Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

989 Locuri de Munca in Oradea - Joburi in Oradea

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

989 Locuri de Munca in Oradea - Joburi in Oradea

Cauta printr-o varietate mare de joburi in Oradea si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi in Oradea si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Medic Specialist/​primar


Candidatul ideal Candidatul ideal trebuie să posede următoarele calificări și experiență:Certificat de membru al Colegiului Medicilor din România.Certificat de medic specialist/primar în specializarea Medicină Fizică și de Reabilitare.Medic care sa indeplineasca conditiile pentru a intra în contract cu casa de sanatate.Aviz de liberă practică și asigurare de malpraxis valabile.Experiență relevantă în domeniul reabilitării medicale.Abilități excelente de comunicare și relaționare interpersonală.Capacitatea de a lucra în echipă și de a colabora eficient cu ceilalți profesioniști din domeniu.Atitudine proactivă și orientare către rezultate.Abilități de gestionare a timpului și a priorităților.Dacă îndeplinești aceste cerințe și ești pasionat de îmbunătățirea calității vieții pacienților prin intermediul terapiilor de reabilitare, te invităm să aplici pentru acest post.Descrierea jobului Clinica noastră Scarabeus Medical caută un medic specialist/primar în specializarea Medicină Fizică și
SCARABEUS SOLAR S.​R.​L.​

Vanzator Oradea 1 Fabricilor (f/​m)


Candidatul ideal Ai minimum studii gimnaziale finalizate. Prietenii te consideră o persoană energică, responsabilă și organizată; Contăm pe tine că poți să lucrezi în ture (dimineață/după-amiază) și în weekend, iar tu contezi pe noi pentru 2 zile libere în timpul săptămânii; Experiența pe un rol asemănător reprezintă avantaj.Descrierea jobului Împreună suntem Lidl, angajator de top pentru al 8-lea an consecutiv în România și pentru al 7-lea an în Europa. Vino alături de noi să faci parte dintr-o echipă pe care te poți baza, în care poți crește și de la care poți învăța în fiecare zi. Contează pe noi pentru un job care îți oferă toate beneficiile și oportunitățile care contează pentru tine.Rolul tău Clienții noștri contează pe tine să fii acolo atunci când au nevoie de ajutor sau au întrebări; Contăm pe tine să aprovizionezi rafturile cu produsele necesare, respectând procesele interne de prezentare, precum și prospețimea produselor (ex: legume – fructe, brutărie etc.); Contăm pe tine s
LIDL DISCOUNT SRL

Sef De Schimb


Candidatul ideal Cunostinte de limba engleza/spaniola( constitue un avantaj) Experienta pe un post similar Curs de stivuitorist (constitue un avantaj) Studii medii Disponibilitate de a lucra in 3 schimburi Munca in echipa Comunicativ Bune abilitati de organizare si coordonare Responsabiliate si corectitudine SerioziateDescrierea jobului Planificarea personalului (planificarea personalului la masini, pauze etc...) Planificarea masinilor in functie de comenzi Controlul zilnic al producției (îmbunătățirea OEE și reducerea deșeurilor) Supravegherea personalului (metode corecte de lucru ale operatorului, prevenirea riscurilor lucrătorilor) Coordonarea cu alte departamente (calitate, mentenanta etc..) Pregatirea locului de munca (documentatia si structura postului) Participarea la sedinta zilnică de producție și la sedinta schimburilor de tura Instruirea operatorilor. Intervenții în probleme de mașini și proceseBeneficii: Salariu motivant Tichete de masa de 35 lei/zi Spor salarial de 25% pen
NBI INDUSTRIAL ORADEA S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 478 de salarii introduse în Salario: 3888 RON/Luna

Personal De Serviciu Oradea 4 Borsului (f/​m)


Candidatul ideal Ai absolvit cel puțin ciclul primar de învățământ (cel puțin 4 clase); Contăm pe abilitățile tale de organizare, comunicare și relaționare cu colegii și clienții.Descrierea jobului Împreună suntem Lidl, angajator de top pentru al 8-lea an consecutiv în România și pentru al 7-lea an în Europa. Vino alături de noi să faci parte dintr-o echipă pe care te poți baza, în care poți crește și de la care poți învăța în fiecare zi. Contează pe noi pentru un job care îți oferă toate beneficiile și oportunitățile care contează pentru tine.Rolul tău Contăm pe tine să te ocupi de curățenia din interiorul și exteriorul magazinului, cu precadere în grupurile sanitare și parcare, dar și pe sala de vânzare; Contăm pe tine că te vei ocupa de strângerea ambalajelor de carton și folie aflate pe sala de vânzare și că vei asigura nivelul optim al consumabilelor; Colegii contează pe tine să asiguri curățenia și igienizarea aparatului de reciclare (RVM) și a incintei în care acesta este plasat
LIDL DISCOUNT SRL

