Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

242 Locuri de Munca Call Center in Bucuresti

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

242 Locuri de Munca Call Center in Bucuresti

Cauta printr-o varietate mare de joburi Call Center in Bucuresti si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Call Center in Bucuresti si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Customer Support Agent With German: Location Bucharest


Candidatul ideal With a new project started under the Intelcia Alliance, we are now looking for Dutch speakers. They will carry out their activity from the Valoris Center headquarters in Bucharest, supporting clients for one of the leading e-commerce players, through its B2C e-commerce worldwide platform, which attracts 450 million visits monthly worldwide.You know you’re a good fit if you tick the following: Customer support experience is a plus. Desire to gain experience: It’s okay if it’s your first job; you’ll learn alongside us. Proficiency in Dutch at an advanced level, encompassing written, spoken, and reading skills, equivalent to Level C1. Basic English language knowledge (B1 level). Highly developed sense of integrity and commitment to customer satisfaction. Customer focus & passion for excellence with respect to treating and caring for customers. Has a pleasant, patient, and friendly attitude. Ability to communicate clearly, grammatically correctly, and professionally, both
VALORIS CENTER SRL

Customer Support Agent With English


Candidatul ideal 🌟 Join Our REI Family as a Customer Service Superstar! 🌟Are you a sociable, enthusiastic, and proactive individual looking for an amazing opportunity? Look no further! At REI, we value talented people like you and foster a vibrant and supportive working environment. We believe in teamwork, where we face challenges together and make you feel like part of our family.💼 What You'll Bring:Proficiency in both written and spoken EnglishStrong PC and Microsoft Office skillsAbility to remain calm and composed when customers are stressed or upsetCustomer orientation and adaptability to various personalitiesPrevious experience in customer supportExceptional multitasking, prioritization, and time management skillsFlexibility to work shifts, including weekends (2 per month):🕘 09:00-17:00🕐 13:00-21:00🕔 17:00-01:00Descrierea jobului 📋 Your Responsibilities:Maintain a positive, empathetic, and professional attitude towards our valued customers at all timesRespond promptly t
R.​E.​I.​ DEVELOPMENT SERVICES SRL

Manager Relatii Clienti Micro


Candidatul ideal Ce te va ajuta să ai succes Bune abilitați de negociere și de comunicare; Orientare către client și capacitatea de a găsi rapid soluții; Capacitatea de a analiza situații financiare și de cash-flow; Studii superioare, de preferat în domeniul economic; Experiență de minim 2 ani în instituții financiar-bancare.Descrierea jobului Despre echipa noastraSuntem cei care reinventeaza bankingul in fiecare zi prin solutii de digitalizare si educatie financiara. Anual, 1 din 5 romani isi cumpara o locuinta folosind serviciile si produsele BCR, si 1 din 6 romani acceseaza credite pentru nevoi personale.Suntem cel mai bun angajator in banking conform platformei undelucram.ro in anul 2023 si detinem recordul Guiness Book pentru “Cea mai mare lectie de educatie financiara”.Cum vei contribui Dezvolți și gestionezi relația cu portofoliul de clienți micro (companii cu cifra de afaceri); Oferi asistență clienților existenți și potențiali, în concordanță cu gama de produse disponibile; As
BANCA COMERCIALA ROMANA SA

Media netă estimată pe baza celor 497 de salarii introduse în Salario: 3500 RON/Luna

Customer Support Specialist


Candidatul ideal Suntem în căutarea unei persoane motivate și orientate către satisfacția clienților, cu abilități excelente de comunicare și o atitudine proactivă.Candidatul ideal ar trebui să aibă următoarele calități: Bun ascultător, empatic, orientat spre obiective; Abilitatea de a lucra bine sub presiune și cu termene limită strânse; Abilități puternice de organizare, de rezolvare a problemelor și de gândire analitică; Se preferă experiență similară pe un rol de Customer Support, dar nu este obligatorie; Cunostințe despre Jocuri de Casino Online și Pariuri Sportive – reprezinta un avantaj; Excelente abilități de comunicare scrisă și verbală; Capabil să gestioneze plângerile și situațiile dificile într-o manieră calmă și răbdătoare; Asigură standarde înalte, dă dovadă de inițiativă, proactivitate și profesionalism; Flexibilitatea de a îndeplini diferite sarcini și de a urma corect procedurile; Experienta in call center - reprezinta un avantaj; Dispus pentru lucrul de la birou.Descr
NOBLEPIAGIO SRL

