Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

1098 Locuri de Munca Business Manager in Bucuresti

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

1098 Locuri de Munca Business Manager in Bucuresti

Cauta printr-o varietate mare de joburi Business Manager in Bucuresti si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Business Manager in Bucuresti si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Account Manager


Candidatul ideal What will make you successful for the role: A minimum C1 level of English (both written & spoken) University Graduate Min. 6 months of experience in a coordination role within BPO sector or min. 3 years of experience in a coordination role Experience in BPO companies would be a plus for a minimum of 2 years Methodological knowledge specific to pedagogy (presentation and rhetoric) Experience in feedback delivery, training, and development of training materials Knowledge of principles related to education, training, assessment, and motivational theoriesDescrierea jobului Are you a result driven person? Have you previously coordinated a project?As a Operations Manager, you are part of the Operations team, the center of our business. Within the role you get the chance to be the administrator of a project. You will work closely with Team Managers to ensure the project is operating to the highest standards for the client. You would be a company ambassador representing Conect
CONECTYS SERV TELECOM SRL

Media netă estimată pe baza celor 1658 de salarii introduse în Salario: 5000 RON/Luna

Manager Constructii Montaj - Continental Hotels


Candidatul ideal Cerinte:• Experienta in functii tehnice cel putin 5 ani;• Cunostiinte tehnice in domeniul constructiilor si instalatiilor;• Cunostinte privind Normele de Protectie Civila;• Responsabilitate, receptivitate, rapiditate in structurarea informatiilor.Descrierea jobului Responsabilitati: Raspunde de derularea contractelor si de managementul proiectelor aflate in coordonarea sa. Este raspunzator din punct de vedere tehnic pentru controlul lucrarilor sub aspect calitativ, cantitativ, al sigurantei si al incadrarii in „Graficul de Lucru” si in Devizul de Cheltuieli. Raspunde de verificarea respectarii tehnologiilor de executie, efectuarea verificarilor prevazute in normele tehnice, intocmirea si semnarea documentelor urmare verificarilor, participa la verificarile in fazele determinante si la intocmirea proceselor-verbale de lucrari ascunse, urmareste lucrarile pe tot parcursul lor, participa la receptia lucrarilor si asigura secretariatul receptiei, periodic face masuratori p
CONTINENTAL HOTELS S.​A.​

Manager Relatii Clienti Micro


Candidatul ideal Ce te va ajuta să ai succes Bune abilitați de negociere și de comunicare; Orientare către client și capacitatea de a găsi rapid soluții; Capacitatea de a analiza situații financiare și de cash-flow; Studii superioare, de preferat în domeniul economic; Experiență de minim 2 ani în instituții financiar-bancare.Descrierea jobului Despre echipa noastraSuntem cei care reinventeaza bankingul in fiecare zi prin solutii de digitalizare si educatie financiara. Anual, 1 din 5 romani isi cumpara o locuinta folosind serviciile si produsele BCR, si 1 din 6 romani acceseaza credite pentru nevoi personale.Suntem cel mai bun angajator in banking conform platformei undelucram.ro in anul 2023 si detinem recordul Guiness Book pentru “Cea mai mare lectie de educatie financiara”.Cum vei contribui Dezvolți și gestionezi relația cu portofoliul de clienți micro (companii cu cifra de afaceri); Oferi asistență clienților existenți și potențiali, în concordanță cu gama de produse disponibile; As
BANCA COMERCIALA ROMANA SA

Media netă estimată pe baza celor 497 de salarii introduse în Salario: 3500 RON/Luna

Product Manager Rx


Candidatul ideal - Studii superioare finalizate (preferabil medicina/farmacie);- Minimum 3 ani experienta pe aceeasi pozitie;- Excelente abilităţi dе operare PC (MS Office: Word, Excel, PowerPoint);- Cunoştinţe privind procesul dе promovare, marketing (vanzare);- Cursuri specifice in domeniul vanzărilor, relaţiilor cu clienţii, marketing reprezinta avantaj;- Cunoaşterea foarte bună a pieţei produselor farmaceutice;- Cunostinţe dе management;- Limba engleza – nivel avansat;Descrierea jobului - Stabileşte obiectivele programelor şi proiectelor de promovare a produselor, conform planului de marketing / vânzări;- Identifica piete si dezvolta programe de marketing;- Colaboreaza cu diverse companii externe de advertising, media;- dentifica schimbari in piata, oportunitati si amenintari si indica directii de abordare;- Identifică resursele financiare pentru buna desfăşurare a programelor / proiectelor de promovare în scopul atingerii obiectivelor propuse de program. Fundamentează bugetul anua
TERAPIA SA

