Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

1992 Locuri de Munca Business Developer - Joburi Business Developer

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

1992 Locuri de Munca Business Developer - Joburi Business Developer

Cauta printr-o varietate mare de joburi Business Developer si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Business Developer si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Coordonator Transport /​ Dispecer Night /​ Weekend In Brasov


Candidatul ideal We are expanding our activities in our department and our office in Brasov are in need of a new colleague. The office in Brasov is closely connected with thе headquarter in Denmark. We are looking for a person who are dedicated and ambitious about their professional career. You have a wish to work in an international company and are looking for a challenging job. For your efforts we offer good opportunities for personal development as well as an attractive salary.About our new logistic dispatcher for Trucks 22t- Previous experience as dispatcher or truck driver for trucks 22t will consider an advantage- You have a Quick head, and are able to handle multiple tasks.- Willing to work doing thе night (16:30-01:30 / 01:30-09:30), understanding that it is evening / night / Weekend- Willing to do everything in your power, to fulfill thе company’s high Customer-service, Prior knowledge about Scandinavia is an advantage- Responsible and takes pride in doing a good job- Test Eng
SASS LOGISTICS SRL

Coordonator Operatiuni Echipa Alocari/​departament Operatiuni


Descrierea jobului Aplică la BCR Pensii pentru poziția de Coordonator Operaţiuni Echipa Alocāri/Departament Operaţiuni!BCR PENSII iti ofera sustinerea si mediul in care iti vei modela propriul drum, vei avea ocazia sa faci fata unor provocari pe masura talentelor tale. Cel mai important este ca o vei face intr-o companie unde vei simti ca intr-adevar contezi, pentru ca: Ne pasa de talentul, ideile si personalitatea ta; Suntem clari cand vorbim despre asteptarile noastre de la tine: determinare si initiativa; Ne implicam in evolutia ta si iti oferim libertatea de a deveni cel mai bun;Ce vei face la noi? Monitorizezi si primesti validare pentru efectuarea tuturor raportarilor din structura din care face parte, catre institutiile implicate in administrarea fondurilor de pensii in standardele si cerintele impuse de legile sau normele in vigoare; Gestionezi procesele operaționale la FPAP BCR,BCR PLUS (aderare, alocari contributii, transfer in/out) in concordanta cu reglementarile juridice i
BCR PENSII,​ SOCIETATE DE ADMINISTRARE A FONDURILOR DE PENSII PRIVATE SA

Inginer Proiectant Electric Senior/​coordonator Proiectare


Candidatul ideal Daca esti pasionat de proiectare si de proiecte complexe, atunci asta e jobul ideal pentru tine!Ce ne dorim:Absolvent al unei facultati cu profil electric (Inginerie electrica, energetica, etc)Minim 10 ani experienta in proiectarea de retele si instalatii electrice industriale; experienta in coordonarea unei echipe de proiectareANRE gradul III sau IV A reprezinta un avantajCunostinte bune de operare PC (minim Autocad 2D/3D, SAP, ECAD, MS Office);Cunostinte avansate de limba engleza (franceza sau alta limba reprezinta un avantaj)Disponibilitatea de a se deplasa ocazional in interes de serviciu (max. 20% din timpul de lucru)Capacitatea de a lucra uneori sub presiunea termenelor datePersoana bine organizata, inovativa, orientata catre rezultate si calitate, respectarea termenelor stabilite, cu bune capacitati de comunicare, spirit de initiativa si de echipa. Descrierea jobului Postul este in Bucuresti si raporteaza postului de Manager de Proiect.Responsabilitati:Studiază,
IMSAT SA

Manager Restaurant - Mesopotamia Buzau


Candidatul ideal Candidatul ideal pentru Mesopotamia este o persoană deschisă, amabilă, pozitivă care își dorește să învețe zi de zi. Să iubească interacțiunea cu oamenii și să creeze un loc plăcut pentru angajații din echipa sa. Să acorde respect clienților, partenerilor și furnizorilor cu care interacționează. Îți dorești să faci parte din echipa Mesopotamia din Buzău - Shopping City? Așteptăm CV-ul tău, aplică în formularul de mai jos.Descrierea jobului - Coordonarea echipei- Capacitatea de a motiva echipa- Organizarea punctului de lucru- Atitudine pozitiva si conciliantă în relațiile cu clienții și colegii- Coordonarea programelor de instruire/training ale personalului- Organizarea programului de lucru a personalului- Menținerea relației cu furnizorii- Urmărirea calității preparatelor, cantitativ și calitativ- Stabilirea necesarului de materii prime/ marfuri, necesare restaurantului- Experiență în domeniu și studiile superioare reprezintă un avantajCe oferim:- Salariu atractiv- Tra
SET-CORPORATION SRL

