Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

543 Locuri de Munca Manager Relatii Clienti - Joburi Manager Relatii Clienti

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

543 Locuri de Munca Manager Relatii Clienti - Joburi Manager Relatii Clienti

Cauta printr-o varietate mare de joburi Manager Relatii Clienti si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Manager Relatii Clienti si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Customer Support Agent With English


Candidatul ideal 🌟 Join Our REI Family as a Customer Service Superstar! 🌟Are you a sociable, enthusiastic, and proactive individual looking for an amazing opportunity? Look no further! At REI, we value talented people like you and foster a vibrant and supportive working environment. We believe in teamwork, where we face challenges together and make you feel like part of our family.💼 What You'll Bring:Proficiency in both written and spoken EnglishStrong PC and Microsoft Office skillsAbility to remain calm and composed when customers are stressed or upsetCustomer orientation and adaptability to various personalitiesPrevious experience in customer supportExceptional multitasking, prioritization, and time management skillsFlexibility to work shifts, including weekends (2 per month):🕘 09:00-17:00🕐 13:00-21:00🕔 17:00-01:00Descrierea jobului 📋 Your Responsibilities:Maintain a positive, empathetic, and professional attitude towards our valued customers at all timesRespond promptly t
R.​E.​I.​ DEVELOPMENT SERVICES SRL

Agent Servicii Clienti | Limba Rusa (telemuncă)


Candidatul ideal NE-AR PLĂCEA SA NE CUNOAȘTEM, DACĂ: Ești o persoană calmă, deschisă, responsabilă și punctuală; Deții abilități dе comunicare și claritate în exprimare în limba română și limba rusă; Te poți adapta la diverse tipologii dе oameni, fie ei clienți sau colegi; Îți place să lucrezi în echipă, dar și individual; Prezinți deschidеrе și interes în ceea ce privește dezvoltarea ta.Descrierea jobului CUM VA ARĂTA O ZI LA LOCUL DE MUNCĂ? Vei prelua diverse solicitări prin chat / telefon / e-mail; Vei oferi suport atât în limba rusă, cât și română; Vei oferi suport partenerilor și clienților, respectând procedurile și fluxurile specifice proiectului; Vei nota și actualiza în aplicația internă informațiile obținute; Participi la traininguri de specialitate care te ajută să înveți și să te dezvolți.CE IȚI OFERIM? Program în ture de 8 ore pe zi, într-un interval 24/7, 5 zile din 7 distribuite de luni până duminică; Training de start-up plătit și traininguri de dezvoltare profesională;
VALORIS CENTER SRL

Agent Relatii Clienti


Candidatul ideal Excelente abilitati de comunicare (oral si scris) si relationare;Atitudine orientata catre client;Abilitati de vanzare si negociere;Spirit de a lucra in echipa si atitudine proactiva;Operare PC MS Office: nivel mediu (obligatoriu EXCEL);Rabdare si dorinta de a rezolva cu succes solicitarile primite.Descrierea jobului Analizarea cerintelor clientilor si acordarea de asistenta telefonica si/ sau pe email privind aspectele legate de comenzile efectuate/potentiale;Preluarea comenzilor telefonice si introducerea acestora in platforma de vanzare online;Monitorizarea permanenta a comenzilor de pe site, de la plasarea acestora pana la livrare si oferirea de servicii post-vanzare-retur;Monitorizarea respectarii termenelor de livrare comunicate clientilor;Mentinerea legaturii cu clientii, in vederea obtinerii unui feedback permanent;Realizarea diferitelor rapoarte privind solicitarile/reclamatiile din partea clientilor;Utilizarea tuturor instrumentelor informatice ale societatii
OTTER-DISTRIBUTION SRL

Media netă estimată pe baza celor 813 de salarii introduse în Salario: 3300 RON/Luna

Customer Service Representative,​ French Speaker (f/​m/​x)


Short company description AUTO1 Group – Europe’s leading digital automotive platformAs a dynamic tech company, we revolutionize the highly fragmented used car market with the mission to build the best way to buy and sell cars. With our well-known brands Autohero, wirkaufendeinauto.de and AUTO1.com we have exactly the right solution for private customers as well as our 60.000+ B2B partners – operating in more than 30 European countries.We move fast and love a good challenge. 6,000 employees with more than 90 nationalities: with our strong team, flat hierarchies, and fast decisions we’ve grown to become Europe’s clear market leader and don’t plan on stopping anytime soon.Join us, building the best way to buy and sell cars.#choosechallenge Requirements Your skillsVery good written and spoken French language skillsExcellent communication skills and strong customer orientation with a friendly and professional approach Motivation to work in customer service - experienced or newcomer6 months
AUTO1 Group

