Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

102 Locuri de Munca Business Manager in Iasi

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

102 Locuri de Munca Business Manager in Iasi

Cauta printr-o varietate mare de joburi Business Manager in Iasi si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Business Manager in Iasi si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Account Manager with German full remote


Scurta descriere a companiei Noi suntem Trenkwalder, unul dintre cei mai puternici jucători ai pieței de HR din Europa Centrală și de Est. Atât obiectivele noastre, cât și acțiunile, vorbesc despre oameni, povești de succes și o piață a forței de muncă mai bună.Unde ne găsești:Sediul nostru din București:Calea Griviței nr. 82-98, Sector 1, București, Cod Poștal 010705 Cerinte Very good communication skills: C1 German;Presentation, feedback, debriefing skills;Ability to facilitate discussions in the sessions held;Internal/external customer orientation. Responsabilitati Answer customer requests via chat messages/ phone calls;Willingness to search for required information from customer with a strong focus on solving client’s requests;Encouraging customer loyalty and promoting additional services or relevant upgrades;Manage inquiries related to new orders, modifications to existing orders, and other services with professionalism and efficiency. Alte informatii Competitive salary;Remote wor
Trenkwalder Romania

Site Manager (contractor)


Candidatul ideal • Esti absolvent/a de studii superioare cu Diploma de Licenta in domeniul constructiilor sau instalatiilor electrice sau similar• Ai o experienta dovedita de minim 2 ani in in gestionarea contractelor cu terti• Ai o experienta dovedita de minim 1 an in industria Telecom si cunostinte tehnice• Vorbesti fluent Limba engleza• Intelegi afacerea si esti orientat/a spre rezultate• Ai abilitati excelente de comunicare si influentare, esti atent/a la detalii• Esti orientat spre solutii si ai o gandire inovativa• Esti proactiv/a, iti place sa ai initiative• Ai foarte bune abilitati de organizare, planificare, rezolvare a problemelor, project management, bugetare• Ai un bun management al timpului• Ai capacitatea de a lua decizii independent si de a influenta procesul decizional• Iti place sa lucrezi in echipa• Ai cunostinte avansate MS Office (obligatoriu Excel, Word, PowerPoint si Outlook)• Obligatoriu permis de conducere (experienta 4x4) - minim 1 anDescrierea jobului Vei coor
VODAFONE ROMANIA SA

Area Sales Manager - Moldova


Candidatul ideal Cerinte:- prezinta si promoveaza cu seriozitate si eficienta produsele companiei;- obtine comenzi ferme si negociaza contracte in conditiile stabilite la nivel de companie;- ofera consultanta tehnica de specialitate clientilor;- monitorizeaza creantele clientilor din zona alocata si se asigura de incasarea acestora la termen;- mentine un contact permanent cu piata de profil;- executa actiuni de research ale pietei – tinta si cauta sa extinda permanent portofoliul de clienti;- se implica in rezolvarea prompta a problemelor aparute in zona alocata;- raporteaza ocazional si periodic cu privire la activitatea desfasurata si rezultatele obtinute.Descrierea jobului - gestioneaza baza actuala de clienti;- cerceteaza, initiaza si gestioneaza contacte cu piata si clientii tinta din zona alocata;- zona de responsabilitate acopera judetele: Suceava, Botosani, Iasi, Neamt, Bacau, Vrancea, Vaslui, Harghita si CovasnaIti vom oferi: Mediu de lucru placut si competitiv; Suport continu
UMEB POWER S.​R.​L.​

Area Sales Manager


Candidatul ideal PENTRU ZONELE NORD, EST, VEST si CENTRU:Studii superioare în domeniul tehnic sau bună cunoaștere a pieței dе echipamente electrice;Minim 2 ani dе experiență directă în vânzări tehnice sau industriale;Bune abilități dе comunicare, dinamism, capacitate dе organizare;Disponibilitatea la deplasări până la 70% din timpul de serviciu;Detinere permis auto cat. B.Constituie avantaje, dar nu condiții eliminatorii:Absolvirea unui profil dе inginerie electrică, electronică, automatizări sau mecanică;Experiență anterioara in vanzari echipamente fotovoltaice;Participare anterioară la diferite inițiative dе dezvoltare profesională (cursuri dе vânzări și comunicare) pe cont propriu sau în cadrul unei firme;Experiență anterioară în folosirea unui program CRM;Cunoștințele dе limba engleză (scris-citit-vorbit) dе nivel mediu sau italiana.Descrierea jobului Promovarea și vânzarea de echipamente fotovoltaice B2B.Prospectarea pieței pentru noi oportunități specifice activității firmei.Creș
GREENSUN EAST EUROPE S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 95 de salarii introduse în Salario: 6000 RON/Luna

