Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

989 Locuri de Munca in Oradea - Joburi in Oradea

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

989 Locuri de Munca in Oradea - Joburi in Oradea

Cauta printr-o varietate mare de joburi in Oradea si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi in Oradea si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Manager Export


Candidatul ideal Studiile universitare de licență sunt o condiție standard (economice sau management)Competente lingvistice (engleza, o alta limba reprezinta un avantaj), la un nivel avansat de comunicare.Experiență pe un post similar, de minim 2 aniSpirit de observație, orientare către dezvoltarea afacerii, inițiativă, implicareExcelente abilități de comunicare, negociere, relaționare și organizareCunoștințe bune de operare PC (MS Office)Disponibilitate pentru deplasare interna si internationala.Orientare catre rezultate.Bune competente de comunicare si negociere, munca in echipa, orientare catre client.Competente lingvistice (engleza, o alta limba reprezinta un avantaj), la un nivel avansat de comunicare.Are cunostintele necesare de comert international si legislatie vamala pentru executarea exporturilor. Se informeaza continuu despre modificari in aceste domenii.O persoană proactivă, care găsește soluţii rapide şi relevante pentru clienți, cu abilități excelente de comunicare, negoc
APUSENI MOUNTAINS RESEARCH CO S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 78 de salarii introduse în Salario: 8000 RON/Luna

Responsabil Gdpr (responsabil Cu Protectia Datelor)


Candidatul ideal Suntem în căutarea unui Responsabil GDPR pentru a se alătura echipei Red Sevens!Cerințe:Experiență anterioară în domeniul protecției datelor cu caracter personal constituie avantaj, de preferat într-un rol similar de Responsabil GDPR;Cunoștințe solide despre reglementările GDPR și alte legi privind protecția datelor;Abilități de comunicare și prezentare;Capacitatea de a lucra eficient într-un mediu dinamic și de a gestiona sarcini multiple;Diplomă în domeniul juridic sau domenii relevante constituie avantaj.Descrierea jobului Responsabilități:Monitorizarea și asigurarea conformității cu regulamentele privind protecția datelor cu caracter personal, inclusiv GDPR;Dezvoltarea și implementarea politicilor și procedurilor interne pentru protecția datelor;Asigurarea că toate procesele și practicile organizației sunt conforme cu cerințele GDPR și că sunt luate măsuri adecvate pentru protecția datelor cu caracter personal;Furnizarea de consiliere și formare a colegilor cu priv
RED SEVENS S.​R.​L.​

Mechanical Design Engineer


Candidatul ideal University Degree (Mechanical Engineering); More than 3 years of professional experience in the design of operating equipment; Profound knowledge of modern production technology and design systems; Very good knowledge of CAD processes and handling 3D programmes; Experience with Solid Works desirable; Practical knowledge of automation technology is an advantage; Independent, structured way of working and process-orientated thinking; Confident communication at all levels of collaboration; Good verbal and written communication skills; Advanced written & spoken English; German is a plus.Descrierea jobului Planning and design of assembly lines for battery packs and power tools; Design of equipment, devices and entire assembly lines; Independent conception, development and construction of automated production equipment with high technical requirements for the STIHL Group worldwide; Project management for projects with a technical focus, taking into account quality, costs and
ANDREAS STIHL POWER TOOLS

Media netă estimată pe baza celor 1140 de salarii introduse în Salario: 4631 RON/Luna

Plastic Engineer


Candidatul ideal University Degree (Mechanical Engineering); More than 3 years experience in the field of plastics processing is a must; Experience in the management of production projects; Practical knowledge of automation technology is an advantage; Independent, structured way of working and process-orientated thinking; Confident communication at all levels of collaboration; Good verbal and written communication skills; Advanced written & spoken English; German is a plus.Descrierea jobului Planning and instalation of the entire plastics production including the required machines and infrastructure; Defining the layout of the whole plastic production; Planning and procurement of machines, production equipment and automation in plastics production; Development and definition of all injection moulding parameters; creating standards for the injection moudling process; Optimisation of series processes; Management of production, procurement and technology projects; Contact person as an inj
ANDREAS STIHL POWER TOOLS

