Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

2142 Locuri de Munca Achizitii - Joburi Achizitii

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

2142 Locuri de Munca Achizitii - Joburi Achizitii

Cauta printr-o varietate mare de joburi Achizitii si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Achizitii si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Expert Achizitii Publice


Candidatul ideal Competențele tale Studii superioare finalizate în domeniul Construcțiilor Certificat de Expert Achiziții Publice Experiență de minim 3 ani în utilizarea SEAP (www.e-licitație.ro) Experiență de minim 3 ani în pregătirea documentațiilor de atribuire pentru proceduri de achiziție publică pentru autoritățile contractante Cunoașterea legislației naționale aplicabilă în domeniul achizițiilor publice Cunoștințe medii de limba engleză Abilitați organizatorice, interrelationare și rezolvarea situațiilor problematice Capacitatea de a gestiona sarcini multiple Asumarea responsabilităților Abilitatea de a lucra atât independent, cât și în echipă Capacitatea de analiză și sinteză a informațiilorDescrierea jobului Responsabilităţile tale Analizarea documentațiilor de atribuire publicate în cadrul procedurilor de achiziție publică pentru proiecte de interes pentru companie Pregătirea documentelor de licitație: întocmirea documentelor de eligibilitate în conformitate cu cerințele de c
PORR CONSTRUCT SRL

Media netă estimată pe baza celor 1588 de salarii introduse în Salario: 5000 RON/Luna

Specialist Achizitii


Candidatul ideal Abilități/studii tehnice- constituie avantaj Cunoștințe în domeniul construcțiilor Abilități de comunicare și lucru în echipă Operativitate în rezolvarea atribuţiilor şi responsabilităţilor Cunoștințe avansate dе utilizare a pachetului MS Office (Word, Excel) Capacitate de prioritizare a sarcinilor și respectarea termenelor limităDescrierea jobului Pregătește și lansează cereri de ofertă interne și externe Poartă corespondență cu furnizorii de materiale și echipamente în vederea obținerii ofertelor, conform exigențelor din proiect Analizează ofertele din punct de vedere comercial și solicită suport echipei de proiect la nevoie, pentru aliniere din punct de vedere tehnic, generând la final o propunere de atribuire justificată printr-o analiză comparativă Participă si susține negocierea contractelor, atât cu furnizorii cât și cu departamentele suport ale companiei, urmărind alinierea contractelor, conform reglementărilor de achiziție ale organizației Redactează și transm
CONCELEX SRL

Media netă estimată pe baza celor 1608 de salarii introduse în Salario: 5000 RON/Luna

Specialist Achizitii


Descrierea jobului Bună, Bine ai venit pe pagina noastră. Colegii noștri din Electromontaj au nevoie de forțe noi pentru portofoliul de proiecte în continuă creștere și caută colegi cu următoarele abilități: Studii superioareExperiență minim 3 ani pe o pozitie similarăCunoștințe operare PC - MS Office – nivel mediuCapacitate de lucru în echipăAbilități foarte bune de comunicare și negociereCapacitate de selecționare și prioritizare a solicitărilor primite De asemenea, dacă ești o persoană orientată spre rezultate și mod de lucru colaborativ ești cu atât mai potrivit în echipa noastră.Ne-ar plăcea să fii o persoană responsabilă, serioasă, atentă la detalii, astfel încât să ne bazăm pe tine pentru: Realizarea achizițiilor de echipamente/materiale/produse finite pentru proiectele aflate în derulareAdministrarea și urmărirea contractelor/comenzilor aflate în gestiune de la lansare până la recepția finalăProspectarea pieței de profil și a condițiilor de achiziții/livrare în vederea optimiză
ELECTROMONTAJ S.​A.​

Media netă estimată pe baza celor 1608 de salarii introduse în Salario: 5000 RON/Luna

Expert Achizitii Publice


Candidatul ideal Cerinte:- studii superioare in domeniul tehnic (de preferat constructii, instalatii);- constituie un avantaj experienta in domeniul medical;- cunostinte de operare PC (Excel, Word, PowerPoint);- limba engleza scris/vorbit- capacitate foarte buna de comunicare si relationare;- capacitate de organizare a timpului, atributiilor si locului de munca;- capacitatea de a se concentra pe realizarea mai multor sarcini in acelasi timp;- orientarea catre clienti si rezultate;- atentie la detalii;- responsabilitate, corectitudine si seriozitate; Descrierea jobului Postul este situat in cadrul Departamentului Vanzari si are drept scop elaborarea si organizarea documentatiei specifice conform procedurilor de achizitii.Principalele responsabilitati: Realizarea ofertelor pe baza informatiilor primite de la managerul diviziei; Urmarirea etapelor de desfasurare a contractelor specifice diviziei; Acordarea suportului in cadrul departamentului de vanzari cu privire la ofertele si documenta
HOSPITAL TECHNICAL SOLUTIONS S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 1616 de salarii introduse în Salario: 5000 RON/Luna

