Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

102 Locuri de Munca Business Manager in Iasi

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

102 Locuri de Munca Business Manager in Iasi

Cauta printr-o varietate mare de joburi Business Manager in Iasi si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Business Manager in Iasi si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Area Sales Manager – Bucuresti/​ Cluj/​ Timisoara/​ Iasi


Candidatul ideal Licență studii superioare. Experiență de peste 2 ani în vânzări directe de IT Hardware. Atitudine orientată către client, spirit de echipă. Foarte bune abilități de comunicare și relaționare cu clienții. Abilitate de a lua decizii rapide. Personalitate energetică, gândire pozitivă și eficiență. Bune abilități de operare PC – Word, Excel, căutare pe web. Carnet de șofer categoria B (obligatoriu). Cunoașterea limbii engleze la nivel mediu, citit și vorbit. Disponibilitatea de a călători în țară, în zona desemnată. Dispune de automobil propriu.Descrierea jobului Atingerea vânzărilor planificate pentru zona/categoria/lista de clienți desemnate. Prezintă și promovează produsele către clienții existenți și potențiali, în zona/categoria/lista de clienți desemnate. Prospectarea continuă a pieței pentru identificarea de noi clienți și creșterea cotei de piață a firmei. Deplasări în interesul firmei în zona desemnată, stabilite împreună cu șeful ierarhic. Menținerea contactului
TENDA ROMÂNIA S.​R.​L.​

Project Manager - Constructii


Candidatul ideal - Absolvent Facultatea Constructii Civile , Industriale si Agricole- Experienta relevanta in functia de Project Manager.- Coordonare proiecte de antrepriza generala medii/mari din pozitia de Project Manager- Capacitati de gestionare/optimizare bugete- Eficienta in organizare, programare, urmarire lucrari santier- Cunoastere lb. englezaDescrierea jobului - Derularea contractului de antrepriza generala- Coordonarea echipei de proiect in vederea realizarii proiectului in parametri stabiliti- Urmarirea costurilor, incadrarea in bugete si in graficele stabilite- Optimizare, negociere contracte, solutionarea situatiilor critice in proiect- Relationare cu Beneficiarii, consultantii proiectului, furnizorii, autoritatile de resort
BOG ART SRL

Coordonator Noc (223968)


Candidatul ideal Educaţie necesară: Studii superioare IT și Comunicații Experienţă practică necesară: Experiență în asigurarea serviciilor operaționale către business ș raportarea asigurării lor Experiență anterioară în activități specifice de infrastructură IT și networking Cunoştinţe IT: Cunoștințe avansate privind standardele de arhitectură HW IT Cunoștințe avansate privind tehnologiile utilizate în industria IT Descrierea jobului Coordonezi activitățile zilnice și evoluția proiectelor dezvoltate de echipa NOC Coordonezi împreuna cu șeful direct planul de dezvoltare al proiectelor, livrabilele și bugetele aferente Realizezi și implementezi strategia de Networking și Telecom Participi la realizarea și implementarea strategiei pentru serviciile de tip CloudRealizezi și alte sarcini care decurg în mod natural din rolul tău, adaptate la cunoștințele și abilitățile taleCe îți oferim noi Îți oferim mai mult decât un salariu: Primești cadouri cu ocazia evenimentelor importante din viața ta
S.​C.​ DELGAZ GRID S.​A.​

Manager Proiect Constructii - Edilitare/​ Retele Gaze


Candidatul ideal activ, hotarat si cu spirit de leader; inginer constructii civile, inginer instalatii in constructii sau inginer hidrotehnist cu experienta experienta in coordonarea echipei de lucruDescrierea jobului realizarea proiectului in conditii optime, respectand clauzele contractuale; planifică, verifică, organizează, coordoneaza si controlează activitățile desfășurate în scopul realizării proiectului, împreună cu echipa de proiect; urmărește derularea executiei proiectului în concordanță cu prevederile tuturor documentelor de proiectare, specificatiile tehnice si documentele contractuale; participă în șantier la ședințe pentru evaluarea stadiilor de execuție precum și pentru problemele care pot apărea;
GEPROCON SA

