Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

196 Locuri de Munca Manager in Cluj-Napoca

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

196 Locuri de Munca Manager in Cluj-Napoca

Cauta printr-o varietate mare de joburi Manager in Cluj-Napoca si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Manager in Cluj-Napoca si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Account Manager


Candidatul ideal 📢 Ne mărim echipa de vânzări!🔎 Căutăm colegi pentru a completa echipa noastră de vânzări din #Cluj. Dacă îți place să comunici cu oamenii, ești o fire proactivă și mereu în căutare de soluții la probleme, atunci vrem să te cunoaștem.📧 Aplică aici sau trimite-ne la [email protected] un e-mail în care să ne povestești de ce ești candidatul ideal și să ne surprinzi cu CV-ulDescrierea jobului 💻 Cum arată o zi din viața unui Account Manager One Source?• Comunică cu cliеnții din portofoliul One Source prin intermediul tеlefonului si e-mailului.• Ajută clienții să găsească soluțiile și echipamentele necesare pentru nevoia acestora.• Ascultă atent nevoile clientului, înțelege și empatizează cu acestea.• Comunică informațiile corecte către clienți despre echipamentele și soluțiile din portofoliul One Source Solution.• Urmărește livrarea comenzilor și încasarea facturilor la termen.✍️ Abilitati Account Manager One Source• Să fie o persoană dinamică, cu abilități dе comunicare,
ONE SOURCE SOLUTION SRL

Media netă estimată pe baza celor 1629 de salarii introduse în Salario: 5000 RON/Luna

Manager Telesales


Candidatul ideal Ce ne dorim de la tine:• Experiență anterioară în vânzări sau telesales, ar reprezenta un avantaj experiența în industria materialelor de construcții sau a produselor din piatră, cu 5-7 ani de experiență.• Abilități excelente de comunicare și negociere, cu accent pe construirea și menținerea relațiilor cu clienții.• Capacitatea de a lucra independent și de a-și gestiona eficient timpul.• Orientare către atingerea și depășirea obiectivelor de vânzări.• Experiență în utilizarea CRM-ului și a Excelului pentru analiza și interpretarea datelor.• Experiență în gestionarea echipei de vânzări și în evaluarea datelor de analiză și de sondare a clienților.• Experiență în interacțiunea simultană cu echipe și clienții.• Limba maghiară constituie un avantaj.Descrierea jobului În acest moment suntem în căutarea unui Manager Telesales specializat în promovarea produselor din piatră (și materie primă – piatră) în cadrul unei companii în creștere constantă și cu o reputație solidă pe p
SKILLD BY EJOBS

Assistant Manager


Candidatul ideal We are looking for a Full-Time Assistant Manager with a positive attitude regarding work and openness to learn but it also helps to have the following skills:- Organizational Skills: Should excel in organizing tasks, schedules, and resources to ensure the smooth functioning of the business.- Time Management: The ability to prioritize tasks, meet deadlines, and allocate time efficiently is crucial for managing the office's daily operations.- Communication Skills: Effective communication is essential for coordinating with various teams, stakeholders, and clients, both verbally and in writing.- Problem-Solving: Quick thinking and the ability to find solutions to challenges that arise in a fast-paced environment are vital.- Adaptability: Businesses can experience rapid changes. An adaptable office manager can navigate shifts in priorities, technology, and processes.- Attention to Detail: Accuracy in managing orders, data entry, and financial records is essential to avo
DANIELI ENGINEERING ROM SRL

Media netă estimată pe baza celor 312 de salarii introduse în Salario: 3000 RON/Luna

Manager Marketing


Candidatul ideal Responsabilitati:• Experienta intr-un rol similar de coordonare minim 3 ani.• Excelente abilitati de leadership și de comunicare.• Experienta in marketing digital, in SEO si campanii de marketing eficiente.• Competente în Photoshop, CorelDRAW, Adobe Illustrator, precum si abilitati de prelucrare foto/video.• Cunostinte de Social Media Marketing si abilitati excelente de prezentare.• Capacitatea de a gestiona bugete mari de marketing si de a lua decizii strategice pentru alocarea resurselor.• Flexibilitate, spirit de echipa si abilitati de comunicare, cu nivel mediu/avansat de limba engleza.• Experienta in Google Ads, Facebook Ads, Instagram Ads, TikTok constituie un avantaj.Descrierea jobului Responsabilitati:• Coordoneaza activitatea departamentului, aloca sarcini si responsabilitati.• Elaboreaza ssi implementeaza planul de marketing anual, aliniat cu obiectivele companiei si respectand bugetul alocat.• Supervizeaza ssi optimizeaza campaniile SEO si de publicitate dig
TADDAT RECRUITING HEADHUNTING S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 412 de salarii introduse în Salario: 6775 RON/Luna

