Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

654 Locuri de Munca HR - Joburi HR

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

654 Locuri de Munca HR - Joburi HR

Cauta printr-o varietate mare de joburi HR si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi HR si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Hr Manager


Candidatul ideal Oversee Human Resources programs, including recruiting/employment, compensation, employee relations,, develop and implement training programs, to ensure policy compliance for hotel team members.Descrierea jobului Ensure company hiring standards; conduct recruitments processEducate and train managers on progressive discipline processes in accordance with hotel or company policies, performance management process, recruitment, staff evaluationCreate programs to foster a positive work environment for all employees.Conduct for new team members together with Direct Managers onboarding programs on hotel or company standards, policies, procedures, rules and othert employees programs.Conduct Performance ManagementOversee accuracy and up-to-date personnel files and records for all employees as per the local legislation
GRAND HOTEL BUCHAREST S.​A.​

Media netă estimată pe baza celor 740 de salarii introduse în Salario: 7300 RON/Luna

Hr Administrator


Descrierea jobului Cautam coleg care sa se alature echipei, in rolul de HR Administrator.Prin acest rol, vei contribui important la implementarea moderna si eficienta a proceselor de business, la imbunatatirea experientei clientilor nostri interni si externi.Ne dorim alaturi un coleg foarte priceput in organizare si planificare, in comunicare si inter-relationare, determinat sa obtina rezultate performante in mod constructiv, dispus sa invete si sa creasca,E important sa stii - daca valorile si principiile tale de viata si munca se manifesta prin: etica impecabila, grija si dorinta de a ajuta oameni, auto-disciplina, disponibilitate manifestata de a lucra impreuna cu altii pentru un bine comun, mai mare - atunci e foarte posibil ca te potrivesti in Echipa.Ce propunem, ce oferim: Abonament medical MEDICOVER pentru angajat si pentru membrii familiei (sot, copii cu varsta de pana in 18 ani); Tichete de masa; Contract individual de munca; Bonusuri acordate pentru sarbatorile legale (Craciu
MEDICOVER SRL

Media netă estimată pe baza celor 3 de salarii introduse în Salario: 5000 RON/Luna

Inginer Verificari Centrale Termice Ms,​ Hr,​ Ar,​ Vs,​ Bn


Candidatul ideal Candidatul Ideal: Educaţia necesară: Studii superioare finalizate cu diplomă de licența, specializare inginer profil tehnic; Experiența în domeniu: minim 1 an în domeniu gazelor naturale şi ale aparatelor de încălzit alimentate cu combustibil solid, lichid sau gazos cu puteri nominale ≤400 Kw; Cunoștințe IT: deprinderi utilizare MS Office (Word, Excel, Powerpoint, Outlook).Altele: Disponibilitate de adaptare a programului de lucru la cerintele postului; Abordare analitică și structurată în rezolvarea problemelor; Abilităţi de comunicare interpersonale; Capacitatea de identificare soluții și asumare responsabilități; Capacitate de analiza, abilități organizatorice și analitice, capacitatea de a realiza schimbări și inovații; Detinator permis de conducere cat. B.*Dacă doriți, vă rugăm să atașați la CV fotografia dumneavoastră.E.ON Asist Complet SA, cu sediul social în Târgu Mureş, strada Gheorghe Doja, nr 64-68, Cladirea Multinvest, etaj 3, jud. Mureş, România, în calita
E.​ON ASIST COMPLET S.​A.​

Senior Hr Generalist & Hr Project Coordinator


Candidatul ideal Senior HR Generalist & HR Project Coordinator oversees the employee life cycle activities and offers guidance to employees and people manager with regards to HR policies, practices and counsels the organization on HR Operating Model and labor matters. HR Generalist acts as the main point of contact in Human Resources department with regards to Employee relations activities, HR Portal and HR Policies & Practices. Take the lead and implement different HR projects related to HR Portfolio or country People and Culture Strategy. Offer support to HR Lead and is actively involved in driving organizational change projects, diversity & Inclusion and employee engagement activities.Descrierea jobului Main Responsibilities:Employee relations- Coordinates the HR documents management working closely with HR CoEs, People Managers and external vendor (documents receival, collect signatures, distribution of docs, LOA related, termination etc)- Provides support with hiring process (i.e.
MANPOWER

