Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

545 Locuri de Munca Operator Call Center - Joburi Operator Call Center

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

545 Locuri de Munca Operator Call Center - Joburi Operator Call Center

Cauta printr-o varietate mare de joburi Operator Call Center si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Operator Call Center si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Consultant Relatii Clienti Full Time


Candidatul ideal Wanted: One amazing human being; Strong in making magic happen; generous in spirit, daring and unafraid.Do you love being around people and making them happy? Are you a good listener, a bit of a problem solver with great communication skills?Then, this job is for you!Every day brings new challenges and excitement, and every customer interaction gives you the opportunity to do what you do best: find solutions and provide exceptional customer service.Cerinte: Nivel nativ al limbii romane Nivel mediu al limbii engleze Abilitati bune de comunicare si relationare Orientare spre rezolvarea tuturor situatiilor intalnite Abilitatea de a lucra bine în echipa, precum si pe cont propriu Cunostinte IT de baza, inclusiv utilizarea mai multor sisteme de operareDescrierea jobului Descrierea postului: Rezolvarea solicitarilor clientilor prin e-mail, chat si apeluri Contactarea clientilor si promovarea produselor companiei Asigurarea ca toata comunicarea este gestionata profesional și
KONECTA GLOBAL CLIENTS DIVISION

Customer Experience Representative


Candidatul ideal Cautam pe cineva pentru rolul de Customer Experience Representative care sa ne ajute sa primeasca clientii intr-un mod prietenos si sa ii ajute sa se bucure de o experienta cat mai faina pe parcursul sederii lor in sala.Ce vei face?● Vei fi primul punct de contact pentru membrii noștri, oferind informații, suport și un zâmbet cald.● Vei gestiona înscrierile noi și vei oferi tururi ale sălii, demonstrând angajamentul nostru pentru sănătate și fitness.● Vei răspunde la întrebările clienților și vei rezolva prompt orice nelămuriri sau probleme pe care le pot avea, fie în sală, fie telefonic● Vei colabora cu echipa de antrenori pentru a asigura o coordonare fluidă și eficientă a programelor de antrenament.● Vei raspunde la întrebările clienților prin email și chat pe rețele sociale – Va trebui să asiguri răspunsuri prompte și de bună calitate la întrebările clienților noștri● Vei prelua feedbackul de la clienți și vei raporta către manager – Este esențial să colectezi impr
FLEXX BY MYMOTRIC S.​R.​L.​

Call Center - Ofiter Recuperare Creante /​ Analiza Credite


Candidatul ideal Dacă: ai abilități de comunicare și ești orientat către succes te adaptezi ușor în funcție de situație și ești deschis către noi idei și persoane ai perseverență și dorința de a avansa în cariera iți place lucrul în echipă și de asemenea poți lucra și individual iți place să muncești și ești dispus/ă să investești timp și efort pentru a-ți atinge obiectiveleConsiderăm avantaje: motivare și flexibilitate abilități excelente de comunicare și determinare orientare către rezultate și abilitate de lucru sub presiune experiența în colectare / analiză de crediteDescrierea jobului Responsabilitățile tale în cadrul echipei: full time gestionarea apelurilor cu clienții în cadrul activității de tip call center asumarea deciziei de creditare conform procedurii în vigoare gestionarea aplicațiilor de împrumut ale clienților verificarea condițiilor de eligibilitate ale clienților furnizarea răspunsurilor la solicitările clienților asigurarea unui nivel înalt de calitate al serviciilo
HORA CREDIT IFN S.​A.​

Ofiter Colectare Debite- Call Center Improvement Credit


Candidatul ideal Daca ai competente si abilitati sociale, capacitate de adaptare, capacitate buna de comunicare, ambitie, motivare, buna organizare a muncii, te asteptam in echipa noastra!Cerinte post: Abilitati de comunicare / relationare, spirit de echipa; Cunostinte bune de operare a calculatorului si o buna cunoastere a pachetului MS Office; Cunostinte medii de limbi straine (engleza); Experienta intr-un post similar reprezinta avantaj.Descrierea jobului Descrierea Jobului: Initierea de apeluri telefonice, catre debitori/ girantii acestora/ angajatorii acestora (daca este cazul) in vederea recuperarii sumelor datorate de acestia; Adaptarea strategiei privind fiecare client in parte, pe baza analizei situatiei debitorului, a garantiilor si a asteptarilor viitoare; Analizarea situatiei sumelor achitate de catre debitori; Pastrarea confidentialitatii lucrarilor efectuate si informatiilor gestionate.Ce oferim noi? Mediu de lucru activ; Oportunitatea de a lucra intr-o echipa proactiva;
BANCA TRANSILVANIA SA

