Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

102 Locuri de Munca Business Manager in Iasi

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

102 Locuri de Munca Business Manager in Iasi

Cauta printr-o varietate mare de joburi Business Manager in Iasi si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Business Manager in Iasi si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Manager Logistica


Candidatul ideal Ne căutăm un Manager de Logistică pasionat și orientat către rezultate, care să se alăture echipei noastre dinamice. Candidatul ideal va fi responsabil de planificarea, implementarea și gestionarea operațiunilor logistice ale companiei noastre. Va colabora strâns cu departamentele interne pentru a asigura o distribuție eficientă a produselor noastre și va superviza întregul lanț de aprovizionare.Cerințe: Studii superioare absolvite; Experiența anterioară în coordonarea activitatilor logistice sau într-un rol similar de minim 3 ani; Cunoșterea unui sistem de operare WMS, ERP. Abilități excelente de leadership, comunicare și rezolvare a problemelor; Abilități bune de planificare, organizare și gestionare a timpului; Cunoștințe MS Office (excel, baze de date, rapoarte); Cunostinte limba engleză, nivel mediu.Descrierea jobului Responsabilități: Coordoneaza impreuna cu seful de depozit activitatea depozitului societatii din punct de vedere administrativ; Impreuna cu seful d
PRO INVEST SRL

Media netă estimată pe baza celor 479 de salarii introduse în Salario: 5000 RON/Luna

Manager Urmarire Lucrari Electricitate (226273)


Candidatul ideal Educaţie necesară: Studii superioare tehnice Experienţă practică necesară: Minim 3 ani în domeniul distribuţiei de energie electrică Cunoştinţe obligatorii cerute de legislaţie: Proceduri, instructiuni și legislație specifice domeniului de activitate: legislația în domeniul energiei, Legea 123/2013 cu completările și modificările ulerioare, regulamentele ANRE privind procesul de racordare, Legea 50/2001, Legea 10/1995 și alte reglementări conexe sarcinilor de serviciu Cunoştinţe IT: Operare PC – MS Office (Word, Excel, Power Point, Outlook) Cunoștințe SAP (MM, PS, PM) Descrierea jobului Realizezi activități de întocmire referate de necesitate, înregistrare, verificare și recepționare documentații pentru lucrări din surse proprii și surse atrase, verifici și recepționezi facturi pentru serviciile de proiectare, gestionezi și centralizezi informații financiare din cadrul departamentului – electricitate Acorzi suport managerului de proiect și verifici documentațiile tehni
S.​C.​ DELGAZ GRID S.​A.​

Commercial Manager With English - Iasi


Candidatul ideal ​Our requirements: We are looking for a proactive attitude, initiative spirit and entrepreneurial manager for an ambitious project; 1-3 years experience in team coordination (commercial team – an advantage) and working on both quantitative and qualitative goals; Middle-advanced level of English; Real adaptive skills, leadership, involvement, enthusiasm, ambition, dynamism and good organizational abilities.Descrierea jobului Your responsibilities: Coordinating a team of 5-7 buyers/ purchasing specialists and coordinating the purchasing activity of the team from our Iasi Office; Providing proximity management for the acquisition team; Recruiting, training, evaluation and supervision of the subordinated team; Ensuring the transfer of tasks to team members and problem solving support; Analyzing the team results and reporting the results to the top management; Motivating and propose actions to achieve the objectives/ targets, set KPI’s.Financial benefits: Attractive salary;
DARE TALENT DEVELOPMENT S.​R.​L.​

Account Manager Arhitecti


Candidatul ideal La Romstal ne dezvoltam impreuna, atat in Romania cat si in Europa!Colegii nostri din departamentul vanzari au devenit cei mai buni specialisti in domeniul instalatiilor sanitare si te asteapta alaturi de ei!Acest job ti se potriveste daca esti o persoana: cu experienta de vanzare B2B cu bune abilitati de comunicare, vanzare si relationare cu clientii organizata si orientata spre realizarea obiectivelor de vanzare pozitiva, deschisa și cu spirit de echipa onesta si integraDescrierea jobului Rolul Jobului: Mentinerea parteneriatelor cu clientii arhitecti, designeri si firme de amenajari interioare, in vederea vanzarii produselor din gamele de ceramice si sanitareDaca acest job ti se potriveste, vei dezvolta relatiile cu clientii pentru a oferi solutii de amenajare a bailor, vei gestiona procesul de vanzare end2end pentru a finaliza cu succes vanzarea. In plus, va trebui sa urmaresti atingerea si depasirea obiectivelor de bussines si sa promovezi beneficii ale produselor
ROMSTAL IMEX SRL

