Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

136 Locuri de Munca Management in Cluj-Napoca

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

136 Locuri de Munca Management in Cluj-Napoca

Cauta printr-o varietate mare de joburi Management in Cluj-Napoca si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Management in Cluj-Napoca si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Area Sales Manager Cj Bn Ab


Candidatul ideal Cautam o persana motivata capabila sa coordoneze echipa de vanzariOferim salariu motivant si bonusuri pe masura performantei.Descrierea jobului - Urmareste realizarea planului de vanzari fata de targete stabilite impreuna cu echipa pe care o coordoneaza;- Organizeaza insotirea pe teren si pregateste echipa sa la standardele cerute- Se asigura ca Agentii de Vanzari, Soferii-Distribuitori sunt bine motivati .- Optimizeaza reteaua de distributie;- Coordoneaza si inbunatateste modul de lucru al Agentilor de Vanzari- Pe baza documentatiei , sub indrumarea Directorului de Vanzari , recomanda si modifica organizarea rutelor si a zonelor;- Pastreaza un contact permanent cu clientii- Colaboreaza cu celelalte departamente pentru a asigura o relatie de munca cat mai eficienta;- Controleaza si monitorizeaza activitatea echipei de vanzari. Se asigura de completarea rapoartelor de activitate : routig-uri zilnice ; rapoarte zilnice; Foi de parcurs .- Supravegheaza intrebuintarea si m
CHIS CHIS S.​R.​L.​

Project Manager Gardening


Candidatul ideal Căutăm un Project Manager dedicat, cu experiență în execuție și interesat de domeniul horticulturii/peisagisticii dornic să se alăture echipei noastre din Cluj-Napoca!Cerințe cheie:· Minim 4 ani de experiență în executie în domeniul Spațiilor verzi;· Cunoașterea activităților specifice managementului de proiect în toate fazele acestuia;· Studii superioare- Nivel Licență- Specializare Inginerie/Peisagistică/Horticultură;· Experiență în coordonarea și monitorizarea echipelor de muncitori;· Cunoasterea programelor specifice (AutoCAD);· Cunoștințe în domeniul horticol;· Permis de conducere Categoria B; Descrierea jobului Responsabilități:· Planificarea și coordonarea din punct de vedere tehnic a proiectelor atribuite în fazele de proiectare, ofertare, execuție și post-execuție;· Coordonarea și urmărirea activității de execuție și a progresului acesteia în așa fel încât să asigurare respectarea condițiilor solicitate de către beneficiar și încadrarea în timpii de execuție s
SIMACEK FACILITY SERVICES RO SRL

Manager Depozit - Cluj


Candidatul ideal Iti doresti o cariera in care poti contribui la dezvoltarea organizatiei si a proceselor de logistica pe care le coordonezi ? Ai abilitati si competente dovedite in timp de coordonare echipe si procese ? Vrei sa faci parte dintr-o echipa dinamica, in continua crestere ? Atunci esti potrivit pentru rolul nostru de Warehouse Manager in Cluj ! Studii superioare, de preferat tehnice; Limba engleza, nivel avansat este un plus Pachet Microsoft Office: nivel avansat este un plus Experienta anterioara in logistica; Persoana serioasa, responsabila, bun comunicator si mediator Bun spirit organizatoric, capacitate de analiza si sinteza Abilitati pentru coordonarea si dezvoltarea echipeiDescrierea jobului Coordoneaza activitatea zilnica din depozit, organizeaza spatiul de depozitare; Administreaza si este responsabil pentru bugetul de venituri si cheltuieli al depozitului logistic din Cluj Planifica activitatea operatorilor din depozit; Gestioneaza circuitul produselor-receptie in
DELAMODE ROMANIA SRL

Documentation,​ Release,​ Series Support-thermal Management


Candidatul ideal YOUR PROFILEDocumentation, release and series support-Thermal Management Design•You have a degree in engineering in the field of mechanical engineering - automotive engineering or an equivalent degree.•Business fluent communication in German is required.•Technical competence and analytical thinking skills•Professional experience in the field of automotive development is desirable.•Proactive working style and a high degree of initiative/independence and personal responsibility.•Ability to work in a team as well as independently.•Knowledge of MS Office tools•Knowledge of OEM-specific tools, process steps is an advantage (gAMS, FLS 2.0, Prisma/IRAM/A4M1)Descrierea jobului Documentation, release and series support-Thermal Management Design (m/f/d) YOUR RESPONSIBILITIES•Carrying out coordinative tasks in technical project and series development.•Technical and qualitative change management as well as release of relevant components.•Independent participation in deadlines and
ARRK RESEARCH DEVELOPMENT SRL

