Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

263 Locuri de Munca HR Specialist - Joburi HR Specialist

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

263 Locuri de Munca HR Specialist - Joburi HR Specialist

Cauta printr-o varietate mare de joburi HR Specialist si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi HR Specialist si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Specialist Salarizare Si Resurse Umane


Candidatul ideal - Absolvent de studii superioare;- Minimum 3 ani experienta in administrare si salarizare;- Cunostinte ale proceselor si procedurilor standard de resurse umane;- Cunostinte legislative – cunostinte ale Codului Muncii;- Cunostinte de operare PC (MS Office - Word, Excel, Outlook);- Abilitati de comunicare si relationare interumana;- Capacitate de organizare si planificare a sarcinilor si prioritatilor;- Persoana ordonata, analitica, pragmatica.Descrierea jobului Responsabilitati:- Intocmeste actele aditionale, documentele de angajare/ incetare ale contractului contractului individual de munca;- Verifica, corecteaza si valideaza pontajele;- Intocmeste si transmite comanda tichetelor de masa;- Intocmeste rapoartele necesare calculului salarial;- Verifica calculul drepturilor salariale si al contributiilor unitatii;- Actualizeaza in permanenta modificarile legislative in procedurile interne ale companiei;- Opereaza la timp modificarile salariale;- Intocmeste dosarul de recu
AUGSBURG INTERNATIONAL IMPEX SRL

Hr Business Partner - Michelin Zalau


Candidatul ideal Suntem în căutarea unui HR Development Partner pentru a se alătura echipei noastre de HR.Misiunea acestui rol este să acționeze ca partener pentru angajați, echipe și manageri, contribuind la dezvoltarea lor în cadrul unui perimetru definit.Descrierea jobului Responsabilități: Încurajează dezvoltarea competențelor pentru a optimiza performanța individuală și colectivă, în conformitate cu nevoile pe termen scurt și lung ale companiei. Oferă suport managerilor și membrilor echipei în toate procesele departamentului de personal, utilizând expertiza rețelei HR când este necesar. Garantează respectarea politicilor și regulamentelor interne și externe, precum și a reglementărilor legale în vigoare. Sprijină managerii în îmbunătățirea calității managementului și promovează mobilitatea profesională internă. Administrează procesul de mediere și asigură soluționarea completă a tuturor cazurilor, indiferent de calea de recurs.Realizări cheie așteptate: Sprijinul acordat manageril
MICHELIN ROMANIA S.​A.​

Hr Generalist With French


Candidatul ideal Your career is about what you want to be and who you want to be. It’s about bringing your skills, curiosity and best true self to work.In Accenture Operations we rethink the way people work and businesses perform by harnessing the power of rich data for decision-making, innovative technology, and advanced machine intelligence.In an era where people are critical to success, join a team that prioritizes human ingenuity and fosters a workforce where technology elevates people (not the other way around), freeing them up for more creative thinking and exciting work.By being part of our team, you will work from Monday to Friday, 09:00-18:00 in a remote/hybrid setup.Skills that make your work successful: You have minimum B2 French& English language skills; You have 1-2 years experience in HR area OR you are a junior candidate who wants to learn from our professional; You communicate easily; You are a team-player; You can solve urgent matters; You are reliable and proactive.De
ACCENTURE SERVICES SRL

Reprezentant Vanzari Prin Telefon Ms,​ Hr


Candidatul ideal Experienta pe un post similar minim 1 an.Studii medii/superioare finalizare.Bune abilitati de comunicare si negociere.Capacitatea de a lucra in echipa.Abilitati tehnice: MS Office, nivel mediu.Descrierea jobului - mentine si dezvolta relatiile cu farmaciile partenere.- preia comenzile de la clienti si promoveaza ofertele companiei.- contacteaza zilnic prin telefon farmaciile alocate cu o frecventa prestabilita.- indeplineste cu succes obiectivele de vanzari.- se oferta pachet salarial motivant plus bonusuri de performanta.
FOR PHARMA SRL

