Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

543 Locuri de Munca Customer Care Representative - Joburi Customer Care Representative

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

543 Locuri de Munca Customer Care Representative - Joburi Customer Care Representative

Cauta printr-o varietate mare de joburi Customer Care Representative si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Customer Care Representative si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Operator Call Center


Candidatul ideal Să îți placă să vorbești și să comunici cu lejeritate cu ceilalți;• Să ai cunoștințe de Microsoft Office (Word, Excel, Outlook) și de navigare online;• Să fii orientat către client, să fii sensibil la nevoile sale și atent la detalii;• Să îți dorești să înveți neîncetat lucruri noi;• Să ai spirit de echipă;• Să ai abilitatea de a negocia și de a convinge;• Să îți dorești să faci lucrurile să se întâmple;• Să privești proiectele ca pe o provocare și o oportunitate de dezvoltare;• Dacă, în plus față de cele de mai sus, mai ai și experiență în vânzări (un avantaj, dar nu un criteriu obligatoriu), ești candidatul ideal și te așteptăm să ne cunoaștem.Descrierea jobului • Să comunici la telefon, însă nu oricum, ci cu scopul de a promova, a convinge și a vinde produse și servicii;• Să propui oferte adaptate pe nevoile clienților, pentru a le oferi acestora exact lucrurile de care au nevoie;• Să oferi informații relevante și corecte despre produsele și serviciile promovate;• S
BLUE POINT AGENCY S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 215 de salarii introduse în Salario: 2925 RON/Luna

Responsabil Relatii Clienti (call Center)


Candidatul ideal Mai mult decât o echipă, #peopleofBT înseamnă curaj, încredere și empatie. Tocmai de aceea, avem nevoie de tine să ne completezi echipa cu energia și dorința ta de a face lucrurile bine.Provocarea pe care ți-o lansăm este un post de Responsabil Relații Clienți, ce așteaptă cu nerăbdare să fie ocupat 😊Ne bucurăm că ai ajuns să citești aceste rânduri, astfel că, dacă nivelul interesului tău s-a păstrat până aici, dă scroll pentru a afla dacă tu ești persoana pe care am descris-o în rândurile de mai jos:Căutăm cu mare interes: persoană deschisă, sociabilă, comunicativă; mereu caracterizată de perseverență, empatie și orientare spre rezultate; persoană care își propune să lucreze într-un domeniu provocator, însoțit de posibilitatea dе a acumula noi informatii.Îți sună cunoscut? Ei bineeee, lista continuă: Ne-ar plăcea să dea dovadă de spirit dе echipă; bună relaționare și gestionare a conflictelor; experiență în activități dе Call Center sau în instituții financiar-bancar
BANCA TRANSILVANIA SA

Operator Call Center


Candidatul ideal Este calm si are o atitudine pozitiva;Comunica cu profesionalism si depaseste in mod frecvent asteptarile pacientilor;Anticipeaza si identifica nevoile pacientilor, este intuitiv si empatic;Urmeaza procedurile si instructiunile de lucru fiind flexibil in acelasi timp, principalul scop fiind satisfactia pacientilor;Raspunde cu promptitudine solicitarilor, cauta solutii alternative atunci cand este cazul;Imbunatateste calitatea serviciilor continuu;Se asigura de acuratetea datelor transmise catre pacienti si personalul companiei;Isi mentine calmul atunci cand interactioneaza cu tipurile de colegi sau pacienti ostili, dificili, suparati;Isi pastreaza obiectivitatea, lasand la o parte sentimentele personale;Foloseste abordari constructive pentru a depasi perioadele de stres;Este decisiv in situatii critice, actioneaza rapid pentru a le rezolva.Descrierea jobului Gestioneaza apelurile telefonice si solicitarile primite via e-mail;Ofera informatii pacientilor si inregistreaz
ISOKINETIC SPORT S.​A.​