Media netă estimată pe baza celor 760 de salarii introduse în Salario: 3400 RON/Luna

Customer Support Specialist With German


Candidatul ideal ➡️ Profile of the candidate: Proficient in German & intermediate/proficient in English Previous experience in a customer support role A plus: You have previous experience with online gambling - working or playing, anything counts for this one! If you are new to thе business, don’t worry! Our lovely colleagues will teach you everything there is to know :) Strong attention to detail in logging, updating and managing customer Support Tickets & LiveChat Good at communicating with others - we love people who love chatting ! We chat a lot and so do our customers. We appreciate people who can speak openly and naturally You take initiative in completing tasks & perform well under pressure Availability for working in day shifts covering Monday-Sunday Descrierea jobului ➡️ What will you be doing? Handle all customer communication and requests through the communication channels established: E-mail, Chat, Calls (if any) Identify the customer’s needs and assist with the appropriate
STELLAR DEVELOPMENT S.​R.​L.​

Customer Support Team Leader With Italian


Candidatul ideal We are looking for a new colleague with leadership/management skills, to occupy the position of Team Leader for our Customer Support with Italian department. We are a company that values skilled and talented people and supports a healthy working environment. One of our goals is to make you feel as a part of a family, always helping each other and facing all the challenges together.The main requirements for this job are: Proven work experience as a team leader or similar position In-depth knowledge of performance metrics Good PC skills, especially MS Excel Proficient Italian skills, both written and spoken Good English skills, both written and spoken Excellent communication and leadership skills Organizational and time-management skills Decision-making skills Great interpersonal and communication skills Critical thinker and problem-solving skills Team player Degree in Management or training in team leading is a plusDescrierea jobului As team leader you need to provide d
R.​E.​I.​ DEVELOPMENT SERVICES SRL

Turkish Speakers - Customer Support - Remote


Candidatul ideal Teleperformance Romania is Certified as being a Great Place to workThis distinction reflects the synergy that TP employees have with the company, so this achievement is for everyone in the TPRO TEAM.Teleperformance Romania is currently looking for Customer Support Specialist with excellent TURKISH speaking/writing skills.We want our employees to be inspired and motivated, to be proud they belong to our team.If you know how to shape a customer experience by tackling issues and concerns with full responsibility, professionalism and kindness, this job offer is perfect for you!We will build together YOUR professional career and feel at home when you are at work!In your role as TURKISH Customer Support Specialist you will have to provide the best possible service and support to our customers.Descrierea jobului Descrierea jobuluiHere’s what you can expect from us:➔ Super-fast recruitment process - 100% online➔ Competitive monthly salary➔ Attractive performance bonuses➔ Paid
S 800 CUSTOMER SERVICE PROVIDER SRL

Customer Service Specialist (reservation Department)


Candidatul ideal Manpower is recruiting a Customer Executive for one of its clients, an important player in travel and tourism industry. Job skills: Excellent customer service skills; Well organized; Business level English written and spoken; PC literate (Word/Excel/Internet); Work well under pressure and fast paced environment; Team player; Minimum 1 year experience in tourism industry preferable.Descrierea jobului Job responsibilities: Liaising with Travco London head-office; Answering phone-calls and assisting suppliers / clients with queries if necessary; Liaising with Tour Wholesalers worldwide; Liaising with hotels/suppliers worldwide; Booking hotels, and ground services if necessary; Dealing with customer complaints/problems on the spot; Overtime required if handling urgent issues on the spot or for next day arrivals; Handling “problematic” situations related to reservations; Following up to make sure that a problem/complaint is resolved and closed following procedures; Handling
MANPOWER