Manager Marketing


Candidatul ideal SC TINAROM SRL , IAȘI , producător de arome pentru industria alimentară , anunță post în departamentul de marketing.Ne mărim echipa și căutăm o persoană deschisă, sociabilă și creative pentru departamentul de Marketing. Așteptăm cu drag să ne cunoaștem dacă ai :-studii medii/superioare (preferabil în Marketing, Comunicare, PR);-cunoștințe în aplicarea tehnicilor de comunicare și elaboarare a mesajelor;-competențe de utilizare a aplicațiilor : Google Analyst, Facebook Ads Manager, Google Ads, Instagram, Canva, Adobe Photoshop;-operare PC (MS OFFICE) nivel avansat;-abilitați excelente de comunicare și colaborare, cu capacitatea de a lucra eficient în echipă;-experiență dezvoltare de conținut, vânzări ;-posesor carnet B; Descrierea jobului .
TINAROM SRL

Media netă estimată pe baza celor 404 de salarii introduse în Salario: 6800 RON/Luna

Arhitect Coordonator Si Mid-level


Candidatul ideal Carpat Rail cauta colegi noi pentru birourile din Cluj, Iasi, Bucuresti si Timisoara, iar daca esti in cautarea unei noi provocari profesionale si crezi ca ai cunostintele si abilitatile necesare pentru a ocupa aceasta pozitie, te invitam sa aplici si asteptam cu interes sa faci parte din echipa noastra.Cerinte:Studii superioare in specializarea arhitectura;Experienta de minim 2 ani;Drept de semnatura proiecte, inregistrat la OAR;Redactarea planselor si memoriilor tehnice si ale planurilor conform normelor in vigoare, in diferite faze ale proiectului SF, DALI, DTAC, PTh, DE.;Bune abilitati de comunicare si relationare;Capacitatea de a lucra in echipa;Colaborare cu punctele de lucru ale companiei ;Excelente abilităţi de analiză şi sinteză a datelor şi informaţiiilor;Capacitate de a identifica soluţii şi de a lua decizii;Abilitatea de a gestiona multiple proiecte/activitati simultan;Orientare spre calitate şi atentie la detalii.Descrierea jobului Redactarea planselor si
CARPAT RAIL S.​R.​L.​

Business Development Manager


Scurta descriere a companiei Effective HR este o firma de recrutare si consultanta in domeniul resurselor umane.Venim cu o experiență de peste 20 ani în resurse umane în companii de toate mărimile, atât ca angajați cât și ca consultanți externi, iar dezvoltarea continuă este permanent pe lista noastră de priorități. 𝐂𝐞 𝐟𝐚𝐜𝐞𝐦?🔴 Recrutare și selecție🔴 Managementul resurselor umane🔴 Consultanță strategică în HR🔴 Proiecte de dezvoltare a organizației🔴 Servicii de optimizare CV si profil Linkedin, coaching de cariera Cerinte Business Development ManagerIn prezent, angajam un Business Development Manager pentru a promova business-ul si a incheia parteneriate cu clientii din aria Iasi, Suceava, Neamt, Botosani. Acesta este responsabil sa creasca si sa dezvolte vanzarile atragand in portofoliu clienti directi (B2B) sau distribuitori.Cerinte:● Experienta in vanzari in mediul industrial ● Experinta in gestionarea clientilor – companii de productie sau constructii, de a incheia parten
Effective Human Resources

Media netă estimată pe baza celor 526 de salarii introduse în Salario: 6000 RON/Luna

Area Business Developer


Candidatul ideal AREA BUSINESS DEVELOPERExperienta in vanzari pe segmentul FMCG;Studiile superioare (constituie avantaj);Bune abilitati de comunicare si negociere;Disponibilitate pentru deplasari si program prelungit;Persoana organizata, cu o atitudine proactiva, orientata spre rezultate.Descrierea jobului AREA BUSINESS DEVELOPERGestioneaza portofoliul de clienti existenti pe canalul traditional;Respecta standardele de mercantizare;Verifica stocul si asigura permanenta prezentei produselor la raft conform planogramei si raportului de merchandising;Asigura executarea corecta a tuturor promotiilor si intretine plasarile negociate;Asigura plasarea, utilizarea, intretinerea corecta si eficienta a tuturor materialelor promotionale vizand cele mai bune pozitii in locatia respectiva;Prospecteaza piata in cautare de clienti noi;Monitorizeaza preturile si concurenta.
MASPEX ROMANIA SRL

