Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

910 Locuri de Munca Business Manager in Bucuresti

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

910 Locuri de Munca Business Manager in Bucuresti

Cauta printr-o varietate mare de joburi Business Manager in Bucuresti si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Business Manager in Bucuresti si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Division Manager


Candidatul ideal Suntem în căutarea unui lider dinamic și orientat spre rezultate pentru a se alătura echipei noastre în calitate de Division Manager. Această poziție este responsabilă pentru conducerea și dezvoltarea unei divizii a companiei noastre, asigurând atingerea obiectivelor de vânzări, profitabilitate și creștere.Cerințe:- Experiență anterioară într-o poziție similară de conducere, de preferat în industria electroIT sau în domenii relevante.- Abilități excelente de leadership, comunicare și gestionare a echipei.- Capacitatea demonstrată de a dezvolta și implementa strategii eficiente de creștere și de a atinge obiectivele de afaceri.- Aptitudini analitice solide și capacitatea de a interpreta datele financiare pentru a lua decizii informate.- Diplomă de licență în domenii relevante (e.g., administrație de afaceri, management).Descrierea jobului Responsabilități:- Conducerea strategică și operațională a diviziei, asigurând realizarea obiectivelor stabilite de companie.- Dezvol
Confidenţial

Manager Adjunct/​manager Magazin Carrefour Market și Express


Candidatul ideal Manager Adjunct/Manager Magazin Carrefour Market și ExpressPrincipalele tale responsabilități:- Conducerea și controlarea activității administrative și comerciale amagazinului, asigurând buna funcționare a fluxului de activități,- Asigurarea dimensionării corecte și transmiterea comenzilor demarfă, conform planningului de comandă/livrare,- Implementarea politicilor comerciale,- Urmărirea zilnică a performanței magazinului și analizarearezultatelor lunare.Profilul pe care îl căutăm:▪Abilități de conducere a echipei (suport, motivare, delegare, prioritizare)▪Capacitatea de a face față situațiilor stresante și termenelor limită riguroaseCeea ce oferim:▪Tichete de masa;▪Primă de vacanță si de fidelitate;▪Cupoane de magazin de Paști și Crăciun;▪Asigurare privată de sănătate;▪Ajutoare si prime pentru evenimente deosebite;▪Mediu de lucru plăcut, bazat pe încredere și autonomie;▪Oportunități de dezvoltare atât profesionale, cât și personale;▪Cursuri de formare adaptate nevoilo
ARTIMA SA

Manager Ssm


Candidatul ideal Studii superioare tehnice de lunga durataCoordonator HG 300 - conditie eliminatorieCertificat de Auditor Securitate si Sanatate in Munca si Evaluator de riscuriCertificat de Cadru Tehnic PSIOrice cursuri de supraspecializare constituie un avantajExperienta de cel putin 10 ani intr-o pozitie de manager SSM, in santiere de constructii, de preferat domeniul Transporturi/Cai ferate/proiecte de anverguraMinim 5 ani de lucru in proiecte complexeEngleza avansat, ca limba de lucru, obligatoriu; Franceza constituie un avantajBun organizatorAbilitati de planificare solide, inclusiv previzionareCoordonarea simultana a unor proiecte complexeAbilitati de negociere avansateAbilitati dovedite de leadership (stabileste directia, motiveaza si obtine angajamentul oamenilor)Bun comunicator (oral/scris, public/individual)Spirit antreprenorial intr-un cadrul prestabilit si orientare catre rezultatIntegritateCarnet cat.BDisponibilitate la deplasariDescrierea jobului Postul poate fi in Bucur
IMSAT SA

Media netă estimată pe baza celor 2 de salarii introduse în Salario: 6450 RON/Luna

Manager Tehnic


Candidatul ideal Firma multinationala angajeaza pentru sediul sau din Bucuresti ManagerTehnic- experienta in domeniul productiei betoanelor , materialelor de constructii constituie un avantaj- cunostinte calculator- disponibilitate deplasare in tara- abilitati de comunicare- abilitati de lucru in echipaDescrierea jobului Beneficii:- salariu competitiv ( se negociaza la interviu);- asigurare medicala;- masina de serviciu;- laptop;- telefon;- bonuri de masa- team-building-uri periodice
Confidenţial