Manager Vanzari /​ Sales Manager


Candidatul ideal Dacă ești pasionat/ă de vânzări, ai o viziune strategică și vrei să te alături unei echipe dedicată inovării și excelenței, te invităm să aplici pentru această poziție și să te alături misiunii noastre de a oferi o experiență autentică și sănătoasă clienților noștri.Profilul Candidatului: Experiență solidă în vânzări, cu rezultate dovedite Abilități excelente de comunicare și negociere Viziune strategică și capacitatea de a dezvolta și implementa strategii inovatoare și eficiente de vânzări Abilitatea de a lucra independent, precum și în cadrul unei echipe, și de a stabili și menține relații de încredereDescrierea jobului Responsabilități: Dezvoltarea și implementarea strategiilor de vânzări, în conformitate cu obiectivele noastre comerciale Identificarea oportunităților de creștere a vânzărilor prin dezvoltarea unor parteneriate strategice Analiza pieței pentru a susține strategiile de preț și poziționare a brandului Răspunderea pentru atingerea obiectivelor de vânzăr
ARTISAN ELITE S.​R.​L.​

Retail Relationship Banking Manager


Candidatul ideal Echipa noastra cauta colegi cu experienta, pe partea de creditare si relationare cu clienti persoane fizice sau persoane juridice, dornici sa se dezvolte si sa evolueze profesional pe pozitii de Front Office, specializate pe un anume segment de clientela. Vei lucra intr-un mediu dinamic si placut, vei interactiona direct cu clientii externi si departamentele interne in vederea desfasurarii activitatii operationale.Esti potrivit/a pentru aceasta pozitie daca: Ai experienta bancara, de minim 2 ani, in aria de creditare persoane fizice sau juridice Ai studii superioare finalizate Ai cunostinte generale economice: bancare, vanzari, specificul si evolutia pietei financiar-bancare Ai cunostinte tehnico-comerciale specifice produselor bancare Cunosti legislatia romaneasca in materie de credite Ai abilitati de comunicare, iti place sa lucrezi cu oameni intr-un mediu dinamic Dovedesti initiativa si spirit de echipa Ai abilitati de vanzare si persuasiune, atentie la detalii Esti
BRD GROUPE SOCIETE GENERALE

Media netă estimată pe baza celor 2 de salarii introduse în Salario: 3500 RON/Luna

Asistent Manager /​ Ofertare


Candidatul ideal Asistent Manager / OfertareCapacitate de analiza, planificare si urmarirea finalizarii unei sarcini profesionaleCapacitate foarte buna de comunicare si relationare-atat cu clientii, cat si cu colegiiCapacitate rapida de decizie, precum si asumarea responsabilitatii pentru deciziile luateRapiditate in actiune, personalitate energica, gandire pozitiva, amabilitate si eficienta, onestitate si bun simtStudii superioare reprezinta un avantajExperienta pe o pozitie similara reprezinta un avantajDescrierea jobului Asistent Manager / OfertarePreluare comenzi, verificare stocuri, facturare, urmarire livrari;Monitorizarea si fidelizarea clientilorGestionare bugete interne;Intocmirea de oferte tehnice si economiceAlte activitati pentru atingerea obiectivelor firmei.Mediu de lucru excelent, intr-o companie in crestere accentuata, conditii de lucru foarte bunePerioada de proba 1 saptamanaPachet salarial atractiv cu acordare de bonusuri
LAMAR CORPORATION SRL

Area Sales Manager


Candidatul ideal HAI ÎN ECHIPA NOASTRĂ Pentru Birourile Comerciale din Bucuresti, căutam o persoană energică și entuziastă care să se alăture echipei noastre de Sales, unde să joace un rol important in succesul acesteia.Abilități și calificări necesare:• Minim 5 ani de experiență într-un mediu similar, de preferat în domeniul materialelor de construcții• Abilități excelente de comunicare și prezentare• Abilități excelente de negociere• Orientare către rezultat și client• Abilități organizatorice• Disponibil pentru călătorii și/sau delegații• Limba engleză - minim B2Descrierea jobului • Atingerea obiectivelor de vânzări in concordanță cu bugetele și planurile de vânzări, menținerea avantajului competitiv și identificarea de noi oportunități de vânzare pe piață• Realizarea planului de vânzări în conformitate cu legea, politica si procedurile companiei pentru atingerea KPI-urilor• Promovarea produselor si soluțiilor Knauf Insulation precum și menținerea unei relații bune cu clienții exist
KNAUF INSULATION SRL

