Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

256 Locuri de Munca Call Center in Bucuresti

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

256 Locuri de Munca Call Center in Bucuresti

Cauta printr-o varietate mare de joburi Call Center in Bucuresti si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Call Center in Bucuresti si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Analist Activitate Call Center/​credit Collection- Banking


Candidatul ideal Suntem in cautare de colegi proactivi, deschisi catre noi oportunitati si oameni cu gandire pozitiva. Asadar, daca esti interesat sa devii parte a familiei financiare multiculturale, pentru biroul nostru din Bucuresti, Romania, cautam un Analist activitate in domeniul Call Center, cu norma intreaga.Ne dorim sa ai:Capacitate foarte buna de organizare si prioritizare;Educație secundară sau superioară finalizată;Experiență în domeniul Call Center, Collectare debite- va constitui un avantaj;Experiență în domeniul bancar/IFN (Instituții Financiare Nebancare) -va constitui un avantaj;Experiență în conducerea activităților de formare pentru personal;Cunoștințe practice în vânzări, teoria managementului vânzărilor, tehnici de recuperare, standarde de calitate pentru convorbirile telefonice;Calități de lider si dorinta de perfectionare continua;Abilități de rezolvare a problemelor, de rezolvare a conflictelor și de negociere;Abilitatea de a analiza informația, de a identifica t
AVENTUS GROUP I.​F.​N.​ S.​A.​

Agent Call Center - Bucuresti (2 limbi straine) ENGLEZA + Italiana/​Portugheza/​Germana/​Franceza


Scurta descriere a companiei Noi suntem Trenkwalder, unul dintre cei mai puternici jucători ai pieței de HR din Europa Centrală și de Est. Atât obiectivele noastre, cât și acțiunile, vorbesc despre oameni, povești de succes și o piață a forței de muncă mai bună.Unde ne găsești:Sediul nostru din București:Calea Griviței nr. 82-98, Sector 1, București, Cod Poștal 010705 Cerinte • Excelente abilități interpersonale și de comunicare, dorință de a lucra cu oamenii;• Cunoașterea limbilor engleză (avansat) și a doua portugheză/italiană/germane/franceză;• Cunoștințe bune de MS Office (Word, Excel);• Înalt simț al responsabilității;• Abilitatea de a lucra cu termene limită;• Abilitatea de a stabili priorități și de a performa mai multe sarcini; Responsabilitati • Oferi suport clientilor prin chat online, apel telefonic și e-mail pentru a răspunde întrebărilor referitoare la serviciilor de calatorie aeriana;• Identifici nevoile clienților și performezi acțiunea adecvată folosind cunoștințele și
Trenkwalder Romania

Operator Call Center - Gsm


Candidatul ideal Te asteptam sa ni te alaturi echipei noastre daca: detii excelente abilitati de vanzare si negociere; comunicare prin telefon: voce placuta, dictie, discurs clar si structurat, lejeritate in exprimare, putere de convingere, ascultare active; iti place sa pui clientul pe primul loc, sa ii depasesti asteptarile, descoperind oportunitati de vanzare adaptate fiecarui client ai abilitatea de a crea rapid conexiuni, de a prezenta produsele și serviciile într-un mod simplu și ușor de înțeles pentru clienți. ai capacitatea de adaptare la schimbare detii abilitatea de a rezolva problemele eficientDescrierea jobului Descrierea jobului si responsabilitati: identificarea si contactarea telefonica a potentialilor clienti targetati de companii de top din Romania, conform obiectivelor lunare cunoasterea produselor si serviciilor pentru a le putea prezenta într-un mod persuasive și convingător. promovarea valorilor si imaginii companiei in relatiile cu clientii oferirea de consultanta
BRIGHT COMMUNICATION S.​R.​L.​