Media netă estimată pe baza celor 136 de salarii introduse în Salario: 3000 RON/Luna

Operator Call Center Vanzari


Candidatul ideal Cautam coleg Operator Call Center Vanzari entuziast, care sa faca parte din echipa noastra dinamica si energica Dormeo. Ce vei gasi la noi? O atmosfera efervescenta, mediu de lucru pozitiv unde valorificam ideile si dezvoltam talentul in vanzari. Alege Dormeo si fii ambasadorul brandului nostru daca: Comunici foarte bine la telefon si esti un bun negociator; Te poti adapta rapid la diverse tipuri de personalitate; Ai atitudine pozitiva si orientare catre clienti; Vrei sa iti dezvolti abilitatile de vanzare si negociere; Iti doresti sa prezinti, sa promovezi si sa vinzi prin telefon produsele companiei noastre. Descrierea jobului Din rolul de Operator Call Center Vanzari: Vei fi contactul principal pentru clientii Dormeo, si vei oferi asistenta prompta si profesionista; Vei vinde prin apel telefonic produse ale brand-ului nostru; Colectezi si analizezi feedback-ul clientilor; Promovezi campaniile si ofertele speciale catre intregul portofoliul de clienti; Ajuti la solut
DORMEO HOME S.​R.​L.​

Manager Relatii Clienti Premium Banking


Candidatul ideal Experienta profesionala de minim 6 luni in domeniul vanzarilor de produse si servicii financiare de investitii;Pregatirea necesara: studii universitare si de preferat postuniversitare, cu precadere economice, instructaj/certificare privind oferirea de informatii fara consultanta in legatura cu produsele/serviciile financiare de investitie;Cunostinte despre mediul macroeconomic local si extern;Experienta bancara cu clienti Premium Banking.Descrierea jobului Postul este locat in zona Baneasa.Reprezinta interfata intre clientul premium banking si Grupul Financiar BT si este principalul responsabil de relatia cu clientii de acest tip pe care ii are in portofoliu;Initiaza, mentine si dezvolta relatii de afaceri cu clientii existenti si potentiali, de tip premium banking;Vinde produsele bancii catre clientii existenti si potentiali, de tip premium banking;Promoveaza, in linie cu instructiunile primite, produsele subsidiarelor Grupului Finaciar BT;
BANCA TRANSILVANIA SA

Agent Call Center - Limba Engleza


Candidatul ideal Cunoasterea limbii engleza nivel avansat ! Experienta in customer support/ call center - avantaj EXCEL -nivel mediu / avansat reprezinta un plus; Experienta in A/R, experienta in reconciliere si dispute reprezinta un plus; Abilitati de comunicare; Cunostinte PC+ lucrul cu sisteme multiple - avantaj; Gandire critica; Abilitati de rezolvare a problemelor; Bune abilitati organizatorice.Descrierea jobului Oferirea de suport cliеntilor si solutionarеa аnumitor situatii pentru diferite proiecte prin intermediul telefonului si a e-mail-ului. Activitatea se desfasoara pe proiecte internationale USA. Program de lucru proiect USA: 16.00 - 00:50.Beneficii: Salariu fix 3000 lei Net. Posibilitate reala de avansare. Bonus de seara 250 lei Net. Tickete cadou de sarbatori. Bonusuri atractive in functie de performante. Echipa tanara si dinamica.
SGC GLOBAL S.​R.​L.​