Customer Support /​ Suport Clienți


Candidatul ideal - Studii medii sau superioare, de preferință în domeniul economic sau tehnic;- Cunoștințe de limbă engleză și/sau italiană;- Cunoștințe operare PC;- Abilități / cunoștințe de negociere și vânzare;- Capacitate de a lucra independent;- Capacitate de organizare și respectare termene;- Persoană comunicativă, orientată către client;- Persoană orientată către identificarea soluțiilor și rezolvarea problemelor;- Persoană organizată și cu simț ridicat al responsabilității;- Experiență de minim 3 ani în relația cu clienții și/sau vânzări.Descrierea jobului - Preia comenzile/solicitările telefonice/ venit pe email și direct în magazin (pentru clienții existenți);- Întocmește oferta în funcție de cerințele clientului;- Facturează și expediază produsele către client;- Urmărește încasarea facturilor la termen;- Menține relația cu clienții din portofoliu;- Prospectează piață pentru identificarea de noi clienți;- Dezvoltă relații durabile cu noii clienți;- Întocmește contractele cu c
EURO IMAC EST SRL

Customer Support Specialist – Property Shark


Candidatul ideal Join our Customer Service team supporting PropertyShark, a brand of our parent company, Yardi Systems Inc. Offering unparalleled property reports for both the commercial and residential sectors, PropertyShark can help real estate professionals determine when the property was developed, who owns it, its exact characteristics, up-to-date sales history, air rights, and much more.Our business operations currently offer the following shift:03:30 pm – 00:00 am, Tuesday – SaturdayThis position is available in a hybrid regime that implies working from the office at least once a week.What we're looking for: Excellent written and verbal communication skills; Patient, friendly and courteous personality; Professional phone skills; High attention to detail and strong organizational skills; Ability to navigate multiple screens to find the desired information;​ Availability to work afternoon/night shifts; Fast learners, result-oriented and have excellent problem-solving skills; A
PROPERTY SHARK SRL

Customer Support Specialist


Candidatul ideal Suntem în căutarea unei persoane motivate și orientate către satisfacția clienților, cu abilități excelente de comunicare și o atitudine proactivă.Candidatul ideal ar trebui să aibă următoarele calități: Bun ascultător, empatic, orientat spre obiective; Abilitatea de a lucra bine sub presiune și cu termene limită strânse; Abilități puternice de organizare, de rezolvare a problemelor și de gândire analitică; Se preferă experiență similară pe un rol de Customer Support, dar nu este obligatorie; Cunostințe despre Jocuri de Casino Online și Pariuri Sportive – reprezinta un avantaj; Excelente abilități de comunicare scrisă și verbală; Capabil să gestioneze plângerile și situațiile dificile într-o manieră calmă și răbdătoare; Asigură standarde înalte, dă dovadă de inițiativă, proactivitate și profesionalism; Flexibilitatea de a îndeplini diferite sarcini și de a urma corect procedurile; Experienta in call center - reprezinta un avantaj; Dispus pentru lucrul de la birou.Descr
NOBLEPIAGIO SRL

Media netă estimată pe baza celor 760 de salarii introduse în Salario: 3400 RON/Luna

Agent Call Center Sediul Militari Si Galati


Candidatul ideal Cum stii daca echipa Mathaus este pentru tine?Ai abilitati excelente de comunicare verbala si scrisa;Iti place sa asculti activ si sa gasesti rapid solutiile potrivite;Esti organizat, adaptabil și iti place sa rezolvi provocările de zi cu zi inainte ca ele sa devina probleme;Esti un bun observator si acorzi atentie detaliilor;Ai o atitudine pozitiva si ii energizezi si pe cei din jurul tau;Stii sa lucrezi cu PC-ul, in mod special cu Microsoft Word si Excel;Ai experienta in lucrul cu clientii;Nu strica daca ai experiența sau cunostinte de baza în domeniul materialelor de constructii;Ai studii medii sau universitare.Descrierea jobului Ce o sa faci in echipa Mathaus?Preiei apelurile telefonice din call center;Gestionezi solicitarile primite din partea clientilor;Colaborezi cu colegi din alte departamente pentru a rezolva solicitarile primite din partea clientilor companiei;Prioritizezi sarcinile pentru a fi cat mai aproape de clientii nostri;Promovezi produsele si servici
ARABESQUE SRL

