Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

1594 Locuri de Munca It specialist - Joburi It specialist

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

1594 Locuri de Munca It specialist - Joburi It specialist

Cauta printr-o varietate mare de joburi It specialist si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi It specialist si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Specialist Vanzari


Candidatul ideal - înclinație naturală și/sau antrenată spre relaționarea directă cu oamenii;- capacitatea de a se automotiva, proactivitate și perseverență;- responsabilitate personală, consecvență;- entuziasm și gândire pozitivă;- aspect elegant și siguranță de sine;- atitudine orientată spre soluții și rezultate;- experiența în vânzări directe, asigurări, Horeca, ospitalitate, funcții sau poziții de conducere, antreprenoriat, management, imobiliare, relații cu publicul sau similar constituie un avantaj.Descrierea jobului - contactarea si mentinerea unei relatii la cel mai inalt nivel cu portofoliul de clienti- ⁠extinderea portofoliului de clienti- ⁠prezentarea produselor pe care compania le comercializeaza- ⁠efectuarea procesului de vanzare conceput de companie intr-un mod profesionistBeneficii:- training specializat, comprehensiv și personalizat, axat pe activitatea companiei- site de prezentare profesionist;- materiale de prezentare și promovare profesionist- ⁠salariu fix plus bon
PERAMA IDEAS S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 816 de salarii introduse în Salario: 3000 RON/Luna

Specialist Marketing


Candidatul ideal - Minim 3-5 ani de experienta in marketing, constituie un plus experienta in piata de distributie electro IT sau similar.- Energetic, creativ, dinamic, cu initiativa, ce poate lucra independent dar si in echipe interdepartamentale- Orientat spre rezultate- Analitic si cu abilitati de planificare- Adaptabil si capabil sa lucreze intr-un mediu in schimbare rapida- Cu capacitate de sinteza si atentie excelenta la detalii- Cunostinte PC inclusiv Microsoft Office (Word, PowerPoint, Outlook si Excel)Descrierea jobului - Crearea si implementarea planurilor de marketing pentru brandurile alocate din portofoliul NOD- Întreţinerea comunicării cu furnizorii şi cu celelalte departamente referitor la planurile de marketing de implementat si brandurile allocate;- Monitorizarea accesarii fondurilor de marketing agreate cu furnizorii;- Urmarirea evolutiei vanzarilor in urma actiunilor de marketing implementate, identificarea de masuri de corectie/optimizare;- Implicat în crearea/ dezv
NETWORK ONE DISTRIBUTION SRL

Media netă estimată pe baza celor 1197 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Specialist Marketing


Candidatul ideal Abilități de comunicare excepționale și fluență în limba engleză. Diplomă de licență în Marketing, Comunicare sau un domeniu relevant. Cel puțin 2 ani de experiență într-un rol de marketing. Expertiză în utilizarea platformelor și instrumentelor de marketing digital.Descrierea jobului Căutăm un Specialist Marketing dedicat, pentru un post cu normă întreagă, bazat în București. Acest rol este esențial în conducerea operațiunilor zilnice de marketing, inclusiv inițiative de comunicare, crearea de conținut și executarea strategiilor de marketing.Responsabilități principale: Implementarea strategiei de marketing și a campaniilor publicitare. Îmbunătățirea prezenței noastre online prin articole de blog, crearea de conținut pentru rețelele de socializare și realizarea campaniilor de email marketing. Analiza performanței campaniilor, oferind rapoarte detaliate și perspective. Colaborarea între departamente pentru a asigura un mesaj de brand coeziv și consistent
ALTIUS S.​A.​

Media netă estimată pe baza celor 1197 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Specialist Marketing


Candidatul ideal Ca să nu ajungi cu dureri de cap acasă și pentru a putea realiza cu succes atribuțiile zilnice, ai nevoie de următoarele: Experiență dovedită ca specialist marketing sau rol similar, cu o acțiuni de succes în conducerea campaniilor de social media; Abilități remarcabile de comunicare în scris dar și prin viu grai; Cunoștințe solide în strategii de marketing, branding, publicitate și marketing digital; Cred că studiile superioare (în domeniu) sunt importante, pentru că cine are carte, are parte de avantaje, dacă se ține de treabă și e serios; Foarte important este să fii o persoană care se focuseasă pe soluții și nu pe problemă, probleme toată lumea știe să facă, ideea e să identifici soluțiile. Pentru asta te ajută o atitudine flexibilă, stabilitatea emoțională, rezistența la schimbări, energia pozitvă, creativitatea și dinamismul; Nu în ultimul rând, credem că e important să ai capacitatea de a te organiza și a-ți planifica activitatea într-un mod structurat, unele st
HR HOLISTIC CONSULTING S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 1197 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Specialist Comunicare


