Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

100 Locuri de Munca Business Manager in Brasov

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

100 Locuri de Munca Business Manager in Brasov

Cauta printr-o varietate mare de joburi Business Manager in Brasov si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Business Manager in Brasov si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Online Casino Manager


Candidatul ideal Căutăm un Manager Casino responsabil pentru creșterea și gestionarea portofoliului de casino pe site-ul Las Vegas.Acest rol presupune o implicare directă în dezvoltarea și optimizarea continuă a portofoliului de casino. Experiență anterioară demonstrată într-un rol similar în industria jocurilor de noroc sau casino online, cu o bună înțelegere a mecanismelor de funcționare a acestui domeniu și a tendințelor pieței; Cunoștințe solide despre diversele aspecte ale operațiunilor cazinourilor online, inclusiv dezvoltarea portofoliului de jocuri, gestionarea financiară și negocierile cu furnizorii; Abilități excelente de gestionare a timpului și organizare, cu capacitatea de a prioritiza eficient sarcinile și de a lucra sub presiune; Capacitate demonstrată de a dezvolta și implementa strategii eficiente pentru creșterea portofoliului de jocuri și îmbunătățirea performanței financiare a cazinoului; Excelente abilități de comunicare și negociere, cu capacitatea de a construi ș
NOBLEPIAGIO SRL

Area Sales Manager Electrice


Candidatul ideal - Experienţă comerciala în vanzarea materialelor electrice;- Studii superioare in domeniul electric (electrotehnic – electromecanic), constituie un avantaj;- Mod de lucru structurat in echipa orientat spre obiective;- Bune abilitati dе identificare a nevoilor clientilor si dе negociere;- Cunostinte PC: MS Office (Outlook, Excel, Word); - Abilitati de analiza si capacitate de luare decizii;- Atent la detalii, capacitate dezvoltată de concentrare. Descrierea jobului Promovarеа si vanzаreа: echipamentelor de distributie si masura (firide de distributie si contorizare, cutii de distributie, blocuri de masura si protectie, etc), cablurior de joasa si medie tensiune, produselor electrice si corpurilor de iluminat, etc;Dezvoltа businеss-ul cu clientii existеnti, identifica si аtragе cliеnti noi;Consiliаza tеhnic si comеrciаl cliеntii;Promovarea si vanzarea produselor electrice si corpurilor de iluminat. Beneficii:Salariu fix si comisioane lunare (de la 5000 ron net);Masina de
DABC ECOPROD SRL

Coordonator Echipe Vanzari


Candidatul ideal Suntem in cautarea unui Coordonator de echipe de vanzari, care sa ne ajute sa dezvoltam departamentul de vanzari, sa formeze si sa conduca urmatoarea unitate de grup.Contractul va fi unul de colaborare si vom fi platiti pe baza de comision, cu posibilitatea de a ne dubla veniturile de la un an la altul.Descrierea jobului In acest rol, vei fi responsabil si remunerat pentru atingerea următoarelor obiective:Sa asiguri realizarea obiectivelor cantitative de vanzari;Sa implementezi strategia, planul de vanzari si sa contribui cu sugestii, idei, modalitati noi de a face lucrurile;Sa demonstrezi curiozitate, deschidere si sa fii implicat in planul tau de dezvoltare competente si evolutie profesionala;Sa contribui la formarea unei echipe de vanzari si sa o coordonezi.Ca tu sa performezi, noi iti punem la dispozitie contextul, intreaga structura, informatiile si instrumentele. Vei avea o serie de responsabilitati zilnice, menite sa te conduca la atingerea rezultatelor si a urm
ATELIERUL DE ELECTRICE S.​R.​L.​

Senior Commercial Banking Relationship Manager


Candidatul ideal Profilul tău Experienta anterioara in vanzarea produselor pentru persoane juridice - minimum 3 ani; Cunostinte avansate de analiza financiara; Abilitati de vanzare, prezentare si negociere; Bune abilitati de comunicare si interactiune; Atitudine pozitiva, entuziasm si motivatie; Perseverenta in atingerea obiectivelor; Bun cunoscator al legislatiei bancare; Cunostinte avansate MS Office; Limba engleza - avansat (vorbit, scris, citit).Descrierea jobului Descrierea jobului Vei identifica oportunitatile de vanzare (inclusiv vanzare incrucisata) pentru toate produsele si serviciile OTP Bank Romania SA adresate clientilor persoane juridice (cu cifra de afaceri pana in 10 mil. euro) Vei oferi consultanta clientilor persoane juridice privind toate tipurile de produse si /sau servicii bancare a caror vanzare o intermediezi; Vei dezvolta portofoliul de clienti si volumul de afaceri impreuna cu echipa de vanzari din care vei face parte; Vei colecta documentatia aferenta tipului d
OTP BANK ROMANIA SA