Manager Relatii Clienti Pf Migrator,​ Sucursala Baragan


Candidatul ideal Mai mult decât o echipă, #peopleofBT înseamnă curaj, încredere și empatie. 😊 Fii parte a echipei noastre ca viitor Manager Relații Clienți Persoane Fizice!Ne-ar plăcea tare mult să ne cunoastem dacă:vinzi produse bancare de cel puțin un an, asta pentru a ne asigura că știi cum funcționează mediul de afaceri local și sectorial;știi cum să identifici nevoile unui client și să propui soluțiile cele mai potrivite pentru acesta;ai luat examenul de licență, preferabil la o facultate cu profil economic, ceea ce arată că ai capacitate de analiză și sinteză foarte bune;Dacă am ajuns până aici cu discuția, foarte probabil ai abilități excelente de comunicare, vânzare și negociere. Verificam doar pentru că așa scrie în procedură 😊 La fel și în ceea ce privește cunoștințele de utilizare a calculatorului, în special pachetul Office.În rest, să ai la tine: spiritul de echipă; dinamismul; adaptabilitatea; abilitatea de a învăța; orientarea către client; curajul și ideile îndrăznețe
BANCA TRANSILVANIA SA

Customer Support - Call Center


Candidatul ideal Bune abilitati de comunicare scris si vorbit Dexteritate in tastare si drag de limba romana Orientare spre client si dovada de empatie Atitudine pozitiva cu spirit de initiativa si atentie la detalii Cunoştinţe medii spre avansat dе operare PC Bune abilităţi dе organizare a timpului, sarcinilor şi locului dе muncă Capacitate dе a respecta termene limită Experienta in domeniul call-center sau vanzari , reprezinta un avantajDescrierea jobului Gestionarea comenzilor venite din mediul on line Facturarea comenzilor in programe dedicate precum SmartBill Confirmarea telefonica a comenzilor plasate pe site Preluarea comenzilor primite prin telefon si printarea acestora Crearea facturilor si a awb-urilor in platforma Prezentarea clientilor a produselor si serviciilor oferite de companie Gestionarea e-mail-urilor si solutionarea cererilor din partea clientilor Gestionarea retururilor Mentinerea unei bune comunicari si colaborari cu celelalte departamenteBeneficii : Salariu motiv
ATELIER DALMA SRL

Customer Service - Call Center Agent


Candidatul ideal Calificări cheie: găsești subiect de vorba cu orice persoană din jur, dai dovadă de amabilitate și răbdarea de a asculta pe oricine? te uiți la filme în engleză fără subtitrare? emani o energie ce-i inspiră pe cei din jur și le aduce zâmbetul pe buze? Microsoft Office este “biroul” tău preferat?Cerințe suplimentare: ești un team-player; știi cum să îți gestionezi eficient timpul și poți lua decizii rapid.Descrierea jobului Ce vei face: vei discuta cu clienții și le vei fi de ajutor în rezolvarea cererilor acestora; vei invăța cum funcționeaza produsele/serviciile bancare; vei folosi în jur de 15 aplicații bancare în sprijinul clienților dar și al colegilor.Detalii job: suntem alături de clienții noștri non-stop, iar echipa noastra lucreaza in 5 schimburi cu o jumatate de ora pauză de masa (6:30-15:00, 9:00-17:30, 11:30-20:00, 13:30-22:00, 22:00-6:30) de luni până duminică; în fiecare săptamană se respecta cele 2 zile libere; nu avem niciodată mai mult de 3 ture de noap
CREDIT EUROPE BANK ROMANIA SA

Operator Call Center/​ Asistent Medical


Candidatul ideal Alătură-te echipei noastre din Ploiești și București!Cauți un loc de muncă dinamic și plin de satisfacții în domeniul medical?Clinica Fertilia, o clinică de top specializată în obstetrică-ginecologie este în căutarea unor profesioniști dedicați pentru a se alătura echipei sale din Ploiești și București.Descrierea jobului Posturi disponibile: Operator Call Center - profil medical: Vei fi responsabil de furnizarea de informații și asistență pacienților noștri prin telefon și e-mail. Vei avea grijă de programările pacienților și de gestionarea bazelor de date. Este necesară o atitudine prietenoasă și orientată către client, precum și abilități excelente de comunicare. Asistent Medical - obstetrică-ginecologie: Vei oferi asistență medicilor în timpul consultațiilor și procedurilor. Vei pregăti pacienții pentru examinări și vei preleva probe. Este necesară experiență minimă de 3 ani în practica medicală, precum și o atitudine empatică și grijulie. Oferim: Salariu motivant,
S.​C.​ FERTILIA MEDICAL CENTER S.​R.​L.​