Operator Call Center


Candidatul ideal Să îți placă să vorbești și să comunici cu lejeritate cu ceilalți;• Să ai cunoștințe de Microsoft Office (Word, Excel, Outlook) și de navigare online;• Să fii orientat către client, să fii sensibil la nevoile sale și atent la detalii;• Să îți dorești să înveți neîncetat lucruri noi;• Să ai spirit de echipă;• Să ai abilitatea de a negocia și de a convinge;• Să îți dorești să faci lucrurile să se întâmple;• Să privești proiectele ca pe o provocare și o oportunitate de dezvoltare;• Dacă, în plus față de cele de mai sus, mai ai și experiență în vânzări (un avantaj, dar nu un criteriu obligatoriu), ești candidatul ideal și te așteptăm să ne cunoaștem.Descrierea jobului • Să comunici la telefon, însă nu oricum, ci cu scopul de a promova, a convinge și a vinde produse și servicii;• Să propui oferte adaptate pe nevoile clienților, pentru a le oferi acestora exact lucrurile de care au nevoie;• Să oferi informații relevante și corecte despre produsele și serviciile promovate;• S
BLUE POINT AGENCY S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 510 de salarii introduse în Salario: 3000 RON/Luna

Call Center - Agent De Vanzari Produse Cosmetice


Candidatul ideal Cautam un/o agent/a cu: Experienta in vanzari, in special vanzarea dе produse profesionale la saloane, spa-uri si clinici; Permis dе conducere categoria B – cerinta obligatorie; Dorinta dе stabilitate la o firma serioasa cu branduri cunoscute in lumea cosmeticii profesionale; Prezentă dinamica, agreabila si comunicativa; Abilitati dе comunicare, persoană sociabila, cu putere dе convingere; Persoana serioasa, ordonata, organizata, responsabila si foarte corecta; Minim studii medii cu bacalaureatul obtinut la absolvire.Descrierea jobului Distributie cosmеtice profеsionalе pеntru saloanе dе infrumusеtаrе si spа-uri; Prospеctarеа zonеi rеpаrtizаtе si dezvoltareа bazеi de clienti; Vizitаrea si mentinerea legaturii permanente cu clientii din zona alocata; Dezvoltarea permanenta a portofoliului de clienti; Preluarea si transmiterea comenzilor de la clienti, derularea acestora, inclusiv incasarile la termenul stabilit; Prezentarea de rapoarte de activitate şi de vanzari; Reali
IHAIR MOD SRL

Consultant Colectare Debite (call Center) Bucuresti & Brasov


Candidatul ideal Vino si tu in echipa noastra de specialisti in managementul creantelor!​Ce ne dorim Sa fii o persoana deschisa, dornica sa invete si sa se dezvolte profesional Sa comunici cu usurinta si sa te simti confortabil in conversatiile cu persoane necunoscute Sa dai dovada de rabdare, perseverenta si de un bun autocontrol Sa intelegi responsabilitatea implicata de un loc de munca Sa fii disponibil sa lucrezi in ture alternative (dimineata si dupa-amiaza)Descrierea jobului Ce vei face Vei administra portofolii de debite ale clientilor nostri cu scopul de a recupera cat mai eficient sumele restante. Vei negocia telefonic cu restantierii achitarea datoriei, vei propune solutii de plata adaptate si ii vei consilia in vederea solutionarii rapide, pe cale amiabila, a situatiei restantei Vei administra in platforma interna de colectare fiecare caz, folosind metode si tehnici specifice de recuperareCe oferim Program de lucru de 6 sau 8 ore/zi, in ture, de luni pana vineri, in sistem h
CREDITEXPRESS FINANCIAL SERVICES SRL

Ofiter Colectare Debite- Call Center Improvement Credit


Candidatul ideal Daca ai competente si abilitati sociale, capacitate de adaptare, capacitate buna de comunicare, ambitie, motivare, buna organizare a muncii, te asteptam in echipa noastra!Cerinte post: Abilitati de comunicare / relationare, spirit de echipa; Cunostinte bune de operare a calculatorului si o buna cunoastere a pachetului MS Office; Cunostinte medii de limbi straine (engleza); Experienta intr-un post similar reprezinta avantaj.Descrierea jobului Descrierea Jobului: Initierea de apeluri telefonice, catre debitori/ girantii acestora/ angajatorii acestora (daca este cazul) in vederea recuperarii sumelor datorate de acestia; Adaptarea strategiei privind fiecare client in parte, pe baza analizei situatiei debitorului, a garantiilor si a asteptarilor viitoare; Analizarea situatiei sumelor achitate de catre debitori; Pastrarea confidentialitatii lucrarilor efectuate si informatiilor gestionate.Ce oferim noi? Mediu de lucru activ; Oportunitatea de a lucra intr-o echipa proactiva;
BANCA TRANSILVANIA SA

