Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

2142 Locuri de Munca Achizitii - Joburi Achizitii

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

2142 Locuri de Munca Achizitii - Joburi Achizitii

Cauta printr-o varietate mare de joburi Achizitii si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Achizitii si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Expert Achizitii Publice


Candidatul ideal expert achizitii public/asistent manager - aplicare si derulare/implementare proiecte europene, minimum 3 ani experienta , disponibilitate la deplasari (o data pe luna), permis conducere, limba engleza , abilitati de management, organizare si executive assistance , experienta in domeniul publicitar constituie un avantaj.Descrierea jobului -intocmeste si depune documentatie procedura achzitie publica( formulare eligibilitate , tehnic si financiar)-monitorizeaza si implementeaza contractele aflate in derulare( procese verbale, rapoarte)-lucreaza in echipa-aptitudini de secretariat si organizare logistica
FLAROM ADVERTISING SRL

Media netă estimată pe baza celor 1651 de salarii introduse în Salario: 4975 RON/Luna

Specialist Achizitii Materiale Constructii


Candidatul ideal Studii superioare finalizate (Universitate Tehnică de Construcții);Experiență în Achizitii în domeniul construcțiilor;Cunoaşterea din punct de vedere tehnic a materialelor şi echipamentelor de construcţii, respectiv instalaţii utilizate;Cunoaşterea furnizorilor de materiale de construcţii, respectiv instalaţii;Cunoaşterea modalităţilor de evaluare a furnizorilor, clasificare, urmărire;O bună înţelegere a raportului preţ-calitate şi o judecată justă şi practică;Orientare către client şi către căutarea de soluţii;Cunoașterea legislației în domeniu;Abilităţi de comunicare şi negociere cu furnizorii;Abilităţi de organizare şi prioritizare;Capacitate de a respecta termenele și orientare către rezultat;Capacitate de lucru în echipaDescrierea jobului Coordoneaza sistemul de comenzi, centralizeaza achizitiile, selecteaza ofertele, evalueaza diversele canale de aprovizionare in functie de calitate, servicii si costuri;Negociaza preturile de achizitie cu furnizorii, incheie cont
ADURO S.​R.​L.​

Expert Achizitii Publice


Candidatul ideal - experienta in domeniu minim 2 ani- absolvent de studii superioare- cunoasterea legislatiei nationale aplicabila in domeniul achizitiilor publice- cunostinte solide privind utilizarea sistemului SICAP si a semnaturii electronice- abilitati de utilizare MS Office (word,excel)- abilitati organizatorice, interrelationare si negocierea situatiilor problematice- putere de decizie, asumare de responsabilitati- persoana organizata , cu capacitate de analiza si sinteza, atitudine proactiva, orientare puternica spre rezultate si termene, abilitati de comunicare- capacitate de incadrare in termene limitaDescrierea jobului Identificarea licitatiilor la nivel national ce corespund companieiProcura documentatia de atribuire de la autoritatile contractantePreanalizarea documentatiilor de atribuireIntocmirea documentatiei pentru participarea la licitatii, prin caietul de sarcini, fisa de date,inclusiv raspunsurile la solicitarile de clarificare impreuna cu echipa suportRedactarea of
STIMPEX SA

Media netă estimată pe baza celor 1608 de salarii introduse în Salario: 5000 RON/Luna

Consilier Vanzari Auto /​ Specialist Achizitii


Candidatul ideal Acest rol este o oportunitate extraordinară pentru un consilier de vânzări cu experiență, cu un nivel ridicat de energie și plin de dorința de a face performanță. Ca și Consilier Vânzări/ Specialist achizitii auto, veți fi responsabil de dezvoltarea portofoliului de clienți actuali și potențiali ai companiei.Obligatoriu permis cat B, minim 2 ani. Descrierea jobului Consilierea clienților în vederea achiziției autoturismului dorit si găsirea celor mai bune soluții pentru satisfacția cliențilorPrezentarea statică si dinamică a autovehiculului, cu efectuarea test drive-ului propriu-zisPromovarea serviciilor oferite: finanțare, buy-back, post-vânzareÎncheierea vânzării și redactarea documentelor legate de vânzareLivrarea autoturismului către clientUrmărirea rezultatelor gradului de satisfacție clienți, identificarea de soluții/acțiuni și implementarea lor în scopul îmbunătățirii satisfacției cliențilorDesfășurarea activității de cercetare în domeniul auto si urmărirea tend
SUPER SMART CHOICE SRL