Operator Call Center Telesales Bucuresti


Candidatul ideal Operator call center telesales Bucuresti• Abilități excelente de comunicare verbală și non-verbală• Persuasiune și convingere• Cunoștințe despre produsele și serviciile editurii• Abilități de ascultare active• Abilități de negociere• Rezistență la respingeri și perseverență• Abilități de gestionare a timpului• Atitudine pozitivă și orientată către rezultate• Experienta in utilizarea sistemelor CRM si ERP precum si suita Microsoft Office, experienta in call center reprezinta un avantajDescrierea jobului • Efectuarea apelurilor în vederea promovării și comercializării produselor Editurii• Oferirea de asistență și consiliere clienților; transmiterea de informații complete și corecte cu privire la produsele Editurii• Actualizarea datelor cu privire la clienții Editurii prin operarea în baza de date în format electronicProgram lucru:L-V in intervalul orar 9:00 - 17:30, full time de la birouBiroul nostru se afla intr-o cladire moderna in imediata apropiere a statiei de metro
IDEA PAPEL DISTRIBUTION S.​R.​L.​

Operator Call Center – Taboo.​ro Sibiu


Candidatul ideal Abilități excelente de comunicare: Capacitatea de a comunica clar și eficient este esențială pentru a interacționa cu clienții într-un mod profesionist și plăcut. Empatie și răbdare: Candidatul ar trebui să fie capabil să asculte activ și să înțeleagă nevoile și preocupările clienților, manifestând empatie și răbdare în soluționarea problemelor acestora. Orientare către satisfacerea clienților: Dorința de a oferi cea mai bună experiență clienților prin furnizarea de soluții prompte și adecvate și prin asigurarea unei interacțiuni pozitive în orice situație. Capacitatea de a lucra sub presiune: Este esențial ca candidatul să poată gestiona multiple apeluri și cereri simultane într-un mediu dinamic, păstrându-și calmul și profesionalismul. Atitudine proactivă: Candidatul ar trebui să fie proactiv în căutarea soluțiilor și să contribuie activ la îmbunătățirea proceselor și a experienței clienților în cadrul echipei. Adaptabilitate și învățare continuă: Este important ca c
TABOO PROFESIONAL SRL

Operator Call Center Anvelope Si Jante


Candidatul ideal Este timpul sa ne marim echipa!Suntem motivati sa performam pentru noi, cat si pentru clientii nostri. Calatoria va fi complexa si este nevoie sa iesi din zona ta de confort. Vom invata impreuna, vom gasi solutii si vom fi determinati sa generam rezultate. Nu este usor, dar rolul nostru este sa incercam, sa investim pasiune, sa crestem si sa reusim.Te regasesti in descrierea de mai jos?- O persoana tehnica sau deschisa sa asimileze aceste cunostinte;- Abilitati de comunicare cu clientii foarte bune;- Atitudine pozitiva, flexibilitate si rezistenta la stres;- Proactivitate;- Orientare catre client si foarte mare atentie la detalii;- Perseverenta/putere de convingere;- Asumare responsabilitati;- Timbru vocal placut si usurinta in exprimare;- Cunostinte foarte bune de operare pe calculator;- Experienta in domeniul auto constituie un avantaj.Descrierea jobului Responsabilitatiile tale vor fi:- Preluarea rapida a apelurilor telefonice;- Preluarea cererilor si redirectionare
WEBTRADE MARKETING SRL