Agent Relatii Clienti


Candidatul ideal Excelente abilitati de comunicare (oral si scris) si relationare;Atitudine orientata catre client;Abilitati de vanzare si negociere;Spirit de a lucra in echipa si atitudine proactiva;Operare PC MS Office: nivel mediu (obligatoriu EXCEL);Rabdare si dorinta de a rezolva cu succes solicitarile primite.Descrierea jobului Analizarea cerintelor clientilor si acordarea de asistenta telefonica si/ sau pe email privind aspectele legate de comenzile efectuate/potentiale;Preluarea comenzilor telefonice si introducerea acestora in platforma de vanzare online;Monitorizarea permanenta a comenzilor de pe site, de la plasarea acestora pana la livrare si oferirea de servicii post-vanzare-retur;Monitorizarea respectarii termenelor de livrare comunicate clientilor;Mentinerea legaturii cu clientii, in vederea obtinerii unui feedback permanent;Realizarea diferitelor rapoarte privind solicitarile/reclamatiile din partea clientilor;Utilizarea tuturor instrumentelor informatice ale societatii
OTTER-DISTRIBUTION SRL

Media netă estimată pe baza celor 813 de salarii introduse în Salario: 3300 RON/Luna

Agent Servicii Client - Cluj-napoca


Candidatul ideal AGENT SERVICII CLIENT - CLUJ-NAPOCAStudii superioare finalizate sau în curs de finalizare;Simțul umorului, orientare către clienți, gândire pozitivă și entuziasm;Persoană organizată, comunicativă, dinamică, capabilă să lucreze bine individual și în echipă;Proactivitate și implicare când vine vorba de satisfacerea nevoilor clienților;Cunoștințe pachet Microsoft Office;Cunoștințe limba engleză – minim nivel mediu;Permis de conducere categoria B, cu minimum 1 an de experiență.Descrierea jobului Activitatea se desfasoară preponderent în județ, dar și în împrejurimi, după cum urmează:Livrarea/preluarea autoturismelor oferite spre închiriere;Păstrarea legăturii cu coordonatorul activității de pe teren;Întocmirea de procese verbale, documente ce țin de contractare și alte operațiuni;Operarea în sistemele interne și soluționarea solicitărilor venite pe e-mail sau telefon;Atribuții specifice ce țin de întreținerea parcului auto;Interacțiune directă cu clienții și reprezentarea
AUTONOM SERVICES S.​A.​

Agent Servicii Clienti


Candidatul ideal CERINTELE POSTULUIStudii: Studiile medii ( studii superioare in comunicare, management, IT constituie un avantaj); Experienta pe o pozitie similara – nu e necesara dar reprezinta un plus;CUNOSTINTE, APTITUDINI & ABILITATI: Abilitati de invatare rapida si memorie buna; Bune cunostiinte de operare PC (Microsoft Office); Abilitati excelente de comunicare verbala si in scris; Abilitati de identificare si solutionare a problemelor; Atitudine proactiva si orientare catre detalii;Descrierea jobului SCOP PRINCIPAL: Preia si proceseaza flow-urile de activare produse si servicii pentru clientii B2B; Verifica memo-urile receptionate in aplicatie si se asigura ca oferta este corect mentionata in contracte; Executa alte actiuni in vederea gestionarii relatiei cu clientul B2B.ATRIBUTII / RESPONSABILITATI PRINCIPALE: Activeaza abonamente si servicii pentru clientii B2B; Gestioneaza solicitarile de reziliere receptionate; Verifica contractele, actele aditionale si alte documente si ra
TELEKOM ROMANIA MOBILE COMMUNICATIONS S.​A.​

Media netă estimată pe baza celor 792 de salarii introduse în Salario: 3300 RON/Luna

Operator Relatii Clienti - Magazin Online


Candidatul ideal Având în vedere procesul de deschidere a unui nou depozit HENDI în GHIMBAV, compania efectuează recrutarea pentru poziția Operator relații clienți .Asteptam o persoana entuziasta și dedicata pentru a se alătura echipei noastre de succes. Dacă îți place să lucrezi cu oamenii, să oferi asistență și să rezolvi probleme, aceasta este o oportunitate excelentă pentru tine.Descrierea jobului Responsabilități:Interacționează cu clienții noștri prin telefon și e-mail pentru a oferi asistență și răspunsuri la întrebările lor;Proceseaza comenzile clientilor primite prin canalele automate, emite facturi, documentele de livrare. Preia comenzile telefonice ale clienților și le procesează în sistemul nostru;Intretine/actualizeaza baza de date a magazinului onlineUrmărește și rezolvă reclamațiile și problemele clienților într-un mod profesionist și eficient;Asigură un nivel înalt de satisfacție a clienților prin furnizarea de servicii de calitate superioară;Colaborează cu departamentu
HENDI ROMANIA S.​R.​L.​

