatul ideal Ce căutăm la un partener INGExperiență în domeniul asigurărilor / reasigurărilor sau în domeniul bancar;Succes dovedit în construirea, dezvoltarea și managementul echipelor de vânzări;Spirit antreprenorial, apetit comercial și experiență solidă în relația cu clienții;Experiență în vânzări, competititvitate și orientare către rezultate;Te definește pasiunea pentru acțiune și rezultat și reușești să întrevezi oportunități în orice context? Atunci dispui de ingredientele necesare pentru a reuși să contruiești o afacere de succes.Îți poți pune în valoare toate aceste calități, beneficiind de suportul și expertiza ING Bank!Descrierea jobului Cauți o idee de afaceri? Alege să devii partener ING!ING iți oferă o oportunitate unică de investiție în domeniul serviciilor bancare prin dezvoltarea unei afaceri proprii care presupune servicii de consultanță, promovare și vanzare de produse bancare.Ce înseamnă sa fii partener INGSă conduci un ING Office presupune implicare 100% în de
ING BANK N.​V.​ AMSTERDAM SUCURSALA BUCURESTI

Manager Vanzari Zonal Ploiesti


Candidatul ideal Manager Vanzari Zonal PloiestiCandidatul ideal:Noi suntem mândri să facem parte din echipa Provident și că putem face o diferență în viața clienților noștri și ne dorim ca toți colegii noi să simtă același lucru.De aceea, ne vom asigura că îți oferim oportunități de a crește, inova și aduce un impact asupra experienței clienților noștri în colaborarea cu noi!Ce ne dorim de la tine: Experienţă dе lucru în vânzări şi coordonarea unei echipe; Experienţă şi cunoştinţe în tehnici dе vânzare; Abilitatea dе a gestiona performanța individuală şi cea a echipei pentru atingerea obiectivelor setate; Abilitatea dе a conduce procesul dе vânzare livrând servicii excelente clienţilor; Bune abilităţi comerciale, analitice și dе soluționare a problemelor; Excelente abilităţi dе comunicare; Abilitatea dе a conduce, susține și motiva oamenii; Abilitatea dе a identifica şi dezvolta talente; Permis dе conducere.Descrierea jobului Manager Vanzari Zonal PloiestiScopul postuluiVei conduce, mo
PROVIDENT FINANCIAL ROMANIA INSTITUTIE FINANCIARA NEBANCARA SA

Store Manager Bucuresti


Candidatul ideal Store Manager BucurestiC&A unul din principalii jucători de pe piața de modă, oferă locuri de muncă sigure într-un mediu de muncă plăcut, orientat către echipă și rezultate. Dacă ești o persoană flexibilă si dinamică te invităm alături de echipa noastra de profesioniști. Store Manager/Deputy Store ManagerDescrierea postului  Managementul si planificarea personalului  Organizarea interna a magazinului  Responsabil (ă) de modul de prezentare al mărfii - VIM  Funcții comerciale cheie (analiza cifrelor de afaceri, rentabilitatea suprafețelor, sortiment, etc.)Cerințe:  Studii medii / superioare  Experiență profesională – de preferat, in vânzări  Spirit flexibil, competențe sociale, dinamism, prezență agreabilă  Abilități de comunicare, persoana motivată si responsabilă  Abilități de Management si disponibilitatea călătoriilor pe durata traininguluiOferim  Oportunitatea sa dezvoltați o cariera de succes  Training-uri specifice  Pachet salarial motivant  Atmosfer
CA MODA RETAIL SRL

Product Manager Fragrances & Cosmetics


Candidatul ideal Căutăm un coleg responsabil de stabilirea și implementarea strategiei comerciale anuale pentru categoriile de produse de parfumerie si cosmetice. Rolul va face parte din echipa comerciala, iar scopul acestei pozitii este de a maximiza vânzările și marja de profit pe categoriile gestionate. Abilitățile pe care le căutăm la viitorul nostru coleg sunt:Hard skills: Experiență anterioară de 3-5 ani pe o poziție similară; Cunoștințe despre managementul de produs/category management, marketing sau vânzări. Engleză – nivel avansat; Microsoft Office – cunoștințe de nivel mediu - avansat (cu focus pe Excel, PowerPoint).Soft Skills Abilități de stabilire a obiectivelor și de prioritizare; Abilități numerice bune, înțelegerea și interpretarea datelor, utilizarea lor în stabilirea strategiei comerciale pe categorie de produs; Abilități analitice și orientare către rezultate; Creativitate - pentru a propune planuri de marketing interesante și inovatoare pentru categoriile gestionate
LAGARDERE TRAVEL RETAIL SRL