Sales Manager


Candidatul ideal Suntem în căutarea unui Sales Manager dedicat și autonom, care să promoveze și să vândă produsele noastre personalizate către companii și clienți potențiali. Candidatul ideal va avea experiență în vânzări și o înțelegere solidă a industriei tipografice. Responsabilitățile includ identificarea și contactarea potențialilor clienți, prezentarea produselor noastre personalizate și negocierea contractelor. Candidatul ideal va fi un comunicator excelent, orientat către rezultate și capabil să lucreze independent pentru a atinge sau depăși obiectivele de vânzări. Experiența anterioară în vânzările B2B și cunoștințele despre industria tipografică sunt considerate un avantaj.Descrierea jobului Sales Manager în TipografieResponsabilități:- Identifică și contactează companii și clienți potențiali pentru a promova și a vinde produsele noastre personalizate, inclusiv flyere, pliante, cărți de vizită, agende personalizate, reviste, cataloage și alte materiale personalizate.- Prezint
STAHNAGRO S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 370 de salarii introduse în Salario: 6000 RON/Luna

Manager Proiect Sibiu,​ Brasov,​ Cluj


Candidatul ideal Studii superioare finalizate in domeniul constructiilor (de preferat Universitatea Tehnica de Constructii);Experienta in domeniul constructiilor de minim 3 ani;Experienta in rolul de manager proiect de minim 3 ani;Experienta in coordonarea activitatilor de executie si gestionarea persoanelor aflate in subordine;Cunostinte Microsoft Office, Microsoft Project si de operare PC;Cunostinte in utilizarea programelor precum AUTOCAD prezinta avantaj;Bune abilitati de organizare;Capacitati dovedite in gestionarea si optimizarea bugetelor;Eficienta in organizare, programare si urmarirea lucrarilor pe santier.Descrierea jobului Studiaza caietul de sarcini si evaluarea posibilitatilor tehnice si economice pentru realizarea obiectivului;Participa la intocmirea ofertei alaturi de Departamentele Tehnic si Achizitii, asumându-si preturile la materiale, manopera si utilaje;Supravegheaza in permanenta executia lucrarilor si asigurara respectarea normelor si reglementarilor privind buna
ADURO S.​R.​L.​

Manager De Produs Dermato Cosmetica Pt Muntenia Si Moldova


Candidatul ideal Experienta in product management si vanzari de minim 2 ani;- Abilitati de comunicare/negociere;- Orientare catre client;- Absolvent de studii superioare(preferabil in medicina, farmacie sau bioinginerie medicala);- Permis de conducere cat. B;- Cunostinte bune de limba engleza, scris si vorbit;- Caracter dinamic si organizat;- Abilitati de comunicare si negociere;- Reale abilitati de comunicare;- Disponibilitate de deplasare in teritoriu.- Domiciliul stabil in: Bucuresti, Ploiesti, Buzau sau Brasov.Descrierea jobului RESPONSABILITATI / BENEFICII:- Gestioneaza si dezvolta portofoliul de produse astfel incat sa asigure constanta si interes in derularea proiectelor companiei;- Asigura suportul necesar clientilor in identificarea optima a solutiilor prezente din portofoliul existent;- Monitorizeaza lista clientilor pentru fiecare proiect in parte urmarind obtinerea de informatii utile in dezvoltarea portofoliului de produse;- Elaboreaza si dezvolta planul de marketing astfe
EUMEDICAL CONCEPT CARE S.​R.​L.​

Coordonator Limba Franceza


Candidatul ideal Lucrez în Europa SRL' își extinde echipa și are nevoie de tine! Căutăm o persoană cu viziune, capabilă să gestioneze cu agilitate nevoile angajaților noștri din Franța. Dacă ești pregătit pentru o călătorie plină de satisfacții profesionale, alătură-te nouă!Ce asteptari avem de la tine:-Abilități bune de comunicare verbală și scrisă în limba franceză, pentru a interacționa eficient cu angajații și clienții din Franța.-Capacitatea de a rezolva rapid și eficient problemele legate de adrese și deplasări, asigurând continuarea fără obstacole a proiectelor.-Abilități organizatorice puternice și atenție la detalii pentru a asigura o gestionare precisă a datelor și a informațiilor despre adrese și deplasări.-Flexibilitate și adaptabilitate în fața cerințelor urgente și a situațiilor neprevăzute.-Capacitatea de a lucra sub presiune și de a gestiona multiple sarcini simultan, menținându-și totuși calitatea și precizia muncii.Orientare către rezultate și abilitatea de a se a
LUCREZ ÎN EUROPA SRL