Human Resource Manager


With their expertise, our HR managers ensure that the HR policies of MSF are optimally implemented in the project countries. Their duties include, among other things, developing and implementing HR strategies and training HR staff.To ensure the efficient implementation of our administrative responsibilities at project locations, we primarily recruit individuals who can cover both finance and human resources and must have a good command of English and French.Your jobThe responsibilities of this exciting and multi-faceted position to support the medical activities of MSF includes the implementation of all HR-related tasks: careful adherence to internal HR management guidelines, recruitment and hiring of local staff, providing support and guidance to international field staff, planning of human resources in coordination with all project departments, and ensuring compliance with applicable laws in the mission country.
Medici fara frontiere - Medecins Sans Frontieres

Reprezentant Medical /​ Key Account Manager


Candidatul ideal 1. Key Account Manager - Gama Nactalia -Sc Noua Luni srlDomiciliu: BucurestiZona alocata: acoperire nationala cu focus pe centrele universitare: Bucuresti, Craiova, Timisoara, Cluj, Oradea, Sibiu, Brasov, Iasi si Constanta: Pediatrie- maternitati/spitaleOrganizare si planificareOrientare spre rezultateAdministrarea teritoriului și a clientilorSeriozitate, responsabilitate, abilitati de prezentare si comunicare; cunostinte tehniceGandire analitica / pozitiva. fire proactiva** experienta anterioara de KAM pe spitale; constituie un avantaj pediatrie sau neonatologie;Studii: superioare finalizate- nutritie/ industrie alimentara/biochimie/medicina veterinara/medicina pot fi un avantajPermis categoria B;Limba engleza: mediu spre avansat;Pachetul MS Office;2. Reprezentant medical - portofoliu Schar ( produse fara gluten) - SC Nutrient Solutions.Domiciliu: Bucuresti ( zona alocata: Constanta, Craiova, Bucuresti)Studii: superioare finalizate, avantaj cnostinte medicale sau cone
PHARMA NET SOLUTIONS SRL

Manager De Magazin-antreprenor


Candidatul ideal Căutăm Antreprenor 👨‍💼🎉🥂✔️🏪Îți oferim toate condițiile să-ți investești pasiunea intr-un business de succes!Începe călătoria în antreprenoriat, cu unul dintre brandurile Lagardère Travel Retail (Inmedio, Relay, 1Minute , So!Coffee, Hub Convenience, Pizzeria La Mia Stazione)Tu adaugi în mix pasiunea și: Experiența în comerț și în gestionarea resurselor; Timp și entuziasm pentru a te dedica business-ului tău în totalitate; Echipa ta - pe care o recrutezi, o angajezi și o motivezi zi de zi să obțină cele mai bune rezultate; Plătești doar o garanție egală cu vânzările medii pe patru zile (garanția se restituie la finalul colaborarii)**în cazul în care sunt respectate toate condițiileDescrierea jobului Vei fi responsabil de:​ Angajarea echipei de vânzare (recrutare, pregătire, contracte, salarii, taxe); Întocmirea documentelor de evidență intrări-ieșiri, respectând procedurile Lagardère Travel Retail; Comenzi către furnizorii Lagardère Travel Retail; Creșterea vanzaril
LAGARDERE TRAVEL RETAIL SRL

National Field Manager


Candidatul ideal Linie de Raportare: Directorul Național de Vânzări va raporta direct Directorului Comercial.Cerinte/CalificariStudii superioare finalizare;Experienta vanzari minim 3 ani;Cunoastere limba engleza – nivel mediu. Constituie avantaj cunoasterea limbii engleze la un nivel avansat;Cunostinte Microsoft Office: Excel, Office, Power Point;Capacitate ridicata pentru pregatire si sustinere prezentari, P/L etc;Abilitati excelente de comunicare verbala si scrisa;Abilitati de leadership si coordonare echipa;Permis conducere categoria B;Disponibilitate deplasari si posibila relocare.Descrierea jobului ResponsabilitatiConducerea și dezvoltarea strategiilor de vanzari si implementarea ideilor inovatoare;Coordonarea fortei de vanzare, formarea și dezvoltarea managerilor de zona;Intelegerea si dezvoltarea retelei de distributie;Mentinerea si extinderea relatiile comerciale cu furnizorii si clientii;Monitorizeaza si informeaza asupra evolutiei pietei din punct de vedere al situatiei econo
AQUILA PART PROD COM S.​A.​