Junior Disaster Recovery And Ops Management Analyst @mmctech


Candidatul ideal The DR and Operations Management Processes Analyst will help facilitate corporate wide IT processes like Disaster Recovery, Microsoft License Management, Service On-boarding, and Management Reporting Services in the area of infrastructure, database, desktop management, IT security, and incident & problem management and change management. The role is involved on behalf of the MMC Business Units the Application DR in scheduling, preparation, execution, and post-mortem of DR tests - coordinating and working with the Tech Support DR team as required. This position will also facilitate a few infrastructure related processes such as Inventory Review, Capacity & Forecasting and Application Sunset.Descrierea jobului THE ROLE & YOUR MISSIONDisaster Recovery Management (50%): Planning and coordination of application DR testing schedules – ensuring compliance with application DR policy and client requirements. Management of scheduled application DR tests, in partnership with Tech
DARWIN TECHNOLOGIES SRL

Call Center Manager


Candidatul ideal The ideal candidate has: Communication skills to inform, help, and advise customers clearly and to liaise effectively with other professionals Listening skills to understand exactly what customers require Problem-solving skills Motivational skills and an ability to supervise and lead a team of customer service assistants Creative thinking to come up with new ideas in order to improve customer service standards Organizational and planning skills to develop customer service policies and also to improve our CRM and ticketing softwareDescrierea jobului Your main objective is to:Make sure that the needs of the customers are being satisfied. Your aim is to provide and promote excellent customer service for the annual 17 million visitors, paying special attention to happiness rate, response rate, and also to the complaint handling framework. You'll make sure that service standards are being met, and you'll manage our customer service teams.Responsibilities: Enable the
TRAVELMINIT INTERNATIONAL S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 593 de salarii introduse în Salario: 3500 RON/Luna

Manager Vanzari - Cluj Napoca


Candidatul ideal Experiența și abilitățile pe care le căutăm:Experiență considerabilă în managementul unei echipe cu profil de vânzări;Abilitatea de a oferi, primi și implementa feedback-ul;Abilități de coordonare și motivare a echipei de vânzări;Entuziasm și atitudine proactivă în abordarea problemelor;Orientare către obținerea de rezultate concrete într-un mediu competitiv;Capacitate de organizare și planificare a activităților;Abilități de comunicare, inițiativă, perseverență;Studii superioare constituie avantaj.Afla mai multe despre noi si despre portofoliul nostru de produse accesand https://cmjeler.ro/Descrierea jobului Ce vei face la C&M Jeler?Asiguri indeplinirea obiectivelor financiare pe zona alocata.Asiguri planificarea, coordonarea si controlul activitatii de vanzare.Respecti principiile si politica agreate la nivel de companie; te asiguri de respectarea politicii de vanzare pentru Consultantii de Vanzari pe care ii coordoneazi.Realizezi rapoarte periodice privind activitat
CM JELER SRL

Manager Proiect


Candidatul ideal Absolvent studii superioare socio-umane Abilitati de management si raportare. Cunoastere finantari POCU/PEO, Operare PC. Abilitati de organizare si planificare. Abilitati de comunicare si relationare. Abilitati de lucru in echipa.Permis de conducere cat B preferabil.Descrierea jobului Organizeaza activitatile proiectului in vederea atingerii obiectivelor, indicatorilor, rezultatelor si nr. beneficiari conform cererii de finantare.Coordoneaza resursele umane si materiale ale proiectului.Instruieste echipa de proiect, monitorizeaza activitatile acesteia, stabileste obiective pe termen scurt, mediu si lung.Initiaza sedinte de echipa pentru organizarea si monitorizarea activitatilor.Elaboreaza raportul tehnic periodic.Coordoneaza procesele financiare (cashflow, executie bugetara).Initiaza elaborarea de cereri de prefinantare, cereri de rambursare, cereri de plata.Initiaza proceduri de achizitii.Gestioneaza relatia cu OIR la nivel tehnic, financiar si achizitii.Gestioneaza
FUNDATIA WORLD VISION ROMANIA