Specialist Hr Admin & Payroll


Candidatul ideal • Experiență în activitatea de administrare personal și salarizare într-o firma de producție;• Minim 5 ani experiență;• Cunoștințe foarte bune privind legislația muncii;• Cunoașterea la nivel avansat a pachetului MS Office (Excel, PowerPoint);• Cunoașterea limbii engleze sau franceză la nivel avansat;• Spirit de echipă.Descrierea jobului • Întocmirea contractelor individuale de muncă, precum și gestionarea dosarelor de personal ale angajaților;• Întocmirea și transmiterea REVISAL;• Menținerea și actualizarea bazei de date cu angajații;• Calcularea drepturilor salariale conform pontajului, contractelor de muncă, politicii firmei și legislației în vigoare;• Gestiunea pontajelor;• Gestiunea activității de Payroll (sisteme de bonusare, prime, ore suplimentare);• Ținerea evidenței concediilor de odihnă și a concediilor medicale;• Întocmirea rapoartelor privind activitatea de Admin. & Payroll.• Menținerea relației cu instituțiile de stat (ITM, Administrația Financiară, Casă
SOMAREST

Hr Business Partener


Candidatul ideal Studii superioare finalizate Experiență în organizarea și livrarea de training si administrare de personal Nivel avansat: Excel si limba engleză. Permis conducere categ. BDescrierea jobului Gestionează procesele de HR alocate la nivelul organizației Propune si gestionează proiecte de HR Planifică, organizează și livrează instruiri și programe de dezvoltare interne și externe Livrează rapoarte cu matricele stabilite in cadrul departamentuluiBeneficii: Salariu negociabil, corelat cu performanța Tichete de masa, tichete cadou și/sau tichete de cultură Asigurare de viață /risc și accidente Asigurare private de sănătate Participare la instruiri și evenimente interne ale companieiStabilitate într-o companie românească cu peste 125 de ani de tradiție.Detalii pe [email protected] sau telefon 0752.101 595.
TERAPLAST SA

Media netă estimată pe baza celor 7 de salarii introduse în Salario: 8000 RON/Luna

Inspector Resurse Umane – Branesti,​ Ilfov


Candidatul ideal - absolvent al unei unitati de invatamant superior cu profil juridic, economic sau administrativ- certificat de calificare ca Inspector resurse umane eliberat de o unitate acreditata, obligatoriu- cunostinte temeinice de legislatia muncii- experienta in domeniu, minim 1 an- persoana organizata si atenta la detalii, cu capacitate de sinteza, implicata, cu orientare spre rezultate- abilitati de comunicare, sociabil- capacitate de a lucra cu informatii confidentiale capacitate de planificare, gestionarea unor sarcini multiple in acelasi timpDescrierea jobului Responsabilitatile postului :- asigura respectarea legislatiei muncii si a politicilor interne in ceea ce priveste angajarea,dezvoltarea si gestionarea personalului- intocmeste contractele individuale de munca, actele aditionale, precum si documentele privind incetarea contractelor- gestioneaza dosarele de personal, completarea acestora cu actele prevazute de legislatie pentru fiecare angajat- tine evidenta concediil
SC MICROFRUITS SA

Hr Analyst With French


Candidatul ideal We are looking for HR Analysts, entry-level positions for every HR enthusiast. The specialists we are looking for will have the opportunity to deepen their knowledge in one HR process or more, to deliver qualitative service to our Clients and to develop their professional career following many paths Capgemini is opening in this domain. What do you need to start? Min. 6 months experience of managing employee life cycle activities like Talent development, Mobility, Workforce administration, talent acquisition, case management, helpdesk, remuneration, etc. Strong communication skills; Fluent English and French (min. B2); Good organizational skills, ability to work in tight deadlines and fast paced environment; Good knowledge of MS Office.Descrierea jobului What duties will help you grow as an expert? Process HR requests (administrative/payroll/compensation & benefits/learning & development); Provide clarification on HR policies and procedures; Manage assigned part of the
CAPGEMINI SERVICES ROMANIA SRL