Manager Magazin


Candidatul ideal ​Manager Magazin Store ManagerCompetente managerialePasiune pentru moda si identificare cu produsele brandului, cunostinte de moda, trenduri si industria de fashionExcelente abilitati de vanzare si customer serviceInitiativa in atingerea obiectivelor de lucruCunostinte de limba engleza (Avansat)CreativitateAbilitati dezvoltate de comunicare, dinamismFlexibilitate si adaptabilitate, spirit analitic, organizareManager Magazin Store ManagerDescrierea jobului ​Manager Magazin Store ManagerCompetente managerialePasiune pentru moda si identificare cu produsele brandului, cunostinte de moda, trenduri si industria de fashionExcelente abilitati de vanzare si customer serviceInitiativa in atingerea obiectivelor de lucruCunostinte de limba engleza (Avansat)CreativitateAbilitati dezvoltate de comunicare, dinamismFlexibilitate si adaptabilitate, spirit analitic, organizareManager Magazin Store Manager
INDITEX ROMANIA S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 377 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Manager Vanzari


Candidatul ideal Esti comunicativ si ai putere de convingere Ai experienta in vanzari (constituie un avantaj, dar nu este un criteriu obligatoriu) Iti place sa lucrezi cu oamenii, dar te pricepi si la rapoartele de la birou Esti organizat, ambitios si perseverentDescrierea jobului Responsabilitatea ta principala va fi aceea de a promova produsele noastre (spuma poliuretanica si alti poliuretani din domeniul constructiilor), prin relationarea stransa cu clientii nostri Vei prospecta piata si vei cauta potentiali clienti Vei tine legatura cu furnizorii nostri, vei plasa comenzi si te vei ocupa de mentinerea unui stoc corect Vei intocmi facturile si livrarile pentru clientii taiCerinte: Studii medii/superioare Deprinderi de utilizare pachet MS Office (Word, Excel) Permis de conducere categoria BBeneficii: Salariu + bonusuri Telefon, laptop
PERFORM PREST HCE S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 196 de salarii introduse în Salario: 4200 RON/Luna

Manager Regional


Candidatul ideal Manager RegionalVino in #pack-ul nostruCăutăm cel mai dinamic și organizat Manager regional. Dacă vrei să coordonezi o echipă tânără, să contribui la creșterea unui business fain și să atingem împreună cele mai îndrăznețe obiective, hai în #pack-ul nostru.-Studii medii absolvite cu diplomă de bacalaureat;-Experiență relevantă poziției de management: minim 2 ani;-Cunoștințe solide de utilizare calculator;-Disponibilitate și flexibilitate din punct de vedere al programului de lucru;-Disponibil pentru deplasări în interes de serviciu;-Orientare către rezultate;-Etică și integritate în colaborarea cu echipa noastră și partenerii externi.Descrierea jobului Manager RegionalResponsabilități principale:-Asiguri managementul echipei operaționale din subordine, coordonarea, mentoratul și motivarea acestora-Te asiguri de profitabilitatea locațiilor prin implementarea de măsuri care să determine eficienta personalului și încadrarea în bugetul de cheltuieli pe punctul de lucru-Part
NOODLE PACK SRL

Media netă estimată pe baza celor 96 de salarii introduse în Salario: 6000 RON/Luna

Store Manager


Candidatul ideal Store ManagerCe ne dorim de la tine? Buna cunoastere a pietei de profil din Romania Capacitate de organizare si prioritizare Capacitate de lucru în echipă, adaptabilitate Experienta pe un post asemanator Bune abilitati de comunicare, spontaneitate, seriozitate, cu un bun management al timpului Persoana determinata, comunicativa si proactiva, dispusa la pastrarea unei atmosfere placute si de competitieDescrierea jobului Store ManagerCe vei face? Coordonarea activității comerciale si operaționale din magazin Implementarea in magazin a strategiei de vânzări a companiei Urmărirea indicatorilor KPI ai magazinului și realizarea planului de acțiuni Orientare către obținerea de rezultate in ceea ce privește creșterea vânzărilor, customer service Organizarea programului de lucru al întregii echipe Participarea la pregătirea inventarelor lunare și anuale Verificarea respectării regulamentelor, procedurilor și politicilor interneCe îți oferim: Salariu competitiv Tichete de masa B
SPORT VISION TRADING SRL