Media netă estimată pe baza celor 100 de salarii introduse în Salario: 6000 RON/Luna

Area Sales Manager


Candidatul ideal Candidatul nostru trebuie sa indeplineasca urmatoarele cerinte:-Studii superioare sau medii absolvite-Excelente abilitati de comunicare si de negociere B2B-Foarte buna cunoastere a tehnicilor de vanzare-Orientare catre client si rezultate-Usurinta in stabilirea relatiilor interpersonale-Rezistenta la stres-Cunoștințe de operare PC-Disponibilitate la scurte deplasari-Permis de conducere categoria BDescrierea jobului Atributiile si responsabilitatile postului:- Prospecteaza permanent piata pentru identificarea de noi clienti- Prezinta si promoveaza produsele si serviciile companiei- Redacteaza ofertele de pret- Intocmeste noile contracte- Asigura derularea contractelor existente si urmăreşte rezolvarea tuturor problemelor apărute în relaţia cu clienţii- Desfasoara activitatea de selecţie de personal si asigura implementarea contractelor noi- Asigura consultanta pentru noi clientiBeneficii:- Prime de sarbatori- Comision lunarProgram lucru: 8:00-16:00
Confidenţial

Media netă estimată pe baza celor 111 de salarii introduse în Salario: 6000 RON/Luna

Area Sales Manager


Candidatul ideal PENTRU ZONELE NORD, EST, VEST si CENTRU:Studii superioare în domeniul tehnic sau bună cunoaștere a pieței dе echipamente electrice;Minim 2 ani dе experiență directă în vânzări tehnice sau industriale;Bune abilități dе comunicare, dinamism, capacitate dе organizare;Disponibilitatea la deplasări până la 70% din timpul de serviciu;Detinere permis auto cat. B.Constituie avantaje, dar nu condiții eliminatorii:Absolvirea unui profil dе inginerie electrică, electronică, automatizări sau mecanică;Experiență anterioara in vanzari echipamente fotovoltaice;Participare anterioară la diferite inițiative dе dezvoltare profesională (cursuri dе vânzări și comunicare) pe cont propriu sau în cadrul unei firme;Experiență anterioară în folosirea unui program CRM;Cunoștințele dе limba engleză (scris-citit-vorbit) dе nivel mediu sau italiana.Descrierea jobului Promovarea și vânzarea de echipamente fotovoltaice B2B.Prospectarea pieței pentru noi oportunități specifice activității firmei.Creș
GREENSUN EAST EUROPE S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 95 de salarii introduse în Salario: 6000 RON/Luna

Manager Magazin Zoocenter Hunedoara


Candidatul ideal - Profil: persoana ambitioasa, cu initiativa, orientata catre rezultat, pozitiva, dinamica, corecta, fire analitica- Necesita abilitati de comunicare, relationare, planificare, asimilare rapida de informatii, prezentare, coordonare echipa, cunostinte Microsoft World si Excell- Persoana orientata catre clientDescrierea jobului Responsabilitatile postului:- Conducerea, organizarea si optimizarea activitatii magazinului din subordine- Coordonarea, dezvoltarea si dupa caz, recrutarea echipei din subordine- Vanzarea directa catre consumator cand se impune- Realizarea obiectivelor stabilite- Supravegherea permanenta a competitorilor- Reprezentarea companiei in fata autoritatilor locale- Responsabilitatea gestiunii preluate
SC VABRO RETAIL SRL

Sales Manager - Dezvoltator Imobiliar


Candidatul ideal Sales Manager - DEZVOLTATOR imobiliarReprezentant Vanzari / Agent Vanzari la DEZVOLTATOR imobiliarCerințe: Experienta in domeniul imobiliar minim 3 ani; Bune aptitudini de comunicare si vanzare; Cunostinte despre piata imobiliara a ansamblurilor rezidentiale din apropierea proiectului Dimri si locatii corespondente;KPI (indicatori de performanta): Respectarea programului de munca; Buna conduita morala si etica; Indeplinirea target-ului alocat pentru vanzarile lunare.Descrierea jobului Dimri Construction, companie lideră în domeniul dezvoltării imobiliare din Israel, prezenta pe piata din Romania cu proiectul Dimri Residence Prelungirea Ghencea, caută un coleg/a nou/a pentru functia de Sales Project Manager care să se alăture echipei din București, in locatia din Prelungirea Ghencea 350B, sector 6.Fisa postului Desfasoara intregul proces de vanzare ale apartamentelor din cadrul proiectului Dimri Residence, respectiv: Contacteaza potentialii clienti (lead-uri) si program
DIMRI CONSTRUCTION DEVELOPMENT SRL

