Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

274 Locuri de Munca Customer Care Representative in Bucuresti

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

274 Locuri de Munca Customer Care Representative in Bucuresti

Cauta printr-o varietate mare de joburi Customer Care Representative in Bucuresti si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Customer Care Representative in Bucuresti si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Operator Call Center (6/​8h)


Candidatul ideal Se spune că, dacă faci ceea ce îți place, nu va mai trebui să muncești nicio zi. Noi spunem că la fel de important este să lucrezi printre prieteni, într-un mediu în care ziua de luni să fie chiar o bucurie!Cautăm colegi amabili, empatici și flexibili, capabili să găsească soluții personalizate în situații medicale neprevăzute. Ne propunem să oferim clienților noștri cea mai plăcută experiență, acordând suport într-o manieră profesionistă și responsabilă. Nu solicităm experiență anterioară, dar apreciem comunicativitatea și curiozitatea pentru domeniul medical.Cine suntem? SIGNAL IDUNA Grup este unul dintre cele mai mari grupuri financiare din Germania, fondat in urma cu peste 110 ani. In Romania, SIGNAL IDUNA si-a inceput operatiunile in anul 2008. Suntem lideri în domeniul asigurărilor de sănătate (conform raport ASF 2022), avand in portofoliu companii de top din domeniile: retail, auto, FMCG și multe altele.La SIGNAL IDUNA ne mândrim cu o echipă veselă, pozitivă, cu
SIGNAL IDUNA ASIGURARE REASIGURARE S.​A.​

Customer Support Specialist Admiral Online Casino


Candidatul ideal NOVOMATIC Romania, cu o experienta de peste 30 de ani in domeniul jocurilor de noroc, angajeaza agenti pentru asistenta clientilor, pe platforma ADMIRAL ONLINE.Candidatul Ideal: Liceu absolvit cu diploma de Bacalaureat; Ocuparea anterioara a unui post de asistenta clienti, prin telefon sau email (obligatoriu); Experienta anterioara in domeniul de iGaming sau Online Casino (obligatoriu); Limba engleza scris si vorbit – nivel mediu sau superior; Cunostinte PC la nivel de utilizator, pentru Windows 7 si 10; Cunostinte avansate in utilizarea pachetului Microsoft Office (Excel, Word si Outlook); Abilitati excelente de comunicare, pentru a putea explica instructiuni si informatii complexe, atat in vorbire cat si in scriere; Cunoasterea principiilor si practicilor in domeniul relatiilor cu clientii este obligatorie;Descrierea jobului Descrierea jobului: Gestionarea solicitarilor primite din partea clientilor, prin telefon, email si chat; Identificarea problemelor clientilor s
ADMIRAL LEISURE SRL

Operator Call Center Vanzari Instalatii - Salariu Motivant


Candidatul ideal SCOPUL POZITIEIOperatorul call center are ca scop principal creșterea vânzărilor prin telefon, precum și dezvoltarea și menținerea relațiilor cu clienții pentru a atinge obiectivele de vânzări ale companiei.In prezent, departamentul de vanzari este format din 1 manager marketing si vanzari, 2 operatori call center, 2 agenti de vanzari si 2 operatori back office.COMPETENTEExperiență anterioară în domeniul vânzărilor.Comunicare și negociere prin telefon și email.Pricepere în tehnicile eficiente de vânzare și adaptabilitate la nevoile fiecărui client.Abilități impresionante de organizare și gestionare a timpului.Motivație pentru a depăși cu brio obiectivele de vânzări.Atitudine proactivă și dorință constantă de a învăța.Aptitudini solide în lucru în echipă.Descrierea jobului Ce vei face:Vei contacta potențiali clienți prin telefon și email, promovând produsele si serviciile noastre in domeniul instalatiilor de gaz.Vei prezenta cu încredere beneficiile produselor noastre.V
01 PROCONSTRUCTO TOP SERVICES GROUP SRL

Customer Service Agent With German /​ English


Candidatul ideal Customer Service Agent with German / EnglishHey you! Yeah, you! At REI we are looking for a sociable, enthusiastic and proactive colleague to be part of our UK Customer Service team. We are a company that values talented people and supports a healthy working environment. One of our goals is to make you feel as a part of a family, always helping each other and facing all thе challenges together.The main requirements for this job are:Proficient English language user, both written and spoken;Good PC and Microsoft Office skills;Ability to stay calm when customers are stressed or upset;Customer orientation and ability to adapt/respond to different types of characters;Ability to multi-task, prioritize and manage time effectively;Willingness to work on shifts, 09-17, 13-21 and 17-01.00, and 2 weekends per month;Experience working with customer support is a plus.Descrierea jobului Customer Service Agent with German / EnglishYour responsibilitiеs will be:Maintаining а positivе,
R.​E.​I.​ DEVELOPMENT SERVICES SRL