Hr Assistant With German And English (remote In Romania)


Candidatul ideal Good knowledge of English and German (B2 upwards); Good knowledge of Microsoft Office (Word, Excel); Ability to meet deadlines; Good analytical skills; Positive attitude and solution-oriented thinking; Proactive, flexible and adaptable; Team-oriented.Nice to have: Bachelor’s degree or certification in Human Resources would be a plus; Experience working in customer service would be an advantage.Descrierea jobului This role focuses on managing databases and records for client’s employees, as well as working alongside HR teams to provide assistance and support.The HR Assistant with German and English is responsible for: Providing support to employees via email, chat or by phone and deliver suitable solutions in a timely manner; Managing end-to-end HR processes (hiring, onboarding, offboarding, terminations, resignations); Assisting with gathering information for leaves of absence, medical leave, paid/unpaid leave, maternity/paternity leave, etc.; Processing data entry or
SC CONDUENT BUSINESS SERVICES ROMANIA SRL

Hr Admininstrativ - Targu Jiu


Candidatul ideal • Disponibilitate pentru program in regim full time, 8 ore pe zi in intervalul orar 09:00 - 18:00 de luni pana vineri de la sediu din Targu Jiu.• Cunostinte de calculator: Office (Excel si Word).• Bune abilitati de comunicare.• Experienta sau cursurile în domeniu constituie un avantaj.• Limba engleza la nivel mediu.• Abilitatea de a lucra in aplicatii de lucru.Descrierea jobului -Actualizarea aplicatiei de HR.-Intocmirea contractelor de munca ale angajitolor si alte documente pentru dosarul de personal.-Raporteaza evidentele angajatilor (concedii medicale, concedii de odihna, fluctuatia de personal).-Organizarea si derularea operatiunilor de evidenta a personalului companiei.-Programari la medicina muncii.-Intocmire adeverinte de angajat si alte documente.
COMPUTER GENERATED SOLUTIONS ROMANIA SRL

Hr Assistant With Portuguese And English (on-site/​hybrid)


Candidatul ideal Good knowledge of English and Portuguese (B2 upwards); Good knowledge of Microsoft Office (Word, Excel); Ability to meet deadlines; Good analytical skills; Positive attitude and solution-oriented thinking; Proactive, flexible and adaptable; Team-oriented. Nice to have: Bachelor’s degree or certification in Human Resources would be a plus; Experience working in HR would be an advantage.Descrierea jobului This role focuses on managing databases and records for client’s employees, as well as working alongside HR teams to provide assistance and support. The HR Assistant with Portuguese and English is responsible for: Providing support to employees, via email, chat or by phone and deliver suitable solutions in a timely manner; Managing end-to-end HR processes (hiring, onboarding, offboarding, terminations, resignations); Assisting with gathering information for leaves of absence, medical leave, paid/unpaid leave, maternity/paternity leave, etc.; Processing data entry or imp
SC CONDUENT BUSINESS SERVICES ROMANIA SRL

Hr Analyst – Dncb Chitila


Descrierea jobului We’d love it if you had: Bachelor’s degree; Human resources inspector certificate – is an advantage; Solid knowledge of labor legislation; Experience in personnel administration and payroll; Advanced knowledge of Microsoft Office (Word, Excel, PowerPoint); Increased attention to detail and proactivity; Good activity organization and prioritization skills; Excellent communication and relationship skills; Flexibility, empathy and mobility in the field; Positive attitude, orientation towards people. Driving license – cat B.You need to successfully: Prepare and update the employees files; Complete formalities related to the conclusion, modification, suspension and termination of individual employment contracts; Register and update employee information in the database; Make sure of the correct and timely preparation of monthly timesheets; Manage the relationship with service providers such as: occupational medicine, Health and Safety services and meal vouchers; You are al
DELIVERY SOLUTIONS S.​A.​

