Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

263 Locuri de Munca HR Specialist - Joburi HR Specialist

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

263 Locuri de Munca HR Specialist - Joburi HR Specialist

Cauta printr-o varietate mare de joburi HR Specialist si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi HR Specialist si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Hr Specialist


Candidatul ideal HR SpecialistDescrierea jobului HR Specialist
PRIMARK MAGAZINE S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 103 de salarii introduse în Salario: 5000 RON/Luna

Hr Specialist


Candidatul ideal Sa ai disponibilitatea de a lucra de la sediul clientului (Luni-Vineri) Studii superioare finalizate Certificarea de absolvire a unui curs acreditat de “Inspector resurse umane” (sau in curs de obtinere) Minim 3 ani experienta in domeniul administrarii de personal Cunostinte de utilizare a aplicatiilor Microsoft Office Cunostinte foarte bune a prevederilor legislatiei muncii in vigoare Cunostinte avansate de limba englezaDescrierea jobului Intocmirea si administrarea dosarelor de personal ale angajatilor Asigurarea primirii tuturor documentelor din dosarul de personal, in conformitate cu procedurile stabilite la locul de munca Gestionarea contractelor de munca, actelor aditionale, documentelor privind incetarea contractului de munca si altor documente specifice legislatiei muncii si securitatii sociale Pregatirea si distribuirea fluturasilor de salariu catre angajatii clientului, respectand termenele agreate Inregistrarea si actualizarea permanenta in programele specif
ACCACE SRL

Media netă estimată pe baza celor 101 de salarii introduse în Salario: 5000 RON/Luna

Hr Specialist


Candidatul ideal We are looking for a passionate HR Specialist to join our team and manage all human resource procedures. As an HR specialist, your primary responsibility will be that of recruiting new coworkers for our team and preparing and administrating personnel files. Descrierea jobului RESPONSIBILITIES Preparation and administration of personnel files; Preparation of employment documents (job descriptions, labor contracts, additional documents, etc.), as well as drafting various documents solicited by the employees; Ensuring day-to-day HR administration support to employees and management; Responsible for the entire recruiting process (posting job advertisements, candidate screening, scheduling interviews, participating in or conducting interviews, and providing feedback to candidates); Active participation in the development and improvement of HR processes and policies regarding different HR activities; Manage onboarding and exit interview process for employees; Organization an
SEVIO SOLUTIONS SRL

Media netă estimată pe baza celor 158 de salarii introduse în Salario: 5000 RON/Luna

Hr - Specialist Resurse Umane


Candidatul ideal HR - specialist resurse umane Peste 5 ani de experiență în Resurse umane / PsihologieCandidatul Ideal- Experiență anterioara administrare personal, minim 5 ani;- Absolvent/a studii superioare;- Cunoștințe avansate de legislația muncii;- Cunoștințe MS Office (in special Excel si Word) la nivel mediu-avansat;- Persoana responsabila, dinamica, orientata spre îndeplinirea obiectivelor complet, corect si la termenele stabilite;- Atitudine profesionala, integritate, capacitate de organizare si planificare;- Competente de comunicare si relaționare;Descrierea jobului - NU se ocupa de salarizare si de interviuri de personal- Fluctuatia de personal la nivel de saptamana este de 3-5 persoane- Intocmeste contractele de munca, deciziile si actele adiționale privind relațiile de munca ale salariaților;- Pregăteste şi arhiveaza acte legate de contractul de muncă al angajaților, intocmeste fise de post, modificări salariale, rapoarte disciplinare, concedii medicale si alte documente s
OK GUARD SRL

Hr - Specialist Resurse Umane


Candidatul ideal HR - specialist resurse umane Peste 5 ani de experiență în Resurse umane / PsihologieCandidatul Ideal:- Experiență anterioara administrare personal, minim 5 ani;- Absolvent/a studii superioare;- Cunoștințe avansate de legislația muncii;- Cunoștințe MS Office (in special Excel si Word) la nivel mediu-avansat;- Persoana responsabila, dinamica, orientata spre îndeplinirea obiectivelor complet, corect si la termenele stabilite;- Atitudine profesionala, integritate, capacitate de organizare si planificare;- Competente de comunicare si relaționare;Descrierea jobului - NU se ocupa de salarizare si de interviuri de personal- Fluctuatia de personal la nivel de saptamana este de 3-5 persoane- Intocmeste contractele de munca, deciziile si actele adiționale privind relațiile de munca ale salariaților;- Pregăteste şi arhiveaza acte legate de contractul de muncă al angajaților, intocmeste fise de post, modificări salariale, rapoarte disciplinare, concedii medicale si alte documente
OK CREDO CONS SRL