Agent Call Center - Service - Dragomiresti Deal


Candidatul ideal Cunoștințe operare MS Office (Word si Excel), pasionat de tehnologie; Abilități foarte bune de comunicare și exprimare clară; Abilități excelente de ascultare; Persoană organizată și atentă la detalii; Atitudine pozitivă orientată spre soluții; Cunostințe tehnice minime; Cel puțin absolvent de studii medii cu diplomă bacalaureat;Descrierea jobului Preia telefonic solicitarile si sesizarile clientilor referitor la produsele ce urmeaza sa fie returnate Trateaza solicitarile si sesizarile clientilor (telefonic,e-mail, scrisoare) intr-o maniera profesionista si politicoasa, pentru a solutiona toate aspectele ce tin de competenta sa. Solicita clientilor detaliile necesare pentru identificarea exacta a situatiei, pentru a intelege si cunoaste aspectele solicitarilor, in vederea rezolvarii acestora cu promptitudine si conform instructiunilor stabilite. Urmareste sesizarile deschise pentru a se asigura de un timp de raspuns limitat, in conformitate cu asteptarile clientilor, i
ALTEX ROMANIA SRL

Call Center Travel Agent With English–work From Office


Candidatul ideal Your Profile Excellent speaking and writing skills in English Previous work experience in an international tourism environment is a valuable advantage, but not mandatory Good Communication and Customer Service skills, any experience in BPO / Contact center will be an added advantage Graduate in any discipline / Under graduates Willingness to search for required information from customer with a strong focus on solving client’s requests Proficient in Microsoft Office, Outlook, Social Media Willingness to work in a contact center environment with rotational shifts Willingness to work from officeDescrierea jobului Key Responsibilities Deliver exemplary customer service via phone calls / email / social media As part of the Contact Center team, you are going to answer inbound calls from passengers and handle queries about new airline bookings, changes to existing bookings and other aspects of airline travel like frequent flier program, baggage queries, flight informationWe O
IGT SERVICES AND TECHNOLOGIES S.​R.​L.​

Operator call center.​


Cerinte: cunoscator limba engleza sau germana la nivel conversational/ scris, disponibilitate pentru a lucra in ture, cunostinte operare MS Office, e-mail. Experienta nu este neaparat necesara;Caracteristici Domeniu activitate: Secretariat, operatori PC Tip colaborare: Perioada nedeterminata Locatie job: locatie fixa Pot aplica studenti: da Beneficii: tichete de masa, training / calificareDetalii suplimentare Trimite CV Aplicare CV Pentru a putea incarca si trimite CV-ul trebuie sa te autentifici! Trimite CV

Media netă estimată pe baza celor 281 de salarii introduse în Salario: 3000 RON/Luna

Operator call center


La Future Line Instal angajeaza Relatii clienti / Call Center, Vanzari, Baneasa, lucru se desfasoara in ture de zi, astfel: doua zile lucrate, doua zile libere , plus comision din vanzari, calcuat peCaracteristici Domeniu activitate: Secretariat, operatori PC Tip colaborare: Perioada nedeterminata Locatie job: locatie fixa Pot aplica studenti: daDetalii suplimentareFoto Trimite CV Aplicare CV Pentru a putea incarca si trimite CV-ul trebuie sa te autentifici! Trimite CV

Media netă estimată pe baza celor 1759 de salarii introduse în Salario: 2800 RON/Luna

Agent relatii clienti - Call center


Analizarea cerintelor clientilor si acordarea de asistenta telefonica, pe email si chat, privind aspectele legate de comenzile efectuate sau potentiale. Monitorizarea permanenta a comenzilor de pe siteCaracteristici Domeniu activitate: Comert, vanzari Tip colaborare: Perioada nedeterminata Locatie job: locatie fixaDetalii suplimentare Trimite CV Aplicare CV Pentru a putea incarca si trimite CV-ul trebuie sa te autentifici! Trimite CV