Sales Customer Support


Candidatul ideal Sales Customer SupportDepartament „Women's Health Care”(fertilizare-in-vitro & obstetrică-ginecologie)CERINȚE:Studii superioare finalizate (chimie, biochimie, biologie, inginerie medicală etc.);Limba engleză nivel intermediar/avansat (scris și vorbit);Pachet Microsoft (obligatoriu);Experienţă profesională (minim 1 an pe o pozitie similara);Permis auto, categoria B (avantaj).Descrierea jobului Înregistrarea și monitorizarea comenzilor; Întocmirea ofertelor tehnico-financiare; Verificarea complianțelor/specificațiilor tehnice pentru licitații; Gestionarea documentelor aferente produselor pe care le comercializăm; Acordarea de suport echipei de vânzări în activitățile administrative și de raportare; Prospectarea clienților în vederea extinderii portofoliului actual; Gestionarea și actualizarea bazelor de date (clienți și produse).Sediul firmei: Șoseaua Odăi nr. 207 A, sector 1, București.Program de lucru: luni – vineri, interval 07:30 – 16:00.BENEFICII: Pachet salaria
X LAB SOLUTIONS SRL

Reprezentant Relatii Clienti Back Office


Candidatul ideal Studii medii sau superioare Diploma de bacalaureat este obligatorie Bune abilități de comunicare scrisă și verbală Capacitate de asimilare rapidă a cunoștințelor și de prioritizare a activităților Atenție la detalii, abilitatea de a procesa informații din tabele și rapoarte Responsabilitate, initiativă Abilități de lucru in echipă Experiență în posturi ce presupun relaționarea cu clienții reprezintă un avantaj Cunoștințe foarte bune de operare PC: MS Office Word, Excel, Outlook și navigare internet Limba engleza - nivel mediuDescrierea jobului Preluarea dosarului cu documentele necesare emiterii certificatelor digitale Introducerea în sistemul informatic a datelor specifice din anumite tipuri de documente Validarea datelor introduse in sistemul informatic Expedierea catre clienții firmei a unor seturi de documente Arhivarea documentelor Furnizarea de informații cu privire la serviciile companiei Contactarea clienților în vederea clarificării unor detalii Oferirea de in
CERTSIGN SA

Customer Support Agent With Dutch: Location Bucharest


Candidatul ideal With a new project started under the Intelcia Alliance, we are now looking for Dutch speakers. They will carry out their activity from the Valoris Center headquarters in Bucharest, supporting clients for one of the leading e-commerce players, through its B2C e-commerce worldwide platform, which attracts 450 million visits monthly worldwide.You know you’re a good fit if you tick the following: Customer support experience is a plus. Desire to gain experience: It’s okay if it’s your first job; you’ll learn alongside us. Proficiency in Dutch at an advanced level, encompassing written, spoken, and reading skills, equivalent to Level C1. Basic English language knowledge (B1 level). Highly developed sense of integrity and commitment to customer satisfaction. Customer focus & passion for excellence with respect to treating and caring for customers. Has a pleasant, patient, and friendly attitude. Ability to communicate clearly, grammatically correctly, and professionally, both
VALORIS CENTER SRL

Customer Service Specialist Nespresso Full Time


Candidatul ideal Cultura de la Nespresso® este unică. Suntem pasionați, inovatori și, nu în ultimul rând, orientați spre client.Suntem în căutarea unui Customer Support Specialist dedicat, atent și perseverent, care să reprezinte primul contact cu clientii și membrii clubului Nespresso.În conformitate cu standardele de calitate Nespresso, acesta este responsabil de îmbunătățirea experienței clienților, asigurându-se că aceștia au toate informațiile dorite.Vei fi recompensat cu un salariu fix net cuprins in intervalul 3300-3600 lei net, în funcţie de experienţa anterioară, la care se adaugă un bonus lunar de până la 20% din salariul net, calculat în funcţie de performanţele tale. În plus, vei primi tichete de masă lunar, asigurare medicală privată, primă de sărbători şi alte beneficii Nespresso.Descrierea jobului O zi obişnuită ar decurge astfel: Începi ziua cu aroma Nespresso preferată; Oferi informații potențialilor clienți despre produsele și serviciile Nespresso; Înregistrezi noi cl
NESTLE ROMÂNIA SRL

