Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

1098 Locuri de Munca Business Manager in Bucuresti

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

1098 Locuri de Munca Business Manager in Bucuresti

Cauta printr-o varietate mare de joburi Business Manager in Bucuresti si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Business Manager in Bucuresti si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Junior Category Manager


Candidatul ideal Dacă ești o persoană proactivă, cu abilități excelente de gestionare a operațiunilor de achiziție și dornică să faci parte dintr-o echipă dinamică, te încurajăm să aplici pentru rolul de Junior Category Manager în cadrul companiei Aurora Multimarket.Dacă te regăsești în cerințele de mai jos, așteptăm cu nerăbdare să te cunoaștem:Ai atenție sporită la detalii, ești o persoana analitică, organizată și comunicativă; Ai o minimă experiență în domeniul achizițiilor de produse alimentare/nealimentare; Ai lucrat într-o aplicație de tip ERP - constituie avantaj cunoașterea Microsoft Dynamics 365 Business Central/LS Central; Ai experiență și lucrezi constant în Microsoft Office; Ai experiență de muncă în domeniul comerțului cu amănuntul - constituie avantaj; Ai cunoștințe de limba engleza – conversațional și scris; Ai studiile finalizate, minim diplomă bacalaureat.Descrierea jobului Ce implică postul de Junior Category Manager: Vei oferi suport operațional pentru activitatea ec
AURORA ROMANIA S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 1 de salarii introduse în Salario: 4100 RON/Luna

Asistent Manager/​ Receptionista


Candidatul ideal Poveștile bune ne țin împreună!Când alegi mai mult decât banking, primești mai mult decât un job, pentru că#PeopleofBT înseamnă obiective comune, spirit de echipă și ajutor reciproc prin care construim împreună un viitor sigur.Prezinți experiență anterioară pe un rol similar, dai dovadă de bune abilități de comunicare și relaționare, iar răbdarea este punctul tău forte? Hai să-ți povestim mai multe despre acest rol.Pentru a te potrivi cu acest rol, ne-ar plăcea să descoperim la tine faptul că: Îți place să interacționezi cu persoanele și să le identifici nevoile; Ai orientare către indetificarea de soluții și implementarea acestora; Ești o fire adaptabilă la context și situații noi; Dai dovadă de diplomație în relație cu persoanele cu care interacționezi; Prezinți bune abilități de operare PC;Descrierea jobului Un Asistent Manager este responsabil de: Asigurarea relației cu publicul; Oferirea informațiilor necesare publicului; Preluarea și direcționarea clienților/vizi
BANCA TRANSILVANIA SA

Site Manager – Instalatii Electrice


Candidatul ideal Site Manager – Instalatii Electrice• Experiență 3-5 ani într-un rol similar/ în domeniul construcțiilor, cu focus pe domeniul instalațiilor electrice Ing cu experienta 3-5 ani, experienta in santier.• Superioare în domeniul electric, energetic, automatizări;• Constituie avantaj - legitimație ANRE valabilă;• Bune abilități tehnice;• Permis auto categoria B;• Persoană energică, gândire pozitivă, caracterizată de amabilitate și eficiență;• Abilități de comunicare, prezentare, relaționare;• Spirit de inițiativă, orientare spre rezultat;• Cunoscător de AUTOCAD și MS Office; - AUTOCAD• Cunoscător al unui program ERP.Descrierea jobului Site Manager – Instalatii Electrice• Coordonează activități de execuție a lucrărilor pentru șantierul alocat;• Coordonează verificări periodice la sistemele și echipamentele electrice;• Întocmirea documentației necesare fiecărui șantier pentru o cât mai bună gestionare și remediere, după caz;• Asistență tehnică pe parcursul execuției;• Întocmir
SKILLD BY EJOBS

Asistent Manager /​ Secretara


Candidatul ideal Pregatire:- absolvent al unei forme de învățământ superioareAptitudini: - inteligență (gândire logică, memorie);- corectitudine, seriozitate, atitudine principială în relațiile cu oamenii;Atitudini: - sincer, dispus la colaborareDescrierea jobului Responsabilități și sarcini: - cunoștințe bune operare PC: MS Office, WORD, EXCEL, navigare internet- limba engleză scris/vorbit- capacitate de organizare a timpului, sarcinilor și locului de muncă- capacitatea de a se concentra pe realizarea mai multor sarcini în același timp- capacitate de a respecta termene limită- atenție către detalii- plăcere și abilitate de a învăța lucruri noi- responsabilitate, ordine, corectitudine și seriozitate- îndeplinirea activităților zilnice de secretariat- preluarea și direcționarea apelurilor telefonice si ale e-mailurilor, administrarea conturilor digitale existente si crearea de altele noi ( in functie de necesitati)- primirea vizitatorilor și anunțarea persoanelor de contact din societat
SONYA MOD SA