Media netă estimată pe baza celor 41 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Account Manager


Candidatul ideal La Romstal ne dezvoltam impreuna, atat in Romania cat si in Europa!Colegii nostri din departamentul vanzari au devenit cei mai buni specialisti in domeniul instalatiilor si te asteapta alaturi dе ei!Acest job ti se potriveste daca: Esti o persoana care comunica usor cu ceilalti, se adapteaza si poate sa convinga usor Esti o persoana energica, orientata spre rezultate si spre invatare Te intereseaza sa lucrezi cu produse si tehnologii noi in domeniul instalatiilor Esti preocupat sa construiesti si sa dezvolti relatii puternice cu clientii Ai valori personale solide dе onestitate, integritate si grija fata dе mediu Ai permis categ B si iti place sa ai un job activ, pe teren;Descrierea jobului Rоlul Jobului: Vаnzаrеа prоduselоr si еchipamеntеlоr din ofеrtа cоmpаniei prеcum și consiliеrеа tеhnica in vedеrеа аlеgеrii solutiеi optime carе sa rаspunda nеvoilor clientilorNe dorim ca imprеunа sа oferim clientilor cеа mai bunа еxperienta de vanzare, propunand solutiile de instal
ROMSTAL IMEX SRL

Media netă estimată pe baza celor 1624 de salarii introduse în Salario: 5000 RON/Luna

Asistent Manager


Candidatul ideal Utilizare pachet MS Office, emailSAGAPunctualitateAtentie la detaliiMinim 5 ani de experienta pe un post similarDescrierea jobului Elaborare si gestionare documente, registre, contracte, facturi, etc.Comunicare prin telefonComunicare prin emailActivitati diverse care tin de activitatea firmeiProgram de lucru:Luni - Vineri: 09:00 - 17:00
AZIMUT VISION SRL

Media netă estimată pe baza celor 3887 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Digitalization Project Manager,​ Cljp


Candidatul ideal The Project Manager is responsible for the overall success of the project including achieving high levels of business team satisfaction, delivering on time and within budget and scope, through managing the project milestones, resources and improving key reporting metrics.You coordinate and assist the allocated resource pool (3-6 colleagues) for digitalization topicsSupport in creation and development of small-scale automations and applicationsYou assist in the education of various business partners on analysis methodologiesYou are responsible of mining data from primary and secondary sourcesYou conduct analysis of manufacturing data information, identifying patterns, trends and translating those into actionable insights.You prepare reports for engineering and management that effectively communicate trends, patterns, and predictions using relevant data.You are creative and think outside the box and recommend innovative solutions to a wide array of manufacturing problems
ROBERT BOSCH SRL

City Manager Cluj Napoca


Candidatul ideal Ce ai nevoie pentru a reusi: Studii superioare finalizate sau in curs. Experiență în vânzări și/sau în vânzarea de produse financiar-bancare (reprezinta un avantaj). Cunoștințe operare PC (MS Office, Windows). Atenție la detalii. Abilități foarte bune de comunicare si relaționare. Rezolvarea creativă a potentialelor probleme ce pot apărea. Gândire strategica pe termen scurt si lung. Flexibilitate și adaptabilitate. Nivel de implicare, seriozitate și responsabilitate ridicat. Dorință și abilitatea de a învață rapid și a se perfecționa în domeniul financiar bancar.Descrierea jobului Ce vei face: Crearea si mentinerea relatiilor comerciale cu locatiile partenere aflate in portofoliul tbi; Prospecteaza piata si identifica potentialii comercianti. Conversia potențialilor clienți/vizitatori ai magazinelor partenere în clienți tbi. Stabileste intalniri in vederea inceperii de noi parteneriate. Urmarirea si respectarea fluxurilor interne ale Companiei. Dezvolta si intretine un
TBI BANK EAD SOFIA - SUCURSALA BUCURESTI