Media netă estimată pe baza celor 89 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Manager De Librarie


Candidatul ideal Începe cu noi următorul capitol!Căutăm pe cineva care să iubească oamenii & cărțile la fel de mult ca noi. Cineva care își dorește să contribuie la dezvoltarea comunității Cărturești.Cineva care să ne povestească ce ecranizare merită văzută și ce piesă de teatru nu trebuie ratată, ce festival i-a făcut vara mai frumoasă și ce carte ar trebui să luăm cu noi în vacanță. Cineva care se înțelege bine cu cititorii și vorbește pe limba lor.Căutăm un bun observator al naturii umane, pe cineva care știe cum să pună problema, cum să gestioneze, să prioritizeze sarcinile și să le transmită oamenilor din echipă, cum să facă planuri într-o echipă și să sărbătorească în echipă. Cineva cu experiență de leadership și managementul oamenilor de cel puțin doi ani într-un domeniu din retail. Un om care înțelege un plan de business și se ghidează după indicatorii de performanță. Care știe să scrie e-mailuri și rapoarte în Excel, dar și să vorbească cu oamenii pe care îi coordonează.Căutăm
DIRECT CLIENT SERVICES SRL

Category Manager


Candidatul ideal #CarieraTa începe cu a face ceea ce iubești🗸 ”Strategie de produs”, ”proiecte de category management”, ”echipe transverse” sau ”analiză de piață” sunt câteva dintre subiectele care îți suscită imediat interesul? 🗸 Ai viziune globală, putere decizională, abilitățile excelente de relaționare și ambiția de a crea un impact puternic prin ceea ce realizezi?🗸 În plus, ți-ar plăcea să fii cu un pas înaintea tuturor alături de liderul de piață european în bricolaj?Dacă te-ai regăsit, înseamnă că ești liderul pe care ne-ar plăcea să îl întâlnim. Alături de o echipă pentru care cinstea, respectul, performanța, generozitatea, simplitatea, coerența și exemplaritatea nu sunt valori depășite, #CarieraTa are toate șansele să înceapă cu adevărat.Cum ești Cu gândire strategică – îți folosești deplin creativitatea ca să provoci status quo-ul existent, să identifici corespunzător problemele și să folosești inteligent resursele personale ale echipelor transverse pe care le coordonezi,
LEROY MERLIN ROMANIA SRL

Media netă estimată pe baza celor 463 de salarii introduse în Salario: 6500 RON/Luna

Brand Manager


Candidatul ideal Studii de specialitate în domeniul veterinar, cu practică în cabinet sau în vânzări directe;Abilitatea de a planifica și organiza, analiza și sintetiza informații;Spirit de echipă, integritate, reziliență și adaptabilitate, respectarea termenelor limită;Excelente abilități de comunicare, creativitate și deschidere către nou;Cunoștințe de utilizare a aplicațiilor MS Office;Disponibilitate de deplasare;Carnet de conducere categoria B;Descrierea jobului Elaborează, implementează și controlează strategia și planul anual de marketing pentru produsele alocate, asigurându-se că acestea sunt promovate la potențialul lor, vizând maximizarea cotei de piață și atingerea obiectivelor de vânzare;Analizează piața produselor veterinare și concurența și înțelege atât contextul intern cât și extern al companiei, interpretând datele pentru a crea tactici specifice de marketing;Gestionează procesul de lansare/relansare a produselor din portofoliul alocat, respectând strategia si resursel
FARMAVET S.​A.​

Media netă estimată pe baza celor 314 de salarii introduse în Salario: 6000 RON/Luna

Contract Manager


Candidatul ideal Studii universitareCunostinte temeinice de operare pe computer (Word, Excel, PowerPoint, Office Outlook);Experienta similara minim 3 aniAbilitati de negociere si orientare catre atingerea obiectivelorAbilitati de comunicare care sa-i permita interactiunea optima cu persoane fizice si angajatii clientilor persoane juridice, adaptand in permanenta mesajele scrise si discursul verbal in functie de nivelul de pregatire si experienta al interlocutorului;Abilitatea de a organiza si a prioritiza activitatile profesionale;Lucreaza independent, cu supervizare la nivel redus;Informare premanenta (capacitate de invatare continua), curiozitate;Spirit de echipa;Abilitatea de a se adapta la schimbare si de a-si imbunatati performantele personale. Descrierea jobului Administrarea contractelor de leasing din momentul primirii unei solicitari de oferta si pana la finalul contractului de leasing.Gestionarea relatiei cu clientul care beneficiaza de servicii de finantare, stabilind si dez
IMAG S.​R.​L.​