Hr Manager


Candidatul ideal Oversee Human Resources programs, including recruiting/employment, compensation, employee relations,, develop and implement training programs, to ensure policy compliance for hotel team members.Descrierea jobului Ensure company hiring standards; conduct recruitments processEducate and train managers on progressive discipline processes in accordance with hotel or company policies, performance management process, recruitment, staff evaluationCreate programs to foster a positive work environment for all employees.Conduct for new team members together with Direct Managers onboarding programs on hotel or company standards, policies, procedures, rules and othert employees programs.Conduct Performance ManagementOversee accuracy and up-to-date personnel files and records for all employees as per the local legislation
GRAND HOTEL BUCHAREST S.​A.​

Media netă estimată pe baza celor 740 de salarii introduse în Salario: 7300 RON/Luna

Hr Administrator


Descrierea jobului Cautam coleg care sa se alature echipei, in rolul de HR Administrator Prin acest rol, vei contribui important la implementarea moderna si eficienta a proceselor de business, la imbunatatirea experientei clientilor nostri interni si externi.Ne dorim alaturi un coleg foarte priceput in organizare si planificare, in comunicare si inter-relationare, determinat sa obtina rezultate performante in mod constructiv, dispus sa invete si sa creasca,E important sa stii - daca valorile si principiile tale de viata si munca se manifesta prin: etica impecabila, grija si dorinta de a ajuta oameni, auto-disciplina, disponibilitate manifestata de a lucra impreuna cu altii pentru un bine comun, mai mare - atunci e foarte posibil ca te potrivesti in Echipa.Despre rol: In Medicover, HR Administrator are in raspundere 4 arii principale: administrare (de date si documente), control (de date si documente, nivelul I si nivelul II), raportare si comunicare (interna si externa). In mod specifi
MEDICOVER SRL

Media netă estimată pe baza celor 3 de salarii introduse în Salario: 5000 RON/Luna

Consultant Recrutare/​ Hr Assistant


Candidatul ideal MEISTERJOB este o companie tânără, parte dintr-un grup international de administrare a resurselor umane.Oferim candidaților nostri servicii de recrutare și consultanță în carieră.Colaborăm cu angajatori renumiți din Germania, Austria, Islanda, Norvegia, Belgia și Olanda.Pentru extinderea echipelor noastre căutăm candidați potriviți pentru postul Consultant Recrutare / HR Assistant.Acest post presupune cunoașterea limbii germane sau engleze la un nivel minim B1.Căutăm o persoană care: cunoaște limba germană/ engleză la nivel minim B1 are studii superioare în curs sau finalizate are bune abilități de comunicare și de operare PC este rezistentă la stres și orientată către clienți este pasionată de domeniul resurselor umane și dorește să avanseze în plan profesional alături de noi lucrează bine în echipă și este orientată pe soluțiiDescrierea jobului Consultantul va fi responsabil pentru: preluarea apelurilor telefonice selecția și plasarea candidaților la angajatorii în s
MEISTERJOB.​RO SRL

Consultant Resurse Umane


Candidatul ideal Profilul candidatului: - studii superioare de lunga durata, absolvite cu diploma de licenta sau echivalenta; constituie avantaj detinerea unei diplome de licenta in domeniul economic sau juridic;- experienta profesionala - vechime minima: cel putin 5 ani in domeniul consultantei resurselor umane;- este apt din punct de vedere medical pentru exercitarea profesiei; aceasta conditie se dovedeste cu certificat medical eliberat in conditiile legii;- nu se afla in vreunul dintre cazurile de nedemnitate prevazute de prezenta lege;- bune cunostinte de engleza;- capacitate de lucru in echipa, onestitate si sociabilitate.Aptitudini:- inteligenta (gandire logica, memorie, capacitate de analiza si sinteza);- capacitate de organizare si conducere a activitatii;- capacitate de a prelucra informatiile, de a le interpreta si de a le valorifica prin luarea de decizii sau prin furnizarea de date prelucrate altor factori decizionali;- corectitudine, tenacitate, seriozitate, atitudine pri
MONETARIA STATULUI RA