Consultant Recrutare/​ Hr Assistant


Candidatul ideal MEISTERJOB este o companie tânără, parte dintr-un grup international de administrare a resurselor umane.Oferim candidaților nostri servicii de recrutare și consultanță în carieră.Colaborăm cu angajatori renumiți din Germania, Austria, Islanda, Norvegia, Belgia și Olanda.Pentru extinderea echipelor noastre căutăm candidați potriviți pentru postul Consultant Recrutare / HR Assistant.Acest post presupune cunoașterea limbii germane sau engleze la un nivel minim B1.Căutăm o persoană care: cunoaște limba germană/ engleză la nivel minim B1 are studii superioare în curs sau finalizate are bune abilități de comunicare și de operare PC este rezistentă la stres și orientată către clienți este pasionată de domeniul resurselor umane și dorește să avanseze în plan profesional alături de noi lucrează bine în echipă și este orientată pe soluțiiDescrierea jobului Consultantul va fi responsabil pentru: preluarea apelurilor telefonice selecția și plasarea candidaților la angajatorii în s
MEISTERJOB.​RO SRL

Payroll & Hr Admin


Candidatul ideal Candidatul ideal trebuie sa indeplineasca urmatoarele cerinte:• Cunostinte avansate Microsoft 365 (Word, Excel, Outlook, Teams, One Drive);• Cunostinte limba engleza, nivel avansat;• Cunostinte privind legislatia muncii din Marea Britanie constituie un avantaj (daca ati locuit anterior in UK);• Candidatul trebuie sa fie o persoana ambitioasa, cu atentie sporita la detalii, analitica si bine organizata cu bune abilitati de comunicare;Descrierea jobului Descrierea jobului:• Intocmirea payroll-ului saptamanal pentru angajati in baza pontajelor primite;• Verificarea dreptului de munca in Marea Britanie a candidatilor/angajatilor;• Mentinerea si actualizarea bazei de date a angajatilor;• Verificarea informatiilor si gestionarea formularelor de inregistrare;• Mentinerea relatiilor cu clientii si firmele colaboratoare;Beneficii:• Telefon de serviciu;• Posibilitate model de munca hibrid;o Program de lucru : Luni-Vineri 10:00 – 19:00o Salariu avantajos.In cazul in care sunteti
APREC CONSULT S.​R.​L.​

Hr - Specialist Resurse Umane


Candidatul ideal - Experiență anterioara administrare personal, minim 10 ani;- Absolvent/a studii superioare;- Cunoștințe avansate de legislația muncii;- Cunoștințe MS Office (in special Excel si Word) la nivel mediu-avansat;- Persoana responsabila, dinamica, orientata spre îndeplinirea obiectivelor complet, corect si la termenele stabilite;- Atitudine profesionala, integritate, capacitate de organizare si planificare;- Competente de comunicare si relaționare;Descrierea jobului - Intocmeste contractele de munca, deciziile si actele adiționale privind relațiile de munca ale salariaților;- Pregăteste şi arhiveaza acte legate de contractul de muncă al angajaților, modificări salariale, rapoarte disciplinare, concedii medicale si alte documente similare;- Gestioneaza dosarele de personal;- Inregistrează in Revisal noii angajați, modificări de contract, inchidere contracte, conform legii;- Intocmeste adeverințe, tine evidența concediilor, învoirilor şi absențelor nemotivate;- Se ocupa de re
OK CREDO CONS SRL

Hr Business Partner


Candidatul ideal • Excellent computer skills (Microsoft Office)• HR inspector certificate is an advantage• Relevant professional experience in HR tasks• Fluent in written and spoken English is a must, German advantageous• Good communication, organizational and interpersonal skills• Ability to prioritize• Team player, cost-conscious, independent, flexible• Absolute confidentialityDescrierea jobului Assist the management board in developing and executing personnel procedures and policies and provide guidance and interpretation for business operations. Participate in development of HR objectives and systems, including metrics, queries, and ongoing reports for company requirements. Assist the management board in administering benefits, compensation, and employee performance programs. Propose new procedures and policies for improving employee experience as well as the efficiency of HR department and company. Ensure compliance with local and national regulations and applicable employment law
VALIANT TMS RO SRL

Media netă estimată pe baza celor 965 de salarii introduse în Salario: 7010 RON/Luna