Inginer Asistent Sef Santier


Candidatul ideal Inginer de producției, asistent șef santier.Supraveghează activitatea subcontractorilor,întocmește documentația zilnică a lucrărilor executate, efectuează comenzile de materiale etc.Licență în Inginerie Civilă, CFDP, Științe ale Construcțiilor și cursuri conexe. Interes concret pentru o carieră profesională constructii. Fluenta în limba engleză. Cunoștințe tehnice (academice sau derivate din scurte experiențe profesionale) în lumea construcțiilor, infrastructurii, lucrărilor majore.Descrierea jobului Inginer de producției, asistent șef santier.Supraveghează activitatea subcontractorilor,întocmește documentația zilnică a lucrărilor executate, efectuează comenzile de materiale etc.
WEBUILD SPA MILANO SUCURSALA ROMANIA BUCURESTI - SEDIU PERMANENT DESEMNAT

Inginer Ofertare -specialist Instalatii Termice Si Sanitare


Candidatul ideal - Studii superioare tehnice de specialitate ( reprezinta un avantaj absolvent al Sectiei de Instalatii – Facultatea de Constructii)- Cunostinte de proiectare – estimare in vederea ofertarii- Cunostinte avansate de operare PC – Autocad, MS Office- Experienta in domeniu instalatiilor termice si sanitare (proiectare, ofertare)- Abilitati de comunicareDescrierea jobului - Analizeaza caietele de sarcini in vederea solicitarii de clarificari (daca este cazul)- Dimensioneaza/proiecteaza instalatiile (pe baza caietului de sarcini si a documentatiei existente)- Incadreaza articolele de deviz si cantitatile acestora in programe specializate- Identifica materialele si echipamentele principale care intra in componenta ofertei, caracteristicile tehnice/cantitati- Intocmeste cereri de oferta pentru materiale, echipamente- Analizeaza si selecteaza ofertele primite pentru materiale, echipamente si lucrari- Calculeaza ofertele cu ajutorul programelor specializateBeneficii:- Pachet sala
ARABESQUE SRL

Consultant Vanzari - Oradea


Candidatul ideal Sarcinile unui consultant de vânzări:- Identificarea nevoilor clientilor- Oferirea de consultanță profesională clienților- Prezentarea și promovarea produselor și serviciilor vândute- Sarcini administrativeDescrierea jobului Cerințe:- Cunoașterea produselor serviciilor de instalații și sanitare- Experiență în domeniu.- Excelente abilitati de comunicare, convingere si negociere- Orientarea spre clienți- Cunoștințe de Microsoft Office- FiabilitateConstituie un avantaj:- Cunoașterea serviciilor de instalații și sanitare- Permis de conducere categoria BCe oferim:- Programe de dezvoltare profesionala- Mediu de lucru civilizat cu oportunități de dezvoltare- Salariu în funcție de experiență, plus bonusuri de stimulare bazată pe performanță
MELINDA-IMPEX INSTAL S.​A.​

Operator Intretinere Si Reparatii Metro Oradea


Candidatul ideal Pentru a avea succes în acest rol vei avea nevoie de: Studii tehnice sau certificat de calificare într-un domeniu tehnic relevant, care să susțină baza de cunoștințe necesară. Experiență relevantă în domeniul întreținerii utilajelor și echipamentelor. Calificare de Electrician, care să asigure competențele necesare pentru gestionarea și întreținerea sistemelor electrice. Bune abilități de operare a calculatorului, necesare pentru gestionarea eficientă a sarcinilor zilnice. Capacitatea de a analiza rapid situațiile și de a acționa eficient în rezolvarea problemelor, ținând cont de prioritățile magazinului.Descrierea jobului Responsabilități. Asiguri mentenanța optimă a tuturor utilajelor, instalațiilor și echipamentelor esențiale din magazin. Colaborezi strâns cu furnizorii externi de servicii tehnice, inclusiv în domeniile energiei electrice, curățeniei și salubrității, pentru a asigura o funcționare fluidă și eficientă a magazinului. Execuți lucrări de întreținere gen
METRO CASH CARRY ROMANIA SRL

