Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

102 Locuri de Munca Management in Constanta

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

102 Locuri de Munca Management in Constanta

Cauta printr-o varietate mare de joburi Management in Constanta si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Management in Constanta si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Assistant Manager


Candidatul ideal Higher education - preferably in economics (human resources, accounting) Previous experience is not mandatory, but is an advantage Knowledge of Microsoft Suite Desire for learning and improving Enthusiastic, motivated and well organized Resistance to effort and stress Ability to work well under pressure and respect deadlines Team work abilitiesDescrierea jobului Preparing the internal documents of the company Planning and booking of bussiness trips Preparaing reports Assisting with administrative tasks
MASTECH ESA S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 324 de salarii introduse în Salario: 3000 RON/Luna

Area Sales Manager Regiunea Dobrogea


Candidatul ideal Cerințe:• Experiență anterioară în domeniul vânzărilor minim 3 ani.• Expunere în agribusiness – reprezintă un avantaj.• Studii superioare și cunoștințe de Microsoft Office.• Abilități de comunicare și negociere.• Disponibilitate de deplasare, permis categoria B.• Atitudine deschisă, respect și colaborare în relaţiile cu colegii și clienții.Descrierea jobului Împreună cu noi îți poți scrie povestea mai departe, alături de experți recunoscuți, într-un mediu dinamic și competitiv, sprijinind dezvoltarea agriculturii românești.Responsabilitățile rolului:• Derulează procesul de vânzare de inputuri agricole în zona alocată prin oferte comerciale care să răspundă nevoilor specifice ale clienților.• Menține relația cu fermierii din portofoliul gestionat în vederea construirii unui parteneriat pe termen lung.• Promovează soluțiile integrate oferite de Agricover Grup și colaborează cu celelalte divizii ale grupului.• Monitorizează acțiunile din piața de inputuri agricole și comu
AGRICOVER SRL

Manager Regional Vânzări (est)


Candidatul ideal În calitate de Manager Regional de Vânzări la Vantage, vei juca un rol esențial în aducerea tehnologiei de ultimă generație fermierilor din România. Activitatea principala va fi sa oferi suport echipei de vanzari alocate in atingerea obiectivelor de vânzări stabilite.Ne dorim să fii o persoană comunicativă și creativă, să deții un simț dezvoltat al afacerilor si să ai capacitatea de a motiva și conduce o echipă dedicată si în plină dezvoltare. In relația cu clienții noștri ne dorim să fii un partener de nădejde și orientat spre oferirea de soluții optime nevoilor lor.Ești ideal pentru postul nostru dacă:✅ Ai experiență anterioară de 2-4 ani in domeniul agriculturii.✅ Ai experiență anterioară în coordonarea unei echipe de vânzări, pe o periodă de minim 2 ani.✅ Ai experiență anterioară de minim 3-4 ani ca Agent de vânzări, ideal in vânzări consultative.✅ Esti o persoană cu abilitati excelente de comunicare, ascultare si relaționare.✅ Oferi atenție la detalii și orientare
VANTAGE BALKANS SRL

Manager Regional Vanzari (est)


Candidatul ideal În calitate de Manager Regional de Vânzări la Vantage, vei juca un rol esențial în aducerea tehnologiei de ultimă generație fermierilor din România. Activitatea principala va fi sa oferi suport echipei de vanzari alocate in atingerea obiectivelor de vânzări stabilite.Ne dorim să fii o persoană comunicativă și creativă, să deții un simț dezvoltat al afacerilor si să ai capacitatea de a motiva și conduce o echipă dedicată si în plină dezvoltare. In relația cu clienții noștri ne dorim să fii un partener de nădejde și orientat spre oferirea de soluții optime nevoilor lor.Ești ideal pentru postul nostru dacă:✅ Ai experiență anterioară de 2-4 ani in domeniul agriculturii.✅ Ai experiență anterioară în coordonarea unei echipe de vânzări, pe o periodă de minim 2 ani.✅ Ai experiență anterioară de minim 3-4 ani ca Agent de vânzări, ideal in vânzări consultative.✅ Esti o persoană cu abilitati excelente de comunicare, ascultare si relaționare.✅ Oferi atenție la detalii și orientare
VANTAGE BALKANS SRL