Asistent Vanzari & Asistent Manager


Candidatul ideal -Cautam noi colegi pe postul de ASISTENT MANAGER in magazinele noastre din Sun Plaza Bucuresti , Veranda Bucurresti si Supernova Pitesti cu experienta .-Căutam si noi colegi/ colege Part time si Full time pentru magazinele din incinta: Constanta City Park Mall, Brasov Coresi Mall,Pitesti Supernova Mall ,Drumul Taberei Auchan Bucuresti, Fashion House Militari Bucuresti Ilfov, Sun Plaza Mall Bucuresti,Veranda Mall Bucuresti.Dacă ești o persoană motivat și implicată, cu orientare către clienți și rezultate… Nu mai sta pe ganduri si hai in echipa noastra!O zi normala de lucru ca asistent vanzari , inseamna : să îndrumi și să consiliezi clienții să ajuți la recepția mărfii și amplasarea acesteia pe spațiul de vânzare să lucrezi cu casa de marcat să contribui la menținerea unei imagini impecabile a magazinuluiDescrierea jobului Nu putem uita de Beneficiile tale: Pachet salarial motivant Bonsurui din vanzari si bonusuri de performanta Posibilitati de promovare in cariera Prog
DECIMAS RUM SRL

Sales Distributor Manager


Candidatul ideal Cerinte: Constituie avantaj experienta anterioara de vanzari; Minim 3 ani de experienta in domeniul produselor industriale (de preferat in domeniul echipamentelor de protectia muncii); Cunostinte de operare calculator: Word, Excel – nivel avansat; Cunostinte de limba engleza – nivel mediu; Posesor de permis de conducere cat. B; Excelente abilitati de vanzare (negociere, comunicare persuasiva, perseverenta); Initiativa; Capacitate de analiza logica a situatiilor si informatiilor; Integritate profesionala; Disponibilitate pentru deplasari frecvente.Descrierea jobului Construieste, dezvolta si menține relatii durabile cu partenerii de tip distribuitori sau revanzatori din zona alocată pentru o cooperare reciproc profitabilă care sa sustina indeplinirea obiectivelor: volum (sell in/ dell out), distributie numerică si ponderata, nivel optim de stoc. Colaborează cu echipele de vanzari ale distribuitorilor, pentru dezvoltarea afacerii comune si cresterea cotei de piata a prod
RENANIA TRADE SRL

Office Manager


Candidatul ideal Studii superioare sau medii; Experienta de lucru in domeniu constituie avantaj. Capacitate de analiza si sinteza in procesul decizional; Cunostinte bune de operare PC: Word, Excel; Orientare catre performanta; Capacitatea de analiză (capacitatea de înțelegere, interpretare și sinteză a elementelor esențiale dintr-un volum de informații); Abilitatea de a gestiona eficient timpul de lucru, de a organiza, planifica și prioritiza sarcinile de lucru; Capacitatea de a soluționa probleme.Descrierea jobului Recrutarea, coordonarea și controlul unei echipe proprii; Îndeplinirea obiectivelor lunare ale companiei; Organizarea și controlul activităților din zona alocată; Menținerea relațiilor cu clienții din portofoliu; Asigura respectarea confidentialitatii operatiunilor, respectarea normelor BNR si a normelor interne referitoare la operatiunile de creditare; Activități administrative.
FLEX FINANCIAL IFN SA

Media netă estimată pe baza celor 246 de salarii introduse în Salario: 4600 RON/Luna

Telephone Account Manager,​ Mle


Candidatul ideal Candidatul ideal:Dorim sa ne completam echipa de Telephone Account Management cu un coechipier pe care sa ne putem baza si alaturi de care sa putem construi 😊Persoana pe care o cautam ne dorim sa prezinte abilitati in domeniul vanzarilor, astfel incat sa oferim clientilor o experienta bazata pe incredere si parteneriat.Cunostinte si competente: Capacitate de invatare; dinamism; bun comunicator; Experienta si abilitati in domeniul vanzarilor, negocierii, managementului de conturi si management de portofoliu; Dorinta de indeplinire a obiectivelor in termenele date, atingand rezultatele asteptate; Cunostinte legate de Internet si servicii de date; Procesare text, tabele, grafice; Cunostinte legate de Internet si service de date.Way of working: Hybrid.Descrierea jobului Iti lasam mai jos descrierea activitatii unui coleg ce ocupa o pozitie similara in echipa, pentru a-ti face o idee mai clara asupra rolului: Stabileste si mentine o buna relatie de comunicare si colaborare
VODAFONE ROMANIA SA

