Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

1253 Locuri de Munca It specialist - Joburi It specialist

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

1253 Locuri de Munca It specialist - Joburi It specialist

Cauta printr-o varietate mare de joburi It specialist si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi It specialist si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Sourcing Specialist


Candidatul ideal Experienta: de preferat, 3-6 luni anterior in comert; Orientarea catre client; Abilitati de negociere; Analiza datelor; Orientare catre rezultat; Limba engleza nivel mediu-avansat; Minim studii medii: Bacalaureat.Descrierea jobului Procura toate documentele necesare activitatii agentului contractari si achizitii: fise de produs, date logistice, fise de furnizor, formulare promo etc. Verifica diferentele de preturi impreuna cu cei responsabili de la contabilitate; Pregateste toata informatia necesara pentru intalnirile in care au loc negocieri: documente, statistici, cifre si informatie stocata in Excel; Verifica si analizeaza comparatia de preturi si actioneaza cu aprobarea agentului contractari si achizitii; Tine evidenta tuturor contractelor, actualizeaza datele si administreaza contractele; Pregateste sedintele de buying (studii, comparatii de pret, planograme, etc) impreuna cu agentul contractari si achizitii; Raspunde la toate solicitarile venite atat din interior
MEGA IMAGE SRL

Reporting Specialist


Candidatul ideal Join us as and you will: Be involved in the import-export activityCheck and process import-export documents, review external invoices, and the documents accompanying the delivery, to associate the correct customs codes.Ensure the accuracy of documents for intra-Community acquisitions of goods according to the customs code and regulation.Process invoices for intra-Community acquisitions of goods into the MCC RO system.Generate UIT codes in accordance with Romanian regulations.Descrierea jobului To be successful in this role, you'll need:A deep understanding of customs codes and customs regulations.The ability to provide consultancy, foster relationships, and exchange information effectively in the customs field.The capacity to work independently and the flexibility to operate as a pivotal team member, aiming to meet internal deadlines.Advanced proficiency in English, enabling effective communication in a professional setting.Expertise in Microsoft Excel and Word, demons
METRO CASH CARRY ROMANIA SRL

Media netă estimată pe baza celor 409 de salarii introduse în Salario: 3400 RON/Luna

Specialist Marketing Online /​ Seo


Candidatul ideal Specialist Online marketing si SEO / Digital Marketing Specialist - in Vlaha, Judetul Cluj.Echipa noastra este in cautarea unei persoane dinamice, inovatoare si cu experienta in SEO si marketing online.Daca esti gata sa aduci un impact pozitiv intr-o echipa echipa dinamica, entuziasta si energica, te invitam sa ne alaturi!Cerinte: Experienta demonstrabila in SEO si online marketing de minim 2 ani. Cunostinte avansate de Google Analytics, Google AdWords si alte platforme PPC. Abilitati solide de copywriting si creare de continut optimizat SEO. Experienta in editarea si gestionarea campaniilor de email marketing si social media. Experienta in gestionarea si coordonarea platformelor de marketing afiliat. Capacitate de analiza si interpretare a datelor pentru imbunatatirea strategiilor de marketing. Excelente abilitati de organizare si prioritizare a sarcinilor.Descrierea jobului Responsabilitati: Dezvoltarea si implementarea strategiilor SEO pentru imbunatatirea vizibilit
MENDOLA PRO SRL

Specialist Constatare Daune Auto


Candidatul ideal Groupama Asigurări își mărește echipa de profesioniști!Dacă dorești să îți construiești o carieră solidă, pe termen lung, la Groupama Asigurari, înseamnă că tu ești persoana pe care o căutăm!Căutăm Specialist Constatare Daune Auto în Alexandria, Ploiești, Pitești, Giurgiu cu:• Studii superioare (studiile tehnice constituie un avantaj);• Experienta pe un post similar in constatare daune este obligatorie - minim 2 ani experienta;• Excelente abilitati de comunicare si inter-relationare, politete, atitudine prietenoasa si profesionala;• Orientare catre client si catre livrarea unui serviciu de calitate;• Foarte bune abilitati de gestiune a conflictelor si de control al emotiilor;• Dexteritate în utilizarea calculatorului si a diverse aplicatii informatice specifice.Descrierea jobului Ce face Specialistul Constatare Daune Auto? Deschide dosarul de dauna in aplicatiile specifice dupa primirea instiintarii de dauna scrisa si programeaza de comun acord cu asiguratul data si lo
GROUPAMA ASIGURARI S.​A.​