Manager Magazin


Candidatul ideal Abilități excelente de leadership și comunicareAptitudini organizatoriceO atitudine pozitivă și calmăCapacitatea de a rezolva probleme și a lua decizii dificileUn apetit pentru învățare continuăAptitudini matematicePasiune pentru vânzări și businessAdaptabilitate în orice contextDescrierea jobului Să cunoști foarte bine procedurile interne, atât în ce privește personalul, cât și relaționarea cu potențialii cliențiSă supervizezi activitatea din magazin și să te asiguri că fiecare departament este operativSă angajezi candidații potriviți pentru posturile disponibile din cadrul echipeiSă motivezi angajații prin diverse beneficii, bonusuri de performanță sau activități de team buildingSă faci inventarul și să comanzi stocurile necesareSă planifici diferite promoții, campanii și evenimente pentru a atinge cifra de vânzări dorită Să gestionezi reclamațiile clienților și să aprobi eventualele retururiSă colectezi feedbackul primit, fie el pozitiv sau negativ, pentru a îmbunăt
PORT SHIPPING ENGINEERING S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 474 de salarii introduse în Salario: 3952 RON/Luna

Area Sales Manager - Dobrogea/​oltenia


Candidatul ideal Experienta in vanzari de cel putin 3 ani in domeniul papetarieiPersoana dinamica, proactiva, cu atitudine pozitiva, fler si imaginatie;Persoana responsabila, serioasa, demna de incredere;Disponibilitate pentru munca de teren;Orientare catre satisfacerea cerintelor clientilor;Orientare catre rezultat;Capacitate de adaptare si invatare rapida;Permis conducere categoria B (OBLIGATORIU)Aspect fizic placut; prezentabil/a;Descrierea jobului Efectuarea vizitelor regulate conform rutei zonei alocate;Dezvoltarea portofoliului actual de clienti;Prospectarea continua a pietei in vederea identificarii si abordarii clientilor noi;Mentinerea si dezvoltarea relatilor profesionale cu clientii;Realizarea targetului lunar si incasarea facturilor emise;Intocmirea si raportarea situatiilor de activitate saptamanalaBeneficii:Mediu de lucru placut si dinamic intr-o companie in continua dezvoltare;Autoturism de serviciu pe care o poti folosi full time;Telefon;Tableta;Salariu fix plus bonusur
LEGEND COM SRL

Asistent Manager /​ Secretara


Candidatul ideal Experienta anterioara pe o pozitie similara (assistant manager, assistant to general manager etc) Capacitate ridicata de sinteza a informatiilor Studii superioare constituie un avantaj Excelente abilitati de prezentare si de comunicare (scris si verbal) Capacitate de organizare a activitatii si ordonare a locului de munca Capacitatea de a se concentra pe realizarea mai multor sarcini in acelasi timp Orientare catre eficienta, initiativa Persoana carismatica, empatica Cunostinte IT (MSOffice, MSOutlook) de nivel ridicat Cunoasterea limbii engleze la nivel mediuDescrierea jobului Primirea, inregistrarea si repartizarea corespondentei in interiorul companiei Ridicarea si expedierea corespondentei la destinatari Inregistrarea hotararilor si deciziilor luate de conducere, aplicarea stampilei si repartizarea acestora catre departamentele firmei Primirea persoanelor care doresc sa ia legatura cu conducerea Asigurarea legaturilor telefonice in interiorul si exteriorul companie
BIOCHEM SRL

Agent Vanzari Produse Financiare


Candidatul ideal Agent Vanzari / Reprezentant Vanzari linii de creditPentru noul proiect (Fintrade) - Servicii financiare pentru persoane juridiceStudii medii cu diplomă de bacalaureatExperienta in vanzari directe prezintă avantajOrientare catre atingerea obiectivelorPersoana organizată și proactivăCapacitatea de prioritizare a sarcinilor și gestionarea corectă a situațiilor nou apăruteDisponibilitate pentru deplasări pe terenAbilitati de comunicare, negociere si prezentare de produse financiarePermis de conducere - categoria BAutoturism propriu pe care este dispus sa il foloseasca in interes de serviciu, pentru care primeste lunar chirie auto.Descrierea jobului • Dezvolta portofoliul de clienti (persoane juridice) in zona alocata prin promovarea produselor financiare;• Consolideaza portofoliul de clienti si participa activ la cresterea sa prin identificarea de noi oportunitati;• Asigura consultanta clientilor din portofoliu pe tot parcusul colaborarii;• Realizeaza obiectivele de vanza
EASY ASSET MANAGEMENT IFN SA