Designer Multimedia


Candidatul ideal Experienta relevanta in editare foto Adobe Photoshop, Adobe Illustrator, IndesignCunostinte de lucru in HTML, CSS si PHP, wordpress constituie avantajExperienta in editare video Adobe Premiere Pro, CapCut, InShot sau alte instrumente de editare videoBuna cunoastere a limbii englezeAbilitati de organizare si planificare a activitatilor curente, rapiditate si acuratete in executieCreativitate, originalitate, imaginatie, un dezvoltat simt estetic/artisticSeriozitate, adaptabilitate, capacitate de asimilare rapida de noi cunostinteAtitudine proactiva, responsabilaAbsolvent de studii superioare, IT, Design constituie avantajDescrierea jobului -Dezvoltarea conceptelor grafice pentru materiale de promovare offset: bannere, pliante, flyere, postere, mape de prezentare, cataloage, carti de vizita, brosuri, etc, creare grafica vectoriala in Adobe Ilustrator, Indesign, editare video- Realizarea de activitati de corectie, decupare, prelucrare, adaptare la scara si pregatire pentru
TRANSILVANIA GENERAL IMPORT-EXPORT S.​R.​L.​

Logistics Sales Representative Pentru Ungaria


Candidatul ideal Crestem si ne dezvoltam! Daca faci parte dintre cei care se simt in largul lor facand o munca de teren, avem jobulperfect pentru tine: Logistics sales representative pentru UngariaEste un job 100% dinamic și provocator, potrivit pentru tine doar daca:iți place munca dе teren;ești dornic dе afirmare;ești deschis la informație și iți dorești sa evoluezi;ești dispus sa fii responsabil pentru propriile caștiguri;te consideri sociabil si comunicativ;esti o persoana care abordeaza cu usurinta multitasking-ulvrei sa-ti dezvolti o cariera in transporturi intern si internationalcunosti minim o limba de circulatie internationala si limba maghiaraai minim studii mediiiti doresti stabilitatedezvoltam talente, deci te asteptam chiar fara experienta in transporturiDescrierea jobului Ce vei face?Vei fi aici pentru prospectarea /contactarea activa a pietei, pentru identificarea de noi oportunitati de vanzare, a serviciilor de logistica si transport de marfuri, in timp si conform stand
ROZOTI PRODCOM S.​R.​L.​

Back Office- Sales Asistent Pentru Ungaria


Candidatul ideal Este un job 100% dinamic și provocator, potrivit pentru tine doar daca: iți place munca dе birou; ești dornic dе afirmare; ești deschis la informație și iți dorești sa evoluezi; ești dispus sa fii responsabil pentru propriile caștiguri; te consideri sociabil si comunicativ; esti o persoana care abordeaza cu usurinta multitasking-ul vrei sa-ti dezvolti o cariera in transporturi intern si international cunosti minim o limba de circulatie internationala si limba maghiaraai minim studii medii iti doresti stabilitate dezvoltam talente, deci te asteptam chiar fara experienta in transporturi Descrierea jobului Ce vei face? Vei fi aici pentru prospectarea /contactarea activa a pietei, pentru identificarea de noi oportunitati de vanzare, a serviciilor de logistica si transport de marfuri, in timp si conform standardelor Companiei. Identificarea solutiilor de extindere a rețelei de carausi, pentru satisfacerea nevoilor clienților nostri și pentru a oferi a servicii de transport
ROZOTI PRODCOM S.​R.​L.​

Key Account Manager Vehicule Comerciale Ford Trucks - Bihor


Candidatul ideal Pentru a mari echipa de vanzari, cautam Key Account Manager cu experienta in domeniul auto si in colaborarea cu companii care detin flote.Persoana aflata in rolul de Key Account Manager va fi responsabila de cresterea portofoliului de clienti la nivel local si realizarea obiectivelor de vanzari. Sediul companiei este in Oradea. Locul de munca pentru acest post este la sediul companiei, insa zona de acoperire sunt Jud Bihor - SalajDescrierea jobului Dezvolta si gestioneaza portofoliul de clienti la nivel local, in colaborare cu departamentele suport vanzari din regiune; Clientii tinta sunt companiile din domeniul transportului international, constructii si lucrari in domeniul municipal.Analizeaza piata de profil pentru a identifica oportunitati de vanzare si tehnici de abordare ale clientilor;Este responsabil de a planifica activitatea de vanzare (vizite, evenimente, etc) si este responsabil de realizarea bugetului stabilit; Elaboreaza rapoarte de activitate /vanzare sp
AIC TRUCKS S.​A.​