Customer Service Agent With German


Candidatul ideal Customer Service Agent with GermanHey you! Yeah, you! At REI we are looking for a sociable, enthusiastic and proactive colleague to be part of our UK Customer Service team. We are a company that values talented people and supports a healthy working environment. One of our goals is to make you feel as a part of a family, always helping each other and facing all thе challenges together.The main requirements for this job are:Proficient English language user, both written and spoken;Good PC and Microsoft Office skills;Ability to stay calm when customers are stressed or upset;Customer orientation and ability to adapt/respond to different types of characters;Ability to multi-task, prioritize and manage time effectively;Willingness to work on shifts, 09-17, 13-21 and 17-01.00, and 2 weekends per month;Experience working with customer support is a plus.Descrierea jobului Customer Service Agent with GermanYour responsibilitiеs will be:Maintаining а positivе, еmpathеtic аnd prof
R.​E.​I.​ DEVELOPMENT SERVICES SRL

Agent Servicii Clienti- Romana Cu Engleza - Sibiu


Candidatul ideal Excellent written and verbal language skills in Romanian and English Very good knowledge of MS Office Applications; Basic knowledge of computer hardware and software; Strong customer service focus, recommended prior work experience in a service and/or sales organization; Excellent written and verbal communication skills; Ability to work in a team; Punctuality and attention to details; Personal characteristics: suitable intonation for phone attendance, initiative, openness, positive attitude, good articulation, client orientation, flexibility, speed, stress endurance, friendliness, diligence, loyalty to the Employer. Protecting personal, client and employer business related information and maintaining the confidentiality of data which has become known to him/her in the performance of their duties even after performance of their duties relating to the processing, or after termination of their employment relationship;Please take into consideration that this position requi
MSE - MAJOREL STRATEGY EXPERTISE S.​R.​L.​

Agent Customer Support Limba Romana


Candidatul ideal Suntem o companie tânără și dinamică, în căutarea unui coleg care să se alăture echipei noastre ca Agent Customer Support. Dacă îți place să interacționezi cu oamenii și să oferi soluții eficiente, acesta ar putea fi locul potrivit pentru tine!În cadrul echipei noastre, vei avea oportunitatea să lucrezi într-un mediu plăcut și prietenos, unde colegii sunt întotdeauna deschiși să te ajute. Credem în importanța unei comunicări excelente și în îmbunătățirea constantă a serviciilor noastre.Candidatul ideal: bună cunoaștere a limbii române, atât vorbită, cât și scrisă, deoarece vei interacționa cu clienții noștri din toate domeniile. atenție la detalii și capacitatea de a învăța rapid sunt calități esențiale pentru a avea succes în acest rol experiența anterioară în comunicarea cu clienții, fie în scris, fie la telefon, este considerată un avantaj, dar nu este obligatorie atitudine pozitivă și de dorința ta de a învăța și de a crește alături de noiDescrierea jobului Program
STELLAR DEVELOPMENT S.​R.​L.​

Customer Support With Bulgarian - Work At Home


Candidatul ideal Are you looking for a multicultural environment to develop yourself and your skills? Join Foundever in Cluj-Napoca to experience thе culture of a multinational US company!If you are thе type of person that has a solution to every problem, you like keeping thе pace with technology and enjoy sharing your knowledge, then you are our missing piece.Your main responsibility will be to answer enquires coming from end users via phone, email, chats or forums.REQUIRED SKILLS AND EXPERIENCE:Proficiency in BulgarianPrevious experience in Customer Service preferredImpeccable communication skillsA calm, cool, and level-headed attitude in every situationExcellent self-organizing skillsA pro-active approach and willingness to work on own initiativeAbility to work under pressure, in order to achieve deadlines and KPI’sAbility to adapt to a continuously changing environment and proceduresKnowledge of Microsoft Office Pack (Word, Excel)Descrierea jobului YOUR DAILY TASKS:Respond efficien
FOUNDEVER ROMANIA S.​R.​L.​