Customer Service Manager


Candidatul ideal We're on the lookout for a Customer Service Manager who embodies dedication, transparency, and teamwork. Our ideal candidate is someone eager to contribute to our success with a commitment to innovation and modern solutions.Qualifications: Proficient in English at a professional level. Minimum of 4-5 years of experience in customer service. Experience supervising and coordinating multinational and cross-functional teams is an advantage. Comprehensive understanding of customer service principles and practices, along with product knowledge. Experience in the gambling industry is beneficial.Skills and Competencies: Strong communication and customer service skills. Ability to supervise, analyze problems, and solve them efficiently. Capable of making decisions, planning, organizing, and showing initiative. Must be flexible, able to handle stress, and possess excellent presentation skills. Skills in coaching, process improvement, and proactive engagement are essential.De
Confidenţial

Media netă estimată pe baza celor 889 de salarii introduse în Salario: 3300 RON/Luna

Responsabil Revizii - Facility Management (f/​m)


Candidatul ideal Ai studii superioare finalizate cu diplomă de licență, studiile cu profil tehnic reprezintă un avantaj; Ai experiență de minimum 1-2 ani pe un rol în domeniul Facility Management; Cunoști limba engleză la nivel avansat; constituie avantaj cunoașterea limbii germane; Stăpânești foarte bine pachetul MS Office, în special Excel și PowerPoint; Ai capacitate analitică și de sinteză (îți place să efectuezi analize și să interpretezi date); Dai dovada de flexibilitate și adaptabilitate.Descrierea jobului SumarÎmpreună suntem Lidl, angajator de top pentru al 8-lea an consecutiv în România și pentru al 7-lea an în Europa. Vino alături de noi să faci parte dintr-o echipă pe care te poți baza, în care poți crește și de la care poți învăța în fiecare zi. Contează pe noi pentru un job care îți oferă toate beneficiile și oportunitățile care contează pentru tine.Rolul tău Contăm pe tine să te asiguri de respectarea termenelor de efectuare a lucrărilor de întreținere și inspecție a in
LIDL DISCOUNT SRL

Senior Accountant,​ Inventory Management


Candidatul ideal We are seeking a highly skilled and experienced Senior Accountant specializing in Inventory Management to join our team. In this role, you will be responsible for overseeing the day-to-day operations of stock management, ensuring accurate recording of transactions, performing analysis of stock movements, and preparing reports for management. Additionally, you will play a key role in organizing stock counts, maintaining document archives, and assisting in the development of internal controls and procedures.Descrierea jobului Responsibilities: Supervise day-to-day stock operations including inputs, transfers, consumption, and sales, ensuring accurate and timely recording of transactions in Microsoft Dynamics BC. Analyze movements in stock accounts to identify trends, discrepancies, and areas for improvement. Prepare, analyze, and report on stock operations to management on a regular basis or as needed. Organize stock counts a minimum of twice per year, ensuring reconcili
RETURO SISTEM GARANIE RETURNARE S.​A.​

Secretara/​asistent Manager


Candidatul ideal - Abilitati foarte bune de comunicare si relationare- Atitudine pozitiva cu spirit de initiativa si atentie la detalii- Bune abilitati de planificare, organizare si gestionarea a situatiilor- Cunostinte operare PC: pachetul Office (Word, Excel)- Cunostinte minime de limba engleza- Persoana dinamica- Rezistenta la situatii de stresDescrierea jobului - Indeplinirea activitatilor zilnice de secretariat- Preia si directioneaza apelurile telefonice- Distribuie corespondenta primita catre persoanele / departamentele carora le-a fost adresata- Preia, sorteaza, inregistreaza, indosariaza si arhiveaza corespondenta primita- Copiaza / redacteaza / tehnoredacteaza diferite materiale- Asigurarea activitatilor de protocol- Atributii administrative/secretariat- Salariu atractiv
MAKSAN TECHNO GRUP SRL