Buyer ( Achizitor) /​ Product Manager Hvac


Candidatul ideal *Atenție! CV-ul tău va fi luat în considerare doar dacă răspunzi la cele 3 întrebări de la final. Ne dorim doar colegi responsabili!Dacă ești o persoană ordonată, atentă la detalii, dornică să se dezvolte în permanență și să confere calitate tuturor activităților în care se implică, atunci esti profilul pe care îl căutăm.Descrierea jobului CUM O SA FIE SĂ LUCREZI ca Buyer/Product Manager HVAC în echipa noastră? Vei fi o persoana foarte importanta in companie fiindca vei fi responsabil de dezvoltarea și menținerea relației comerciale și tehnice cu furnizorii companiei. Vei colabora indeaproape cu Furnizorii, Echipa de Vânzări, Departamentul de Marketing și Directorul Tehnic.CUM NE IMAGINĂM CĂ EȘTI?Educație: Studii superioare tehnice, de preferat UTCB - Instalații (sau experiență în achiziții de produse tehnice).Experiență minim 2 ani în Product Management.Cunoștințe bune PC și Microsoft Office.Permis auto categoria B.Disponibilitate la deplasări - 30% din timpul de lucr
ECOVENT EXPERT SRL

Manager Departament Calitate Constructii - Bucuresti


Candidatul ideal Absolvent studii superioare in domeniul tehnic; certificari Manager Calitate si Auditor Intern. Minim 5 ani experienta anterioara in activitati din domeniul Calitatii; prezinta avantaj experienta anterioara in santiere de constructii. Cunostinte solide privind reglementarile aplicabile in domeniul CTC specific obiectului de activitate al societatii; cunostinte privind sistemele de management al calitatii. Cunoștințe tehnice, materiale și tehnologii de aplicare. Persoana cu bune abilitati de comunicare asertiva si rezolvare a problemelor. Abilitatea de relationare cu oameni cu diverse nivele de educatie si socio-culturale. Persoana proactiva, orientata spre rezultate; bun planificator si organizator. Incurajeaza colaborarea si spiritul de echipa. Cunostinte limba engleza - fluent. Abilitati operare calculator - MS Office.Descrierea jobului Descrierea jobuluiManagerul departamentului de Calitate va fi responsabil sa organizeze functiunea de ''Calitate'' s
SOMET S.​A.​

Property Manager - Condominium Administration/​ Avalon


Candidatul ideal Valid condominium administrator certificate Minimum 2-3 years’ experience in property/facility management Technical/Economical studies preferred ( bachelor's degree in business administration, Property Management, or related field prefered) Previous experience in property management or HOA administration preferred Strong understanding of legal procedures and property regulations (knowledge of HOA laws, property rights and relevant regulations governing property management Proficiency in Microsoft Office Suite and property management software is required (software for accounting, database management, and communication platforms used within the community) Excellent communication and organizational skills Solid English language knowledge (speaking, writing, and reading) Meticulous attention to detail and strong organizational skills. Ability to multitask and prioritize.Descrierea jobului Property: Avalon EstateGeneral Management & Administration Prepare the Management
PRIME KAPITAL DEVELOPMENT SRL

Manager De Proiect - Instalatii Electrice Industriale


Candidatul ideal Studii tehnice absolvite profil electric: de preferat UPB, Inginerie electrica, Energetica, Electrotehnica, AutomaticaExperienta de minim 5 ani pe o pozitie de Project Manager (proiecte electrice industriale)Limbi straine engleza/franceza nivel avansat, cerinta eliminatorieBuna cunoastere a MS Office (Word, Excel, Access), module de Management de Proiect sau similare (MS Project sau Primavera)Carnet de conducere cat. BDisponibilitatea de deplasare in tara si strainatateSpirit organizatoric, seriozitate, capacitate de conducereBune abilitati de comunicare si relationareCapacitate de lucru individual dar si in echipaPersonalitate energica, proactiva, cu atitudine pozitivaDescrierea jobului Postul este in Bucuresti si raporteaza Directorului de divizieResponsabilitati:- Este responsabil pentru realizarea proiectelor in conditiile economice, tehnice, administrative, de calitate si de termen prevazute in contractul de executie cu clientul.- Se implica activ in etapa de ofer
IMSAT SA

