Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

258 Locuri de Munca Call Center in Bucuresti

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

258 Locuri de Munca Call Center in Bucuresti

Cauta printr-o varietate mare de joburi Call Center in Bucuresti si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Call Center in Bucuresti si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Operator Call Center Vanzari - Remuneratie Motivanta


Candidatul ideal Experiență anterioară în domeniul vânzărilorComunicare și negociere prin telefon și email.Pricepere în tehnicile eficiente de vânzare și adaptabilitate la nevoile fiecărui client.Abilități impresionante de organizare și gestionare a timpului.Motivație pentru a depăși cu brio obiectivele de vânzări.Atitudine proactivă și dorință constantă de a învăța.Aptitudini solide în lucru în echipă.Descrierea jobului Ce vei face:Vei contacta potențiali clienți prin telefon și email, promovând produsele si serviciile noastre in domeniul instalatiilor de gaz.Vei prezenta cu încredere beneficiile produselor noastre.Vei identifica nevoile clienților și vei oferi soluții personalizate.Vei participa la traininguri specializate pentru a deveni un expert în instalații de gaz.Vei atinge obiectivele de vânzări lunare.Vei menține și actualiza bazele de date cu informații relevante.Ce oferim:Salariu fix 3000 lei netComision din vânzări, motivându-te să ajungi la performanțe remarcabileBonusuri
01 PROCONSTRUCTO TOP SERVICES GROUP SRL

Senior Operator Call-center - Dep.​ Rezervari


Candidatul ideal • Ai experienta in domeniul Call-Center minim 2 ani• Aptitudini de PR si atitudine prietenoasa• Experienta si ambitia de a avansa te recomanda• Ai atitudine de lider• Ai bune abilitati de comunicare si coordonare• Vorbesti limba engleza fluent• Te descurci cu operarea PC (folosim pentru managementul rezervarilor si biletelor vandute un soft dedicat, destul de complex, dar care iti usureaza munca) si cunosti pachetul Office (excel/word/outlook)Descrierea jobului ofera informatii cu privire la calendarul de evenimente folosind toate canalele de comunicare (telefonic / e-mail) participa activ in preluarea rezervarilor (inbound) si introducerea lor in sistem participa activ la confirmarea rezervarilor venite din mediul on-line (site, e-mail, aplicatie etc), verificand telefonic autenticitatea rezervarii, parcurgand procedura rezervarilor (outbound) participa activ la campaniie de fidelizare a clientilor urmareste si verifica in permanenta numarul de bilete vandute/evenimen
BERARIA H SRL

Team Leader-call Center-colectare Creante


Candidatul ideal Studii superioare finalizate; Experienta relevanta in managementul unei echipe (colectare creante/ Call Center reprezinta un avantaj); Persoana organizata, cu abilitati de comunicare, leadership si negociere; Abilitati demonstrate de prioritizare si gestionare a timpului; Persoana responsabila, ambitioasa, orientata catre rezultate; Cunostinte foarte bune de utilizare Excel, Outlook, PowerPoint; Atitudine pozitiva, entuziasm si dorinta de invatare.Descrierea jobului Descrierea jobului Organizarea programului de lucru al echipei din subordine; Monitorizarea si evaluarea calitativa si cantitativa a activitatii agentilor din echipa; Motivarea și dezvoltarea membrilor echipei; Realizarea rapoartelor specifice activitatii de Call Center; Organizarea programului de lucru al membrilor echipei; Implementarea strategiilor de lucru din Call Center; Identificarea si propunerea solutiilor de imbunatatire si eficientizare a procesului de colectare; Asigurarea resurselor necesare ac
AGENCY FOR CONTROL OF OUTSTANDING DEBTS S.​R.​L.​

Agent Servicii Clienti (call Center Outbound)


Candidatul ideal Global HR recruteaza un rol de Agent Servicii Clienți, pentru clientul nostru, o companie ce activeaza în domeniul jocurilor de noroc. Cu o experiență internațională de 20 de ani, clientul nostru a devenit în scurt timp cel mai de succes lanț de cluburi de jocuri din Europa Centrală și de Este prezent in Bulgaria, Serbia, Croatia, Georgia, Belarus, Tanzania si Romania.Dacă-ți place să vorbești la telefon, ai un caracter convingător, empatic și o atitudine prietenoasă și proactivă, ne-ar plăcea să te cunoaștem!În cadrul poziției de Agent Servicii Clienți, vei contribui activ la prima impresie lăsată clientului față de produsele și serviciile unei platforme de jocuri de noroc (cazino).Bucuresti - Sector 1 (zona Floreasca)Experiență: Minim 1 an experiență call-center reprezinta un plus. Experiența în domeniul jocurilor de noroc este un plus (inclusiv în săli de jocuri) Cunoștințe PC: Microsoft Word, Microsoft ExcelAbilități: Abilități de comunicare verbală Capacitatea de
GLOBAL HR SERVICES

