Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

242 Locuri de Munca Call Center in Bucuresti

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

242 Locuri de Munca Call Center in Bucuresti

Cauta printr-o varietate mare de joburi Call Center in Bucuresti si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Call Center in Bucuresti si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Customer Support Representative - Internship


Candidatul ideal Aptitudini: Persoana analitica, atenta la detalii Abilitati tehnice Rabdare pentru munca repetitiva Buna comunicare, asertivitateDescrierea jobului Suntem în căutarea unui nou coleg entuziast și responsabil pentru a se alătura echipei noastre, pe rolul de Customer Support Representative - Internship. Echipa noastră din București caută un membru dedicat și proactiv pentru a oferi suport echipei de vânzări. Dacă te pasionează interacțiunea cu clienții, rezolvarea problemelor și colaborarea într-un mediu dinamic, aceasta ar putea fi o oportunitate perfectă pentru tine să-ți dezvolți abilitățile și să-ți construiești cariera într-o companie în plină expansiune.Task-uri principale: Creare conturi client Meeting-uri on-line cu clientii pentru oferire de training in zona de Quoting, Bookings, Track and Trace Creare template-uri pentru booking-uri – la nivel de client (prin impersonare) Reporting – creare template-uri, implementare si gestionare notificari – la nivel de client
DSV AIR SEA S.​R.​L.​

Customer Support Analyst Polish+english (office Based)


Candidatul ideal Do you love being around people and making them happy? If you’re also a good listener and a bit of a problem solver with great communication skills, then you’ll love being on the front line of making the magic happen!Every day brings new challenges and excitement, and every customer interaction allows you to do what you do best: find solutions and provide exceptional customer service. As a Customer Service Advisor with Ascensos, you will work within a fully supported environment, where you can demonstrate your commitment to providing outstanding customer support through your skills and personality.At Ascensos, we take a mindful approach to customer service outsourcing and recruit with our clients in mind; because we love our people, and if our people love the brand they work with, then we know that customers will continue to love that brand.Key to delivering a world-class customer experience means relating to customers and being a great listener, with the ability to de
ASCENSOS CONTACT CENTRES ROMANIA SRL

Credit & Customer Service Officer


Candidatul ideal Este nevoie sa ne convingi doar dе cateva lucruri:* Vrei sa inveti cat mai mult* Vrei sa te dezvolti profesional* Vrei sa ai un impact din ce in ce mai mare in echipa ta si la nivel dе companie.Cerinte:* sa te integrezi ușor într-un colectiv;* sa poti lucra bine cu echipa, sa ai o colaborare si comunicare eficienta cu restul echipelor;* sa poti fi atent/a la detalii si sa ai abilitati foarte bune de comunicare externa (verbal, scris);* sa detii cunostinte de operare PC (Internet Explorer, MS Office, etc);Daca te regasesti , atunci pe tine te căutam! :) Haide în echipa noastră!Descrierea jobului Cum ar arăta ziua ta dacă ai lucra la Viva Credit?* Oferi cliеntilor informatii dеsprе produsеle si serviciile Vivа Crеdit IFN;* Rаspunzi cerеrilor cliеntilor еxistеnti sau potеntiаli, tеlеfonic si prin email;* Esti proаctiv/ă în idеntificarеа nеvoilor cliеnților și le ofеri soluții personаlizatе* Alcatuiesti dosarele pеntru аplicаtiilе de credit si verifici informatiile furniza
VIVA CREDIT IFN SA

Customer Experience Representative


Candidatul ideal Cautam pe cineva pentru rolul de Customer Experience Representative care sa ne ajute sa primeasca clientii intr-un mod prietenos si sa ii ajute sa se bucure de o experienta cat mai faina pe parcursul sederii lor in sala.La mymotric, transformam fiecare vizita in sala noastra de fitness intr-o experienta memorabila pentru clienti. Vei observa ca atmosfera este diferita, aparatele de fitness sunt diferite, si astfel vrem ca si tu sa fii #diferit.Ce vei face?● Vei fi primul punct de contact pentru membrii noștri, oferind informații, suport și un zâmbet cald.● Vei gestiona înscrierile noi și vei oferi tururi ale sălii, demonstrând angajamentul nostru pentru sănătate și fitness.● Vei răspunde la întrebările clienților și vei rezolva prompt orice nelămuriri sau probleme pe care le pot avea, fie în sală, fie telefonic● Vei colabora cu echipa de antrenori pentru a asigura o coordonare fluidă și eficientă a programelor de antrenament.● Vei raspunde la întrebările clienților pri
MYMOTRIC GYM S.​R.​L.​

