Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

910 Locuri de Munca Business Manager in Bucuresti

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

910 Locuri de Munca Business Manager in Bucuresti

Cauta printr-o varietate mare de joburi Business Manager in Bucuresti si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Business Manager in Bucuresti si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Product Manager Domestic Appliances


Candidatul ideal How we’d like you to be: University degree, preferably in Marketing, Economics or similar; Knowledge and experience in marketing, sales and product management; Knowledge Category: distribution channels, products, margins; Able to plan and prioritize workloads in order to meet deadlines is fundamental; Confident, ambitious, a self-starter, with the ability to operate in a dynamic environment; Communication, presentation and negotiation skills – proven track record of closed deals and/or partnerships; Net understanding of business (i.e. buying and stock) ; Highly organized, analytical, task focused; Uses creative thought process - on product, promotions, displays, deals etc Able to work across multicultural environments; Very good command of English; Advanced MS Office user (Word, Excel, PowerPoint).Descrierea jobului What you’ll have to do: Buying responsibility for Domestic Appliances (Commercial Team); Negotiate the purchase of products required by the company, ensuri
EMAG

Secretara/​asistent Manager


Candidatul ideal Persoana cu min.5 ani experienta in gestionarea documentelor unei societati comerciale; Absolvent de studii medii/ superioare; Cunoștințe bune operare PC MSOffice, WORD, EXCEL, navigare internet Abilitati de organizare si prioritizare a activitatii, de respectare a termenelor limita; Atentie distributiva, dinamica, ordonata, atenta la detalii, riguroasa; Seriozitate, punctualitate si implicare; Claritate si coerenta in exprimarea scrisa si orala. Capacitate de analiza si sinteza; Profesionalism, spirit de echipa si aptitudini de comunicare; Păstrarea confidențialității datelor la care are accesConstituie un avantaj : Experienta anterioara pe un post similar constituie avantaj; Cunoasterea platformei SEAP constituie avantaj, fara a fi raspunzatoare de licitatii; Capacitatea de a se concentra pe realizarea mai multor sarcini in acelasi timpDescrierea jobului Operatiuni specifice activității de secretariat; Organizarea si asigurarea necesarului pentru buna desfasurare a a
OK GUARD SRL

Brand Specialist/​account Manager Spanish


Candidatul ideal BASIC QUALIFICATIONS- Advanced level of English and minimum B2 level for Spanish Language, C1 preferred- Bachelors degree required- Work experience is preferred (3+ years). Relevant experience in Vendor management, Sales, post sales, Account Management, and Business Development in managing B2B Business.- Proven analytical skills and demonstrated ability to manage the business “by the numbers”.- Excellent written and oral communication and presentation skills. Ability to express thoughts logically and succinctly.- Ability to work in teams and ultimately focus on delivering results with high standards- Attention to detail and capability to work on multiple projects in parallelPREFERRED QUALIFICATIONS- Exposure to retail buying, retail planning & allocation, product/project management, marketing or e-commerce will be a plus- SQL and VBA knowledge- Lean Six SigmaAmazon is an equal opportunities employer. We believe passionately that employing a diverse workforce is central
AMAZON DEVELOPMENT CENTER ROMANIA S.​R.​L

Senior Account Manager /​ Team Leader


Descrierea jobului Compania DOCENTRIS, firma cu peste 20 de ani experienta in piata, leader in domeniul sau de activitate, angajează:Senior Account Manager / Team leader – VÂNZĂRI B2B pentru BucurestiPortofoliu produse.Categorii:Solutii Printing,Soluții Document Management (Scanare, Arhivare electronică, Workflow),Soluții Infrastructură IT (Servere, Storage, Backup, Networking),Soluții Securitate (Softuri tip DLP, PAM, Backup, Web, e-mail Security)Mobilitatea postului: 30% activitate de birou, 70% deplasări: în acest sens efectuează vizite zilnice care au ca scop acţiunile prevăzute la atribuțiile saleATRIBUŢII PRINCIPALE (și sarcini aferente): Urmăreşte deschiderea, gestionarea și finalizarea vânzărilor: Prospectează, culege și analizează informaţiile cu privire la potențialii clienți Identifică și califică oportunitățile de vânzare a produselor. Cunoaște necesităţile clienţilor din portofoliul său Intocmeste oferta, negociaza si semneaza contractual cu clienții finali Îndeplineste pl
DOCENTRIS S.​A.​

