Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

100 Locuri de Munca Management in Constanta

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

100 Locuri de Munca Management in Constanta

Cauta printr-o varietate mare de joburi Management in Constanta si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Management in Constanta si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Manager Hotel


Hotel de 4 stele din statiunea Mamaia angajeaza permanent Manager Hotel: Candidatul Ideal: - Experienta anterioara in domeniu hotelier - Studii superioare. - Limba engleza scris vorbit foarte bine - Persoana prezentabila, sociabila, prietenoasa. - Excelente abilitati de comunicare, perseverenta, dinamism, spirit de echipa, creativitate. - Foarte bune abilitati de planificare si organizare; Descrierea jobului: - Prospectarea pietei, a cererii si a ofertelor de servicii turistice si de evenimente (locale, nationale, regionale, internationale). - Gestionarea cu succes a vanzarii și planificarii tuturor evenimentelor private și a grupurilor; - Asigurarea faptului ca evenimentele hotelului sunt executate oferind servicii de inalta calitate și consecventa in vanzare, planificare, facturare si incasare. - Intocmirea, in totalitate, a documentatiei necesare (ofertare, contractare si verificare). - Prezentarea de propuneri pentru promovarea si vanzarea, cat mai eficiente, a serviciilor de cazar
ELEGANT IMPEX SRL

Media netă estimată pe baza celor 8 de salarii introduse în Salario: 7000 RON/Luna

Security Manager


Asigur consultanta de specialitate Security manager. Experienta!
pfa

Media netă estimată pe baza celor 10 de salarii introduse în Salario: 10000 RON/Luna

Asistent Manager Hostel Perla


Hostel de 3 stele din statiunea Mamaia angajeaza permanent Manager Hotel: Candidatul Ideal: - Experienta anterioara in domeniu hotelier - Studii superioare. - Limba engleza scris vorbit foarte bine - Persoana prezentabila, sociabila, prietenoasa. - Excelente abilitati de comunicare, perseverenta, dinamism, spirit de echipa, creativitate. - Foarte bune abilitati de planificare si organizare; Descrierea jobului: - Prospectarea pietei, a cererii si a ofertelor de servicii turistice si de evenimente (locale, nationale, regionale, internationale). - Gestionarea cu succes a vanzarii și planificarii tuturor evenimentelor private și a grupurilor; - Asigurarea faptului ca evenimentele hotelului sunt executate oferind servicii de inalta calitate și consecventa in vanzare, planificare, facturare si incasare. - Intocmirea, in totalitate, a documentatiei necesare (ofertare, contractare si verificare). - Prezentarea de propuneri pentru promovarea si vanzarea, cat mai eficiente, a serviciilor de caza
PERLA LAND

Manager Restaurant Mamaia


Angajam manager Restaurant: Ne dorim un candidat cu experienta în industria ospitalității, care sa aibă abilități excelente de comunicare, capabil să motiveze și sa creeze o echipa. Managerul de Restaurant trebuie să aibă capacitatea de a îmbunătăți atât mediul de lucru actual cât și comunicarea cu clienții. El trebuie sa fie un lider, să aibă competențe în managementul afacerilor, sa folosească pachetul Microsoft Office, sa facă zilnic rapoarte legate de intrarile și ieșirile de marfa și să fie orientat către satisfacerea nevoilor clienților. Oferim salariu atractiv, decontarea transportului, bonuri de masa, un mediu de lucru tânăr și frumos și posibilitate de promovare în cadrul companiei.
Mamaia

Manager Tehnic.​ Mamaia


Angajam manager tehnic. Candidatul ideal trebuie sa fie, un bun coordonator, cu spirit de observație, gândire tehnică, dinamism, eficienta, atitudine pozitiva, proactiva și perseverent. Bune competente de analiza, organizare, planificare, coordonare, control și capacitatea de a lua decizii. Coordonarea și supervizarea activității departamentului de mentenanță tehnic și a personalului tehnic din cadrul hotelului. Oferim salariu atractiv, decontarea transportului, bonuri de masa, un mediu de lucru tânăr și frumos și posibilitate de promovare în cadrul companiei.
Mamaia

