Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

2142 Locuri de Munca Achizitii - Joburi Achizitii

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

2142 Locuri de Munca Achizitii - Joburi Achizitii

Cauta printr-o varietate mare de joburi Achizitii si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Achizitii si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Specialist Achizitii


Candidatul ideal Aveti experienta si cunostinte solide in materie de achizitii si puteti lucra fara probleme cu softuri specilizate? Studii superioare Cunostinte solide de operare PC: MS Office (Word, Excel), Outlook; Seriozitate, comunicare, atentie la detalii, respectarea termenelor; Adaptarea la sarcini urgenteDescrierea jobului Responsabilitati cheie: Monitorizeaza si asigura stocurile de produse; Verifica modalitatea in care se desfasoara activitatea comerciala pe baza contractelor incheiate cu furnizorii; Întocmeste şi lanseaza catre furnizori comenzile in timp util si urmareste derularea acestora; Mentine si dezvolta legatura cu furnizorii (corespondenta, rezolvare probleme operative); Transmite catre furnizori informatiile necesare intocmirii tuturor documentelor de aprovizionare; Asigura suport in derularea relatiei de colaborare cu furnizorii; Asigura in cadrul firmei fluxul de documente şi informaţii referitoare la aprovizionare; Organizeaza şi menţine evidenţa comenzilor de
MADRUGADA ALUMINIU SRL

Media netă estimată pe baza celor 1588 de salarii introduse în Salario: 5000 RON/Luna

Specialist In Achizitii


Candidatul ideal Pe cine cautam? Experienta de minimum 2-3 ani intr-un post similar; Studii superioare finalizate in economie, inginerie sau inginerie economica; Cunostinte foarte bune de calculator in Microsoft Office (Word, Excel, PPT), in alte sisteme de software si sisteme de gestionare a stocurilor (ERP); Cunostinte bune de limba engleza; Atentie la detalii si standarde inalte pentru controlul calitatii; Abilitati de comunicare pentru a ajuta la negocieri si pentru a se asigura ca asteptarile sunt clare; Cunostinte financiare si contabile pentru calcularea marjelor, profitului brut si reducerilor; Intelegere a managementului lantului de aprovizionare si a logisticii; Abilitati de achizitii si de gestionare a stocurilor.Descrierea jobului Responsabilitati: Analizeaza cererile de achizitie pentru autorizarea lor corespunzatoare; Analizeaza, selecteaza furnizori si emite comenzi de achizitie; Introduce cu acuratete in sistem comenzile primite; Monitorizeaza stocurile din depozit si p
UTILBEN SRL

Responsabil Achizitii Achizitii Real Estate


Descrierea jobului Responsabilitati cheie: •Stabileste intalniri cu proprietarii, negociazachiriasitermeniicontractuali;•Redacteaza contractele de inchiriere si actele aditionaleaferente;•Obtine avizele necesare contractarii, dela toti factoriidecizionali din banca;•Completeaza I actualizeaza in timp real baza dedate a departamentului, cu informatiile din contractelefinalizate;•Participa activ la imbunatatireaproceselor din department;•Participa activ la elaborarea bugetului de cheltuieli, prinstabilirea planului anual de negociere a contractelor de inchiriere, impreuna cu Team Leaderul. Experiente anterioare :•Experienta in negociere•Experienta in vanzarisaurelationare cu clientii•Cunostintesitraininguri necesarespecifice•Notiunijuridice•Cunostinte in domeniulimobiliar•Office (word, excel)•Competente/ Trasaturi de personalitate
RAIFFEISEN BANK SA

Specialist Achizitii


Candidatul ideal Cerinte: Cunostinte operare PC; Pachet Microsoft Office - in special Excel; Engleza nivel mediu,Descrierea jobului Responsabilitati: Creare, plasare, operare, urmarire comenzi; Actualizare, operare, urmarire gestiune; Comunicare/colaborare eficienta cu furnizorii; Analiza stocurilor, tendintelor de consum.Beneficii: Salariu motivant; Majorari anuale in functie de performante; Pachet de beneficii atractiv (tichete de masa de 35 lei/zi, transport gratuit, al 13 - lea salariu, posibilitatea de a servi o masa calda); Posibilitatea dezvoltarii profesionale in companie; Mediu de lucru placut.
CLASS FURN ROMANIA S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 1603 de salarii introduse în Salario: 5000 RON/Luna