Media netă estimată pe baza celor 406 de salarii introduse în Salario: 6650 RON/Luna

Manager Magazin


Candidatul ideal ​Manager Magazin Store ManagerCompetente managerialePasiune pentru moda si identificare cu produsele brandului, cunostinte de moda, trenduri si industria de fashionExcelente abilitati de vanzare si customer serviceInitiativa in atingerea obiectivelor de lucruCunostinte de limba engleza (Avansat)CreativitateAbilitati dezvoltate de comunicare, dinamismFlexibilitate si adaptabilitate, spirit analitic, organizareManager Magazin Store ManagerDescrierea jobului ​Manager Magazin Store ManagerCompetente managerialePasiune pentru moda si identificare cu produsele brandului, cunostinte de moda, trenduri si industria de fashionExcelente abilitati de vanzare si customer serviceInitiativa in atingerea obiectivelor de lucruCunostinte de limba engleza (Avansat)CreativitateAbilitati dezvoltate de comunicare, dinamismFlexibilitate si adaptabilitate, spirit analitic, organizareManager Magazin Store Manager
INDITEX ROMANIA S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 377 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Corporate Banking Relationship Manager


Candidatul ideal Cerințe: Studii superioare economice; Minimum 3 ani experienta in vanzari; Abilitati de analiza financiara; Limba engleza nivel avansat.Alte competențe necesare: Simt analitic si structurat; Proactivitate; Orientare spre client; Abilitatea de a identifica si valorifica oportunitati; Abilitati antreprenoriale; Determinare, incredere in sine; Buna autocunoastere; Capacitate de a lucra independent, dar si in echipa.Descrierea jobului Despre echipa:Cu noi ai întotdeauna parte de un mediu prietenos, care te susține și îți oferă libertatea de a acționa, de a explora și de a-ți atinge țelurile cu pasiune, creativitate și dinamism.Suntem alături de tine pentru a găsi împreună soluții flexibile și de durată. Te ajutăm să fii mereu cea mai bună versiune a ta în interacțiunile cu clienții, colegii și coechipierii.Principalele responsabilități: Realizezi bugetul alocat; Gestionezi relatia dintre banca si clientii din portofoliul alocat, asigurand un inalt grad de satisfactie si fi
UNICREDIT BANK S.​A.​

Manager Proiect Sibiu,​ Brasov,​ Cluj


Candidatul ideal Studii superioare finalizate in domeniul constructiilor (de preferat Universitatea Tehnica de Constructii);Experienta in domeniul constructiilor de minim 3 ani;Experienta in rolul de manager proiect de minim 3 ani;Experienta in coordonarea activitatilor de executie si gestionarea persoanelor aflate in subordine;Cunostinte Microsoft Office, Microsoft Project si de operare PC;Cunostinte in utilizarea programelor precum AUTOCAD prezinta avantaj;Bune abilitati de organizare;Capacitati dovedite in gestionarea si optimizarea bugetelor;Eficienta in organizare, programare si urmarirea lucrarilor pe santier.Descrierea jobului Studiaza caietul de sarcini si evaluarea posibilitatilor tehnice si economice pentru realizarea obiectivului;Participa la intocmirea ofertei alaturi de Departamentele Tehnic si Achizitii, asumându-si preturile la materiale, manopera si utilaje;Supravegheaza in permanenta executia lucrarilor si asigurara respectarea normelor si reglementarilor privind buna
ADURO S.​R.​L.​

Manager Relatii Clienti Persoane Fizice


Candidatul ideal Descoperă cine poți fi în povestea noastră!Când alegi mai mult decât banking, primești mai mult decât un job, pentru că #PeopleofBT înseamnă obiective comune, spirit de echipă și ajutor reciproc prin care construim împreună un viitor sigur.Dacă prezinți bune abilități de comunicare, ai o abordare comercială și dai dovadă de orientare către rezultate, ești persoana pe care o căutăm pentru acest rol.Pe lângă aceste atribute, ne-ar plăcea să mai constatăm că:-ești o fire adaptabilă la schimbările ce pot apărea în contextul în care ne aflăm;-ești o persoană autonomă, responsabilă și determinată;- ești un adevărat teamplayer;-ai abilități dezvoltate în vederea formării și menținerii de relații interumane.Descrierea jobului Vei avea nevoie de toate aceste lucruri deoarece un Manager Relații Clienți Persoane Fizice:Identifică nevoile clienților noștri persoane fizice și propune cele mai bune produse și servicii care să se plieze pe acestea;Menține relațiile cu clienții existe
BANCA TRANSILVANIA SA

