Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

2142 Locuri de Munca Achizitii - Joburi Achizitii

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

2142 Locuri de Munca Achizitii - Joburi Achizitii

Cauta printr-o varietate mare de joburi Achizitii si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Achizitii si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Analist Contracte Achizitii - Limba germana (f/​m)


Sumar Impreuna suntem Lidl, angajator de top pentru al 8-lea an consecutiv in Romania si pentru al 7-lea an in Europa. Vino alaturi de noi sa faci parte dintr-o echipa pe care te poti baza, in care poti creste si de la care poti invata in fiecare zi. Conteaza pe noi pentru un job care iti ofera toate beneficiile si oportunitatile care conteaza pentru tine. Rolul tau Colegii din echipa de achizitii conteaza pe tine sa verifici documentatia necesara realizarii contractelor de achizitii, pe care le vei redacta; Contam pe tine sa asiguri buna comunicare cu furnizorii internationali si nationali; Contam pe spiritul tau analitic sa realizezi diverse rapoarte necesare in activitatea departamentului; Furnizorii internationali si nationali conteaza pe suportul tau in verificarea clauzelor contractuale. Profilul tau Ai studii superioare finalizate, cu diploma de licenta, sau in curs de finalizare; Cunosti limba germana si limba engleza la nivel mediu; Contam pe abilitatile tale de comunicare, ad
Lidl Romania

Specialist Achizitii Auto (f/​m/​d) - Porsche Inter Auto


Candidatul ideal PROFILUL TĂU:Orientare catre clientAptitudini de comunicare si integrare; empatieCompetente cognitive (abilitati de invatare, inovare, planificare si organizare)Competente personale (deschidere, initiativa, angajament si perseverenta)Studii superioare, absovite sau in cursExperienta in vanzari (reprezinta un avantaj)Permis de conducere validCunostinte de limba englezaEtica profesionala (confidentialitate)----Va informam ca datele conținute in CV-ul dumneavoastra, cu care aplicati pentru aceasta pozitie, sunt prelucrate in conformitate cu Nota de Informare in scopuri de Recrutare (vezi: https://www.porscheinterauto.ro/job-uri/@@poi.application.pdf/e62479b708be47d3849fe3a7bd69e628), care ofera informatii complete despre: categoriile de date pe care le prelucram, destinatarii acestor date, durata stocarii, temeiul prelucrarii si drepturile dumneavoastra.Descrierea jobului RESPONSABILITĂȚILE TALE:Indeplinirea planului de achizitii asumat cu directorul de vanzariSa reprezin
PORSCHE INTER AUTO ROMANIA SRL

Specialist Achizitii /​ Buyer


Candidatul ideal studii superioare: experienta in domeniul achizitilor cunoasterea legislatiei nationale aplicabila in domeniul achizitiilor; certificat de absolvire a unui curs de Achizitii – prezinta avantaj; abilitati de utilizare MS Office (Word, Excel); abilitatea de a rezolva sarcini multiple cu termene limita; abilitati organizatorice, interrelationare si negocierea situatiilor problematice; abilitatea de a lucra independent cat si in echipa; capacitate de analiza si sinteza a informatiei putere de decizie, asumare de responsabilitati.Descrierea jobului Asigura achizitia de produse si de echipamente necesare pentru activitatea desfasurata de companie, in conformitate cu planul de aprovizionare aprobat; Identifica, daca este cazul, furnizori pentru fiecare solicitare aprobata si intocmeste raportul de evaluare a performantelor furnizorilor, pentru a asigura cel mai bun raport calitate-pret; Urmareste permanent stocurile si livrarile in functie de prognozarea, planificarea si prog
HOTEL NEW MONTANA SRL