Senior Operator Call-center - Dep.​ Rezervari


Candidatul ideal • Ai experienta in domeniul Call-Center minim 2 ani• Aptitudini de PR si atitudine prietenoasa• Experienta si ambitia de a avansa te recomanda• Ai atitudine de lider• Ai bune abilitati de comunicare si coordonare• Vorbesti limba engleza fluent• Te descurci cu operarea PC (folosim pentru managementul rezervarilor si biletelor vandute un soft dedicat, destul de complex, dar care iti usureaza munca) si cunosti pachetul Office (excel/word/outlook)Descrierea jobului ofera informatii cu privire la calendarul de evenimente folosind toate canalele de comunicare (telefonic / e-mail) participa activ in preluarea rezervarilor (inbound) si introducerea lor in sistem participa activ la confirmarea rezervarilor venite din mediul on-line (site, e-mail, aplicatie etc), verificand telefonic autenticitatea rezervarii, parcurgand procedura rezervarilor (outbound) participa activ la campaniie de fidelizare a clientilor urmareste si verifica in permanenta numarul de bilete vandute/evenimen
BERARIA H SRL

Operator Call Center


Candidatul ideal Iți dorești un job la care să îmbini într-o echipă tânără munca și profesionalismul?Dacă raspunsul este DA, vino să le pui în practică alături de echipa noastră!Firma BRM HOME SOLUTION aflată în Târgu Mureș angajează persoаnе pе postul de Opеrаtor Cаll center. Cautăm oameni dinamici și creativi care au abilități bune de comunicare și relaționare cu clieții și colegii. Experiența anterioară nu este obligatorie. Vino, în schimb, cu energie pozitivă, abilități de comunicare și de lucru în echipă.• Persoană comunicativă, activă, cu inițiativă, dornică de a învăță lucruri noi.• Atitudine pozitivă, capacitate foarte bună dе comunicare si relaționare, atât cu clienții, cât și cu colegii.• Atenție și ascultare activă.• Orientare in vederea soluționării clienților.• Empatie.• Cunoștințe minime dе calculator.Descrierea jobului Beneficii : · Contract de munca pe perioadă nedeterminată, condiții de muncă stabile.· Salariu fix + comision în functie de target-ul realizat.· Training
BRM HOME SOLUTION S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 217 de salarii introduse în Salario: 2900 RON/Luna

Operator Call Center


Candidatul ideal Cerinte: Cunostinte solide si experienta in vanzari Excelente abilitati de comunicare si relationare interpersonala Abilitati de vanzare si negociere Abilitatea de a asculta Persoana ambitioasa, organizata, - capacitatea de a rezolva rapid si corect problemele aparute Capacitatea de a prioritiza sarcinileDescrierea jobului Responsabilitati: Realizarea activitatii de vanzari prin telefon, cu indeplinirea lunara a obiectivelor de vanzari si incasari; Urmarirea platilor si efectuarea programarilor la plata pentru clientii alocati; Alocarea si garantarea creditelor comerciale acordate clientilor; Mentinerea unor relatii excelente cu clientii existenti si atragerea de noi clienti prin activitati de promovare;
PORTALPEAK TEHNOLOGIES S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 120 de salarii introduse în Salario: 3000 RON/Luna

Operator Call Center – Birou Dristor,​ Salariu 2500 net


Candidatul ideal Alatura-te echipei noastre si vei avea ocazia sa faci parte din una dintre cele mai dinamice echipe, sa te alaturi echipei noastre de tineri profesionisti.Care sunt beneficiile tale: Bonuri de masa de 30 de lei pe fiecare zi lucratoare - aproximativ 600 de lei pe luna Contract pe perioada nedeterminata Oportunitati de invatare si dezvoltare in cariera Modul de lucru la birou Spatiu de lucru modern, zona Baba Novac (metrou Dristor).Cum stii ca esti potrivit pentru echipa noastra? Esti o fire comunicativa, iti place sa interactionezi cu ceilalti si sa rezolvi probleme. Ai mai lucrat in call center (dar nu obligatoriu). Iti doresti sa inveti lucruri noi si sa te dezvolti cu proiectul din care faci parte. Esti disponibil sa incepi activitatea imediat sau in maximum 2 saptamani.Descrierea jobului Cum va arata ziua ta de lucru: Pe scurt: vei prelua sau efectua apeluri, vei rezolva solicitarile clientilor nostri intr-o maniera pozitiva si vei identifica interesul acestora pen
Confidenţial