Angajam Manager Hostel In Costinesti


Candidatul Ideal - atitudine pozitiva si energica; - pasiunea de a crea experiențe de neuitat pentru oaspeți; - servicii excepționale pentru oaspeți și abilități interpersonale, cu o personalitate prietenoasă și deschisă; - abilități clare și creative de rezolvare a problemelor; - persoana dinamica, cu atitudine profesionista si abilitati de organizare; - cunostinte foarte bune de operare pe calculator- Word, Excel, Outlook - studii superioare economice sau în domeniul turismului; - experienta in promovarea produselor oferite de unitate, este un plus; - experienta relevanta in functie de conducere, in special in domeniul hotelier; - experienta in coordonarea unei echipe; - cunoasterea pietei de produse hoteliere si a particularitatilor ei; - abilitati foarte bune de comunicare si negociere; - capacitatea de a lua decizii rapide, eficiente si responsabile; - foarte bune abilitati de planificare si organizare a activitatilor curente - calitati de manager. Descrierea jobului Descrierea jo
Perla Land

Asistent Manager Referent Achizitii


Cerințe: - Permis de conducere, categoria B (cerință indispensabilă); - Atent la detalii; - Capacitate de organizare a timpului si a sarcinilor într-un mod eficient; - Capacitate foarte bine dezvoltată de a respecta termene limită; - Responsabilitate, ordine, corectitudine și seriozitate. Condiții: - Salariul: se pleaca de la: 3200 lei net; - Program: L-V 09-17:30; - Contract de muncă pe perioadă nedeterminată; - Echipă tânără, deschisă. Dorim sa recrutam o persoana dinamica, responsabila, cu spirit organizatoric si meticulozitate pentru a gestiona activitatea la nivelul administrarii sediului companiei. O persoana curioasa, dornica sa invete cat mai mult si orientata spre dezvoltarea sa personala si profesionala. Cerinte candidat: Studii superioare finalizate Cunostinte PC - Microsoft Office, nivel mediu ( Excel) Cunostinte limbi straine: engleza, reprezinta un avantaj Experienta minim 1 an intr-o pozitie similara; Capacitatea de a lucra in condi ii de stres, respectarea deadline-uril
VDR STRUCTURAL

Angajam Consilier Vanzari/​asistent Manager


CANDIDATUL IDEAL - studii superioare; - spirit tehnic (cunostintele ingineresti in domeniul constructiilor constituie un avantaj); - atentie la detalii si rezistenta la stres; - abilitati de comunicare si negociere; - amabilitate fata de clienti si colegi; - spirit de echipa, atitudine proactiva si flexibilitate; - capacitate de organizare si dinamism; - nivel avansat de cunoastere a pachetului Microsoft Office ( in special Excell); - cunostinte avansate de navigare pe internet; - minima experienta de contabilitate primara; - capacitate de analiza si sinteza a informatiilor in vederea intocmirii unor situatii, analize sau oferte; - cunostinte de limba engleza; - dorinta de a invata constant lucruri noi; - dorinta de a lucra pe acest post cel putin trei ani (de preferat mai mult); - o persoana persuasiva, cu orientare spre rezolvarea problemelor, viteza de reactie, capacitate de a relationa cu usurinta , fluenta in comunicare si rezistenta la stres. DESCRIERE JOB RESPONSABILITATI: - urm
Galactic Company

Project Manager


Cautam Project Manager pentru Santier de constructii - edificiu '' Centru de sanatate si SPA'' (21000 mp) in orasul Techirghiol, de preferat cu domiciliul in zona Constanta.
SC PALODA SA

Media netă estimată pe baza celor 1400 de salarii introduse în Salario: 7200 RON/Luna

Spartan Din Incinta Dedeman Constanta Angajeaza Casier Manager


Ne marim echipa , hai in echipa Spartan din incinta Dedeman Constanta, Bulevardul Tomis - Bonusuri zilnic pentru target de vanzare; - Program flexibil; - Prima de Craciun si Paste; - Program de training continuu si feedback pentru crestere in cariera. - bonuri de masa pe card - masa asigurata in restaurant, gratuit - bonus lunar - măriri salariale din 6 în 6 luni - posibilitate de avansare Programul o sa-ti placa: lucrezi doua zile si doua zile esti liber.
SC.​RERUM FOOD.​SRL

