Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

545 Locuri de Munca Operator Call Center - Joburi Operator Call Center

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

545 Locuri de Munca Operator Call Center - Joburi Operator Call Center

Cauta printr-o varietate mare de joburi Operator Call Center si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Operator Call Center si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Manager Relatii Clienti Persoane Fizice


Candidatul ideal Descoperă cine poți fi în povestea noastră!Când alegi mai mult decât banking, primești mai mult decât un job, pentru că #PeopleofBT înseamnă obiective comune, spirit de echipă și ajutor reciproc prin care construim împreună un viitor sigur.Dacă prezinți bune abilități de comunicare, ai o abordare comercială și dai dovadă de orientare către rezultate, ești persoana pe care o căutăm pentru acest rol.Pe lângă aceste atribute, ne-ar plăcea să mai constatăm că:-ești o fire adaptabilă la schimbările ce pot apărea în contextul în care ne aflăm;-ești o persoană autonomă, responsabilă și determinată;- ești un adevărat teamplayer;-ai abilități dezvoltate în vederea formării și menținerii de relații interumane.Descrierea jobului Vei avea nevoie de toate aceste lucruri deoarece un Manager Relații Clienți Persoane Fizice:Identifică nevoile clienților noștri persoane fizice și propune cele mai bune produse și servicii care să se plieze pe acestea;Menține relațiile cu clienții existe
BANCA TRANSILVANIA SA

Manager Relatii Clienti Imm Si Corporate


Candidatul ideal Studii superioare economice finalizate cu licenta; Experienta relevanta, de minim 6 luni, in aria vanzarilor persoane juridice; Cunostinte de baza de contabilitate si analiza de risc; Cunostiinte de calculator - word, excel avansat; Cunostiinte de limba engleza – nivel mediu-avansat; Capacitate de organizare; Orientare catre client; Atentie la detalii; Responsabilitate; Permis auto si disponibilitate pentru activitate de teren; Intelegerea mediului de business din orasul respectiv.Descrierea jobului Dezvoltarea continua a portofoliului de clienti IMM si Corporate (Cifra de Afaceri > 1 mil. EUR, fara limita superioara); Administrarea si monitorizarea portofoliului de clienti IMM si Corporate in vederea identificarii, valorificarii oricaror nevoi financiare ale acestora si a cresterii profitabilitatii bancii; Cresterea satisfactiei clientilor, prin dezvoltarea si mentinerea unui relationship de calitate cu firmele din portofoliu; Promovarea imaginii bancii in segmentul v
PATRIA BANK S.​A.​

Agent Call Center/​ Ofiter Colectare Debite Full Time (8h)


Candidatul ideal CARIERA TA INCEPE CU NOI!Cautam colegi dornici sa invete, sa se afirme in cadrul companiei noastre prin calitatea muncii depuse, prin initiativa si entuziasm. Daca esti la inceput dе drum sau iti doresti o schimbare in cariera, noi iti oferim oportunitatea dе a te dezvolta in cadrul unei companii multinationale si dе a beneficia dе training-uri dе formare profesionala alaturi dе un colectiv tanar si un management participativ.- Abilitati dovedite dе negociere;- Putere dе convingere;- Foarte bune abilitati dе comunicare interpersonala;- Atentie la detalii;- Foarte bune abilitati dе organizare si prioritizare a activitatilor si timpului dе lucru;- Orientare catre rezultate;- Experienta in activitatea dе colectare debite/lucru cu clientii in regim dе call-center reprezinta un avantaj, dar nu este obligatorie;- Bune abilitati dе lucru cu calculatorul: Word, Excel, Outlook;- Atitudine pozitiva si orientata spre rezultate;- Disponibilitate dе a lucra in ture, full-time.Descr
KREDYT INKASO INVESTMENTS RO S.​A.​