Descrierea jobului Noi, #OameniiDeLaProfi, Suntem agili, flexibili si ne adaptam cu rapiditate noilor tendinte din piata, ne asumam responsabilitatea deciziilor si gasim mereu solutii inovatoare pentru atingerea obiectivelor.Am invatat sa privim cu curiozitate si deschidere toate beneficiile si oportunitățile aduse de digitalizare, venim mereu cu initiative si dezvoltam concepte noi.Ne-am creat propriul drum si ne reinventam de fiecare data cand piata se schimba, pentru ca una dintre competentele noastre cheie este spiritul antreprenorial.Strategia noastra de resurse umane are la baza conceptul- Be Kind.Credem ca atunci cand suntem mai zambitori, mai prietenosi, mai buni cu colegii, ori cu clientii nostri, reusim sa gestionam mai usor toate provocarile job-ului de zi cu zi.Alaturi de # OameniiDeLaprofi vei avea ai parte de experiente faine si intense zi de zi, pentru ca ne ghidam dupa principii sanatoase si valori puternice, care evolueaza odata cu noi Dezvoltare, Cooperare si Transpar
PROFI ROM FOOD SRL

Media netă estimată pe baza celor 95 de salarii introduse în Salario: 5000 RON/Luna

Claims Specialist


Candidatul ideal SKILLS & RELEVANT WORK EXPERIENCERequired Advanced English level Previous experience in SAP/CRM Excel proficiencyNice to have 2 years corporate experience Experience in OTC/Supply chain/logistics Time managementDescrierea jobului Claims specialist handles the claims process and monitors records involving these claims. Compiles and analyzes claims-associated data and documentation and performs related duties including tracking trends, noting patterns, and watching to detect any irregularities. They should perform or oversee investigations to validate the legitimacy of claims or verify the accuracy of invoiced amounts. Should serve as a liaison between numerous internal departments, including customer service, accounts receivable, supply chain and others.
MOLSON COORS GLOBAL BUSINESS SERVICES S.​R.​L.​

Specialist Recrutare


Descrierea jobului Care este rolul tau?Identifici cadidatii potrivit nevoilor de angajare curente ale companiei, pe piata fortei de munca, si asiguri integrarea lor cu succes in cadrul echipelor beneficiare. Monitorizezi starea de spirit in cadrul companiei si propui proiecte pentru a creste energia si a genera implicare. Vei avea urmatoarele responsabilitati:De selectie si recrutare:- Identifici si administrezi canalele de recrutare potrivite pentru posturile vacante;- Concepi si postezi anunturile de recrutare pe baza discutiilor cu sefii de departamente;- Selectezi candidatii pe baza CV-urilor, in functie de profilul candidatului si cerintele postului;- Contactezi candidatii selectati in vederea programarii interviurilor;- Participi activ in cadrul procesului de intervievare si selectie a candidatilor;- Evaluezi si prezinti propuneri cu privire la candidatii selectati catre manageri;- Administrezi si asiguri actualizarea bazei de date cu candidati;- Informeaza candidatii cu privire
SUMIRIKO AVS ROMANIA SRL

Media netă estimată pe baza celor 979 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Tax Specialist


Candidatul ideal You can be our Tax Specialist if you have: 1-3 years of relevant experience in similar roles related to the Tax Department or Data Analysis; Strong interest in working with different tax related projects; Excellent verbal and written communication skills; Proficiency in English; Advanced knowledge of MS Office (Word, Excel & Powerpoint); Good SAP knowledge; Previous knowledge of cash management activities is a bonus*; Your bachelor’s degree finished; Proactive attitude and you are a great team player with an open and positive spirit;Descrierea jobului In the role of Tax Specialist, you will use your skills and learn with us to: Prepare responses to authorities, under the supervision of a manager/senior tax consultant (such as: letters for clarification, responses to controls, etc); Be involved in the preparation of periodic legislative updates; Provide support during tax audits; Implement projects according to law: efactura, etransport, saft, DAC6, etc; Be involved in
METRO CASH CARRY ROMANIA SRL

Media netă estimată pe baza celor 1 de salarii introduse în Salario: 5000 RON/Luna