Info Management Angajeaza Operator Bobinator - Dublator


S.C. INFO MANAGEMENT S.R.L. angajeaza OPERATOR BOBINATOR - DUBLATOR. Pentru mai multe informatii, va rugam , sa veniti la sediul firmei din Constanta, Bulevardul Aurel Vlaicu 125, intre orele 8.30-16.00, de luni pana vineri, unde veti primi toate informatiile despre posturile vacante. Totodata veti vedea si care sunt conditiile pe care le oferim. Asiguram transportul din Cobadin, Topraisar, si Medgidia si asiguram o masa de pranz gratuita cu doua feluri de mancare, Programul este de 12/24 si 12/48h. Va steptam.
INFO MANAGEMENT SRL

Angajam Manager Hotel


Hotel de 3 stele din statiunea Venus angajeaza Manager Hotel: Candidatul Ideal: - Experienta anterioara in domeniu hotelier - Studii superioare. - Limba engleza scris vorbit foarte bine - Persoana prezentabila, sociabila, prietenoasa. - Excelente abilitati de comunicare, perseverenta, dinamism, spirit de echipa, creativitate. - Foarte bune abilitati de planificare si organizare; Descrierea jobului: - Prospectarea pietei, a cererii si a ofertelor de servicii turistice si de evenimente (locale, nationale, regionale, internationale). - Gestionarea cu succes a vanzarii și planificarii tuturor evenimentelor private și a grupurilor; - Asigurarea faptului ca evenimentele hotelului sunt executate oferind servicii de inalta calitate și consecventa in vanzare, planificare, facturare si incasare. - Intocmirea, in totalitate, a documentatiei necesare (ofertare, contractare si verificare). - Prezentarea de propuneri pentru promovarea si vanzarea, cat mai eficiente, a serviciilor de cazare, organiza
SC ELEGANT IMPEX SRL

Asistent Manager In Turism


Angajam Asistent Manager pentru activitate in turism. Studii superioare, permis de conducere, cunostinte computer si limba engleza sunt necesare. Disponibilitate pentru deplasari in tara si in strainatate.este necesara deasemenea..
Palace Hotel Resort

Manager Zona Call-center,​ Salariul 4.​000 Lei + Tichete!


Cerințe: Experiență anterioară relevanta de coordonare a unei echipe (experienta in Call-Center reprezinta un avantaj); Atentie la detalii, seriozitate si punctualitate; Foarte bune abilitati de comunicare, leadership si ascultare activa; Persoana rabdatoare, cu bune capacitati de planificare, organizare; Capacitate de analiza si sinteza, orientare spre respectarea termenelor limita si indeplinirea obiectivelor; Rezistenta la rutina si stres: abilitatea de a ramane calm si controlat in diverse situatii; Bune cunostinte de lucru in Word si Excel; Adaptare la stiluri de lucru si deschidere la schimbari. Condiții: Salariu motivant + tichete de masa; Contract de munca pe perioadă nedeterminată; Oportunitatea de a lucra în cadrul uneia dintre cele mai dinamice companii locale. Responsabilități: Monitorizeaza si dezvolta activitatea si rezultatele personalului din subordine; Se asigura ca solicitarile clientior sunt tratate intr-o maniera profesionista si se solutioneaza reclamatiile; Planif
Georgio Fast

S.​c.​ Info Management Angajeaza Tesatoare Si Operator La Deservirea Razboaielor De Tesut


DescriereSC. INFO MANAGEMENT S.R.L. Constanta, angajeaza pe perioada nedeterminata, pentru fabrica de saci de polipropilena, din Constanta, bulevardul Aurel Vlaicu, Nr 125,ET. 1,TESATOARE si OPERATOR LA DESERVIREA RAZBOAIELOR DE TESUT. Se asigura transport pe ruta- Constanta-Medgidia, Costanta- Cobadin, Constanta-Topraisar. Deasemenea asiguram o masa calda la pranz.. Informatii la tel- .
INFO MANAGEMENT