Junior Hr Consultant


Candidatul ideal Căutăm un Junior HR Consultant cu pasiune pentru oameni și pentru domeniul resurselor umane care își dorește să învețe despre recrutare, employer branding, dar și cum să construiești o cultură de organizație faină.Cum ești tu? Chiar dacă nu ai experiență în HR, ești atras(ă) de lucrul cu oamenii, psihologie și dezvoltare personală (iar dacă ai experiență în HR, cu atât mai bine); Ești creativ(ă), ai abilități de copywriting și îți place să meșteșugești cuvintele pentru a transmite mesaje cu sens și impact; Vrei să afli cine sunt Laslo Bock, Steve Boes, Laurie Ruettimann și să le testezi ideile; Ești disciplinat(ă) și foarte organizat(ă). Nu-ți stă în fire să lași lucrurile neterminate sau să procrastinezi taskurile mai dificile; Ești atent(ă) la nevoile celor din jur și te gândești mereu cum poți să îi ajuți.Descrierea jobului Ce vei face? Vei ajuta Bookster să crească, recrutând întotdeauna #oamenifainișiisteți; Vei crea conținut pentru promovoarea joburilor Bookster
BOOKSTER EXPERIENCE SRL

Junior Hr Planning Analyst


Candidatul ideal Location: Zalau / Cluj-Napoca, RomaniaDepartment: Human Resources Planning Are you a driven individual with a passion for Human Resources and a talent for analysis and reporting? Do you enjoy tracking key performance indicators and working with data? If so, we would love to have you join our team! Your organizational skills, technical proficiency in Excel and Power BI, and ability to interact with others make you an ideal candidate for this role.In this role, you will support transformation projects by analyzing Human Resources processes, assist in HR reporting and dashboard development, identify improvement opportunities, execute improvement actions, and support the general efficiency improvement of Human Resources at a regional level. You will also analyze monthly deviations of HR fixed expenses and propose corrective actions, and assist in the development of ad-hoc reporting to support decision-making processes in HR and the business.We offer a comprehensive develop
SILCOTUB S.​A.​

Tehnician Implementare - București


Companie verificată
Aplica rapid
Te pricepi să faci o treabă bună și să o duci la bun sfârșit? HR Design recrutează în numele clientului său, o companie românească furnizor pe piața Europei Centrale și de Est de soluții tehnice și inovatoare în domeniul sistemelor electronice de securitate, siguranță și automatizări - un Tehnician Implementare! Pentru a-ți duce la îndeplinire activitățile zilnice, e important:* să îți placă să rezolvi probleme și să eviți apariția lor* să îți duci la îndeplinire munca în mod structurat, pe pași* să ții cont de feedback-ul de la clienți și managerul direct* să ai atenție la detalii și la activitățile zilnice* să îți placă să lucrezi în echipă și din când în când în mod independent Experiența anterioară într-un rol similar, constituie un avantaj. Iată, în mod concret ce vei reuși să faci:1. Realizezi cablările necesare pentru implementarea sistemelor de securitate și automatizări, conform instrucțiunilor proiectelor2. Instalezi și pui în funcțiune sistemele; programezi sistemele de secu
HR Design Consulting

Software Product Manager - București


Companie verificată
Aplica rapid
Îți place să lucrezi într-un domeniu inovator, să dezvolți și să îmbunătățești în permanență produse software? HR Design recrutează în numele clientului său, o companie românească furnizor pe piața Europei Centrale și de Est de soluții tehnice inovatoare în domeniul automatizărilor și a sistemelor electronice de securitate și siguranță - un Software Product Manager! Pentru a-ți duce la îndeplinire activitățile zilnice, e important:* să ai experiență în crearea și dezvoltarea de produse software* să ai expertiză (cel puțin nivel mediu) și în zona de produse și soluții hardware (de ex.: soluții de automatizări și/ sau sisteme de IT comunicații)* să îți placă să obții rezultate bune în munca ta și să contribui la dezvoltarea portofoliului companiei* să îți placă să iei decizii și să ai oameni în jur cu care poți lucra și care își asumă propriile responsabilități* să ai privire de ansamblu, dar nu te plictisești când ai de elaborat rapoarte specifice Experiența anterioară în rolul de Softw
HR Design Consulting