Product Manager Flanco


Candidatul ideal University degree, preferably in Marketing, Economics or similar;Knowledge and experience in digital marketing, sales and product management;Knowledge Category: suppliers, products, margins;Confident, ambitious, a self-starter, with the ability to operate in a dynamic environment;Highly organized, analytical, task focused;Uses creative thought process - on product, promotions, displays, deals;Good command of English.Descrierea jobului Buying responsibility for online sales channel;Managing business, sales, strategy, budget and forecasts;Looking daily for sourcing of new suppliers in order to extend our current category;Manage relations between the company and suppliers;Marketing comparison, research for price and products;Select and develop profitable new range/ new suppliers;Monitor the performance of suppliers and products to ensure that they meet the required standards;Keeping abreast of market trends and competitor activity in a fast paced environment, to help iden
FLANCO RETAIL SA

Manager Agentie Hr


Candidatul ideal Manager Agentie HRCe ne dorim de la tine?Experiență anterioară demonstrată în domeniul leasingului de personal și a recrutării ’blue collar’Abilități excelente de comunicare și negociere, cu capacitatea de a stabili și menține relații eficiente cu clienții, candidații și colegii de echipă;Descrierea jobului Manager Agentie HRCe vei face:Supervizarea și coordonarea activităților zilnice ale agenției;Planificarea și monitorizarea procesului de recrutare și selecție;Dezvoltarea și implementarea strategiilor eficiente de recrutare;Supervizarea procesului de selecție, inclusiv interviuri și evaluări;Menținerea relațiilor cu clienții existenți și dezvoltarea de noi parteneriate;Supervizarea, gestionarea și dezvoltarea echipei de recrutare, inclusiv evaluarea performanței și dezvoltarea profesională a membrilor echipei;
SKILLD BY EJOBS

Area Sales Manager


Candidatul ideal HAI ÎN ECHIPA NOASTRĂ Pentru Birourile Comerciale din Bucuresti, căutam o persoană energică și entuziastă care să se alăture echipei noastre de Sales, unde să joace un rol important in succesul acesteia.Abilități și calificări necesare:• Minim 5 ani de experiență într-un mediu similar, de preferat în domeniul materialelor de construcții• Abilități excelente de comunicare și prezentare• Abilități excelente de negociere• Orientare către rezultat și client• Abilități organizatorice• Disponibil pentru călătorii și/sau delegații• Limba engleză - minim B2Descrierea jobului • Atingerea obiectivelor de vânzări in concordanță cu bugetele și planurile de vânzări, menținerea avantajului competitiv și identificarea de noi oportunități de vânzare pe piață• Realizarea planului de vânzări în conformitate cu legea, politica si procedurile companiei pentru atingerea KPI-urilor• Promovarea produselor si soluțiilor Knauf Insulation precum și menținerea unei relații bune cu clienții exist
KNAUF INSULATION SRL

Media netă estimată pe baza celor 100 de salarii introduse în Salario: 6000 RON/Luna

Format Development Project Manager


Candidatul ideal DE CE APTITUDINI SI COMPETENTE AI NEVOIE:Experienta anterioara pe o pozitie similara - minim 2 ani; Studii superioare finalizate;Cunostinte limba engleza – nivel avansat;Cunostinte PC : Outlook, Excel, Word, MS PowerPoint, CAD, COREL SUITE sau ADOBE PHOTOSHOP, MS office Project, etc.;Excelente abilitati de comunicare si relationare;Gandire analitica, lucru in echipa;Orientare catre rezultat, flexibil, pro-activ, curios.Descrierea jobului RESPONSABILITATILE TALE VOR FI: Participa la dezvoltarea businessului prin imbunatatirea formatelor existente, dezvoltarea de concepte noi, aliniate cu strategia companiei; Defineste oportunitatile de creare si testare concepte noi, aliniat cu strategia companiei si cu proiectele strategice in derulare in companie; Coordoneaza realizarea studiilor de fezabilitate aferente implementarii conceptelor noi, in baza informatiilor preliminare privind costuri si beneficii; Coordoneaza faza de stabilire potential de roll-out pentru conceptul no
MEGA IMAGE SRL