Adjunct Manager Magazin Produse Proaspete Voluntari (f/​m)


Candidatul ideal Profilul tău Experiență de coordonare și motivare a unei echipe Experiență și cunoștințe în domeniul comerțului/retail Gândire orientată spre client și capacitate de organizare și prioritizare Proactivitate și orientare spre rezolvarea problemelor Foarte bune abilități interpersonale În cazul în care profilul tău se potrivește cu locul de muncă, te vom invita la un interviu personal în pasul următor.Descrierea jobului Beneficiile tale Contract de muncă pe durată nedeterminată cu un venit atractiv care include, pe lângă partea salarială, bonuri de masă și posibile sporuri oferite în funcție de condițiile sau programul de lucru 22 de zile lucrătoare de concediu la semnarea contractului, zile care vor creste în functie de vechimea in cadrul companiei Plăti aniversare, zile libere acordate cu ocazia diferitelor evenimente și cursuri gratuite pentru copiii angajaților Posibilitatea de a beneficia de asigurare de sănătate voluntară Formare profesională și cunoașterea structu
KAUFLAND ROMANIA SCS

Adjunct Manager Magazin Produse Proaspete București (f/​m)


Candidatul ideal Profilul tău Experiență de coordonare și motivare a unei echipe Experiență și cunoștințe în domeniul comerțului/retail Gândire orientată spre client și capacitate de organizare și prioritizare Proactivitate și orientare spre rezolvarea problemelor Foarte bune abilități interpersonale În cazul în care profilul tău se potrivește cu locul de muncă, te vom invita la un interviu personal în pasul următor.Descrierea jobului Beneficiile tale Contract de muncă pe durată nedeterminată cu un venit atractiv care include, pe lângă partea salarială, bonuri de masă și posibile sporuri oferite în funcție de condițiile sau programul de lucru 22 de zile lucrătoare de concediu la semnarea contractului, zile care vor creste în functie de vechimea in cadrul companiei Plăti aniversare, zile libere acordate cu ocazia diferitelor evenimente și cursuri gratuite pentru copiii angajaților Posibilitatea de a beneficia de asigurare de sănătate voluntară Formare profesională și cunoașterea structu
KAUFLAND ROMANIA SCS

Adjunct Manager Magazin Bucuresti Sisesti (f/​m)


Candidatul ideal Profilul tău Experiență de coordonare și motivare a unei echipe Experiență și cunoștințe în domeniul comerțului/retail Gândire orientată spre client și capacitate de organizare și prioritizare Proactivitate și orientare spre rezolvarea problemelor Foarte bune abilități interpersonaleÎn cazul în care profilul tău se potrivește cu locul de muncă, te vom invita la un interviu personal în pasul următor.Descrierea jobului Beneficiile tale Contract de muncă pe durată nedeterminată cu un venit atractiv care include, pe lângă partea salarială, bonuri de masă și posibile sporuri oferite în funcție de condițiile sau programul de lucru 22 de zile lucrătoare de concediu la semnarea contractului, zile care vor creste în functie de vechimea in cadrul companiei Plăti aniversare, zile libere acordate cu ocazia diferitelor evenimente și cursuri gratuite pentru copiii angajaților Posibilitatea de a beneficia de asigurare de sănătate voluntară Formare profesională și cunoașterea structur
KAUFLAND ROMANIA SCS

Business Analyst - Asset Management Team


Candidatul ideal The ideal candidate will be responsible for using their analytical mindset to analyze and interpret financial data, then relating it to potential business trends and issues. This candidate will feel comfortable using insights they have discovered to communicate important themes and discoveries to company leadership.Descrierea jobului Responsibilities Analyze current and past financial data and performance to make recommendations on profit enhancement. Consistently analyze financial information based on both routine and ad-hoc reports. Interpret financial data to recognize changing trends, patterns, and their meaning related to key performance indicators. Process of preparing individual and consolidated budgets. Communicate financial insights suggesting business issues to management. Prepares financial analysis reports of the companies of interest and makes recommendations. Assist with short and medium term financial planning. Prepares and monitors budgets at assets lev
PRIME KAPITAL DEVELOPMENT SRL

