Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

311 Locuri de Munca Asistent manager - Joburi Asistent manager

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

311 Locuri de Munca Asistent manager - Joburi Asistent manager

Cauta printr-o varietate mare de joburi Asistent manager si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Asistent manager si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Asistent Manager


Candidatul ideal Experienta pe o pozitie similara reprezinta un avantaj; Studii medii finalizate; Abilitati avansate operare PC; Atitudine pro-activa; Cunostinte avansate de limba engleza (scris si vorbit);Descrierea jobului Ofera asistenta si suport echipei de management, pentru activitatile/ sarcinile stabilite; Opereaza in softul de management al companiei ; Mentine o relatie profesionala cu partenerii companiei ; Se ocupa de indosarierea si arhivarea documentelor ; Activitati specifice de secretariat si administrative, pregatirea de documente, rapoarte si deconturi conform procedurilor interne;Beneficii: Salariu atractiv ; Bonuri de masa sau de combustibil ; Conditii de munca avantajoase ; Prima de Paste si Craciun ; Nu se lucreaza in weekend ; Mediu de lucru placut ; Posibilitate de dezvoltare a unei cariere si formare personala ;
MWELD INDUSTRIAL SRL

Media netă estimată pe baza celor 4475 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Asistent Manager


Candidatul ideal Sunteți candidatul ideal dacă aveți următoarele calități:Experiență administrativă de minimum 2 ani în domeniul construcțiilor, imobiliarelor sau la un dezvoltator imobiliar;Dovediți o atitudine diplomată, dinamică, sociabilă, responsabilă, cu o gândire constructivă;Atentie deosebita la detalii;Abilități excelente de organizare;Cunoștințe minime de limba engleză;Descrierea jobului În postura de ASISTENT MANAGER, veți desfășura următoarele activități:Asigurarea suportului administrativ al companiei;Gestionarea relației cu furnizorii de servicii;Colectarea și centralizarea documentelor în vederea trimiterii către departamentul contabil;Copiere, scanare și arhivare documente de firmă;Emiterea și transmiterea facturilor fiscale către clienți;Transmiterea documentelor prin curier sau e-mail;Discuții telefonice cu parteneri, furnizori și clienți;Redactarea documentelor în Word și centralizarea situațiilor în Excel.
MORGAN SOL SRL

Media netă estimată pe baza celor 4471 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Asistent Manager


Candidatul ideal Suntem în căutarea unei persoane motivate și dedicate pentru a se alătura echipei noastre în calitate de Asistent Manager Candidatul ideal trebuie să :- fie organizat și să dețină abilități excelente de comunicare- să aibă inițiativă- cunoască limba engleză nivel conversațional- abilități bune de organizare și gestionare a timpului- atitudine proactivă și orientată spre rezultate- capacitatea de a luca sub presiune- capacitatea de a lua decizii fără supraveghere Descrierea jobului Responsabilități principale:- Asistarea managerului în coordonarea operațiunilor zilnice ale companiei- Monitorizarea și gestionarea flotei- Furnizarea de asistență în dezvoltarea și implementarea strategiilor de marketing- Colaborarea strânsă cu restul partenerilor de business- Gestionarea lead-urilor
CRIS RACING DELIVERY S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 4475 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Asistent Manager Expansiune Bucuresti (f/​m)


Candidatul ideal Profilul tău Să ai studii superioare finalizate; Să cunoști limba engleză la nivel avansat; Să ai foarte bune abilități de comunicare; Să îți placă să lucrezi în echipă, dar poți să lucrezi cu ușurință și independent; Să ai foarte bune abilități de organizare și planificare a timpului; Să stăpânești foarte bine pachetul MS Office (Word, Excel, PowerPoint).Descrierea jobului SumarÎmpreună suntem Lidl, angajator de top atât în România cât și în Europa pentru al cincilea an consecutiv și te așteptăm în echipa noastră pentru a face primul pas în cariera ta alături de noi!Rolul tău Administrarea corespondenței prin elaborarea/transmiterea documentelor către destinatarii adecvați; Arhivarea documentelor importante pentru desfășurarea activității departamentului; Efectuarea de traduceri în funcție de necesitățile directorului de departament; Verificarea rapoartelor interne, primite de la managerii de departament, și transmiterea lor către directorul de departament; Ajutarea c
LIDL DISCOUNT SRL