Manager Filiala Bucuresti


Candidatul ideal Știi să pui în valoare talentele individuale ale colegilor, pentru a obține rezultate spectaculoase la nivelul întregii echipe?Ai abilitatea de a conduce și inspira, de a genera coeziune și performanță, pentru vânzări remarcabile de soluții electrice complete?Vino acum în echipa Consolight, pentru continua împreună o poveste românească de succes!Profilul căutatAbsolvent(ă) de studii superioare, cu diplomă de licență de lungă durată, a unei instituții de învățământ superior cu profil economic sau tehnic.✔ Minimum 10 ani experiență în vânzări de produse (nonfood) sau servicii, dintre care minimum 2 ani în vânzarea în industria materialelor electrice / sanitare/ construcții (reprezinta un avantaj important).✔Experiență în implementarea și livrarea de strategii și planuri de vanzari.✔Abilități excelente de leadership și management al echipei.✔ Mod de lucru dinamic și participativ, ești motivat de mixtul activităților de birou (analize, rapoarte, ședințe) cu cele de teren (
CONSOLIGHT COM SRL

Product Manager - Beauty


Candidatul ideal How we’d like you to be: University degree, preferably in Marketing, Economics or similar; Knowledge and experience in marketing, sales and product management; Knowledge Category: distribution channels, products, margins; Able to plan and prioritize workloads in order to meet deadlines is fundamental; Confident, ambitious, a self-starter, with the ability to operate in a dynamic environment; Communication, presentation and negotiation skills – proven track record of closed deals and/or partnerships; Net understanding of business (i.e. buying and stock) ; Highly organized, analytical, task focused; Uses creative thought process - on product, promotions, displays, deals etc Able to work across multicultural environments; Very good command of English; Advanced MS Office user (Word, Excel, PowerPoint).Descrierea jobului What you’ll have to do: Buying responsibility for the assigned category (Commercial Team); Negotiate the purchase of products required by the company, ensu
EMAG

Manager Vanzari /​ Sales Manager - Salariu Intre 7000 - 10.​000 Ron Net


Candidatul ideal Competențe și abilități: orientare către client cunoașterea pieței-țintă și a domeniului de activitate capacitatea de stabili o serie de indicatori cheie de performanță (KPI) cunoașterea tehnicilor de vânzare, de marketing și de comunicare capacitatea de a lucra în echipă competențe manageriale și de conducere competențe analitice, manageriale și relaționale abilități de organizare și de planificare abilități excelente de comunicare flexibilitate rezolvarea problemelor rezistență la stres multitasking capacitatea de a lucra într-un mediu dinamic abilitatea de a monitoriza și de a analiza toate tipurile de date obținuteDescrierea jobului Beneficii: Experiență pe un post similar: minim 3 ani Pachet salarial: 7000-10000 Bonus de performanță trimestrial sau semestrial Bonuri de masă Tichete de vacanțăReponsabilități: Stabilirea obiectivelor de vânzări online si offline, împreună cu echipa de management a companiei Crearea unui plan de vânzări pentru atingerea acestor obiec
BEAUTY INNOVATION SRL

Manager Relatii Clienti Imm/​microbusiness


Candidatul ideal Cautam colegi pentru rolurile de Manager Relatii Clienti IMM & Manager Relatii Clienti Microbusiness pentru reteaua de unitati din Bucuresti. Studii superioare finalizate; Obligatoriu :) Experienta anterioara de Minim 12 luni in vanzari produse si servicii bancare destinate clientilor persoane juridice; De asemenea, un plus ar constitui si cunostintele despre piata de specialitate, tendintele mediului de afaceri si cum functioneaza un business; Capacitate de gestionare si solutionare a situatiilor de business generate de relatia B2B; Abilitati de relationare si stabilirea de parteneriate solide bazate pe incredere; Spirit persuasiv in oferirea de consultanta interna/externa specifica activitatii desfasurate.Descrierea jobului Reprezinta interfata intre banca si antreprenori IMM/Microbusiness; Gestioneaza si dezvolta portofoliul de clienti IMM/Microbusiness, activ in cultivarea de relatii la nivel strategic pe termen lung si ofera consultanta de specialitate clientilor;
BANCA TRANSILVANIA SA
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 910 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.