Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

44 Locuri de Munca Management in Bacau

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

44 Locuri de Munca Management in Bacau

Cauta printr-o varietate mare de joburi Management in Bacau si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Management in Bacau si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Area Sales Manager - Moldova


Candidatul ideal Cerinte:- prezinta si promoveaza cu seriozitate si eficienta produsele companiei;- obtine comenzi ferme si negociaza contracte in conditiile stabilite la nivel de companie;- ofera consultanta tehnica de specialitate clientilor;- monitorizeaza creantele clientilor din zona alocata si se asigura de incasarea acestora la termen;- mentine un contact permanent cu piata de profil;- executa actiuni de research ale pietei – tinta si cauta sa extinda permanent portofoliul de clienti;- se implica in rezolvarea prompta a problemelor aparute in zona alocata;- raporteaza ocazional si periodic cu privire la activitatea desfasurata si rezultatele obtinute.Descrierea jobului - gestioneaza baza actuala de clienti;- cerceteaza, initiaza si gestioneaza contacte cu piata si clientii tinta din zona alocata;- zona de responsabilitate acopera judetele: Suceava, Botosani, Iasi, Neamt, Bacau, Vrancea, Vaslui, Harghita si CovasnaIti vom oferi: Mediu de lucru placut si competitiv; Suport continu
UMEB POWER S.​R.​L.​

Brand/​ Category Manager Instalatii Termice Si Sanitare


Candidatul ideal Daca esti pasionat de ceea ce faci, motivat de provocari si ai ambitia sa progresezi in mod continuu, atunci ai toate atributele necesare pentru a te alatura echipei noastre in pozitia de Brand Manager Instalatii termice si sanitare.Esti potrivit/a pentru aceasta pozitie daca ai:- studii superioare tehnice (studiile in domeniul instalatiilor reprezinta un avantaj)- experienta relevanta in achizitii si vanzari (experienta in mentinerea si dezvoltarea relatiilor cu furnizorii interni si externi reprezinta un avantaj);- cunoasterea limbii engleze - scris si vorbit;- cunostinte avansate de operare PC/ experienta in lucrul cu baze de date.- abilitati manageriale. Abilitati avansate de comunicare si negociere- inalt simt al responsabilitatii- abilitati reale de planificare, organizare si viteza de reactie;- orientare catre dezvoltarea business-ului, initiative, implicare, focusare pe rezultat;- permis de conducere categoria B;- domiciliul stabil in unul dintre judetele Neamt
DINAMIC 92 DISTRIBUTION SRL

Business Development Manager


Scurta descriere a companiei Effective HR este o firma de recrutare si consultanta in domeniul resurselor umane.Venim cu o experiență de peste 20 ani în resurse umane în companii de toate mărimile, atât ca angajați cât și ca consultanți externi, iar dezvoltarea continuă este permanent pe lista noastră de priorități. 𝐂𝐞 𝐟𝐚𝐜𝐞𝐦?🔴 Recrutare și selecție🔴 Managementul resurselor umane🔴 Consultanță strategică în HR🔴 Proiecte de dezvoltare a organizației🔴 Servicii de optimizare CV si profil Linkedin, coaching de cariera Cerinte Business Development ManagerIn prezent, angajam un Business Development Manager pentru a promova business-ul si a incheia parteneriate cu clientii din aria Iasi, Suceava, Neamt, Botosani. Acesta este responsabil sa creasca si sa dezvolte vanzarile atragand in portofoliu clienti directi (B2B) sau distribuitori.Cerinte:● Experienta in vanzari in mediul industrial ● Experinta in gestionarea clientilor – companii de productie sau constructii, de a incheia parten
Effective Human Resources

Media netă estimată pe baza celor 526 de salarii introduse în Salario: 6000 RON/Luna

Manager Vanzari


Candidatul ideal Dezvoltarea nationala continua si in anul 2024, astfel incat ne dorim un Manager de vanzari cu experienta in una dintre locatiile noastre, care să coordoneze echipele de agenți imobiliari Blitz, folosind cele mai bune practici pentru atingerea obiectivelor noastre ambitioase.Ne dorim ca tu sa ai: Experienta in coordonarea unei echipe de minimum 3 ani; Experienta în monitorizarea procesului de vanzare; Ai lucrat cu sisteme si proceduri bazate pe targete si KPI-uri; Folosesti coaching-ul pentru a-ti ajuta echipa sa se dezvolte; Ai fost implicat activ in procesul de recrutare si ti-ai selectat singur oamenii din echipa; Ai lucrat cu obiective SMART în stabilirea activitatii oamenilor din echipa ta; Experienta in vanzari constituie avantaj;Descrierea jobului Principalele tale responsabilitati: Esti responsabil de atingerea performantelor, KPI-urilor si indeplinirea obiectivelor; Vei propune solutii, vei implementa tactici si strategii la nivelul echipei, pentru a obtine ce
BLITZ NETWORK S.​A.​