Area Casino Manager Targoviste


Candidatul ideal Echipa noastra se mareste, ne cautam un coleg pentru zona Targoviste.Te asteptam in echipa noastra daca ai: Experienta intr-un casino (reprezinta avantaj); Studii medii/superioare; Capacitate de analiza si sinteza,de monitorizare a incidentelor; Integritate, exigenta, obiectivitate, initiativa, spirit critic, incredere in sine, sociabilitate, responsabilitate; Abilitati de planificare si organizare a activitatii,de conducerea si controlul calitatii activitatii desfasurate in sala de joc; Consecventa in actiuni si eficienta personala; Atentie concentrata si distributiva, rezistenta la stres, echilibru emotional; Deprindere si transmitere de informatii, culegerea clasificarea si interpretarea lor; Deprinderea de a lucra in echipa, capacitate de relationare interumana; Motivatie crescuta pentru rentabilizarea muncii si dezvoltarea activitatii desfasurate in casino;Descrierea jobului Atributii si responsabilitati: Responsabil pentru buna desfasurare, intelegere si operare
NOBLEPIAGIO SRL

Consultanta Financiara-management


Candidatul ideal Cautam persoane rezistente la munca si distractie!- constituie avantaj experienta in asigurari, banci si in vanzari;- Entuziasm;- Usurinta in exprimare;- abilitati de comunicare si negociere;- Personalitate puternica;- Seriozitate;- Dorinta de cunoastere si educatie;- Pasiunea de a forma echipe si de a conduce organizatii;- Orientat spre construirea unei cariere;- Focalizat pe atingerea obiectivelor;- Proactiv, capabil sa gaseasca solutii;- Perseverent;- Ambitios;- Fara cazier si fara urmariri penale, fara conflicte majore cu fosti clienti sau angajatori;Descrierea jobului Cautam persoane dinamice, ambitioase care sa dezvolte conceptul firmei noastre la nivel local, national, european.DORESTI SA FACI CARIERA SAU DOAR O ACTIVITATE PART-TIME ?TE ASTEPTAM!- Promovare, consultanta si marketing pe piata financiara (aliniere la programele europene);- Analiza necesitati si posibilitati financiare;-Plan de investitii, Ofertarea celor mai bune solutii;- Formarea si educarea pro
PROFIT INVEST S.​R.​L.​

Management Trainee - Production


Candidatul ideal If you have what it takes to be a Timken employee, we would love to hear from you: so please send us your CV convincing us you are the right candidate for our Operations Development - Management Trainee Program.Who are We Seeking?We are seeking recent or upcoming University graduates with the following backgrounds:• Bachelor Degree - Mechanical or Industrial Engineering is preffered• Manufacturing internships and/or other engineering related internships preferred.• Advanced English language• Possess leadership potential that has been demonstrated in academic or extra-curricular activities, or during employment.• Achievement in non-academic pursuits such as clubs and organizations, special projects or prior work experience.• Ability to learn quickly, flexibility and adaptability.• Demonstrated effective communication skills.• Ability/willingness to relocate, if the caseDescrierea jobului What is the Operations Development - Management Trainee Program (ODP)?An intensive
TIMKEN ROMANIA S.​A.​

Format Development Project Manager


Candidatul ideal DE CE APTITUDINI SI COMPETENTE AI NEVOIE:Experienta anterioara pe o pozitie similara - minim 2 ani; Studii superioare finalizate;Cunostinte limba engleza – nivel avansat;Cunostinte PC : Outlook, Excel, Word, MS PowerPoint, CAD, COREL SUITE sau ADOBE PHOTOSHOP, MS office Project, etc.;Excelente abilitati de comunicare si relationare;Gandire analitica, lucru in echipa;Orientare catre rezultat, flexibil, pro-activ, curios.Descrierea jobului RESPONSABILITATILE TALE VOR FI: Participa la dezvoltarea businessului prin imbunatatirea formatelor existente, dezvoltarea de concepte noi, aliniate cu strategia companiei; Defineste oportunitatile de creare si testare concepte noi, aliniat cu strategia companiei si cu proiectele strategice in derulare in companie; Coordoneaza realizarea studiilor de fezabilitate aferente implementarii conceptelor noi, in baza informatiilor preliminare privind costuri si beneficii; Coordoneaza faza de stabilire potential de roll-out pentru conceptul no
MEGA IMAGE SRL