Purchasing Specialist /​ Achizitor Extern


Candidatul ideal Dorim să adăugăm în echipa noastră un profesionist dedicat și pasionat de domeniul achizițiilor externe. Suntem în căutarea unui Purchasing Specialist cu abilități remarcabile în negociere și gestionare a relațiilor cu furnizorii. Dacă ești un expert în identificarea oportunităților de reducere a costurilor și ai experiență în gestionarea lanțului de aprovizionare internațional, te invităm să aplici pentru această poziție. Engleza avansat scris/vorbit - minim C1; Cunostinte operare Microsoft Office (Word, Excel, PowerPoint); Disponibilitate la program prelungit si delegatii externe; Imaginatie si spirit de observatie bine dezvoltate; Abilitati foarte bune de comunicare si negociere, fermitate, discernamant, integritate, responsabilitate.Descrierea jobului Identificarea, evaluarea si selectarea potentialilor furnizori; Expedierea si urmarirea comenzilor de aprovizionare pana la receptia finala; Prospectarea pietei de profil si a conditiilor de achizitii/livrare in veder
RURIS IMPEX SRL

Specialist In Achizitii (limba Germana)


Candidatul ideal Calificările dumneavoastră:· Dețineți pentru această funcție studii superioare· Convingeţi prin cunoștinţe bune dе limba germană (nivelul minim B1) şi dе limba engleză· Stăpâniți programele MS-Office şi, în caz ideal, deţineţi cunoştinţe dе SAP· Aveţi, dе preferat, experienţă în comerţul online· Aveţi spirit organizatoric, abilităţi dе planificare şi prioritizare, precum şi iniţiativă proprie· Dețineți abilități dе comunicare bine dezvoltate şi lucraţi bine în echipă· Sunteţi flexibil pentru deplasări în interes dе serviciuDescrierea jobului Sarcinilе dumneavoаstră:În cаlitаtе de Speciаlist în аchiziţii suntеţi persoanа rеsponsаbilă pentru:· Gеstionаrеа portofoliului de produsе аlocat· Gеstionаrea şi actualizаrea în permanenţă a bazei de date a furnizorilor şi a produselor· Operarea modificărilor şi listărilor de preţuri în sistem· Gestionarea relaţiilor cu furnizorii interni şi externi· Gestionarea relaţiilor cu magazinele· Întocmirea diverselor rapoarte· Analiza pieţ
HORNBACH CENTRALA SRL

Asistent Achizitii Produse Congelate


Descrierea jobului Noi, #OameniiDeLaProfi, Suntem agili, flexibili si ne adaptam cu rapiditate noilor tendinte din piata, ne asumam responsabilitatea deciziilor si gasim mereu solutii inovatoare pentru atingerea obiectivelor.Am invatat sa privim cu curiozitate si deschidere toate beneficiile si oportunitățile aduse de digitalizare, venim mereu cu initiative si dezvoltam concepte noi.Ne-am creat propriul drum si ne reinventam de fiecare data cand piata se schimba, pentru ca una dintre competentele noastre cheie este spiritul antreprenorial.Strategia noastra de resurse umane are la baza conceptul- Be Kind.Credem ca atunci cand suntem mai zambitori, mai prietenosi, mai buni cu colegii, ori cu clientii nostri, reusim sa gestionam mai usor toate provocarile job-ului de zi cu zi.Alaturi de # OameniiDeLaprofi vei avea ai parte de experiente faine si intense zi de zi, pentru ca ne ghidam dupa principii sanatoase si valori puternice, care evolueaza odata cu noi Dezvoltare, Cooperare si Transpar
PROFI ROM FOOD SRL

Specialist Achizitii


Candidatul ideal La Coramed, suntem în căutarea unui Specialist Achiziții cu o viziune strategică și abilități excelente de negociere. Candidatul ideal ar trebui să aibă:1. Experiență demonstrată în achiziții, preferabil în sectorul dispozitivelor medicale sau într-un domeniu similar.2. Abilități solide de negociere și capacitatea de a construi relații durabile cu furnizorii.3. Cunoștințe aprofundate despre procedurile de achiziție, reglementările din domeniu și practici de achiziții etice.4. Competență în identificarea și gestionarea soluțiilor optime de transport pentru livrări eficiente și cost-effective.5. Excelente abilități de comunicare și coordonare, cu capacitatea de a lucra eficient într-o echipă multidisciplinară.6. Atenție la detalii și un angajament ferm pentru calitate și conformitate.7. Capacitatea de a gestiona simultan mai multe proiecte și de a lua decizii informate sub presiune.8. Competențe solide în utilizarea software-ului specific de achiziții și a pachetului Mic
CORAMED MEDIZINISCHE PRODUKTE SRL