Manager Zonal Vanzari (venit Lunar 14000 – 18000 Ron Brut)


Candidatul ideal Manager Zonal Vanzari (venit lunar 14000 – 18000 Ron brut)La UNIX Auto deservim în cel mai profesional mod partenerii și identificăm nevoile viitorilor parteneri. Înființată în anul 1990, compania UNIX Auto reprezintă un distribuitor de piese auto, aflat într-o dinamică expansiune în cele trei țări ale regiunii Central și Est Europene (Ungaria, România și Slovacia) cu aproape 170 de filiale și peste 3 000 de angajați.Sistemul logistic avansat şi catalogul electronic de piese auto asigură un serviciu unic partenerilor noştri. Suprafața totală a Centrului Unix din Budapesta, a Centrului Logistic și a filialelor este de aproximativ 120.000 m², depozitul UNIX Auto complet cuprinde peste 9 milioane de piese. Din Centrul nostru Logistic livrăm marfă către majoritatea filialelor noastre de mai multe ori pe zi. Livrăm către clienți cu propriile mașini, parcul auto UNIX Auto deținând peste 2.000 de mașini, toate livrările noastre fiind în regim strict, astfel încât sistemul nos
UNIX AUTO SRL

Manager De Zona Retail


Candidatul ideal In prezent, compania noastra este in cautare dе un manager de vanzari pentru zona judetelor Iasi si Vaslui, segmentul RETAIL.Noi stim ca in spatele succesului se gasesc intotdeauna profesionisti care isi aduc contributia in arta succesului prin munca si devotament, dе aceea suntem in cautare a unui coleg care are urmatoarele calitati: Experienta in vanzari Seriozitate si ambitie Permis de conducere categoria B Autonomie privind organizarea sarcinilor/rutelor Abilitati dе negociere cu clientii si focus pe solutii, indiferent de situatia intampinata Responsabilitate si corectitudine Spirit organizatoric Capacitate dе planificare pe termen scurt si lung in ceea ce priveste obiectivele si activitatea de zi cu ziDescrierea jobului Acеstе cаlitаti mеntionаtе аntеrior il vor аjutа pе colеgul nostru sа indеplinеаscа urmаtoаrеlе аtributii: Mеntinе in pеrmаnеntа lеgаturа cu аgеntii distribuitorului Dezvoltа rеlatii de colaborare cu pеrsonаlul distribuitorului Creeaza, pastreaza
CRAMELE COTNARI S.​A.​

Human Resources Manager - Orbico Moldova


Candidatul ideal Minimum 3 years of experience on the position of HR Manager in the company with minimum 100 employees ; Experience in managing various team projects; Practical knowledge of local Labor Law; Experience and knowledge about multiple HR processes both soft and hard – soft (attraction, recruitment and selection, on-boarding, development, performance management incl. compensation & benefits policy, internal communication, change management) and hard (legal requirements, administration, software). Communication skills: Interpersonal and people skills - open positive personality, trusting people, approachable, with high level of EQ; Constructive and argumentative dialogue; Conflict management skills – without avoiding difficult situations; Excellent management, planning and organizational skills; Capacity to develop others – transfer of knowledge and support to employees; The ability to understand, act, build trust and establish productive working relationships in a multicultu
SC INTERBRANDS ORBICO SRL.​

National Sales Manager


Candidatul ideal Suntem în căutarea unui lider pasionat și orientat către rezultate pentru a prelua rolul de Director Național de Vânzări în cadrul companiei noastre. Te invitam sa candidezi pentru pozitia de director al echipei noastre de vânzări – persoana ambițioasă, cu abilități de leadership și o pasiune pentru vânzări.Punem accent pe automatizare, eficientizare si cuantificarea vanzarilor, astfel incat activitatea ta sa fie usoara, placuta si productiva. Ne dorim o colaborare indelungata si placuta si ne asteptam sa dai dovada de profesionalism.Cerințe: Studii superioare absolvite, de preferinta in domeniul tehnic, management sau economic; Experiență într-un rol similar în domeniul vânzărilor de minim 3 ani; Abilități excelente de leadership și gestionare a echipei, cu capacitatea de a motiva și de a dezvolta membrii echipei; Abilități excelente de comunicare și negociere, atât verbală, cât și în scris; Capacitatea de a elabora și implementa strategii de vânzări eficiente și inov
PRO INVEST SRL

Media netă estimată pe baza celor 21 de salarii introduse în Salario: 8000 RON/Luna