Specialist Achizitii


Candidatul ideal Experienta minim 3 ani in domeniul AchizitiilorCunostinte avansate operare PC (office)Experienta de lucru cu sisteme ERPLimba engleza avansatAbilitati de organizare si prioritizare sarciniAbilitati de comunicare/negociere cu furnizoriiCapacitate analiza/sinteza/interpretare dateDescrierea jobului Cunoasterea si insusirea caracteristicilor produselor comercializateIdentifica necesarul de aprovizionare, intocmeste si urmareste comenzile de aprovizionare/importNegociaza cu furnizorii preturile de achizitie, incheie contracte si supervizeaza desfasurarea acestoraIntocmeste si analizeaza cererile de ofertaGestionare plati si solduri furnizoriRezolvarea problemelor sesizate de clienti/furnizori/depozitActivitate permanenta de cautare produse noi, studiu piataMonitorizare concurenta in segmentul de activitateVizite la furnizori/clientiPrelucrare si interpretare informatii, rapoarte si analize de vanzareColaborare stransa cu toatre departamentele companieiBeneficii:asigurare m
VENUS DSH IMPORT EXPORT SRL

Media netă estimată pe baza celor 1598 de salarii introduse în Salario: 5000 RON/Luna

Marketing Specialist


Candidatul ideal Vino în echipa Gentle Electric. Căutăm o persoană creativă și pasionată de marketing, cu o abordare strategică, orientată către rezultate. Ca specialist marketing vei juca un rol important în dezvoltarea și implementarea strategiilor de marketing, gestionând diverse proiecte cu scopul creșterii vânzărilor.Cerințe: Diplomă de licență, de preferat în Marketing/Comunicare/Jurnalism; Experiență de minim 2 ani într-o poziție de specialist marketing/comunicare sau într-o poziție asemănătoare; Experiență în planificarea și implementarea de campanii de promovare, organizare de evenimente, dezvoltare de conținut etc; Stăpânirea platformelor de social media (Facebook, Instagram, LinkedIn, TikTok); Cunoștințe de bază despre administrarea conturilor business pe social media; Cunoștințe WordPress; Bun comunicator, atât în limba română, cât și în limba engleză; Cunoștințe editarea video; Cunoștințe Canva, Adobe Photoshop.*Activitatea ta se va desfășura la sediul nostru. Descrierea j
GENTLE ELECTRIC SOLAR S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 1166 de salarii introduse în Salario: 4100 RON/Luna

Specialist Achizitii


Candidatul ideal Cautam un coleg nou pentru departamentul de Achizitii. Daca ai experiență ca si achizitor si stii sa folosesti laptop-ul din dotare la capacitate maxima – lucrezi cu Excel, Word, Outlook si vreun ERP, ai un plus.Este important pentru noi sa-ti placa oamenii si interactiunile, sa stii sa porti discutii cu scop cu furnizorii nostri, sa consolidezi relatii de lunga durata si sa obtii beneficii relevante pentru companie: termene de plata si discounturi, care ne fac pe toti fericiti.Aspectele tehnice sunt si ele parte din poveste – urmarim anumiti KPI si din cand-n cand iti cerem niste foi cu cifre, le mai zice si rapoarte periodice. Totusi, nu e panica – ne plac lucrurile simple si clare. De aceea tot ce facem, de la responsabilitati, evaluari, KPI si bonusari, vrem sa le facem asa, simple si clare.Descrierea jobului Responsabilități:- Experienta de minim 2 ani ca specialist în achiziții;- Răspunzi cu promptitudine la solicitările colegilor privind achiziția de produse;- F
BRAND DISTRIBUTION GROUP SRL

Media netă estimată pe baza celor 1617 de salarii introduse în Salario: 5000 RON/Luna

Specialist Ticketing


Candidatul ideal Pentru ca dezvoltam permanent proiecte noi si crestem impreuna, echipa de Suport Ticketing a DERTOUR are nevoie de un coleg experimentat, profesionist, rapid, vesel si cunoscator al sistemelelor de rezervari Galileo/Amadeus si B2B.Te asteptam alaturi de noi, daca: Ai cunostinte in operarea sistemelor de rezervari Galileo, Amadeus si B2B; Cunosti limba engleza la un nivel avansat; Esti organizat si manifesti atentie la detalii; Ai abilitati foarte bune de comunicare; Esti o persoana ordonata, orientata catre client, dinamica; Te descurci sa derulezi mai multe sarcini si responsabilitati in paralel; Ai cunostinte in operarea Microsoft Office.Descrierea jobului Cu ce te vei ocupa in echipa noastra? Vei oferi suport tehnic si operational (telefonic/email) din punct de vedere ticketing/tarifar atat colegilor din reteaua proprie de agentii, cat si partenerilor revanzatori (fara a avea contact direct cu clientul final); Vei face rezervari, emiteri, modificari, rambursari bile
TRAVEL BRANDS S.​A.​