Director Achizitii


Candidatul ideal Studii superioare finalizate; Abilităti de organizare și planificare, capacitatea de a gestiona eficient programul si responsabilitățile, de a prioritiza sarcinile; Abilități de adaptare și învățare rapidă, capacitatea de anticipa nevoile si schimbările astfel încât sa fim in pas cu activitățile din companie si din industrie; Abilitatea de a analiza informațiile, de a identifica problemele și de a găsi soluții eficiente; Capacitatea de a gestiona sarcini multiple simultan, de a dovedi profesionalism in condiții de presiune; Responsabilitate, capacitatea de asumare a sarcinilor si de a lua decizii complicate; Capacitatea de a lucra constant si susținut, orientat spre rezultat; Implicare, onestitate, devotament si loialitate in toate activitățile desfășurate; Spirit energic, deschidere, rezistenta la efort prelungit si stres; Capacitate de a veni cu propuneri, inițiative de îmbunătățire continua si optimizare constanta Excelente abilități de comunicare și relaționare int
ROMCAB SA

Media netă estimată pe baza celor 467 de salarii introduse în Salario: 6500 RON/Luna

Specialist Achiziții


Candidatul ideal Compania Noastră – IDEAL FEROLUC SRLSuntem o organizație lider în industria sa, recunoscută pentru inovație și calitate. În cadrul eforturilor noastre de a menține și a îmbunătăți standardul serviciilor noastre, căutăm un Specialist Achiziții entuziast și dedicat. Rolul este esențial pentru optimizarea proceselor noastre de achiziție și susținerea creșterii continue a companiei.Candidatul IdealExperiență și Educație: Absolvent de studii superioare, preferabil în domeniul ingineriei sau studii tehnice. Experiența în domeniul achizițiilor și cunoașterea legislației aplicabile sunt esențiale. Un curs de specializare în Achiziții reprezintă un avantaj.Aptitudini Tehnice: Excelente cunoștințe de MS Office, cu accent pe Excel. Capacitatea de a gestiona și analiza baze de date complexe este crucială.Competențe Lingvistice: Bune cunoștințe de limba engleză, atât scris cât și vorbit, pentru a facilita comunicarea eficientă cu furnizorii internaționali.Aptitudini Personale: Căut
IDEAL FEROLUC SRL

Media netă estimată pe baza celor 1617 de salarii introduse în Salario: 5000 RON/Luna

Analist Contracte Achiziții - Limba Germană (f/​m)


Candidatul ideal Profilul tău Ai studii superioare finalizate, cu diplomă de licență, sau în curs de finalizare; Cunoști limba germană și limba engleză la nivel mediu; Contăm pe abilitățile tale de comunicare, adaptare, analiză și organizare. Descrierea jobului Sumar Împreună suntem Lidl, angajator de top pentru al 8-lea an consecutiv în România și pentru al 7-lea an în Europa. Vino alături de noi să faci parte dintr-o echipă pe care te poți baza, în care poți crește și de la care poți învăța în fiecare zi. Contează pe noi pentru un job care îți oferă toate beneficiile și oportunitățile care contează pentru tine. Rolul tău Colegii din echipa de achiziții contează pe tine să verifici documentația necesară realizării contractelor de achiziții, pe care le vei redacta; Contăm pe tine să asiguri buna comunicare cu furnizorii internaționali și naționali; Contăm pe spiritul tău analitic să realizezi diverse rapoarte necesare în activitatea departamentului; Furnizorii internaționali și naționa
LIDL DISCOUNT SRL

Specialist Achizitii Publice In Sistemul Seap


Candidatul ideal Electric Servcom caută să își extindă echipa cu un Expert in achizitii publice, care să gestioneze eficient achizițiile prin Sistemul Electronic de Achiziții Publice (SEAP).Suntem în căutarea unei persoane cu experiență solidă în achiziții publice, care să contribuie activ la optimizarea proceselor noastre de achiziție și să asigure conformitatea cu standardele legale și etice.Minim 4 ani de experiență în achiziții publice, cu utilizare avansată a sistemului SEAP și pregătirea documentațiilor de atribuire.Analizarea specificatiilor tehnice/cerinte de business in vederea demararii procesului de achizitiiIntocmirea documentatiei necesara procesului de achizitii conform legislatiei achizitiilor publice in vigoareDemararea si derularea procesului de achizitii pana la semnarea contractului (selectie furnizori, cerere de oferta, calificare, analiza oferte, contract)Descrierea jobului Gestionarea achizițiilor si coordonarea procesului de achiziții publice conform legislației
ELECTRIC SERVCOM SRL