Area Sales Manager Bucuresti/​ Ilfov


Candidatul ideal - Studii superioare finalizate, cu licenta intr-unul dintre domeniile: medicina, medicina veterinara, chimie, biologie, bio-chimie sau conexe cu acestea;- Experienta in vanzari de cel putin 3 ani in domeniul Farma si/ sau IVD (diagnostic de laborator medical) ;- Cunostinte foarte bune privind relatiile cu clientii;- Cunostinte in domeniul marketing constituie avantaj;- Cunoasterea limbii engleze la nivel mediu spre avansat;- Cunoasterea limbii franceze si/ sau maghiara la nivel mediu spre avansat pe zona Transilvaniei, reprezinta avantaj;- Cunostinte foarte bune de operare PC: MS Office (Word, Excel, Power Point, Internet);- Permis de conducere categoria B;- Abilitati de comunicare, adaptabilitate la program flexibil si deplasari, orientare spre client;- Initiativa, organizare si orientare spre rezultate;- Atitudine proactiva, pozitiva, prezenta placuta si politicoasa.Descrierea jobului - Promovarea si vanzarea produselor si serviciilor companiei Mediclim pe zona arond
MEDICLIM S.​R.​L.​

Manager Magazin


Candidatul ideal ​Manager Magazin Store ManagerCompetente managerialePasiune pentru moda si identificare cu produsele brandului, cunostinte de moda, trenduri si industria de fashionExcelente abilitati de vanzare si customer serviceInitiativa in atingerea obiectivelor de lucruCunostinte de limba engleza (Avansat)CreativitateAbilitati dezvoltate de comunicare, dinamismFlexibilitate si adaptabilitate, spirit analitic, organizareManager Magazin Store ManagerDescrierea jobului ​Manager Magazin Store ManagerCompetente managerialePasiune pentru moda si identificare cu produsele brandului, cunostinte de moda, trenduri si industria de fashionExcelente abilitati de vanzare si customer serviceInitiativa in atingerea obiectivelor de lucruCunostinte de limba engleza (Avansat)CreativitateAbilitati dezvoltate de comunicare, dinamismFlexibilitate si adaptabilitate, spirit analitic, organizareManager Magazin Store Manager
INDITEX ROMANIA S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 377 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Consultanta Financiara-management


Candidatul ideal Cautam persoane rezistente la munca si distractie!- constituie avantaj experienta in asigurari, banci si in vanzari;- Entuziasm;- Usurinta in exprimare;- abilitati de comunicare si negociere;- Personalitate puternica;- Seriozitate;- Dorinta de cunoastere si educatie;- Pasiunea de a forma echipe si de a conduce organizatii;- Orientat spre construirea unei cariere;- Focalizat pe atingerea obiectivelor;- Proactiv, capabil sa gaseasca solutii;- Perseverent;- Ambitios;- Fara cazier si fara urmariri penale, fara conflicte majore cu fosti clienti sau angajatori;Descrierea jobului Cautam persoane dinamice, ambitioase care sa dezvolte conceptul firmei noastre la nivel local, national, european.DORESTI SA FACI CARIERA SAU DOAR O ACTIVITATE PART-TIME ?TE ASTEPTAM!- Promovare, consultanta si marketing pe piata financiara (aliniere la programele europene);- Analiza necesitati si posibilitati financiare;-Plan de investitii, Ofertarea celor mai bune solutii;- Formarea si educarea pro
PROFIT INVEST S.​R.​L.​

Responsabil Regional Facility Management (f/​m)


Impreuna suntem Lidl, angajator de top pentru al 8-lea an consecutiv in Romania si pentru al 7-lea an in Europa. Vino alaturi de noi sa faci parte dintr-o echipa pe care te poti baza, in care poti creste si de la care poti invata in fiecare zi. Conteaza pe noi pentru un job care iti ofera toate beneficiile si oportunitatile care conteaza pentru tine. Rolul tau Contam pe tine sa asiguri realizarea proceselor asistate de sistem in vederea efectuarii reparatiilor, lucrarilor de intretinere si altor servicii FM la toate imobilele avute in grija; Vei organiza managementul garantiilor; Vei negocia si intretine contractele de prestari servicii in sfera FM (administrarea contractelor); Vei urmari perioadele contractuale pentru contractele gestionate; Vei coordona si organiza activitatea si interventiile firmelor colaboratoare; Vei asigura calitatea in ceea ce priveste lucrarile efectuate de prestatorii de servicii FM; Vei vizita magazinele in vederea verificarii starii acestora; Vei defini si
Lidl Romania

