Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

543 Locuri de Munca Customer Care Representative - Joburi Customer Care Representative

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

543 Locuri de Munca Customer Care Representative - Joburi Customer Care Representative

Cauta printr-o varietate mare de joburi Customer Care Representative si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Customer Care Representative si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Manager Relatii Clienti Persoane Fizice


Candidatul ideal Descoperă cine poți fi în povestea noastră!Când alegi mai mult decât banking, primești mai mult decât un job, pentru că #PeopleofBT înseamnă obiective comune, spirit de echipă și ajutor reciproc prin care construim împreună un viitor sigur.Dacă prezinți bune abilități de comunicare, ai o abordare comercială și dai dovadă de orientare către rezultate, ești persoana pe care o căutăm pentru acest rol.Pe lângă aceste atribute, ne-ar plăcea să mai constatăm că:-ești o fire adaptabilă la schimbările ce pot apărea în contextul în care ne aflăm;-ești o persoană autonomă, responsabilă și determinată;- ești un adevărat teamplayer;-ai abilități dezvoltate în vederea formării și menținerii de relații interumane.Descrierea jobului Vei avea nevoie de toate aceste lucruri deoarece un Manager Relații Clienți Persoane Fizice:Identifică nevoile clienților noștri persoane fizice și propune cele mai bune produse și servicii care să se plieze pe acestea;Menține relațiile cu clienții existe
BANCA TRANSILVANIA SA

Manager Relatii Clienti Persoane Fizice


Candidatul ideal Descoperă cine poți fi în povestea noastră!Când alegi mai mult decât banking, primești mai mult decât un job, pentru că #PeopleofBT înseamnă obiective comune, spirit de echipă și ajutor reciproc prin care construim împreună un viitor sigur.Dacă prezinți bune abilități de comunicare, ai o abordare comercială și dai dovadă de orientare către rezultate, ești persoana pe care o căutăm pentru acest rol.Pe lângă aceste atribute, ne-ar plăcea să mai constatăm că:-ești o fire adaptabilă la schimbările ce pot apărea în contextul în care ne aflăm;-ești o persoană autonomă, responsabilă și determinată;- ești un adevărat teamplayer;-ai abilități dezvoltate în vederea formării și menținerii de relații interumane.Descrierea jobului Vei avea nevoie de toate aceste lucruri deoarece un Manager Relații Clienți Persoane Fizice:Identifică nevoile clienților noștri persoane fizice și propune cele mai bune produse și servicii care să se plieze pe acestea;Menține relațiile cu clienții existe
BANCA TRANSILVANIA SA

Manager Relatii Clienti Imm Si Corporate


Candidatul ideal Studii superioare economice finalizate cu licenta; Experienta relevanta, de minim 6 luni, in aria vanzarilor persoane juridice; Cunostinte de baza de contabilitate si analiza de risc; Cunostiinte de calculator - word, excel avansat; Cunostiinte de limba engleza – nivel mediu-avansat; Capacitate de organizare; Orientare catre client; Atentie la detalii; Responsabilitate; Permis auto si disponibilitate pentru activitate de teren; Intelegerea mediului de business din orasul respectiv.Descrierea jobului Dezvoltarea continua a portofoliului de clienti IMM si Corporate (Cifra de Afaceri > 1 mil. EUR, fara limita superioara); Administrarea si monitorizarea portofoliului de clienti IMM si Corporate in vederea identificarii, valorificarii oricaror nevoi financiare ale acestora si a cresterii profitabilitatii bancii; Cresterea satisfactiei clientilor, prin dezvoltarea si mentinerea unui relationship de calitate cu firmele din portofoliu; Promovarea imaginii bancii in segmentul v
PATRIA BANK S.​A.​

Agent Call Center/​ Ofiter Colectare Debite Full Time (8h)


Candidatul ideal CARIERA TA INCEPE CU NOI!Cautam colegi dornici sa invete, sa se afirme in cadrul companiei noastre prin calitatea muncii depuse, prin initiativa si entuziasm. Daca esti la inceput dе drum sau iti doresti o schimbare in cariera, noi iti oferim oportunitatea dе a te dezvolta in cadrul unei companii multinationale si dе a beneficia dе training-uri dе formare profesionala alaturi dе un colectiv tanar si un management participativ.- Abilitati dovedite dе negociere;- Putere dе convingere;- Foarte bune abilitati dе comunicare interpersonala;- Atentie la detalii;- Foarte bune abilitati dе organizare si prioritizare a activitatilor si timpului dе lucru;- Orientare catre rezultate;- Experienta in activitatea dе colectare debite/lucru cu clientii in regim dе call-center reprezinta un avantaj, dar nu este obligatorie;- Bune abilitati dе lucru cu calculatorul: Word, Excel, Outlook;- Atitudine pozitiva si orientata spre rezultate;- Disponibilitate dе a lucra in ture, full-time.Descr
KREDYT INKASO INVESTMENTS RO S.​A.​