Call Center /​ Helpdesk Pt.​ Semnaturi Electronice - Bucuresti


Candidatul ideal - absolvent liceu la inceput de cariera- student in anii terminali sau absolvent de facultate la inceput de cariera- utilizator mediu/avansat PC (in special sisteme de operare Windows - instalare aplicatii)- aptitudini bune de comunicare- capacitate de a lucra in conditii de solicitare intense- capacitate de a gasi solutii rapide- capacitate de a rezolva situatii dificile cu calm- foarte buna cunoastere a limbii romane (citit/scris/vorbit)- cunoasterea limbii engleze (scris/vorbit) la nivel incepator- atitudine proactiva si orientata spre client- disponibilitate de a lucra in tureDescrierea jobului Responsabilitati:- acordarea de asistenta tehnica, telefonic si e-mail, in legatura cu obtinerea, instalarea si utilizarea certificatelor digitale furnizate de Digisign- indeplinirea taskurilor interne legate de certificate digitaleBeneficii:-mediu de lucru modern-lucrul intr-o echipa tanara si dimanica-posibilitate de avansare si perfectionare profesionala-alte beneficii: b
DIGISIGN SA

Jr.​ Reprezentant Asistenta Clienti - Call Center


Candidatul ideal Nu ai niciun fel de experienta? Aplica acum si noi iti oferim sansa de a incepe o cariera in cadrul unei echipe dinamice si entuziaste!Esti cel pe care noi il cautam daca:Iti place sa comunici si sa relationezi cu oamenii;Esti o persoana proactiva si entuziasta;Esti multumit/a cand rezolvi problemele celor din jurul tau;Esti student/a sau absolvent/a de facultate;Cunosti limba engleza la nivel conversational de baza.Descrierea jobului Alatura-te unei organizatii ale carei valori sunt Inovatia, Onestitatea, Flexibilitatea, Inteligenta si Siguranta!Rolul Tau Conteaza Pentru Noi!Astfel, misiunea ta va fi aceea de a asigura comunicarea telefonica cu clientii persoane fizice si juridice prin intermediul serviciului de asistenta clienti pentru a prelua si adresa solicitarile acestora.Vei participa la sesiunile de training organizate de catre banca, vei beneficia de tichete de masa si de suportul nostru permanent.BeneficiiMod de lucru hybrid!Tichete de masa;Echilibru viață pe
ALPHA BANK ROMANIA SA

Agent Call Center Sediul Militari Si Galati


Candidatul ideal Cum stii daca echipa Mathaus este pentru tine?Ai abilitati excelente de comunicare verbala si scrisa;Iti place sa asculti activ si sa gasesti rapid solutiile potrivite;Esti organizat, adaptabil și iti place sa rezolvi provocările de zi cu zi inainte ca ele sa devina probleme;Esti un bun observator si acorzi atentie detaliilor;Ai o atitudine pozitiva si ii energizezi si pe cei din jurul tau;Stii sa lucrezi cu PC-ul, in mod special cu Microsoft Word si Excel;Ai experienta in lucrul cu clientii;Nu strica daca ai experiența sau cunostinte de baza în domeniul materialelor de constructii;Ai studii medii sau universitare.Descrierea jobului Ce o sa faci in echipa Mathaus?Preiei apelurile telefonice din call center;Gestionezi solicitarile primite din partea clientilor;Colaborezi cu colegi din alte departamente pentru a rezolva solicitarile primite din partea clientilor companiei;Prioritizezi sarcinile pentru a fi cat mai aproape de clientii nostri;Promovezi produsele si servici
ARABESQUE SRL

