Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

299 Locuri de Munca Customer Care Representative in Bucuresti

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

299 Locuri de Munca Customer Care Representative in Bucuresti

Cauta printr-o varietate mare de joburi Customer Care Representative in Bucuresti si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Customer Care Representative in Bucuresti si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Operator call center colectare creante


Scurta descriere a companiei Personnel Outsourcing, companie de recrutare si leasing de personal, de 10 ani pe piata din Romania cu doua branch-uri la nivel national ( Bucuresti / Brasov), suntem o companie intr-o constanta dezvoltare in domeniul resurselor umane integrate. Cerinte - Studii medii finalizate- Abilitatile de comunicare fluenta , coerenta si corecta din punct de vedere gramatical reprezinta cerinte obligatorii in procesul de recrutare - Experienta profesionala in Call Center in domeniul de colectare debite si creante nu este necesara, se ofera perioada de training- Cunostinte de baza operare PC Responsabilitati - Apelarea telefonica a persoanelor fizice sau juridice- Administrarea eficienta a situatiilor si cazurilor aparute cu respectarea procedurilor de lucru stabilite- Prelucrarea tuturor cazurilor cu acuratete si seriozitate , respectand standardele de calitate impuse in relatia cu clientii Alte informatii - Pachet salarial care porneste de la 2900 de lei- Program de
PERSONNEL OUTSOURCING

Operator call center cu limba romana


Scurta descriere a companiei Noi suntem Trenkwalder, unul dintre cei mai puternici jucători ai pieței de HR din Europa Centrală și de Est. Atât obiectivele noastre, cât și acțiunile, vorbesc despre oameni, povești de succes și o piață a forței de muncă mai bună.Unde ne găsești:Sediul nostru din București:Calea Griviței nr. 82-98, Sector 1, București, Cod Poștal 010705 Cerinte - Comunicare și interacțiune fluentă cu clienții.- Focalizare asupra deciziilor rapide și eficiente.- Experiența anterioară în domeniul serviciilor sau gestionării clienților. Responsabilitati - Preluarea apelurilor și mailurilor clientilor si oferirea consultantei cu privire la situația echipamentelor utilizate de catre aceștia;- Administrarea si gestionarea flotei de imprimante pentru a imbuntati activitatea digitala a clientilor;- Soluționarea problemelor legate de echipamente (Imprimante închiriate); Alte informatii - Program de lucru de Luni până Vineri, 09:00-17:30.- Activitate de la sediu în primele luni (B
Trenkwalder Romania

Operator Call Center/​ Asistent Medical


Candidatul ideal Alătură-te echipei noastre din Ploiești și București!Cauți un loc de muncă dinamic și plin de satisfacții în domeniul medical?Clinica Fertilia, o clinică de top specializată în obstetrică-ginecologie este în căutarea unor profesioniști dedicați pentru a se alătura echipei sale din Ploiești și București.Descrierea jobului Posturi disponibile: Operator Call Center - profil medical: Vei fi responsabil de furnizarea de informații și asistență pacienților noștri prin telefon și e-mail. Vei avea grijă de programările pacienților și de gestionarea bazelor de date. Este necesară o atitudine prietenoasă și orientată către client, precum și abilități excelente de comunicare. Asistent Medical - obstetrică-ginecologie: Vei oferi asistență medicilor în timpul consultațiilor și procedurilor. Vei pregăti pacienții pentru examinări și vei preleva probe. Este necesară experiență minimă de 3 ani în practica medicală, precum și o atitudine empatică și grijulie. Oferim: Salariu motivant,
S.​C.​ FERTILIA MEDICAL CENTER S.​R.​L.​

Operator call center Italiana - Bucuresti (prezenta fizica)


Scurta descriere a companiei Randstad este lider global în recrutare și gestionare de personal. Încă din 2016, suntem prezenți pe piața din România, în București și în Slatina. Având un număr de peste 130 de consultanți, peste 300 de clienți activi și minim 3000 de angajări pe an, contribuim la evoluția pieței muncii din România și ne apropiem de obiectivul nostru global de a impacta pozitiv viața profesională a oamenilor care au nevoie de un loc de muncă până în 2030. Cerinte Minim 6 luni experienta in customer support/ call-center/ hotel & service industryNivel de italiana avansatNivel de engleza minim B2Diploma de BAC Responsabilitati Oferirea de asistență și suport clienților în rezolvarea problemelor sau a întrebărilor legate de produsele sau serviciile oferite de companie. Alte informatii Work from Office AllowanceTichete de masaAsigurare medicala privataDecont transport Salariu 4300 RON Beneficii Bonus de performanta Abonament medical Asigurare medicala Training-uri Cursuri
Randstad Romania