Operator call center germana


Scurta descriere a companiei Randstad este lider global în recrutare și gestionare de personal. Încă din 2016, suntem prezenți pe piața din România, în București și în Slatina. Având un număr de peste 130 de consultanți, peste 300 de clienți activi și minim 3000 de angajări pe an, contribuim la evoluția pieței muncii din România și ne apropiem de obiectivul nostru global de a impacta pozitiv viața profesională a oamenilor care au nevoie de un loc de muncă până în 2030. Cerinte Minim 6 luni experienta in customer support/ call-center/ hotel & service industryNivel de germana avansatNivel de engleza minim B2Diploma de BAC Responsabilitati Oferirea de asistență și suport clienților în rezolvarea problemelor sau a întrebărilor legate de serviciile oferite de companie (posturi pentru platforme hoteliere sau pentru companii aeriene) Alte informatii Work From Home AllowanceTichete de masaAsigurare medicala privata Salariu 6000 RON Beneficii Bonus de performanta Abonament medical Asigurare
Randstad Romania

Agent Call Center


Scurta descriere a companiei Lensa este atât compania cu cea mai rapidă creștere din piața de optică din România, cât și cel mai apreciat magazin de optică din România, iar misiunea noastră este să facem lumea să vadă mai bine, prin produse și servicii de optică de excepție, la îndemâna oricui.Lensa este un brand românesc fondat de antreprenorul Daniel Crăciun, care după 10 ani de existență s-a poziționat între cei mai mari jucători pe piața locală de optică. În prezent, compania deține peste 80 de showroomuri în România, Republica Moldova și Bulgaria.Hai să faci parte dintr-o echipă TARE!Pentru că nu ne oprim la a atinge obiectivele companiei - ci ne îndreptăm privirea și către obiectivele fiecăruia dintre noi.Ne place să vedem cum fiecare coleg în parte evoluează și devine o versiune mai pregătită pentru următorul pas în cariera lui. Cerinte Apreciem TARE:- Abilitățile de comunicare verbală și în scris;- Abilitățile de a lucra eficient într-un mediu dinamic și în echipă;- Atenția spo
LENSA

Media netă estimată pe baza celor 445 de salarii introduse în Salario: 3000 RON/Luna

Operator call center


Scurta descriere a companiei BIA – BIA Human Capital Solutions, este in topul celor mai cunoscuti furnizori de servicii profesionale de HR din Romania. De-a lungul a peste 25 de ani de existenta, compania si-a construit un foarte bun renume datorita rezultatelor obtinute si valorii oferite clientilor. Toate aplicatiile primite in atentia noastra vor fi tratate cu maxim de confidentialitate. Informare cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personalDatele personale puse la dispozitie de dvs. pentru a candida la aceasta pozitie vor fi prelucrate de BIA Human Capital Solutions in scopul identificarii candidatilor potriviti. Datele nu vor fi comunicate altor entitati, cu exceptia clientului pentru care BIA Human Capital Solutions desfasoara procesul de recrutare. Candidatii vor fi informati de catre personalul BIA Human Capital Solutions care este domeniul in care clientul isi desfasoara activitatea, cat si identitatea clientului, in masura in care aceasta nu a fost explicitata in an
BIA Human Capital Solutions

Media netă estimată pe baza celor 233 de salarii introduse în Salario: 2950 RON/Luna

Operator call center- Italiana


Scurta descriere a companiei Randstad este lider global în recrutare și gestionare de personal. Încă din 2016, suntem prezenți pe piața din România, în București și în Slatina. Având un număr de peste 130 de consultanți, peste 300 de clienți activi și minim 3000 de angajări pe an, contribuim la evoluția pieței muncii din România și ne apropiem de obiectivul nostru global de a impacta pozitiv viața profesională a oamenilor care au nevoie de un loc de muncă până în 2030. Cerinte - Italiana C1, engleza B2- Experiența într-un domeniu similar tehnic minim 6-8 luni - diploma de bac- experienta lucru calculator: pachet Office - rabdare, empatie, orientare catre client, punctualitate Responsabilitati - suport inbound, domeniul bancar, in legatura cu probleme tehnice legate de configurari, resetari, actualizare soft- anulare tranzactii - informații privind circuitele bancare Alte informatii Program:Se lucreaza în ture, turele sunt distribuite pe tot parcursul zilei, 8 ore/zi, 5 zile pe saptaman
Randstad Romania