Manager De Proiect - Constructii Retail


Candidatul ideal Căutăm un nou coleg pentru funcția de Project Manager Construcții care să se alăture echipei noastre, pentru a coordona lucrările privind deschiderea și reamenajarea locațiilor din portofoliul Lagardere Travel Retail. Noul coleg va gestiona întregul proces ținând cont de obiectivele departamentului privind costurile si termenele de implementare.CANDIDATUL IDEALCautăm un coleg absolvent al unei facultăți de profil Tehnic (Construcții Civile, Instalații pentru Construcții etc.), cu experiență de minim 3 ani pe o poziție similară (experiența anterioară în domeniul Retail reprezintă un avantaj), care să dețină permis de conducere categoria B, cunoștințe medii de utilizare Microsoft Office/ AutoCAD și să aibă disponibilitate pentru deplasări ocazionale în țară.Candidatul ideal are și bune abilități de comunicare și project management, capacitatea de a coordona mai multe proiecte simultan și este un foarte bun team player.Descrierea jobului DESCRIEREA POZIȚIEI Planifică, coo
LAGARDERE TRAVEL RETAIL SRL

Category Manager Pet Shop


Candidatul ideal How we’d like you to be: With university degree, preferably in Marketing, Economics or similar; With knowledge and experience in marketing, sales and product management; With knowledge regarding the Category: distribution channels, products, margins; Able to plan and prioritize workloads to meet deadlines is fundamental; Confident, ambitious, a self-starter, with the ability to operate in a dynamic environment; With communication, presentation and negotiation skills – proven track record of closed deals and/or partnerships; With net understanding of business; Highly organized, analytical, task focused; With creative thought process - on product, promotions, displays, deals etc. Able to work across multicultural environments; With very good command of English; With advanced MS Office user (Word, Excel, PowerPoint).Descrierea jobului What you’ll have to do: Define portfolio of brands / strategic alliances; Commission and carry out research to determine customer requireme
EMAG

Manager Relatii Cu Clientii Bancii


Candidatul ideal Manager relatii cu clientii bancii - BUCURESTIDescrierea jobului Manager relatii cu clientii bancii - BUCURESTI
CREDIT EUROPE BANK ROMANIA SA

Manager Aprovizionare Si Logistica


Candidatul ideal Căutăm Manager Aprovizionare și Logistică, care să se alăture echipei noastre din Cluj-Napoca. Candidatul ideal planifică, conduce, coordonează și implementează operațiunile departamentului și personalului implicat în activitățile de achiziție și logistică a produselor, echipamentelor, materialelor și serviciilor necesare în îndeplinirea activității operaționale.Va colabora strâns cu departamentele operaționale și cu clienții firmei, pentru a asigura o distribuție eficientă a produselor noastre, și va superviza întregul lanț de aprovizionare.Cerințe: Studii superioare absolvite; Experiența anterioară în coordonarea activităților de aprovizionare sau logistice sau într-un rol similar de minim 3 ani; Cunoașterea sistemului de operare Winmentor reprezintă avantaj, sau a unui alt soft de contabilitate; Abilități de leadership, comunicare și rezolvare a problemelor; Abilități bune de planificare, organizare și gestionare a timpului; Cunoștințe MS Office (excel, baze de date
MEDLINE COM SRL

Trainee Facility Management Iasi (f/​m)


Candidatul ideal Iei parte la o experiență de învățare rotațională cu o durată de 12 luni Înțelegi procesele specifice departamentului, preiei proiecte și oferi suport managerilor Oferi suport pentru buna funcționalitate a magazinelor și instalațiilor în condiții de siguranță și eficiență a costurilor Partipici la controlul regulat si preventiv a clădirilor, platformelor exterioare și instalațiilor tehnice în magazinele Kaufland Organizezi și optimizezi activități din departamentul de Facility ManagementÎn cazul în care profilul tău se potrivește cu locul de muncă, te vom invita la un interviu personal în pasul următor.Descrierea jobului Beneficiile tale Contract de muncă cu un salariu atractiv în valoare de 8400 lei brut și bonuri de masă Zile în plus la concediul tău de odihnă, în funcție de vechimea în cadrul companiei Posibilitatea de a beneficia de asigurare de sănătate voluntară Oferte speciale și o gamă largă de servicii suplimentare, cum ar fi Bookster, 7Card etc Formare profes
KAUFLAND ROMANIA SCS
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 1997 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.