Brand Specialist/​account Manager Spanish


Candidatul ideal BASIC QUALIFICATIONS- Advanced level of English and minimum B2 level for Spanish Language, C1 preferred- Bachelors degree required- Work experience is preferred (3+ years). Relevant experience in Vendor management, Sales, post sales, Account Management, and Business Development in managing B2B Business.- Proven analytical skills and demonstrated ability to manage the business “by the numbers”.- Excellent written and oral communication and presentation skills. Ability to express thoughts logically and succinctly.- Ability to work in teams and ultimately focus on delivering results with high standards- Attention to detail and capability to work on multiple projects in parallelPREFERRED QUALIFICATIONS- Exposure to retail buying, retail planning & allocation, product/project management, marketing or e-commerce will be a plus- SQL and VBA knowledge- Lean Six SigmaAmazon is an equal opportunities employer. We believe passionately that employing a diverse workforce is central
AMAZON DEVELOPMENT CENTER ROMANIA S.​R.​L

Brand Specialist/​account Manager Italian


Candidatul ideal PREFERRED QUALIFICATIONS- Exposure to retail buying, retail planning & allocation, product/project management, marketing or e-commerce will be a plus- SQL and VBA knowledge- Lean Six SigmaAmazon is an equal opportunities employer. We believe passionately that employing a diverse workforce is central to our success. We make recruiting decisions based on your experience and skills. We value your passion to discover, invent, simplify and build. Protecting your privacy and the security of your data is a longstanding top priority for Amazon. Please consult our Privacy Notice (https://www.amazon.jobs/en/privacy_page) to know more about how we collect, use and transfer the personal data of our candidates.Descrierea jobului Account Management- Brand Specialist (Spanish)As a Brand Specialist as part of Amazon Vendor Services (AVS) Team of Retail Business Services, you will have the exciting opportunity to help shape and deliver on a strategy for managing Amazon AVS vendors.AVS
AMAZON DEVELOPMENT CENTER ROMANIA S.​R.​L

Manager Restaurant Muse,​ Iasi


Candidatul ideal Daca esti o persoana proactiva, dinamica, responsabila, descurcareata....hai in echipa noastra!Descrierea jobului Atributii:- supervizarea personalului in relatia cu clientii- training -ul personalului- verificarea si implementarea standardelor companiei- urmarirea si verificarea calitatii produselor de bar si bucatarie- organizarea evenimentelor- reprezentarea in relatia cu organele de control- gestiunea stocurilor si aprovizionarea- gestionarea furnizorilor- gestionarea personalului- inventare si programe de lucru pentru angajati
GOURMANDERIE SRL

Coordonator Operational Imagistica


Descrierea jobului Iti doresti sa iti dezvolti abilitatile de coordonare si sa contribui la formarea si dezvoltarea unei echipe de oameni ambitiosi si responsabili?Alaturi de noii tai colegi, in calitate de Coordonator Operational Imagistica, vei asigura suport in eficientizarea activitatii echipelor de imagistica si vei contribui, totodata, la dezvoltarea planurilor de actiune pentru imbunatatirea traseului medical al pacientilor.Sa-ti povestim pe scurt despre rol: · Vei coordona si administra buna desfasurare a activitatii operationale de imagistica;· Vei verifica comenzile lunare de materiale sanitare, produse de curatenie, papetarie, medicamente;· Vei discuta cu echipa si vei implementa proceduri noi pentru buna desfasurare a activitatii;· Vei planifica si monitoriza activitatea angajatilor pe cabinetele de imagistica;· Vei asigura respectarea procedurilor interne Regina Maria.Ce ne dorim de la tine: · Sa ai minimum 2 ani experienta intr-o pozitie de coordonare operatiuni sau servi
CENTRUL MEDICAL UNIREA SRL

Trainee Facility Management Iași (f/​m)