Asistent Manager - Casier


Candidatul ideal Căutăm un asistent manager restaurant dedicat și pasionat de industria ospitalității, pentru a ne ajuta să menținem eficiența și excelența în operarea restaurantului nostru. Această poziție implică gestionarea și coordonarea aspectelor zilnice ale restaurantului, asigurându-ne că clienții noștri au o experiență plăcută și că echipa noastră lucrează eficient. Descrierea jobului Asistentul managerului restaurant va lucra strâns cu personalul de bucătărie, servire și bar pentru a asigura buna funcționare a tuturor operațiunilor.Va fi responsabil pentru a asigura o experiență pozitivă pentru clienți. Va trata reclamațiile și feedback-ul cu atenție și profesionalism.
REGAL FRESH FOOD SRL

Store Manager Iqos - Bucuresti


Candidatul ideal Daca esti in cautarea unui job in domeniul de Retail, iti doresti sa pui bazele carierei tale si sa fii intr-o continua dezvoltare, atunci Interbrands Orbico este locul ideal pentru tine.Apreciem urmatoarele: Dorinta de a lucra intr-un mediu dinamic si abilitatea de adaptare; Experienta anterioara in managementul echipei (preferabil din Retail) 😊 Studii superioare in curs sau finalizate; Cunostinte medii de operare calculator si sisteme; Cunostinte de procese operationale (pontaj, gestiune, documente fiscale).Descrierea jobului Responsabilitatile tale vor fi: Organizarea si coordonarea echipei; Recrutarea si selectia personalului, formarea, motivarea si monitorizarea angajatilor din subordine; Ofera suport echipei in asistenta clientilor, asigurand standarde inalte de servicii pentru client; Monitorizarea indicatorilor de performanta si obiectivele locatiei; Dezvoltarea si implementarea strategiei de crestere a rezultatelor; Managementul stocurilor; Coordonarea si sup
SC INTERBRANDS ORBICO SRL.​

Secretara/​asistent Manager


Candidatul ideal - Abilitati foarte bune de comunicare si relationare- Atitudine pozitiva cu spirit de initiativa si atentie la detalii- Bune abilitati de planificare, organizare si gestionarea a situatiilor- Cunostinte operare PC: pachetul Office (Word, Excel)- Cunostinte minime de limba engleza- Persoana dinamica- Rezistenta la situatii de stresDescrierea jobului - Indeplinirea activitatilor zilnice de secretariat- Preia si directioneaza apelurile telefonice- Distribuie corespondenta primita catre persoanele / departamentele carora le-a fost adresata- Preia, sorteaza, inregistreaza, indosariaza si arhiveaza corespondenta primita- Copiaza / redacteaza / tehnoredacteaza diferite materiale- Asigurarea activitatilor de protocol- Atributii administrative/secretariat- Salariu atractiv
MAKSAN TECHNO GRUP SRL

Product Manager Sport & Travel


Candidatul ideal How we’d like you to be: University degree, preferably in Marketing, Economics or similar; Knowledge and experience in marketing, sales and product management; Knowledge Category: distribution channels, products, margins; Able to plan and prioritize workloads in order to meet deadlines is fundamental; Confident, ambitious, a self-starter, with the ability to operate in a dynamic environment; Communication, presentation and negotiation skills – proven track record of closed deals and/or partnerships; Net understanding of business (i.e. buying and stock) ; Highly organized, analytical, task focused; Uses creative thought process - on product, promotions, displays, deals etc Able to work across multicultural environments; Very good command of English; Advanced MS Office user (Word, Excel, PowerPoint).Descrierea jobului What you’ll have to do: Buying responsibility for Domestic Appliances (Commercial Team); Negotiate the purchase of products required by the company, ensuri
EMAG

