Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

258 Locuri de Munca Call Center in Bucuresti

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

258 Locuri de Munca Call Center in Bucuresti

Cauta printr-o varietate mare de joburi Call Center in Bucuresti si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Call Center in Bucuresti si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Customer Service Representative – On-site,​ Bucharest


Candidatul ideal Your qualificationsConcentrix + Webhelp is a great match if you: Are proficient or bilingual in English Have a bachelor’s degree (preferably in a technical domain) Are proactive, self-motivated, and solution-oriented Are available to work from our office in BucharestIf you feel you don’t check every box, we encourage you to apply anyway. We'll do our best to match you with the right job, whether it’s this or another role.Descrierea jobului Job descriptionIn this dynamic role, you'll interface with customers via inbound/outbound calls and/or via the Internet. This position is onsite in our beautifully renovated facility and provides service support and resolution of routine problems regarding client's products and/or services.Reimagine your careerAre you looking for a career change with a forward-thinking global organization? Come be part of our award-winning company driven by our people from 70+ countries where ALL members contribute and support each other’
WEBHELP ROMÂNIA SRL

Manager Relatii Clienti Corporate


Candidatul ideal Fii parte din povestea de succes a clienților noștri!Când alegi mai mult decât banking, primești mai mult decât un job, pentru că #PeopleofBT înseamnă obiective comune, spirit de echipă și ajutor reciproc prin care construim împreuna un viitor sigur.Ești o persoană cu deprinderi dezvoltate în zona vânzărilor, ce pune focus pe identificarea de soluții și care prezintă bune abilități de comunicare?Pentru a te plia perfect pe acest rol, ne-ar mai plăcea să contatăm faptul că: Prezinți un nivel crescut de responsabilitate; Cunoști mediul de afaceri local și sectorial; Deții abilități de planificare și organizare; Dai dovadă de leadership, spirit de echipă și empatie.Descrierea jobului Toate aceste abilități îți vor fi de folos să: Promovezi și vinzi produsele și serviciile bancare către clienții persoane juridice clasificate ca și corporate; Reprezinți forța de vânzări pe segmentul de clienți corporate și promovezi imaginea băncii; Menții relația cu clienții corporate afla
BANCA TRANSILVANIA SA

Media netă estimată pe baza celor 177 de salarii introduse în Salario: 3600 RON/Luna

Manager Relatii Clienti Microfinantare


Candidatul ideal Daca: Vrei sa dezvolti o cariera in banking sau esti un profesionist cu experienta in domeniu Ti-ar placea sa cunosti antreprenori, business-urile acestora si sa pui umarul la dezvoltarea lor Iti place sa iti pui mintea la contributie Te consideri ambitios, deschis si comunicativ Ai o atitudine pozitiva Esti un om de echipa si esti motivat de rezultate Vrei sa cresti profesional intr un mediu dinamicDescrierea jobului Hai in echipa BT Mic! Vei intalni multi antreprenori carora, cunoscandu-le povestile de business, le vei facilita accesul la finantare; Cum finantarea trebuie sa fie una adecvata, vei capata skills-urile si expertiza necesare, astfel incat sa poti propune solutii optime; Pentru ca un sfat bun de la cineva care se pricepe este intotdeauna binevenit, le vei fi aproape antreprenorilor din portofoliul tau pe tot parcursul derularii finantarii.
BT MICROFINANTARE IFN S.​A.​

Media netă estimată pe baza celor 533 de salarii introduse în Salario: 3500 RON/Luna

Manager Relatii Clienti-divizia Pentru Medici


Candidatul ideal Studii superioare, in domeniul economic; Studii post-universitare in domeniul finanţelor sau al vanzarilor constituie un avantaj; Experienta de minim 1 an ca reprezentant vanzari / medical in industria medicala sau farmaceutica; Experienta anterioara in vanzari IMM si Corporate, in domeniul bancar; Abilitati excelente de comunicare şi negociere; Spirit de echipa, abilitati excelente de vanzare, dinamism, flexibilitate; Atitudine corecta si prietenoasa fata de client; Permis de conducere, categoria B; Cunoaşterea limbii engleze constituie un avantaj.Descrierea jobului Promovarea imaginii, a produselor si serviciilor oferite de Divizia pentru Medici, catre sectorul medical şi farmaceutic; Satisfacerea nevoilor clientelei medicale in conditii de profitabilitate pentru banca; Achizitia de noi clienţi din sectorul medical si farmaceutic; Promovarea imaginii bancii si implicarea in actiuni specifice care sa aduca beneficii Diviziei pentru Medici, implicit bancii; Reprezinta
BANCA TRANSILVANIA SA