Patient Advisor(call Center) - Program Flexibil


Descrierea jobului Patient Advisor (Call center) – rol entry level Vocea ta e prima pe care o aude pacientul. Discutia cu tine reprezinta primul pas in identificarea si solutionarea problemei medicale. Fii unul dintre colegii care contribuie la experienta pacientului si alatura-te echipei noastre. Uite de ce ar fi fain sa iti incepi cariera la noi:· Beneficiezi de trei saptamani de formare platita;· Ai un plan de cariera bine stabilit;· Ai acces la cursuri de dezvoltare personala si profesionala in cadrul companiei;· Acumulezi experienta si te dezvolti;· Ai parte de un program flexibil (in ture), care iti permite sa imbini munca si studiile. Cum arata o zi din viata ta in Contact Center?· Preiei apelurile pacientilor si identifici nevoia acestora;· Oferi informatii cu privire la serviciile medicale;· Programezi pacientii la analize si consultatii;· Pastrezi legatura cu alte departamente prin e-mail si telefon. Ca sa te integrezi usor si natural in echipa noastra te-ar ajuta sa...· Fii
CENTRUL MEDICAL UNIREA SRL

Operator call center cu limba romana


Scurta descriere a companiei Noi suntem Trenkwalder, unul dintre cei mai puternici jucători ai pieței de HR din Europa Centrală și de Est. Atât obiectivele noastre, cât și acțiunile, vorbesc despre oameni, povești de succes și o piață a forței de muncă mai bună.Unde ne găsești:Sediul nostru din București:Calea Griviței nr. 82-98, Sector 1, București, Cod Poștal 010705 Cerinte - Comunicare și interacțiune fluentă cu clienții.- Focalizare asupra deciziilor rapide și eficiente.- Experiența anterioară în domeniul serviciilor sau gestionării clienților. Responsabilitati - Preluarea apelurilor și mailurilor clientilor si oferirea consultantei cu privire la situația echipamentelor utilizate de catre aceștia;- Administrarea si gestionarea flotei de imprimante pentru a imbuntati activitatea digitala a clientilor;- Soluționarea problemelor legate de echipamente (Imprimante închiriate); Alte informatii - Program de lucru de Luni până Vineri, 09:00-17:30.- Activitate de la sediu în primele luni (B
Trenkwalder Romania

Operator call center colectare creante


Scurta descriere a companiei Personnel Outsourcing, companie de recrutare si leasing de personal, de 10 ani pe piata din Romania cu doua branch-uri la nivel national ( Bucuresti / Brasov), suntem o companie intr-o constanta dezvoltare in domeniul resurselor umane integrate. Cerinte - Studii medii finalizate- Abilitatile de comunicare fluenta , coerenta si corecta din punct de vedere gramatical reprezinta cerinte obligatorii in procesul de recrutare - Experienta profesionala in Call Center in domeniul de colectare debite si creante nu este necesara, se ofera perioada de training- Cunostinte de baza operare PC Responsabilitati - Apelarea telefonica a persoanelor fizice sau juridice- Administrarea eficienta a situatiilor si cazurilor aparute cu respectarea procedurilor de lucru stabilite- Prelucrarea tuturor cazurilor cu acuratete si seriozitate , respectand standardele de calitate impuse in relatia cu clientii Alte informatii - Pachet salarial care porneste de la 2900 de lei- Program de
PERSONNEL OUTSOURCING

Analist Call Center - perioada determinata


Distrigaz Sud Rețele, filiala a ENGIE România, este liderul distribuției de gaze naturale în România. Cu o expertiză de peste 47 de ani în acest domeniu, compania deține contracte de concesiune pentru distribuția de gaze naturale în 1.358 de localități, pe raza a 20 de județe din sudul și centrul României și a municipiului București, gestionând o rețea de distribuție de peste 22.500 de km.La Distrigaz Sud Rețele, dorim să venim în întâmpinarea nevoilor clienților noștri și să îi ajutăm să își atingă obiectivele, într-un mod eficient. Căutăm oameni talentați, care să pună clienții în centrul a tot ceea ce facem. În prezent, căutăm o persoană care să aibă bune abilități de comunicare, pentru a se alătura BIROULUI CALL CENTER, în calitate de ANALIST CALL CENTER.Dacă îți dorești să faci următorul pas în carieră, alături de o echipă competitivă și profesionistă, trimite-ne CV-ul tău. Ne poți ajuta să construim un viitor mai bun. Totul începe cu angajati remarcabili. Totul începe cu tine.Ce
Distrigaz Sud Retele

Personal Call Center ( Receptie ) Si Vanzator Produse Naturiste


Descrierea jobului Angajam personal call center ( receptie ) si vanzator produse naturiste pentru cabinet terapii alternative, experienta casa de marcat si pos, zona Mall Vitan, Dristor, sector 3, Bucuresti.Full timeSalariu net intre 3200-4200
DETOX LINE S.​R.​L.​