Agent Contractari Si Achizitii


Candidatul ideal ​• Studii universitare• Cunostinte de limba engleza: nivel avansat;• Cunostinte avansate Excel• Experianta de lucru in sisteme de gestiune• Experienta in domeniu: minimum 2 ani;• Bun comunicator si cu capacitate de coordonare si lucru in echipa;Descrierea jobului Responsabilitatile principale: Verificarea zilnica a stocurilor de marfa existente in Magazia Generala si transmiterea comenzilor catre furnizori in functie de necesarul de produse stabilit de fiecare departament;Identificarea de noi furnizori pe diferite cai de informatie: internet, reviste de specialitate, brosuri, targuri si expozitii, alte mijloace;Transmiterea de cereri de oferta catre potentialii furnizori, conform cerintelor sefilor de departamente (care solicita produsele) precum si a procedurilor in vigoare;Transmiterea ofertelor catre departamentele solicitante;Selectarea furnizorilor si ofertelor in conformitate cu procedura de achizitii a companiei;Negocierea preturilor de achizitie cu furnizorii,
DNATA CATERING SRL

Media netă estimată pe baza celor 485 de salarii introduse în Salario: 3900 RON/Luna

Responsabil Contabilitate & Achizitii


Candidatul ideal Cel puțin 1 an de experiență pe o poziție asemănătoare Ai mai lucrat în contabilitate și achiziții Știi că rezultatele sunt cele care contează în mediul de muncă Pentru că ai mai lucrat în contabilitate, te pricepi de minune să gestionezi și interpretezi cifre și rapoarte Ești o persoană organizată ce gândește procedural: împarți orice task complex în pași mici, gestionabili, ceea ce îți permite să duci orice treabă la bun sfârșitDescrierea jobului Creșterea ta profesională și financiară s-a oprit de mult?Te-ai săturat să lucrezi ca un simplu executant?Mai rău... simți că nimeni nu îți apreciază implicarea, iar ideile tale sunt trecute cu vederea?Avem o oportunitate de job care s-ar putea să ți se potrivească!Căutăm o persoană organizată, care iubește cifrele, să ne pregătească corect actele și să se asigure că avem întotdeauna suficient stoc pentru onorarea comenzilor.Noi suntem cosuri-cadou.ro. Dacă ești în căutarea rolului din care să poți lua decizii și să ai o con
FLONY GIFT S.​R.​L.​

Specialist Achizitii Si Logistica- Otopeni


Candidatul ideal Căutăm un profesionist dinamic și proactiv pentru a ocupa poziția de Specialist Achizitii si Logistica în cadrul echipei noastre. Persoana potrivită va fi responsabilă de gestionarea eficientă a proceselor logistice si de achizitii, inclusiv contractarea transportului containerizat pentru importuri pe mare, organizarea transportului terestru pe camioane și coordonarea activităților cu comisionarii vamali. Este importanta gestionarea eficienta a achizitiilor, colaborând strâns cu furnizorii alocati pentru a asigura un flux eficient de achiziție.Descrierea jobului Responsabilități Principale:Achiziții:Relația cu Furnizorii: Comunicare constantă cu furnizorii alocati pentru a înțelege nevoile și a asigura alinierea cu strategia companiei. Negocierea condițiilor comerciale și termenelor de livrare.Gestionarea Fluxului de Achiziție: Determinarea necesarului de comandat și urmărirea nivelului de stocuri. Plasarea și monitorizarea comenzilor pentru a asigura livrarea la timp.
STIFT LUX DESIGN S.​R.​L.​

Responsabil achizitii ( buyer) cu experienta in constructii!