Manager Relatii Clienti Companii Dialog


Candidatul ideal Povestea ta începe aici!Când alegi mai mult decât banking, primești mai mult decât un job, pentru că#PeopleofBT inseamna obiective comune, spirit de echipa si ajutor reciproc prin care construim impreuna un viitor sigur.Dacă ești o persoană căreia îi place să interacționeze, focusată pe identificarea de soluții și oferire de spirjin, rolul acesta este pentru tine!Pe lângă asta,Ne-ar mai plăcea să constatăm că:-> Ești o persoană proactivă, cu inițiative noi și îndrăznețe; -> Te adaptezi ușor la fiecare situație întâlnită; -> Iți place să interacționezi cu persoanele și să le identifici nevoile; -> Deții abilități dezvoltate în zona promovării și vânzării de produse și servicii. Descrierea jobului Aceste atribute te vor ajuta să:-> Comunici eficient cu clienții băncii pe baza nevoilor pe care le identifici și să recomanzi produsele sau serviciile potrivite pentru aceștia; -> Oferi sprijin clienților pentru a se împrieteni și pentru a folosi toate canalele alternative pri
BANCA TRANSILVANIA SA

Manager Relatii Clienti Premium Banking


Candidatul ideal Experienta profesionala de minim 6 luni in domeniul vanzarilor de produse si servicii financiare de investitii;Pregatirea necesara: studii universitare si de preferat postuniversitare, cu precadere economice, instructaj/certificare privind oferirea de informatii fara consultanta in legatura cu produsele/serviciile financiare de investitie;Cunostinte despre mediul macroeconomic local si extern;Experienta bancara cu clienti Premium Banking.Descrierea jobului Postul este locat in zona Baneasa.Reprezinta interfata intre clientul premium banking si Grupul Financiar BT si este principalul responsabil de relatia cu clientii de acest tip pe care ii are in portofoliu;Initiaza, mentine si dezvolta relatii de afaceri cu clientii existenti si potentiali, de tip premium banking;Vinde produsele bancii catre clientii existenti si potentiali, de tip premium banking;Promoveaza, in linie cu instructiunile primite, produsele subsidiarelor Grupului Finaciar BT;
BANCA TRANSILVANIA SA

Manager Relatii Clienti Imm/​microbusiness


Candidatul ideal Cautam colegi pentru rolurile de Manager Relatii Clienti IMM & Manager Relatii Clienti Microbusiness pentru reteaua de unitati din Bucuresti. Studii superioare finalizate; Obligatoriu :) Experienta anterioara de Minim 12 luni in vanzari produse si servicii bancare destinate clientilor persoane juridice; De asemenea, un plus ar constitui si cunostintele despre piata de specialitate, tendintele mediului de afaceri si cum functioneaza un business; Capacitate de gestionare si solutionare a situatiilor de business generate de relatia B2B; Abilitati de relationare si stabilirea de parteneriate solide bazate pe incredere; Spirit persuasiv in oferirea de consultanta interna/externa specifica activitatii desfasurate.Descrierea jobului Reprezinta interfata intre banca si antreprenori IMM/Microbusiness; Gestioneaza si dezvolta portofoliul de clienti IMM/Microbusiness, activ in cultivarea de relatii la nivel strategic pe termen lung si ofera consultanta de specialitate clientilor;
BANCA TRANSILVANIA SA

Manager Relatii Clienti Micro


Candidatul ideal Ce te va ajuta să ai succes Bune abilitați de negociere și de comunicare; Orientare către client și capacitatea de a găsi rapid soluții; Capacitatea de a analiza situații financiare și de cash-flow; Studii superioare, de preferat în domeniul economic; Experiență de minim 2 ani în instituții financiar-bancare.Descrierea jobului Despre echipa noastraSuntem cei care reinventeaza bankingul in fiecare zi prin solutii de digitalizare si educatie financiara. Anual, 1 din 5 romani isi cumpara o locuinta folosind serviciile si produsele BCR, si 1 din 6 romani acceseaza credite pentru nevoi personale.Suntem cel mai bun angajator in banking conform platformei undelucram.ro in anul 2023 si detinem recordul Guiness Book pentru “Cea mai mare lectie de educatie financiara”.Cum vei contribui Dezvolți și gestionezi relația cu portofoliul de clienți micro (companii cu cifra de afaceri); Oferi asistență clienților existenți și potențiali, în concordanță cu gama de produse disponibile; As
BANCA COMERCIALA ROMANA SA