Candidatul ideal Sarcinile tale Iei parte la o experiență de învățare rotațională cu o durată de 12 luni Înțelegi procesele specifice departamentului, preiei proiecte și oferi suport managerilor Oferi suport pentru buna funcționalitate a magazinelor și instalațiilor în condiții de siguranță și eficiență a costurilor Partipici la controlul regulat si preventiv a clădirilor, platformelor exterioare și instalațiilor tehnice în magazinele Kaufland Organizezi și optimizezi activități din departamentul de Facility Management În cazul în care profilul tău se potrivește cu locul de muncă, te vom invita la un interviu personal în pasul următor.Descrierea jobului Beneficiile tale Contract de muncă cu un salariu atractiv în valoare de 8400 lei brut și bonuri de masă Zile în plus la concediul tău de odihnă, în funcție de vechimea în cadrul companiei Posibilitatea de a beneficia de asigurare de sănătate voluntară Oferte speciale și o gamă largă de servicii suplimentare, cum ar fi Bookster, 7Card et
KAUFLAND ROMANIA SCS

Human Resources Manager - Orbico Moldova


Candidatul ideal Minimum 3 years of experience on the position of HR Manager in the company with minimum 100 employees ; Experience in managing various team projects; Practical knowledge of local Labor Law; Experience and knowledge about multiple HR processes both soft and hard – soft (attraction, recruitment and selection, on-boarding, development, performance management incl. compensation & benefits policy, internal communication, change management) and hard (legal requirements, administration, software). Communication skills: Interpersonal and people skills - open positive personality, trusting people, approachable, with high level of EQ; Constructive and argumentative dialogue; Conflict management skills – without avoiding difficult situations; Excellent management, planning and organizational skills; Capacity to develop others – transfer of knowledge and support to employees; The ability to understand, act, build trust and establish productive working relationships in a multicultu
INTERBRANDS ORBICO S.​R.​L.​

Coordonator Productie /​ Sef Proces


Candidatul ideal Grupul de Firme SAFIR din Vaslui, caută coleg pentru postul de Sef proces fabricatie in cadrul Fabricii de Faina Proteica de la Chitcani.Candidatul ideal:- Studii : Liceale/ Universitare Tehnice- Experiență în câmpul muncii: experienta reprezinta un avantajPersoană perspicace, sociabila, cu capacitate de intelegere a unui flux de productie/fabricatie, comunicativa.Descrierea jobului Responsabiliăți: Urmarirea si asigurarea continuitatii productiei; Asigurarea functionalitatii utilajelor; Urmarirea efectuarii mentenantei conform programarii; Asigurarea gresarii corespunzatoare-conform specificatiilor tehnice; Recoltarea de probe pentru examene de laborator; Emitere/revizuire instructiuni de lucru si/sau proceduri de lucru; Instruire personal subordonat; Urmareste parametrii de fabricatie optimi si agreati; Urmareste atingerea specificatiilor tehnice pentru produsele obtinute; Beneficii: pachet salarial atractiv (salariu fix+ spor de specificitate + tichete de masa + bon
SAFIR SRL

Relationship Manager Sme (imm) Bucuresti/​timisoara/​iasi


Candidatul ideal Ce ai nevoie pentru a reusi: Studii superioare finalizate (domeniul economic prezinta un avantaj); Experienta minim 2 ani in vanzari (experienta in vanzari catre persoane juridice prezinta un avantaj); Personalitate dinamica cu excelente capacitati de comunicare, negociere si relationare interpersonala; Flexibilitate si disponibilitate de a calatori in interes de serviciu; Persoana ambitioasa, cu initiativa si orientata catre rezultate; Spirit de echipa, creativitate, gandire pozitiva ; Fluenta in limba engleza – scris&vorbit; Permis de conducere – categoria B.Descrierea jobului Ce vei face: Dezvoltarea activitatii si consolidarea pozitiei companiei prin:Cresterea volumului si calitatii portofoliului de clienti SME; Identificarea, contactarea si vizitarea clientilor potentiali; Consolidarea relatiilor de afaceri cu clientii si furnizorii existenti; crearea de noi parteneriate de colaborare cu furnizori din diverse domenii de activitate; consilierea clientilor in aleger
TBI BANK EAD SOFIA - SUCURSALA BUCURESTI