Receptionera /​ Asistent Manager


Candidatul ideal -Responsabila pentru primirea clientilor si procesarea rezervarilor;-Atitudine pozitiva, capacitate de a evita conflictele.-Bune abilitati de comunicare;-Cunostinte de operare calculator;-Calma, punctuala, bune abilitati de comunicare, orientata catre client;Descrierea jobului -Experienta in turism reprezinta un avantaj-Raspunde pentru calitatea serviciilor de informare, rezervari, gestiune, cat si incasare (card/ numerar)-Raspunde pentru rezolvarea eficienta a problemelor aparute pe parcursul desfasurarii activitatii-Preluare rezervari/ online + telefonice-Inchide / deschide locatia in ziua cand este la locatie-Pastreaza si mentine ordinea la locul de munca-Supervizeaza colegii care presteaza serviciile-Engleza scris si vorbit obligatoriu-Capacitate de organizare
APARTAMENTE ESTIVAL SRL

Manager Zonal De Vanzari - Technical Sales Manager


Candidatul ideal - Studii universitare finalizate, de preferință în domeniul tehnic;- Persoană cu experiență relevantă în managementul vânzărilor;- Persoană dinamică, ambițioasă, pragmatică, orientată pe rezultate, dar și către oameni;- Experiență de minim 2 ani pe poziții de management în vânzări;- Experiența în domeniul vânzării echipamente/servicii tehnice - constituie avantaj;- Cunoștințe de operare PC: Word, Excel- Permis conducere categoria B.Descrierea jobului - Elaborarea, împreună cu managementul firmei, a strategiei pentru dezvoltarea vânzărilor regionale;- Realizarea obiectivelor de vânzări pe clienții din teritoriul alocat;- Identificarea de noi clienți la nivel regional și negocierea condițiilor de colaborare cu aceștia, cu scopul dezvoltării unor parteneriat durabile;- Identificarea oportunităților de extindere a business-ului atât pe partea de echipamente, cât și pe partea de consumabile;- Planificarea și executarea planurilor de dezvoltare a vânzărilor în zona alocată;-
TEM LEX CONSULTING S.​R.​L.​

Account Managers With Italian,​ French Or German


Candidatul ideal Proven work experience as an Account Manager, Key Account Manager, or any other customer-facing relevant roles, with French, Italian or German clientsProven ability to communicate, present and influence key stakeholders at all levels of an organization, including executive and C-levelSolid experience with CRM software (e.g. Salesforce, Sugar CRM, Zoho CRM or HubSpot) and MS Office (particularly MS Excel)Experience delivering client-focused solutions to customer needsProven ability to juggle multiple account management projects at a time, while maintaining sharp attention to detailExcellent listening, negotiation and presentation abilitiesStrong verbal and written communication skills in any of the required languagesBA/BS degree in Economics, Business Administration, Engineering, Sales or any other relevant fieldsDescrierea jobului Serve as a point of contact for Italian, French or German customers in the company’s portfolio, via mail, live chat and voip telephoneBuild
ADMIRAL MARKETS CYPRUS LTD NICOSIA SUCURSALA BUCURESTI