Specialist Achizitii


Candidatul ideal Braytron, companie internationala in domeniul electric si iluminat cauta specialist achizitii.Cerinte:- Bune cunostinte de limba engleza- De preferat, absolvent de inginerie sau studii tehnice- Gandire analitica- Cunostinte bune de MS Office- Punctualitate- Spirit de echipa- Atentie la detaliiDescrierea jobului - Urmarirea procesului de import- Comunicarea cu furnizorii- Intocmirea si verificarea documentelor- Pregatirea si verificarea informatiilor tehnice ale produselor- Introducerea informatiilor tehnice ale produselor in sistemul erp
BRAYTRON S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 1647 de salarii introduse în Salario: 5000 RON/Luna

Specialist Achizitii


Candidatul ideal Studii superioare finalizate sau in desfasurare; Experienta de minim 3 ani pe o pozitie similara; Cunostinte tehnice si cunostinte legate de piata de echipamente frigotehnice (reprezinta un avantaj); Abilitați excelente de organizare, planificare si prioritizare; Foarte bune abilitati de comunicare si relationare cu partenerii; Un grad ridicat de asumare a responsabilitatii si preocupare permanenta pentru dezvoltare profesionala; Capacitate de a lucra in echipa si de adaptare la schimbare; Experienta in utilizarea aplicatiilor Microsoft Office; Cunostinte de limba engleza – nivel mediu sau avansat; Experienta de lucru in programul WinMentor, Scala, Senior si CRM ( reprezinta un avantaj) Activitatea se desfasoara de la sediul angajatoruluiDescrierea jobului Pastreaza relatia cu furnizorii de echipamente si piese de schimb, primeste cererile de achizitie, lanseaza comenzile la furnizori si deruleaza aceste comenzi pana la livrarea in depozitul FRESCO /locatie client; Ope
FRESCO EXPERT SRL

Media netă estimată pe baza celor 1588 de salarii introduse în Salario: 5000 RON/Luna

Asistent Achizitii


Candidatul ideal Te poti alatura si tu echipei, daca: esti absolvent de studii universitare; ai experienta profesionala minim 1 an; ai experienta pe un rol similar sau in domenii conexe minim 1 an; cunosti limba engleza la nivel mediu utilizezi la nivel mediu/avansat pachetul Microsoft Office: Word, Excel, PowerPoint și Outlook ai abilitate in lucru cu cifrele; ai abilitate de a lucra la multiple proiecte, in conditii de presiune, cu termene precise si stricte; ai constiinciozitate, atitudine proactiva, comunicativitateDescrierea jobului Rolul acesta presupune sa: urmaresti gradul de indeplinirea a clauzelor, pe parcursul derularii contractelor; urmaresti gama de produse si respectarea politicii de preturi; te ocupi de organizarea campaniilor promotionale pentru categoria de produse gestionate; contribui la asigurarea unei bune colaborari cu dept. Logistica, zona de receptie marfa, Marketing, furnizori si reteaua de magazineBeneficii: Asigurarea transportului pana la/de la sediul compa
REWE ROMANIA SRL

Media netă estimată pe baza celor 463 de salarii introduse în Salario: 3900 RON/Luna

Specialist Achizitii


Candidatul ideal - Studii superioare finalizate;- Experiență anterioară într-un post similar de 3 – 5 ani;- Abilități deosebite de comunicare și negociere;- Capacitatea de a coordona un numar mare de informații;- Gândire analitică, orientare spre rezultate;- Capacitatea de a lua decizii rapide;- Perseverenta și organizare;- Limba engleză scris și vorbit – nivel mediu;- Foarte bune cunoștințe de utilizare PC (MS Office).Descrierea jobului - Identifică, evaluează și selectează potențiali furnizori;- Identifică noi furnizori de produse în scopul lărgirii portofoliului comercial;- Menține și dezvoltă relația cu furnizorii tradiționali ai companiei;- Negociază contractele de furnizare;- Menține și dezvoltă relații optime cu toți furnizorii și potențialii furniori, pentru rezolvarea în timp util și în bune condiții a problemelor uzuale și a situațiilor critice;- Prospectează în permanență piața de profil;- Evaluează și selectează potențiali furnizori;- Evaluează periodic furnizorii în baza c
SANADOR SRL

Media netă estimată pe baza celor 1651 de salarii introduse în Salario: 4998 RON/Luna