Adjunct Manager Magazin Produse Proaspete Balotesti (f/​m)


Candidatul ideal Profilul tău Experiență de coordonare și motivare a unei echipe Experiență și cunoștințe în domeniul comerțului/retail Gândire orientată spre client și capacitate de organizare și prioritizare Proactivitate și orientare spre rezolvarea problemelor Foarte bune abilități interpersonaleÎn cazul în care profilul tău se potrivește cu locul de muncă, te vom invita la un interviu personal în pasul următor.Descrierea jobului Sarcinile tale Gestionezi activitățile magazinului în mod responsabil și orientat spre rezultate Asiguri un flux optim de mărfuri și disponibilitatea produselor la vânzare Conduci și instruiești angajații din subordine și realizezi planificarea de personal Asiguri realizarea cifrei de afaceri planificate Monitorizezi și menții costurile magazinului în paramentrii stabilițiBeneficiile tale Contract de muncă pe durată nedeterminată cu un venit atractiv care include, pe lângă partea salarială, bonuri de masă și posibile sporuri oferite în funcție de condițiile s
KAUFLAND ROMANIA SCS

Senior Manager Leasing & Expansion(m/​w/​d) - Peek&cloppenburg


Candidatul ideal EMPLOYMENT FulltimeSTART as of nowCOMPANY Peek & Cloppenburg SRLCONTACTPERSON Markus PetersenLOCATION Zentrale RumänienWHAT YOU BRING* Completed commercial education with a focus on property management or spatial planning* Minimum 5 years of relevant professional experience, ideally in real estate management* High degree of independence, self-reliant and solution-oriented working method* Exact and reliable working style* Very good MS Office skills, SAP knowledge desirable* Very good German and English skills in speaking & writing, additional languages are an advantageDescrierea jobului WHAT YOU CAN EXPECT* Conducting market research for potential locations in CEE* Performing site analyses, site selection, and negotiation* Analysis of international real estate markets* Preparation of economic feasibility studies and investment calculations* Due diligence reviews* Preparation of decision-making basesWHAT WE OFFER* Reward programme for employee referrals* Employee discoun
PEEK CLOPPENBURG SRL

Sales Representative/​key Account Manager With Sap


Candidatul ideal The ideal candidate:- SAP experience it's a must;- higher education;- fluent in English at intermediate-advanced level (written and spoken) with good communication skills; capacity to argue/ convince;- ability to build rapport and trust, in an excellent manner, with a friendly and informative approach;- highly customer-focused, resilient, and capable to remain calm in conflict situations;- 1+ years experience in a similar position in a commercial environment (sales, customer care);- Computer skills - intermediate/advanced: Word, Excel;- Adaptable person, proactive, with flexible thinking and initiative;- driving license B category – mandatory;- prioritize and multitask;- induces a professional, powerful image;- Dynamic, proactive;- Team player.Descrierea jobului Job description:- Responsible for maintaining and developing successful business cooperation, in order to build and maintain their interest and satisfaction in the company’s products;- Attracting the potent
EURO GAMES TECHNOLOGY ROMANIA SRL

Burger King Angajeaza Junior Shift Manager Bucuresti


Candidatul ideal Burger King reprezinta lantul american de restaurante tip fast food cu peste 17 000 de locatii in 100 de tari. Povestea Burger King a inceput in anul 1954 prin deschiderea unui restaurant in Miami, de catre James W. McLamore si David Edgerton. Conceptul restaurantului lansat de cei doi a fost unul simplu: un meniu cu produse de calitate superioara, la preturi accesibile, servite rapid intr-un mediu curat si placut, concept caruia compania a ramas fidela si in zilele de astazi.In anul 1971, Burger King s-a extins in Australia, sub numele de Hungry Jack’s, iar in Europa, primul restaurant a fost deschis in anul 1975 in Madrid, urmat in anul urmator de un alt restaurant in Berlinul de Vest. Oficial, in Romania, compania a deschis primul restaurant in anul 2008 sub sistem de franciza, in prezent activand cu 6 restaurante in cadrul centrelor comerciale: Baneasa Shopping City, City Mall, Liberty Center, Cora Lujerului, Cora Pantelimon si Mall Plaza.Actual, Burger King este a
AMREST FOOD S.​R.​L.​