It Asset Management Analyst (2 Years Contract)


Candidatul ideal Who You Are:Required Skills and Competencies: Bachelor’s degree in IT, Business Administration, Finance or a related field. At least 2 years of experience in IT asset management, technical support or finance, preferably with a background in managing IT assets across multiple regions. Basic understanding of IT hardware and software, licensing, and industry trends on a global scale. Proficiency with Microsoft Office tools and basic experience with Service Now, Coupa or Tableau. Exceptional negotiation, organizational, and analytical skills, as well as attention to detail are a must. Excellent communication skills, with the ability to engage effectively with a globally distributed team. Advanced level of English, both spoken and written.Preferred Skills and Competencies: French or German skills. Experience in customer service. Strategic thinking. Experience in working with numbers, spreadsheets, auditing or reporting. Experience in working with the Agile principles and Sc
STEELCASE SRL

Manager De Rezidenta


Candidatul ideal Valea Izvoarelor Senior Living angajează MANAGER DE REZIDENȚĂ la Cluj Senior VillageSuntem în căutarea unei persoane implicate, cu abilități de leadership, care să contribuie la asigurarea unui mediu sigur, prietenos și confortabil pentru rezidenții noștri. Dacă aveți experiență în gestionarea unei echipe și doriți să vă implicați activ în crearea unei comunități care promovează respectul, demnitatea și îngrijirea de calitate a seniorilor, acest job este pentru dumneavoastră.Cerințe:- Absolvent(ă) de studii superioare sau medii într-unul din domeniile medical, ospitalier sau științe sociale- Seriozitate, dinamism, meticulozitate și adaptabilitate- Capacitate de a forma și conduce o echipă de 50 de oameni (în prezent formată din 15 persoane)- Permis de conducere categoria BDescrierea jobului Responsabilități:- Construiește și menţine relaţii excelente cu angajații, rezidenţii, aparţinătorii și vizitatorii Cluj Senior Village- Se asigură că nevoile de îngrijire (inclusiv
VALEA IZVOARELOR SENIOR LIVING S.​R.​L.​

Commodity Manager


Descrierea jobului As our Commodity Manager, you will be responsible for the strategic sourcing activities and based on your experience, you will define and implement the supply chain strategy for the Manchester plant and other PRM European locations for commodity strategy, in line with Emerson global best practices in strategic sourcing and requirements of the Manchester business. We look forward to seeing your application!In This Role, Your Responsibilities Will Be:* Assess supplier capability, capacity, cost structure, and performance against targets;* Implement category strategies to reach annual targets for timely delivery performance, lead-time, payment terms, cost savings, and supplier consolidation;* Run sourcing projects by negotiating commercial terms and conditions with the suppliers: price lists, discounts, rebates, payment terms, contracts, and mitigate price increase requests within the delegation of authority.* Ensure reliability of supply by resolving supply issues and
EMERSON SRL

Manager Vanzari Aparatura De Laborator Pentru R&d


Candidatul ideal Studii superioare finalizate sau student / doctorand in an terminal al unei Facultati de Stiinte (Fizica, Chimie, Inginerie...).Constituie un avantaje cunostintele relativ la diferite tehnici experimentale cum ar fi: Microscopia de Forta Atomica, Microscopia Electronica (SEM si TEM), Microscopia Confocala Raman, sisteme de depuneri filme subtiri de tip PVD - PLD - CVD, Spectroscopia de electroni, Spectrometria de Masa.Disponibilitate la deplasari in tara si strainatate.Descrierea jobului Promovarea aparaturii de laborator de inalt nivel de complexitate.Munca presupune instuire la producatori de top din strainatate, consilierea clientilor pentru gasirea solutiilor optime la problemele lor de cercetare / dezvoltare, prezentarea noilor tehnici experimentale in seminarii stiintifice, precum si identificarea de potentiali clienti.Managerul de vanzari va organiza intregul proces de vanzare de la promovare pana la instalarea si testarea echipamentelor, in colaborare cu depart
NANOTEAM SRL