Office Manager


Candidatul ideal Dezvoltă-ți cariera și urcă în topul profesioniștilor din imobiliare! Din 1987 dezvoltăm sectorul imobiliar pe plan internațional alături de peste 1700 de experți în imobiliare. Echipa noastră numără peste 200 de profesioniști la nivel național, avem +15 ani de expertiză și prezență pe piața din România și suntem unul din cele mai cunoscute branduri din industria imobiliară. Ne mândrim cu premii naționale și internaționale care arată că deținem know-how performant, arată dedicarea colegilor noștri și totodată succesul lor în imobiliare. Ne recomandă portofoliul remarcabil de proprietăți, feedback-ul partenerilor și clienților noștri. Suntem într-o continuă dezvoltare așadar căutam oameni dedicați, colegi noi pregătiți pentru a face performanță alături de noi!CANDIDATUL IDEALNe asteptăm să deții:• Experiență relevantă de minim 3-5 ani pe o pozitie similară• Studii superioare finalizate preferabil în sfera finanțelor, juridice sau contabilitate• Capacitate de organizare
SVN ROMANIA

Media netă estimată pe baza celor 243 de salarii introduse în Salario: 4600 RON/Luna

Manager Magazin


Candidatul ideal Daca esti un lider pasionat, cu spirit antreprenorial si iti place sa conduci o echipa de succes, vino alaturi de noi si preia un magazin de proximitate, de tip convenienta si gestioneaza-l ca pe propria ta afacere.Experienta in gestionarea unui magazin;Bune abilitati de coordonare, experienta in managementul unei echipe de minimum 3 angajati;Spirit antreprenorial;Bune abilitati de analiza, organizare si planificare;Atitudine orientata catre client;Cunostinte MS Office.Descrierea jobului Gestionarea magazinului si vanzarea produselor furnizate de companie;Angajarea si administrarea personalului magazinului;Efectuarea comenzilor pentru aprovizionarea magazinului;Implementarea strategiilor de vanzare pentru a creste veniturile si pentru a imbunatati experienta clientilor;Monitorizarea si gestionarea stocurilor de produse pentru a evita pierderile si pentru a asigura o disponibilitate constanta a produselor;Gestionarea inventarului;Asigurarea afisarii corecte a preturilor
Confidenţial

Media netă estimată pe baza celor 372 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Manager Florarie


Candidatul ideal Candidatul ideal: · Experienta in conducerea si administrarea unei companii sau organizatii · Studii superioare · Abilitati excelente de comunicare, negociere si conducere · Capacitatea de a lua decizii rapide si eficiente in situatii complexe si presante · Orientare catre rezultate si atentie la detalii· Competente digitale: cunoastere si utilizare nivel mediu aplicatii Office, baze de date · Ne dorim sa ne consolidam echipa si sa aducem in conducere un Manager dedicat si proactiv. Descrierea jobului Responsabilitati: · Gestionarea magazinelor și, implicit a echipei · Dezvoltarea si implementarea strategiilor organizationale pentru atingerea obiectivelor companiei · Supervizarea activitatilor zilnice ale companiei si asigurarea functionarii eficiente a tuturor departamentelor · Planificarea si coordonarea resurselor umane, financiare si materiale ale companiei · Colaborarea stransa cu consiliul de administratie si raportarea acestuia cu privire la progresele si perfor
SMILES CLOUDS S.​R.​L.​

Product Manager


Candidatul ideal Pentru subsidiara noastră din România (Tunari, Ilfov), angajăm activ pentru rolul de Product Manager Bakery. Vino să te alături echipei noastre!Din acest rol, vei implementa strategia de marketing și planul de activitate aferent grupei de produse din divizia Brutărie și vei propune tactici de marketing adaptate nevoilor pieței locale.Profil candidat: Diplomă de licență în marketing, comunicare sau dezvoltarea afacerilor Experiență în marketing 2 ani Cunoștințe de managementul proiectelor: planificare, organizare, bugetare Gândire strategică și abilități analitice puternice Bune abilități de comunicare și prezentare Abilitate de a face lucrurile să se întâmple (proactiv, spirit practic, dinamic, flexibil, pragmatic) Orientare către client Limba engleză fluentă (oral și scris) Cunoștințe computer (Word, Excel, Power-Point) Cunoștințele de marketing digital reprezintă un plus (Google Analytics, Meta Business Manager)Descrierea jobului Cu raportare direct către Marketing m
PURATOS PROD SRL