Media netă estimată pe baza celor 144 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

STAGII DE PRACTICA IN RESURSE UMANE


Esti student si cauti un mod prin care sa capeti experienta profesionala, in timp ce te concentrezi pe studii?Alege un stagiu de practica!Daca aspiri la o cariera in domeniul resurselor umane, te consideri o persoana comunicativa, iar prietenii iti spun des ca esti ”master of people skills”, aceasta oportunitate este pentru tine!De ce credem ca practica este o ocazie excelenta sa dai startul carierei tale? Uite aici cateva motive: Acumulezi experienta la CV, care te va diferentia de ceilalti candidati atunci cand vei aplica la joburi! Networking. Networking. Networking. Conexiunile in domeniul in care iti doresti sa profesezi sunt esentiale nu numai la inceput de drum, ci pe tot parcursul evolutiei tale in cariera! Te poti face remarcat in compania la care faci practica! Ambitia, potentialul, soft skill-urile si implicarea nu trec neobservate! Alege cu grija stagiul de practica, arata ca vrei sa excelezi, iar colegii si managerii te vor observa si te vor considera un candidat potrivit
Entry Level Jobs in TOP Companies - Hipo.​ro

HR Intern


Scurta descriere a companiei British American Tobacco is a leading tobacco group, with brands sold in more than 200 markets. We employ more than 57,000 people and, with over 200 brands in our portfolio, we make the cigarette chosen by one in eight of the world’s one billion adult smokers. We hold robust market positions in each of our four regions – Americas; Asia-Pacific; Eastern Europe, Middle East and Africa; and Western Europe – and we are leaders in more than 60 markets. CerinteFUNCTION: HRSUB FUNCTION: Marketing - HRLOCATION: Bucharest, RomaniaJOB TYPE: Fix term – 6 monthsESSENTIAL EXPERIENCE, SKILLS AND KNOWLEDGE:Bachelor Degree in HR, Foreign Languages, or SNSPA; Proficiency in English: written, spoken and interpersonal; Solid knowledge of Excel, Power Point; Strong organization and ability to prioritize, multi-task, and meet or beat deadlines; Outstanding interpersonal skills, alongside energy and creativity are key characteristics that describe you and the projects you lead;
BAT Romania

Asistent (junior) Resurse Umane


Candidatul ideal Absolvent studii superioare sau in curs de finalizareExperienta in activitati de administrare de personal, salarizare si lucru cu REVISAL;Foarte bune cunostinte de operare PC: Excel, Word, Powerpoint, Internet etc;Capacitate de planificare a muncii si organizare;Abilitati de exprimare coerenta orala si scrisa;Capacitatea de a respecta termenele de finalizare;Limba engleza – nivel mediu (conversational).Descrierea jobului Intocmire documente care tin de dosare de personal (contracte, acte aditionale, adeverinte, etc); Transmitere Revisal; Operare program Saga.
PKF FINCONTA SRL

HR Generalist with German


Scurta descriere a companiei Accenture is a leading global professional services company that helps the world’s leading businesses, governments and other organizations build their digital core, optimize their operations, accelerate revenue growth and enhance citizen services—creating tangible value at speed and scale. We are a talent and innovation-led company with 738,000 people serving clients in more than 120 countries. Technology is at the core of change today, and we are one of the world’s leaders in helping drive that change, with strong ecosystem relationships. We combine our strength in technology with unmatched industry experience, functional expertise and global delivery capability. We are uniquely able to deliver tangible outcomes because of our broad range of services, solutions and assets across Strategy & Consulting, Technology, Operations, Industry X and Accenture Song. These capabilities, together with our culture of shared success and commitment to creating 360° va
Accenture
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 263 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Cautari populare
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.