Specialist Servicii Clienti


Candidatul ideal Povestea ta începe aici!Când alegi mai mult decât banking, primești mai mult decât un job, pentru că#PeopleofBT inseamna obiective comune, spirit de echipa si ajutor reciproc prin care construim impreuna un viitor sigur.Dacă ești o persoană căreia îi place să interacționeze, focusată pe identificarea de soluții și oferire de spirjin, rolul acesta este pentru tine!Pe lângă asta,Ne-ar mai plăcea să constatăm că:ești o persoană proactivă, cu inițiative noi și îndrăznețe;te adaptezi ușor la fiecare situație întâlnită;îți place să interacționezi cu persoanele și să le identifici nevoile;deții abilități dezvoltate în zona promovării și vânzării de produse și servicii.Descrierea jobului Aceste atribute te vor ajuta să:comunici eficient cu clienții băncii pe baza nevoilor pe care le identifici și să recomanzi produsele sau serviciile potrivite pentru aceștia;realizezi operațiuni cu numerar sau fără numerar în funcție de specificul tranzacției;oferi sprijin clienților pentru a
BANCA TRANSILVANIA SA

Media netă estimată pe baza celor 815 de salarii introduse în Salario: 3300 RON/Luna

Specialist Servicii Clienti (migrator)


Candidatul ideal Iti place domeniul vanzarilor si faci asta de minimum 3 ani? Ai luat examenul de licenta si te pricepi sa te faci inteles, indiferent ca vorbim despre clienti, colegi sau doamna de la floraria din colt? Prietenii iti spun ca ai atitudine pozitiva si calitati de teamplayer adevarat?Despre engleza nu te mai intrebam, stim ca urmaresti postarile cool de pe youtube si pinterest :).Daca ai raspuns cu “da” la minim trei din intrebarile de mai sus, ai intrat direct pe lista noastra scurta si ti-ai marit sansele sa intri in spiritul #peopleofBT.Descrierea jobului Hai sa:Cunosti produsele si serviciile noastre. Iti va face placere sa le promovezi, pentru ca raspund eficient unui complex de nevoi prezente din ce in ce mai mult in randul clientilor nostri;Comunici cu clientii bancii (exact ce iti place tie :)) si pe baza nevoilor pe care le identifici le recomanzi produsele sau serviciile potrivite;Procesezi operatiuni cu numerar/ fara numerar in functie de specificul tranzactiei
BANCA TRANSILVANIA SA

Media netă estimată pe baza celor 1 de salarii introduse în Salario: 3000 RON/Luna

Specialist Servicii Clienti


Candidatul ideal Povestea ta începe aici!Când alegi mai mult decât banking, primești mai mult decât un job, pentru că#PeopleofBT inseamna obiective comune, spirit de echipa si ajutor reciproc prin care construim impreuna un viitor sigur.Dacă ești o persoană căreia îi place să interacționeze, focusată pe identificarea de soluții și oferire de spirjin, rolul acesta este pentru tine!Pe lângă asta,Ne-ar mai plăcea să constatăm că: ești o persoană proactivă, cu inițiative noi și îndrăznețe; te adaptezi ușor la fiecare situație întâlnită; îți place să interacționezi cu persoanele și să le identifici nevoile; deții abilități dezvoltate în zona promovării și vânzării de produse și servicii.Descrierea jobului Aceste atribute te vor ajuta să: comunici eficient cu clienții băncii pe baza nevoilor pe care le identifici și să recomanzi produsele sau serviciile potrivite pentru aceștia; realizezi operațiuni cu numerar sau fără numerar în funcție de specificul tranzacției; oferi sprijin clienților pe
BANCA TRANSILVANIA SA

Media netă estimată pe baza celor 691 de salarii introduse în Salario: 3400 RON/Luna

Specialist Servicii Clienti


Candidatul ideal Povestea ta începe aici!Când alegi mai mult decât banking, primești mai mult decât un job, pentru că#PeopleofBT inseamna obiective comune, spirit de echipa si ajutor reciproc prin care construim impreuna un viitor sigur.Dacă ești o persoană căreia îi place să interacționeze, focusată pe identificarea de soluții și oferire de spirjin, rolul acesta este pentru tine!Pe lângă asta,Ne-ar mai plăcea să constatăm că: ești o persoană proactivă, cu inițiative noi și îndrăznețe; te adaptezi ușor la fiecare situație întâlnită; îți place să interacționezi cu persoanele și să le identifici nevoile; deții abilități dezvoltate în zona promovării și vânzării de produse și servicii.Descrierea jobului Aceste atribute te vor ajuta să: comunici eficient cu clienții băncii pe baza nevoilor pe care le identifici și să recomanzi produsele sau serviciile potrivite pentru aceștia; realizezi operațiuni cu numerar sau fără numerar în funcție de specificul tranzacției; oferi sprijin clienților pe
BANCA TRANSILVANIA SA