Hr Specialist- Bolintin Deal


Candidatul ideal At least 5+ years of experience in a similar position; Driving license, nice to have; Experience working with human resources principles, practices and procedures, Human Resources laws and regulations; Fluency in English language (reading, writing and speaking); PC Skills: Word, Excel, PowerPoint, Outlook, HRIS applications, etc.; Integrity, responsibility and motivated by the organizational values; Interpersonal skills for interacting with management and employees on employee relations issues; Communication and negotiation skills for communicating and resolving grievance issues; Organization and time management skills; Ability to prioritize and meet deadlines; Ability to maintain high level of confidentiality regarding employee informationDescrierea jobului Supports HR Department by administering the company's employee relations programs, policies and procedures ensuring compliance with all legal regulations and their uniform application for Blue Collar employees
KUEHNE NAGEL S.​R.​L.​

Hr Specialist


Candidatul ideal Atuu-rile tale sunt empatia și comunicarea, atenția la detalii, ai abilități de analiză și iți plac cifrele?Inseamnă că ne potrivim și te asteptăm în echipa noastră!Ce ne așteptăm de la tine: Să ai experiență de 3 – 5 ani pe o poziție similară Să fii o persoană comunicativă, organizată, diplomată, cu spirit de echipă și inițiativă Să te poți adresa în limba engleză Ne așteptăm să îți fie ușor să utilizezi sistemele IT, iar efortul să fie susținut de studii finalizate în domeniul resurselor umane, economic, drept sau sociologie/ psihologie Să ai o bună cunoaștere a legislației și a proceselor de resurse umane și salarizare Cunoștinte de operare într-o aplicație de resurse umane și salarizare – WizOne & WizSalary reprezintă un avantaj.Descrierea jobului Cu ce te vei ocupa:Vei asigura activitațile legate de administrarea de personal și salarizarea din cadrul societătii in conformitate cu politicile firmei și cu legislația specifică în vigoare.În detaliu, HR Specialist-ul:
NHR AGROPARTNERS SRL

Media netă estimată pe baza celor 149 de salarii introduse în Salario: 5000 RON/Luna

Hr Specialist - Salarizare


Candidatul ideal ManpowerGroup Romania recruteaza pentru pozitia de HR Specialist - Salarizare, pentru clientul sau, un important producător de motoare și ansambluri mecanice.Locatie: BucurestiCerinte:Studii superioare finalizate (profil economic, tehnic, umanist)Experienta in recrutare – minim 3 ani;Experienta in administrare personal;Cunostinte solide privind legislatia muncii;Limba engleza la nivel avansat;Certificat Inspector Resurse Umane;Certificare Formator – avantaj.Descrierea jobului Responsabilitati:Derularea proceselor care asigură resursele umane necesare realizării obiectivelor strategice ale companiei;Identificarea și recrutarea potențialilor candidați, conceperea si postarea anunţurile de recrutare;Colectarea documentelor necesare la angajare si realizarea dosarului de personal;Intocmirea deciziilor necesare, ca urmare a miscarilor angajatilor companiei (angajare, modificare post, modificare loc de munca, incetare a activitatii, etc.);Calculeaza lunar indicatorii de perf
MANPOWER

Hr Specialist With German (new Team)


Candidatul ideal Professional experience preferably within HR area Very good German (min. B2 level) & at least good English Experience working in a GBS / Shared Services work environment is highly desirable PC Literate (MS Office and Workday user knowledge will be an asset) Attention to detail Ability to maintain absolute discretion and confidentiality Good, professional communication skills Workday system (nice to have)Descrierea jobului Start something great today. Go Goodyear!A unique opportunity to join our Goodyear Team at an exciting time of consolidating HR processes and building a new HR Operations team!Main Duties And Responsibilities Document administration in relation to employee life cycle events like contracts, addenda, exits and certificates Maintain personal files in line with legal requirements & accurately maintain employee master data in HR Systems HR project management (participating in HR knowledge transfer & process improvement projects) Support HRSSC and HRBPs on
GOODYEAR OPERATIONS ROMANIA S.​R.​L.​