Media netă estimată pe baza celor 591 de salarii introduse în Salario: 3500 RON/Luna

Customer Support Representative With Italian


Candidatul ideal A C1 level of Italian (both written & spoken); A B2 level of English (both written & spoken); Experience in Contact Center could be an advantage; Curiosity, always looking for solutions; Attention to detail and “willing-to-help” attitude; Excellent computer skills; Willingness to work from the office.Descrierea jobului Are you friendly and positive? Is Italian your strength and can you express yourself easily on any subject?As a Customer Support Representative, you are part of the Operations team, the center of our business. This is a customer focused role; thus, you will engage with customers in a professional manner to understand their needs, provide assistance and handle various scenarios to help them solve their issues. And the best part is that you will have space for learning, growing, and building your career.Within your role, you will: Offer customer support via phone, e-mail, or chat; Answer & solve customers’ inquiries & complaints by offering an accurate sol
CONECTYS SERV TELECOM SRL

Customer Service Representative


Candidatul ideal Domiciliu: Bucuresti Experienta Customer Service, Sales, Comercial: > 2 ani Studii superioare Operare calculator – Microsoft office nivel avansat Abilitati excelente de planificare Competente demonstrate in rezolvarea de probleme Abilitati de convingereDescrierea jobului Descrierea postului: Asigurarea unui proces optim și eficient în relația cu clienții companiei, procesarea comenzilor și rezolvarea problemelor/reclamațiilor care pot apărea pe parcurs; Orientare către clienți pentru îndeplinirea cerințelor și pentru crearea unei comunități de clienți loiali; Oferirea de suport și consiliere în relația cu departamentul de vânzări și Director Comercial; Fluidizarea comunicării între clienți și departamentul de vânzări;Responsabilități: Menține legătura cu clienții pentru a furniza informații despre produse sau servicii, pentru a prelua sau introduce comenzi, pentru a anula conturi sau pentru a obține detalii despre reclamații. Operează în diverse platforme digitale ale
ARGUS SA

Media netă estimată pe baza celor 895 de salarii introduse în Salario: 3300 RON/Luna

Customer Support Representative With Romanian


Candidatul ideal Experience in a previous customer support role is a plus Strong attention to detail in logging, updating and managing customer support tickets Excellent verbal and written communication skills, Structured, ambitious and organised Takes initiative in completing tasks Performs well under pressure Proficient in Romanian, intermediate/proficient in English;Descrierea jobului Answering customer's enquiries via email and live chat timely and in the highest of standards; Answering customers via inbound calls; Escalates customer queries to the relevant internal departments and external suppliers in order to get the query solved; Communicates proactively with the customer, providing relevant information to potential delays, relevant status updates on open cases; Ensures accurate reporting as per the internal process and monitors closure in line with customer expectation; Work in a team, support team members and contribute to a good atmosphere at work; Work closely with the
AMURSK S.​R.​L.​

Operator Relatii Clienti


Candidatul ideal Studii medii (studiile superioare constituie un avantaj);Cunoașterea limbii engleze (scris, vorbit, citit);Cunoștințe bune de operare PC și Microsoft Office (cunoștințele avansate Excel constituie un avantaj);Dornic de a învăța în permanență lucruri noi, atitudine “can do” și orientare către performanță, spirit de echipă;Atitudine pozitivă cu spirit de inițiativă și atenție la detalii;Disponibilitate pentru lucru în ture de zi și de noapte, în weekend și/sau în zilele de sărbătoare, în funcție de nevoile companiei;Experiență în asistență clienți online și/sau în industria jocurilor de noroc reprezintă un avantaj;Descrierea jobului Responsabilitati:-Comunicare independentă cu clienții prin chat online, apeluri telefonice și e-mailuri pentru a răspunde întrebărilor referitoare la serviciile, jocurile, pariurile și alte produse/servicii furnizate de companie.-Identificarea nevoilor clienților și furnizarea de soluții adecvate folosind cunoștințele și experiența dobândite.
CELLADA SRL