Area Sales Manager In Relatia Cu Proiectantii | Hidro-termo


Candidatul ideal La Romstal ne dezvoltam impreuna, atat in Romania cat si in Europa!Colegii nostri, manageri din departamentul comercial au devenit cei mai buni leaderi ai echipelor dе specialisti in domeniul instalatiilor si te asteapta alaturi dе ei!Acest job ti se potriveste daca:ai interes pentru domeniul instalatiilor pentru constructii ai experienta in activitati care presupun relationare cu clientii/furnizorii/parteneri de business consideri ca ai bune abilitati de comunicare, negociere si esti o persoana organizata in modul de lucru esti pasionat si dispus la activitate de teren (este nevoie de permis categoria B)Descrierea jobului Rolul job-ului: Dezvoltarea relatiei cu proiectantii din portofoliu si consolidarea parteneriatului cu acestia.Ne dorim ca impreuna sa oferim partenerilor proiectanti cea mai buna experienta de colaborare, propunand solutiile de instalatii potrivite. In acest sens vei promova produse si echipamente Romstal din gamele hidro-termo-sanitare, conform tar
ROMSTAL IMEX SRL

Business Development Manager


Candidatul ideal Cautam un reprezentant de vanzari cu abilitati excelente de comunicare si negociere,pentru toate judetele, in special pentru judetele Botosani, Suceava, Iasi, Bacau, Galati,Braila.Care sunt cerintele noastre?o Experienta in vanzari de cel putin 3 ani in domeniu vanzarilor desisteme de pompare, sisteme de management al apelor, constructiicivile si industrialeo Persoana dinamica, proactiva, cu atitudine pozitiva, capabila sa lucrezeindependent (cu supervizare minima);o Persoana responsabila, serioasa, demna de incredere;o Disponibilitate pentru munca de tereno Orientare catre identificarea oportunitatilor de vanzare;o Orientare catre rezultat;o Capacitate de adaptare si invatare rapida;o Portofoliu de clienti (Constructori, fermieri, OUAI-uri, agentii)o Permis conducere categoria B (OBLIGATORIU) Descrierea jobului Care sunt responsabilitatile dvs.?o Efectuarea vizitelor regulate conform zonei alocate;o Dezvoltarea portofoliului actual de clienti;o Prospectarea continua a
MECANEX SA

Media netă estimată pe baza celor 530 de salarii introduse în Salario: 6200 RON/Luna

Coordonator Operational Imagistica


Scurta descriere a companiei Rețeaua de sănătate REGINA MARIA și-a câștigat poziția de lider pe piața medicală românească datorită calității serviciilor oferite și grijii permanente, manifestate atât în interiorul companiei, față de angajați, cât și în exterior, față de pacienți și parteneri. Dorim sa avem alaturi de noi colegi care sa demonstreze si sa promoveze valorile REGINA MARIA prin:- asumarea raspunderii pentru actiunile lor;- cultivarea calitatii si oferirea de solutii eficiente, diferite, inedite, rapide si simple;- comunicare deschisa si incurajarea dezvoltarii unei relatii de incredere intre ei si colegi;- sustinerea si implicarea in atingerea obiectivelor de echipa;- acordarea si acceptarea cu deschidere a feedbackului constructiv. Cerinte Iti doresti sa iti dezvolti abilitatile de coordonare si sa contribui la formarea si dezvoltarea unei echipe de oameni ambitiosi si responsabili?Alaturi de noii tai colegi, in calitate de Coordonator Operational Imagistica, vei asigura s
Regina Maria

Coordonator Vanzari Divizia Horticultura - Moldova


Candidatul ideal Ambiția noastră? Inovația. Misiunea noastră? Depășirea viitoarelor provocari nutriționale.Timac Agro Romania mentine angajamentul de a inova constant si de a furniza cele mai performante solutii! Dezvolta linia de business care cuprinde produsele fabricate de Grupul Roullier adresate pietei culturilor horticole (legume, pomi, vita de vie)!Puterea noastra? Sunt persoanele care împărtășesc valorile noastre: inovație, performanță, spirit antreprenorial și îndrăzneală.Esti tu cel pe care il cautam? Atunci te asteptam in cadrul echipei albastre pentru a consolida impreuna expertiza tehnica prin deschiderea unui nou drum in agribusiness-ul romanesc!Candidatul ideal :- absolvent de studii horticole/ agronomice- 4-8 ani de experienta in domeniul culturilor horticole- bun cunoscator al ariilor culturilor horticole atat tehnic cat si comercial- recunoscut ca un consultant in aria sa geografica- bune abilitati de relationare si colaborare cu fermierii din zona- pasionat de inovat
TIMAC AGRO ROMANIA SRL