HR Specialist


Scurta descriere a companiei Electromontaj este o companie globală de construcții-montaj, cu sediul în România, cu proiecte în întreaga lume. Proiectăm, construim, transformăm şi menţinem infrastructura pentru distribuţia inteligentă a energiei electrice. Cerinte Bună,Bine ai venit pe pagina noastră.Colegii noștri din departamentul HR te așteaptă dacă ai:- Studii superioare finalizate- Experiența pe poziții similare – minim 3 ani- Cunoștințe solide privind legislația muncii- Cunoașterea sistemului de operare Charisma HCM constituie un avantajDe asemenea, abilități de comunicare, de a rezolva probleme și de a veni cu soluții constructive, atitudinea proactivă, abilitatea de la lucra în echipă, orientarea spre rezultate și încadrarea în termene limită sunt alte calități pe care colegii noștri le apreciaza. Responsabilitati Ce vei face la noi?- Gestionarea activităților și proceselor de administrare de personal;- Întocmirea contractelor de muncă pentru angajați, a actelor adiționale privi
Electromontaj

Media netă estimată pe baza celor 316 de salarii introduse în Salario: 4800 RON/Luna

HR Specialist


Scurta descriere a companiei Prin prisma succesului inregistrat de-a lungul celor peste 6 ani de activitate, compania Cegedim Service Center are peste 450 de angajati (septembrie 2023) care ne-au ales ca sa construim impreuna un centru de excelenta operationala. Oferim un mediu de lucru placut, dinamic, plin de oportunitati, in care initiativa fiecarui coleg este incurajata si apreciata.Cegedim ofera solutii creative si eficiente pentru a raspunde nevoilor de business ale clientilor, satisfactia lor fiind pe loc prioritar pentru noi.Vocatia noastra este de a CREA echipe profesioniste, de a SPORI competentele angajatilor noștri pentru a le oferi oportunitati reale de dezvoltare si parcursuri de crestere in cariera si, in final, de a ne CONSTRUI propria identitate Cegedim Service Center in Romania! Cerinte Compétences:• une expérience précédente dans le domaine administratif – constitue un avantage• Bonnes aptitudes de communication en français – B2 (interaction avec les collègues en Fra
Cegedim Service Center

Media netă estimată pe baza celor 622 de salarii introduse în Salario: 4800 RON/Luna

HR Specialist - Salarizare


Scurta descriere a companiei De peste 70 de ani, ManpowerGroup reprezinta puntea de legatura intre milioane de persoane si piata muncii, prin brandurile sale Manpower, Experis, ManpowerGroup Solutions si Right Management. Compania este prezenta pe piata din Romania din 2003, iar in acesti ani peste 400 de clienti si zeci de mii de candidati au avut incredere in noi pentru a le oferi flexibilitatea, agilitatea, talentele, competentele si oportunitatile de care au nevoie. Indiferent daca va aflati la inceput de drum, sau sunteti profesionisti experimentati, brandurile ManpowerGroup va pot oferi oportunitatile potrivite de a va dezvolta, a dobandi noi abilitati si competente, a fi expusi la proiecte pline de provocari si a creste profesional. Cerinte ManpowerGroup Romania recruteaza pentru pozitia de HR Specialist - Salarizare, pentru clientul sau, un important producător de motoare și ansambluri mecanice.Locatie: BucurestiCerinte:Studii superioare finalizate (profil economic, tehnic, uma
ManpowerGroup Romania

Hr Specialist


Candidatul ideal Candidatul Ideal: Are cel putin un an de experienta in HR Este empatic, cu calitati de comunicare eficienta si clara atat verbal, cat si in scris Are abilitatea de a înțelege profilul companiei noastre si a colegilor pe care ii avem in firma si de care avem nevoie pe viitor Detine skills-uri organizatorice atat a resursei de timp, cat si a celei umane si atentie la detalii Are abilitatea de a lucra cu profesionalism, integritate si confidentialitate Descrierea jobului Suntem in cautare de HR specialist care sa: Poata gestiona nevoia de personal a firmei si sa conduca campanii de recrutare independent pe diferite nivele si pozitii in firma Colaboreze cu departamentele din firma si sa inteleaga care sunt abilitatile si competentele necesare pentru posturile disponibile aferente fiecarui sector Va cauta cele mai bune metode si canale de recrutare, in functie de pozitia disponibila si de bugetul stabilit pentru recrutare si pentru angajare Va posta anunturi de recrutare, v
HELPSHIP S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 151 de salarii introduse în Salario: 5000 RON/Luna