Agent De Vanzari B2b - Telesales - Operator Call - Center - Telekom


Candidatul ideal Cautam persoane ambitioase pentru echipa de telesales-vanzare de servicii de telecomunicatii B2B Telekom- bune abilitati de comunicare si negociere; atitudine pozitiva;- capacitatea de a se adapta usor; punctualitate și rabdare;- coerenta si claritate in exprimarea verbala;- orientare spre atingerea rezultatelor.- sa aiba cunostinte operare PC (Word, Excel).- sa fie organizat si sa raspunda prompt la solicitarile clientilor;- experienta in domeniu nu este necesara dar poate constitui un avantajDescrierea jobului Ca specialist vanzari, rolul tău principal este să intelegi nevoile clientilor si sa ii ghidezi spre cea mai potrivita oferta disponibila in cadrul interactiunii telefonice.- prospectarea pietei business de telecomunicatii si IT- initierea de apeluri pentru identificarea nevoilor consumatorilor si gasirea solutiilor potrivite;- crearea oportunitatii de a vinde;- inregistrarea informatiilor in baza de date, utilizand programe specifice- orientare catre client si
UNIFIED TELECOM B2B S.​R.​L.​

Operator Call Center – Birou Dristor,​ Salariu 2500 net


Candidatul ideal Alatura-te echipei noastre si vei avea ocazia sa faci parte din una dintre cele mai dinamice echipe, sa te alaturi echipei noastre de tineri profesionisti.Care sunt beneficiile tale: Bonuri de masa de 30 de lei pe fiecare zi lucratoare - aproximativ 600 de lei pe luna Contract pe perioada nedeterminata Oportunitati de invatare si dezvoltare in cariera Modul de lucru la birou Spatiu de lucru modern, zona Baba Novac (metrou Dristor).Cum stii ca esti potrivit pentru echipa noastra? Esti o fire comunicativa, iti place sa interactionezi cu ceilalti si sa rezolvi probleme. Ai mai lucrat in call center (dar nu obligatoriu). Iti doresti sa inveti lucruri noi si sa te dezvolti cu proiectul din care faci parte. Esti disponibil sa incepi activitatea imediat sau in maximum 2 saptamani.Descrierea jobului Cum va arata ziua ta de lucru: Pe scurt: vei prelua sau efectua apeluri, vei rezolva solicitarile clientilor nostri intr-o maniera pozitiva si vei identifica interesul acestora pen
Confidenţial

Agent Call Center/​ Ofiter Colectare Debite Full Time (8h)


Candidatul ideal CARIERA TA INCEPE CU NOI!Cautam colegi dornici sa invete, sa se afirme in cadrul companiei noastre prin calitatea muncii depuse, prin initiativa si entuziasm. Daca esti la inceput dе drum sau iti doresti o schimbare in cariera, noi iti oferim oportunitatea dе a te dezvolta in cadrul unei companii multinationale si dе a beneficia dе training-uri dе formare profesionala alaturi dе un colectiv tanar si un management participativ.- Abilitati dovedite dе negociere;- Putere dе convingere;- Foarte bune abilitati dе comunicare interpersonala;- Atentie la detalii;- Foarte bune abilitati dе organizare si prioritizare a activitatilor si timpului dе lucru;- Orientare catre rezultate;- Experienta in activitatea dе colectare debite/lucru cu clientii in regim dе call-center reprezinta un avantaj, dar nu este obligatorie;- Bune abilitati dе lucru cu calculatorul: Word, Excel, Outlook;- Atitudine pozitiva si orientata spre rezultate;- Disponibilitate dе a lucra in ture, full-time.Descr
KREDYT INKASO INVESTMENTS RO S.​A.​

Call Center Officer - Divizia Operatiuni


In acest rol de Call Center Officer vei avea oportunitatea de a lucra in divizia Operatiuni, din Sediul Central din Bucuresti, Cladirea Phoenix Tower. Echipa de Operatiuni are permanent in focus experienta clientilor, scopul ei fiind de a masura si analiza procesele corelate cu serviciile si produsele Libra, iar ulterior de a realiza proiecte de imbunatatire a acestora.Cel care indeplineste cu succes acest rol este cel care detine bune abilitati de comunicare, de analiza si sinteza, de organizare si atentie la detalii.Salariul de incadrare pentru rolul de Call Center Officer este in intervalul de 6.500 lei brut si 11.500 lei brut, in functie de experienta profesionala si gradul de potrivire cu cerintele rolului.Despre job: - Oferi suport clientilor in efectuarea corecta si la timp a tuturor operatiunilor bancare ordonate de clienti pe Internet Banking, cu cardurile sau prin platforma Librapay;- Raspunzi de administrarea conturilor si utilizatorilor de Internet Banking;- Colectezi, anal
Libra Bank