Media netă estimată pe baza celor 728 de salarii introduse în Salario: 3420 RON/Luna

Pr & Csr Specialist


Descrierea jobului Între a face și a spune, am ales să facem. Dacă te intrigă această propoziție, este bine. Dacă ai și abilități de scriere, educate în peste 3 ani de PR, relații media consolidate și poftă de a contribui la creșterea vizibilității Sameday, trebuie să ni te alături. În plus, ai ocazia de a-ți lăsa amprenta asupra politicii de CSR a companiei și să îți pui în practică abilitățile încă din primele tale zile în echipă, susținând inițiativele pe care le avem deja în derulare. Ce ar trebui să faci?Implementezi strategia de PR și CSR a Sameday, urmărind planificarea agreată;Planifici, derulezi, evaluezi și optimizezi campaniile de PR și proiectele de CSR prin colaborarea cu echipa și agențiile de creație și media;Consolidezi relația cu reprezentanții media – jurnaliști sau creatori de conținut digital – și ești persoana responsabilă de solicitările de presă și managementul aparițiilor media ale Sameday;Generezi conținut pentru canalele de comunicare ale Sameday și coordonezi
DELIVERY SOLUTIONS S.​A.​

Supply & Demand Specialist - Freshful


Candidatul ideal Cea mai Freshful echipă caută Supply & Demand Specialist. Vino alături de noi să facem împreună viața mai Freshful!Companie românească fondată în 2021, Freshful by eMAG este primul hipermarket 100% online din România, cu o varietate de peste 20.000 de produse alimentare și bunuri FMCG de la producători locali și internaționali.Scopul nostru? Să oferim oamenilor mai mult timp pentru lucrurile care contează cu adevărat, printr-un serviciu de livrare rapidă sau programată a unui coș complet de cumpărături zilnice, de la bunătăți proaspete și congelate până la articole de uz casnic.Din depozitul de 10.000 m², împărțit în zone cu temperatură controlată, comenzile Freshful sunt livrate cu mașini frigorifice până la ușa clientului, 7 zile din 7, între orele 8:00-22:00.Supply & Demand Specialist Te asteptam sa faci parte din echipa noastra, daca te regasesti in cerintele de mai jos: Experienta pe un post similar/aprovizionare de minim 1 an; Bune cunostinte de operare calculato
EMAG

Customer Support Specialist With German


Candidatul ideal ➡️ Profile of the candidate: Proficient in German & intermediate/proficient in English Previous experience in a customer support role A plus: You have previous experience with online gambling - working or playing, anything counts for this one! If you are new to thе business, don’t worry! Our lovely colleagues will teach you everything there is to know :) Strong attention to detail in logging, updating and managing customer Support Tickets & LiveChat Good at communicating with others - we love people who love chatting ! We chat a lot and so do our customers. We appreciate people who can speak openly and naturally You take initiative in completing tasks & perform well under pressure Availability for working in day shifts covering Monday-Sunday Descrierea jobului ➡️ What will you be doing? Handle all customer communication and requests through the communication channels established: E-mail, Chat, Calls (if any) Identify the customer’s needs and assist with the appropriate
STELLAR DEVELOPMENT S.​R.​L.​

Specialist Validari - Rph


Candidatul ideal Persoana potrivita acestui post ar trebui sa indeplineasca urmatoarele cerinte:- studii superioare (Facultatea dе Chimie, Biochimie, Inginerie Chimica, Farmacie);- are aptitudini tehnice cat mai dezvoltate, care ii permit intelegerea unor procese dе fabricatie;- experienta dе lucru in productia farmaceutica (departament Productie, Controlul calitatii ) constituie un avantaj;- cunostinte specifice legate dе buna practica dе fabricatie;- persoana responsabila, serioasa, cu spirit dе observatie, muncitoare, principiala in relatiile cu colegii;- intelege importanta responsabilitatilor care ii sunt atribuite si le abordeaza ca atare, stie sa prioritizeze sarcinile in functie dе importanta lor.- Utilizare PC (MS Office-word, excel);- Gandire analitica;-Atentie la detalii.Descrierea jobului - Elaborеazа, revizuiеstе protocoale si rapoаrte de validаre cаre contin: diagrаmе de procеs, schеme logicе, analize de risc;- Comunica, analizeaza rezultatele validarii pentru a decide da
ROMPHARM COMPANY SRL