Consultant Call Center


Candidatul ideal AMICredit angajeaza consultant senior produse bancare!A vinde nu este o meserie, ci o arta! Arta de a te pune in locul potentialului client si de a intelege ceea ce simte si ceea ce gandeste el.Asteptam sa ni se alature companiei toti cei care:- Se definesc prin profesionalism si maturitate in gandire- Actioneaza cu responsabilitate- Doresc sa evolueze in cariera- Nu se multumesc doar cu un salariu de baza si vor sa castige mai mult pe baza rezultatelor- Inteleg ca tehnologia este un ajutor si nu le e frica sa dobandeasca noi notiuni tehniceDescrierea jobului Ce ne dorim de la tine?- sa contactezi clientii care solicita serviciile noastre si sa le propui produsele de creditare;- sa oferi cu profesionalism cele mai bune solutii la nevoile clientilor;- sa tii legatura cu ei pe tot parcursul procesului de creditare, sfatuindu-i cu pasii pe care ii au de facut.- sa fii responsabil si sa abordezi cu maturitate ceea ce ai de facut.Ce iti oferim?- un venit net format din sala
BANKING BY AMICREDIT S.​R.​L.​

Reprezentant Relatii Clienti Junior


Candidatul ideal Groupama Asigurări își mărește echipa de profesioniști!Căutăm un coleg nou care poate aduce un plus-valoare echipei actuale de Relații Clienți – Asigurări Generale. Dacă stabilitatea, colectivul și oportunitățile de dezvoltare ale unui lider de piață sunt obiectivele tale, atunci te invităm să aplici.Căutăm Reprezentant Relatii Clienti Junior cu: Studii medii (studiile superioare constituie avantaj); Experiență pe un post similar în relații clienți, tele-sales sau în domeniul asigurări constituie avantaj; Dexteritate în utilizarea calculatorului și a diverse aplicații informatice specifice; Limba engleză - nivel începător; Skill-uri foarte bune de comunicare; Excelente abilități interpersonale în relaționarea cu clienții; Atenție la detalii și empatie sporită față de clienți; Abilități bune de gestionare a timpului cu o capacitate dovedită de a respecta termenele limită; Disponibilitate crescută la învățare.Descrierea jobului Ce face Reprezentantul Relatii Clienti Juni
GROUPAMA ASIGURARI S.​A.​

Agent Call Center Business Vodafone Pentru Iasi


Candidatul ideal Agent Call Center Vodafone Business doar pentru orasul Iasi Reconnect, Partener Regional Vodafone, își mărește echipa de Consilieri Vânzări Business prin telefon ( Call Center )Dacă ești o persoană energică, motivată și atrasă de ideea de a interacționa cu business owneri și a le oferi cele mai bune soluții de comunicare, înseamnă că ești persoana pe care o căutam!Alături de echipa Reconnect si alaturi de VODAFONE îți vei dezvolta o carieră de succes în vânzări, iar noi te vom ajuta să fii cel mai bun!Ce trebuie să facă un Consultant vanzari Vodafone Business ?- Să identifice noi oportunități de business în vederea asigurării succesului strategiei de vânzări;- Să prezinte, să vândă prin telefon produsele și serviciilor Vodafone în scopul de a atinge targetul de vânzări pe segmentul business;- Să construiască relații puternice cu clienții în vederea vânzării prin telefon a produselor Vodafone și a creșterii satisfacției clientului;- Să monitorizeze activitatea competiți
RECONNECT EXPERT TELECOM S.​R.​L.​

Agent Call Center Full/​part Time - Italiana (work From Home)


Candidatul ideal Vorbesti la un nivel avansat limba Italiana?Ne marim echipa!Cerem:- Cunostinte operare pc;- Disponibilitate dе lucru conform unui program flexibil;- Punctualitate, spirit dе echipa, persoana empatica si creativa.Nu este necesara experienta in call center.Nu avem limita dе varsta, va asteptam sa faceti parte din echipa noastra!Descrierea jobului - Primirеa/gеstionаre dе apeluri;- Inregistrarеа intеrаctiunii cu cliеntul in sistеmelе еxistente;- Identificarеа celеi mаi bunе si rаpide metode dе rеzolvare;- Indeplinirea obiectivelor.Oferim:- Contract dе munca cu salariu fix;- Tichete dе masa;- Bonusuri in functie dе performanta;- Asigurare medicala privata;- Beneficii- Training specializat.
GLOBAL REMOTE SERVICES SRL