Customer Support Agent With English


Candidatul ideal 🌟 Join Our REI Family as a Customer Service Superstar! 🌟Are you a sociable, enthusiastic, and proactive individual looking for an amazing opportunity? Look no further! At REI, we value talented people like you and foster a vibrant and supportive working environment. We believe in teamwork, where we face challenges together and make you feel like part of our family. 💼 What You'll Bring:Proficiency in both written and spoken EnglishStrong PC and Microsoft Office skillsAbility to remain calm and composed when customers are stressed or upsetCustomer orientation and adaptability to various personalitiesPrevious experience in customer supportExceptional multitasking, prioritization, and time management skillsFlexibility to work shifts, including weekends (2 per month):🕘 09:00-17:00🕐 13:00-21:00🕔 17:00-01:00Descrierea jobului 📋 Your Responsibilities:Maintain a positive, empathetic, and professional attitude towards our valued customers at all timesRespond promptly
R.​E.​I.​ DEVELOPMENT SERVICES SRL

Customer Care Representative


Candidatul ideal Cum ești tu Îți pasă sincer de oameni și ești disponibil să ajuți Te simți confortabil vorbind cu mulți oameni prin mail sau chat Te exprimi clar și concis în diferite contexte și stiluri de comunicare Îți place să găsești soluții istețe la probleme și nu accepți "nu se poate" Înveți rapid când te confrunți cu contexte noi. Abordezi problemele noi cu o atitudine pozitivă și cauți proactiv soluții Ești o persoană organizată și atentă la detalii Ordonezi informațiile într-un mod util și accesibil Faci față la schimbări și poți trece cu ușurință de la un lucru la altul Poți gestiona situații neclare cu încredere și reziliență Ai răbdare să-i asculți pe ceilalți până la capăt cu atenție și implicare Poți reda cu precizie punctele de vedere ale altora, chiar și atunci când există diferențe de opinie Demonstrezi compasiune și înțelegere față de sentimentele altor oameni Îți prioritizezi activitățile în funcție de importanță și urgență Poți găsi rapid calea de mijloc și soluț
SOLO FINTECH S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 727 de salarii introduse în Salario: 3440 RON/Luna

Agent Servicii Clienti


Candidatul ideal CERINTELE POSTULUIStudii: Studiile medii ( studii superioare in comunicare, management, IT constituie un avantaj); Experienta pe o pozitie similara – nu e necesara dar reprezinta un plus;CUNOSTINTE, APTITUDINI & ABILITATI: Abilitati de invatare rapida si memorie buna; Bune cunostiinte de operare PC (Microsoft Office); Abilitati excelente de comunicare verbala si in scris; Abilitati de identificare si solutionare a problemelor; Atitudine proactiva si orientare catre detalii;Descrierea jobului SCOP PRINCIPAL: Preia si proceseaza flow-urile de activare produse si servicii pentru clientii B2B; Verifica memo-urile receptionate in aplicatie si se asigura ca oferta este corect mentionata in contracte; Executa alte actiuni in vederea gestionarii relatiei cu clientul B2B.ATRIBUTII / RESPONSABILITATI PRINCIPALE: Activeaza abonamente si servicii pentru clientii B2B; Gestioneaza solicitarile de reziliere receptionate; Verifica contractele, actele aditionale si alte documente si ra
TELEKOM ROMANIA MOBILE COMMUNICATIONS S.​A.​

Media netă estimată pe baza celor 1106 de salarii introduse în Salario: 3150 RON/Luna

Pricing Customer Service Operator


Candidatul ideal Requirements University or college degree. Engineering would be an advantage. Residence in Bucharest. Previous work experience in Customer Service or Back Office in a related field (sales, industrial production) will be considered as a plus. Self-motivated, positive attitude and approach. Attention to detail and ability to work with deadlines. Able to manage highly demanding situations. Computer skills, MS Office suite (Outlook, Word, Excel). Foreign languages skills: Good English language skills mandatory (writing, reading and speaking). Other languages will be a plus. Descrierea jobului Responsibilities/ Accomplishments Main characteristics, tasks and functions: Identify the costumer’s application and needs, establish the product to be offered and also the price and delivery terms, following price-making procedures for each product category, for the standard and non-standard company’s products (bearings) Register all data via company's ERP-Management of orders in
R.​K.​B.​ SHARED SERVICES CENTRE S.​R.​L.​