Specialist AchiziȚii


Candidatul ideal Vrei să te alături unei companii de succes și să îți transformi pasiunea pentru achiziții în rezultate remarcabile?Căutăm un coleg dinamic și plin de viață pentru a se alătura echipei noastre în calitate de Specialist Achiziții.Dacă te consideri un maestru al negocierilor și al identificării celor mai buni furnizori, suntem nerăbdători să te avem alături de noi!Descrierea jobului Cum arată candidatul ideal: Studii superioare absolvite; Experiență demonstrată în domeniul achizițiilor constituie un avantaj; Abilități excelente de negociere și comunicare; Abilități bune de planificare, organizare și gestionare a timpului; Orientare către calitate și eficiență; Cunoștințe MS Office (excel, baze de date, rapoarte);Responsabilități: Identificarea, evaluarea și selectarea furnizorilor în conformitate cu cerințele companiei și politicile de achiziții; Urmărește mișcarea stocurilor (intrări de marfă de la furnizori și ieșiri de marfă de la Magazie către secțiile beneficiare); C
DIANA SRL

Media netă estimată pe baza celor 1681 de salarii introduse în Salario: 4800 RON/Luna

Specialist Laborator


Candidatul ideal Studii superioare de specialitate absolvite cu diploma de master-institutie de invatamant superior de profil biologie, chimie, biochimie recunoscuta de OBBCSSR Drept de libera practica- certificate de membru OBBCSSR; asigurare de raspundere civila profesionala Experienta intr-un post similar de minim 1 an in cadrul unui laborator de analize medicale Cunostinte de operare PC Capacitate analitica-stapanirea metodelor de lucru, urmarirea si respectarea unor procedure si instructiuni complexe de lucru Bun organizator al muncii proprii, capabil sa se incadreze in programe si sa isi planifice activitatile Responsabil, profesionist, cu dorinta de perfectionare continuaDescrierea jobului Responsabilitati: Urmareste consumurile de materiale(reactivi, controale, calibratori, etc) utilizate in procesul de lucru Realizeaza mentenantele (zilnice, saptamanale, lunare) echipamentelor de analiza asa cum se precizeaza in manualele tehnice Verifica starea de functionare a echipamentelor
ELITE MEDICAL S.​R.​L.​

Specialist Marketing


Candidatul ideal Cautam Specialist marketing entuziast/a, organizat/a si dornic/a de o noua provocare profesionala. In acest rol vei lucra autonom si te vei ocupa de promovarea unei game largi de produse prin utilizarea strategica a canalelor digitale si a altor activitati promotionale.Profilul pe care il cautam: Experienta de minim 1-2 ani in marketing; Cunostinte de cercetare de piață și analiză de date; Cunoștințe de Photoshop - reprezinta un avantaj; Experiență în planificarea și coordonarea campaniilor de promovare; Cunostinte in distributia de materiale publicitare/flyere (stradal/cutii postale/“door hanger”) - reprezinta un avantaj; Atenție sporita la detalii și acuratețea informațiilor; Deschidere pentru feedback și generarea modificărilor; Respectarea termenelor limită; Flexibilitate si adaptare in functie de circumstantele mediului de afaceri; Autonomie in organizarea sarcinilor specifice;Valorile noastre: Frugalitate, Responsabilitate, Proactivitate, Imbunatatire continua, I
PRETURI PENTRU TINE SRL

Media netă estimată pe baza celor 1156 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Specialist Marketing


Candidatul ideal Suntem în căutarea unui candidat pasionat și creativ pentru a se alătura echipei noastre ca Marketing Specialist. Dacă ești dornic să aduci inovație și energie în industria auto și să te implici în strategiile noastre de marketing, te încurajăm să aplici.Descrierea jobului Responsabilități: Dezvoltarea și implementarea strategiilor de marketing pentru a promova gama noastră de produse într-un mod inovator și eficient. Crearea și gestionarea campaniilor de marketing online și offline, inclusiv publicitatea pe social media și organizarea de evenimente. Analiza datelor de piață și a comportamentului consumatorului pentru a identifica oportunități de creștere și a influența deciziile strategice. Colaborarea strânsă cu departamentele de vânzări și de produs pentru a asigura alinierea strategiilor și a obiectivelor. Monitorizarea și raportarea performanței campaniilor de marketing și ajustarea strategiilor în consecință.Cerințe: Experiență anterioară în marketing, preferabil
BEN RESOURCES SRL