Manager Achizitii Clienti


Candidatul ideal Suntem în căutarea unui Manager Achiziții Clienți entuziast și dedicat pentru a se alătura echipei Las Vegas.Acest rol cheie implică responsabilitatea principală de a crește și a gestiona portofoliul de clienți ai cazinoului online, optimizând constant ofertele și campaniile pentru a atrage jucători. Cerințe Experiență dovedită în achiziția de clienți în industria jocurilor de noroc; O înțelegere aprofundată a pieței și tendințelor actuale; Cunoștințe solide despre strategiile de marketing digital, inclusiv SEO, PPC, e-mail marketing și social media; Abilitatea de a analiza datele de performanță și de a ajusta strategiile de marketing pentru a maximiza conversiile; Excelente abilități de comunicare și de negociere, cu experiență în lucrul cu diverse echipe și parteneri externi; Orientare către rezultate și atenție la detalii.Descrierea jobului Responsabilități Dezvoltarea și implementarea strategiilor de achiziție a clienților pentru a atrage noi jucători; Monitorizare
NOBLEPIAGIO SRL

Manager Marketing Si Achizitii


Candidatul ideal Cerinte esentiale: Studii superioare: economice, tehnice, administrative, juridice; Experienta: minim 3 ani. Experiență ca specialist în marketing /ofertare /achizitii intr-o firma de arhitectura – proiectare, constructii este un avantaj; Cunoștințe de marketing digital, social media, marketing de conținut, copywriting; Bune abilităţi de comunicare, gândire analitică si proactiva, atentie la detalii, dinamism, capacitate de evaluare, corelare si sinteza a informatiilor; Abilități de lucru în echipă și implicare în proiecte multiple; Buna cunoastere a MS Office – Word, Excel, Outlook; Abilitati de organizare si prioritizare a activitatilor; Capacitate buna de intelegere si asimilare a informatiilor; Cunostinte avansate de limba engleză; Persoana responsabila, corecta, implicata, cu spirit de echipa si initiativa.Descrierea jobului Atributii si responsabilitati principale: Realizeaza, implementeaza și dezvolta strategii de marketing pentru companie; Cerceteaza piata pent
ALLIED ENGINEERS GRUP SRL

Specialist Achizitii Junior


Candidatul ideal Ne dorim sa fii colegul nostru, si ne-ar placea sa: Nivelul de studii: studii superioare- economice sau juridice. Calificarea necesara: cunostinte bune PC ( Microsoft Office: Word, Excel - nivel peste mediu, Outlook, PowerPoint); Operarea in programul Gestoc constituie avantaj; Experienta de lucru necesara: minim 2 ani experienta pe o pozitie similara, constituie un avantaj experienta pe o pozitie similara in domeniul medical. Cunoștințe de limbă engleză la nivel mediu, minim B2. Abilități și cunoștințe profesionale: Tehnici de argumentare Tehnici de negociere Abilitati de comunicare asertiva Abilităti de analiză si sinteza Abilitati de prioritizare a sarcinilor si proiectelor Abilitati de derulare simultana de proiecte multiple Cunostinte comerciale (comenzi, contracte,facturi, ordine de plata, receptie)- nivel mediu Caracteristici comportamentale: Integru, etic, loial Organizat Orientare către rezultate Preocupat de calitate, structura si ordine Atitudine deschisă, p
GRAL MEDICAL SRL

Director Achizitii Horeca


Candidatul ideal Candidatul ideal pentru postul de Director Achizitii ar trebui să aibă o experiență vastă în gestionarea proceselor de achiziții. Trebuie să demonstreze abilități excelente de negociere și relaționare cu furnizorii, precum și o capacitate dovedită de a dezvolta strategii de achiziții eficiente.Ne dorim o persoana care a gestionat anterior achizitii de produse care se vand mai departe catre clienti, care sa mentina colaborarea cu departamentul de vanzari, oamenii care vand mai departe produsele achizitionate.Descrierea jobului Compania noastra este importator direct si distribuitor national de produse pentru restaurante si pizzerii: faina, ulei, cartofi congelați, legume congelate, carne fresh și congelata, de pui, porc, mozzarella, brânzeturi, salamuri....
DMT EURO SERVICES ARGE S.​R.​L.​