Media netă estimată pe baza celor 1609 de salarii introduse în Salario: 5000 RON/Luna

Referent Achizitii La Sediul Din Bucuresti (chiajna)


Candidatul ideal Pentru intarirea echipei noastre din Punctul de lucru BUCURESTI cautamReferent achizitii la sediul din BUCURESTI (CHIAJNA)Profilul candidatului:Cunostinte avansate de operare PC (Excel) si programe de baza de date;Experienta de minim 1 an intr-un post similar in achizitii;Cunostintele de limbi straine: engleza constituie avantaj;Competente de negociere si usurinta in comunicare;Abilitati numerice;Capacitate de previziune;Gandire si capacitate de analiza si sinteza;Capacitate de organizare si planificare;Rezistenta la efort si stres si usor adaptabil la schimbare.Descrierea jobului Responsabilitati:Organizeaza si realizeaza activitatile privind achizitiile in filiala in scopul realizarii planului, respectand regulile si politicile companiei;Gestioneaza grupele de produse alocate din punct de vedere procese de achizitie si consultanta;Urmareste, actualizeaza si imbunatateste permanent programul de stoc;Emite si urmareste ofertele speciale si ofertele de lichidare de stoc
HOLVER SRL

Responsabil Achizitii


Candidatul ideal Aptitudini de comunicare;Aptitudini de rezolvare a problemelor complexe;Abilitati de gandire analitica;Abilitate in redactarea rapoartelor si prezentarea informatiilor in mod eficient;Capacitate de luare a deciziilor in tip real.Descrierea jobului Implementeaza strategii pentru a cumpara produse de baza de la furnizori;Analizeaza cererile pentru marfuri atribuite conform sugestiilor de achizitie “MRP”;Mentine stocul de marfuri la un nivel optim in functie de pachet/program;Colaboreaza cu Managerii de Program si cu personalul din departamente relevante pentru a păstra calitatea marfurilor;Constituie interfata intre furnizori si echipele operationale in procesul de cumpărare.
UNIVERSAL ALLOY CORPORATION EUROPE SRL

Media netă estimată pe baza celor 1602 de salarii introduse în Salario: 5000 RON/Luna

Consultant AchiziȚii


Candidatul ideal Studii superioare absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă. Studiile superioare juridice absolvite cu diplomă de licență constituie un avantaj; Specializare acreditată în domeniul achiziţiilor publice (certificat de absolvire curs Expert achiziții publice, cod COR 242116); Vechime de minim 5 ani în domeniul studiilor superioare. Experiența în domeniul achizițiilor publice de produse, servicii și lucrări constituie un avantaj; Cunoştinţe de limba engleză – nivel mediu; Cunoştinţe de utilizare a programelor din pachetul Microsoft Office – nivel mediu; Bune competențe de redactare; Capacitatea de a lucra în condiţii de stres și cu termene strânse; Capacitate de analiză şi înţelegere a legislaţiei aplicabile domeniului său de activitate, capacitate bună de comunicare, seriozitate, punctualitate, corectitudine; Respectarea normelor de conduită necesare lucrului în echipă; Disponibilitate pentru program prelungit și deplasări, cu respectarea prevederilor Leg
AGENTIA PENTRU DEZVOLTARE REGIONALA A REGIUNII VEST

Expert Achizitii Publice - Suceava


Scurta descriere a companiei Sales Consulting activates on the HR market since 1998, having a national coverage in several areas of expertise: recruiting and selection assessment center HR market mapping/due diligence projects, personnel leasing, payroll.Sales Consulting has 2 fully operational branches: Cluj-Napoca (also the head-office) and Bucharest. We are developing various projects (Recruitment, Training and Consultancy) in some of the most varied type of industries:- AUTOMOTIVE/PRODUCTION/ENGINEERING (Specialists and Middle & Top Management positions)- OUTSOURCING (BPO/SSC/CC)- IT & C (C++, C#, .NET, Java, Linux etc) - FMCG (sales & purchasing positions; all levels)- PHARMA (all levels) Cerinte Candidatul Ideal:Experienta anterioara relevanta in achizitiile publice si in utilizarea sistemelor SEAP/SICAP;Cunostinte solide ale legislatiei si procedurilor privind achizitiile publice in Romania;Abilitati excelente de comunicare verbala si scrisa, inclusiv redactarea docu
SalesConsulting