Manager Agentie Turism


Candidatul ideal Manager Agentie TurismExperienta minimum 5 ani in AGENTIE DE TURISM!Vanzare pachete si servicii turistice: bilete avion, hotel, transfer, croaziere, activitati;Cunoastere sisteme rezervare furnizori internationali;Cunoastere obligatorie limba engleza.Descrierea jobului Ce presupune job-ul de Manager Agentie Turism- Ofertare, procesare rezervari, emitere documente, incasari - plati, followup;- Acces cereri clienti - CRM; sisteme furnizori; platforma de rezervari integrata; backoffice;Beneficii:- Contract de munca salariu fix plus comision 11 - 44% din profit net realizat in functie de valoarea totala lunara;Dupa perioada de proba de 90 zile se adauga urmatoarele beneficii:- Tichete de masa;- Tichete Cadou;- Infotrip-uri;- Program flexibil: Homebased, Birou sau Hybrid;- Training specializat gratuit de produse si tehnici de vanzare;- Asistenta permanenta in ofertare;- Acces la materiale informative si de marketing;- Instruire permanenta si update cu noutati si practici di
PERFECT JOURNEY SRL

Media netă estimată pe baza celor 4 de salarii introduse în Salario: 4400 RON/Luna

Farmacist


Candidatul ideal CATENA, cel mai mare lant farmaceutic din Romania, angajeaza Farmacisti!Super echipa noastră este in continua crestere si are nevoie de Farmacisti. Speram ca tu sa fii unul dintre viitorii nostri colegi!❤Ce ne dorim? Absolvent studii superioare: Facultatea de farmacie; Certificat de membru al Colegiului Farmacistilor, vizat pe anul 2024; Sa detii bune abilitati de comunicare si relationare; Cunostinte de Microsoft Office; Sa ai empatie, receptivitate, atentie si energie; Sa oferi ajutor, pasiune, zambet, implicare si respect;Descrierea jobului Ce responsabilitati ai? Identifici nevoile pacientilor, formulezi recomandari, consiliezi si fidelizezi pacientii; Informezi pacientii despre modul de utilizare a medicamentelor si potentialele riscuri sau efecte adverse; Eliberezi medicamentele cu prescriptie medicala /OTC-uri. Administrezi stocurile si urmaresti termenele de valabilitate ale produselor farmaceutice;Ce iti oferim? pachet salarial motivant (salariu de baza, tiche
CATENA MANAGEMENT SRL

Media netă estimată pe baza celor 1252 de salarii introduse în Salario: 3510 RON/Luna

Agent Vanzari - Platforma Informatica Web


Candidatul ideal - Cel puțin 3 ani experiență de lucru în vânzări de servicii către entitățile publice de stat (grădinițe, școli, licee, primării, consilii județene, etc.);- Abilități de comunicare;- Uşurinţă, claritate şi coerenţă în exprimare;- Atitudine prietenoasă, carismatică, dinamism, flexibilitate;- Gândire analitică și sistematică;- Cpacitate de argumentare și anticipare;- Spirit organizatoric;- Capacitate de lucru în echipă;- Abilități de redactare a documentelor;- Capacitate de utilizare a platformelor informatice cu acces online;- Orientare către rezultate, rezistență la stres;- Abilități de negociere și persuasiune foarte bine dezvoltate;- Perseverent și cu spirit de inițiativă;- Capacitate de valorificare a oportunităților de vânzare;- Existenta unui portofoliu de clienți dobândit în experiențele anterioare, reprezintă un avantaj major;Descrierea jobului - Implementarea strategiei și politicilor de marketing ale firmei;- Vânzarea platformei Soluția e-SCIM, www.e-scim.ro ș
CONTROL ARHISOFT MANAGEMENT SRL

Project Manager - Full-Time


Dołącz do XTB i buduj z nami najlepszą aplikację do inwestowania! Poszukujemy kandydata/ki na stanowisko Project Manager w pełnym wymiarze współpracy. Jako Project Manager będziesz członkiem PMO (Portfolio Management Office), które przynależy do działu Tech & Product (IT). W ramach swojej pracy będziesz prowadził end-to-end projekty obejmujące przekrojowo wiele zespołów IT, działów poza IT a także firm zewnętrznych. Projekty mogą dotyczyć różnej natury procesów wewnętrznych, rozbudowy platformy tradingowej a także innych systemów np. księgowych. Szukamy osoby z doświadczeniem i wiedzą teoretyczną dotyczącą procesu prowadzenia projektów w dużej organizacji, w złożonym środowisku. Zależy nam na współpracy z osobą, która swoją wiedzą oraz doświadczeniem poprowadzi projekty pod względem organizacji pracy, dobrych praktyk, rozwiązywania day-to-day przeszkód oraz w skutecznej realizacji zamierzonych celów. Idealny kandydat/ka: Zarządza projektami o różnym czasie trwania (1-2 miesiące do
XTB