Customer Support Specialist


Candidatul ideal Suntem în căutarea unei persoane motivate și orientate către satisfacția clienților, cu abilități excelente de comunicare și o atitudine proactivă.Candidatul ideal ar trebui să aibă următoarele calități: Bun ascultător, empatic, orientat spre obiective; Abilitatea de a lucra bine sub presiune și cu termene limită strânse; Abilități puternice de organizare, de rezolvare a problemelor și de gândire analitică; Se preferă experiență similară pe un rol de Customer Support, dar nu este obligatorie; Cunostințe despre Jocuri de Casino Online și Pariuri Sportive – reprezinta un avantaj; Excelente abilități de comunicare scrisă și verbală; Capabil să gestioneze plângerile și situațiile dificile într-o manieră calmă și răbdătoare; Asigură standarde înalte, dă dovadă de inițiativă, proactivitate și profesionalism; Flexibilitatea de a îndeplini diferite sarcini și de a urma corect procedurile; Experienta in call center - reprezinta un avantaj.Descrierea jobului Sarcini si responsab
NOBLEPIAGIO SRL

Media netă estimată pe baza celor 760 de salarii introduse în Salario: 3400 RON/Luna

Customer Support Intern


Candidatul ideal Good communication skills.University student or fresh graduate with bachelor degree.Excellent English and Romanian knowledge (writing, listening, speaking), German would be an advantage.Ability to multi-task and prioritize.Good Microsoft Office and advanced Excel skills.Creative skills in design and art are an advantage.Descrierea jobului Support the team in their daily operations and take part in projects like market strategies or the development of new business fields.Preparation of power point presentations.Monitor and assure proper reporting.Support the purchase order operation in the team.Steering of meetings and organization of business trips.Issue invoices (via local invoicing) for external suppliers and subsidiaries.Translation and adaptation of English texts for several department projects.
BMW ROMANIA S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 1 de salarii introduse în Salario: 2400 RON/Luna

Specialist Relatii Clienti- Depozit


Candidatul ideal Experiență anterioara pe un post de Specialist Relatii clienti, Customer Care , constituie avantaj;Abilități de operare calculator (corespondenta, MsOffice, aplicaţii specifice);Cunostinte de raportare si analiza, constituie avantaj;Gandire sistemica, gandire critica, abilitati de rezolvare a problemelor, orientare catre rezultate, motivatie in rezolvare de probleme, Agilitate;Atitudine colaborativa, spirit de echipa;Abilitati de planificare si prioritizare a sarcinilor;Descrierea jobului Preia, triaza si inregistreaza reclamatiile/ sesizarile, le documenteaza solicitand de la departamentele responsabile informatiile si documentele necesare analizarii si rezolvarii cazurilor;Formuleaza si transmite raspunsurile catre reclamanti (email/ telefon etc.);Asigura comunicarea cu reclamantii pe tot parcursul procesului de primire si solutionare a sesizarilor gestionate, pe toata caile de comunicare, dupa caz (telefonic, email etc.);Solutioneaza si raspunde in cel mai scurt tim
ASKONA VISION S.​R.​L.​

Customer Support Team Leader With Italian


Candidatul ideal We are looking for a new colleague with leadership/management skills, to occupy the position of Team Leader for our Customer Support with Italian department. We are a company that values skilled and talented people and supports a healthy working environment. One of our goals is to make you feel as a part of a family, always helping each other and facing all the challenges together.The main requirements for this job are: Proven work experience as a team leader or similar position In-depth knowledge of performance metrics Good PC skills, especially MS Excel Proficient Italian skills, both written and spoken Good English skills, both written and spoken Excellent communication and leadership skills Organizational and time-management skills Decision-making skills Great interpersonal and communication skills Critical thinker and problem-solving skills Team player Degree in Management or training in team leading is a plusDescrierea jobului As team leader you need to provide d
R.​E.​I.​ DEVELOPMENT SERVICES SRL
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 258 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.