Agent Call Center(suport clienti) - Bucuresti


Scurta descriere a companiei Noi suntem Trenkwalder, unul dintre cei mai puternici jucători ai pieței de HR din Europa Centrală și de Est. Atât obiectivele noastre, cât și acțiunile, vorbesc despre oameni, povești de succes și o piață a forței de muncă mai bună.Unde ne găsești:Sediul nostru din București:Calea Griviței nr. 82-98, Sector 1, București, Cod Poștal 010705 Cerinte • Excelente abilități interpersonale și de comunicare, dorință de a lucra cu oamenii;• Cunoașterea limbilor engleză (avansat) și a doua portugheză/italiană/germane/franceză;• Cunoștințe bune de MS Office (Word, Excel);• Înalt simț al responsabilității;• Abilitatea de a lucra cu termene limită;• Abilitatea de a stabili priorități și de a performa mai multe sarcini; Responsabilitati • Oferi suport clientilor prin chat online, apel telefonic și e-mail pentru a răspunde întrebărilor referitoare la serviciilor de calatorie aeriana;• Identifici nevoile clienților și performezi acțiunea adecvată folosind cunoștințele și
Trenkwalder Romania

Operator Call Center Vanzari - Remuneratie Motivanta


Candidatul ideal Experiență anterioară în domeniul vânzărilorComunicare și negociere prin telefon și email.Pricepere în tehnicile eficiente de vânzare și adaptabilitate la nevoile fiecărui client.Abilități impresionante de organizare și gestionare a timpului.Motivație pentru a depăși cu brio obiectivele de vânzări.Atitudine proactivă și dorință constantă de a învăța.Aptitudini solide în lucru în echipă.Descrierea jobului Ce vei face:Vei contacta potențiali clienți prin telefon și email, promovând produsele si serviciile noastre in domeniul instalatiilor de gaz.Vei prezenta cu încredere beneficiile produselor noastre.Vei identifica nevoile clienților și vei oferi soluții personalizate.Vei participa la traininguri specializate pentru a deveni un expert în instalații de gaz.Vei atinge obiectivele de vânzări lunare.Vei menține și actualiza bazele de date cu informații relevante.Ce oferim:Salariu fix 3000 lei netComision din vânzări, motivându-te să ajungi la performanțe remarcabileBonusuri
01 PROCONSTRUCTO TOP SERVICES GROUP SRL

Customer support - Call center


Scurta descriere a companiei BIA – BIA Human Capital Solutions, este in topul celor mai cunoscuti furnizori de servicii profesionale de HR din Romania. De-a lungul a peste 25 de ani de existenta, compania si-a construit un foarte bun renume datorita rezultatelor obtinute si valorii oferite clientilor. Toate aplicatiile primite in atentia noastra vor fi tratate cu maxim de confidentialitate. Informare cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personalDatele personale puse la dispozitie de dvs. pentru a candida la aceasta pozitie vor fi prelucrate de BIA Human Capital Solutions in scopul identificarii candidatilor potriviti. Datele nu vor fi comunicate altor entitati, cu exceptia clientului pentru care BIA Human Capital Solutions desfasoara procesul de recrutare. Candidatii vor fi informati de catre personalul BIA Human Capital Solutions care este domeniul in care clientul isi desfasoara activitatea, cat si identitatea clientului, in masura in care aceasta nu a fost explicitata in an
BIA Human Capital Solutions

Consultant Colectare Debite (call Center) Bucuresti & Brasov


Candidatul ideal Vino si tu in echipa noastra de specialisti in managementul creantelor!​Ce ne dorim Sa fii o persoana deschisa, dornica sa invete si sa se dezvolte profesional Sa comunici cu usurinta si sa te simti confortabil in conversatiile cu persoane necunoscute Sa dai dovada de rabdare, perseverenta si de un bun autocontrol Sa intelegi responsabilitatea implicata de un loc de munca Sa fii disponibil sa lucrezi in ture alternative (dimineata si dupa-amiaza)Descrierea jobului Ce vei face Vei administra portofolii de debite ale clientilor nostri cu scopul de a recupera cat mai eficient sumele restante. Vei negocia telefonic cu restantierii achitarea datoriei, vei propune solutii de plata adaptate si ii vei consilia in vederea solutionarii rapide, pe cale amiabila, a situatiei restantei Vei administra in platforma interna de colectare fiecare caz, folosind metode si tehnici specifice de recuperareCe oferim Program de lucru de 6 sau 8 ore/zi, in ture, de luni pana vineri, in sistem h
CREDITEXPRESS FINANCIAL SERVICES SRL

Operator Call Center Germana Bucuresti


Scurta descriere a companiei Randstad este lider global în recrutare și gestionare de personal. Încă din 2016, suntem prezenți pe piața din România, în București și în Slatina. Având un număr de peste 130 de consultanți, peste 300 de clienți activi și minim 3000 de angajări pe an, contribuim la evoluția pieței muncii din România și ne apropiem de obiectivul nostru global de a impacta pozitiv viața profesională a oamenilor care au nevoie de un loc de muncă până în 2030. Cerinte Minim 6 luni experienta in customer support/ call-center/ hotel & service industryNivel de germana avansatNivel de engleza minim B2Diploma de BAC Responsabilitati Oferirea de asistență și suport clienților în rezolvarea problemelor sau a întrebărilor legate de produsele sau serviciile oferite de companie. Alte informatii Work from Office Allowancetichete de masaAsigurare medicala privataDecont transport Salariu 5500 - 6250 RON Beneficii Bonus de performanta Abonament medical Asigurare medicala Training-uri Cu
Randstad Romania