Asistent Manager Proiect Calarasi


Candidatul ideal Ești o persoană autonomă care are încredere în propriile idei și valori? Simți că e momentul să faci o schimbare în cariera ta?Dacă ai răspuns cu "da" la aceste întrebări, noi, Elsaco Electronic, venim în întâmpinarea ta cu un post de Asistent Manager Proiect "Lucrări de reabilitare Stație de tratare, epurare apă și aducțiuni în Județul Călărași".Alături de noi vei avea posibilitatea de a-ți orienta cariera în direcția dorită pentru că vei avea autoritatea și libertatea de a experimenta și a construi cu propriile tale idei!Așadar, dacă ești convins/ă că îți dorești această schimbare, te așteptăm să ne împărtășești din entuziasmul și experiența ta aplicând la acest anunț sau trimițându-ne CV-ul tău la adresa de e-mail [email protected] jobului Activitatea se va desfașura în jud Călărași; Întocmirea corespondenței aferente proiectului la indicațiile Managerului de proiect; Urmărirea respectării tuturor procedurilor prevăzute în contractul de finanțare
ELSACO ELECTRONIC SRL

Asistent Manager Restaurant


Descrierea jobului Lantul nostru de restaurante fast-food cauta coleg pentru pozitia de Asistent manager. Locatia: Arges Mall - Pitesti.Responsabilitati generale:Vei implementa și monitoriza respectarea regulilor de igienă și siguranță la locul de muncă și vei contribui la păstrarea curățeniei conform celor mai înalte standarde;Vei gestiona contabilitatea primară și administrarea locației;Vei fi responsabil pentru întreținerea și funcționarea corectă a echipamentelor din locațieTe asiguri că standardele de calitate și procedurile de lucru ale companiei sunt respectate;Te implici în selecția candidaților și le asiguri o bună integrare în echipă;Gestionezi materia primă, plasezi comenzile, verifici calitatea produselor, participi la inventarele lunare;Gestionezi eficient solicitările și sesizările venite din partea clienților;Implicare activă în vanzare;Studii superioare finalizate;Experiență anterioară în domeniul de activitate al companiei (Horeca/Fast food) de minim 1 an;Disponibilita
MLS INVEST TRADING SRL

Asistent Manager /​ Secretariat


Candidatul ideal - Studii superioare finalizate sau in curs de finalizare- Persoana foarte ordonata- Usurinta si experienta in folosirea calculatorului (Word ,Excel)- Limba engleza, scris si vorbit cel putin la nivel mediu- Abilitati administrative- Abilitati excelente de comunicare verbala si scrisa in limba romana- Abilitati de comunicare si relationare cu clientii- Persoana calma, toleranta, cu abilitati de rezolvare a problemelor- Persoana activa, comunicativa, amabila si eficienta- Dorinta de implicare intr-un mediu de inalt profesionalismDescrierea jobului - Activitati zilnice de secretariat:- asigura protocolul si ordinea biroului- organizeaza intalniri,- se ocupa de aprovizionarea de consumabile, produselor de birotica si papetarie- se ocupa de primirea clientilor- sortare si arhivare fizica si electronica a documentelor- redacteaza diverse adrese, raspunsuri si orice alte documente solicitate de catre CEO- intocmire tabele, evidenta- Lucreaza alaturi de CEO cu programul acestu
PRIME INTELLIGENCE S.​R.​L.​

Asistent Manager (cu Competente De Contabil Primar)


Candidatul ideal - studii superioare, de preferat economice, juridice, resurse umane;- cunoasterea pachetul Microsoft Office, in special EXCEL, nivel avansat;- cunoașterea limbii engleze la nivel avansat - CONDITIE de angajare;- eperienta in contabilitate primara;- experienta in achizitii reprezinta un avantaj;- disponibilitate pentru deplasari interne si externe, peste 30% din timp;- persoană atentă, organizată, implicată și serioasa.Descrierea jobului - Responsabil cu mentinerea si dezvoltarea relatiei de colaborare cu furnizorii de produse, urmarind derularea corespunzatoare a contractelor comerciale (din punct de vedere al conditiilor comerciale, tehnice, financiare etc);- este implicat in procesul de achizitie de la furnizori a produselor;- Pastreaza legatura cu Vama;- Intocmeste contracte cu fabrici internationale;- Verifica respectarea termenelor de livrare contractuale;- Intocmeste corespondenta permanenta cu furnizorii interni si externi de marfa ai grupului in legatura cu pro
HAUSBERG ROMANIA S.​R.​L.​