Sr.​ Technical Program Manager,​ Developer Experience


Candidatul ideal BASIC QUALIFICATIONS- Experience in technical program management working directly with software engineering teams- Experience managing technical programs across cross-functional teams, building processes and coordinating release schedules- Experience owning/driving roadmap strategy and definition- Experience in system designPREFERRED QUALIFICATIONS- Experience in project management disciplines including scope, schedule, budget, quality, along with risk and critical path management- Experience managing projects across cross functional teams, building sustainable processes and coordinating release schedules- Experience defining KPI's/SLA's used to drive multi-million dollar businesses and reporting to senior leadershipAmazon is an equal opportunities employer. We believe passionately that employing a diverse workforce is central to our success. We make recruiting decisions based on your experience and skills. We value your passion to discover, invent, simplify an
AMAZON DEVELOPMENT CENTER ROMANIA S.​R.​L

Manager Relatii Clienti Pf Migrator,​ Sucursala Baragan


Candidatul ideal Mai mult decât o echipă, #peopleofBT înseamnă curaj, încredere și empatie. 😊 Fii parte a echipei noastre ca viitor Manager Relații Clienți Persoane Fizice!Ne-ar plăcea tare mult să ne cunoastem dacă:vinzi produse bancare de cel puțin un an, asta pentru a ne asigura că știi cum funcționează mediul de afaceri local și sectorial;știi cum să identifici nevoile unui client și să propui soluțiile cele mai potrivite pentru acesta;ai luat examenul de licență, preferabil la o facultate cu profil economic, ceea ce arată că ai capacitate de analiză și sinteză foarte bune;Dacă am ajuns până aici cu discuția, foarte probabil ai abilități excelente de comunicare, vânzare și negociere. Verificam doar pentru că așa scrie în procedură 😊 La fel și în ceea ce privește cunoștințele de utilizare a calculatorului, în special pachetul Office.În rest, să ai la tine: spiritul de echipă; dinamismul; adaptabilitatea; abilitatea de a învăța; orientarea către client; curajul și ideile îndrăznețe
BANCA TRANSILVANIA SA

Relationship Manager Sme @ Ing Office Dorobanti


Candidatul ideal Rol deschis la ING Office Dorobanti - BucurestiDacă știi despre tine că:Ai studii superioare în domeniul economic și cunoștiințe de analiză financiară;Îți este familiar domeniul bancar și ai experiență anterioară de minim 2 ani într-o poziție similară;Îmbini lucrul în echipă cu atingerea obiectivelor individuale;Ești orientat către clienți și entuziasmat de orice proces de vânzare sau negociere;Ai un nivel bun de cunoaștere a limbii engleze.Vino în echipa ING Office! Te așteaptă:Experiențe de învățare centrate pe competențe precum negociere și comunicare;O organizație orientată către clienți și pasionată de idei îndrăznețe;Colegi veseli și ambițioși, gata oricând să te ajute.Descrierea jobului Misiunea ta:Să fii un ambasador al produselor și serviciilor ING Bank, destinate segmentului SME.Ce vei face în acest rol?Vei promova produsele și serviciile ING Bank, dedicate segmentului SME;Vei îndeplini obiectivele de afaceri agreate și vei reprezenta brandul ING pe piața loc
ING BANK N.​V.​ AMSTERDAM SUCURSALA BUCURESTI

Visual Merchandiser Manager Victoria's Secret Mega Mall


Candidatul ideal Requirements:- Proven work experience as a Visual Merchandiser or Visual Manager;- Demonstrable visual design skills with a strong retail merchandising portfolio;- Solid experience in field visual merchandising, including window displays, signs, interior displays and space utilisation.Descrierea jobului Responsibilities:- Develops and implements the highest standards of Visual Merchandising to ensure that the appearance of the store reflects the brand image;- Participates in developing strategies and organizing promotion campaigns for existing and new products in order to maximize sales;- Coordinates and supervise the Merchandising team, understands and ensures that all the necessary procedures are fulfilled with regard to: the positioning of furniture, installation of décor and displays, posting promotional marketing materials and changing them to promote new product launches or reflecting festive / seasonal themes, product positioning, etc.;- Checks daily the stock l
ALSHAYA ROMANIA S.​R.​L.​
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 1098 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.