Manager Service & Echipamente


Candidatul ideal Persoana proactiva, dinamica, orientata spre rezultate; Bune abilitati dе comunicare, prezentare si gestionare a timpului si a resurselor; Bune abilitati dе coordonare a echipelor; Experienta pe o pozitie similara de minimum 3-5 ani ( constituie avantaj experienta cu sisteme de prefiltrare/tratare apa); Limba engleza: nivel mediu-avansat; Studii superioare: Profil tehnic; Detinator de carnet cat B si dornic de un job activ pe teren.Descrierea jobului Coordonarea echipei tehnice si organizarea eficienta a lucrarilor necesare, in functie de prioritate si/sau urgenta; Deplasarea pe teren impreuna cu echipa tehnica; Efectuarea stocului de consumabile si piese de schimb; Identificarea pieselor necesare efectuarii lucrarilor si achizitia lor; Implementarea si imbunatatirea sistemelor și proceselor tehnice; Luarea deciziilor de business cu un nivel înalt de expertiză și cunoștințe tehnice; Discutarea problemelor tehnice cu clientul și comunicarea acestora tehnicienilor; Efect
NCH ROMANIA PRODUSE DE INTRETINERE

Asistent Manager


Candidatul ideal Este un job care se va desfasura in regim mixt, birou si acasa, dar se poate lucra si doar de la birou.Candidatul trebuie sa vorbeasca engleza foarte bine, mai ales pentru partea de scris.De asemenea trebuie sa stapaneasca foarte bine Microsoft Office.La nivel personal, candidatul trebuie sa fie foarte organizat, foarte meticulos, foarte punctual, sa-si poata gestiona si manageria programul zilnic fara sa astepte prea multa coordonare din partea managerului. Este important sa fie o persoana curioasa, deschisa la provocari, cu o atitudine proactiva fata de sarcini si soft-uri diferite.Experienta cu design/administrare website/SEO/marketing digital/social media va fi un plus;Un aspect important este comunicarea deschisa si receptivitatea la orice tip de feedback.Descrierea jobului Asistentul personal va avea o lista eclectica de responsabilitati, care va varia de la un proiect la altul. In principiu, sarcinile principale vor viza aspecte de:- organizare a activitatilor o
ARENALIFE S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 3828 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Area Sales Manager Bucuresti - Moldova - Dobrogea


Candidatul ideal Studii superioare Minim 3 ani de experienţă in vanzari Experienţă în vânzări in canalul Retail &DIY Experienţa în domeniul produselor pentru baie va fi considerată un plus Orientare catre client si capacitate de a intelege nevoile acestuia Ambitie si perseverenta in realizarea targetelor de vanzare Abilitati de negociere Excelente abilităţi de comunicare interpersonale Permis de conducere categoria B Disponibilitate pentru deplasăriDescrierea jobului Responsibilitati cheie : Promovarea intensiva a produselor si serviciilor Radaway in zona: Bucuresti -Ilfov - Moldova-Bucovina-Dobrogea Analiza pieţei pentru identificarea de noi oportunităţi de vânzare Identificarea , contactarea si implementarea de clienti noi Administrarea clienţilor din zona in responsabilitate Realizarea targetului de vânzări Gestionarea soldurilor clientilor Planificarea si raportarea activitatii proprii
RADAWAY ROMANIA SRL

Guvernanta Hotel /​ Manager Housekeeping Sinaia


Candidatul ideal Guvernanta Hotel / Manager Housekeeping Sinaia Experienta minima de 3 ani in domeniul hotelier; Detinerea diplomei de calificare reprezinta avantaj; Cunoasterea limbii engleze, echipa fiind formata din angajati care vorbesc limba engleza; Seriozitate, atitudine pozitiva, bun organizator si dispus sa lucreze in echipa; Responsabilitate, corectitudine, amabilitate si orientare catre client; Receptivitate, abilitati de organizare si comunicare Operativ in rezolvarea sarcinilor transmise de conducerea hotelului; Rezistenta mare la stres.Descrierea jobului Guvernanta este responsabila cu asigurarea unei supervizari indeaproape a activitatii tuturor cameristelor din hotel, precum si ingrijitoarelor de spatii hoteliere, pentru a asigura servicii de cazare de cea mai inalta calitate.RESPONSABILITATI: Organizeaza si coordoneaza programul zilnic de curatenie din hotel; Verifica atent camerele si spatiile hoteliere, pentru a respecta normele si standardele de curatenie ale hotelu
HOTEL NEW MONTANA SRL
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 100 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.