District Manager Romania (with English)


Candidatul ideal Very good communication in Romanian and English (written and spoken). Experience in retail company, preferably at branded company of apparel sector. Retail background is mandatory. Expert in P&L and Retail KPIs. Ability to understand & contribute to delivering commercial KPIs. Understanding of store’s operations processes and ability to translate it into actions. Demonstrates strong management skills and influences other functions to secure growth targets. Focused on building capability of the team, able to inspire / engage team and to achieve results through others. Dynamic leadership skills with excellent communication – verbal and written, focused on motivation and inspiration. Independent and energetic with entrepreneurial attitude. Able to execute and drive objectives at minimum supervision. High personal integrity (establishing authentic relationships with employees and internal/external partners, readily integrating and accurately communicating / reporting data/
LEVI STRAUSS BUCHAREST S.​R.​L.​

Product Manager Flanco


Candidatul ideal University degree, preferably in Marketing, Economics or similar;Knowledge and experience in digital marketing, sales and product management;Knowledge Category: suppliers, products, margins;Confident, ambitious, a self-starter, with the ability to operate in a dynamic environment;Highly organized, analytical, task focused;Uses creative thought process - on product, promotions, displays, deals;Good command of English.Descrierea jobului Buying responsibility for online sales channel;Managing business, sales, strategy, budget and forecasts;Looking daily for sourcing of new suppliers in order to extend our current category;Manage relations between the company and suppliers;Marketing comparison, research for price and products;Select and develop profitable new range/ new suppliers;Monitor the performance of suppliers and products to ensure that they meet the required standards;Keeping abreast of market trends and competitor activity in a fast paced environment, to help iden
FLANCO RETAIL SA

Residential Senior Contract Manager


Candidatul ideal Pozitia presupune coordonarea echipei de contract management. Persoană organizată și responsabilă. Atenta la detalii. Bune cunoștințe administrative si juridice. Experiența in domeniul juridic/notariat. Cunoștințe de operare calculator si a suitei Microsoft Office.Descrierea jobului Redactare: Pregătirea documentațiilor necesare întocmirii contractelor Redactarea contractelor si a actelor aditionaleRaportare: Crearea rapoartelor la cerere Urmarirea incasarilor si raportare Validarea datelor din evidente si rapoarteArhivare: Urmarirea si stabilirea fluxului de arhivareAlte atributii: Buna intelegere a contractelor de vanzare si legislatiei de TVA aplicabila vanzarii de unitati rezidentiale Urmarirea respectarii proceselor si mecanismelor contractuale Relationarea cu clienti rezidentiali. Urmarirea procesului de post-receptie a cladirilor de catre autoritati
PRIME KAPITAL DEVELOPMENT SRL

Manager Clienti Business (227458)


Candidatul ideal Educație necesară: Studii superioare, de preferință în domeniul economiei sau ingineriei Experiență profesională necesară: Minim 3 ani experiență practică în vânzări B2B Cunoștințe limbi străine: Ușurință în comunicare verbală și în scris (limba română și limba engleză) Altele: Disponibilitate pentru deplasări în teritoriuDescrierea jobului Vei fi responsabil de implementarea și monitorizarea contractelor de furnizare gaze naturale și energie electrică pentru clienții noștri business Te ocupi de stabilirea și menținerea relațiilor comerciale cu partenerii de business, cărora le vei recomanda cele mai potrivite soluții din portofoliu, pliate pe nevoile lor Identifici, dezvolți, negociezi și închei tranzacțiile (atât cele standard, cât și cele complexe) Negociezi contractele, gestionate eficient, de la inițiere până la execuție și colaborarea îndeaproape cu toate departamentele implicate (achiziții, juridic, credit risk, conformitate, prețuri) Cooperezi cu structurile op
E.​ON ROMANIA SRL