Dispecer Centru De Alarma


Candidatul ideal Echipa Partizan își mărește departamentul de monitorizare și intervenție și suntem în căutarea colegilor noi pe termen lung.Candidatul ideal este o persoană obișnuită cu munca la birou și are deprinderile următoare:Management al timpului – gestionarea eficientă a timpului de lucru;De vorbire – transmiterea informației într-un mod logic și coerent, formularea adecvată a întrebărilor;Ascultare activă – concentrarea atenției asupra celor cu care comunică pentru a înțelege punctele lor de vedere;De scriere – comunicarea eficientă în scris;Învatare activă – întelegerea efectelor generate de informațiile noi asupra activității;De coordonare – adaptarea propriilor acțiuni în relație cu acțiunile celorlalți;Descrierea jobului Experiența în domeniu constituie doar un avantaj, deoarece suntem dispuși să înstruim și să susținem profesional viitorii dispeceri!Titularul postului urmăreşte permanent informaţiile primite de la sistemele electronice de securitate, le analizează şi rap
IKAS SECURITY SRL

Manager Complex Turistic


Candidatul ideal - Studii superioare (specializarea Turism sau Stiinte Economice)- Experienta anterioara in management hotelier / complex turistic- Cunostinte practice de management general- Excelente abilitati interpersonale si de comunicare- Bune abilitati de negociere, planificare si organizare si de management eficient al timpului- Abilitatea de conducere, formare si motivare a echipei- Capacitate de coordonare a activitatilor specifice- Imagine profesionala, incredere de sine, energie si entuziasm- Cunoasterea limbii engleze constituie avantaj- Competente PC- Capacitate de lucru sub presiune si in conditii de respectare a termenelor impuse, orientare spre rezultate Descrierea jobului - Este responsabil pentru dezvoltarea afacerii, planificarea operationala, de marketing, vanzari, relatii cu clientii- Este responsabil pentru managementul de zi cu zi a intregii activitati- Raspunde de planificarea, organizarea si conducerea tuturor serviciilor din cadrul complexului- Management fina
ACTIVE JOB CONSULTING SRL

Inginer/​ Tehnician Sisteme De Securitate Si It


Descrierea jobului Angajam Inginer / Tehnician Sisteme de Securitate si IT.Noul nostru coleg trebuie sa fie obisnuit cu munca de teren si cu lucrul la inaltime.Este nevoie de cunostinte tehnice in domeniul Curentilor Slabi, Sistemelor de Securitate si IT.- Sistemele de securitate includ:Automatizari,Alarmare la Efractie,Supraveghere Video,Detectie la Incendiu,Control Acces,- Sistemele IT implica:Cablare structurata date-voce,Montare si punere in functiune Sisteme Pasive si Sisteme Active,Instalare si montare Servere,Instalare si Configurare Desktop/Notebook si Dispozitive Periferice aferente,Constituie avantaj cunostinte Linux si Cisco,Necesar permis de conducere.
SECURITIS IT TECHNOLOGY S.​R.​L.​

Gestionar Depozit


Candidatul ideal Studii medii, preferabil în domeniul tehnic sau economic. Experiență relevantă într-un rol similar. Excelente abilități de organizare și planificare. Integritate, responsabilitate și atenție la detalii. Abilități de comunicare și spirit de echipă. Orientare către soluții și inițiativă. Cunoștințe SAP și MS Office.Descrierea jobului Responsabilități principale: Efectuează recepția fizică a produselor finite și a mărfurilor achiziționate. Semnează nota de predare, se asigură că aceasta corespunde întocmai cu realitatea și înregistrează producția în sistemul informatic. Asigură evidența stocurilor de produse finite și materiale, raportează eventualele neconcordanțe între stocul fizic și cel scriptic. Efectuează lunar/bilunar sau de câte ori este nevoie inventarul stocurilor de marfă..Ce oferim? Un mediu de lucru în care te poți dezvolta și învăța împreună cu o echipă care lucrează cu profesionalism, dedicare și pasiune. Un pachet salarial motivant, inclusiv tichete de mas
XELLA RO SRL

Media netă estimată pe baza celor 406 de salarii introduse în Salario: 3200 RON/Luna