Service Delivery Manager With German


Descrierea jobului We are HCLTech, one of the fastest-growing large tech companies in the world and home to 225,000+ people across 60 countries, supercharging progress through industry-leading capabilities centered around Digital, Engineering and Cloud. The driving force behind that work, our people, are diverse, creative, and passionate, raising the bar for excellence on a regular basis. We, in turn, work hard to bring out the best in them as we strive to help them find their spark and become the best version of themselves that they can be.Service Delivery Manager’s II main objective is to deliver seamless services to Xerox customers. Develop strong internal and external customer relations and networks with the purpose of driving same account growth initiatives and enhanced margin and P&L performance. They are also in charge of a variety of tasks, such as leading project teams, rectifying reliability issues, monitoring progress and tracking KPIs and SLA's. Service Delivery Manager
HCL TECHNOLOGIES ROMANIA SRL

Branch Manager - Letcani,​ Iasi


Candidatul ideal Cerinte: Studii superioare, preferabil tehnice sau economice; Experienta anterioara intr-un rol similar de minim 3-4 ani in domeniul managementului sau vanzarilor, de preferinta in industria constructiilor; Cunostinte de limba Engleza la nivel conversational; Abilitati bune de leadership, comunicare si rezolvare a problemelor; Capacitatea de a dezvolta si implementa strategii de crestere a afacerii; Cunostinte solide in operatiuni comerciale si gestionarea resurselor umane; Orientare către rezultate si capacitatea de a lucra sub presiune.Descrierea jobului Responsabilitati Supervizarea si gestionarea operatiunilor zilnice ale sucursalei din Iasi, inclusiv vanzarile, service-ul si gestionarea stocurilor de produse; Dezvoltarea si implementarea strategiilor de vanzari si marketing pentru a creste cota de piata si a atinge obiectivele de vanzari stabilite; Recrutarea, formarea si gestionarea echipei de vanzari si service, asigurandu-ne ca acestia sunt motivati si performa
UTILBEN SRL

Assistent Manager


Candidatul ideal Ce căutăm:-experiența anterioară în domeniul de activitate al companiei (Horeca/ QSR/ Fast food) pe poziții similare, este un plus dar nu necesar;-ai atitudine pozitivă și îți place să lucrezi alături de oameni faini? Ești candidatul perfect!-vrei să evoluezi și să înveți lucruri noi? Să îți faci o carieră performantă în acest domeniu? Noodle Pack te așteaptă în echipă! Ce vei face la noi:-lucrezi în zonele restaurantului unde experiența ta contează – bucătărie, zona caselor de marcat;-pregătești produsele la standardele Noodle Pack, în condiții stricte de igienă și siguranță alimentară;-programul de muncă poate fi specific celui de mall (full-time) sau flexibil în program de 4-6-8 ore. Descrierea jobului Vrei să ai timp liber când vrei tu? La noi în #pack ne facem programul flexibil, după nevoile tale de timp liber! Nu ai experință și nu ști dacă te vei descurca?! La noi este ușor, pentru că vei avea parte de trainguri gratuite și de cei mai tari profesioniști în dome
NOODLE PACK SRL

Media netă estimată pe baza celor 1608 de salarii introduse în Salario: 3500 RON/Luna

Manager Relatii Clienti Imm & Micro – Work From Your Home Office


Candidatul ideal Salut!Suntem in cautarea acelor viitori colegi talentati si ambitiosi pentru a se alatura echipei noastre IMM, in calitate de Manager Relatii IMM&Micro.Ce ne dorim de la tine?Cerinte OBLIGATORII: Experienta in vanzari directe B2B sau B2C; Capacitate de a intelege nevoile clientului si de a oferi solutii; Foarte bune abilitati de comunicare, vanzare, negociere si persuasiune; Autoturism propriu pe care esti dispus sa il folosesti in interes de serviciu; Experienta in creditare persoane juridice (IMM & Micro) intr-o Institutie Financiara Nebancara (IFN) si portofoliul de clienti reprezinta un avantaj.Ne astepam sa fii: O persoana ambitioasa, cu initiativa si orientata catre rezultate; Auto-motivat in atingerea obiectivelor de vanzari si in dezvoltarea bazei de clienti; Atent la detalii si organizat; Disponibilitate de a-ti desfasura activitatea pe teren in zonele alocate, in functie de localitatea de domiciliu.Te invitam sa aplici daca ai rezidenta intr-unul din urmatoar
CREDIT FIX IFN S.​A.​