Manager Relatii Clienti Microfinantare


Candidatul ideal Daca: Vrei sa dezvolti o cariera in banking sau esti un profesionist cu experienta in domeniu Ti-ar placea sa cunosti antreprenori, business-urile acestora si sa pui umarul la dezvoltarea lor Iti place sa iti pui mintea la contributie Te consideri ambitios, deschis si comunicativ Ai o atitudine pozitiva Esti un om de echipa si esti motivat de rezultate Vrei sa cresti profesional intr un mediu dinamicDescrierea jobului Hai in echipa BT Mic! Vei intalni multi antreprenori carora, cunoscandu-le povestile de business, le vei facilita accesul la finantare; Cum finantarea trebuie sa fie una adecvata, vei capata skills-urile si expertiza necesare, astfel incat sa poti propune solutii optime; Pentru ca un sfat bun de la cineva care se pricepe este intotdeauna binevenit, le vei fi aproape antreprenorilor din portofoliul tau pe tot parcursul derularii finantarii.
BT MICROFINANTARE IFN S.​A.​

Media netă estimată pe baza celor 533 de salarii introduse în Salario: 3500 RON/Luna

Team Lead Customer Service - Dutch Speaker (f/​m/​x)


Candidatul ideal Your skills•Experience in the areas of customer service, business customer care, or similar with practice in the management and further development of employees•Safe handling of ticket systems, inbound and outbound calls as well as escalation level management•Hands-on mentality, a strong customer orientation as well as flexibility and fun in constantly tackling new challenges•Empathetic leadership style combined with strong communication skills to ensure a motivated and consistent approach with your team and internal stakeholders•Business fluent Dutch, Swedish and English skills, both written and spokenYou get extra credit for•Bachelor’s Degree•Interest in the automotive sector•Experience with Google tools (Sheets, Gmail, Calendar, etc.)Descrierea jobului Your new role•Control the day-to-day operations together with your team, with the aim of further developing and establishing our claim of "best-in-class" service•Support in the development of reports and optimize inte
AUTO1 GLOBAL SERVICES GMBH CO.​ KG

Customer Experience Representative


Candidatul ideal Cautam pe cineva pentru rolul de Customer Experience Representative care sa ne ajute sa primeasca clientii intr-un mod prietenos si sa ii ajute sa se bucure de o experienta cat mai faina pe parcursul sederii lor in sala.Ce vei face?● Vei fi primul punct de contact pentru membrii noștri, oferind informații, suport și un zâmbet cald.● Vei gestiona înscrierile noi și vei oferi tururi ale sălii, demonstrând angajamentul nostru pentru sănătate și fitness.● Vei răspunde la întrebările clienților și vei rezolva prompt orice nelămuriri sau probleme pe care le pot avea, fie în sală, fie telefonic● Vei colabora cu echipa de antrenori pentru a asigura o coordonare fluidă și eficientă a programelor de antrenament.● Vei raspunde la întrebările clienților prin email și chat pe rețele sociale – Va trebui să asiguri răspunsuri prompte și de bună calitate la întrebările clienților noștri● Vei prelua feedbackul de la clienți și vei raporta către manager – Este esențial să colectezi impr
FLEXX BY MYMOTRIC S.​R.​L.​

Customer Service Representative


Candidatul ideal Job DescriptionWe are looking for a customer-oriented service representative.As a Customer Service Representative, you will act as a liaison, provide product/services information and resolve any emerging problems that our customer accounts might face with accuracy and efficiency.The target is to ensure excellent service standards, respond efficiently to customer inquiries and maintain high customer satisfaction.Requirements Advanced level of English Have excellent communication skills, both written and spoken Possess a strong work ethic and team player mentality. Excellent problem-solving abilities, multi-tasking skills and great time management Availability for a full time schedule, covering shifts 24/7, Monday - SundayDescrierea jobului Main Responsibilities Follow communication procedures, guidelines and policies Handle customer complaints, provide appropriate solutions and alternatives within the time limits; follow up to ensure resolution Identify customer needs a
WEBFUSION SOFTWARE SERVICES S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 691 de salarii introduse în Salario: 3400 RON/Luna