Media netă estimată pe baza celor 1219 de salarii introduse în Salario: 4085 RON/Luna

Forwarder Specialist


Candidatul ideal Higher educationTeamwork skillsProficiency in English or Bulgarian language.Long-term intentionsBusiness skillsComputer literacyFlexibility, resourcefulness, and focus on assigned tasksAbility to make optimal decisions independently in a dynamic environmentInitiative, organized, motivated, communicative, responsible, and loyalDescrierea jobului Organizes international transportEnsures compliance with contractsMonitors client paymentsCollects documents from subcontractorsThe working place is in area of Voluntari 077190!
NOVA PLOVDIV SRL

Specialist Crm


Candidatul ideal - Diplomă în marketing, IT, comunicare sau un domeniu similar.- Minim 2 ani experiență într-un rol similar: CRM manager în e-com, igaming sau alt domeniu cu volume semnificative de clienți și customizare detaliată a audiențelor.- Cunoștințe solide de utilizare Microsoft Excel și/sau Google Sheets. Cunoștințe generale de utilizare a suitei Microsoft Office, cunoștințe de operare PC.- Construiește rapoarte relevante cu lejeritate.- Se simte în largul său lucrând cu seturi de informații complexe.- Are capacitatea de a lua decizii bazate pe rezultate.- Capacitate de a lucra în echipă, într-un mediu dinamic.- Stăpânește la perfecțiune limba română.Descrierea jobului - Segmentează baza de clienți într-un mod cât mai eficient pentru atingerea obiectivelor.- Contribuie sau construiește campanii de email marketing, SMS marketing.- Adaptează și editează template-uri de email sau alte mesaje promoționale după necesități.- Definește strategii de activare și de retenție, aliniindu-
MAGNUM BETTING S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 11 de salarii introduse în Salario: 4500 RON/Luna

Specialist Logistica


Candidatul ideal Minim 2 ani experienta in activitati de transport si logistica;Studii superioare finalizate cu diploma in Buness, Economie, Inginerie (de preferat);Experienta in lucrul intr-un ERP (SAP, Oracle, etc.);Suita Microsoft Office - nivel avansat;Limba Engleza – mediu;Bune abilitati de relationare si lucru in echipa;Capacitatea de a se exprima clar si la obiect;O buna capacitate de gestiune a timpului.Descrierea jobului Organizeaza activitatile de transporturi interne si externe, cu respectarea tuturor actelor normative in vigoare privind transportul rutier de marfuri;Organizeaza si coordoneaza activitatea de stabilire a rutelor de transport pentru a inlatura sau minimiza intarzierile la livrare/ aprovizionare si pentru a optimiza costurile de transport;Organizeaza eficient activitatile de transport marfa pe rute interne si internationale, precum si activitatile conexe transporturilor;Mentine legatura cu celelalte departamente ale societatii cu privire la livrarile comandate;
FRIGOTEHNICA S.​A.​

Media netă estimată pe baza celor 424 de salarii introduse în Salario: 4300 RON/Luna

Seo Specialist


Candidatul ideal Suntem în căutarea unui specialist SEO talentat și dedicat, cu o pasiune pentru optimizarea motoarelor de căutare și o abordare strategică pentru creșterea vizibilității online a brandului nostru. Ca specialist SEO, vei fi responsabil de dezvoltarea și implementarea strategiilor de optimizare a motoarelor de căutare pentru a crește traficul organic și a îmbunătăți poziționarea site-ului nostru în rezultatele căutăriiCerințe: Diplomă de licență, de preferat în Marketing/Comunicare/Jurnalism; Experiență de minim 2 ani într-o poziție de SEO Specialist sau într-o poziție asemănătoare; Cunoștințe despre tehnicile de optimizare a motoarelor de căutare on și off-page, factorii de clasare, actualizările algoritmilor; Cunoștințe solide în utilizarea uneltelor de analiză SEO și a platformelor de monitorizare; Cunoștințe despre cele mai recente tendințe și cele mai bune practici în optimizarea pentru motoarele de căutare; Cunoștințe WordPress; Bun comunicator, atât în limba român
GENTLE ELECTRIC SOLAR S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 1 de salarii introduse în Salario: 2400 RON/Luna

Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.