Call Center Manager


Candidatul ideal The ideal candidate has: Communication skills to inform, help, and advise customers clearly and to liaise effectively with other professionals Listening skills to understand exactly what customers require Problem-solving skills Motivational skills and an ability to supervise and lead a team of customer service assistants Creative thinking to come up with new ideas in order to improve customer service standards Organizational and planning skills to develop customer service policies and also to improve our CRM and ticketing softwareDescrierea jobului Your main objective is to:Make sure that the needs of the customers are being satisfied. Your aim is to provide and promote excellent customer service for the annual 17 million visitors, paying special attention to happiness rate, response rate, and also to the complaint handling framework. You'll make sure that service standards are being met, and you'll manage our customer service teams.Responsibilities: Enable the
TRAVELMINIT INTERNATIONAL S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 593 de salarii introduse în Salario: 3500 RON/Luna

Customer Service Specialist


Candidatul ideal Qualifications: •A university degree; •Proven experience in customer service functions (minimum 2 years) ; •Native Romanian speaker; •Fluency in English, plus another European language (these requirements are mandatory and will be tested during the first interview) •Strong knowledge of SAP system; •Good Knowledge of Excel.Descrierea jobului Diversey Romania, for its team based in Bucharest, is looking for: 4 BACK-OFFICE CUSTOMER SERVICE SPECIALISTS As a Customer Service Representative, you will be acting as a key link between different departments and teams in Europe, ensuring the continuous information flow between these parties. You will be tasked with the correct, timely and accurate processing of data, aiming to maintain a strong relationship with the clients and the wider Diversey team. On a more granular level your activities will be: •Receive and process Customer data files; •Customer matching; •Numerate with high attention to detail, methodical, ability to copy
DIVERSEY

Media netă estimată pe baza celor 1003 de salarii introduse în Salario: 3200 RON/Luna

Customer Support Specialist


Candidatul ideal Customer Support Specialist in Cluj-NapocaDaca esti sigur/a ca: Esti o persoana organizata si cu mare atentie la detalii; Ai foarte bune ablitati de comunicare si relationare; Esti orientat/a catre client si iti place sa lucrezi cu oamenii; Ai o atitudine pozitiva si orientata spre rezultate.Si ne poti convinge si pe noi ca: Ai cunostinte in utilizarea calculatorului si rapiditate de operare (Pachet MS Office & Windows); Ai experienta de lucru in domeniul serviciilor catre clienti; Poti lucra in program de norma intreaga (8h/zi de luni pana vineri).Descrierea jobului Atunci te asteptam cu drag alaturi de noi sa: Sa mentii legatura intre clientii companiei si departamentul tehnic; Sa soliciti oferte de pret de la departamentul de vanzari si sa le transmiti clientilor; Confirmare comenzi Dupa efectuarea reparatiilor sa te asiguri ca aparatele sunt transmise spre livrare; Sa tii evidenta aparatelor care ajung in companie pentru reparatii; Sa transmiti catre facturare apar
ULTRATECH INT SRL

Media netă estimată pe baza celor 760 de salarii introduse în Salario: 3400 RON/Luna

Sales Customer Support


Candidatul ideal Îți dorești să faci parte dintr-o echipă dinamică, care valorează inovația, integritatea și performanța? MCA Grup este în căutarea unui nou membru al echipei pentru rolul de Sales Customer Support care să-și aducă contribuția la creșterea și consolidarea afacerii.MCA Grup este primul producător de uși secționale din România cu o experiență de peste 25 ani, care pune accentul pe relații de lungă durată cu clienții, oferind produse și servicii de calitate, adaptate nevoilor clienților.Ești persoana potrivită dacă: Deții abilități tehnice, de logică și de calcul matematic; Ai studii superioare, preferabil o formație tehnică; Ai experiență de lucru cu Excel, Outlook si Teams; Ești o persoană cu bune abilități de comunicare, organizată și orientată către client și rezultat.Descrierea jobului Modul de lucru: hybrid, cu 4 zile/săptămână de acasă, iar programul este de luni până vineri, la 8:30 – 17:30, cu pauză flexibilă.Ce vei primi în schimb? Oportunitatea de a te alătura u
BALCAN HR CONSULTING S.​R.​L.​