Achizitor /​ Buyer


Candidatul ideal Ulma Packaging Production angajează Achizitor în cadrul departamentului de Achizitii.Dacă ai mai lucrat în domeniul achizițiilor sau aprovizionării și ai cunoștințe tehnice, vino să faci parte din echipa noastră.Descrierea jobului Cerințe:-Studii universitare, profil tehnic sau economic;-Persoană tehnică (cu sau fără studii de specialitate);-Cunoştinţe de operare PC și de utilizare ale pachetului Microsoft Office;-Orientare către rezultat și capacitate de rezolvare a problemelor apărute;-Abilități bune de organizare;-Adaptabilitate la diversele situații apărute în procesul de aprovizionare;-Capacitate bună de comunicare și spirit de echipă.-Cunoștințe de limba engleză, spaniolă (constituie avantaj);-Cunoștințe de citire a desenelor tehnice, reprezintă un plus;Responsabilități:-Monitorizarea furnizorilor: comenzi de achiziție, livrări, comenzi urgente, acorduri de aprovizionare și colaborare inclusiv procesarea returului la furnizor;-Determinarea corectă a specificațiil
ULMA PACKAGING PRODUCTION SRL

Achizitor Gastro


Descrierea jobului Noi, #OameniiDeLaProfi,Suntem agili, flexibili si ne adaptam cu rapiditate noilor tendinte din piata, ne asumam responsabilitatea deciziilor si gasim mereu solutii inovatoare pentru atingerea obiectivelor.Am invatat sa privim cu curiozitate si deschidere toate beneficiile si oportunitățile aduse de digitalizare, venim mereu cu initiative si dezvoltam concepte noi.Ne-am creat propriul drum si ne reinventam de fiecare data cand piata se schimba, pentru ca una dintre competentele noastre cheie este spiritul antreprenorial.Strategia noastra de resurse umane are la baza conceptul- Be Kind.Credem ca atunci cand suntem mai zambitori, mai prietenosi, mai buni cu colegii, ori cu clientii nostri, reusim sa gestionam mai usor toate provocarile job-ului de zi cu zi.Alaturi de # OameniiDeLaprofi vei avea ai parte de experiente faine si intense zi de zi, pentru ca ne ghidam dupa principii sanatoase si valori puternice, care evolueaza odata cu noi Dezvoltare, Cooperare si Transpare
PROFI ROM FOOD SRL

Specialist Achizitii


Candidatul ideal Absolvent studii superioare;Experiență de lucru pe post similar, între 1 – 3 ani;Experiență în domeniul medical, constituie avantaj;Cunoștințe operare PC, cunoștințe Excel - nivel avansat;Experiență de lucru în AtlasMed sau un alt ERP constituie avantaj;Abilități de comunicare, negociere și analiză comercială;Cunoștințe limba engleză - nivel mediu;Caracter analitic și un bun spirit de observatie;Bune abilități de planificare, organizare și negociere.Descrierea jobului Menține și dezvoltă relații de colaborare cu producătorii/distribuitorii de produse, alocați;Negociază comenzile pentru reteaua Nord-Grupul Medical Provita, pentru a obține cele mai bune condiții comerciale;Coordonează relația cu gestionarii depozitelor interne;Verifică și este responsabil de prețurile de facturare și discounturile de la distribuitori/producători;Realizează rapoarte, analize specifice activității, la solicitarea managerului direct;Centralizează și urmărește valabilitatea contractelor înch
CENTRUL DE DIAGNOSTIC SI TRATAMENT PROVITA S.​A.​

Media netă estimată pe baza celor 1612 de salarii introduse în Salario: 5000 RON/Luna

Responsabil Achizitii


Candidatul ideal Excelente abilitati de comunicare, organizare si prezentare; Capacitate de a respecta termenele si orientare catre rezultat; Cunostinte foarte bune de MS Office(word, Excel); Cunostinte de limba engleza – nivel mediu - avansat Studii medii finalizate (studiile superioare finalizate reprezinta un avantaj) Experienta in achizitionarea de materiale in domeniul tehnic-constructii reprezinta un avantaj;Descrierea jobului Realizeaza activitatile de achizitii de servicii si produse in conformitate cu termenele agreate; Gestionarea comenzilor interne/externe de la furnizori (verificare stoc de produse, initiere si trimitere comanda, verificare status comanda, mentinerea legaturii cu furnizorii) Participa la definirea specificatiilor pentru materialele/ serviciile ce fac obiectul proceselor de achizitii; Analizeaza si evalueaza obiectiv ofertele furnizorilor si realizeaza documentatia de aprobare a proceselor de achizitii; Intocmeste si deruleaza comanda de aprovizionare / cont
LINDAB SRL