Media netă estimată pe baza celor 254 de salarii introduse în Salario: 5500 RON/Luna

Office Manager


Candidatul ideal Persoană proactivă, care iubește provocările și un flux dinamic de task-uri noi și inovative, nu este un job static și repetitiv, este un job în care va trebui să te reinventezi constant pentru că vei avea o paletă largă de responsabilități și provocări. Ești pregătit să evoluezi rapid și eficient, dar cu zâmbetul pe buze și implicat cu dăruire și pasiune pentru muncă depusă? Iți oferim oportunitatea dе dezvoltare a unei cariere stabile și de lungă durată alături dе echipa noastră! Îți garantăm confortul unui loc dе muncă stabil într-o echipă mică și eficientă, activă și productivă, tânără și ambițioasă, într-un mediu dinamic, modern și vesel.Cerințe minime:Studii superioare;Experiență similară relevantă în domeniul administrativ/operațional/ office management dе minimum 4 ani;Experiență similară într-o companie cu profil tehnic (IT, Software, Hardware, Telecom, etc) de minimum 2 ani;Limba ENGLEZĂ - nivel avansat;Bune cunoștințe operare PC (MS Office nivel mediu/avansa
ENTEX LOGIC S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 238 de salarii introduse în Salario: 4600 RON/Luna

Adjunct Manager Magazin - Penny Bucuresti (sector 2)


Candidatul ideal Te asteptam in cadrul companiei noastre daca: ai finalizat studii medii (studii superioare – constituie avantaj); ai experienta si cunostinte in domeniul comertului/retail – acest lucru contituie avantaj; ai cunostinte de baza privind utilizarea calculatorului: Word, Excel; esti disponibil sa lucrezi in ture organizate pe durata intregii saptamani: dimineata si dupa-amiaza, iar cand tura ta va fi in weekend primesti un spor suplimentar; iti place sa ai autonomie si esti indreptat catre gasirea unor solutii potrivite; ai o minte analitica, iar orientarea catre cifre si analize de date te caracterizeaza; esti o persoana careia ii place sa puna lucrurile la punct in cele mai mici detalii; esti o persoana responsabila si orientata spre rezultate; ai rezistenta la efort si un ritm alert de lucru; ai cunostinte de limba engleza nivel mediu – de preferat;Descrierea jobului Vino alaturi de PENNY.! Cautam un Adjunct Manager Magazin energic, organizat, care stie sa sustina si sa
REWE ROMANIA SRL

Relationship Manager Sme @ Ing Office Unirii


Candidatul ideal Dacă știi despre tine că:Ai studii superioare în domeniul economic și cunoștiințe de analiză financiară;Îți este familiar domeniul bancar și ai experiență anterioară de minim 2 ani într-o poziție similară;Îmbini lucrul în echipă cu atingerea obiectivelor individuale;Ești orientat către clienți și entuziasmat de orice proces de vânzare sau negociere;Ai un nivel bun de cunoaștere a limbii engleze.Vino în echipa ING Office! Te așteaptă:Experiențe de învățare centrate pe competențe precum negociere și comunicare;O organizație orientată către clienți și pasionată de idei îndrăznețe;Colegi veseli și ambițioși, gata oricând să te ajute.Descrierea jobului Misiunea ta:Să fii un ambasador al produselor și serviciilor ING Bank, destinate segmentului SME.Ce vei face în acest rol?Vei promova produsele și serviciile ING Bank, dedicate segmentului SME;Vei îndeplini obiectivele de afaceri agreate și vei reprezenta brandul ING pe piața locală;Vei iniția și vei dezvolta relația cu compa
ING BANK N.​V.​ AMSTERDAM SUCURSALA BUCURESTI