Customer Support Agent With English


Candidatul ideal 🌟 Join Our REI Family as a Customer Service Superstar! 🌟Are you a sociable, enthusiastic, and proactive individual looking for an amazing opportunity? Look no further! At REI, we value talented people like you and foster a vibrant and supportive working environment. We believe in teamwork, where we face challenges together and make you feel like part of our family.💼 What You'll Bring:Proficiency in both written and spoken EnglishStrong PC and Microsoft Office skillsAbility to remain calm and composed when customers are stressed or upsetCustomer orientation and adaptability to various personalitiesPrevious experience in customer supportExceptional multitasking, prioritization, and time management skillsFlexibility to work shifts, including weekends (2 per month):🕘 09:00-17:00🕐 13:00-21:00🕔 17:00-01:00Descrierea jobului 📋 Your Responsibilities:Maintain a positive, empathetic, and professional attitude towards our valued customers at all timesRespond promptly t
R.​E.​I.​ DEVELOPMENT SERVICES SRL

Customer Support Specialist With Italian


Candidatul ideal Requisiti fondamentali:- conoscenza al livello AVANZATO della lingua ITALIANA (C2), scritto e parlato- disponibilità e orientamento al risultato- grande attenzione per la qualità- ottime doti relazionali e comunicative- capacità di adattarsi a lavoro in team- orientamento al problem solving- autonomia gestionale, versatilità e serietà- capacita’ di risolvere piu di una situazione simultaneament- buona conoscenza dell'utilizzo del pc, nello specifico buona conoscenza del pacchetto MS OfficeDescrierea jobului L'operatore risponderà ed effettuerà le chiamate e/o spedirà comunicazioni via mail/fax per offrire le informazioni richieste dai nostri clienti e dai nostri collaboratori in tutta Italia riguardanti i nostri progetti.Il nostro collega effetuera' chiamate INBOUND e/o OUTBOUND per: offrire assistenza ai clienti che hanno presentato presso lo sportello documentazione per nuove richieste di allacciamento del gas per vari distributori sul terrirorio italiano
DABOVE SERVIZI S.​R.​L.​

Reprezentant Relatii Clienti – Call Center


Candidatul ideal Căutam coleg pentru echipa de Call Center! Îți dorești un job la care să îmbini munca în echipă cu profesionalismul? Dacă răspunsul este da, vino să le pui în practică alături de echipa noastră! Suntem dinamici, plini de energie și suntem în căutarea unui nou coleg care să ni se alăture. Dacă ești o persoană entuziastă, comunicativă și dornică să oferi cea mai bună experiență clienților, atunci avem locul potrivit pentru tine la certSIGN!Ce cautăm? Experiență anterioară în call center, dar nu este obligatoriu. Dacă ai abilități excelente de comunicare și ești dispus să înveți, ne dorim să te cunoaștem! Capacitatea de a lucra într-un mediu dinamic și solicitant, menținându-ți mereu calmul și profesionalismul Abilități solide de rezolvare a problemelor și atenție la detalii Excelente abilități de comunicare verbală și scrisă Capacitatea de a lucra în echipă și de a-ți asuma responsabilități.Descrierea jobului Cu ce te vei ocupa? Mai întâi vei învăța procesle și fluxurile
CERTSIGN SA

Agent Servicii Client - Cluj-napoca


Candidatul ideal AGENT SERVICII CLIENT - CLUJ-NAPOCAStudii superioare finalizate sau în curs de finalizare;Simțul umorului, orientare către clienți, gândire pozitivă și entuziasm;Persoană organizată, comunicativă, dinamică, capabilă să lucreze bine individual și în echipă;Proactivitate și implicare când vine vorba de satisfacerea nevoilor clienților;Cunoștințe pachet Microsoft Office;Cunoștințe limba engleză – minim nivel mediu;Permis de conducere categoria B, cu minimum 1 an de experiență.Descrierea jobului Activitatea se desfasoară preponderent în județ, dar și în împrejurimi, după cum urmează:Livrarea/preluarea autoturismelor oferite spre închiriere;Păstrarea legăturii cu coordonatorul activității de pe teren;Întocmirea de procese verbale, documente ce țin de contractare și alte operațiuni;Operarea în sistemele interne și soluționarea solicitărilor venite pe e-mail sau telefon;Atribuții specifice ce țin de întreținerea parcului auto;Interacțiune directă cu clienții și reprezentarea
AUTONOM SERVICES S.​A.​