Call Center Travel Agent – English Wfo (part-time)


Candidatul ideal Your Profile Excellent speaking and writing skills in English Previous work experience in an international tourism environment is a valuable advantage, but not mandatory Good Communication and Customer Service skills, any experience in BPO / Contact center will be an added advantage Graduate in any discipline / Under graduates Willingness to search for required information from customer with a strong focus on solving client’s requests Proficient in Microsoft Office, Outlook, Social Media Willingness to work in a contact center environment with rotational shifts Willingness to work from officeDescrierea jobului Key Responsibilities Deliver exemplary customer service via phone calls / email / social media As part of the Contact Center team, you are going to answer inbound calls from passengers and handle queries about new airline bookings, changes to existing bookings and other aspects of airline travel like frequent flier program, baggage queries, flight informationWe O
IGT SERVICES AND TECHNOLOGIES S.​R.​L.​

Agent Call Center(suport clienti) - Bucuresti


Scurta descriere a companiei Noi suntem Trenkwalder, unul dintre cei mai puternici jucători ai pieței de HR din Europa Centrală și de Est. Atât obiectivele noastre, cât și acțiunile, vorbesc despre oameni, povești de succes și o piață a forței de muncă mai bună.Unde ne găsești:Sediul nostru din București:Calea Griviței nr. 82-98, Sector 1, București, Cod Poștal 010705 Cerinte • Excelente abilități interpersonale și de comunicare, dorință de a lucra cu oamenii;• Cunoașterea limbilor engleză (avansat) și a doua portugheză/italiană/germane/franceză;• Cunoștințe bune de MS Office (Word, Excel);• Înalt simț al responsabilității;• Abilitatea de a lucra cu termene limită;• Abilitatea de a stabili priorități și de a performa mai multe sarcini; Responsabilitati • Oferi suport clientilor prin chat online, apel telefonic și e-mail pentru a răspunde întrebărilor referitoare la serviciilor de calatorie aeriana;• Identifici nevoile clienților și performezi acțiunea adecvată folosind cunoștințele și
Trenkwalder Romania

Operator Call Center - Salariu 3400 Ron - 5000 Ron Net Zona Pod Baneasa


Candidatul ideal Operator Call Center - Salariu 3400 RON - 5000 RON NET Zona Pod Baneasa Studii medii / superioare; Excelente abilitati de comunicare si de vanzare, orientare catre obtinerea de rezultate Experienta in call center si in vanzari prin telefon. Perseverent, punctual, dornic de succes Bune competente de utilizare a pachetului Microsoft Office Experienta in domeniu instalatiilor termice si sanitare (executie, ofertare) constituie un avantaj.Descrierea jobului Responsabilitati : Sa se situeze cu o rata de conversie de 12 % dintr-un numar de minim 120 apeluri; Prezinta cu încredere beneficiile produselor noastre. Identificare a nevoilor clienților și ofertarea de soluții personalizate Sa transeze si sa finalizeze apelurile de primire, iar activitatile sau situatiile preluate prin apelurile de primire care nu tin de competentele sale, sa fie identificate si transferate ca si apel la persoana desemnata pentru acele probleme din cadrul companiei sau pe mail catre acesta cu Cc Dis
SC FLI INSTAL SERVICE SRL

Call Center Travel Agent With English–work From Office


Candidatul ideal Your Profile Excellent speaking and writing skills in English Previous work experience in an international tourism environment is a valuable advantage, but not mandatory Good Communication and Customer Service skills, any experience in BPO / Contact center will be an added advantage Graduate in any discipline / Under graduates Willingness to search for required information from customer with a strong focus on solving client’s requests Proficient in Microsoft Office, Outlook, Social Media Willingness to work in a contact center environment with rotational shifts Willingness to work from officeDescrierea jobului Key Responsibilities Deliver exemplary customer service via phone calls / email / social media As part of the Contact Center team, you are going to answer inbound calls from passengers and handle queries about new airline bookings, changes to existing bookings and other aspects of airline travel like frequent flier program, baggage queries, flight informationWe O
IGT SERVICES AND TECHNOLOGIES S.​R.​L.​
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 258 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.