Area Manager


Candidatul ideal Minim 3 ani experienta in merchadising, retail sau vanzari;Experienta relevanta de manager in domeniul FMCG;Abilitati dezvoltate de comunicare si negociere;Leadership;Seriozitate, responsabilitate si perseverenta;Bune abilitati de planificare si organizare a activitatii;Spirit de echipa;Studii superioare finalizate;Cunostinte operare MS Office si Smartphone;Carnet de conducere categoria B obtinut de de minim 2 ani.Descrierea jobului Coordoneaza si monitorizeaza activitatea echipei de merchandiseri din zona alocata.Propune solutii de optimizare si eficientizare a activitatii merchandiserilor;Realizeaza activitati de recrutare, induction si coaching pentru echipa din subordine;Actioneaza permanent pentru asigurarea planurilor de succesiune;Planifica zilnic activitatea echipei si stabileste prioritatile si obiectivele de atins;Verifica respectarea standardelor calitative de merchandising;Mentine si dezvolta relatii de colaborare cu reprezentantii clientilor si ai magazine
FMCG MARKETING DISTRIBUTIE SRL

Media netă estimată pe baza celor 196 de salarii introduse în Salario: 6000 RON/Luna

Account Manager


Candidatul ideal La Romstal ne dezvoltam impreuna, atat in Romania cat si in Europa!Colegii nostri din departamentul vanzari au devenit cei mai buni specialisti in domeniul instalatiilor si te asteapta alaturi dе ei!Acest job ti se potriveste daca: Esti o persoana care comunica usor cu ceilalti, se adapteaza si poate sa convinga usor Esti o persoana energica, orientata spre rezultate si spre invatare Te intereseaza sa lucrezi cu produse si tehnologii noi in domeniul instalatiilor Esti preocupat sa construiesti si sa dezvolti relatii puternice cu clientii Ai valori personale solide dе onestitate, integritate si grija fata dе mediu Ai permis categ B si iti place sa ai un job activ, pe teren;Descrierea jobului Rоlul Jobului: Vаnzаrеа prоduselоr si еchipamеntеlоr din ofеrtа cоmpаniei prеcum și consiliеrеа tеhnica in vedеrеа аlеgеrii solutiеi optime carе sa rаspunda nеvoilor clientilorNe dorim ca imprеunа sа oferim clientilor cеа mai bunа еxperienta de vanzare, propunand solutiile de instal
ROMSTAL IMEX SRL

Media netă estimată pe baza celor 1624 de salarii introduse în Salario: 5000 RON/Luna

Regional Sales Manager /​ Key Account Manager


Candidatul ideal Aceste pozitii se aplica pentru zonele: Sud, Est, Sud-VestCe cunostințe si aptitudini te ajuta sa ai succes deplin:- Foarte bune abilitati de vanzare si comunicare;- Experienta in coordonarea unei echipe;- Urmarirea vanzarilor in vederea atingerii target-ului;- Persoana sociabila, inclinata spre identificarea de solutii;- Permis de conducere cat. B;- Cunostinte operare PC (MS Office - excel, outlook);- Ambitie si perseverenta in atingerea obiectivelor.Descrierea jobului - Coordonarea unui Key account pe zona arondata;- Promovarea in teren pe o zona arondata a serviciilor de reparatii electronice industriale si mentenanta realizate de companie;- Realizarea de vizite la clienti pentru stabilirea de contacte si pentru a prelua de la acestia aparatele defecte pentru a le trimite la sediul nostru;- Sa dezvolti portofoliul de clienti;- Sa te asiguri ca target-ul de vanzari este atins;- Sa propui solutii in vederea cresterii vanzarilor;- Sa verifici cu colegii de la sediu sta
ULTRATECH INT SRL

Store Manager /​ Reprezentant Vanzari


Candidatul ideal - Personalitate placuta cu excelente abilitati de comunicare si relationare, orientare catre client;- Persoana entuziasta, pasionata de fashion, prezenta agreabila, atitudine pozitiva si proactiva;- Prezenta placuta si limbaj ingrijit;- Orientare catre clienti, identificarea si intelegerea nevoilor si dorintelor acestora;- Interes pentru domeniu si dorinta de dezvoltare pe plan professional;- Cel putin absolvent(a) de liceu cu diploma de bacalaureat;- Constituie avantaje cunoașterea limbii engleze și experiența în domeniu;- Disponibilitate pentru un program flexibil, in ture si lucru in zilele de weekend.Descrierea jobului Descrierea jobului - Promovarea si vanzarea produselor cosmetice si de parfumerie din magazine;- Realizarea de activitati administrative: aprovizionarea rafturilor, actualizarea preturilor la raft, intretinerea rafturilor; emiterea de comenzi la furnizor pentru brand-urile alocate, aplicarea promotiilor existente, etc;- Identificarea nevoilor clienti
IQ VERDE S.​R.​L.​
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 102 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.