Reprezentant Clienti - Call Center


Candidatul ideal Ne-am dezvoltat impreuna si am devenit unul dintre cei mai importanti dealeri auto Mercedes-Benz din Romania!Acest job ti se potriveste daca ai: Abilități foarte bune de comunicare și relaționare: vorbit și scris (telefon, web, chat și e-mail); Atitudine pozitivă, proactivă - orientare către client; Abilități foarte bune de organizare și prioritizare a sarcinilor zilnice; Cunoștințe foarte bune de utilizare PC (pachetul Microsoft Office în special Excel, e-mail, interfețe online) Absolvent(ă) a unei forme de învățământ medii; Limba engleză- nivel conversaționalDescrierea jobului Rolul job-ului: Preluarea, gestionarea si redirectionarea tuturor apelurilor telefonice venite prin intermediul numarului de call-center si a mesajelor si solicitarilor venite prin intermediul site-ului Autoklass; Efectuarea programarilor sau reprogramarilor clientilor pentru reparatia autovehiculelor in service sau test-drive; Preluarea feedback clienti; Ofera suport departamentului Marketing
AUTOKLASS CENTER SRL

Consultant Call Center


Candidatul ideal Cautam eroul modern care lupta impotriva masinii de cafea, a tonului de apeluri si a melodiei de asteptare repetitiva, echipat cu un zambet contagios si o doza sanatoasa de energie. Acest erou va fi capabil să accepte responsabilitatea de a rezolva eficient problemele, reclamațiile și întrebărileutilizatorilor, menținând satisfacția utilizatorilor RetuRO, oferind suport si rezolvand situatia cu brio .Descrierea jobului In timp ce infrunta valurile de cereri ale utilizatorilor, eroul nostru se transforma intr-un maestru al diplomatiei si trebuie sa tina piep si urmatoarelor task-uri : Recepționarea apelurilor : Primirea apelurilor de la utilizatori sau potențiali utilizatori care solicită informații, asistență sau suport în legătură cu platforma RetuRO . Oferirea de asistență și suport clienților: Răspunderea la întrebări, oferirea de informații despre procedurile sau serviciile companiei, soluționarea problemelor și rezolvarea reclamațiilor clienților. Înregistrarea și
RETURO SISTEM GARANIE RETURNARE S.​A.​

Customer Support Intern


Candidatul ideal Good communication skills.University student or fresh graduate with bachelor degree.Excellent English and Romanian knowledge (writing, listening, speaking), German would be an advantage.Ability to multi-task and prioritize.Good Microsoft Office and advanced Excel skills.Creative skills in design and art are an advantage.Descrierea jobului Support the team in their daily operations and take part in projects like market strategies or the development of new business fields.Preparation of power point presentations.Monitor and assure proper reporting.Support the purchase order operation in the team.Steering of meetings and organization of business trips.Issue invoices (via local invoicing) for external suppliers and subsidiaries.Translation and adaptation of English texts for several department projects.
BMW ROMANIA S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 1 de salarii introduse în Salario: 2400 RON/Luna

Reprezentant Customer Support Pentru Merchantpro


Candidatul ideal Experienta intr-un rol de Servicii Clienti /Consultant Vanzari / Call Center (min. 6 luni)}“Abilitati puternice de comunicare atatverbale cat si in scris}“Confortabil cu tehnologiile internet sifunctionalitati eCommerce.Descrierea jobului Raspunde solicitarilor primite din parteaclientilor prin telefon si email}“Colecta si transfera intern feedback-ulrelevant al clientilor}“Oferi informatii corecte si utile despreprodusele sau serviciile promovate
SHOPMANIA NET SRL

Reprezentant Relatii Clienti


Candidatul ideal 7500 DE MOTIVE PENTRU A ALEGE H.ESSERSH.Essers este un jucător de încredere în sectorul logisticii , dar, mai presus de toate, este o afacere de familie care oferă locuri de muncă și siguranța locului de muncă încă din 1928. Cei 7500 de colegi ai noștri sunt oameni ambițioși care îndrăznesc să facă afaceri, sunt pregătiți să fructifice oportunitățile și să facă o diferență în fiecare zi, prin simplitate. Aceasta permite companiei noastre să investească în mod constant în dezvoltare și să privească spre viitor cu încredere. Oamenii noștri sunt motorul nostru. Ne îngrijim de dezvoltarea lor personală și profesională, le punem la dispoziție echipamente moderne și acordăm atenție echilibrului dintre viața profesională și cea personală. Da, cei 7500 de angajați ai noștri știu de ce să aleagă H.Essers.Sperăm ca vei înțelege și tu în curând motivele! Căutăm un Administrator relatii clienti.CE VEI FACE În calitate de reprezentant in asistență pentru clienți, acționați ca punct
H ESSERS SRL