Secretar Notariat /​ Tehnoredactor /​ Consilier Juridic


Candidatul ideal Dacă:- ești o persoană responsabilă,- interacționezi ușor cu alte persoane,- reziști la stres,- ești atent/ă la detalii,- te motivează atingerea rezultatelor,- tehnoredactezi rapid și precis,- scrii corect și citeț,- îți place să citești,- operezi cu ușurință calculatorul (Word),- știi să folosești email-ul, scannerul și imprimanta,- vorbești engleza la un nivel mediu.te așteptăm să aplici la acest job!CV-ul trebuie să conțină OBLIGATORIU specificarea liceului, iar dacă e cazul, a facultății şi a SPECIALIZĂRII (Ex: Facultatea de drept - Ştiinte juridice).Constituie avantaje dacă ai absolvit Facultatea de drept și cunoști limba maghiară.Descrierea jobului - vei tehnoredacta corect actele notariale după modele, și le vei adapta conform situațiilor întâlnite în practică, şi a legislației în vigoare;- vei prelua solicitările clienților și vei păstra legătura cu aceștia;- vei păstra legătura cu instituțiile care au legătură cu activitatea desfășurată (ANCPI, ANAF, primării,
BIROU INDIVIDUAL NOTARIAL MOS ANCA LAURA

Design Engineer (inginer Proiectant)


Candidatul ideal You are the ideal candidate, if you use the most of the following:General-purpose IT tools;3D Modeling/Simulation tools/ Robotics applications / Layout Design;Mechanical design - Concept Phase, 3D;Ergonomics evaluations;NC management;Open Issue Management;Payload assessment;Design For Manufacturing and Assembly;Technical reports creation;Change Management;FEA (Finite Element Analysis);Safety and risk assessment analysis;Standard FMEA / design FMEA / process FMEA;Analysis and test for cost reduction;Simulation software (is preferred);Chain dimension calculation (is preferred);Technical University degree in specific Engineering;English - B2 level;Second language is recommended.Descrierea jobului We are looking for Design Engineers, who wants to develop a career in the following fields:Mechanical Design:Concept design, assembly drawing & BOM development, detail drawing and manufacturing specific definition, development and design of mechanical structures and components fo
S.​C.​ COMAU ROMANIA S.​R.​L.​

Reprezentant Comercial Vânzări Produse It


Candidatul ideal Experiență Relevantă: Minimum 3 ani de experiență într-un rol similar, cu o înțelegere solidă a echipamentelor IT.Cunoștințe Specializate: Cunoașterea platformei de licitații SICAP constituie un avantaj semnificativ.Abilități de Comunicare: Excelente abilități de comunicare, negociere și prezentare, esențiale pentru gestionarea eficientă a relațiilor cu clienții.Competențe Lingvistice: Cunoașterea limbii engleze la nivel avansat este obligatorie; cunoașterea limbii maghiare constituie un avantaj.Permis de Conducere: Categoria B.Competențe Organizaționale: Excelente abilități de organizare, atenție la detalii și capacitatea de a lucra sub presiune.Atribute Personale: O atitudine pozitivă, entuziasm, motivație puternică pentru atingerea obiectivelor, împreună cu perseverența necesară pentru a naviga provocările de zi cu zi.Descrierea jobului Ca Senior Commercial IT Relationship Manager la Almond Invest SRL, responsabilitățile dumneavoastră vor include identificarea oport
ALMOND INVEST S.​R.​L.​

Coordonator Receptie


Candidatul ideal cunostinte de operare PC, pachet Microsoft Office corectitudine,rigurozitate ,spirit ordonat si bun organizator experienta anterioara pe un post anterior de minim 2 ani familiarizat cu un sistem de woorehause management sau ERP abilitastea de a lucra cu mai multe procese simultanDescrierea jobului gestionarea stocurilor de marfa pe grupe de produse de la receptie pana la livrare utilizand sisteul informatic inregistrarea intrarilor si iesirilor de produse in sistemul informatic receptia produselor in conformitate cu documentele insotitoare proceseaza si furnizeaza documentele necesare receptiei si livrarilor supervizeaza activitatile echipei din subordine si se asigura de buna functionare a acesteia pastreaza legatura intre departamentul comercial si productie si raporteaza problemele ivite
ALMA KERT S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 609 de salarii introduse în Salario: 2758 RON/Luna