Contabil - București


Companie verificată
Aplica rapid
Ești organizat/ă, atent/ă la detalii și nu te plictisești să lucrezi cu documente și cifre? HR Design recrutează pentru clientul său - o companie românească de contabilitate, audit financiar și consultanță în domeniul fiscal, din București - un Contabil! Pentru a-ți desfășura activitatea, e important:*să ai studii superioare economice*să îți placă să lucrezi cu cifre și informații specifice*să te concentrezi pe task-urile de făcut, astfel încât sa le rezolvi repede și bine*să respecți procedurile de lucru financiar-contabile și legislația în vigoare*să ai cunoștințe de operare pe calculator (Excel, Outlook) și în programe de gestiune financiară (SAGA) Experiența anterioară într-o firmă de contabilitate constituie un avantaj.Iată, în mod concret ce vei reuși să faci:1. întocmești evidențele contabile pentru domeniile de activitate ale clienților din portofoliul companiei, conform standardelor contabile2. întocmești și depui declarații fiscale, bilanț și alte raportări conform legii
HR Design Consulting

Contabil Junior


Companie verificată
Aplica rapid
Ești organizat/ă, atent/ă la detalii și nu te plictisești să lucrezi într-un mediu administrativ, cu volum de muncă variabil dar cu termene de predare? HR Design recrutează pentru clientul său - o companie românească de furnizare de proiecte integrate și soluții la cheie în domeniul tehnico-medical, din București - un Contabil Junior! Pentru a-ți desfășura activitatea, e important:*să ai studii superioare economice, de preferat cu specializare în contabilitate*să îți placă să lucrezi cu cifre și informații specifice*să te concentrezi pe task-urile de făcut, astfel încât sa le rezolvi repede și bine*să respecți procedurile de lucru financiar-contabile și legislația în vigoare*să ai cunoștințe de operare pe calculator (Ms Office) și în programe de gestiune financiară (SAGA) Competențele cheie pe care le căutăm:* ai între 3 și 5 ani experiență în domeniul contabilității/financiar* ai dorință și disponibilitate către învățare și dezvoltare în acest domeniu Iată, în mod concret ce vei
HR Design Consulting

Media netă estimată pe baza celor 363 de salarii introduse în Salario: 3500 RON/Luna

Operator CNC pliere Amada - 2500 EUR net - Franta


Companie verificată
Aplica rapid
Salariu De la 2499 până la 2500 EURO pe lună
Intra Interim, agent de muncă temporară Autorizat de către Ministerul Muncii, activează pe piața de recrutare din 2018. Suntem prezenți atât în România, cât și în Franța, Germania si Belgia pentru ca misiunea dvs să fie un adevărat succes!Intra Interim recrutează Operator CNC pliere tablă pe mașină Amada pentru un client din Franța, zona Angers. Descrierea Candidatului Ideal:Experiență în operarea mașinilor de tip CNC - OBLIGATORIUPermis de conducere categoria B - reprezintă un avantajCunoașterea limbii franceze la nivel începător/ mediu - OBLIGATORIUO bună capacitate de orientare în spațiu (viziune 3D) și abilitatea de a citi planuri tehnice Descrierea Misiunii:Lucrează în fabricăConfigurează și operează pe mașini controlate numeric (mașini de tip AMADA) pentru plierea plăcilor de tablăAșează uneltele potrivite pentru pliereReglează mașina și setează un program corespunzător pentru produse nestandardCoordonează operațiunea de pliere foile apoi verifică dimensiunile cu un șubler Condiț
HR Intra Interim SRL

Team Leader Painting


Companie verificată
Aplica rapid
Do you like to lead a team and work with productions activities in an international environment, at high standards? We are “GDELS” - a Europe based business unit of General Dynamics Corporation, with products range from wheeled armored and tracked combat vehicles to amphibious bridges and ferry systems, with people all around the world relying on these systems and services and we welcome you as Team Leader Painting GDELS Romania, located in Bucharest!To perform daily tasks, it is important that:* you are able to identify specific problems and propose solutions* you are able to follow the standards and regulations* you take feedback into account and work with other people in order to get the results* you own a degree as engineer in manufacturing vehicles/machines/automation* you own a Certificate as an Automotive Painter and/or Industrial Painter* you know English level A2 or above* you work with operating computer programs such as SAP, MS Office and any other software that is standard
HR Design Consulting