Manager De Zona - Ajofm | Anofm


Ocupatia: MANAGER DE ZONA - AJOFM | ANOFMAngajator: TIMAC AGRO ROMANIAExperienta: Experiență Medie (3-5 ani)Educatie: Universitar-INVATAMANT SUPERIORTimp de lucru: 8Adresa locului de munca: CONSTANTA
TIMAC AGRO ROMANIA

Fabrication Manager (m/​f/​d) - Full-Time


What you will enjoy doing As a Fabrication Manager you will be responsible for organizing and coordinating production processes in the areas of prefabrication, embossing, tool making and cleaningYou will control the production capacities and deadlines to achieve the planned departmental KPI targetsIn your role, you will actively manage the workshop, ensure proper checking and maintenance of all production equipment, and maintain good order and cleanliness throughout the work areaFurthermore, you will do the planning, hiring and training of your employees while ensuring budget compliance as well as compliance with labor, safety and environmental regulationsThe optimization and development of applied manufacturing technologies, processing and implementing of improvement proposals as well as the implementation of investment, maintenance and rationalization measures will be part of your role. You will also actively participate in special projectsApart from your physical presence in the pro
Linde

Tax Manager - Full-Time


Are you a skilled Tax Manager with a passion for navigating complex financial landscapes? DP World is on the lookout for a talented individual to join our team in Constanta, Romania. If you're ready to take on a challenging yet rewarding role and contribute to our success story, apply now! We are the leading provider of worldwide smart end-to-end supply chain logistics, enabling trade flow globally. Trade is the lifeblood of the global economy, creating opportunities and improving the quality of life for people around the world. DP World exists to make the world’s trade flow better, changing what’s possible for the customers and communities we serve globally. With more than 103,000 employees across 75 countries, we are pushing trade further and faster towards a seamless supply chain that’s fit for the future. By integrating our physical infrastructure with cutting-edge technology, we create efficient end-to-end solutions, pushing the sector towards better ways to trade, minimizing disr
DP World Australia

Asistent Manager - Full-Time


Compania imobiliara Terra Development infiintata in anul 1994, imbina intr-o retea de succes profesionalismul de nivel inalt cu pasiunea pentru domeniul imobiliar. Angajam asistent manager, lucru intr-un birou confortabil, mediu de lucru profesionist, instruire in domeniul imobiliar. Cautam persoane serioase, descurcareate, cu initiativa si dorinta de promovare care sa ajute la buna functionare a activitatii noastre. Activitate de secretariat, preluare si redirectionare informatii, gestionarea documentelor catre diferite institutii publice, pregatirea si verificarea documentatiilor, asigura suport in realizarea principalelor activitati manageriale: planificare, organizare, coordonare, monitorizare etc. Cerinte : Cunostinte IT – mediu ( Operare PC: MS Office, WORD, EXCEL, navigare internet), limba engleza – mediu, abilitati de comunicare, stabilirea si mentinerea relatiilor cu clientii atat la telefon, cat si la sediul firmei, elaborarea și redactarea documentelor și situațiilor cerute
TERRA DEVELOPMENT

Implementation Manager - Full-Time


Are you interested in joining a scaling and forward-thinking Swedish FinTech company? Intergiro is building a financial ecosystem that will help businesses embed payments into their systems and products. We provide financial services such as business banking, card issuing and merchant acquiring, all on one platform and via a core suite of APIs . We are looking for a customer centric and technically skilled Implementation Manager . In this role, you will own all aspects of customer implementation as they embed payments and develop their modern business models built on Intergiro’s infrastructure. You will work with the appropriate cross-functional stakeholders to ensure full and accurate completion of all tasks. You will be the customer’s main point of contact during this implementation period, supporting them with product related queries and responsible for coordination and contact between all cross-functional teams – from Operations, Product and Finance to Tech and Sales. The role requ
Intergiro
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.