Buyer /​ Specialist Achizitii


Candidatul ideal Buyer / Specialist achizitii in Cluj-Napoca Studii superioare in domeniul inginerie (studii tehnice); Experienta anterioara pe o pozitie similara de 1-2 ani; Abilitati de negociere cu furnizorii; Abilitati de analiza, sinteza si interpretare a informatiilor; Abilitati de analiza si evaluare a furnizorilor; Spirit de echipa, proactivitate, adaptabilitate; Cunostinte bune de utilizare MS Office; Cunostinte avansate de limba engleza (scris, vorbit);Avantaje: Experienta anterioara sau familiaritate cu echipamentele electrice; Cunostinte de limba germana; Cunostinte ERP Navision.Descrierea jobului Responsabilitati: Inregistrarea, analiza si negocierea ofertelor; Emiterea comenzilor catre furnizori; Urmarirea termenelor convenite; Verificarea si inregistrarea facturilor de la furnizori; Urmarirea stocurilor; Mentinerea legaturii cu furnizorii actuali; Contact permanent scris si telefonic cu furnizorii.Beneficii: Salariu competitiv + bonusuri de performanta; Program flexibil
ELECTROGLOBAL S.​A.​

Expert Achizitii Publice


Candidatul ideal Studii: Studii superioare in domeniul juridic si/sau tehnic si/sau economic Certificat de absolvire program/curs de specializare expert achizitii publiceExperienta: Experienta profesionala in domeniul achizitiilor publice de minim 1 an Experienta de minim 1 an in pregatirea documentatiilor de participare la proceduri de achizitie publica si/sau sectoriala Constituie un avantaj experienta de minim 1 an in pregatirea documentatiilor de atribuire pentru contracte de achizitie publica si/sau sectoriala si/sau asistenta acordata autoritatii contractante pe perioada derularii procedurilor de achizitie publica, preferabil inclusiv participarea in calitate de expert cooptat pe langa comisii de evaluareAlte cerinte: Buna cunoastere a legislatiei in domeniul achizitiilor publice si sectoriale din Romania Buna cunoastere si abilitati de utilizare a SEAP/SICAP Buna cunoastere a limbii engleze Abilitati bune de utilizare a pachetului Microsoft OfficeDescrierea jobului Obiectivele p
ROMAIR CONSULTING SRL

Media netă estimată pe baza celor 1602 de salarii introduse în Salario: 5000 RON/Luna

Manager /​ Coordonator Achizitii


Candidatul ideal Candidatul ideal pentru rolul de coordonator al departamentului de achiziții este un coordonator eficient și un negociator priceput, responsabil pentru dezvoltarea și gestionarea aprovizionării cu materiale necesare producției de mobilier, menținerea relațiilor cu furnizorii strategici, și asigurarea unei colaborări strânse între departamentele de vânzări și producție, în concordanță cu obiectivele strategice ale companiei.Descrierea jobului Despre angajatorUn furnizor de top în domeniul comercializarii si producției de mobilă, accesorii și feronerie, oferind soluții complete pentru producătorii de mobilă, proiectanți și arhitecți. Avand o gama diversificată de PAL, MDF, Lemn, blaturi, fronturi și accesorii de înaltă calitate, alături de servicii specializate precum debitare și căntuire. Adresat atât persoanelor fizice, cât și firmelor, ofera produse și servicii de cea mai înaltă calitate.Responsabilitati: Capacitatea de a atribui sarcini în mod eficient, asigurand mon
GETFRANKLY S.​R.​L.​

Specialist Achizitii Si Aprovizionare


Candidatul ideal Responsabil ,stapan pe cunostintele sale , rezistent la stressDescrierea jobului Postul in sine este unul complex ,deoarece in domeniul nostru de activitate trebuie viziune si logica . In cuvinte putine postul presupune o legatura stransa intre furnizori ,beneficiari si angajator .Totusi in spatele frazei simple se ascunde munca complexa de a indeplini cerintele beneficiarului ,cerintele angajatorului care respecta legislatia necesara in achizitia produselor folosite si relatia stransa cu diferiti furnizori .Este o munca nesfarsita de cautare si raportare la cel mai bun pret-calitate-termen de livrare -termen de plata .Trebuie sa stapaneasca domeniul in care activam .Beneficiile se discuta in mementul interviului.
THERMOFIX FACILITY SERVICES SRL