Agent De Vanzari B2b - Telesales - Operator Call - Center - Telekom


Candidatul ideal Cautam persoane ambitioase pentru echipa de telesales-vanzare de servicii de telecomunicatii B2B Telekom- bune abilitati de comunicare si negociere; atitudine pozitiva;- capacitatea de a se adapta usor; punctualitate și rabdare;- coerenta si claritate in exprimarea verbala;- orientare spre atingerea rezultatelor.- sa aiba cunostinte operare PC (Word, Excel).- sa fie organizat si sa raspunda prompt la solicitarile clientilor;- experienta in domeniu nu este necesara dar poate constitui un avantajDescrierea jobului Ca specialist vanzari, rolul tău principal este să intelegi nevoile clientilor si sa ii ghidezi spre cea mai potrivita oferta disponibila in cadrul interactiunii telefonice.- prospectarea pietei business de telecomunicatii si IT- initierea de apeluri pentru identificarea nevoilor consumatorilor si gasirea solutiilor potrivite;- crearea oportunitatii de a vinde;- inregistrarea informatiilor in baza de date, utilizand programe specifice- orientare catre client si
UNIFIED TELECOM B2B S.​R.​L.​

Manager Relatii Clienti Persoane Fizice


Candidatul ideal Descoperă cine poți fi în povestea noastră!Când alegi mai mult decât banking, primești mai mult decât un job, pentru că #PeopleofBT înseamnă obiective comune, spirit de echipă și ajutor reciproc prin care construim împreună un viitor sigur.Dacă prezinți bune abilități de comunicare, ai o abordare comercială și dai dovadă de orientare către rezultate, ești persoana pe care o căutăm pentru acest rol.Pe lângă aceste atribute, ne-ar plăcea să mai constatăm că:-ești o fire adaptabilă la schimbările ce pot apărea în contextul în care ne aflăm;-ești o persoană autonomă, responsabilă și determinată;- ești un adevărat teamplayer;-ai abilități dezvoltate în vederea formării și menținerii de relații interumane.Descrierea jobului Vei avea nevoie de toate aceste lucruri deoarece un Manager Relații Clienți Persoane Fizice:Identifică nevoile clienților noștri persoane fizice și propune cele mai bune produse și servicii care să se plieze pe acestea;Menține relațiile cu clienții existe
BANCA TRANSILVANIA SA

Manager Relatii Clienti Persoane Fizice


Candidatul ideal Descoperă cine poți fi în povestea noastră!Când alegi mai mult decât banking, primești mai mult decât un job, pentru că #PeopleofBT înseamnă obiective comune, spirit de echipă și ajutor reciproc prin care construim împreună un viitor sigur.Dacă prezinți bune abilități de comunicare, ai o abordare comercială și dai dovadă de orientare către rezultate, ești persoana pe care o căutăm pentru acest rol.Pe lângă aceste atribute, ne-ar plăcea să mai constatăm că:-ești o fire adaptabilă la schimbările ce pot apărea în contextul în care ne aflăm;-ești o persoană autonomă, responsabilă și determinată;- ești un adevărat teamplayer;-ai abilități dezvoltate în vederea formării și menținerii de relații interumane.Descrierea jobului Vei avea nevoie de toate aceste lucruri deoarece un Manager Relații Clienți Persoane Fizice:Identifică nevoile clienților noștri persoane fizice și propune cele mai bune produse și servicii care să se plieze pe acestea;Menține relațiile cu clienții existe
BANCA TRANSILVANIA SA
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 543 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.