Asistent Manager | Societate De Expertiza Contabila


Candidatul ideal Obligatoriu Fluență în română și engleză Experiență cu instrumente de lucru colaborativ Experiență cu clienți internaționali Două referințe pozitive de la angajatorii anterioriAvantaj Minim 3 ani experiență într-o firmă de contabilitate / audit Educație / certificare în domeniul contabilDescrierea jobului Descriere Asistență pentru echipa de managementBeneficii Locație: zona Piața Victoriei, București După un an: posibilitatea de promovare către Departamentul Contabilitate. Costurile examenelor ACCA acoperite integral
GROUP EXPERT CONSULTING 2000 SRL

Asistent Manager​ Part-time​,​ Zona Gheorghe Sincai Sector 4


Descrierea jobului Noi suntem o firma ce activeaza in domeniul imobiliarelor si cautam un nou coleg/a care sa indeplineasca urmatoarele:-cunoastere limbii engleze la nivel conversational (obligatoriu)-competente digitale (Word, Excel)-dorinta de invatareJobul presupune scanarea de documente, redactarea documentelor, plata facturilor, preluare apeluri telefonice, preluarea e-mail-urilor , transmiterea index-urilor pentru gaz si curent, mentinerea relatiilor cu clientii, rezolvarea diferitelor situatii ce pot aparea, etc.Experienta nu este obligatorie dar constituie un avantaj, suntem dispusi sa te invatam tot ce trebuie sa stii.Programul de lucru este part-time de la 9:30-14:00, salariu atractiv cu posibilitati de avansare.
LDS PROPERTY CONSULTING S.​R.​L.​

Asistent Manager Sizeer - Ploiești Shopping City


Candidatul ideal Dacă ești: responsabil și comunicativ, ai cel puțin 1 an experiență pe poziția de asistent manager, ai condus efectiv echipe de vânzări, lucrezi independent și organizat iar nivelul de limbă engleză este unul bun, iți place să lucrezi cu oamenii, apreciezi stabilitatea și dorești să lucrezi cu branduri cunoscute.Nu ezita să aplici!Descrierea jobului Noi oferim: Pachet salarial format din: salariu fix (peste media pieței) + comision lunar la atingerea targetelor lunare ale magazinului, Bonuri de masă, Training specializat, Dezvoltare și posibilitatea promovării în interiorul companiei, Lucrul într-o echipă profesionistă, Program de lucru flexibil, în ture, Reduceri la produsele comercializate.Responsabilitățile tale: Suport complet oferit directorului de magazin în toate activitățile de la locul de munca, Organizarea tuturor sarcinilor din magazin precum și realizarea planului de vânzări zilnic, Supervizarea și dezvoltarea personalului din subordine prin training-uri su
MIG MARKETING INVESTMENT GROUP RO SRL

Asistent Manager Adjunct Magazin Sef De Tura


Candidatul ideal Asistent Manager Adjunct Sef de Tura Mega Mall, Park lake si Sun Plaza- Minimum un an experienta pe un post similar (domeniul confectiilor constituie avantaj)- Cunostinte operare PC – Word, Excel, Internet Explorer;- Abilitati de comunicare si negociere;- Persoana serioasa, dinamica cu spirit de initiativa;- Discernamant si capacitatea de a rezolva probleme;- Putere de decizie si asumarea responsabilitatii;- Spirit de ordine si disciplina;- Echilibru emotional si stabilitate in atitudine si comportament;- Usurinta in comunicare si abilitati pentru lucrul in echipa;- Dorinta de dezvoltare a subordonatilor si preocupare pentru ridicarea nivelului profesional individual;- Corectitudine, flexibilitate, rezistenta la efort si stres.Descrierea jobului - Asigura consultanta de specialitate pentru clientii din magazin, inclusiv vanzare activa si incasare;- Organizeaza activitatea din magazin impreuna cu seful de magazin;- Supervizeaza si evalueaza activitatea angajatilor din s
COMDIC S.​R.​L.​

Asistent manager


Noi, Midas Antrepriza Constructii Srl, ne marim echipa si dorim alaturi coleg in functia de asistent manager in domeniul constructiilor. Salariu fix + bonus de performanta. Biroul este situat in Bucuresti, zona Fundeni.Caracteristici Domeniu activitate: Constructii Tip colaborare: Perioada nedeterminata Locatie job: locatie fixa Pot aplica studenti: da Beneficii: bonus de performanta Trimite CV Aplicare CV Pentru a putea incarca si trimite CV-ul trebuie sa te autentifici! Trimite CV