Specialist Management Deseuri


Candidatul ideal Cautam un Specialist in Managementul Deseurilor / Responsabil gestiune deseuri / Responsabil mediuin Vlaha, judetul Cluj, pentru o fabrica de reutilizare si reciclare textile, echipata cu tehnologie de ultima generatie.Candidatul ideal: Trebuie sa aiba studii superioare absolvite. Experienta de minim 2-3 ani in domeniul gestiunii deseurilor sau de mediu. Cunoasterea limbii engleze este importanta. Experienta privind sistemele de calitate ISO sau GRS reprezinta un avantaj.Descrierea jobului Responsabilitati: Tine evidenta operatiunilor de achizitie si/sau colectare a deseurilor textile post consumator sau post industrial, din Romania sau din extern. Este responsabil pentru gestiunea corecta a acestor deseuri intre si la propriile puncte de lucru autorizate pentru tratare, reutilizare si reciclare. Va urmari trasabilitatea deseurilor pana la destinatia finala (valorificare finala sau eliminare finala) si va intocmi lunar raportarile de trasabilitate catre toti furnizorii
ROSECO SRL

Accounts Payable Specialist


Candidatul ideal Suntem in cautarea unui coleg/unei colege pentru pozitia de AP Specialist. Aceasta persoana se va alatura echipei Nestle si va fi responsabila cu contabilitatea furnizorilor si activitate de control documente si verificare conturi contabile pentru deconturi angajati.Cum poti avea succes? Experienta de minim 2 ani intr-o pozitie similara Studii universitare in Finante/Contabilitate Legislatia economico-financiara in vigoare Bune abilitati de Microsoft Office Cunostiintele de SAP reprezinta un avantajDescrierea jobului Provocari:Zona de AP• Se asigura de inchiderea corecta si la timp a facturilor parcate/blocate• Suport pentru inchiderea corecta si la timp a PO-urilor, clarificare inchidere diferente GR-IR• Reconcilierea balantelor cu toti furnizorii pentru auditul anual, cat si la cerere• Super User Accounts Payable (ridicare tichete spre aprobare corectii AP, blocat/deblocat documente in SAP, ERP plati in avans daca este cazul)• Gestionarea si rezolvarea in timp util a
NESTLE ROMÂNIA SRL

Client Coordination Specialist With English


Candidatul ideal Requirements: Education: Bachelor’s degree in Finance or Economics. Minimum 1 year of relevant work experience, preferably in a Shared Service Center environment; Advanced ability to analyze, prioritize and execute tasks; Capacity to work with multiple tasks in parallel, handling different engagements, always ensuring high level of quality and the customer orientation; Advanced level of English, French is a plus; Advanced communication skills both verbal and written; Structured approach tailored to the audience; Team player that shows flexibility and perseverance in managing good working relationship with colleagues and other stakeholders; Customer orientation, detail focused and problem solving attitude; Professional maturity - self starter, autonomy, resilience and can-do mindset Experience of working in a virtual, international environment.Descrierea jobului The Client Coordination team is responsible with the coordination of activities for Mazars international clie
MAZARS CONSULTING SRL

Specialist Marketing Online


Candidatul ideal Specialist marketing onlineResponsabilități:- Realizează planificarea comunicării online;- Realizează campaniile planificate gestionând încadrarea în buget;- Realizează campanii newsletter;- Realizează campanii Profitshare;- Creează conținut relevant pentru platformele e-commerce sau brand;- Optimizează SEO pe platformele e-commerce sau brand;- Analizează rezultatele campaniilor și efectuează corecții;- Analizează piața și propune campanii;- Realizează conținut text sau grafic pentru produse, campanii, etc.;- Colaborează cu e-commerce și IT pentru activitatea de promovare, promoții, mentenanțe,platforme e-commerce.Cerințe:- Studii superioare;- Abilități foarte bune operare PC;- Experiență în Digital Marketing, Meta Business Manager, AdWords, Analytics, Profitshare,Mailchimp, etc.;- Experiență SEO;- Photoshop;- Experiență în e-commerce constituie avantaj;- Creativitate;- Limba engleză avansat.Activitatea se desfășoară la sediul companiei în Curtea de Argeș/ București.De
FUCHS CONDIMENTE RO SRL

Media netă estimată pe baza celor 1 de salarii introduse în Salario: 3000 RON/Luna