OPERATOR CALL CENTER


Scurta descriere a companieiS.C. Klintensiv S.R.L. este o companie producătoare de agenți destinați curățării și igienizării de spații și suprafețe din domeniul medical și nu numai. Portofoliul companiei cuprinde produse biocide, produse destinate igienei corporale, produse de curățenie pentru zona HoReCa, produse cosmetice. Cerinte Candidatul ideal:• deține o experiență de minim 3 ani de zile în activitatea cu clienții în regim dе telesales;• experiență relevantă în promovarea produselor medicale, de curățenie sau farmaceutice • deține un nivel avansat de exprimare în scris și verbal în limba romana;• deține cunoștințe de lb.engleză (nivel mediu);• persoană creativă, organizată, sociabilă, cu o atenție sporită la detalii;• atitudine orientată către client;• deține cunoștințe de operare PC (Word, Excel, Internet);• Posesor permis de conducere – categoria B. Responsabilitati Descrierea postului:• Contactarea telefonică a clienților potențiali, cu scopul de a promova, a convinge și a vin
Klintensiv

Media netă estimată pe baza celor 346 de salarii introduse în Salario: 3000 RON/Luna

Operator call center colectare creante


Scurta descriere a companiei Personnel Outsourcing, companie de recrutare si leasing de personal, de 10 ani pe piata din Romania cu doua branch-uri la nivel national ( Bucuresti / Brasov), suntem o companie intr-o constanta dezvoltare in domeniul resurselor umane integrate. Cerinte - Studii medii finalizate- Abilitatile de comunicare fluenta , coerenta si corecta din punct de vedere gramatical reprezinta cerinte obligatorii in procesul de recrutare - Experienta profesionala in Call Center in domeniul de colectare debite si creante nu este necesara, se ofera perioada de training- Cunostinte de baza operare PC Responsabilitati - Apelarea telefonica a persoanelor fizice sau juridice- Administrarea eficienta a situatiilor si cazurilor aparute cu respectarea procedurilor de lucru stabilite- Prelucrarea tuturor cazurilor cu acuratete si seriozitate , respectand standardele de calitate impuse in relatia cu clientii Alte informatii - Pachet salarial care porneste de la 2900 de lei- Program de
PERSONNEL OUTSOURCING

Operator call center cu limba romana


Scurta descriere a companiei Noi suntem Trenkwalder, unul dintre cei mai puternici jucători ai pieței de HR din Europa Centrală și de Est. Atât obiectivele noastre, cât și acțiunile, vorbesc despre oameni, povești de succes și o piață a forței de muncă mai bună.Unde ne găsești:Sediul nostru din București:Calea Griviței nr. 82-98, Sector 1, București, Cod Poștal 010705 Cerinte - Comunicare și interacțiune fluentă cu clienții.- Focalizare asupra deciziilor rapide și eficiente.- Experiența anterioară în domeniul serviciilor sau gestionării clienților. Responsabilitati - Preluarea apelurilor și mailurilor clientilor si oferirea consultantei cu privire la situația echipamentelor utilizate de catre aceștia;- Administrarea si gestionarea flotei de imprimante pentru a imbuntati activitatea digitala a clientilor;- Soluționarea problemelor legate de echipamente (Imprimante închiriate); Alte informatii - Program de lucru de Luni până Vineri, 09:00-17:30.- Activitate de la sediu în primele luni (B
Trenkwalder Romania

Operator Call Center Germana Bucuresti


Scurta descriere a companiei Randstad este lider global în recrutare și gestionare de personal. Încă din 2016, suntem prezenți pe piața din România, în București și în Slatina. Având un număr de peste 130 de consultanți, peste 300 de clienți activi și minim 3000 de angajări pe an, contribuim la evoluția pieței muncii din România și ne apropiem de obiectivul nostru global de a impacta pozitiv viața profesională a oamenilor care au nevoie de un loc de muncă până în 2030. Cerinte Minim 6 luni experienta in customer support/ call-center/ hotel & service industryNivel de germana avansatNivel de engleza minim B2Diploma de BAC Responsabilitati Oferirea de asistență și suport clienților în rezolvarea problemelor sau a întrebărilor legate de produsele sau serviciile oferite de companie. Alte informatii Work from Office Allowancetichete de masaAsigurare medicala privataDecont transport Salariu 5500 - 6250 RON Beneficii Bonus de performanta Abonament medical Asigurare medicala Training-uri Cu
Randstad Romania