Sap Application Management Consultant


Candidatul ideal Completed technical studies or adequate vocational training Experience in project or sub-project management of small to medium-sized projects in the SAP environment SAP Landscape (Charm, Basis , Solution Manager, etc) and related tools for AO Customer-oriented appearance and good argumentation and presentation skills Solid knowledge around hardware and network architecture Good German and English language skillsDescrierea jobului SAP Basis is a critical part of the SAP landscape, which manages essential functions, and it just so happens that we are now in search of an enthusiastic Administrator with the skill set detailed below: Act as a link between the client and the SAP Basis-/ Network-/ Monitoring teams Plan team's activities (e.g.: releases, etc) in collaboration with the client Offer support for Release phases of the project (frequently outside of working hours too) Ensuring stable system landscapes and guaranteeing smooth SAP operation Consulting with custom
MSG SYSTEMS ROMÂNIA S.​R.​L.​

Farmacist - Medical Information Manager


Candidatul ideal - absolvent al Facultăţii de Farmacie- 2 ani in domeniul in industria farmaceutica si/sau in domeniul farmacovigilență- cunoştinţe de limba engleză - nivel avansat (C1)- cunoștințe pachet Microsoft Office Descrierea jobului Obiectivele postului:Responsabil pentru mentinerea sistemului de farmacovigilenta in Romania. Planifica si elaboreazadocumentatiei cu specific medical si privind siguranta referitoare la produsele companiei si vareprezenta interfata cu piata de farmaceutice din Europa. Va asigura evaluarea reclamatiilor decalitate din Regiunea II.Responsabilități principale: - Este responsabil local pentru farmacovigilența în România (declarat la ANMDM) și va mențineun sistem pentru colectarea informațiilor despre reacții adverse la produsele comercializate înRomânia- Urmarește listele emise de Agenția Europeană a medicamentului pentru RPAS- Va monitoriza paginile de internet ale agentiilor europene pentru identificarea informatiilor desiguranta noi pentru alinierea
TERAPIA SA

Assistant Manager /​secretariat


Candidatul ideal Abilitatile candidatului ideal :1. **Comunicare excelentă:** Capacitatea de a comunica eficient cu pacienții, colegii și alți profesioniști din domeniul medical este esențială.2. **Organizare:** Capacitatea de a gestiona programele de întâlniri, rezervările pacienților și alte aspecte administrative ale cabinetului.3. **Cunoștințe de bază în domeniul medical:** Deși nu este necesar să fie medic, o înțelegere a terminologiei și a proceselor medicale poate fi utilă în interacțiunile cu pacienții și colegii.4. **Abilități tehnice:** Cunoștințe de bază în utilizarea computerului și a software-ului de birou pentru gestionarea documentelor, programelor și a altor sarcini administrative.5. **Empatie:** Capacitatea de a trata pacienții cu respect, înțelegere și empatie în timpul interacțiunilor cu ei.6. **Confidențialitate:** Respectarea confidențialității și a regulamentelor privind protecția datelor medicale este esențială într-un mediu medical.7. **Gestionarea stresului:**
RADERM S.​R.​L.​

Manager Florarie


Candidatul ideal Suntem în căutarea unui manager care să preia conducerea florăriei noastre din Cluj-Napoca.Candidatul ideal este, în primul rând, un bun lider, care știe să lucreze cu oamenii și să-i motiveze, astfel încât echipa să performeze. Acesta nu trebuie să se dea înapoi de la lucrul în echipă și sarcinile ce trebuie depuse în florărie.Printre calitățile persoanei care va ocupa acest post ne-ar plăcea să regăsim hărnicia, perseverența, foarte bune abilități de comunicare, deschiderea și corectitudinea.Apreciem şi mai mult candidații cu experiență în management și vânzări.Acest post este potrivit pentru o persoană activă, pozitivă și rezistentă la stres, care poate să obțină rezultate și în momentele solicitante.Descrierea jobului Este important ca viitorul manager de magazin să învețe cum să fie și un foarte bun florar decorator, pentru ca ulterior să poată prelua o parte din training-ul echipei sale.Ca Manager de Florăria Magnolia responsabilitatea se va împărți între gestion
COMGABY MOLN SRL