Business Development Manager zona Moldova


Scurta descriere a companiei Effective HR este o firma de recrutare si consultanta in domeniul resurselor umane.Venim cu o experiență de peste 20 ani în resurse umane în companii de toate mărimile, atât ca angajați cât și ca consultanți externi, iar dezvoltarea continuă este permanent pe lista noastră de priorități. 𝐂𝐞 𝐟𝐚𝐜𝐞𝐦?🔴 Recrutare și selecție🔴 Managementul resurselor umane🔴 Consultanță strategică în HR🔴 Proiecte de dezvoltare a organizației🔴 Servicii de optimizare CV si profil Linkedin, coaching de cariera Cerinte Business Development ManagerIn prezent, angajam un Business Development Manager pentru a promova business-ul si a incheia parteneriate cu clientii din aria Iasi, Suceava, Neamt, Botosani. Acesta este responsabil sa creasca si sa dezvolte vanzarile atragand in portofoliu clienti directi (B2B) sau distribuitori.Cerinte:● Experienta in vanzari in mediul industrial ● Experinta in gestionarea clientilor – companii de productie sau constructii, de a incheia parten
Effective Human Resources

Business Development Manager zona Iasi,​ Suceava,​ Neamt,​ Botosani


Scurta descriere a companiei Effective HR este o firma de recrutare si consultanta in domeniul resurselor umane.Venim cu o experiență de peste 20 ani în resurse umane în companii de toate mărimile, atât ca angajați cât și ca consultanți externi, iar dezvoltarea continuă este permanent pe lista noastră de priorități. 𝐂𝐞 𝐟𝐚𝐜𝐞𝐦?🔴 Recrutare și selecție🔴 Managementul resurselor umane🔴 Consultanță strategică în HR🔴 Proiecte de dezvoltare a organizației🔴 Servicii de optimizare CV si profil Linkedin, coaching de cariera Cerinte Business Development ManagerIn prezent, angajam un Business Development Manager pentru a promova business-ul si a incheia parteneriate cu clientii din aria Iasi, Suceava, Neamt, Botosani. Acesta este responsabil sa creasca si sa dezvolte vanzarile atragand in portofoliu clienti directi (B2B) sau distribuitori.Cerinte:● Experienta in vanzari in mediul industrial ● Experinta in gestionarea clientilor – companii de productie sau constructii, de a incheia parten
Effective Human Resources

Consultanta Financiara - Management


Candidatul ideal • DORINȚĂ DE SUCCES profesional și personal, dispus(ă) să-și folosească timpul, abilitățile și energia pentru a ajunge cât mai sus!• Dispus(ă) să ÎNVEȚE, pentru că dacă nu învață, este imposibil să crească• student(ă) SAU proaspăt absolvent(ă) SAU tânăr(ă) profesionist(ă) SAU profesionist(ă) care dorește să se re-specializeze și să facă tranziția către o altă carieră, mult mai dinamică, de tip antreprenorial• DESCURCĂREȚ(Ă) și cu spirit de ANTREPRENOR (nu va fi cineva ce te va obliga să muncești, acest lucru înseamnă că este nevoie să te pui singur(ă) la muncă o dată ce știi ce ai de făcut)• Să lucreze într-o ținută business, pentru că aspectul tău este în strânsă legătură cu compania noastră• Gândire POZITIVĂ și o personalitate deschisă – nu dorim să stricăm mediul foarte plăcut pe care l-am creat deja• Să fie SOCIABIL(Ă) și atent(ă) la detalii• Cunostințe medii de Microsoft Office• Și, cel mai important, sa fie AMBIȚIOS(Ă), ORGANIZAT(Ă), DESCHIS(Ă)!Cautam talente, in
Confidenţial

Manager Proiect Santier - Constructii Infrastructura Rutiera


Candidatul ideal Manager proiect constructii drumuri / Site manager / Manager santier / infrastructura rutieraCandidatul ideal esti tu daca:- esti absolvent/a Facultatea de Constructii (cerinta obligatorie)- ai experienta relevanta in constructii de infrastructura drumuri si poduri, fiind responsabil de toate fazele de executie- ai experienta in organizare si planificare activitati lunare, saptamanale si zilnice a proiectului de executie- reprezinta un avantaj daca ai experienta in proiecte cu Institutii publice (constructii conform contractelor prin achizitii publice, licitatii)- ai cunostinte relevante si ai lucrat cu programul Autocad- ai lucrat cel putin pentru un proiect cu MsProject sau Primavera si cu programele de devize (WinDoc, Edevize, Deviz 360)- ai disponibilitate pentru deplasare pe santierele de lucru- stii sa intocmesti documentatia tehnica necesara: planimetrie, detalii de executie, calcule, etc- esti foarte atent/a la detalii si ai capacitatea de a recunoaste informat
BEST STUDENT SRL