Agent Relatii Clienti


Candidatul ideal Excelente abilitati de comunicare (oral si scris) si relationare;Atitudine orientata catre client;Abilitati de vanzare si negociere;Spirit de a lucra in echipa si atitudine proactiva;Operare PC MS Office: nivel mediu (obligatoriu EXCEL);Rabdare si dorinta de a rezolva cu succes solicitarile primite.Descrierea jobului Analizarea cerintelor clientilor si acordarea de asistenta telefonica si/ sau pe email privind aspectele legate de comenzile efectuate/potentiale;Preluarea comenzilor telefonice si introducerea acestora in platforma de vanzare online;Monitorizarea permanenta a comenzilor de pe site, de la plasarea acestora pana la livrare si oferirea de servicii post-vanzare-retur;Monitorizarea respectarii termenelor de livrare comunicate clientilor;Mentinerea legaturii cu clientii, in vederea obtinerii unui feedback permanent;Realizarea diferitelor rapoarte privind solicitarile/reclamatiile din partea clientilor;Utilizarea tuturor instrumentelor informatice ale societatii
OTTER-DISTRIBUTION SRL

Media netă estimată pe baza celor 813 de salarii introduse în Salario: 3300 RON/Luna

Operator Call Center - Salariu 3400 Ron - 5000 Ron Net Zona Pod Baneasa


Candidatul ideal Operator Call Center - Salariu 3400 RON - 5000 RON NET Zona Pod Baneasa Studii medii / superioare; Excelente abilitati de comunicare si de vanzare, orientare catre obtinerea de rezultate Experienta in call center si in vanzari prin telefon. Perseverent, punctual, dornic de succes Bune competente de utilizare a pachetului Microsoft Office Experienta in domeniu instalatiilor termice si sanitare (executie, ofertare) constituie un avantaj.Descrierea jobului Responsabilitati : Sa se situeze cu o rata de conversie de 12 % dintr-un numar de minim 120 apeluri; Prezinta cu încredere beneficiile produselor noastre. Identificare a nevoilor clienților și ofertarea de soluții personalizate Sa transeze si sa finalizeze apelurile de primire, iar activitatile sau situatiile preluate prin apelurile de primire care nu tin de competentele sale, sa fie identificate si transferate ca si apel la persoana desemnata pentru acele probleme din cadrul companiei sau pe mail catre acesta cu Cc Dis
SC FLI INSTAL SERVICE SRL

Customer Support Agent


Candidatul ideal Excelente abilități de comunicare și prezentareOrientarea către client și capacitatea de a se adaptaAtitudine plăcută si capacitatea de a raspunde cu amabilitate clientilor sau potentialilor clientiCapabil să rezolve probleme din proprie inițiativăCapacitate de luare a deciziilorAbilitatea de a se concentra sub presiuneAbilități de comunicare și interpersonaleLimba engleză fluent (oral și scris)MS -Office: cunoștințe de bază ale tuturor aplicațiilor necesare (Excel, Word, PowerPoint, Outlook)Diplomă universitară / minimm 2 ani experiență în domeniul Serviciului Clienți.Descrierea jobului Gestionarea comenzilorIntroducerea in sistem a comenzilor primite prin EDI/ website propriu / telefon/ etcExpedierea acestora prin firme de curieratSprijină procesele zilnice, inclusiv fluxul de documente și clienții in solicitările lorUrmareste fluxul comenzilor pana la destinatarPăstrează contactul cu clienții cu privire la toate problemele legate de comenzi, facturi, retururiGestion
ROMFRACHT S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 813 de salarii introduse în Salario: 3300 RON/Luna