Scurta descriere a companiei METROPOLITAN este lider în dezvoltarea proiectelor imobilare din București. Misiunea noastră vizează dezvoltarea unor proiecte inovatoare, folosindu-ne de cele mai înalte cerințe de calitate și, în același timp, suntem atenți și la mediul înconjurător. Construim pentru clienții noștri și, mai mult decât atât, le îmbunătățim calitatea vieții și îi asigurăm de suportul nostru permanent printr-o relație de parteneriat. Dovada succesului nostru constă în miile de familii mulțumite de casele construite de noi. Încă din 2010 am construit mai mult de 3.000 de apartamente. Valoarea totală de piață a proiectelor imobiliare dezvoltate de noi se ridică la 170 milioane de euro. Cerinte Candidatul ideal prezinta aptitudini de organizare, spirit de echipa si bune abilitatide comunicare si negociere.Cunoastea pachetului Microsoft Office, in special Excel- obligatoriu.Cunoasterea unor programe de gestiune reprezinta un avantaj. Responsabilitati -Preagatirea si plasarea com
Metropolitan Residence

Manager Regional Achizitii & Autorizatii


Candidatul ideal Studiile superioare sunt suficiente.Trebuie să ai permis de conducere categoria B.Experiență în implementarea infrastructurii pasive.Experiență în vânzări sau achiziții de terenuri și relaționare cu autoritățile publice.Să fii orientat către client.Să ai abilități organizatorice bune și atenție la detalii.Să ai abilități foarte bune de identificare și rezolvare a problemelor.Să ai abilități excelente de comunicare în limba română, atât orală, cât și scrisă.Să ai cunoștințe elementare de administrație publică, cadastru și urbanism.Să ai cunoștințe elementare juridice (Legea 50 a autorizărilor, Legea 10 a recepțiilor).Descrierea jobului Negocierea contractelor de închiriere sau de vânzare-cumpărare necesare pentru instalațiile de telecomunicații;Efectuarea operațiunilor specifice închirierii sau cumpărării amplasamentelor;Pregătirea dosarelor de obținere a avizelor necesare;Depunerea, înregistrarea și monitorizarea dosarelor la diverse instituții avizatoare (administrați
SAQ TELECOM CONSULTING S.​R.​L.​

Specialist în Achiziții (achizitor)


Candidatul ideal Studii universitare absolvite cu diploma de licență Experiență practică necesară: minim 2 ani în domeniul supply chain management Cunoștințe legate de achiziții și cunoștințe de bază de contabilitate Cunoștințe IT: MS Office, ERP Orientare către rezultate Excelente abilități de comunicare, negociere și de lucru în echipă Persoana dinamică, analitică, atentă la detalii, cu spirit comunicativ și abilități organizatorice Limba engleză – nivel mediuDescrierea jobului Asigură permanenta actualizare a contractelor, a actelor adiționale, în conformitate cu procedura internă de achiziții Stabilește și dezvoltă relația cu furnizorii Colaborează cu celelalte departamente pentru determinarea corectă a specificațiilor bunurilor și serviciilor care vor fi achiziționate Asigură suport pentru evaluarea furnizorilor Primește specificațiile aferente achiziției de la departamentul interesat și solicită oferte conform procedurilor interne Transmite propunerile de achiziție spre aprobare
CERTSIGN SA