Hr Specialist


Descrierea jobului Bună, Bine ai venit pe pagina noastră. Colegii noștri din departamentul HR te așteaptă dacă ai:Studii superioare finalizateExperiența pe poziții similare – minim 3 aniCunoștințe solide privind legislația munciiCunoașterea sistemului de operare Charisma HCM constituie un avantaj De asemenea, abilități de comunicare, de a rezolva probleme și de a veni cu soluții constructive, atitudinea proactivă, abilitatea de la lucra în echipă, orientarea spre rezultate și încadrarea în termene limită sunt alte calități pe care colegii noștri le apreciaza. Ce vei face la noi?Te vei ocupa de:Gestionarea activităților și proceselor de administrare de personal;Întocmirea contractelor de muncă pentru angajați, a actelor adiționale privind modificările survenite, deciziile privind încetarea contractelor de muncă;Eliberarea adeverințelor solicitate de angajați (de vechime, de stagiu cotizare 6 luni, pentru concediu de creștere și îngrijire copil, adeverințe de șomaj, etc)Gestionarea dosar
ELECTROMONTAJ S.​A.​

Media netă estimată pe baza celor 158 de salarii introduse în Salario: 5000 RON/Luna

Hr - Specialist Resurse Umane


Candidatul ideal - Experiență anterioara administrare personal, minim 10 ani;- Absolvent/a studii superioare;- Cunoștințe avansate de legislația muncii;- Cunoștințe MS Office (in special Excel si Word) la nivel mediu-avansat;- Persoana responsabila, dinamica, orientata spre îndeplinirea obiectivelor complet, corect si la termenele stabilite;- Atitudine profesionala, integritate, capacitate de organizare si planificare;- Competente de comunicare si relaționare;Descrierea jobului - Intocmeste contractele de munca, deciziile si actele adiționale privind relațiile de munca ale salariaților;- Pregăteste şi arhiveaza acte legate de contractul de muncă al angajaților, modificări salariale, rapoarte disciplinare, concedii medicale si alte documente similare;- Gestioneaza dosarele de personal;- Inregistrează in Revisal noii angajați, modificări de contract, inchidere contracte, conform legii;- Intocmeste adeverințe, tine evidența concediilor, învoirilor şi absențelor nemotivate;- Se ocupa de re
OK CREDO CONS SRL

Agent De Vanzari


Candidatul ideal Cautam AGENT DE VANZARI pentru o firma de productie si lucrari din tamplarie PVC cu peste 20 de ani experienta. Produsele si serviciile sunt realizate folosind utilaje performante la standarde europene.Educaţie solicitată: Studii mediiExperienţă solicitată: 1 anDescrierea jobului Atributii:Deservește clienții prin vânzarea de produse și satisfacerea nevoilor cliențilorObține comenzi noiAjustează conținutul prezentărilor de vânzăriRealizeaza rapoarte zilnice de apel, planuri de lucru săptămânale și analize lunare și anualeMonitorizează concurența prin adunarea informațiilor actuale ale pieței despre prețuri, produse, produse noi, programe de livrare și tehnici de comercializareRecomandă schimbări în produse, servicii și politici prin evaluarea rezultatelor și a evoluțiilor competitiveRezolvă plângerile clienților prin investigarea problemelor, dezvoltarea de soluții, pregătirea rapoartelor și făcând recomandări conduceriiImplicat pe parcursul intregului proces de vanzar
HR SPECIALISTS SRL

Media netă estimată pe baza celor 3461 de salarii introduse în Salario: 3500 RON/Luna