Customer Support Agent


Candidatul ideal In calitate de Customer Service Specialist în cadrul departamentului nostru de vânzări Omnichannel, veți fi responsabil pentru furnizarea de servicii excepționale pentru clienți și asistență clienților noștri pe diverse canale, inclusiv online, telefon, chat și e-mail. Veți servi drept punct de contact principal pentru întrebările clienților, comenzi, retururi, rezolvarea problemelor. Veți lucra îndeaproape cu echipele noastre de vânzări, operațiuni și logistică pentru a asigura o experiență perfectă pentru clienți și pentru a stimula satisfacția și loialitatea clienților.Profil candidat: Experiență dovedită în customer service, de preferință în retail, e-commerce sau omnicanal; Abilități puternice de comunicare, atât verbale cât și scrise, cu capacitatea de a comunica profesional și empatic cu clienții; Abilități excelente de rezolvare a problemelor cu capacitatea de a rezolva rapid și eficient problemele clienților; Abilitati de multitasking și de a stabili priorităț
OPTICAL INVESTMENT GROUP S.​A.​

Media netă estimată pe baza celor 695 de salarii introduse în Salario: 3400 RON/Luna

Customer Service For Social Media


Candidatul ideal Obiectivul postului:Gestioneaza solicitarile si reclamatiile clientilor Orange primite prin intermediul mediilor de socializare monitorizate si asigura rezolvarea lor intr-un timp optim, utilizand o abordare orientata catre client;Informeaza superiorul direct cu privire la incidentele cu impact major la client.Responsabilitati: Monitorizeaza continuu conversatiile online, in mediile de socializare vizate (Facebook, Softpedia, Twitter, TPU, etc). Se aliniaza cu regulile de comunicare Orange; raspunde la postarile si comentariile clientilor, pentru a aduce plus de valoare in ceea ce priveste interactiunea cu Orange. Identifica / escaladeaza / urmareste / rezolva cerintele clientilor, in baza aplicatiilor specifice (CRM, aplicatie moderare Social Media, Knowledge Base, etc.) si a canalelor de comunicare disponibile (email, apel, aplicatii specifice de tip ticketing, etc.) Efectueaza modificari in profilul CRM al clientilor. Identifica posibilele situatii perturbative si p
ORANGE ROMANIA SA

Export Customer Service Specialist


Candidatul ideal Your Profile: you have several years of experience in customer service and international sales; you are self-motivated, have a high energy level and like working independently; your analytical skills and attention to detail are highly developed; you are customer oriented and results driven; your communication skills are very good and you easily build relations; you have strong computer skills (excel) and your English knowledge is advanced; you are familiar with SAP or other ERP.Descrierea jobului Your Tasks: Monthly update on sales reports, data analysis; Centralize the forecast files and dedicated sales reports; Weekly update of sales versus forecast reports; Prepare documents, presentation and excel reports for export clients; Provide customer support by e-mail or phone; Order management from order processing to shipment; Responsible for preparing customer proposals/documents and fulfilling orders, from identifying customer needs, developing proposals, processing ord
HEIDI CHOCOLAT SA

Customer Service Representative,​ French Speaker (f/​m/​x)