Specialist Achizitii


Candidatul ideal Aveti experienta si cunostinte solide in materie de achizitii si puteti lucra fara probleme cu softuri specilizate? Studii superioare Cunostinte solide de operare PC: MS Office (Word, Excel), Outlook; Seriozitate, comunicare, atentie la detalii, respectarea termenelor; Adaptarea la sarcini urgenteDescrierea jobului Responsabilitati cheie: Monitorizeaza si asigura stocurile de produse; Verifica modalitatea in care se desfasoara activitatea comerciala pe baza contractelor incheiate cu furnizorii; Întocmeste şi lanseaza catre furnizori comenzile in timp util si urmareste derularea acestora; Mentine si dezvolta legatura cu furnizorii (corespondenta, rezolvare probleme operative); Transmite catre furnizori informatiile necesare intocmirii tuturor documentelor de aprovizionare; Asigura suport in derularea relatiei de colaborare cu furnizorii; Asigura in cadrul firmei fluxul de documente şi informaţii referitoare la aprovizionare; Organizeaza şi menţine evidenţa comenzilor de
MADRUGADA ALUMINIU SRL

Media netă estimată pe baza celor 1588 de salarii introduse în Salario: 5000 RON/Luna

Agent De Vanzari


Candidatul ideal - Abilitati de comunicare, vanzare si negociere;- Persoana dinamica, pozitiva, cu gandire strategica, orientata catre client si rezultate pozitive;- Initiativa, ambitie, capacitatea de analiza si sinteza;- Experienta anterioara pe un post similar prezinta un avantaj;- Cunostinte operare PC;- Permis de conducere categoria B, disponibilitate de a face deplasari in regiunea alocata;Descrierea jobului - Administrarea si dezvoltarea retelei de distributie si a partenerilor din constructii;- Prospectarea permanenta a pietei si identificarea potentialilor clienti – cresterea portofoliului de clienti;- Promovarea portofoliul de produse;- Organizarea activitatatii zilnice in vederea realizarii planului de vanzari si incasari;- Colaborarea foarte buna cu alte departamente ale firmei (logistica, achizitii) si schimbul permanent de informatii.Beneficii: Contract individual de munca pe perioada nedeterminata; Salariu fix Comision din vanzari Tichete de masa Instrumente de lucru: Ma
SC PANTANO SRL

Media netă estimată pe baza celor 2815 de salarii introduse în Salario: 3500 RON/Luna

Secretar/​a (cu Studii Juridice)


Candidatul ideal Abilitati excelente de comunicare si scriere in limba romana; Vocabular bogat, exprimare naturala, comunicare eficienta; Cunoștiințe bune operare PC: Pachet MS Office, WORD; Capacitate de organizare a timpului, sarcinilor si locului de munca; Capacitatea de a se concentra pe realizarea mai multor sarcini in acelasi timp; Responsabilitate, ordine, corectitudine si seriozitate.Descrierea jobului Abilitati excelente de comunicare si scriere in limba romana
Confidenţial

Vanzator Oradea 1 Fabricilor (f/​m)


Candidatul ideal Ai minimum studii gimnaziale finalizate. Prietenii te consideră o persoană energică, responsabilă și organizată; Contăm pe tine că poți să lucrezi în ture (dimineață/după-amiază) și în weekend, iar tu contezi pe noi pentru 2 zile libere în timpul săptămânii; Experiența pe un rol asemănător reprezintă avantaj.Descrierea jobului Împreună suntem Lidl, angajator de top pentru al 8-lea an consecutiv în România și pentru al 7-lea an în Europa. Vino alături de noi să faci parte dintr-o echipă pe care te poți baza, în care poți crește și de la care poți învăța în fiecare zi. Contează pe noi pentru un job care îți oferă toate beneficiile și oportunitățile care contează pentru tine.Rolul tău Clienții noștri contează pe tine să fii acolo atunci când au nevoie de ajutor sau au întrebări; Contăm pe tine să aprovizionezi rafturile cu produsele necesare, respectând procesele interne de prezentare, precum și prospețimea produselor (ex: legume – fructe, brutărie etc.); Contăm pe tine s
LIDL DISCOUNT SRL