Media netă estimată pe baza celor 169 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Specialist Suport Clienti Si Managementul Reclamatiilor (perioada Determinata) (226549)


Candidatul ideal Educaţie necesară: Studii superioare de specialitate, constituie un avantaj Experienţă practică necesară: 3 ani experienţă în activitatea de distribuție a energieiDescrierea jobului Asiguri desfășurarea activității de relații clienți și management al reclamațiilor adresate de clienți, referitor la serviciul de distribuţie a energiei Asiguri interfața cu instituțiile de stat, în limita competențelor acordateRealizezi și alte sarcini care decurg în mod natural din rolul tău, adaptate la cunoștințele și abilitățile tale.Ce îți oferim noi: Îți oferim mai mult decât un salariu: Primești cadouri cu ocazia evenimentelor importante din viața ta precum căsătoria, 1 iunie iar lista continuă. Excelezi în ceea ce faci? Poți să fii unul dintre cei care primesc bonusuri de performanță, dacă locuiești prea departe de sediu, te ajutăm cu decontarea transportului Plătești ușor cu tichetele de masă: Ai tichetele încărcate pe un card de masă cu care poți să plătești contactless Lucrezi c
S.​C.​ DELGAZ GRID S.​A.​

Sales Manager


Candidatul ideal ROBINETE.EU este in cautare de:- O persoana optimista;- O persoana pozitiva, dinamica;- Sa ii placa sa vorbeasca la telefon;- Sa ii placa provocarile;- Sa lucreze bine in echipa;- Studii superioare/medii- Nu necesita experienta deoarece totul se invata la noi!- De preferat carnet de conducereDescrierea jobului - Realizeaza planul zilnic impreuna cu colectivul .- Prezinta si promoveaza direct produsele / serviciile prin realizarea de oferte pentru clientii potentiali si cei existenti.- Prospecteaza in permanenta piata in vederea identificarii de noi clienti si a cresterii cotei de piata a produselor / serviciilor in zona in care actioneaza.- Mentine permanent legatura cu clientii existenti pentru fidelizarea acestora.- Intocmeste rapoarte privind situatia vanzarilor, concurenta, noile trenduri pe piata, potentialii clienti.- Urmareste incasarea comenzilor si face propuneri pentru acordarea de eventuale discounturi sau amanari de plata pentru clientii fideli.- Executa or
REGENT SRL

Media netă estimată pe baza celor 340 de salarii introduse în Salario: 6000 RON/Luna

Junior Data Manager (m/​w/​d) Hr Reward & Performance,​ Allianz


Descrierea jobului Job-Integrated Master: Junior Data Manager (m/f/d) HR Reward & Performance, Allianz in Munich#SIBE #Steinbeis #Master #Job-intigrated #MBA #International #Management #HR #Controlling #DataAnalystic #SuccessFactors #SAP #Training #Allianz #MunichYou just finished your bachelor’s degree and now want to get started right away with your Master's program? Do you enjoy putting study content into practice immediately and thus creating added value for a company? Then you've come to the right place - SAPHIR will be happy to help you find the perfect partner company for your job-integrated Master's degree at SIBE!Company:Many customers worldwide trust the Allianz Group as insurers and asset managers. As an employer, we care deeply about our employees, their needs, their dreams, and their personal challenges. Together, we create an environment where everyone has the opportunity to discover, grow, and create a better future for our customers and the world around us.A
SAPHIR DEUTSCHLAND GMBH

Dual Master: Junior Project Manager (m/​f/​d) Digitalization


Descrierea jobului You just finished your bachelor’s degree and now want to get started right away with your Master's program? Do you enjoy putting study content into practice immediately and thus creating added value for a company? Then you've come to the right place - SAPHIR will be happy to help you find the perfect partner company for your job-integrated Master's degree at SIBE!Dual Master: Junior Project Manager (m/f/d) Digitalization, Zeiss in OberkochenCOMPANYStep out of your comfort zone, excel and redefine the limits of what is possible. That’s just what our employees are doing every single day – in order to set the pace through our innovations and enable outstanding achievements. After all, behind every successful company are many fascinating people.In a spacious modern setting, full of opportunities for further development, ZEISS employees work in a place where expert knowledge and team spirit reign. All of this is supported by the ownership structure and the lon
SAPHIR DEUTSCHLAND GMBH