Asistent resurse umane


Companie verificată
Aplica rapid
Salariu De la 2800 până la 3500 LEI pe lună
Clarismart Consulting recruteaza personal pentru postul de Asistent resurse umane, la companie aflata in plina dezvoltare, din Timisoara. Responsabilități-Programarea întâlnirilor și organizarea documentelor-Menținerea și actualizarea bazelor de date- Asigurarea unei comunicări eficiente între departamente. Beneficii:-salariu fix-tichete de masa-asigurare medicala-oportunitati de invatare Cerințe:-Student/ absolvent de studii superioare-Experiență anterioară nu este necesara-Abilități excelente de comunicare verbală și scrisă-Capacitatea de a lucra într-un mediu dinamic și de a gestiona mai multe sarcini simultan-Orientare către detalii și atenție la precizie-Abilități bune de organizare și gestionare a timpului SC Clarismart Consulting SRL proceseaza datele personale in scopuri de recrutare, respectand politica de protectie a datelor cu caracter personal. Prin aplicarea la acest post, va exprimati acordul privind aceasta procedura.
Clarismart Consulting SRL

Inspector Resurse Umane /​ Specialist Hr


Candidatul ideal - cunostinte solide legislatia muncii;- atestat inspector /specialist resurse umane;- cunostinte solide Excel si limba engleza;- abilitati de comunicare si relationare;- experienta intr-o pozitie similara constituie avantaj;- Excelente abilitati de comunicare si organizare, nivel inalt de implicare si responsabilitate, abilitati specifice (lucru cu cifrele), atentie la detalii;- Atitudine proactiva, lucru in echipa.Descrierea jobului - Intocmeste si administreaza dosarele de angajare, contractele de munca, actele aditionale si documentele specifice departamentului de resurse umane;- Inregistreaza informatii in REVISAL;- Intocmeste adeverinte de vechime in munca pentru toti salariatii companiei;- Intocmeste corect, complet si la timp deciziile de incetare a raporturilor de munca;- Raspunde de intocmirea dosarelor de pensionare pentru salariatii companiei;- Raspunde de evidenta suspendarilor temporare a contractelor individuale de muncă;- Raspunde de efectuarea procesulu
PALMEX CM SRL

Specialist Resurse Umane /​ Hr Admin


Candidatul ideal Suntem in cautarea unui profesionist in domeniul resurselor umane care sa intregeasca echipa noastra. Ne dorim alaturi o persoana pasionata, care sa aiba capacitatea de a indeplini atributiile mentionate in acest anunt. Oferim pachet salarial atractiv, beneficii motivante, un mediu de lucru placut si dinamic unde se pot acumula cunostinte si dobandi o bogata experientaAbsolvent de studii superioare;Curs de Inspector Resurse Umane;Experiență minimă în domeniul resurselor umane;Atitudine proactivă și capacitatea de a lua decizii;Capacitatea de a lucra atât individual, cât și în echipă;Cunoștințe bune de utilizare a pachetului MS Office (Word, Excel);Cunoștințe de operarea soft-urilor de specialitate, constituie avantaj cunoașterea soft-ului Colorful;Foarte bune abilități de comunicare și relaționare, organizatorice, de prioritizare a timpului și de analiză;Gestionarea procesului de recrutare și selecție pentru posturile alocate.Descrierea jobului Administrare personal:Ge
AMANET GOLD SERVICES S.​R.​L.​

Inspector Resurse Umane


Candidatul ideal Studii superioare finalizate. Minim 2 ani de experienta pe un post similar. Atestat de inspector resurse umane. Cunostinte de legislatia muncii. Cunostinte de operare MS Office (word, excel obligatoriu) si REVISAL.Descrierea jobului RESPONSABILITATI: Inregistreaza in REVISAL documentele de personal ( contracte individuale de munca, acte aditionale, decizii). Administreaza dosarele de personal. Mentine relatia cu ITM Bucuresti. Gestioneaza bazele de date cu/despre angajati (situatii concedii, deduceri personale, cursuri formare profesionala, baze de date interne). Intocmeste CIM/AA/Decizii de incetare/Adeverinte de vechime. Intocmeste documentatia necesara procedurii de cercetare disciplinara. Intocmeste diverite tipuri de adeverinte pentru salariatii firmei. Intocmeste/reactualizeaza fisele de post ale angajatilor. BENEFICII: Salariu lunar; Bonuri de masa; Decontare abonament metrou si RATB; Asigurare medicala clinica privata.
ASGO TELECOM SRL

Media netă estimată pe baza celor 351 de salarii introduse în Salario: 3800 RON/Luna

Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 263 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Cautari populare
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.