Media netă estimată pe baza celor 1651 de salarii introduse în Salario: 4975 RON/Luna

Specialist Achizitii


Candidatul ideal Abilități/studii tehnice- constituie avantaj Cunoștințe în domeniul construcțiilor Abilități de comunicare și lucru în echipă Operativitate în rezolvarea atribuţiilor şi responsabilităţilor Cunoștințe avansate dе utilizare a pachetului MS Office (Word, Excel) Capacitate de prioritizare a sarcinilor și respectarea termenelor limităDescrierea jobului Pregătește și lansează cereri de ofertă interne și externe Poartă corespondență cu furnizorii de materiale și echipamente în vederea obținerii ofertelor, conform exigențelor din proiect Analizează ofertele din punct de vedere comercial și solicită suport echipei de proiect la nevoie, pentru aliniere din punct de vedere tehnic, generând la final o propunere de atribuire justificată printr-o analiză comparativă Participă si susține negocierea contractelor, atât cu furnizorii cât și cu departamentele suport ale companiei, urmărind alinierea contractelor, conform reglementărilor de achiziție ale organizației Redactează și transm
CONCELEX SRL

Media netă estimată pe baza celor 1608 de salarii introduse în Salario: 5000 RON/Luna

Specialist Achizitii


Descrierea jobului Bună, Bine ai venit pe pagina noastră. Colegii noștri din Electromontaj au nevoie de forțe noi pentru portofoliul de proiecte în continuă creștere și caută colegi cu următoarele abilități: Studii superioareExperiență minim 3 ani pe o pozitie similarăCunoștințe operare PC - MS Office – nivel mediuCapacitate de lucru în echipăAbilități foarte bune de comunicare și negociereCapacitate de selecționare și prioritizare a solicitărilor primite De asemenea, dacă ești o persoană orientată spre rezultate și mod de lucru colaborativ ești cu atât mai potrivit în echipa noastră.Ne-ar plăcea să fii o persoană responsabilă, serioasă, atentă la detalii, astfel încât să ne bazăm pe tine pentru: Realizarea achizițiilor de echipamente/materiale/produse finite pentru proiectele aflate în derulareAdministrarea și urmărirea contractelor/comenzilor aflate în gestiune de la lansare până la recepția finalăProspectarea pieței de profil și a condițiilor de achiziții/livrare în vederea optimiză
ELECTROMONTAJ S.​A.​

Media netă estimată pe baza celor 1608 de salarii introduse în Salario: 5000 RON/Luna

Specialist Achizitii


Candidatul ideal Specialist Achizitii- Ai studii superioare finalizate, de preferință în domeniul economic;- Ai experiență în achiziții și abilități de lucru cu mecanismele și practicile din domeniul achizițiilor;- Ai competenţe avansate de lucru cu pachetul Microsoft Office;- Cunoști indicatorii economici care guvernează tranzacțiile comerciale din perspectiva achizitorului;- Ai abilități de organizare, auto-organizare, planificare, respectare termene, capacitatea de analiză și sinteză a unui volum mare de informații, ai spirit de observație și atenție sporită la detalii;- Esti un bun vorbitor de limba engleza, scris si vorbit;- Ai experienta practica in industria produselor alimentare;- Ești un bun negociator și ai spirit de echipă.Descrierea jobului - Răspunzi cu promptitudine la solicitările colegilor privind achiziția de produse;- Faci achiziții de la furnizorii agreați în funcție de comenzile primite, soliciți termene de livrare, urmărești statusul comenzilor și anunți eventualel
JOSI LOGISTIC S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 1612 de salarii introduse în Salario: 5000 RON/Luna

Specialist In Achizitii


Candidatul ideal Experienta in domeniu 1-3 ani Spirit de echipa Limba engleza nivel conversational Studii superioareDescrierea jobului Verificarea si urmarirea necesarului de materie prima, ambalaje si componente Plasarea comenzilor catre furnizorii companiei si urmarirea acestora Gestionarea furnizorilor Efectuarea receptiilor Organizarea transporturilor si gestionarea furnizorilor de transportBeneficii : Tichete de masa de 30 lei Transport asigurat Prime anuale Asigurare medicala privata Regina Maria Contract pe perioada nedeterminata Postul este disponinil in Localitatea Prejmer, Jud.Brasov
TDM TRANSFORMATION DECOUPAGE DE METAUX S.​R.​L.​