Customer Support Specialist


Candidatul ideal Suntem în căutarea unei persoane motivate și orientate către satisfacția clienților, cu abilități excelente de comunicare și o atitudine proactivă.Candidatul ideal ar trebui să aibă următoarele calități: Bun ascultător, empatic, orientat spre obiective; Abilitatea de a lucra bine sub presiune și cu termene limită strânse; Abilități puternice de organizare, de rezolvare a problemelor și de gândire analitică; Se preferă experiență similară pe un rol de Customer Support, dar nu este obligatorie; Cunostințe despre Jocuri de Casino Online și Pariuri Sportive – reprezinta un avantaj; Excelente abilități de comunicare scrisă și verbală; Capabil să gestioneze plângerile și situațiile dificile într-o manieră calmă și răbdătoare; Asigură standarde înalte, dă dovadă de inițiativă, proactivitate și profesionalism; Flexibilitatea de a îndeplini diferite sarcini și de a urma corect procedurile; Experienta in call center - reprezinta un avantaj; Dispus pentru lucrul de la birou.Descr
NOBLEPIAGIO SRL

Media netă estimată pe baza celor 760 de salarii introduse în Salario: 3400 RON/Luna

Customer Service Specialist


Candidatul ideal Qualifications: •A university degree; •Proven experience in customer service functions (minimum 2 years) ; •Native Romanian speaker; •Fluency in English, plus another European language (these requirements are mandatory and will be tested during the first interview) •Strong knowledge of SAP system; •Good Knowledge of Excel.Descrierea jobului Diversey Romania, for its team based in Bucharest, is looking for: 4 BACK-OFFICE CUSTOMER SERVICE SPECIALISTS As a Customer Service Representative, you will be acting as a key link between different departments and teams in Europe, ensuring the continuous information flow between these parties. You will be tasked with the correct, timely and accurate processing of data, aiming to maintain a strong relationship with the clients and the wider Diversey team. On a more granular level your activities will be: •Receive and process Customer data files; •Customer matching; •Numerate with high attention to detail, methodical, ability to copy
DIVERSEY

Media netă estimată pe baza celor 1003 de salarii introduse în Salario: 3200 RON/Luna

Specialist Customer Care&sales


Candidatul ideal Ceea ce ne dorim sa ai: Studii superioare absolvite sau in curs de absolvire; Pasiune pentru e-commerce, social media si noi tendinte in vanzari; Autonomie si creativitate; Abilitati de comunicare si relationare; Atitudine pozitiva si proactiva; Cunostinte Word, Excel, PowerPoint la un nivel avansat.Descrierea jobului Ceea ce ai de facut: Sa identifici oportunitati de vanzare prin intelegerea nevoilor si preferintelor clientilor; Sa monitorizezi performanta vanzarilor si sa identifici oportunitati de crestere a acestora; Sa mentii o baza de date actualizata ce va contine informatii despre clienti, prospecti si parteneri. Sa gestionezi relatiile cu clientii existenti Sa prospectezi noi clienti prin intermediul platformei de e-commerce si alte canale de comunicare; Sa colaborezi indeaproape cu echipele de produse si tehnologie pentru a asigura integrarea produselor si serviciilor pe platforma de e-commerce; Sa realizezi target-ul din vanzari si sa vii cu propuneri de cre
CREDIUS IFN S.​A.​

Specialisti Industrie Refrigerare


Candidatul ideal Specialist îmbunătățiri – cod COR 242102 (1 post, Ariceștii Rahtivani,Prahova)Cerinţe minime: experiență 1 an în domeniul producție de electrocasnice; absolvent studii superioare; cunoștințe solide în refrigerare; cunoștiinte de limba engleză și limba chineză.Inginer șef industria prelucrătoare – cod COR 132101 (2 posturi, Ariceștii Rahtivani,Prahova)​Cerinţe minime: experiență 1 an în domeniul producție de electrocasnice; absolvent studii superioare; cunoștințe solide în refrigerare cunoștiinte de limba engleză și limba chineză.Proiectant Inginer Mecanic – cod COR 214438 (1 post, Ariceștii Rahtivani,Prahova)Cerinţe minime: experiență 1 an în domeniul producție de electrocasnice; absolvent studii superioare; cunoștințe solide în refrigerare; cunoștiinte de limba engleză și limba chineză.Consultant sistem de calitate – cod 242134 (1 post, Ariceștii Rahtivani,Prahova)Cerinţe minime: experiență 1 an în domeniul producție de electrocasnice; absolvent studii superioare; cun
HAIER TECH SRL
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.