Agent Relatii Clienti - Call Center


Candidatul ideal Excelente abilitati de comunicare (oral si scris) si relationare;Atitudine orientata catre client;Spirit de a lucra in echipa si atitudine pozotiva;Operare PC MS Office: nivel mediu;Rabdare si dorinta de a rezolva cu succes solicitarile primite.Descrierea jobului Analizarea cerintelor clientilor si acordarea de asistenta telefonica, pe email si chat, privind aspectele legate de comenzile efectuate sau potentiale;Monitorizarea permanenta a comenzilor de pe site, de la plasarea acestora pana la livrare si oferirea de servicii post-vanzare-retur;Realizarea diferitelor rapoarte privind solicitarile/reclamatiile din partea clientilor;Utilizarea tuturor instrumentelor informatice ale societatii pentru informarea corecta a clientilor (platforme curierat, platforma gestionare relatii client, sistem de gestiune)
SELLO BEAUTY S.​R.​L.​

Agenti Call Center Inbound Cu Limba Italiana Iasi


Candidatul ideal Pentru birourile din Iasi cautam personal cu nivel de limba italiana avansat, pentru urmatoarele pozitii deschise in cadrul companiei Open Mind :1. Agenti Call Center Inbound Sectorul Bancar;2. Agenti Call Center Inbound Sectorul Telecomunicatii;3. Operatori Call Center Inbound + Vanzari Sectorul Telecomunicatii.Esti resursa ideala daca ai: Abilitati excelente de comunicare si persuasiune; Cunostinte bune de limba italiana si competenta solida in utilizarea PC-ului; Abilitati excelente de invatare, dorinta de a te perfectiona si evolua profesional; Curiozitate si deschidere mentala si rabdare; Experienta anterioara de agent de call center inbound sau outbound vanzari, costituie un avantaj!Descrierea jobului Atributii si responsabilitati ale agentului de call center inbound: Gestionarea volumelor mari de apeluri primite de la clienti; Identificarea nevoilor clientilor, clarificarea si verificarea informatiile primite; Furnizarea de solutii viabile si rezolvarea probleme
SC OPEN MIND-GRUPPO OM SRL

Agent Call Center Business Vodafone Pentru Iasi


Candidatul ideal Agent Call Center Vodafone Business doar pentru orasul Iasi Reconnect, Partener Regional Vodafone, își mărește echipa de Consilieri Vânzări Business prin telefon ( Call Center )Dacă ești o persoană energică, motivată și atrasă de ideea de a interacționa cu business owneri și a le oferi cele mai bune soluții de comunicare, înseamnă că ești persoana pe care o căutam!Alături de echipa Reconnect si alaturi de VODAFONE îți vei dezvolta o carieră de succes în vânzări, iar noi te vom ajuta să fii cel mai bun!Ce trebuie să facă un Consultant vanzari Vodafone Business ?- Să identifice noi oportunități de business în vederea asigurării succesului strategiei de vânzări;- Să prezinte, să vândă prin telefon produsele și serviciilor Vodafone în scopul de a atinge targetul de vânzări pe segmentul business;- Să construiască relații puternice cu clienții în vederea vânzării prin telefon a produselor Vodafone și a creșterii satisfacției clientului;- Să monitorizeze activitatea competiți
RECONNECT EXPERT TELECOM S.​R.​L.​

Operator Call Center Vanzari Instalatii - Salariu Motivant


Candidatul ideal SCOPUL POZITIEIOperatorul call center are ca scop principal creșterea vânzărilor prin telefon, precum și dezvoltarea și menținerea relațiilor cu clienții pentru a atinge obiectivele de vânzări ale companiei.In prezent, departamentul de vanzari este format din 1 manager marketing si vanzari, 2 operatori call center, 2 agenti de vanzari si 2 operatori back office.COMPETENTEExperiență anterioară în domeniul vânzărilor.Comunicare și negociere prin telefon și email.Pricepere în tehnicile eficiente de vânzare și adaptabilitate la nevoile fiecărui client.Abilități impresionante de organizare și gestionare a timpului.Motivație pentru a depăși cu brio obiectivele de vânzări.Atitudine proactivă și dorință constantă de a învăța.Aptitudini solide în lucru în echipă.Descrierea jobului Ce vei face:Vei contacta potențiali clienți prin telefon și email, promovând produsele si serviciile noastre in domeniul instalatiilor de gaz.Vei prezenta cu încredere beneficiile produselor noastre.V
01 PROCONSTRUCTO TOP SERVICES GROUP SRL