Call Center Relatii Clienti Italiana Is/​ Bc/​ Bv Sau Remote


Candidatul ideal Open Mind caută vorbitori de italiană, in orasul IS/ BV/ BC sau Remote, pentru activitate de Call Center Proiecte Inbound- Asistenta Clienti pentru un client important. Experienta anterioara in sectorul TLC si/sau Credite reprezinta un avantaj.Candidatul ideal:- abilitati excelente de comunicare verbala in limba italiana, cel putin la nivel B2;- persoane pozitive, calme, rabdatoare;- cunostinte medii de utilizare PC, multitasking;- disponibile pentru lucru in ture.Descrierea jobului Responsabilitati:- gestionarea solicitarilor de informatii din partea clientilor;- oferirea de solutii adaptate in conformitate cu procedurile companiei si nevoile clientilor;- respectarea timpului alocat fiecarei proceduri in parte;- respectarea standardelor de calitate ale companiei in raportul cu clientii sai.Beneficii:- contract de munca pe perioada nedeterminata, conditii de munca stabile;- pachet salarial compus din salariu fix plus tichete de masa, plus bonusuri de performanta;- trai
SC OPEN MIND-GRUPPO OM SRL

Call Center Agent - Customer Service


Candidatul ideal Calificări cheie: găsești subiect de vorba cu orice persoană din jur, dai dovadă de amabilitate și răbdarea de a asculta pe oricine? te uiți la filme în engleză fără subtitrare? emani o energie ce-i inspiră pe cei din jur și le aduce zâmbetul pe buze? Microsoft Office este “biroul” tău preferat?Cerințe suplimentare: ești un team-player; știi cum să îți gestionezi eficient timpul și poți lua decizii rapid.Descrierea jobului Ce vei face: vei discuta cu clienții și le vei fi de ajutor în rezolvarea cererilor acestora; vei invăța cum funcționeaza produsele/serviciile bancare; vei folosi în jur de 15 aplicații bancare în sprijinul clienților dar și al colegilor.Detalii job: suntem alături de clienții noștri non-stop, iar echipa noastra lucreaza in 5 schimburi cu o jumatate de ora pauză de masa (6:30-15:00, 9:00-17:30, 11:30-20:00, 13:30-22:00, 22:00-6:30) de luni până duminică; în fiecare săptamană se respecta cele 2 zile libere; nu avem niciodată mai mult de 3 ture de noap
CREDIT EUROPE BANK ROMANIA SA

Customer Support Team Leader With Italian


Candidatul ideal We are looking for a new colleague with leadership/management skills, to occupy the position of Team Leader for our Customer Support with Italian department. We are a company that values skilled and talented people and supports a healthy working environment. One of our goals is to make you feel as a part of a family, always helping each other and facing all the challenges together.The main requirements for this job are: Proven work experience as a team leader or similar position In-depth knowledge of performance metrics Good PC skills, especially MS Excel Proficient Italian skills, both written and spoken Good English skills, both written and spoken Excellent communication and leadership skills Organizational and time-management skills Decision-making skills Great interpersonal and communication skills Critical thinker and problem-solving skills Team player Degree in Management or training in team leading is a plusDescrierea jobului As team leader you need to provide d
R.​E.​I.​ DEVELOPMENT SERVICES SRL

Dutch Speaker - Customer Support Specialist


Candidatul ideal Teleperformance Romania is certified as being a Great Place to Work.This distinction reflects the synergy that TP employees have with the company, so this achievement is for everyone in the TPRO TEAM.Teleperformance Romania is currently looking for Customer Service Representatives with excellent DUTCH speaking/writing skills.We want our employees to be inspired and motivated, to be proud they belong to our team.If you know how to shape a customer experience by tackling issues and concerns with full responsibility, professionalism and kindness, this job offer is perfect for you!We will build together YOUR professional career and feel at home when you are at work!In your role as customer support specialist, you will travel around the world with our customers handling incoming calls and emails and provide the best possible service for them.Descrierea jobului Here’s what you can expect from us:➔ Super-fast recruitment process - 100% online➔ Attractive performance bonuses➔
S 800 CUSTOMER SERVICE PROVIDER SRL