Customer Support Specialist


Companie verificată
Aplica rapid
Salariu De la 4800 până la 5000 LEI pe lună
Ne dorim sa aducem in echipa PRIMA o persoana inteligenta, energica, care sa se alature colegilor din departamentul Customer Support. Construim o echipa care sa faca performanta in domeniul constructiilor, avem planuri mari, de aceea dorim sa ni te alaturi doar daca esti un profesionist desavarsit si ne impartasesti valorile. Așteptăm cu nerăbdare să te cunoaștem dacă: Esti absolvent de studii superioare Ai experienta in elaborarea documentelor pentru contracte imobiliare Ai experienta anterioara in domeniul imobiliar sau intr-un rol similar de back office Ai abilitati de organizare, planificare, management al timpuluiAi bune cunostinte de operare PC ( pachetul Microsoft Office)Ai atentie la detalii, spirit de initiativă, auto organizareAi capacitatea de analiza si sinteza, de luare a deciziilor  Contributia ta in companie:Procesarea documentelor pentru contracte imobiliare in conformitate cu reglementarile si politicile interne Relatia cu biroul notarialRelatia cu societatil
Chrom Constructii Civile si Edilitare SRL

Customer Service Representative - German


Candidatul ideal Excellent command of Romanian, German and English (written, spoken; you will interact in these languages daily, will be tested in interview process) High School/Baccalaureate diploma (required), Bachelor degree (desired) At least 1 year of working in a customer facing environment Any experience within automotive/industrial and international environment will be considered as a strong asset Experience with main MS Office applications (required) and relevant SAP (desired) Ability to work in a team: support team goals, take initiative, seek to give and receive help and feedback Ability to communicate effectively with the customer using standard tools and conventions, both in calls with the customer as well as through other media Capacity to quickly absorb relevant knowledge on the main features and qualities of Goodyear's tires and other productsDescrierea jobului Order entry: receive and process customer orders, inform the customer on the availability of products and
GOODYEAR OPERATIONS ROMANIA S.​R.​L.​

Customer Service Representative,​ German Speaker (f/​m/​x)


Candidatul ideal Your skills• Very good written and spoken German language skills• Excellent communication skills and strong customer orientation with a friendly and professional approach Motivation to work in customer service - experienced or newcomer• 6 months or more of experience in inbound or outbound customer service or other customer-facing sectorsYou get extra credit for• 12 months or more of experience in inbound or outbound customer service or other customer-facing sectors• Bachelor’s Degree• Interest in the automotive sectorDescrierea jobului Your new role• Proactive customer service (95% Outbound) to answer customers’ questions and help coordinate branch evaluation visits• Identify customers’ needs, clarify information, research every issue and provide optimal solutions• Simple process with help and support always available• Go the extra mile to engage customersWhat we offer:• Hybrid work• A nice office just 1 minute far from Pipera metro station;• A warm team atmosphere an
AUTO1 GLOBAL SERVICES GMBH CO.​ KG

Customer Service Representative,​ Spanish Speaker (f/​m/​x)


Candidatul ideal Your skills • Very good written and spoken Spanish language skills • Excellent communication skills and strong customer orientation with a friendly and professional approach Motivation to work in customer service - experienced or newcomer • 6 months or more of experience in inbound or outbound customer service or other customer-facing sectors You get extra credit for • 12 months or more of experience in inbound or outbound customer service or other customer-facing sectors • Bachelor’s Degree • Interest in the automotive sectorDescrierea jobului Your new role • Proactive customer service (95% Outbound) to answer customers’ questions and help coordinate branch evaluation visits • Identify customers’ needs, clarify information, research every issue and provide optimal solutions • Simple process with help and support always available • Go the extra mile to engage customersWhat we offer: • Hybrid work • A nice office just 1 minute far from Pipera metro station; • A warm tea
AUTO1 GLOBAL SERVICES GMBH CO.​ KG

Customer Service Representative,​ French Speaker (f/​m/​x)