Manager Relatii Clienti Micro (sebes,​ Cluj,​ Turda)


Candidatul ideal Ce te va ajuta să ai succes Bune abilitați de negociere și de comunicare; Orientare către client și capacitatea de a găsi rapid soluții; Capacitatea de a analiza situații financiare și de cash-flow; Studii superioare, de preferat în domeniul economic; Experiență de minim 2 ani în instituții financiar-bancare.Descrierea jobului Despre echipa noastraSuntem cei care reinventeaza bankingul in fiecare zi prin solutii de digitalizare, educatie financiara si finantare sustenabila. Anual, 1 din 5 romani isi cumpara o locuinta folosind serviciile si produsele BCR si 1 din 6 romani acceseaza credite pentru nevoi personale.Suntem cel mai bun angajator in banking conform platformei undelucram.ro in anul 2023 si detinem recordul Guiness Book pentru “Cea mai mare lectie de educatie financiara”.Cum vei contribui Identifici cerintele clientilor si oportunitatile de vanzare, prin activitati de cross-selling; Promovezi si vinzi produsele si serviciile bancii si ale subsidiarelor; Asigur
BANCA COMERCIALA ROMANA SA

Sales Customer Support (english) | 4700 Lei +comision!


Candidatul ideal Prietenii te consideră cea mai bună gazdă atunci când vin în vizită? Ai mereu răspunsul la orice dilemă de organizare? Deja ne place de tine. Asaza-te la biroul cu vedere spre viitor si alatura-te celui mai mare magazin online Home & Deco din Romania: PIATRAONLINE.Ce aduci tu în ecuație:- Ești făcut să-i convingi pe ceilalți, dar și să-i faci să se simtă în largul lor. Pentru că ai mereu argumente și răspunsuri la orice întrebare- Știi exact în ce folder e documentul pe care îl cauți, pentru că ești organizat din fire- Ești vesel și îți place să fii eficient- Preiei apelurile clienților și toate mesajele scrise din canalele alternative de comunicare- Preiei comenzile online din România dar și cele din export- Gestionezi, cu tact, sesizările și clienții dificiliDescrierea jobului Ce aducem noi:- Salariu fix net 4000 ron + 700 ron bonuri de masa + comisioane relevante din vanzari- Credem că dacă meriți mai mult, ar trebui să primești mai mult- Training-uri recurente pent
ROCK STAR CONSTRUCT SRL

Customer Support Agent With German: Location Bucharest


Candidatul ideal With a new project started under the Intelcia Alliance, we are now looking for Dutch speakers. They will carry out their activity from the Valoris Center headquarters in Bucharest, supporting clients for one of the leading e-commerce players, through its B2C e-commerce worldwide platform, which attracts 450 million visits monthly worldwide.You know you’re a good fit if you tick the following: Customer support experience is a plus. Desire to gain experience: It’s okay if it’s your first job; you’ll learn alongside us. Proficiency in Dutch at an advanced level, encompassing written, spoken, and reading skills, equivalent to Level C1. Basic English language knowledge (B1 level). Highly developed sense of integrity and commitment to customer satisfaction. Customer focus & passion for excellence with respect to treating and caring for customers. Has a pleasant, patient, and friendly attitude. Ability to communicate clearly, grammatically correctly, and professionally, both
VALORIS CENTER SRL

Agent Vanzari Call-center - Lb.​ Romana - Iasi -


Candidatul ideal 🎯 Abilități de negociere și prezentare: Dacă ești pasionat de comunicare și ai abilități solide în negociere, te așteptăm să fii parte din echipa noastră!🎯 Spirit antreprenorial / motivare puternică: La Major Impact, ne dorim oameni motivați și dornici să crească împreună cu noi.🎯 Abilități analitice și conceptuale: Abilitățile tale analitice vor fi valorificate pentru a oferi soluții personalizate clienților noștri.🎯 Nivel ridicat al angajamentului și orientare către lucrul în echipă: Suntem o echipă unită și căutăm colegi dedicați, gata să lucreze împreună pentru succesul nostru.🎯 Capacitate de lucru în condiții de stres: La Major Impact, stresul este doar o provocare pe care o depășim cu brio.🎯 Disponibilitate pentru o colaborare pe perioadă nedeterminată: Cautăm oameni care împărtășesc viziunea noastră pe termen lung.Descrierea jobului Beneficiile Noastre:✨Bonuri de masa 40 ron per zi lucrata✨ Program flexibil de luni până vineri, de la 09:00 la 17:30.🎂 Ziua
MAJOR IMPACT S.​R.​L.​