Short company description AUTO1 Group – Europe’s leading digital automotive platformAs a dynamic tech company, we revolutionize the highly fragmented used car market with the mission to build the best way to buy and sell cars. With our well-known brands Autohero, wirkaufendeinauto.de and AUTO1.com we have exactly the right solution for private customers as well as our 60.000+ B2B partners – operating in more than 30 European countries.We move fast and love a good challenge. 6,000 employees with more than 90 nationalities: with our strong team, flat hierarchies, and fast decisions we’ve grown to become Europe’s clear market leader and don’t plan on stopping anytime soon.Join us, building the best way to buy and sell cars.#choosechallenge Requirements Your skillsVery good written and spoken French language skillsExcellent communication skills and strong customer orientation with a friendly and professional approach Motivation to work in customer service - experienced or newcomer6 months
AUTO1 Group

Customer Support Specialist - Bulgarian Speaker


Candidatul ideal Your life @ Flip.roFlip.ro, part of the eMAG group, is a continuously growing start-up where we change the way people buy and sell refurbished phones. Our growth is driven by our technical and digital landscape and our ability to continuously improve and build our business.We are looking for Bulgarian Speaker Customer Support Specialists to join our young and enthusiast team that will develop, nurture, and maintain a professional relationship with our clients located in Bulgaria.Descrierea jobului Your main mission: You will be the company`s voice, so we are relying on you to make a good impression on our customers, giving them kind and helpful answers; We want it to be easy for you to put yourself in the place of your conversation partner, empathize with him and help him as much as possible; Because you`ll be answering both verbally and in writing, you must have a coherent and grammatically correct speech in any case you will dialogue with the client; We know that you
FLIP TECHNOLOGIES S.​R.​L.​

Dutch Customer Service Representative (Remote)


Scurta descriere a companiei IGT Solutions (IGT) is a leading BPM, Technology and Digital Services and Solutions Company committed to deliver innovation and business excellence across the entire spectrum of Travel, Transportation and Hospitality domain. Cerinte • Excellent speaking and writing skills in Dutch and English – fluency in speaking and writing correctly and at ease• Specialized skills (Hospitality): Previous work experience in an international hospitality environment / operations is a valuable advantage, but not mandatory• Specialized skills required: Good Communication and Customer Service skills, any experience in BPO / Contact center will be an added advantage• Graduate in any discipline / Under graduates• Willingness to search for required information from customer with a strong focus on solving clients requests• Proficient in Microsoft Office, Outlook Responsabilitati • Deliver exemplary customer service via phone calls / email / chat/ social media• As part of the Conta
IGT Solutions

Customer Service Representative,​ German Speaker (f/​m/​x)


Short company description AUTO1 Group – Europe’s leading digital automotive platformAs a dynamic tech company, we revolutionize the highly fragmented used car market with the mission to build the best way to buy and sell cars. With our well-known brands Autohero, wirkaufendeinauto.de and AUTO1.com we have exactly the right solution for private customers as well as our 60.000+ B2B partners – operating in more than 30 European countries.We move fast and love a good challenge. 6,000 employees with more than 90 nationalities: with our strong team, flat hierarchies, and fast decisions we’ve grown to become Europe’s clear market leader and don’t plan on stopping anytime soon.Join us, building the best way to buy and sell cars.#choosechallenge Requirements Your skillsVery good written and spoken German language skillsExcellent communication skills and strong customer orientation with a friendly and professional approach Motivation to work in customer service - experienced or newcomer6 months
AUTO1 Group

Customer Service Representative,​ Spanish Speaker (f/​m/​x)


Short company description AUTO1 Group – Europe’s leading digital automotive platformAs a dynamic tech company, we revolutionize the highly fragmented used car market with the mission to build the best way to buy and sell cars. With our well-known brands Autohero, wirkaufendeinauto.de and AUTO1.com we have exactly the right solution for private customers as well as our 60.000+ B2B partners – operating in more than 30 European countries.We move fast and love a good challenge. 6,000 employees with more than 90 nationalities: with our strong team, flat hierarchies, and fast decisions we’ve grown to become Europe’s clear market leader and don’t plan on stopping anytime soon.Join us, building the best way to buy and sell cars.#choosechallenge Requirements Your skillsVery good written and spoken Spanish language skillsExcellent communication skills and strong customer orientation with a friendly and professional approach Motivation to work in customer service - experienced or newcomer6 months
AUTO1 Group