Category Manager Bags And Accessories - Fashion Days


Candidatul ideal Grow Faster. Style Smarter.The Commercial team deals with the acquisition and management of products for all Fashion & Sport categories on the Fashion Days websites in Romania, Bulgaria, and Hungary, but also eMAG Romania and aligns the sold brands with the needs and tastes of customers. Each category has its own division, which is constantly growing - Shoes & Bags, Accessories & Watches, Athleisure & Sport, Premium, Fast Fashion, and Selling & Planning. Although located in Romania, the Commercial department frequently communicates with the international representatives of the brands we sell - from Germany, Italy, France, and many other countries.Let’s meet if you have these skills: University degree, preferably in Marketing, Economics or similar; Knowledge and experience in marketing, sales and product management; Category knowledge: distribution channels, products, margins; Able to plan and prioritize workloads in order to meet deadlines is fundamental; Confident, am
EMAG

Manager,​ Vendor Consultants ,​ Amazon Vendor Services


Candidatul ideal BASIC QUALIFICATIONS- Excellent command of spoken and written English;- Bachelor’s degree in any discipline is preferred;- Min 4-6 years of people management experience, with proven track record of hiring and managing big teams;- Possess strong communication and leadership skills;- Able to work in an ambiguous, dynamic & ‘internet-speed’ environment with tight deadlines;- Willingness to travel outside the country;- Have an absolute passion for ensuring a great customer experience;- Possess exceptional skills in data manipulation and analysis;- Outstanding attention to detail;- Exceptional problem solving & analytical skills;- Be a self-starter;- Attention to detail and proven ability to manage multiple, competing priorities simultaneously;- Experience in business process improvement.PREFERRED QUALIFICATIONS- Background in Business Process Outsourcing (financial services, customer service, call center, etc.);- Practiced working knowledge of Lean techniques such as Kaize
AMAZON DEVELOPMENT CENTER ROMANIA S.​R.​L

Asistent Manager /​ Consultant Vanzari


Candidatul ideal experienta intr-o functie similara studii superioare abilitati in domeniul vanzarilor - reprezinta un avantaj comunicare si capacitati de relationare atitudine pozitivă, entuziastă, deschisă, jovială persoana creativa, dinamica, organizata multi-tasking adaptabilitate autonomie si initiativa cunostinte bune Word, Excel, Outlook make & manage social media content dorinta de promovare abilitati in domeniul vanzarilorDescrierea jobului contabilitate primara facturare indosariere documente postare articole de blog,social media, newsletter analiza mediului concurential documentarea produselor si serviciilor comercializate de companie preluare email-uri/solicitari oferte redactarea ofertelor/devize pachet salarial atractiv bonuri de masa bonus de performanta mediu de lucru profesionist, organizat specializare la locul de munca propunere/implementare proiecte individuale oportunitate in dezvoltarea profesionala opurtunitate de participare la traning-uri
BUILDING SERVICE S.​R.​L.​

Store Manager Bucuresti


Candidatul ideal Store Manager BucurestiC&A unul din principalii jucători de pe piața de modă, oferă locuri de muncă sigure într-un mediu de muncă plăcut, orientat către echipă și rezultate. Dacă ești o persoană flexibilă si dinamică te invităm alături de echipa noastra de profesioniști. Store Manager/Deputy Store ManagerDescrierea postului  Managementul si planificarea personalului  Organizarea interna a magazinului  Responsabil (ă) de modul de prezentare al mărfii - VIM  Funcții comerciale cheie (analiza cifrelor de afaceri, rentabilitatea suprafețelor, sortiment, etc.)Cerințe:  Studii medii / superioare  Experiență profesională – de preferat, in vânzări  Spirit flexibil, competențe sociale, dinamism, prezență agreabilă  Abilități de comunicare, persoana motivată si responsabilă  Abilități de Management si disponibilitatea călătoriilor pe durata traininguluiOferim  Oportunitatea sa dezvoltați o cariera de succes  Training-uri specifice  Pachet salarial motivant  Atmosfer
CA MODA RETAIL SRL

Category Manager Pet Shop


Candidatul ideal How we’d like you to be: With university degree, preferably in Marketing, Economics or similar; With knowledge and experience in marketing, sales and product management; With knowledge regarding the Category: distribution channels, products, margins; Able to plan and prioritize workloads to meet deadlines is fundamental; Confident, ambitious, a self-starter, with the ability to operate in a dynamic environment; With communication, presentation and negotiation skills – proven track record of closed deals and/or partnerships; With net understanding of business; Highly organized, analytical, task focused; With creative thought process - on product, promotions, displays, deals etc. Able to work across multicultural environments; With very good command of English; With advanced MS Office user (Word, Excel, PowerPoint).Descrierea jobului What you’ll have to do: Define portfolio of brands / strategic alliances; Commission and carry out research to determine customer requireme
EMAG