Tourism Product Manager


Candidatul ideal Ce ne dorim noi? Experienta de minim 2 ani in turism - operare curse charter; Orientat catre identificarea solutiilor ideale pentru parteneri; Excelente abilitati de comunicare si de gestionare a relatiei cu clientii si partenerii; Persoana proactiva si orientata spre rezultate; Abilitati de negociere si planificare; Limba engleza avansat (cunoasterea unei alte limbi de circulatie internationala reprezinta avantaj); Foarte bune cunostinte de operare PC.Descrierea jobului Ce vei face tu? Asimilarea cunostintelor despre destinatia/destinatiile desemnata/e (initial prin desk-research si prin transfer de know-how de la consultant); Contactarea si contractarea partenerului/partenerilor din destinatia/destinatiile turistica/e alocata/e; Mentinerea relatiei cu DMC-ul local sau hotelieri si identificarea canalelor de abordare si promovare a acestora, pentru a genera noi oportunitati de vanzare; Identificarea celor mai bune oportunitati de vanzare si promovare a locatiilor, int
TRAVEL BRANDS S.​A.​

Asistent Manager/​ Secretara


Candidatul ideal MEDITERANA IMPORT EXPORT SRL este companie care s-a remarcat in domeniul : import si distributie pe piata romaneasca si UE a produselor chimice , fiind unul dintre cei mai importanti operatori in acest sector . Sediul societatii este in Bucuresti, Sos. Pipera nr.61, sector 2Cerintele noastre pentru aceasta pozitie sunt: Persoana dinamica, operativa, responsabila si de incredere, cu atentie distributiva si pentru detalii Bune abilitati de planificare si organizare a activitatilor Cunostinte MS Office si Internet Sociabil si comunicativ Notiuni elementare de facturare, evidenta primara, secretariat; Cunostinte de limba engleza. Studii medii/superioare Persoana serioasa si corectaDescrierea jobului Responsabilitatile tale principale pentru aceasta pozitie vor fi: Promovarea imaginii firmei prin activitatea pe care o desfasoara Inregistrarea tuturor documentelor in registrele de intrare/iesire dupa caz si distribuirea lor catre compartimente, transmite la timp documentele
MEDITERANA IMPORT EXPORT SRL

Property Manager - Condominium Administration/​ Avalon


Candidatul ideal Valid condominium administrator certificate Minimum 2-3 years’ experience in property/facility management Technical/Economical studies preferred ( bachelor's degree in business administration, Property Management, or related field prefered) Previous experience in property management or HOA administration preferred Strong understanding of legal procedures and property regulations (knowledge of HOA laws, property rights and relevant regulations governing property management Proficiency in Microsoft Office Suite and property management software is required (software for accounting, database management, and communication platforms used within the community) Excellent communication and organizational skills Solid English language knowledge (speaking, writing, and reading) Meticulous attention to detail and strong organizational skills. Ability to multitask and prioritize.Descrierea jobului Property: Avalon EstateGeneral Management & Administration Prepare the Management
PRIME KAPITAL DEVELOPMENT SRL

Manager De Proiect - Instalatii Electrice Industriale


Candidatul ideal Studii tehnice absolvite profil electric: de preferat UPB, Inginerie electrica, Energetica, Electrotehnica, AutomaticaExperienta de minim 5 ani pe o pozitie de Project Manager (proiecte electrice industriale)Limbi straine engleza/franceza nivel avansat, cerinta eliminatorieBuna cunoastere a MS Office (Word, Excel, Access), module de Management de Proiect sau similare (MS Project sau Primavera)Carnet de conducere cat. BDisponibilitatea de deplasare in tara si strainatateSpirit organizatoric, seriozitate, capacitate de conducereBune abilitati de comunicare si relationareCapacitate de lucru individual dar si in echipaPersonalitate energica, proactiva, cu atitudine pozitivaDescrierea jobului Postul este in Bucuresti si raporteaza Directorului de divizieResponsabilitati:- Este responsabil pentru realizarea proiectelor in conditiile economice, tehnice, administrative, de calitate si de termen prevazute in contractul de executie cu clientul.- Se implica activ in etapa de ofer
IMSAT SA

Adjunct Manager Magazin Produse Proaspete București (f/​m)