Operator Call Center


Candidatul ideal Abilitati foarte bune de organizare, comunicare, prezentare si relationare cu oamenii;Atitudine proactiva si increzatoare;Spirit de observatie si capacitate de a face analiza comportamentala;Dorinta de a excela in cariera.Descrierea jobului Angajamentul vine din ambele directii, asa ca iata ce îți oferim si noi la schimb : Un job USOR, sunam clientii pentru a le propune vizualizarea prezentarii produsului nostru (te vei dezvolta foarte mult pe partea de comunicare si relaționare) ;📝 Un COLECTIV TANAR si SUPER DRAGUT, pregatit sa te ajute sa te integrezi si sa inveti cat mai usor;🌈 Un PLAN de CARIERA, fie ca iti doresti sa cresti ierarhic sau doar sa castigi mai mult, avem mereu oportunitati deschise pentru colegii nostrii pe pozitii de conducere sau management;📈 Program de 5 ZILE full time(8 ore) sau part time(4 ore) de luni pana vineri;📋 3 vacante pe an in locatii de top impreuna cu partenera/ul decontate de companie la atingerea targetului trimestrial;💰 Un loc d
PRODIL S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 127 de salarii introduse în Salario: 3000 RON/Luna

Customer Service Toyota&honda


Candidatul ideal Cerinte: Bune abilitati de comunicare; Cunostinte de operare pe calculator. Vei lucra in Excel, Outlook si in programul CRM intern. Orientare catre client si atentie la detalii; Punctualitate, spirit de echipa, atitudine pozitiva, empatie; Experienta in call center reprezinta un avantaj; Studii medii sau superioare finalizate; Minime cunostinte tehnice auto reprezinta un avantaj. Important este sa iti doresti sa inveti, avem cativa colegi care te vor ajuta sa dobandesti cunostinte tehnice.Descrierea jobului Ce vei face?Activitatea se desfasoara in cadrul reprezentantei auto Honda&Toyota si este un post care implica activitati de repeat business prin serviciile oferite de reprezentanta. Te vei ocupa de programarile telefonice Mentii o relatie buna intre departamentele firmei - magazie, atelier, receptie Consiliezi clientul in toate problemele acestuia legate de service; sfatuirea/consultanta clientului asupra modurilor si a costurilor comenzii Preiei reclamatiile si te
ASKO INTERNATIONAL SRL

Customer Support Agent


Candidatul ideal Excelente abilități de comunicare și prezentareOrientarea către client și capacitatea de a se adaptaAtitudine plăcută si capacitatea de a raspunde cu amabilitate clientilor sau potentialilor clientiCapabil să rezolve probleme din proprie inițiativăCapacitate de luare a deciziilorAbilitatea de a se concentra sub presiuneAbilități de comunicare și interpersonaleLimba engleză fluent (oral și scris)MS -Office: cunoștințe de bază ale tuturor aplicațiilor necesare (Excel, Word, PowerPoint, Outlook)Diplomă universitară / minimm 2 ani experiență în domeniul Serviciului Clienți.Descrierea jobului Gestionarea comenzilorIntroducerea in sistem a comenzilor primite prin EDI/ website propriu / telefon/ etcExpedierea acestora prin firme de curieratSprijină procesele zilnice, inclusiv fluxul de documente și clienții in solicitările lorUrmareste fluxul comenzilor pana la destinatarPăstrează contactul cu clienții cu privire la toate problemele legate de comenzi, facturi, retururiGestion
ROMFRACHT S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 813 de salarii introduse în Salario: 3300 RON/Luna

Customer Support Specialist With German


Candidatul ideal ➡️ Profile of the candidate: Proficient in German & intermediate/proficient in English Previous experience in a customer support role A plus: You have previous experience with online gambling - working or playing, anything counts for this one! If you are new to thе business, don’t worry! Our lovely colleagues will teach you everything there is to know :) Strong attention to detail in logging, updating and managing customer Support Tickets & LiveChat Good at communicating with others - we love people who love chatting ! We chat a lot and so do our customers. We appreciate people who can speak openly and naturally You take initiative in completing tasks & perform well under pressure Availability for working in day shifts covering Monday-Sunday Descrierea jobului ➡️ What will you be doing? Handle all customer communication and requests through the communication channels established: E-mail, Chat, Calls (if any) Identify the customer’s needs and assist with the appropriate
STELLAR DEVELOPMENT S.​R.​L.​
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 543 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.