Candidatul ideal Your skills• Very good written and spoken French language skills• Excellent communication skills and strong customer orientation with a friendly and professional approach Motivation to work in customer service - experienced or newcomer• 6 months or more of experience in inbound or outbound customer service or other customer-facing sectorsYou get extra credit for• 12 months or more of experience in inbound or outbound customer service or other customer-facing sectors• Bachelor’s Degree• Interest in the automotive sectorDescrierea jobului Your new role• Proactive customer service (95% Outbound) to answer customers’ questions and help coordinate branch evaluation visits• Identify customers’ needs, clarify information, research every issue and provide optimal solutions• Simple process with help and support always available• Go the extra mile to engage customersWhat we offer: • Hybrid work• A nice office just 1 minute far from Pipera metro station;• A warm team atmosphere a
AUTO1 GLOBAL SERVICES GMBH CO.​ KG

Customer Service Representative,​ Dutch Speaker (f/​m/​x)


Candidatul ideal Your skills•Very good written and spoken Dutch language skills•Excellent communication skills and strong customer orientation with a friendly and professional approach•Motivation to work in customer service - experienced or newcomer•6 months or more of experience in inbound or outbound customer service or other customer-facing sectorsYou get extra credit for•12 months or more of experience in inbound or outbound customer service or other customer-facing sectors•Bachelor’s Degree•Interest in the automotive sectorDescrierea jobului Your new role•Proactive customer service (95% Outbound) to answer customers’ questions and help coordinate branch evaluation visits•Identify customers’ needs, clarify information, research every issue and provide optimal solutions•Simple process with help and support always available•Go the extra mile to engage customersOur offer•Permanent work contract, full time•Hybrid work, 1 week from the office, 1 week home•A nice office just 1 minute awa
AUTO1 GLOBAL SERVICES GMBH CO.​ KG

Manager Relatii Clienti Micro


Candidatul ideal Ce te va ajuta să ai succes Bune abilitați de negociere și de comunicare; Orientare către client și capacitatea de a găsi rapid soluții; Capacitatea de a analiza situații financiare și de cash-flow; Studii superioare, de preferat în domeniul economic; Experiență de minim 2 ani în instituții financiar-bancare.Descrierea jobului Despre echipa noastraSuntem cei care reinventeaza bankingul in fiecare zi prin solutii de digitalizare si educatie financiara. Anual, 1 din 5 romani isi cumpara o locuinta folosind serviciile si produsele BCR, si 1 din 6 romani acceseaza credite pentru nevoi personale.Suntem cel mai bun angajator in banking conform platformei undelucram.ro in anul 2023 si detinem recordul Guiness Book pentru “Cea mai mare lectie de educatie financiara”.Cum vei contribui Dezvolți și gestionezi relația cu portofoliul de clienți micro (companii cu cifra de afaceri); Oferi asistență clienților existenți și potențiali, în concordanță cu gama de produse disponibile; As
BANCA COMERCIALA ROMANA SA

Media netă estimată pe baza celor 591 de salarii introduse în Salario: 3500 RON/Luna

Customer Service Representative


Candidatul ideal Domiciliu: Bucuresti Experienta Customer Service, Sales, Comercial: > 2 ani Studii superioare Operare calculator – Microsoft office nivel avansat Abilitati excelente de planificare Competente demonstrate in rezolvarea de probleme Abilitati de convingereDescrierea jobului Descrierea postului: Asigurarea unui proces optim și eficient în relația cu clienții companiei, procesarea comenzilor și rezolvarea problemelor/reclamațiilor care pot apărea pe parcurs; Orientare către clienți pentru îndeplinirea cerințelor și pentru crearea unei comunități de clienți loiali; Oferirea de suport și consiliere în relația cu departamentul de vânzări și Director Comercial; Fluidizarea comunicării între clienți și departamentul de vânzări;Responsabilități: Menține legătura cu clienții pentru a furniza informații despre produse sau servicii, pentru a prelua sau introduce comenzi, pentru a anula conturi sau pentru a obține detalii despre reclamații. Operează în diverse platforme digitale ale
ARGUS SA

Media netă estimată pe baza celor 895 de salarii introduse în Salario: 3300 RON/Luna

Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 256 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.