Buyer /​ Specialist Achizitii - Sinaia


Candidatul ideal Buyer / Specialist achizitii - Sinaia studii superioare: experienta in domeniul achizitilor cunoasterea legislatiei nationale aplicabila in domeniul achizitiilor; certificat de absolvire a unui curs de Achizitii – prezinta avantaj; abilitati de utilizare MS Office (Word, Excel); abilitatea de a rezolva sarcini multiple cu termene limita; abilitati organizatorice, interrelationare si negocierea situatiilor problematice; abilitatea de a lucra independent cat si in echipa; capacitate de analiza si sinteza a informatiei putere de decizie, asumare de responsabilitati.Descrierea jobului Asigura achizitia de produse si de echipamente necesare pentru activitatea desfasurata de companie, in conformitate cu planul de aprovizionare aprobat; Identifica, daca este cazul, furnizori pentru fiecare solicitare aprobata si intocmeste raportul de evaluare a performantelor furnizorilor, pentru a asigura cel mai bun raport calitate-pret; Urmareste permanent stocurile si livrarile in functi
HOTEL NEW MONTANA SRL

Inginer/​specialist Achizitii


Candidatul ideal - absolvent studii superioare de specialitate;- cunostinte bune de materiale si echipamente din domeniul instalatii pentru constructii;- cunostinte specifice privind intocmirea contractelor: conditii contractuale, tehnici de negociere, intocmire analize economice;- experienta de munca in achizitii instalatii pentru constructii - minim 2 ani;- abilitati foarte bune de lucru pe calculator (Excel, Word, etc.);- abilitati excelente de utilizare a computerului (cunoasterea softului ERP-Charisma-Primavera constituie AVANTAJ);- abilitati de rezolvare a problemelor;- abilitati foarte bune de comunicare, organizare, planificare si atentie la detalii;- cunoasterea legislatiei in domeniu.Descrierea jobului - elaborează analize comparative de preț;- sustine Departamentele Ofertare si Executie in relatia cu furnizorii de materiale si echipamente;- prospecteaza piata cu scopul de a identifica noi furnizori / parteneri;- intocmeşte şi transmite cereri de ofertă si comenzi către furni
HIGH-TECH CLIMA S.​A.​

Specialist Achizitii/​licitatii Publice


Candidatul ideal Cunostinte operare PC (Ms Office, Microsoft Word si Excel)-conditie obligatorieCunoștințe in legislația achizițiilor publice, primara si secundara, ANAP si CNSC - prezinta avantajCunoasterea Sistemulul Electronic de Achiziții Publice – SICAPCapacitate si dorinta de a invata si perfectiona in domeniul achizitiilor publiceCapacitatea de prioritizareCapacitate de a respecta termene limită si atentie la detaliiCapacitate de analiza și sintezăBune abilitati de negociereConostinte caracteristici produse electro-ITCertificat expert achiziții publice -prezinta avantajExperiență minim 1 an pe un post similar - prezinta avantajCunoasterea limbii engleze nivel mediuDescrierea jobului Monitorizarea anunturilor de licitatii publicate, filtrarea celor de interes, inscrierea la acesteaRealizarea documentatiei cerute cu privire la conditiile de eligibilitate si asigurarea conformitatii cu cerintele impuse de catre Autoritatea contractantaIntocmirea si verificarea dosarului de ofertare
FLANCO RETAIL SA

Manager Achizitii


Candidatul ideal Compania noastra, Matei Conf Grup, lider pe piata in producerea echipamentelor de lucru si de protectie, cauta un Manager Achizitii pasionat si dedicat sa se alature echipei noastre in Racari, str. Industriilor, nr 251, Dambovita. Programul nostru de lucru: luni-vineri 7:00 - 15:30. Transportul este asigurat de angajator.Candidatul ideal: Are o fire placuta, prietenoasa si emanana energie pozitiva; Comunica foarte bine in limba engleza cat si in limba romana; Vine cu o experienta solida si demonstrabila in domeniul achizitiilor internationale; Este un negociator incurabil, simte o satisfactie deosebita de fiecare data cand finalizeaza o negociere; Are capacitatea de a se organiza, de a planifica si de a fi atent la detalii; Studii superioare: in Textile, Economie, Relatii Internationale; Se considera un avantaj: experienta din domeniul achizitiilor intr-o firma de productie confectii textile; cunostinte solide de legislatia achizitiilor publice; studii finalizate cu pr
MATEI CONF GRUP SRL

Media netă estimată pe baza celor 2064 de salarii introduse în Salario: 5000 RON/Luna

Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 2142 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.