Receptioner Contractari Achizitii


Candidatul ideal - Minim 2 ani experienta pe o pozitie similara;- Cunoștințe de operare pe calculator / scanner;- Studii medii finalizate;- Cunostinte program SAP (cerinta obligatorie);- Autorizaţie pentru utilizare stivuitorist (maşinist la maşini mobile pentru transporturi interioare) în conformitate cu legislaţia în vigoare;- Carnet de conducere cat B.Descrierea jobului - Verifică intrarea pieselor / mărfurilor / materialelor pentru identificarea deteriorărilor;- Depozitează și eliberează piese / mărfuri / materiale din depozite definite (de ex. locații, magazie materiale defecte, magazie expediție, etc.) după specificații / instrucțiuni;- Preia, sortează, distribuie, depozitează, eliberează și reîmpachetează piese / mărfuri / materiale conform cerițelor; dacă este necesar prin folosire de utilaje de manipulare (de ex. transpalet electric, stivuitoare, biciclete, mașini mici, etc.);- Împachetează, inscriptionează, etichetează piese / mărfuri / materiale, efectuează transporturi de o
KREMSMUELLER ROMANIA S.​R.​L.​

Specialist Achizitii (aprovizionare)


Candidatul ideal Persoana cu studii superioare, cunoasterea limbii engleze, capacitati analitice si de comunicare.Descrierea jobului Salariul 3500 RON + KPIResponsabilitati de baza:- Gestionarea cu procesul de achizitii ( aprovizionare cu marfa): analiza stocurilor, plasarea si receptionarea comenzilor de marfa, introducerea in soft.- Mentinerea relatiilor cu furnizorii de roduse.- Gestionarea cu nomenclatorul de marfa.
CREAVITA FOOD COMPANY S.​R.​L.​

Buyer ( Achizitor) /​ Product Manager Hvac


Candidatul ideal *Atenție! CV-ul tău va fi luat în considerare doar dacă răspunzi la cele 3 întrebări de la final. Ne dorim doar colegi responsabili!Dacă ești o persoană ordonată, atentă la detalii, dornică să se dezvolte în permanență și să confere calitate tuturor activităților în care se implică, atunci esti profilul pe care îl căutăm.Descrierea jobului CUM O SA FIE SĂ LUCREZI ca Buyer/Product Manager HVAC în echipa noastră? Vei fi o persoana foarte importanta in companie fiindca vei fi responsabil de dezvoltarea și menținerea relației comerciale și tehnice cu furnizorii companiei. Vei colabora indeaproape cu Furnizorii, Echipa de Vânzări, Departamentul de Marketing și Directorul Tehnic.CUM NE IMAGINĂM CĂ EȘTI?Educație: Studii superioare tehnice, de preferat UTCB - Instalații (sau experiență în achiziții de produse tehnice).Experiență minim 2 ani în Product Management.Cunoștințe bune PC și Microsoft Office.Permis auto categoria B.Disponibilitate la deplasări - 30% din timpul de lucr
ECOVENT EXPERT SRL

Expert Achiziții Publice în Sistemul Seap


Candidatul ideal IDEAL FEROLUC SRL, caută să își extindă echipa cu un Expert Achiziții Publice pasionat și dedicat, care să gestioneze eficient achizițiile prin Sistemul Electronic de Achiziții Publice (SEAP). Suntem în căutarea unei persoane cu experiență solidă în achiziții publice, care să contribuie activ la optimizarea proceselor noastre de achiziție și să asigure conformitatea cu standardele legale și etice.Candidatul Ideal:Experiență Relevantă: Minim 2 ani de experiență în achiziții publice, cu utilizare avansată a sistemului SEAP și pregătirea documentațiilor de atribuire.Cunoștințe Legislative: Înțelegere aprofundată a legislației și procedurilor de achiziții publice din România.Competențe de Comunicare: Abilități remarcabile de comunicare, atât verbală cât și scrisă, cu un accent pe redactarea documentației specifice achizițiilor publice.Dinamism și Eficiență: Capacitatea de a lucra eficient într-un mediu rapid, respectând termenele limita stricte.Negociere și Managementul Re
IDEAL FEROLUC SRL