Operator Call Center/​ Agent De Vanzari Bacau


Candidatul ideal Operator call center/ Agent de VanzariDescrierea jobului Operator call center/ Agent de Vanzari
RBK POSITIVE TEAM S.​R.​L.​

Agent Call Center Sediul Militari Si Galati


Candidatul ideal Cum stii daca echipa Mathaus este pentru tine?Ai abilitati excelente de comunicare verbala si scrisa;Iti place sa asculti activ si sa gasesti rapid solutiile potrivite;Esti organizat, adaptabil și iti place sa rezolvi provocările de zi cu zi inainte ca ele sa devina probleme;Esti un bun observator si acorzi atentie detaliilor;Ai o atitudine pozitiva si ii energizezi si pe cei din jurul tau;Stii sa lucrezi cu PC-ul, in mod special cu Microsoft Word si Excel;Ai experienta in lucrul cu clientii;Nu strica daca ai experiența sau cunostinte de baza în domeniul materialelor de constructii;Ai studii medii sau universitare.Descrierea jobului Ce o sa faci in echipa Mathaus?Preiei apelurile telefonice din call center;Gestionezi solicitarile primite din partea clientilor;Colaborezi cu colegi din alte departamente pentru a rezolva solicitarile primite din partea clientilor companiei;Prioritizezi sarcinile pentru a fi cat mai aproape de clientii nostri;Promovezi produsele si servici
ARABESQUE SRL

Operator Call Center


Candidatul ideal ALCAR WHEELBASE ROMANIA este in cautarea unui Customer Care Specialist (Agent Call-Center) pasionat de industria auto.Activitatea se desfasoara la sediul companiei.Sediul Alcar Wheelbase se afla in WDP Park, Stefanestii de Jos, Jud. Ilfov.Transportul este asigurat.Descrierea jobului SCOPUL POSTULUIOfera asistenta clientilor companiei, promoveaza si vinde proactiv produsele si serviciile companiei, identifica corect solicitarile clientilor, ofera raspunsuri profesioniste, se implica activ in rezolvarea problemelor semnalate de clienti.- Asigura comunicarea cu clientii prin toate mijloacele de comunicare disponibile (apeluri intrare, apeluri iesire – call-center, corespondenta scrisa - e-mail), conform procedurilor in vigoare, tratand cu profesionalism toate cererile;- Identifica corect nevoile clientilor;- Furnizeaza informatii generale (produse, servicii aditionale, preturi, date tehnice) sau personalizate (verificare client, modalitate de plata, valoarea facturii);- F
ALCAR WHEELBASE ROMANIA SRL

Media netă estimată pe baza celor 107 de salarii introduse în Salario: 3000 RON/Luna

Reprezentant Relatii Clienti – Call Center


Candidatul ideal Căutam coleg pentru echipa de Call Center! Îți dorești un job la care să îmbini munca în echipă cu profesionalismul? Dacă răspunsul este da, vino să le pui în practică alături de echipa noastră! Suntem dinamici, plini de energie și suntem în căutarea unui nou coleg care să ni se alăture. Dacă ești o persoană entuziastă, comunicativă și dornică să oferi cea mai bună experiență clienților, atunci avem locul potrivit pentru tine la certSIGN!Ce cautăm? Experiență anterioară în call center, dar nu este obligatoriu. Dacă ai abilități excelente de comunicare și ești dispus să înveți, ne dorim să te cunoaștem! Capacitatea de a lucra într-un mediu dinamic și solicitant, menținându-ți mereu calmul și profesionalismul Abilități solide de rezolvare a problemelor și atenție la detalii Excelente abilități de comunicare verbală și scrisă Capacitatea de a lucra în echipă și de a-ți asuma responsabilități.Descrierea jobului Cu ce te vei ocupa? Mai întâi vei învăța procesle și fluxurile
CERTSIGN SA