Junior Buyer


Candidatul ideal Persoana inteligenta cu atitudine pozitiva Bune capacitati dе coordonare, organizare, rezistenta la stres Persoana dinamica, cu abilitati de comunicare si spirit de echipa Initiativa si orientare catre rezolvarea problemelor Abilitati de gestionare a timpului, experienta cu Bursa Transport si organizarea importurilor Cunostinte despre transport si organizarea marfurilor, analiza costurilor Gestionarea unei bune relatii cu furnizorii Abilitati in utilizarea calculatorului ( MS Office – Word, Excel; Internet; Outlook) Activitate profesionala in domeniul achizitiilor interne, intracomunitare si extracomunitare constituie un avantaj Abilitati de negociere Cunoasterea limbii engleze la nivel mediu/avansat, scris si vorbit (italiana sau spaniola constituie un avantaj)Descrierea jobului Mentinerea contactului cu furnizorii si optimizarea permanenta a colaborarii Solicitarea de oferte de pret si realizarea de achizitii Emite comenzi pentru furnizorii externi si interni Verific
NOVAMBIENT SRL

Media netă estimată pe baza celor 482 de salarii introduse în Salario: 3939 RON/Luna

Specialist Marketing In Oradea


Candidatul ideal Suntem în căutarea unui profesionist talentat și entuziast pentru a ocupa poziția de Specialist Marketing în cadrul companiei noastreCandidatul ideal:- studii superioare de specialitate constituie avantaj- experienta relevanta in marketing- cunostinte solide de promovare imagine si produs, branding, analize de piata- experienta in marketing general si marketing aplicabil platformelor de vanzari online- bune cunostinte a instrumentelor informatice de marketing- excelente abilitati de comunicare, relationare, negociere- imaginatie, energie şi entuziasm- cunoasterea limbii englezeDescrierea jobului Principalele responsabilitati:- concepe, implementeaza,monitorizeaza si evalueaza actiunile de marketing pe diferite canale online si offline- planifica si pune in practica campaniile de promovare si de publicitate- masoara, analizeaza si raporteaza rezultatele campaniilor derulate catre management- monitorizeaza piata si concurenta in vederea actualizarii si / sau modificarii
TRANSILVANIA GENERAL IMPORT-EXPORT S.​R.​L.​

Consultant Vânzări – Sisteme Fotovoltaice - Oradea


Candidatul ideal Consultant vânzări – Sisteme fotovoltaice - OradeaFOMCO Solar Systems este unul dintre principalii dezvoltatori de sisteme fotovoltaice din România, cu o misiune de a contribui la tranziția către energie verde și sustenabilitate. Cu o experiență solidă în domeniu și o echipă dedicată, ne propunem să fim lideri în zona Transilvaniei în următorii 5 ani.Cerințe obligatorii:experiență minimă de 1-2 ani în vânzări directe pe teren;cunoștințe avansate și experiență de lucru în suita Office;permis de conducere categoria B;abilități excelente de comunicare și negociere;dedicare și orientare maximă către client;disponibilitate atât pentru munca de birou, cât și pe teren.Avantaje:experiență în sisteme de tip CRM;cunoștințe tehnice din domeniul energiilor regenerabile.Responsabilități:contactarea clienților noi și menținerea relației cu cei existenți;programarea și participarea la întâlniri cu potențiali clienți;colectarea datelor necesare pentru proiectele fotovoltaice;asigurare
FOMCO WOOD S.​R.​L.​

Lucrator Comercial (atribuții De Paza) - Lotus Market Oradea


Candidatul ideal Esti o persoana comunicativa, responsabila si orientata catre rezultate si client? Nu-ti lipseste spiritul de echipa?Atunci esti potrivit/a pentru a te alatura echipei Hervis!Ne dorim ca viitorul nostru coleg/viitoarea noastra colega sa aiba urmatoarele competente si abilitati:1. Profesionale:• Studii medii (liceu, scoala profesionala) sau studii superioare (in curs sau finalizate);• Cunostinte PC: MS Office;• Disponibilitatea de a lucra in ture si in weekend;• Experienta anterioara pe un post similar reprezinta un avantaj.• Atestat profesional de agent de pază reprezintă un avantaj / disponibilitatea de a urma un curs de formare profesională, curs suportat financiar de către Hervis Sports;2. Interpersonale:• Fire sociabila, comunicativa;• Orientat spre intelegerea si servirea clientilor;• Adaptabil la un mediu de lucru alert;• Abilitatea de a lucra in echipa.Descrierea jobului Salаriu de bаza competitiv + tichete de masa (30 de lei) + bonusuri individuale si dе еchipа
HERVIS SPORTS AND FASHION SRL