Area Sales Manager Microfinantare


Candidatul ideal Experiență de minim 5 ani în vânzări/ gestionare de portofoliu clienți;Nivel studii: superioare, (profil economic);Limba engleză – nivel mediu.MS Office la nivel avansat (excel, baza de date) și rapoarte;Permis conducere categoria B (deplasări zilnice în teren, în zona arondată, în proporție de 80% din activitate);Abilități de comunicare si persuasiune;Abilități de prezentare;Gândire analitică și abilități de prezentare, claritate, concizie;Viziune strategică asupra domeniului de activitate; Descrierea jobului Dezvoltă și gestionează relația cu rețeaua de parteneri și furnizori Agricover conform strategiei agreate.Realizează activități de promovare a soluțiilor de finanțare ale companiei în regiunea alocată.Identifică nevoile partenerilor din rețea, analizează și propune campanii de marketing în sinergie cu partenerii, acordând suport în alegerea și implementarea celei mai potrivite soluții de promovare.Gestionează fluxul de contractare parteneri conform procedurilor î
AGRICOVER SRL

Manager Sala De Jocuri


Candidatul ideal Studii superioare, preferabil de specialitate: Economie sau Management; Persoana responsabila, cu spirit organizatoric; Abilitati de comunicare, relationare si adaptare la orice situatie; Competente de conducere si orientat catre rezultate; Cunostinte de operare PC - MS Office; Experienta in conducerea unei echipe constituie un avantaj.Descrierea jobului Mentinerea si dezvoltarea imaginii companiei; Planificarea si coordonarea eficienta a echipei din subordine; Controlarea si supravegherea activitatii locatiei; Motivarea echipei si asigurarea lucrului in echipa; Realizarea rapoartelor zilnice si lunare. Reprezinta compania in relatiile cu autoritatiile si institutiile statului pe plan local.
S.​C.​ POWER FABULOUS GAMES S.​R.​L.​

Manager Dezvoltare Retea Cu Experienta In Imobiliare


Candidatul ideal • Minim 1-2 ani experienta in management (administrare);• Experienta in imobiliare;• Spirit antreprenorial;• Abilitati de negociere;• Responsabilitate;• Automobil personal, constituie un avantaj.• Organizarea si Deschiderea punctului de lucru.Cerințe:• experiență în lucrul cu imobiliare.• experienta in dezvoltarea afacerilor.• disponibilitatea unui vehiculConditii:• Înregistrare printr-un contract de servicii.• Natura călătoriilor de afaceri.• Bonus pentru deschiderea fiecărui magazinDescrierea jobului • Administreaza un proces larg de responsabilitati;• Identifica spatiul comercial;• Negociaza si semneaza contractul de Închiriere;• Deschide punctul de lucru. Organizeaza si urmareste intregul proces;• Transmite punctul de lucru echipei de achizitii.Termeni si Conditii Generale:• Angajare prin Contract prestari servicii;• 5000 lei lunar + 1000 lei cheltuieli transport• Bonus pentru deschiderea unui punct de lucru : 10 000 lei;• Program de lucru flexibil;• Deplasari în i
TORGSERVICE RETAIL S.​R.​L.​

Manager Agentie Turism


Candidatul ideal Manager Agentie TurismExperienta minimum 5 ani in AGENTIE DE TURISM!Vanzare pachete si servicii turistice: bilete avion, hotel, transfer, croaziere, activitati;Cunoastere sisteme rezervare furnizori internationali;Cunoastere obligatorie limba engleza.Descrierea jobului Ce presupune job-ul de Manager Agentie Turism- Ofertare, procesare rezervari, emitere documente, incasari - plati, followup;- Acces cereri clienti - CRM; sisteme furnizori; platforma de rezervari integrata; backoffice;Beneficii:- Contract de munca salariu fix plus comision 11 - 44% din profit net realizat in functie de valoarea totala lunara;Dupa perioada de proba de 90 zile se adauga urmatoarele beneficii:- Tichete de masa;- Tichete Cadou;- Infotrip-uri;- Program flexibil: Homebased, Birou sau Hybrid;- Training specializat gratuit de produse si tehnici de vanzare;- Asistenta permanenta in ofertare;- Acces la materiale informative si de marketing;- Instruire permanenta si update cu noutati si practici di
PERFECT JOURNEY SRL

Media netă estimată pe baza celor 4 de salarii introduse în Salario: 4400 RON/Luna