Customer Care & Relatii Clienti


Candidatul ideal Cum este persoana ideala pentru acest job? - Volubila, interactioneaza cu usurinta cu toti clientii.- Are abilitati excelente de comunicare, prezentare si negociere.- Proactiva- concentrata pe gasirea unor solutii rapide pentru satisfactia clientului.- Atitudine pozitiva, dorinta de a invata, entuziasmul si abilitatile de rezolvare a problemelor sunt cu siguranta o necesitate- Experienta anterioara pe un post similar reprezinta un avantaj- Are cunostinte basic de MS Office (Outlook, Word, Excel, Power Point;)- Acuratete si eficienta in indeplinirea taskurilor, bune abilitati de prioritizare si time management- Persoana dinamica, optimista, orientata spre rezultate- Spirit de echipa, colegialitate si implicare activa in actiunile colectiveDescrierea jobului Suntem o companie mica, dar cu o misiune mare! De aceea ne nedorim ca persoana care ni se va alatura, sa aibe acelasi tip de ambitii, pentru a putea sa ne atingem toate obiectivele impreuna. Fiecare membru al echipei
ENROUSH S.​R.​L.​

Manager Relatii Clienti Micro (sebes,​ Cluj,​ Turda)


Candidatul ideal Ce te va ajuta să ai succes Bune abilitați de negociere și de comunicare; Orientare către client și capacitatea de a găsi rapid soluții; Capacitatea de a analiza situații financiare și de cash-flow; Studii superioare, de preferat în domeniul economic; Experiență de minim 2 ani în instituții financiar-bancare.Descrierea jobului Despre echipa noastraSuntem cei care reinventeaza bankingul in fiecare zi prin solutii de digitalizare, educatie financiara si finantare sustenabila. Anual, 1 din 5 romani isi cumpara o locuinta folosind serviciile si produsele BCR si 1 din 6 romani acceseaza credite pentru nevoi personale.Suntem cel mai bun angajator in banking conform platformei undelucram.ro in anul 2023 si detinem recordul Guiness Book pentru “Cea mai mare lectie de educatie financiara”.Cum vei contribui Identifici cerintele clientilor si oportunitatile de vanzare, prin activitati de cross-selling; Promovezi si vinzi produsele si serviciile bancii si ale subsidiarelor; Asigur
BANCA COMERCIALA ROMANA SA

Consultant Call Center


Candidatul ideal AMICredit angajeaza consultant senior produse bancare!A vinde nu este o meserie, ci o arta! Arta de a te pune in locul potentialului client si de a intelege ceea ce simte si ceea ce gandeste el.Asteptam sa ni se alature companiei toti cei care:- Se definesc prin profesionalism si maturitate in gandire- Actioneaza cu responsabilitate- Doresc sa evolueze in cariera- Nu se multumesc doar cu un salariu de baza si vor sa castige mai mult pe baza rezultatelor- Inteleg ca tehnologia este un ajutor si nu le e frica sa dobandeasca noi notiuni tehniceDescrierea jobului Ce ne dorim de la tine?- sa contactezi clientii care solicita serviciile noastre si sa le propui produsele de creditare;- sa oferi cu profesionalism cele mai bune solutii la nevoile clientilor;- sa tii legatura cu ei pe tot parcursul procesului de creditare, sfatuindu-i cu pasii pe care ii au de facut.- sa fii responsabil si sa abordezi cu maturitate ceea ce ai de facut.Ce iti oferim?- un venit net format din sala
BANKING BY AMICREDIT S.​R.​L.​

Reprezentant Relatii Clienti Junior


Candidatul ideal Groupama Asigurări își mărește echipa de profesioniști!Căutăm un coleg nou care poate aduce un plus-valoare echipei actuale de Relații Clienți – Asigurări Generale. Dacă stabilitatea, colectivul și oportunitățile de dezvoltare ale unui lider de piață sunt obiectivele tale, atunci te invităm să aplici.Căutăm Reprezentant Relatii Clienti Junior cu: Studii medii (studiile superioare constituie avantaj); Experiență pe un post similar în relații clienți, tele-sales sau în domeniul asigurări constituie avantaj; Dexteritate în utilizarea calculatorului și a diverse aplicații informatice specifice; Limba engleză - nivel începător; Skill-uri foarte bune de comunicare; Excelente abilități interpersonale în relaționarea cu clienții; Atenție la detalii și empatie sporită față de clienți; Abilități bune de gestionare a timpului cu o capacitate dovedită de a respecta termenele limită; Disponibilitate crescută la învățare.Descrierea jobului Ce face Reprezentantul Relatii Clienti Juni
GROUPAMA ASIGURARI S.​A.​