Customer Service Executive - Pb Alliance Agency


Candidatul ideal Cunostinte si/ sau intelegere a sistemelor de vanzari si logistice internationale Activitate in order handling international sau similar Cunostine de limba engleza nivel avansat Abilitate de lucru cu deadline-uri si obiective Capacitate de analiza si reactie imediata Experienta solida in utilizarea Microsoft Office (Excel, Word, Power Point, Outloook) Studii superioare Abilitati organizatorice si de comunicare foarte bune Spirit de echipa Adaptabilitate la un mediu de lucru organizat, procedural Atentie la detalii Experienta in business-to-business si/sau pozitii similare Experienta in domeniile tipografic, al ambalajelor, vanzari de hartie/carton constituie un avantaj importantDescrierea jobului Gestioneaza si monitorizeaza derularea in conditii optime a comenzilor si livrarilor de la fabricile si centrele logistice europene ale grupurilor Sappi si Metsa Board catre clientii din Romania Raspunde solicitarilor legate de termene de livrare, comenzi in derulare, stocuri
PB ALLIANCE AGENCY SRL

Agent Relatii Clienti


Candidatul ideal Excelente abilitati de comunicare (oral si scris) si relationare;Atitudine orientata catre client;Abilitati de vanzare si negociere;Spirit de a lucra in echipa si atitudine proactiva;Operare PC MS Office: nivel mediu (obligatoriu EXCEL);Rabdare si dorinta de a rezolva cu succes solicitarile primite.Descrierea jobului Analizarea cerintelor clientilor si acordarea de asistenta telefonica si/ sau pe email privind aspectele legate de comenzile efectuate/potentiale;Preluarea comenzilor telefonice si introducerea acestora in platforma de vanzare online;Monitorizarea permanenta a comenzilor de pe site, de la plasarea acestora pana la livrare si oferirea de servicii post-vanzare-retur;Monitorizarea respectarii termenelor de livrare comunicate clientilor;Mentinerea legaturii cu clientii, in vederea obtinerii unui feedback permanent;Realizarea diferitelor rapoarte privind solicitarile/reclamatiile din partea clientilor;Utilizarea tuturor instrumentelor informatice ale societatii
OTTER-DISTRIBUTION SRL

Media netă estimată pe baza celor 813 de salarii introduse în Salario: 3300 RON/Luna

Customer Support Agent


Candidatul ideal Excelente abilități de comunicare și prezentareOrientarea către client și capacitatea de a se adaptaAtitudine plăcută si capacitatea de a raspunde cu amabilitate clientilor sau potentialilor clientiCapabil să rezolve probleme din proprie inițiativăCapacitate de luare a deciziilorAbilitatea de a se concentra sub presiuneAbilități de comunicare și interpersonaleLimba engleză fluent (oral și scris)MS -Office: cunoștințe de bază ale tuturor aplicațiilor necesare (Excel, Word, PowerPoint, Outlook)Diplomă universitară / minimm 2 ani experiență în domeniul Serviciului Clienți.Descrierea jobului Gestionarea comenzilorIntroducerea in sistem a comenzilor primite prin EDI/ website propriu / telefon/ etcExpedierea acestora prin firme de curieratSprijină procesele zilnice, inclusiv fluxul de documente și clienții in solicitările lorUrmareste fluxul comenzilor pana la destinatarPăstrează contactul cu clienții cu privire la toate problemele legate de comenzi, facturi, retururiGestion
ROMFRACHT S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 813 de salarii introduse în Salario: 3300 RON/Luna