Manager Achizitii In Roman


Candidatul ideal Rolul postului este de a asigura managementul activităților de achiziții de materii prime, materiale și auxiliare necesare în producția de tâmplărie PVC și geam termopan, cu încadrarea în idicatorii de performanță agreați.Managerul de achiziții va urmări implementarea unui model de lucru la nivel operațional care să asigure cele mai bune servicii în termeni de cost, calitate și timp, astfel încât să răspundă cât mai prompt și eficient cerințelor.Cerințe: experiență relevantă în achiziția de materii prime, materiale și auxiliare necesare în procesele de producție competențe demonstrate de management a unei echipe de achizitori abilități foarte bune de comunicare, negociere și relaționare constructivă cu furnizorii, colegii și propria echipă cunoștințe bune privind contractele comerciale capacitate de analiză și lucru cu un volum mare de date și informații, capacitate de a sesiza esențialul și de a extrage concluzii apreciem o atitudine proactivă, orientată către clientu
TERMOPLAST SRL

Specialist achizitii


La ENGIE Romania, dorim să venim în întâmpinarea nevoilor clienților noștri și să îi ajutăm să își atingă obiectivele, într-un mod eficient. Căutăm oameni talentați, care să pună clienții în centrul a tot ceea ce facem.În prezent, căutăm o persoană care să aibă experiență în domeniul de achiziții/aprovizionare pentru a se alătura departamentului de ACHIZITII, în calitate de SPECIALIST ACHIZIȚII. Dacă îți dorești să faci următorul pas în carieră, alături de o echipă competitivă și profesionistă, trimite-ne CV-ul tău. Ne poți ajuta să construim un ENGIE mai bun. Totul începe cu angajați remarcabili. Totul începe cu tine.Ce vei face: Te vei asigura de derularea procesului de achiziții de la primirea solicitării, organizarea procedurii, semnarea contractului și monitorizarea derulării acestuia. Vei derula achiziții publice prin sistemul de achiziții publice. Vei oferi consultanță clienților interni cu privire la redactarea cerințelor din caietul de sarcini aferent demarării procedurii de a
ENGIE

Media netă estimată pe baza celor 1714 de salarii introduse în Salario: 4800 RON/Luna

Inginer Achizitii


Candidatul ideal Te asteptam in echipa noastra daca ai:Studii superioare tehnice – constructii, avantaj - horticultura sau peisagisticaCunostinte de specialitate in constructii, intelegerea proiectelorCapacitate de analiza si sinteza a informatieiCapacitatea de a lucra concomitent la mai multe proiecte de achizitiiBune cunostinte a tehnicilor de negociereCunostinte ale pietei de materiale de constructiiMinim 2 ani experienta in activitatea de achizitii materiale de constructii, materii prime, etcCunostinte solide operare PC Excel, Word, Powerpoint;Ce ne dorim de la tineSa ai abilitatea de a lucra atat in echipa cat si independentSa gestionezi eficient activitatea de achizitii de materiale folosite in constructii si peisagisticaSa comunici eficient cu toate departamenteleSa gandesti si sa actionezi pro-activ;Sa fii deschis, comunicativ si sa vii cu idei si solutii.Descrierea jobului Descrierea jobuluiECO GARDEN CONSTRUCT este in cautarea unor persoane pro-active si responsabile, cu expe
ECO GARDEN CONSTRUCT S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 1601 de salarii introduse în Salario: 5000 RON/Luna

Specialist Achizitii Auto Rulate


Candidatul ideal Profil relevant:- cunoașterea procesului de achiziții in domeniul auto;- abilitati de negociere;- experienta anterioara de lucru intr-un CRM;- permis de conducere categoria B;- experienta relevanta in domeniul auto (3-5 ani);- integritateDescrierea jobului Rolul achizitorului de automobile rulate este de a asigura numarul necesar de masini rulate in parc pentru a fi vandute. Activitatea presupune negociere, licitatii, evaluare masinilor din punct de vedere tehnic. Ce face un specialist achizitii auto rulate?- dezvolta continuu stocul de autoturisme rulate;- elaboreaza profilul autoturismului propus spre evaluare, oferta de pret in vederea achizitiei autoturismului rulat si le transmite catre coordonatorul departamentului in vederea aprobarii pretului;- stocheaza toate informatiile autoturismelor rulate achizionate (documente de identitate si istoric de service, accesorii);- comunica cu departamentul de vanzari informatiile despre autoturismele rulate aflate in stoc in
ASKO INTERNATIONAL SRL
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 2142 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.