Customer Support Representative With Romanian


Candidatul ideal Experience in a previous customer support role is a plus Strong attention to detail in logging, updating and managing customer support tickets Excellent verbal and written communication skills, Structured, ambitious and organised Takes initiative in completing tasks Performs well under pressure Proficient in Romanian, intermediate/proficient in English;Descrierea jobului Answering customer's enquiries via email and live chat timely and in the highest of standards; Answering customers via inbound calls; Escalates customer queries to the relevant internal departments and external suppliers in order to get the query solved; Communicates proactively with the customer, providing relevant information to potential delays, relevant status updates on open cases; Ensures accurate reporting as per the internal process and monitors closure in line with customer expectation; Work in a team, support team members and contribute to a good atmosphere at work; Work closely with the
AMURSK S.​R.​L.​

Agent Servicii Clienti


Candidatul ideal CERINTELE POSTULUIStudii: Studiile medii ( studii superioare in comunicare, management, IT constituie un avantaj); Experienta pe o pozitie similara – nu e necesara dar reprezinta un plus;CUNOSTINTE, APTITUDINI & ABILITATI: Abilitati de invatare rapida si memorie buna; Bune cunostiinte de operare PC (Microsoft Office); Abilitati excelente de comunicare verbala si in scris; Abilitati de identificare si solutionare a problemelor; Atitudine proactiva si orientare catre detalii;Descrierea jobului SCOP PRINCIPAL: Preia si proceseaza flow-urile de activare produse si servicii pentru clientii B2B; Verifica memo-urile receptionate in aplicatie si se asigura ca oferta este corect mentionata in contracte; Executa alte actiuni in vederea gestionarii relatiei cu clientul B2B.ATRIBUTII / RESPONSABILITATI PRINCIPALE: Activeaza abonamente si servicii pentru clientii B2B; Gestioneaza solicitarile de reziliere receptionate; Verifica contractele, actele aditionale si alte documente si ra
TELEKOM ROMANIA MOBILE COMMUNICATIONS S.​A.​

Media netă estimată pe baza celor 792 de salarii introduse în Salario: 3300 RON/Luna

Specialist Relatii Clienti & Picker Depozit


Candidatul ideal Abilități de operare calculator (corespondenta, MsOffice, aplicaţii specifice);Gandire sistemica, gandire critica, abilitati de rezolvare a problemelor, orientare catre rezultate, motivatie in rezolvare de probleme, Agilitate;Abilitati de planificare si prioritizare a sarcinilor;Experiență diversă de lucru în depozit (ambalare, manipulare );Capacitate de planificare, organizareDescrierea jobului Preia, triaza si inregistreaza reclamatiile/ sesizarile, le documenteaza solicitand de la departamentele responsabile informatiile si documentele necesare analizarii si rezolvarii cazurilor;Formuleaza si transmite raspunsurile catre reclamanti (email/ telefon etc.);Asigura comunicarea cu reclamantii pe tot parcursul procesului de primire si solutionare a sesizarilor gestionate, pe toata caile de comunicare, dupa caz (telefonic, email etc.);Solutioneaza si raspunde in cel mai scurt timp reclamatiilor/ sesizarilor primite prin toate canalele de intrare in companie;Pregatește și a
ASKONA VISION S.​R.​L.​

Credit & Customer Service Officer


Candidatul ideal Este nevoie sa ne convingi doar dе cateva lucruri:* Vrei sa inveti cat mai mult* Vrei sa te dezvolti profesional* Vrei sa ai un impact din ce in ce mai mare in echipa ta si la nivel dе companie.Cerinte:* sa te integrezi ușor într-un colectiv;* sa poti lucra bine cu echipa, sa ai o colaborare si comunicare eficienta cu restul echipelor;* sa poti fi atent/a la detalii si sa ai abilitati foarte bune de comunicare externa (verbal, scris);* sa detii cunostinte de operare PC (Internet Explorer, MS Office, etc);Daca te regasesti , atunci pe tine te căutam! :) Haide în echipa noastră!Descrierea jobului Cum ar arăta ziua ta dacă ai lucra la Viva Credit?* Oferi cliеntilor informatii dеsprе produsеle si serviciile Vivа Crеdit IFN;* Rаspunzi cerеrilor cliеntilor еxistеnti sau potеntiаli, tеlеfonic si prin email;* Esti proаctiv/ă în idеntificarеа nеvoilor cliеnților și le ofеri soluții personаlizatе* Alcatuiesti dosarele pеntru аplicаtiilе de credit si verifici informatiile furniza
VIVA CREDIT IFN SA
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 242 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.