Manager Relatii Clienti Microfinantare


Candidatul ideal Daca: Vrei sa dezvolti o cariera in banking sau esti un profesionist cu experienta in domeniu Ti-ar placea sa cunosti antreprenori, business-urile acestora si sa pui umarul la dezvoltarea lor Iti place sa iti pui mintea la contributie Te consideri ambitios, deschis si comunicativ Ai o atitudine pozitiva Esti un om de echipa si esti motivat de rezultate Vrei sa cresti profesional intr un mediu dinamicDescrierea jobului Hai in echipa BT Mic! Vei intalni multi antreprenori carora, cunoscandu-le povestile de business, le vei facilita accesul la finantare; Cum finantarea trebuie sa fie una adecvata, vei capata skills-urile si expertiza necesare, astfel incat sa poti propune solutii optime; Pentru ca un sfat bun de la cineva care se pricepe este intotdeauna binevenit, le vei fi aproape antreprenorilor din portofoliul tau pe tot parcursul derularii finantarii.
BT MICROFINANTARE IFN S.​A.​

Media netă estimată pe baza celor 588 de salarii introduse în Salario: 3500 RON/Luna

Relationship Manager Individuals


Candidatul ideal Profilul tău: Ai studii superioare - preferabil în economie sau domenii conexe Ai experiență de minim 1 an în vanzari in sectorul bancar Ai certificare în distribuția de asigurări conform cerințelor legale în vigoare – constituie avantaj Cunoști limba engleză la nivel avansat (vorbit și scris) – constituie avantaj Ai disponibilitate pentru activitate de teren Ești o persoană proactiva, cu abilități de comunicare Ești orientat/ă spre client și rezultateDescrierea jobului Responsabilitățile tale: Administrezi portofoliul alocat de clienţi persoane fizice, promovând produsele băncii atât în sucursală, cât și pe teren Identifici nevoile financiare ale clienților și le oferi consultanță de specilitate țînând cont de portofoliu de produse al băncii Contribui la atingerea obiectivelor definite de Divizia de Retail a Băncii Asiguri buna desfășurare a activităţii de bancassurance Prezinți oferte speciale persoanelor fizice, angajaţi ai unor companii IMM/Corporate Prospectezi ac
UNICREDIT BANK S.​A.​

Account Manager with German full remote


Scurta descriere a companiei Noi suntem Trenkwalder, unul dintre cei mai puternici jucători ai pieței de HR din Europa Centrală și de Est. Atât obiectivele noastre, cât și acțiunile, vorbesc despre oameni, povești de succes și o piață a forței de muncă mai bună.Unde ne găsești:Sediul nostru din București:Calea Griviței nr. 82-98, Sector 1, București, Cod Poștal 010705 Cerinte Very good communication skills: C1 German;Presentation, feedback, debriefing skills;Ability to facilitate discussions in the sessions held;Internal/external customer orientation. Responsabilitati Answer customer requests via chat messages/ phone calls;Willingness to search for required information from customer with a strong focus on solving client’s requests;Encouraging customer loyalty and promoting additional services or relevant upgrades;Manage inquiries related to new orders, modifications to existing orders, and other services with professionalism and efficiency. Alte informatii Competitive salary;Remote wor
Trenkwalder Romania

Warehouse Manager - Makeup Shop


Candidatul ideal Cerinte:- Persoană organizată, cu abilităţi de coordonare şi planificare, aptitudini de comunicare;- Experiență relevantă intr-o pozitie similară, minim 1 an;- Capacitatea de coordonare a echipei ;- Cunostinte de operare PC;- Atitudine deschisă și pozitivă, orientare spre rezultate;Descrierea jobului Ca manager de depozit, veți fi responsabil pentru gestionarea operațiunilor de recepție, depozitare, distribuție prin buna derulare a activității depozitului și coordonarea echipei.Responsabilități principale:- Organizează, coordonează, controlează şi planifică activitatea depozitului;- Participa la activităţile de recepţie, depozitare, colectare, verificare şi livrare a produselor ;- Inregistrează, cerceteaza şi soluţionează probelemele care apar;- Organizează şi coordoonează activităţile de verificare a stocului, inventare;- Se asigură că produsele manipulate sunt depozitate corespunzător ;- Se informează continuu şi imbunatateste modul de lucru ;- Gestionarea echipei- E
MAKEUP SHOP SRL

Manager Magazin (sistem De Parteneriat)