Analist Contracte Achizitii - Limba Germana (f/​m)


Candidatul ideal Profilul tău Ai studii superioare finalizate, cu diplomă de licență, sau în curs de finalizare; Cunoști limba germană și limba engleză la nivel mediu; Contăm pe abilitățile tale de comunicare, adaptare, analiză și organizare.Descrierea jobului SumarÎmpreună suntem Lidl, angajator de top pentru al 8-lea an consecutiv în România și pentru al 7-lea an în Europa. Vino alături de noi să faci parte dintr-o echipă pe care te poți baza, în care poți crește și de la care poți învăța în fiecare zi. Contează pe noi pentru un job care îți oferă toate beneficiile și oportunitățile care contează pentru tine.Rolul tău Colegii din echipa de achiziții contează pe tine să verifici documentația necesară realizării contractelor de achiziții, pe care le vei redacta; Contăm pe tine să asiguri buna comunicare cu furnizorii internaționali și naționali; Contăm pe spiritul tău analitic să realizezi diverse rapoarte necesare în activitatea departamentului; Furnizorii internaționali și naționali
LIDL DISCOUNT SRL

Specialist Achizitii Publice


Candidatul ideal Studii superioare finalizate in domeniul constructiilor Experienta de minim 2 ani in domeniul achizitiilor publice Experienta de minim 2 ani in pregatirea documentatiilor pentru licitatiile publice Cunoasterea legislatiei nationale aplicabila in domeniul achizitiilor publice Abilitati bune de utilizare a pachetului Microsoft Office Atitudine proactiva Lucru in echipa prezinta un avantaj cunoasterea unui program de devize.Descrierea jobului Postul este situat in cadrul Departamentului Tehnic si are ca scop principal elaborarea si organizarea documentatiei specifice procedurilor de achizitii:Monitorizarea zilnica a anunturilor de participare la licitatie publicate in SICAP, identificarea proiectelor de interes pentru companie (constructii civile), descarcarea documentatiei de atribuire.Analizarea documentațiilor de atribuire publicate în cadrul procedurilor de achiziție publică pentru proiecte de interes pentru companiePregătirea documentelor de licitație: întocmirea doc
TODERICĂ SOLUTIONS SRL

Media netă estimată pe baza celor 1609 de salarii introduse în Salario: 5000 RON/Luna

EXPERT ACHIZITII PUBLICE


Scurta descriere a companieiS.C. Klintensiv S.R.L. este o companie producătoare de agenți destinați curățării și igienizării de spații și suprafețe din domeniul medical și nu numai. Portofoliul companiei cuprinde produse biocide, produse destinate igienei corporale, produse de curățenie pentru zona HoReCa, produse cosmetice. Cerinte • detine studii superioare;• minim 3 ani – 5 ani de experienta pe o pozitie asemanatoare;• cunostinte foarte bune privind legislatia si normele de aplicare in vigoare referitoare la achizitiile publice;• detine cunostinte avansate de utilizare PC;• detine permis de conducere categoria B; Responsabilitati • aplica corect legislatia in vigoare privind achizitiile publice;• elaboreaza strategia de achizitii publice;• aplica principii in elaborarea cerintelor de selectie si elaborare a caietului de sarcini;• intocmeste dosarul de licitatie publica;• deruleaza procedurile specifice de achizitie publica;• gestioneaza contestatiile formulate in procedura de atribu
KLINTENSIV

Media netă estimată pe baza celor 3070 de salarii introduse în Salario: 4300 RON/Luna

Referent Achizitii


Candidatul ideal Studii superioare în domeniul inginerie (studii tehnice); Experiență anterioară pe o poziție similară de 1-2 ani; Abilitati de negociere cu furnizorii; Abilități de analiză, sinteză și interpretare a informațiilor; Abilități de analiză și evaluare a furnizorilor; Spirit de echipă, proactivitate, adaptabilitate; Cunoștințe bune de utilizare MS Office; Cunoștințe avansate de limbă engleză (scris, vorbit);Avantaje: Experiență anterioară sau familiaritate cu echipamentele electrice; Cunoștințe de limbă germană; Cunoștințe ERP Navision.Descrierea jobului Responsabilități: Înregistrarea, analiza și negocierea ofertelor; Emiterea comenzilor către furnizori; Urmărirea termenelor convenite; Verificarea și înregistrarea facturilor de la furnizori; Urmărirea stocurilor; Menținerea legăturii cu furnizorii actuali; Contact permanent scris și telefonic cu furnizorii.Beneficii: Salariu competitiv + bonusuri de performanță; Program flexibil și regim de lucru hibrid; Posibilitatea de l
ELECTROGLOBAL S.​A.​