Tehnician Execuție Sisteme Electrice /​ Electrician


Companie verificată
Aplica rapid
Te pricepi să faci o treabă bună și să o duci la bun sfârșit? HR Design recrutează în numele clientului său, o companie românească furnizor pe piața Europei Centrale și de Est de soluții tehnice și inovatoare în domeniul sistemelor electronice de securitate, siguranță și automatizări - un Tehnician Execuție Sisteme Electrice / Electrician! Pentru a-ți duce la îndeplinire activitățile zilnice, e important:* să urmezi întocmai și să respecți procedurile de lucru și de securitate a muncii* să pui în aplicare instrucțiunile primite de la șeful direct* să ai atenție la detalii și la activitățile zilnice* să îți placă să lucrezi alături de colegi și să ai un comportament adecvat față de ei* să ai permis de conducere categoria B și disponibilitate la deplasări Competențe cheie pe care le căutăm:* ai studii de specialitate/calificare în domeniul energiei electrice* ai experiență profesională în construcții montaj cabluri și rețele electrice Autorizarea ANRE reprezintă un avantaj. Iată, în mod
HR Design Consulting

Contract Manager - București


Companie verificată
Aplica rapid
Îți place să lucrezi într-un domeniu inovator, să conduci oameni și proiecte astfel încât să eviți sau să elimini situațiile neplăcute?HR Design recrutează în numele clientului său, o companie românească furnizor pe piața Europei Centrale și de Est de soluții tehnice inovatoare în domeniul sistemelor electronice de securitate, siguranță și automatizări - un Contract Manager! Pentru a-ți duce la îndeplinire activitățile zilnice, e important:* să ai experiență în monitorizarea implementării proceselor și să respecți procedurile de lucru* să îți placă să iei decizii și să ai oameni în jur cu care poți lucra și care își asumă propriile responsabilități* să identifici soluțiile optime de evitare și eliminare a blocajelor apărute pe parcurs* să ai privire de ansamblu, dar nu te plictisești când ai de gestionat bugete și elaborat rapoarte specifice* să ții cont de feedback-ul de la clienți și managerul directExperiența anterioară în domeniul derulării contractelor din domeniul tehnologiei con
HR Design Consulting

Administratori de pensiune montană - Cabana LA CRISTIAN


Companie verificată
Aplica rapid
Sunteți o familie/cuplu pasionați de munte și vă pricepeți să administrați o pensiune pentru turiști? HR Design recrutează pentru Cabana LA CRISTIAN din Vârful lui Roman, localitatea Horezu, o familie/un cuplu pentru Administrare Pensiune Montană! Pentru a vă desfășura activitatea, e important:* să vă placă să vorbiți cu oamenii, să fiți ospitalieri și gospodari* să fiți organizați și să știți să vă planificați activitățile de zi cu zi* să fiți prevăzători, dar să știți să rezolvați problemele atunci când apar* să aveți cunoștințe de operare pe calculator și de limba engleză (un avantaj)* să aveți carnet de conducere categoria B Reprezintă un avantaj, dacă aveți deja o experiență de minim 1 an în domeniul administrării de pensiuni/cabane etc. la munte. Iată, în mod concret ce veți face:-asigurați prezența fizică în locația pensiunii timp de 2 săptămâni/lună, în tot timpul anului-administrați patrimoniul pensiunii: activități de curățenie, inventar, întreținere de mobilier și echipament
HR Design Consulting

Ajutor bucatar - Franta,​ 2000 euro net


Companie verificată
Aplica rapid
Salariu Până la 2000 EURO pe lună
Intra Interim, agent de muncă temporară Autorizat de către Ministerul Muncii, activează pe piața de recrutare din 2018. Suntem prezenți atât în România, cât și în Franța, Germania si Belgia pentru ca misiunea dvs să fie un adevărat succes! Intra Interim angajează Ajutor Bucatar pentru un client din Franța, zona Annency. Cerințe:Experiență în domeniu (obligatoriu)Cunoașterea limbii franceze/ engleza nivel incepator/ mediu (obligatoriu)Permis de conducere categoria B reprezintă un avantaj Responsabilități:Pregătirea ingredientelor: Spălarea, curățarea și tăierea legumelor, fructelor, carne, pește și alte ingrediente conform indicațiilor primite de la bucătarul șef.Asamblarea preparatelor: Asamblarea diferitelor preparate, cum ar fi salate, garnituri și deserturi, sub supravegherea bucătarului șef.Gătirea: Gătirea unor preparate simple sau pentru pregătirea anumitor componente ale unor rețete mai complexe.Curățenie și igienizare: Menținerea curățeniei și igienei în bucătărie, in
HR Intra Interim SRL
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 654 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.