Specialist Licitatii Publice - Achizitii SICAP - SEAP


Scurta descriere a companiei Compania noastră este un principal importator, distribuitor și exportator de dispozitive medicale și produse de laborator, produse medico-dentare si veterinare, articole profesionale pentru industria de înfrumusețare si produse de curățenie si igiena in România cu peste 10.000 mp spatiu de depozitare, birouri si productie. Cerinte Persoana dinamica, foarte ordonata, atenta la detalii. Abilitati de negociere, aptitudini de comunicare, capacitate de relationare si mentinere a relatiilor cu clientii.Experienta pe un post similar constituie un avantaj. Responsabilitati Pregateste documentatia necesara pentru participarea la licitatii, analizeaza caietul de sarcini, intocmeste oferta, dosarul de participarea la licitatii in termen, participa la licitatiile publice, intocmeste documentele de eligibilitate;Pregateste cererile de clarificare si gestioneaza documentele cu regim special, efectueaza traduceri si alte activitati specifice. Alte informatii Descriere Com
Vetro Design

Specialist Achizitii Internaționale Si Logistica


Candidatul ideal Experiență anterioară în domeniul achizițiilor, preferabil într-un mediu internațional dar si national.Abilități excelente de negociere și de comunicare, cu o capacitate demonstrată de a obține rezultate pozitive în relațiile cu furnizorii.Cunoștințe solide în logistică și în gestionarea lanțului de aprovizionare.Abilitatea de a lucra eficient sub presiune și de a prioritiza sarcinile într-un mediu dinamic.Diploma de studii superioare în domeniul relevant.Descrierea jobului #Identificarea și evaluarea furnizorilor internaționali și naționali pentru materialele și produsele cosmetice,menaj ,parfumerie,odorizare necesare în activitatea noastră profesională de comert.Negocierea contractelor pentru achiziții, asigurând cele mai bune condiții de cost și calitate.Monitorizarea și gestionarea lanțului de aprovizionare, asigurându-ne că toate materialele și echipamentele ajung la destinație la timp și conform standardelor noastre de calitate.Colaborarea strânsă cu echipele int
DAXI CLEANING SRL

Ofertare Achizitii Publice Si Elaborare Devize Constructii


Candidatul ideal Studii tehnice: Constructii, Instalatii;Experienta de lucru minim 2 ani intr-un departament tehnic in cadrul unei companii de constructii;Cunostinte foarte bune privind legislatia si normele de aplicare in vigoare referitoare la achizitiile publice;Cunostinte foarte bune privind utilizarea SEAP/ SICAP;Cunostinte avansate in utilizarea MS Office (Word, Excel, Powerpoint), navigare InternetDescrierea jobului Studierea documentatiilor tehnice, proiectelor si caietelor de sarcini ale procedurilor de achizitii publice din SEAP.Elaborarea de oferte tehnice in cadrul ofertelor de achizitie publicaIntocmirea procedurilor si metodologiilor de lucru in functie de activitatile solicitate in caietele de sarcini.Urmarirea si transmiterea raspunsurilor la solicitarile de clarificariTransmiterea de solicitari de clarificare la documentatia de atribuireResponsabilități:Elaborarea ofertelor tehnice și comerciale pentru proiecte de construcții ;Colaborarea strânsă cu echipa de proiectar
CRITO PROD SRL

Specialist Achiziții Internaționale și Logistică


Candidatul ideal Experiență anterioară în domeniul achizițiilor, preferabil într-un mediu internațional dar si national.Abilități excelente de negociere și de comunicare, cu o capacitate demonstrată de a obține rezultate pozitive în relațiile cu furnizorii.Cunoștințe solide în logistică și în gestionarea lanțului de aprovizionare.Abilitatea de a lucra eficient sub presiune și de a prioritiza sarcinile într-un mediu dinamic.Diploma de studii superioare în domeniul relevant.Descrierea jobului #Identificarea și evaluarea furnizorilor internaționali și naționali pentru materialele și produsele cosmetice,menaj ,parfumerie,odorizare necesare în activitatea noastră profesională de comert.Negocierea contractelor pentru achiziții, asigurând cele mai bune condiții de cost și calitate.Monitorizarea și gestionarea lanțului de aprovizionare, asigurându-ne că toate materialele și echipamentele ajung la destinație la timp și conform standardelor noastre de calitate.Colaborarea strânsă cu echipele int
DAXI CLEANING SRL