Economist - Accounts Payable


Candidatul ideal Ești candidatul ideal dacă bifezi următoarele: Absolvent de studii superioare în domeniul financiar – contabilitate, Experiență în contabilitate de minim 2 ani, Experiență într-o multinațională constituie avantaj, Cunoştinţe solide de contabilitate şi legislaţie fiscală, reglementările contabile în vigoare, Cunoştinţe de operare PC: MS Office, Cunoștințe de operare sisteme informatice ERP: SAP reprezintă un avantaj, Cunoştinţe de limba engleză la nivel conversațional (italiana constituie avantaj); Persoană serioasă, motivată și responsabilă, dornică să învețe și să se dezvolte în domeniul financiar-contabilitate, Capabilitatea de a respecta termenele limită, Persoană organizată; Capacitatea de a menține atenția sporită și concentrarea pe detalii, perseverență, Personalitate dinamică și flexibilă, capacitate de învățare rapidă și de comunicare.Descrierea jobului Ce ar trebui să faci: Verificarea și înregistrarea în contabilitate a facturilor primite de la furnizori, în
S.​C.​ COMAU ROMANIA S.​R.​L.​

Agent Vanzari B2b


Candidatul ideal Ce cautam :Experienta Abilitati de comunicare si negociereOrientare catre obiective si depasirea targetelor de vanzariCunostinte in limba EnglezaPermis auto categoria BDescrierea jobului Responsabilitati:Identificarea si atragerea de noi clienti.Mentinerea relatiilor cu clientii existenti.Prezentarea produselorNegocierea si incheierea vanzarilorMonitorizarea pietei si a competitieiObiective de vanzariFeedback si rapoarteColaborarea cu echipa de marketingParticipare la evenimenteEducatie si formare in domeniul PetfoodCe oferim:Pachet salarial atractivComision din vanzareOportunitate de a creste in cadrul companieiSuntem deschisi la ideei si oportunitatiProgram de lucru 10:00 - 18:00
CASERTYNA STUDIO SRL

Mechanical Designer


Candidatul ideal - Experience & enthusiasm in creating full automatically, robot-supported production of car chassis- Technical education (Mechanical or Automotive Engineering, Mechatronics) is mandatory- Relevant professional experience in a similar position (preferably in the automotive industry) is advantageous, but it is not essential- Good knowledge of several CAD programs (UNIGRAPHICS, CATIA, Fides, Inventor,...)- Fluent in written and spoken English, German advantageous- Team player, cost-conscious, independent, flexible, analytical thinking and spatial sense, self-reliance- Willingness to travelDescrierea jobului We are strengthening our team in ORADEA with Mechanical Designers !Responsibilities:- Preparation of 3D-designs according to layouts and processes- Preparation of manufacturing- and assembly drawings in accordance with internal standards and customer guidelines- Preparation of material release lists for clients- Preparation of design presentations- Coordination, calcul
VALIANT TMS RO SRL

Media netă estimată pe baza celor 2 de salarii introduse în Salario: 4750 RON/Luna

Agent De Vanzari In Cautarea Unei Provocari Antreprenoriale


Candidatul ideal Alatura-te echipei noastre si devino profesionist in vanzari!Cum ne dorim sa fie viitorul nostru coleg? Sa ai permis de conducere cat. B si masina personala Ne dorim sa ai o fire activa, deschisa si mai ales pozitiva Sa fii echilibrat si motivat de dorinta de a reusi prin propriile forteDescrierea jobului Prezentarea si promovarea produselor companiei Negocierea termenelor de vanzare, livrare si plata Administarea si dezvoltarea portofoliului de clienti Agentii nostri de vanzari sunt prezentabili si respectuosi, au initiativa, comunica eficient si isi seteaza prioritatiCe oferim? Dezvoltare profesionala Pachet salarial format din baza si comision Vacante platite de companie Oportunitati de promovare
VLAVAS CAPITAL INVEST S.​R.​L.​

Intrebari frecvente

Care este salariul mediu in Oradea?

Salariul mediu net in Oradea este de 3 200 lei. Venitul mediu brut fiind de 5 600 lei, potrivit datelor INS pe anul 2022.

Cate locuri de munca sunt disponibile in Oradea?

In prezent avem disponibille 989 locuri de munca in Oradea.

Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.