Customer Service /​ Asistent Vanzari /​ Secretariat - Office


Candidatul ideal Persoana proactiva, dornica sa lucreze in echipa, deschisa la noi proiecte online sau offline.Solicitam abilitati in operarea PC & Web, limbaj si comunicare excelenta.Descrierea jobului Asigura suport clientilor care plaseaza comenzi online sau solicita informatii despre comenzi, facturi, livrare, preturi, etc (e-mail sau telefon)Supervizeaza si listeaza comenzile intrate in sistemul ERP din magazinul online sau de la agentii din teren.Consiliaza clientii care solicita informatii legat de produse , oferte de pret sau termene de livrare.Asigura suport informational complet pentru agentii din teren.Se documenteaza si participa activ la identificarea produselor in vederea realizarii de oferte, a cunoasterii produselor comercializate si a produselor nou intrate in vanzare.Utilizeaza un limbaj placut si amabil in conversatiile cu clientii, furnizorii sau angajatii.Plaseaza comenzi la anumiti furnizori alocati, completeaza formularele necesare.Intocmeste documente specifice
OVM PAPER DISTRIBUIE SRL

Supplier Follow-up Specialist


Candidatul ideal You are the ideal candidate, if you can check the most of the following:Knowledge & Skills: General-purpose IT tools; Advanced knowledge of MS Office, especially MS Excel; Good knowledge of SAP; Advanced knowledge of logistics follow-up operations and processes; Advanced training, or minimum 6 months of experience in supplier follow-up; Ability of creating technical reports. Behavioral Competencies: Effective verbal and written communication skills; Organizational skills; Positive attitude in work and challenges; Influences and guides colleagues to solve problems; Oriented towards results; Oriented to the client's needs; Has a developed critical spirit; Disciplined; Respecting deadlines; Self-motivated; Team worker; Willing to travel for business purposes; Act with integrity and honesty; Drive collaboration through respect and openness. Qualifications:Education: Technical Bachelor’s degree in Engineering (preferably Mechanic field). Previous experiences: Minimum 2
S.​C.​ COMAU ROMANIA S.​R.​L.​

Medic Specialist/​primar


Candidatul ideal Candidatul ideal trebuie să posede următoarele calificări și experiență:Certificat de membru al Colegiului Medicilor din România.Certificat de medic specialist/primar în specializarea Medicină Fizică și de Reabilitare.Medic care sa indeplineasca conditiile pentru a intra în contract cu casa de sanatate.Aviz de liberă practică și asigurare de malpraxis valabile.Experiență relevantă în domeniul reabilitării medicale.Abilități excelente de comunicare și relaționare interpersonală.Capacitatea de a lucra în echipă și de a colabora eficient cu ceilalți profesioniști din domeniu.Atitudine proactivă și orientare către rezultate.Abilități de gestionare a timpului și a priorităților.Dacă îndeplinești aceste cerințe și ești pasionat de îmbunătățirea calității vieții pacienților prin intermediul terapiilor de reabilitare, te invităm să aplici pentru acest post.Descrierea jobului Clinica noastră Scarabeus Medical caută un medic specialist/primar în specializarea Medicină Fizică și
SCARABEUS SOLAR S.​R.​L.​

Receptionist - Centrul De Radioterapie Medeuropa Oradea


Candidatul ideal Esti candidatul ideal daca: Esti o persoana comunicativa, energica si zambitoare; Esti o persoana organizata care ii place sa lucreze cu oamenii; Ai cunostinte de baza privind operarea computerului si a aplicatiilor MS Office; Esti orientat(a) catre rezolvarea situatiilor limita și poti sa faci fata situatiilor stresante; Cunosti limba engleza la nivel conversational; Experienta anterioara intr-o receptie de clinica medicala constituie un avantaj dar nu este obligatorie.Descrierea jobului - Primirea solicitărilor de programare a serviciilor medicale, telefonic sau personal;- Oferirea informatiilor despre serviciile companiei;- Intampinarea pacientilor;- Inregistrarea datelor pacientilor in programul informatic utilizat de clinica;- Verificarea documentelor aduse de pacienti la momentul prezentarii in vederea efectuarii serviciului medical;- Arhivarea documentelor;- Preluarea apelurilor telefonice;- Contactarea telefonica a pacientilorBeneficii:- pachet salarial motivan
MEDEUROPA SRL

Intrebari frecvente

Care este salariul mediu in Oradea?

Salariul mediu net in Oradea este de 3 200 lei. Venitul mediu brut fiind de 5 600 lei, potrivit datelor INS pe anul 2022.

Cate locuri de munca sunt disponibile in Oradea?

In prezent avem disponibille 989 locuri de munca in Oradea.

Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.