Candidatul ideal Profilul tău Experiență de coordonare și motivare a unei echipe Experiență și cunoștințe în domeniul comerțului/retail Gândire orientată spre client și capacitate de organizare și prioritizare Proactivitate și orientare spre rezolvarea problemelor Foarte bune abilități interpersonale În cazul în care profilul tău se potrivește cu locul de muncă, te vom invita la un interviu personal în pasul următor.Descrierea jobului Beneficiile tale Contract de muncă pe durată nedeterminată cu un venit atractiv care include, pe lângă partea salarială, bonuri de masă și posibile sporuri oferite în funcție de condițiile sau programul de lucru 22 de zile lucrătoare de concediu la semnarea contractului, zile care vor creste în functie de vechimea in cadrul companiei Plăti aniversare, zile libere acordate cu ocazia diferitelor evenimente și cursuri gratuite pentru copiii angajaților Posibilitatea de a beneficia de asigurare de sănătate voluntară Formare profesională și cunoașterea structu
KAUFLAND ROMANIA SCS

Buyer ( Achizitor) /​ Product Manager Hvac


Candidatul ideal *Atenție! CV-ul tău va fi luat în considerare doar dacă răspunzi la cele 3 întrebări de la final. Ne dorim doar colegi responsabili!Dacă ești o persoană ordonată, atentă la detalii, dornică să se dezvolte în permanență și să confere calitate tuturor activităților în care se implică, atunci esti profilul pe care îl căutăm.Descrierea jobului CUM O SA FIE SĂ LUCREZI ca Buyer/Product Manager HVAC în echipa noastră? Vei fi o persoana foarte importanta in companie fiindca vei fi responsabil de dezvoltarea și menținerea relației comerciale și tehnice cu furnizorii companiei. Vei colabora indeaproape cu Furnizorii, Echipa de Vânzări, Departamentul de Marketing și Directorul Tehnic.CUM NE IMAGINĂM CĂ EȘTI?Educație: Studii superioare tehnice, de preferat UTCB - Instalații (sau experiență în achiziții de produse tehnice).Experiență minim 2 ani în Product Management.Cunoștințe bune PC și Microsoft Office.Permis auto categoria B.Disponibilitate la deplasări - 30% din timpul de lucr
ECOVENT EXPERT SRL

Manager Departament Calitate Constructii - Bucuresti


Candidatul ideal Absolvent studii superioare in domeniul tehnic; certificari Manager Calitate si Auditor Intern. Minim 5 ani experienta anterioara in activitati din domeniul Calitatii; prezinta avantaj experienta anterioara in santiere de constructii. Cunostinte solide privind reglementarile aplicabile in domeniul CTC specific obiectului de activitate al societatii; cunostinte privind sistemele de management al calitatii. Cunoștințe tehnice, materiale și tehnologii de aplicare. Persoana cu bune abilitati de comunicare asertiva si rezolvare a problemelor. Abilitatea de relationare cu oameni cu diverse nivele de educatie si socio-culturale. Persoana proactiva, orientata spre rezultate; bun planificator si organizator. Incurajeaza colaborarea si spiritul de echipa. Cunostinte limba engleza - fluent. Abilitati operare calculator - MS Office.Descrierea jobului Descrierea jobuluiManagerul departamentului de Calitate va fi responsabil sa organizeze functiunea de ''Calitate'' s
SOMET S.​A.​

Manager Relatii Clienti Imm/​microbusiness


Candidatul ideal Cautam colegi pentru rolurile de Manager Relatii Clienti IMM & Manager Relatii Clienti Microbusiness pentru reteaua de unitati din Bucuresti. Studii superioare finalizate; Obligatoriu :) Experienta anterioara de Minim 12 luni in vanzari produse si servicii bancare destinate clientilor persoane juridice; De asemenea, un plus ar constitui si cunostintele despre piata de specialitate, tendintele mediului de afaceri si cum functioneaza un business; Capacitate de gestionare si solutionare a situatiilor de business generate de relatia B2B; Abilitati de relationare si stabilirea de parteneriate solide bazate pe incredere; Spirit persuasiv in oferirea de consultanta interna/externa specifica activitatii desfasurate.Descrierea jobului Reprezinta interfata intre banca si antreprenori IMM/Microbusiness; Gestioneaza si dezvolta portofoliul de clienti IMM/Microbusiness, activ in cultivarea de relatii la nivel strategic pe termen lung si ofera consultanta de specialitate clientilor;
BANCA TRANSILVANIA SA
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 1098 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.