Specialist Achizitii (buyer)


Candidatul ideal Cautam un coleg nou pentru departamentul de Achizitii. Daca ai experiență ca si achizitor si stii sa folosesti laptop-ul din dotare la capacitate maxima – lucrezi cu Excel, Word, Outlook si vreun ERP, te cautam pe tine! Noi folosim SoftOne, dar nu e obligatoriu sa fii lucrat fix cu el pana acum. ERP-urile sunt ca zilele de iarna…seamana toate intre ele.Este important pentru noi sa-ti placa oamenii si interactiunile. Sa stii sa porti discutii cu scop cu furnizorii nostri, sa consolidezi relatii de lunga durata si sa obtii beneficii relevante pentru companie: termene de plata si discounturi, care ne fac pe toti fericiti.Aspectele tehnice sunt si ele parte din poveste – urmarim anumiti KPI si din cand-n cand iti cerem niste foi cu cifre, le mai zice si rapoarte periodice. Totusi, nu e panica – ne plac lucrurile simple si clare. De aceea tot ce facem, de la responsabilitati, evaluari, KPI si bonusari, vrem sa le facem asa, simple si clare.Descrierea jobului Responsabilităț
BRAND DISTRIBUTION GROUP SRL

Specialist Achizitii


Candidatul ideal Specialist Achizitii / Buyer In Cluj-Napoca Experienta in domeniul achizitiilor; Cunostinte in utilizarea calculatorului si rapiditate de operare; Abilitati de negociere, analiza, sinteza, previziune si planificare; Cunoasterea limbii engleze; Permis de conducere cat. B; Abilitati de rezolvare a situatiilor neprevazute, rapiditate, promptitudine; Esti o persoana organizata si cu o mare atentie la detalii; Esti un foarte bun negociator si ai foarte bune abilitati de comunicare; Ai o atitudine pozitiva si orientata spre rezultate.Descrierea jobului Responsabilitati: Se ocupa de identificarea si achizitionarea tuturor componentelor electronice necesare in procesul de reparatii; Intretine relatiile cu furnizorii existenti atat din tara cat si din strainatate; Efectueaza comenzi, urmareste termenele de livrare; Identifica furnizori noi si se asigura de cel mai bun raport calitate-pret; Solicita oferte de pret si se ocupa de comenzile de piese electronice; Negociaza constant
ULTRATECH INT SRL

Media netă estimată pe baza celor 1650 de salarii introduse în Salario: 4998 RON/Luna

Specialist In Achizitii


Candidatul ideal * Cunoştinţe bune de operare , Microsoft Excel, Microsoft Word* Spirit de echipă, gândire flexibilă* Abilităţi foarte bune de organizare,comunicare, atenţie la detaliu* Spirit de observaţie, voinţă, tenacitate;* Experiență în domeniul achizițiilor;* Abilități de negociere, analiză, sinteză, previziune și planificare;* Cunoaşterea limbii engleze;* Abilități de rezolvare a situațiilor neprevăzute, rapiditate, promptitudine.Descrierea jobului Intreține relațiile cu furnizorii existenți, efectuează comenzi, urmărește termenele de livrare;Identifică furnizori noi și se asigură de cel mai bun raport calitate-preț;Transmite cererile de oferte;Raspunde de calitatea produselor achiziționate;Imbunătățește condițiile comerciale (preț achiziție, termen de plată, termen de livrare, mostre gratuite, garanții);Verifică și analizează stocurile, transmițând comenzi de rulaj pentru evitarea situațiilor out of stock.BeneficiiBonus de performanțăTichete de masaAbonament servicii medicaleM
SIPEX COMPANY
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 2142 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.