Manager Vanzari Bacau


Candidatul ideal Ce ne dorim de la tine: Experienţă dе lucru în vânzări şi coordonarea unei echipe; Experienţă şi cunoştinţe în tehnici dе vânzare; Abilitatea dе a gestiona performanța individuală şi cea a echipei pentru atingerea obiectivelor setate; Abilitatea dе a conduce procesul dе vânzare livrând servicii excelente clienţilor; Bune abilităţi comerciale, analitice și dе soluționare a problemelor; Excelente abilităţi dе comunicare; Abilitatea dе a conduce, susține și motiva oamenii; Abilitatea dе a identifica şi dezvolta talente; Permis dе conducere.Descrierea jobului Iată ce vei face: Vei coordona și susține echipa în vederea atingerii obiectivelor de business; Vei dezvolta strategii de prospectare și vânzare în vederea atragerii de noi clienţi şi menținerii celor existenţi; Vei recruta și dezvolta oamenii pe care îi ai în echipă, asigurând o performanță durabilă; Vei oferi în mod constant coaching pentru creşterea performanţei, feedback şi suport pentru fiecare membru din echipă
Confidenţial

Manager Filiala Bucuresti


Candidatul ideal Știi să pui în valoare talentele individuale ale colegilor, pentru a obține rezultate spectaculoase la nivelul întregii echipe?Ai abilitatea de a conduce și inspira, de a genera coeziune și performanță, pentru vânzări remarcabile de soluții electrice complete?Vino acum în echipa Consolight, pentru continua împreună o poveste românească de succes!Profilul căutatAbsolvent(ă) de studii superioare, cu diplomă de licență de lungă durată, a unei instituții de învățământ superior cu profil economic sau tehnic.✔ Minimum 10 ani experiență în vânzări de produse (nonfood) sau servicii, dintre care minimum 2 ani în vânzarea în industria materialelor electrice / sanitare/ construcții (reprezinta un avantaj important).✔Experiență în implementarea și livrarea de strategii și planuri de vanzari.✔Abilități excelente de leadership și management al echipei.✔ Mod de lucru dinamic și participativ, ești motivat de mixtul activităților de birou (analize, rapoarte, ședințe) cu cele de teren (
CONSOLIGHT COM SRL

Sales Manager Of Medical Devices


Candidatul ideal All applications to reach [email protected] by 29 AprilWe are now looking for a Sales Manager to be based in our new office in Bucharest. As our Sales Manager, you'll be the key player in expanding our presence in Romanian market. Your primary focus will be on establishing and nurturing relationships with future clients and professionals in the implant industry, will be ensuring proper customer service in the scope of performing the tasks of create, maintain and expand the sales channel across the whole offering / potential customer base.What you will need - Qualifications: Minimum 1 year experience in a similar role - DENTAL IMPLANT Bachelor’s degree in business, marketing, or related field preferred. Proven experience in sales processes, specifically in dental products, or related medical sector. Strong existing network within medical sector, with a track record of successful sales. Ability to manage the sales focus from lead generation to the end of t
ULTRA DENTAL S.​R.​L.​

Risk Manager,​ Tse Operations


Candidatul ideal BASIC QUALIFICATIONS- 3+ years of experience in any process in RISC domain- 3 years of working cross functionally with tech and non-tech program/product/legal teams experiencePREFERRED QUALIFICATIONS- Driving end to end delivery, and dealing with highly ambiguous situations- - Experience in stakeholder management, dealing with multiple stakeholders at varied levels of the organization- Experience building processes, project management – MBA, Certification in Lean processAmazon is an equal opportunities employer. We believe passionately that employing a diverse workforce is central to our success. We make recruiting decisions based on your experience and skills. We value your passion to discover, invent, simplify and build. Protecting your privacy and the security of your data is a longstanding top priority for Amazon. Please consult our Privacy Notice (https://www.amazon.jobs/en/privacy_page) to know more about how we collect, use and transfer the personal data of our
AMAZON DEVELOPMENT CENTER ROMANIA S.​R.​L
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 1992 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.