Corporate Business Developer Rent A Car Sixt Group


Candidatul ideal As Business Development, you will be ultimately responsible for closing new business opportunities, developing a pipeline of potential opportunities selling services in Rent-A-Car (RAC).This will involve self-generating new business accounts, booking reservations and develop the business.We would like for you to have:• Excellent sales skills and target orientated• Excellent customer care and communication skills• Experience meeting sales quotas or working in highly commissioned positions preferred• Proactive and self-motivated• Exceptional interpersonal and relationship building skills required• Ability to follow defined service and sales processes• At least basic computer navigation skills and knowledge of Microsoft Office Applications• Well practiced presentation skills and excellent communication skills• Proven track record of working in a fast-paced business development team, either in automotive, leasing, services. B2B sales is essential• Ability to work as part o
NEW KOPEL ROMANIA S.​R.​L.​

Asistent Manager /​ Junior Economist


Candidatul ideal Studii superioare în domeniul economic, absolvite cu diplomă de licență, preferabil în contabilitate; Experiență în contabilitate primară reprezintă un avantaj; Capacitate de adaptare la situații noi și atenție la detalii; Stil de muncă orientat spre rezultate și performanță; Abilități de prioritizare a activității și de respectare a termenelor limită; Abilități excelente de comunicare; Cunoștințe medii de limbă engleză; Cunoștințe de operare PC: MS Office (Excel, Word, Outlook).Descrierea jobului Menținerea unei atitudini profesioniste în timpul programului de lucru; Îndeplinirea activităților zilnice de secretariat; Asigurarea activității de corespondență (email/poștă); Realizarea serviciilor de protocol pentru oaspeții firmei; Realizarea diverselor sarcini administrative: comenzi, papetărie, scanări și arhivare documente; Întocmirea de situații/documente/rapoarte solicitate de managerul direct; Menținerea unei atitudini profesioniste în timpul programului de lucru;
GEPROCON SA

Manager Proiect Fonduri Europene


Candidatul ideal Experienta in scrierea/implementarea programelor/proiectelor cu finantareeuropeana nerambursabila Absolvent de studii superioare Cunostinte avansate de utilizare a MS Office - Excel, Word, Outlook Abilitatea de a lucra simultan pe mai multe proiecte si activitati Abilitati de comunicare, prezentare si relationare Persoana organizata, atitudine proactiva, spirit de initiativa Buna gestionare a termenelor limita Abilitatea de a lua decizii si de a-asi asuma responsabilitatea Excelente abilitati de analiza, sinteza si furnizare de solutii Capacitatea de a lucra in echipa, dar si individual Focusat pe client si pe obiectivele acestuia, persoana adaptabila si flexibila Capacitate de scriere cu acuratete, rezolvare de probleme, loialitate, implicare Atitudine proactiva si orientare catre client si rezultate Constituie un avantaj cunostintele de contabilitate pentru realizarea prognozelor financiare Constituie un avantaj experienta in implementarea proiectelor din domeniul pr
REI FINANCE ADVISORS SRL

Media netă estimată pe baza celor 1 de salarii introduse în Salario: 12000 RON/Luna

Area Export Managers - Cis+baltics Zone And Central Europe


Candidatul ideal We are looking for a partner with its own legal form (PFA, SRL, etc.) for collaboration:- Area Export Manager for CIS + Baltics Zone - countries: Ukraine, Moldova, Belarus, Latvia, Lithuania, Estonia and Georgia, mandatory: English + Ukrainian and Russian, preferably lives in Czech Republic, Slovakia, Romania, Republic of Moldova.- Area Export Manager for Central and Western Europe – countries: Poland, Czech Republic, Slovakia, Germany, Austria, Hungary and France, mandatory: English + Polish and preferably lives in Poland. We are looking for a person with:- higher education;- experience in sales, experience in the field of lubricants is an advantage;- good knowledge of PC operation.Descrierea jobului - intermediation of the sale of products by identifying new customers;- offering and promoting to customers the products from the Hexol portfolio;- ensuring the support of existing customers to support sales;- management of sales and deliveries;- preparation of activity/s
HEXOL LUBE SRL
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 102 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.