Media netă estimată pe baza celor 3828 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Asistent manager


Suntem in cautarea unui asistent manager dedicat si dinamic pentru a se alatura echipei noastre . Daca aveti o pasiune pentru managementul eficient si va place sa lucrati intr-un mediu dinamic si provocator, va asteptam sa aplicati cv-ul sau ne puteti contacta la numarul afisat in anunt. Nu este obligatorie experienta ! invatam impreuna! Suntem un restaurant tip cantina, situata in zona Tei, sect 3 . Programul este de luni-vineri, weekend liber !Caracteristici Domeniu activitate: HORECA, turism Tip colaborare: Perioada nedeterminata Locatie job: locatie fixa Pot aplica studenti: da

Media netă estimată pe baza celor 3812 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Asistent Manager.​


Candidatul ideal: studii superioare finalizate, cunostinte avansate de operare PC: Word, Excel, navigare Internet; aptitudini de comunicare scrisa si verbala: capacitatea de a transmite informatii in mod clar, eficient si diplomat; persoana organizata, orientata spre rezultate si cu dorinta de performanta; atitudine proactiva, capacitate de analiza si sinteza; seriozitate, punctualitate, corectitudine; cunostinte de limba engleza (nivel mediu). Descrierea jobului: responsabilitati: primeste, sistematizeaza si arhiveaza documentele/comunicarile interne; redacteaza documente, rapoarte, informari si comunicari generale, in functie de solicitari; prelucrarea, inregistrarea si directionarea corespondentei; gestionarea si redirectionarea apelurilor telefonice/e-mailuri primite, catre persoanele avizate; asigura stocul produselor consumabile; desfasoara activitati de protocol; asigura suport administrativ pentru toate departamentele; indeplineste zilnic activitati administrative. Beneficii: s

Media netă estimată pe baza celor 3782 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Asistent manager.​


Societate comerciala activa in domeniul protectiei mediului angajeaza asistent(a) manager cu experienta. Responsabilitati: evidenta si gestionarea tuturor documentelor firmei, raspunde la telefon si mentine relatiile cu clientii, furnizorii etc. organizare/arhivare documente, corespondenta, intocmire rapoarte si procese verbale. CV-uri pe adresa [email protected],Caracteristici Domeniu activitate: Secretariat, operatori PC Tip colaborare: Perioada nedeterminata Locatie job: locatie fixa Pot aplica studenti: nu Beneficii: bonus de performantaDetalii suplimentare Trimite CV Aplicare CV Pentru a putea incarca si trimite CV-ul trebuie sa te autentifici! Trimite CV

Media netă estimată pe baza celor 6976 de salarii introduse în Salario: 3500 RON/Luna

Asistent Manager - Ajofm | Anofm


Ocupatia: ASISTENT MANAGER - AJOFM | ANOFMAngajator: MEGAMIX COMIMPEX SRLExperienta: Experiență Medie (3-5 ani)Educatie: Liceal-LICEU TEORETICTimp de lucru: 8Adresa locului de munca: CLUJ-NAPOCA
MEGAMIX COMIMPEX SRL

Asistent Manager - Ajofm | Anofm


Ocupatia: ASISTENT MANAGER - AJOFM | ANOFMAngajator: SCHWARZ GRUPPE INT SRLExperienta: Fără experienta (0 ani)Educatie: Universitar-INVATAMANT SUPERIORTimp de lucru: 8Adresa locului de munca: CISNADIE
SCHWARZ GRUPPE INT SRL

Asistent Manager - Ajofm | Anofm


Ocupatia: ASISTENT MANAGER - AJOFM | ANOFMAngajator: CALIPSO SRLExperienta: Fără experienta (0 ani)Educatie: Liceal-LICEU TEORETICTimp de lucru: 8Adresa locului de munca: AFUMATI
CALIPSO SRL

Asistent Manager - Ajofm | Anofm


Ocupatia: ASISTENT MANAGER - AJOFM | ANOFMAngajator: VALAHIA GUARD SECURITY SRLExperienta: Experienta putina Educatie: Liceal-LICEU DE SPECIALITATETimp de lucru: 8Adresa locului de munca: ALEXANDRIA
VALAHIA GUARD SECURITY SRL
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.