Media netă estimată pe baza celor 506 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Expert Achizitii


Candidatul ideal Sa aibă o experiență vastă în gestionarea proceselor de achiziții;Să demonstreze abilități excelente de negociere și relaționare cu furnizorii;Capacitate dovedită de a dezvolta strategii de achiziții eficiente;Experiență în utilizarea software-ului specializat în achiziții publice, cum ar fi e-platformele de achiziții publice (SICAP, proiecte.pnrr.gov.ro, etc.);Experiență anterioară în pregătirea și prezentarea ofertelor în cadrul proceselor de achiziții publice;Abilități de comunicare verbală și scrisă pentru a redacta oferte clare și concise;Capacitatea de a lucra sub presiune și de a respecta termene strânse.Descrierea jobului Analizarea documentației de achiziții publice pentru a înțelege cerințele și termenii ofertei;Pregătirea și completarea documentației necesare pentru a răspunde la cererea de ofertă in conformitate cu caietul de sarcini publicat de Autoritatea ContractantaParticiparea la întâlniri de clarificare și la prezentări pentru a înțelege mai bine ceri
ORIOR BUSINESS CONSULTANCY S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 2065 de salarii introduse în Salario: 5000 RON/Luna

Specialist Achizitii


Candidatul ideal Iti doresti sa te alaturi unei companii de succes?Căutăm un coleg dinamic și plin de viață pentru a se alătura echipei noastre în calitate de Specialist Achiziții, pentru a-si transforma pasiunea in rezultate remarcabile. Descrierea jobului Identifica, evalueaza si selecteaza potentiali furnizori interni si/sau externiRaspunde pentru calitatea negocierii contractelor/actelor aditionale cu furnizorii interni si/sau externiRaspunde pentru cantitatea si calitatea produselor achizitionateNegociaza contractele cu furnizori; negociază cu furnizorii preturile de achiziţie si toate celelalte conditii contractuale, termene de livrare, conditii de garantie, se asigura ca marfa va veni insotita de toate avizele/autorizarile impuse de legislatia in vigoare aplicabila pe intreg teritoriul Romaniei;Sa respecte specificatiile tehnice ale materiilor prime necesare procesului de productie pentru obtinerea produsului finit;Primeste solicitari de la directorul de productie si/sau directo
Confidenţial

Media netă estimată pe baza celor 1603 de salarii introduse în Salario: 5000 RON/Luna

Analist Contracte Achizitii - Limba germana (f/​m)


Sumar Impreuna suntem Lidl, angajator de top pentru al 8-lea an consecutiv in Romania si pentru al 7-lea an in Europa. Vino alaturi de noi sa faci parte dintr-o echipa pe care te poti baza, in care poti creste si de la care poti invata in fiecare zi. Conteaza pe noi pentru un job care iti ofera toate beneficiile si oportunitatile care conteaza pentru tine. Rolul tau Colegii din echipa de achizitii conteaza pe tine sa verifici documentatia necesara realizarii contractelor de achizitii, pe care le vei redacta; Contam pe tine sa asiguri buna comunicare cu furnizorii internationali si nationali; Contam pe spiritul tau analitic sa realizezi diverse rapoarte necesare in activitatea departamentului; Furnizorii internationali si nationali conteaza pe suportul tau in verificarea clauzelor contractuale. Profilul tau Ai studii superioare finalizate, cu diploma de licenta, sau in curs de finalizare; Cunosti limba germana si limba engleza la nivel mediu; Contam pe abilitatile tale de comunicare, ad
Lidl Romania

Strategic Buyer /​ Specialist Achizitii - Eastern Europe


Candidatul ideal Your profile : You have university degree in technical or commercial areas or comparable; You have several years of professional experience in the Eastern European region, preferable in an international manufacturing company; You have knowledge in specific manufacturing technologies; You have an ERP systems knowledge (e.g. SAP); You have good MS Office programs and Outlook; You are business fluent in English and German skills are an advantage; You have ability to work on complex tasks; You assume responsability for the achievement of the objectives; You have quick comprehension skills; You are creative and flexible; You have willingness to travel.Descrierea jobului Your job :In this role, you will contribute significantly to the success of the company, our delivery performance and the resulting customer satisfaction.As a Strategic Buyer you are responsabile for : Procurement market analyses and supplier qualification in Eastern Europe including support of supplier audi
WITTENSTEIN S.​R.​L.​
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 2142 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.