Reprezentant Clienti - Call Center


Candidatul ideal Ne-am dezvoltat impreuna si am devenit unul dintre cei mai importanti dealeri auto Mercedes-Benz din Romania!Acest job ti se potriveste daca ai: Abilități foarte bune de comunicare și relaționare: vorbit și scris (telefon, web, chat și e-mail); Atitudine pozitivă, proactivă - orientare către client; Abilități foarte bune de organizare și prioritizare a sarcinilor zilnice; Cunoștințe foarte bune de utilizare PC (pachetul Microsoft Office în special Excel, e-mail, interfețe online) Absolvent(ă) a unei forme de învățământ medii; Limba engleză- nivel conversaționalDescrierea jobului Rolul job-ului: Preluarea, gestionarea si redirectionarea tuturor apelurilor telefonice venite prin intermediul numarului de call-center si a mesajelor si solicitarilor venite prin intermediul site-ului Autoklass; Efectuarea programarilor sau reprogramarilor clientilor pentru reparatia autovehiculelor in service sau test-drive; Preluarea feedback clienti; Ofera suport departamentului Marketing
AUTOKLASS CENTER SRL

Consultant Call Center


Candidatul ideal Cautam eroul modern care lupta impotriva masinii de cafea, a tonului de apeluri si a melodiei de asteptare repetitiva, echipat cu un zambet contagios si o doza sanatoasa de energie. Acest erou va fi capabil să accepte responsabilitatea de a rezolva eficient problemele, reclamațiile și întrebărileutilizatorilor, menținând satisfacția utilizatorilor RetuRO, oferind suport si rezolvand situatia cu brio .Descrierea jobului In timp ce infrunta valurile de cereri ale utilizatorilor, eroul nostru se transforma intr-un maestru al diplomatiei si trebuie sa tina piep si urmatoarelor task-uri : Recepționarea apelurilor : Primirea apelurilor de la utilizatori sau potențiali utilizatori care solicită informații, asistență sau suport în legătură cu platforma RetuRO . Oferirea de asistență și suport clienților: Răspunderea la întrebări, oferirea de informații despre procedurile sau serviciile companiei, soluționarea problemelor și rezolvarea reclamațiilor clienților. Înregistrarea și
RETURO SISTEM GARANIE RETURNARE S.​A.​

Operator Call Center


Candidatul ideal Abilitati foarte bune de organizare, comunicare, prezentare si relationare cu oamenii;Atitudine proactiva si increzatoare;Spirit de observatie si capacitate de a face analiza comportamentala;Dorinta de a excela in cariera.Descrierea jobului Angajamentul vine din ambele directii, asa ca iata ce îți oferim si noi la schimb : Un job USOR, sunam clientii pentru a le propune vizualizarea prezentarii produsului nostru (te vei dezvolta foarte mult pe partea de comunicare si relaționare) ;📝 Un COLECTIV TANAR si SUPER DRAGUT, pregatit sa te ajute sa te integrezi si sa inveti cat mai usor;🌈 Un PLAN de CARIERA, fie ca iti doresti sa cresti ierarhic sau doar sa castigi mai mult, avem mereu oportunitati deschise pentru colegii nostrii pe pozitii de conducere sau management;📈 Program de 5 ZILE full time(8 ore) sau part time(4 ore) de luni pana vineri;📋 3 vacante pe an in locatii de top impreuna cu partenera/ul decontate de companie la atingerea targetului trimestrial;💰 Un loc d
PRODIL S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 127 de salarii introduse în Salario: 3000 RON/Luna

Sales Customer Support


Candidatul ideal Sales Customer SupportDepartament „Women's Health Care”(fertilizare-in-vitro & obstetrică-ginecologie)CERINȚE:Studii superioare finalizate (chimie, biochimie, biologie, inginerie medicală etc.);Limba engleză nivel intermediar/avansat (scris și vorbit);Pachet Microsoft (obligatoriu);Experienţă profesională (minim 1 an pe o pozitie similara);Permis auto, categoria B (avantaj).Descrierea jobului Înregistrarea și monitorizarea comenzilor; Întocmirea ofertelor tehnico-financiare; Verificarea complianțelor/specificațiilor tehnice pentru licitații; Gestionarea documentelor aferente produselor pe care le comercializăm; Acordarea de suport echipei de vânzări în activitățile administrative și de raportare; Prospectarea clienților în vederea extinderii portofoliului actual; Gestionarea și actualizarea bazelor de date (clienți și produse).Sediul firmei: Șoseaua Odăi nr. 207 A, sector 1, București.Program de lucru: luni – vineri, interval 07:30 – 16:00.BENEFICII: Pachet salaria
X LAB SOLUTIONS SRL
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 543 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.