Bid Manager/​specialist


Candidatul ideal Studii superioare; Minim 5 ani de experiență în managementul ofertelor și proceduri de achiziții publice; Bună înțelegere a pieței IT și a tendințelor este un plus; Bune abilități de planificare și gestionare a timpului; Cunoaşterea cadrului de reglementare a achizițiilor publice din România; Cunoașterea sistemului SICAP/SEAP Limba engleza- nivel B2; Abilități excelente de organizare și de gestionare a problemelor și atentie aprofundata pentru detalii; Capacitatea de a lucra sub presiune în termene strânse, cu accent pe calitate: Abilitatea de a comunica clar si concis; Abilitatati de negociere; Capacitatea de a construi si de a mentine relatii bune cu furnizorii si alte parti interesate implicate in procesul de achizitii publice.Descrierea jobului Întocmirea dosarului de calificare conform cerinţelor din documentaţia de atribuire a contractelor de achiziţie publică; Gestionarea contestatiilor formulate in procedura de atribuire a contractului; Redactarea diverselor do
RASIROM RA

Supplier Management Specialist


Candidatul ideal How would you like to work in IT & Communication, toying with cutting edge technologies and enjoying your life? Come closer to #LifeAtOrange.We’ll recruit you from the safety of your home and we’ll prepare you for our activity, which is currently running in hybrid mode.Our Accounting & Tax Team is looking for a new colleague to fill in our Supplier management specialist vacant position within the team!What we’re looking forIf you know about yourself that you have attention to detail and rigor, planning, organizing and monitoring skills and the desire to evolve, the ability to work independently, you will definitely be successful in this role.The role will also challenge you in working with strict deadlines and in producing error-free accounting reports and present the results.Descrierea jobului What you’ll be doingYour primary responsibilities will include: Supplier creation and data maintenance of the supplier card. Create and maintain supplier setup related to differ
ORANGE ROMANIA SA

Manager De Proiect - Constructii Retail


Candidatul ideal Căutăm un nou coleg pentru funcția de Project Manager Construcții care să se alăture echipei noastre, pentru a coordona lucrările privind deschiderea și reamenajarea locațiilor din portofoliul Lagardere Travel Retail. Noul coleg va gestiona întregul proces ținând cont de obiectivele departamentului privind costurile si termenele de implementare.CANDIDATUL IDEALCautăm un coleg absolvent al unei facultăți de profil Tehnic (Construcții Civile, Instalații pentru Construcții etc.), cu experiență de minim 3 ani pe o poziție similară (experiența anterioară în domeniul Retail reprezintă un avantaj), care să dețină permis de conducere categoria B, cunoștințe medii de utilizare Microsoft Office/ AutoCAD și să aibă disponibilitate pentru deplasări ocazionale în țară.Candidatul ideal are și bune abilități de comunicare și project management, capacitatea de a coordona mai multe proiecte simultan și este un foarte bun team player.Descrierea jobului DESCRIEREA POZIȚIEI Planifică, coo
LAGARDERE TRAVEL RETAIL SRL

Procurement Manager With Hungarian


Candidatul ideal Let’s meet if you have these skills:✅Experience of at least 3-4 years in a similar position;✅Excellent written and verbal language skills in Hungarian and English;✅Previous experience in procurement;✅Advanced Excel knowledge;✅Stakeholder management (develop and maintain strong value added relationships);✅Technical knowledge or experience in the area of retail acquisitions, warehouse is an advantage;✅Knowledge of sourcing tools, how to apply and when to apply, along with a good knowledge of the market;✅Thorough knowledge of acquisition techniques;✅Excellent overall interpersonal skills (ability to work closely with different departments, team, consultants, and external auditors);✅Self-motivated, results driven, and autonomous taking responsibility for achieving your targetsDescrierea jobului We’re always looking for the ones truly passionate about their work. If you are amongst them, you can rest assured there is a place for you in eMAG. We’ve grown very fast and we are
EMAG
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 910 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.