Customer Support Internship


Candidatul ideal Are you ready to take the first step towards a rewarding career in customer service?📊 This summer, seize the opportunity to join us for an unforgettable internship experience in our Bucharest and Cluj-Napoca offices!💼 As an intern at Genpact Romania, you will gain invaluable hands-on experience working for a leading player in the automotive industry, all while immersing yourself in a diverse, multinational environment. Descrierea jobului 🌍 Plus, you'll have the unique opportunity to play with the latest AI tools, giving you a competitive edge in the industry. In addition to this, you will benefit from mentorship support and exclusive access to our award-winning learning platform, equipping you with all the necessary tools for your professional development.Don't let this chance slip away – apply now and embark on a journey towards a successful career!
GENPACT ROMANIA SRL

Media netă estimată pe baza celor 1 de salarii introduse în Salario: 2400 RON/Luna

Reprezentant Relatii Clienti


Candidatul ideal 7500 DE MOTIVE PENTRU A ALEGE H.ESSERSH.Essers este un jucător de încredere în sectorul logisticii , dar, mai presus de toate, este o afacere de familie care oferă locuri de muncă și siguranța locului de muncă încă din 1928. Cei 7500 de colegi ai noștri sunt oameni ambițioși care îndrăznesc să facă afaceri, sunt pregătiți să fructifice oportunitățile și să facă o diferență în fiecare zi, prin simplitate. Aceasta permite companiei noastre să investească în mod constant în dezvoltare și să privească spre viitor cu încredere. Oamenii noștri sunt motorul nostru. Ne îngrijim de dezvoltarea lor personală și profesională, le punem la dispoziție echipamente moderne și acordăm atenție echilibrului dintre viața profesională și cea personală. Da, cei 7500 de angajați ai noștri știu de ce să aleagă H.Essers.Sperăm ca vei înțelege și tu în curând motivele! Căutăm un Administrator relatii clienti.CE VEI FACE În calitate de reprezentant in asistență pentru clienți, acționați ca punct
H ESSERS SRL

Media netă estimată pe baza celor 679 de salarii introduse în Salario: 3300 RON/Luna

Agent Call Center Full/​part Time - Italiana (work From Home)


Candidatul ideal Vorbesti la un nivel avansat limba Italiana?Ne marim echipa!Cerem:- Cunostinte operare pc;- Disponibilitate dе lucru conform unui program flexibil;- Punctualitate, spirit dе echipa, persoana empatica si creativa.Nu este necesara experienta in call center.Nu avem limita dе varsta, va asteptam sa faceti parte din echipa noastra!Descrierea jobului - Primirеa/gеstionаre dе apeluri;- Inregistrarеа intеrаctiunii cu cliеntul in sistеmelе еxistente;- Identificarеа celеi mаi bunе si rаpide metode dе rеzolvare;- Indeplinirea obiectivelor.Oferim:- Contract dе munca cu salariu fix;- Tichete dе masa;- Bonusuri in functie dе performanta;- Asigurare medicala privata;- Beneficii- Training specializat.
GLOBAL REMOTE SERVICES SRL

Agent Servicii Clienti- Romana Cu Engleza - Sibiu


Candidatul ideal Excellent written and verbal language skills in Romanian and English Very good knowledge of MS Office Applications; Basic knowledge of computer hardware and software; Strong customer service focus, recommended prior work experience in a service and/or sales organization; Excellent written and verbal communication skills; Ability to work in a team; Punctuality and attention to details; Personal characteristics: suitable intonation for phone attendance, initiative, openness, positive attitude, good articulation, client orientation, flexibility, speed, stress endurance, friendliness, diligence, loyalty to the Employer. Protecting personal, client and employer business related information and maintaining the confidentiality of data which has become known to him/her in the performance of their duties even after performance of their duties relating to the processing, or after termination of their employment relationship;Please take into consideration that this position requi
MSE - MAJOREL STRATEGY EXPERTISE S.​R.​L.​
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 545 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.