Specialist Management Deseuri


Candidatul ideal Cautam un Specialist in Managementul Deseurilor / Responsabil gestiune deseuri / Responsabil mediuin Vlaha, judetul Cluj, pentru o fabrica de reutilizare si reciclare textile, echipata cu tehnologie de ultima generatie.Candidatul ideal: Trebuie sa aiba studii superioare absolvite. Experienta de minim 2-3 ani in domeniul gestiunii deseurilor sau de mediu. Cunoasterea limbii engleze este importanta. Experienta privind sistemele de calitate ISO sau GRS reprezinta un avantaj.Descrierea jobului Responsabilitati: Tine evidenta operatiunilor de achizitie si/sau colectare a deseurilor textile post consumator sau post industrial, din Romania sau din extern. Este responsabil pentru gestiunea corecta a acestor deseuri intre si la propriile puncte de lucru autorizate pentru tratare, reutilizare si reciclare. Va urmari trasabilitatea deseurilor pana la destinatia finala (valorificare finala sau eliminare finala) si va intocmi lunar raportarile de trasabilitate catre toti furnizorii
ROSECO SRL

Manager


Scurta descriere a companiei Inditex este cel mai mare retailer de fashion din lume, cu 8 branduri și peste 7,500 de magazine în întreaga lume. Succesul grupului Inditex se datorează talentului angajaților săi, care reprezintă cea mai valoroasă resursă a companiei. Cerinte • Ability to lead by example, motivate and develop staff• Strong organization and time management skills• Schedules and executes multiple tasks simultaneously• Goal oriented• Flexibility and problem solving ability• Uses initiative to seek proactive solutions• Excellent communication and interpersonal skills• Ability to work autonomously and as part of a team Responsabilitati • Sales and customer care: use commercial information and product knowledge to drive sales and other activities in the store using the internal provided tools, provides highest level of care to customers• HR & Team Management: recruits, interviews, develops and maintains a strong team, ensures that induction and relevant training are carried
Inditex

Media netă estimată pe baza celor 40868 de salarii introduse în Salario: 5000 RON/Luna

Asistent Manager Comercial/​ Specialist Licitatii Publice /​ Specialist Fonduri Europene


Candidatul ideal Vrem sa ne marim departamentul comercial si avem nevoie de 3 persoane care sa gestioneze: solicitarile clientilor in legatura cu achizitia/instalarea panourilor fotovoltaice licitatiile publice accesarea fondurilor europene.Pentru a-ti fi mai usor, ar fi bine sa ai: Studii superioare Experienta pe o pozitie similara de cel putin un an constituie un avantaj Cunostinte solide de MS Office Dorinta de a invata – it’s a must Abilitati de comunicare si munca in echipa Capacitatea de sinteza Organizare, atentie de detalii Managementul timpului si respectarea deadline-urilor Adaptabilitate si responsabilitate Limba engleza nivel mediu Cunostiinte de baza privind achizitiile publice/accesare fonduri nerambursabile – you can always google itDescrierea jobului Practic, daca decizi sa ni te alaturi, vei avea urmatoarele responsabilitati: Urmaresti solicitarilor primite online si de la agenti, contactarea clientilor, generarea ofertei, a contractului si a facturii – vei gestiona in
MODERN POWER SYSTEMS SRL

District Manager Cluj


Candidatul ideal Noi, #OameniiDeLaProfi,Suntem agili, flexibili si ne adaptam cu rapiditate noilor tendinte din piata, ne asumam responsabilitatea deciziilor si gasim mereu solutii inovatoare pentru atingerea obiectivelor.Am invatat sa privim cu curiozitate si deschidere toate beneficiile si oportunitățile aduse de digitalizare, venim mereu cu initiative si dezvoltam concepte noi.Ne-am cream propriul drum si ne reinventam de fiecare data cand piata se schimba, pentru ca una dintre competentele noastre cheie este spiritul antreprenorial.Strategia noastra de resurse umane are la baza conceptul- Be Kind.Credem ca atunci cand suntem mai zambitori, mai prietenosi, mai buni cu colegii, ori cu clientii nostri, reusim sa gestionam mai usor toate provocarile job-ului de zi cu zi.Alaturi de # OameniiDeLaprofi vei avea ai parte de experiente faine si intense zi de zi, pentru ca ne ghidam dupa principii sanatoase si valori puternice, care evolueaza odata cu noi DEZVOLTARE, COOPERARE si TRANSPARENT
PROFI ROM FOOD SRL
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.