Farmacist


Candidatul ideal CATENA, cel mai mare lant farmaceutic din Romania, angajeaza Farmacisti!Super echipa noastră este in continua crestere si are nevoie de Farmacisti. Speram ca tu sa fii unul dintre viitorii nostri colegi!❤Ce ne dorim? Absolvent studii superioare: Facultatea de farmacie; Certificat de membru al Colegiului Farmacistilor, vizat pe anul 2024; Sa detii bune abilitati de comunicare si relationare; Cunostinte de Microsoft Office; Sa ai empatie, receptivitate, atentie si energie; Sa oferi ajutor, pasiune, zambet, implicare si respect;Descrierea jobului Ce responsabilitati ai? Identifici nevoile pacientilor, formulezi recomandari, consiliezi si fidelizezi pacientii; Informezi pacientii despre modul de utilizare a medicamentelor si potentialele riscuri sau efecte adverse; Eliberezi medicamentele cu prescriptie medicala /OTC-uri. Administrezi stocurile si urmaresti termenele de valabilitate ale produselor farmaceutice;Ce iti oferim? pachet salarial motivant (salariu de baza, tiche
CATENA MANAGEMENT SRL

Media netă estimată pe baza celor 1252 de salarii introduse în Salario: 3510 RON/Luna

Asistent Manager - Ajofm | Anofm


Ocupatia: ASISTENT MANAGER - AJOFM | ANOFMAngajator: CONTAINERE FDC SRLExperienta: Experiență Medie (3-5 ani)Educatie: Liceal-LICEU TEORETICTimp de lucru: 8Adresa locului de munca: BACAU
CONTAINERE FDC SRL

Asistent Manager - Ajofm | Anofm


Ocupatia: ASISTENT MANAGER - AJOFM | ANOFMAngajator: ASOCIATIA REPERE FIL. BACAUExperienta: Experiență Medie (3-5 ani)Educatie: Universitar-INVATAMANT SUPERIORTimp de lucru: 8Adresa locului de munca: BACAU
ASOCIATIA REPERE FIL.​ BACAU

Manager Financiar - Ajofm | Anofm


Ocupatia: MANAGER FINANCIAR - AJOFM | ANOFMAngajator: ALTEX ROMANIA SRLExperienta: Experiență Medie (3-5 ani)Educatie: Universitar-INVATAMANT SUPERIORTimp de lucru: 8Adresa locului de munca: BACAU
ALTEX ROMANIA SRL

Asistent Manager - Ajofm | Anofm


Ocupatia: ASISTENT MANAGER - AJOFM | ANOFMAngajator: CONTAINERE FDC SRLExperienta: Experiență Medie (3-5 ani)Educatie: Liceal-LICEU TEORETICTimp de lucru: 8Adresa locului de munca: BACAU
CONTAINERE FDC SRL

Manager - Ajofm | Anofm


Ocupatia: MANAGER - AJOFM | ANOFMAngajator: Provident Financial RomaniaExperienta: Experienta putina Educatie: Universitar-INVATAMANT SUPERIORTimp de lucru: 4Adresa locului de munca: BACAU
PROVIDENT FINANCIAL ROMANIA

Key Account Manager - Full-Time


E-INFRA este unul dintre cele mai puternice grupuri romanesti, cu o activitate de peste 27 de ani. Prin intermediul companiilor parte a grupului, E-INFRA activează in arii precum infrastructura energetica, de telecomunicatii si civila, fiind, de asemenea, prezent si in domenii cheie ca productia de energie si energie verde, distributia de energie si gaze naturale sau telecomunicatii. Grupul reuneste activitatile Electrogrup, Nova Power & Gas, Netcity, Direct One și Wesee, companii active in domeniul proiectelor de infrastructura energetica şi de telecomunicatii. Alaturi de acestea, E-INFRA s-a dezvoltat constant si numara astazi peste 1300 de angajati. In momentul de fata cautam un Key Account Manager care sa se alature companiei Nova Power & Gas parte din grupul E-INFRA. Cerinte Minim 2 ani de experienta in functia de Key Account Manager, preferabil in domeniul energiei electrice si gazelor naturale Cunostinte solide despre piata de energie electrica si gaze naturale Abilitati
E-INFRA

Manager Mentenanta Tehnician Mentenanta


Compania noastră este în căutare de profesionisti pentru a se alătura echipei noastre în calitate de Inginer de Mentenanță Manager de Mentenanță cat si de tehnicieni . Candidatul ideal va avea competențe extinse în domeniul mecanicii,electricității și pneumaticii, cu experiență în gestionarea și coordonarea echipelor de mentenanță. Manager Mentenanta: Realizarea și coordonarea activităților de mentenanță preventivă și corectivă în conformitate cu standardele de siguranță și performanță. Diagnosticarea și remedierea problemelor mecanice, electrice și pneumatice ale echipamentelor. Planificarea și coordonarea resurselor pentru a asigura funcționarea optimă a echipamentelor. Supravegherea și gestionarea echipei de mentenanță, oferind suport și îndrumare. Colaborarea cu departamentele relevante pentru a asigura mentenanța eficientă a echipamentelor. Cerințe: Diplomă în Inginerie sau domeniu similar. Experiență demonstrată în mentenanța echipamentelor industriale. Cunoștințe solide în meca
Ecim
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.