Angajam Asistent Manager Sef Receptie


Hotel Sunquest din statiunea Venus angajeaza Asistent Manager Sef Receptie. Se cauta o persoana cu experienta in domeniul hotelier, serioasa si dornica de munca, domiciliul in Mangalia sau zone limitrofe. Conditiile de lucru, beneficiile contractuale si financiare se discuta in cadrul interviului.
SC SUNQUEST SRL

Manager Magazin Fast Food Cu Specific Romanesc- Smols


Esti potrivit a daca: - ai studii medii superioare finalizate ; - ai experienta de minim 2 ani pe o pozitie de management in alimentatie publica; - ai bune cunostinte a proceselor unei unitati de alimentatie publica; - esti o persoana cu abilitati de planificare a activitatii proprii si a echipei pentru buna functionare a unitatii; In rolul tau vei fi responsabil ă de: - coordonarea activitatii echipei din subordine in conformitate cu politica si obiectivele companiei; - controlul calitatii produselor si service-ului oferit clientilor si atingerea indicatorilor planificati; - selectia, coordonarea si dezvoltarea echipei; - intocmirea si asumarea rapoartelor de activitate; predarea acestora catre superiori; - identificarea problemelor si abilitatea de a lua rapid masuri corective si de preventie; - organizarea punctului de lucru - stabilirea necesarului de materie prima - organizarea programului de lucru - urmarirea calitatii preparatelor, cantitaiv si calitativ.
DIETLIFE FOOD SRL

Icredit Constanta Angajeaza - Agent Colectare Debite


Ce cautam la tine? - Sociabilitate - Abilitati de negociere - Abilitatea de a se exprima clar, precis și argumentat Abilitatea de a rezolva eventuale situatii conflictuale Descrierea jobului Ce urmeaza sa faci? - Sa oferi suport clientilor care prezinta intarzieri de plata a ratelor, cu scopul de a colecta complet sau parțial debitele cumulate; - Sa colectezi, administrezi și predai corespondența purtată cu clienții care au intarzieri la plata; - Sa participi la planificarea, elaborarea și realizarea acțiunilor legale impotriva clienților care au intarzieri; - Sa oferi consultanta cu privire la calitatea relatiei de gestionare a clienților care au intarzieri; Cerințe minime in ocuparea postului: - Detinerea unui PFA(te ajutam noi sa l deschizi suportand costurile) - Studii medii - Experienta intr-un post similar (prezinta avantaj) bonusuri foarte atractive si consistente din colectare -20% Descrierea companiei Easy Asset Management este o companie multinațională ce face parte din grup
Easy Asset Management IFN

Agenti Curatenie Constanta


Angajam Agenti Curatenie, - pentru cladiri de birouri si sedii de banci in Constanta Program 8 ore pe zi de la de luni pana vineri .
Bogart Building Management

Tehnician Mentenanta - Hala Industriala Lazu


Cerințe: Studii medii in domeniul tehnic sau calificare de ELECTRICIAN; Experienta in administrare de imobile; Autorizare ANRE pt electricieni - constituie avantaj; Permis auto categoria B - constituie avantaj; Abilitatea de a lucra in echipa; Persoana organizata, responsabila. Condiții: Salariu motivant; Tichete de masa - 30 lei/ zi lucratoare; Decontare transport Prima de Paste, Craciun, bonusuri pentru performanta; Zile suplimentare de concediu in functie de vechimea in companie; Responsabilități: Responsabil de supravegherea, intretinerea si reparatiile instalatiilor si echipamentelor tehnice ale cladirii; Mentine echipamentele din imobil in parametrii functionali; Efectuaza mentenanta conform programului anual de intretinere si interventie preventiva, predictiva si corectiva; Intervine rapid pentru remedierea si eliminarea defectiunilor;
GLOBAL VISION PROPERTY MANAGEMENT
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.