Media netă estimată pe baza celor 679 de salarii introduse în Salario: 3300 RON/Luna

Consultant Relatii Clienti Full Time


Candidatul ideal Wanted: One amazing human being; Strong in making magic happen; generous in spirit, daring and unafraid.Do you love being around people and making them happy? Are you a good listener, a bit of a problem solver with great communication skills?Then, this job is for you!Every day brings new challenges and excitement, and every customer interaction gives you the opportunity to do what you do best: find solutions and provide exceptional customer service.Cerinte: Nivel nativ al limbii romane Nivel mediu al limbii engleze Abilitati bune de comunicare si relationare Orientare spre rezolvarea tuturor situatiilor intalnite Abilitatea de a lucra bine în echipa, precum si pe cont propriu Cunostinte IT de baza, inclusiv utilizarea mai multor sisteme de operareDescrierea jobului Descrierea postului: Rezolvarea solicitarilor clientilor prin e-mail, chat si apeluri Contactarea clientilor si promovarea produselor companiei Asigurarea ca toata comunicarea este gestionata profesional și
KONECTA GLOBAL CLIENTS DIVISION

Analist Relatii Clienti Suport Logistica


Candidatul ideal Studii universitare in domeniul Ingineriei Economice sau Industriale;Experienta in serviciul relatii clienti, planificarea productiei sau achizitii;Bune abilitati de comunicare scrisa si verbala in limba engleza;Cunostinte SAP- avantaj;Abilitati excelente de gestionare a timpului;Gandire analitica si atentie la detalii.Descrierea jobului Procesarea comenzilor clientilor si asigurarea livrarii la timp;Managementul ambalajelor returnabile ( Plasarea comenzilor, urmarirea livrarilor, asigurarea stocurilor necesare productiei si organizarea retururilor ambalajelor neconforme.);Monitorizarea continua a modificarilor de comenzi si adaptarea necesarului in planul de productie;Gestionarea portalurilor clientilor din domeniul automotive;Avizarea transporturilor pentru clienti;Generarea rapoartelor de livrare pentru fiecare client;Evaluarea satisfactiei clientilor si initierea masurilor corective pentru imbunatatirea rezultatelor.
STABILUS ROMANIA SRL

Agent Relatii Clienti


Candidatul ideal Excelente abilitati de comunicare (oral si scris) si relationare;Atitudine orientata catre client;Abilitati de vanzare si negociere;Spirit de a lucra in echipa si atitudine proactiva;Operare PC MS Office: nivel mediu (obligatoriu EXCEL);Rabdare si dorinta de a rezolva cu succes solicitarile primite.Descrierea jobului Analizarea cerintelor clientilor si acordarea de asistenta telefonica si/ sau pe email privind aspectele legate de comenzile efectuate/potentiale;Preluarea comenzilor telefonice si introducerea acestora in platforma de vanzare online;Monitorizarea permanenta a comenzilor de pe site, de la plasarea acestora pana la livrare si oferirea de servicii post-vanzare-retur;Monitorizarea respectarii termenelor de livrare comunicate clientilor;Mentinerea legaturii cu clientii, in vederea obtinerii unui feedback permanent;Realizarea diferitelor rapoarte privind solicitarile/reclamatiile din partea clientilor;Utilizarea tuturor instrumentelor informatice ale societatii
OTTER-DISTRIBUTION SRL

Media netă estimată pe baza celor 813 de salarii introduse în Salario: 3300 RON/Luna

Customer Support Specialist – Property Shark


Candidatul ideal Join our Customer Service team supporting PropertyShark, a brand of our parent company, Yardi Systems Inc. Offering unparalleled property reports for both the commercial and residential sectors, PropertyShark can help real estate professionals determine when the property was developed, who owns it, its exact characteristics, up-to-date sales history, air rights, and much more.Our business operations currently offer the following shift:03:30 pm – 00:00 am, Tuesday – SaturdayThis position is available in a hybrid regime that implies working from the office at least once a week.What we're looking for: Excellent written and verbal communication skills; Patient, friendly and courteous personality; Professional phone skills; High attention to detail and strong organizational skills; Ability to navigate multiple screens to find the desired information;​ Availability to work afternoon/night shifts; Fast learners, result-oriented and have excellent problem-solving skills; A
PROPERTY SHARK SRL
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 545 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.