Candidatul ideal Dacă îți dorești să devii propriul tău șef, să construiești un business de succes, clientul nostru din domeniul retail-ului, te invită să descoperi o oportunitate interesantă pentru tine!Căutam un Partener de business pasionat și ambițios, gata să se alăture acestei călătorii de succes în construirea unui lanț de magazine.Clientul dezvoltă un lanț de magazine cu prezență națională, adoptând un model inovator de afacere, bazat pe parteneriate pentru operarea magazinelor sale.🎯Ce ne dorim de la tine? să ai experiență în retail, tabac sau industria alimentară să fi dedicat și motivat să îți conduci propriul business să ai abilități analitice și atenție la detalii (Excel, Word – nivel mediu) să comunici efcient, atât în scris, cât și verbal să ai abilități de conducere și să știi cum să creezi o echipă puternică să ai o sumă minimă pentru a acoperi riscurile inițiale (care se va restitui la finalul colaborării, dacă condițiile contractuale sunt respectate) si sa iti infin
Confidenţial

Manager Achizitii In Roman


Candidatul ideal Rolul postului este de a asigura managementul activităților de achiziții de materii prime, materiale și auxiliare necesare în producția de tâmplărie PVC și geam termopan, cu încadrarea în idicatorii de performanță agreați.Managerul de achiziții va urmări implementarea unui model de lucru la nivel operațional care să asigure cele mai bune servicii în termeni de cost, calitate și timp, astfel încât să răspundă cât mai prompt și eficient cerințelor.Cerințe: experiență relevantă în achiziția de materii prime, materiale și auxiliare necesare în procesele de producție competențe demonstrate de management a unei echipe de achizitori abilități foarte bune de comunicare, negociere și relaționare constructivă cu furnizorii, colegii și propria echipă cunoștințe bune privind contractele comerciale capacitate de analiză și lucru cu un volum mare de date și informații, capacitate de a sesiza esențialul și de a extrage concluzii apreciem o atitudine proactivă, orientată către clientu
TERMOPLAST SRL

Specialist Suport Clienti Si Managementul Reclamatiilor (perioada Determinata) (226549)


Candidatul ideal Educaţie necesară: Studii superioare de specialitate, constituie un avantaj Experienţă practică necesară: 3 ani experienţă în activitatea de distribuție a energieiDescrierea jobului Asiguri desfășurarea activității de relații clienți și management al reclamațiilor adresate de clienți, referitor la serviciul de distribuţie a energiei Asiguri interfața cu instituțiile de stat, în limita competențelor acordateRealizezi și alte sarcini care decurg în mod natural din rolul tău, adaptate la cunoștințele și abilitățile tale.Ce îți oferim noi: Îți oferim mai mult decât un salariu: Primești cadouri cu ocazia evenimentelor importante din viața ta precum căsătoria, 1 iunie iar lista continuă. Excelezi în ceea ce faci? Poți să fii unul dintre cei care primesc bonusuri de performanță, dacă locuiești prea departe de sediu, te ajutăm cu decontarea transportului Plătești ușor cu tichetele de masă: Ai tichetele încărcate pe un card de masă cu care poți să plătești contactless Lucrezi c
S.​C.​ DELGAZ GRID S.​A.​

Area Sales Manager


Candidatul ideal Compania Ferro doreste sa angajeze doi Area Sales Manageri care sa fie locati intr-unul din orasele: Iasi, Bucuresti, Constanta, Piatra Neamt, Bacau.Pentru noi, candidatul care s-ar potrivi cel mai bine pentru acest post trebuie sa aiba urmatoarele atu-uri: Studii tehnice, preferabil universitare; Experienta in vanzari minim 3 ani; Cunostinte obligatorii despre domeniul instalatiilor termice sau sanitare; Persoana dinamica, pozitiva, cu gandire stategica, orientata spre rezultate si capabila sa lucreze independent; Abilitati de comunicare, relationare, planificare, organizare, coordonare si negociere; Abilitati operare PC; Cunostinte de limba engleza.Descrierea jobului Daca vrei sa vii la noi, vei face parte din Departamentul de Vanzari si vei avea urmatoarele responsabilitati: Mentinerea si dezvoltarea relatiilor de colaborare cu partenerii din zona alocata in vederea mentinerii si dezvoltarii relatiei de colaborare. Prezentarea si promovarea produselor comercializate
NOVASERVIS FERRO GROUP SRL

Media netă estimată pe baza celor 102 de salarii introduse în Salario: 6000 RON/Luna

Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 102 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.