Customer Support With English


Candidatul ideal The ideal candidate:Advanced English skills both spoken and written;Experience in a previous customer support role;Knowledge of Excel and SAP;Availability to work from home and office (hybrid work system);Good Communicator, flexible, and focused on results;Excellent problem-solving abilities and multi-tasking skills;Customer-oriented thinking;Empathetic and positive thinking.Descrierea jobului What will you be doing exactly?Help the customers: Provide client support via phone and e-mail;Provide support, including procedural documentation;Learn how to use our internal software;Respond within agreed time limits to call-outs;Prioritize and manage cases;Establish a good working relationship with customers and other professionals.We can offer you:Very nice office location;Good remuneration (net salary + monthly bonus);Teamwork with young professionals;Participation in the development and/or implementation of various complex projects;Challenging and dynamic work associated w
EURO GAMES TECHNOLOGY ROMANIA SRL

Media netă estimată pe baza celor 254 de salarii introduse în Salario: 4500 RON/Luna

Customer support - Call center


Scurta descriere a companiei BIA – BIA Human Capital Solutions, este in topul celor mai cunoscuti furnizori de servicii profesionale de HR din Romania. De-a lungul a peste 25 de ani de existenta, compania si-a construit un foarte bun renume datorita rezultatelor obtinute si valorii oferite clientilor. Toate aplicatiile primite in atentia noastra vor fi tratate cu maxim de confidentialitate. Informare cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personalDatele personale puse la dispozitie de dvs. pentru a candida la aceasta pozitie vor fi prelucrate de BIA Human Capital Solutions in scopul identificarii candidatilor potriviti. Datele nu vor fi comunicate altor entitati, cu exceptia clientului pentru care BIA Human Capital Solutions desfasoara procesul de recrutare. Candidatii vor fi informati de catre personalul BIA Human Capital Solutions care este domeniul in care clientul isi desfasoara activitatea, cat si identitatea clientului, in masura in care aceasta nu a fost explicitata in an
BIA Human Capital Solutions

Operator call center Italiana - Bucuresti (prezenta fizica)


Scurta descriere a companiei Randstad este lider global în recrutare și gestionare de personal. Încă din 2016, suntem prezenți pe piața din România, în București și în Slatina. Având un număr de peste 130 de consultanți, peste 300 de clienți activi și minim 3000 de angajări pe an, contribuim la evoluția pieței muncii din România și ne apropiem de obiectivul nostru global de a impacta pozitiv viața profesională a oamenilor care au nevoie de un loc de muncă până în 2030. Cerinte Minim 6 luni experienta in customer support/ call-center/ hotel & service industryNivel de italiana avansatNivel de engleza minim B2Diploma de BAC Responsabilitati Oferirea de asistență și suport clienților în rezolvarea problemelor sau a întrebărilor legate de produsele sau serviciile oferite de companie. Alte informatii Work from Office AllowanceTichete de masaAsigurare medicala privataDecont transport Salariu 4300 RON Beneficii Bonus de performanta Abonament medical Asigurare medicala Training-uri Cursuri
Randstad Romania

Customer Support Agent - German Speakers - On Site - Bucharest


Candidatul ideal BackOffice agent - GERMAN SPEAKERS - ON SITE - Bucharest DEUTSCH / Germana BackOffice agent - GERMAN SPEAKERS - ON SITE - BucharestTeleperformance is the global leader in outsourced omnichannel customer experience management, and serves as a strategic partner to the world’s largest companies in a wide variety of industries. Its customer care, technical support, customer acquisition, consulting & analytics, digital integrated business service solutions and other high-value specialized services ensure consistently positive customer interactions that are reliable, flexible, and intelligent.We have 420,000 interaction experts across nearly 170 countries, speaking 265 languages and dialects to better serve you.Teleperformance Romania is a subsidiary of Teleperformance Group, the world leader in outsourced omnichannel customer experience management, starting its activity in 2004. We operate now with more than 1,200 employees providing quality services to first-line players b
S 800 CUSTOMER SERVICE PROVIDER SRL

Sales & Customer Support


Candidatul ideal Ce ne-ar placea sa descoperim la tine? Amabilitate și atitudine pozitivă orientată către clienti; Abilitati dezvoltate de comunicare; Dorinta de dezvoltare si de integrare; Bune abilitati de organizare; Experienta in domeniul asigurarilor reprezinta un avantaj.Descrierea jobului Rolul tau va fi: Initierea apelurilor catre potentialii clienti; Identificarea nevoilor si promovarea serviciilor oferite; Verificarea si actualizarea bazei de date.
ASSET PORTFOLIO SERVICING ROMANIA SRL
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 274 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.