Relatii Clienti /​ Customer Support Representative


Candidatul ideal Relatii Clienti / Customer Support RepresentativeVrem sa ne marim echipa si cautam un coleg care: Sa interactioneze usor si profesionist cu toti clientii Sa aiba experienta cel putin 1 an in gambling online, casino, pariuri sportive, bingo sau cel putin 1 an experienta in aria de customer support Aiba bune abilitati de comunicare si prezentare Bune cunsotinte PC- pachetul MS Office Cunostinte de baza in marketing online Nivel bun al limbii engleze- scris si vorbit Disponibilitate de a lucra in ture, in week-edn-uri si de Sarbatori Legale Proactiv Orientat catre solutii Responsabil si cu un simt etic dezvoltat fata de clienti si fata de echipa proprieDescrierea jobului Ce asteptam de la noul nostru coleg: Sa identifice potentialii clienti pentru aplicatia online a companiei Sa ofere asistenta clientilor via chat, email si telefon Sa ofere suport in utilizarea platformei online’ Sa informeaze clientii despre promotii si evenimente importante Sa gestioneaze baza de date a
QUALITY CUSTOMER CARE SOLUTIONS SRL

Responsabil logistica & customer support


Scurta descriere a companiei ABC Human Capital este urmarea fireasca a experientei castigate de fondatorul companiei, in acest domeniu vast, complex, provocator, in continua miscare si schimbare al resurselor umane.Anul 2005 a reprezentat momentul concretizarii unui ideal: fondarea unei agentii de recrutare si executive search ce pune la dispozitia clientilor sai atat consultanta in recrutare si headhunting, precum si intreaga gama de servicii aferente capitalului uman.Adaptam cu succes noile tendinte din domeniul Resurselor Umane si utilizam creativ oportunitatile pe care le ofera mediul economic pentru atingerea target-urilor comerciale si de comunicare ale partenerilor nostri.Activitatea noastra se traduce in solutii inteligente bazate pe baze de date complete si complexe, aplicatii web, portaluri de informare si socializare, baterii de teste concepute si implementate impreuna cu fiecare dintre parteneri, campanii de marketing online si headhunting. Cerinte Studii universitare, abso
ABC Human Capital

Customer Services Agent with Spanish


Short company description We don't just make history we make the future. Ford put the world on wheels over a century ago, and our teams are re-inventing icons and creating groundbreaking connected and electric vehicles for the next century. We believe in serving our customers, our communities, and the world. If you do, too, come move the world and make the future with us. Requirements - Fluency in spoken and written Spanish language - Candidate should be able to hold seamless conversations in Spanish over phone and chat with dealers, customers, third party collection agencies and other external parties.- Working knowledge of English language - Candidate should be able to understand conversations in English as part of training modules, and also read emails/documents written in English. Basic fluency in language will suffice.- Previous experience of 1-3 years in role of a Customer services or collections agent with banking or non-banking financial firms is preferred. Responsibilities - E
Ford Business Solutions Romania

Customer Services Supervisor with French


Short company description We don't just make history we make the future. Ford put the world on wheels over a century ago, and our teams are re-inventing icons and creating groundbreaking connected and electric vehicles for the next century. We believe in serving our customers, our communities, and the world. If you do, too, come move the world and make the future with us. Requirements - Fluency in spoken and written French language - Candidate should be able to hold seamless conversations in French over phone and chat with dealers, customers, third party collection agencies and other external parties.- Working knowledge of English language - Candidate should be able to understand conversations in English as part of training modules, and also read emails/documents written in English. - Previous experience of 2-5 years in role of a supervisor with banking or non-banking financial firms is preferred. Responsibilities • Responsible for people management- Oversee a team responsible for mana
Ford Business Solutions Romania

Customer Success Representative,​ Emerging (German speaker)


Veeam(R), the #1 global market leader in data protection and ransomware recovery, is on a mission to empower every organization to achieve radical resilience through data security, data recovery, and data freedom for their hybrid cloud. Headquartered in Columbus, Ohio, with offices in more than 30 countries, Veeam protects over 450,000 customers worldwide, who trust Veeam to keep their businesses running.The Customer Success Representative (Emerging Accounts) is responsible for the renewal of customer maintenance contracts in their assigned territory/segment; this includes providing quotes directly to customers and/or their assigned channel partners. The Customer Success Representative is responsible for ensuring the best customer experience as well as customer retention, with the customer success being number one objective. The Customer Success Representative is also responsible for upselling customers to premium services and for identifying opportunities for add-on sales of Veeam pro
Veeam Software
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 242 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.