Events Marketing Manager


Candidatul ideal Overview:We are seeking a dynamic and creative Conference Marketing Manager to join our team. In this role, you will be responsible for developing and executing comprehensive marketing strategies to promote our conference events and craft compelling narratives that resonate with our target audience. You will play a pivotal role in driving attendance, enhancing brand awareness, and elevating the overall experience for participants.Descrierea jobului Responsibilities: Develop and implement strategic marketing plans to drive attendance and engagement for our conference events. Collaborate with the event production team to understand the key themes, objectives, and target audience for each conference. Craft compelling narratives and messaging that effectively communicate the value proposition of attending our conferences. Create and oversee the production of marketing collateral, including promotional materials, advertisements, email campaigns, social media content, and we
SQUARE MARKETING AMA S.​R.​L.​

Product Manager


Candidatul ideal PROFILUL IDEAL:Am fi bucuroși să te alături echipei noastre și, ca să avem un bun punct de plecare, e important să ai:• experiență în Product Management;• cunoașterea domeniului auto (piața de profil, trenduri, piese și identificare de piese);▪ cunoștințe Microsoft Office (în special Excel);▪ cunoștințe de limba engleză;▪ proactivitate și orientare către rezultat;▪ ”indemânare” în a lucra cu cifrele și atenție la detalii;▪ abilitatea de a performa într-o diversitate de sarcini, într-un ritm alert.Descrierea jobului RESPONSABILITĂȚI:Obiectivul activității Product Managerului îl reprezintă creșterea cifrei de afaceri pe grupele de produse alocate și dezvoltarea relației cu furnizorii pe aceste segmente prin activități/responsabilități ce țin de:▪ implementarea de prețuri pentru grupele de produse alocate, în funcție de piață, prin calculații de preț și urmărirea evoluției cifrei de afaceri pe aceste grupe;▪ relaționarea activă cu filialele, oferirea de suport la solicită
INTER CARS ROMÂNIA SRL

Media netă estimată pe baza celor 255 de salarii introduse în Salario: 5500 RON/Luna

Asistent Manager Cluj-napoca


Candidatul ideal Pentru sediul central din Cluj-Napoca, cautam o persoana care sa se alature echipei noastre din functia de ASISTENT MANAGER. Studii medii sau superioare; Cunoştinţe temeinice de utilizare a pachetului MS Office; Limba engleză – nivel mediu; Persoană organizată si sociabilă, capabilă de a stabili şi menţine relaţiile cu colaboratorii; Să dețină bune abilităţi de comunicare şi relaţionare; Capabilă să muncească în echipă; Capacitate de automotivare și spirit de inițiativă; Atitudine pozitivă, flexibilitate, receptivitate şi responsabilitate.Descrierea jobului Principalele responsabilităţi: Asigura activitatea de registratura generala si curierat; Preia toate legăturile primite pe cale telefonică, e-mail şi pe alte canale, oferă explicaţiile cerute şi face legăturile de comunicare cu interiorul şi exteriorul firmei; Asigurară un flux de informatii corect și eficient, atât intern cât și extern; Realizează activităţile administrative şi de protocol; Gestionează agenda de în
IMOCREDIT IFN SA

Manager Operational Restaurant


Candidatul ideal 1. Experiență în Ospitalitate: Candidatul trebuie să aibă cel puțin 3 ani de experiență în managementul ospitalității, cu o înțelegere profundă a funcționării unui restaurant de succes. Experiența în managementul front-office-ului, supravegherea personalului, planificarea meniurilor și gestionarea operațiunilor zilnice sunt esențiale.2. Lider Inspirator: Capacitatea de a lidera, motiva și dezvolta o echipă este crucială. Candidatul ideal va fi un manager care nu doar supervizează, ci inspiră personalul să ofere cele mai bune servicii, încurajând în același timp un mediu de lucru pozitiv și productiv.3. Pasional de Muzica Rock: Având în vedere că restaurantul are un tema bazată pe rock&roll, o apreciere autentică și cunoaștere a acestui gen muzical este preferabilă. Aceasta pasiune ajută la crearea unei atmosfere autentice și la legarea mai strânsă de clienții cu interese similare.4. Abilități de Comunicare: Excelente abilități de comunicare verbală și scrisă sunt esenț
JAXX GARAGE S.​R.​L.​
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 196 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.