OPERATOR CALL CENTER


Scurta descriere a companieiS.C. Klintensiv S.R.L. este o companie producătoare de agenți destinați curățării și igienizării de spații și suprafețe din domeniul medical și nu numai. Portofoliul companiei cuprinde produse biocide, produse destinate igienei corporale, produse de curățenie pentru zona HoReCa, produse cosmetice. Cerinte Candidatul ideal:• deține o experiență de minim 3 ani de zile în activitatea cu clienții în regim dе telesales;• experiență relevantă în promovarea produselor medicale, de curățenie sau farmaceutice • deține un nivel avansat de exprimare în scris și verbal în limba romana;• deține cunoștințe de lb.engleză (nivel mediu);• persoană creativă, organizată, sociabilă, cu o atenție sporită la detalii;• atitudine orientată către client;• deține cunoștințe de operare PC (Word, Excel, Internet);• Posesor permis de conducere – categoria B. Responsabilitati Descrierea postului:• Contactarea telefonică a clienților potențiali, cu scopul de a promova, a convinge și a vin
Klintensiv

Media netă estimată pe baza celor 346 de salarii introduse în Salario: 3000 RON/Luna

Customer Support Specialist Admiral Online Casino


Candidatul ideal NOVOMATIC Romania, cu o experienta de peste 30 de ani in domeniul jocurilor de noroc, angajeaza agenti pentru asistenta clientilor, pe platforma ADMIRAL ONLINE.Candidatul Ideal: Liceu absolvit cu diploma de Bacalaureat; Ocuparea anterioara a unui post de asistenta clienti, prin telefon sau email (obligatoriu); Experienta anterioara in domeniul de iGaming sau Online Casino (obligatoriu); Limba engleza scris si vorbit – nivel mediu sau superior; Cunostinte PC la nivel de utilizator, pentru Windows 7 si 10; Cunostinte avansate in utilizarea pachetului Microsoft Office (Excel, Word si Outlook); Abilitati excelente de comunicare, pentru a putea explica instructiuni si informatii complexe, atat in vorbire cat si in scriere; Cunoasterea principiilor si practicilor in domeniul relatiilor cu clientii este obligatorie;Descrierea jobului Descrierea jobului: Gestionarea solicitarilor primite din partea clientilor, prin telefon, email si chat; Identificarea problemelor clientilor s
ADMIRAL LEISURE SRL

Agent Relatii Clienti


Candidatul ideal Excelente abilitati de comunicare (oral si scris) si relationare;Atitudine orientata catre client;Abilitati de vanzare si negociere;Spirit de a lucra in echipa si atitudine proactiva;Operare PC MS Office: nivel mediu (obligatoriu EXCEL);Rabdare si dorinta de a rezolva cu succes solicitarile primite.Descrierea jobului Analizarea cerintelor clientilor si acordarea de asistenta telefonica si/ sau pe email privind aspectele legate de comenzile efectuate/potentiale;Preluarea comenzilor telefonice si introducerea acestora in platforma de vanzare online;Monitorizarea permanenta a comenzilor de pe site, de la plasarea acestora pana la livrare si oferirea de servicii post-vanzare-retur;Monitorizarea respectarii termenelor de livrare comunicate clientilor;Mentinerea legaturii cu clientii, in vederea obtinerii unui feedback permanent;Realizarea diferitelor rapoarte privind solicitarile/reclamatiile din partea clientilor;Utilizarea tuturor instrumentelor informatice ale societatii
OTTER-DISTRIBUTION SRL

Media netă estimată pe baza celor 813 de salarii introduse în Salario: 3300 RON/Luna

Customer Support Agent


Candidatul ideal Excelente abilități de comunicare și prezentareOrientarea către client și capacitatea de a se adaptaAtitudine plăcută si capacitatea de a raspunde cu amabilitate clientilor sau potentialilor clientiCapabil să rezolve probleme din proprie inițiativăCapacitate de luare a deciziilorAbilitatea de a se concentra sub presiuneAbilități de comunicare și interpersonaleLimba engleză fluent (oral și scris)MS -Office: cunoștințe de bază ale tuturor aplicațiilor necesare (Excel, Word, PowerPoint, Outlook)Diplomă universitară / minimm 2 ani experiență în domeniul Serviciului Clienți.Descrierea jobului Gestionarea comenzilorIntroducerea in sistem a comenzilor primite prin EDI/ website propriu / telefon/ etcExpedierea acestora prin firme de curieratSprijină procesele zilnice, inclusiv fluxul de documente și clienții in solicitările lorUrmareste fluxul comenzilor pana la destinatarPăstrează contactul cu clienții cu privire la toate problemele legate de comenzi, facturi, retururiGestion
ROMFRACHT S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 813 de salarii introduse în Salario: 3300 RON/Luna

Analist Call Center - perioada determinata


Distrigaz Sud Rețele, filiala a ENGIE România, este liderul distribuției de gaze naturale în România. Cu o expertiză de peste 47 de ani în acest domeniu, compania deține contracte de concesiune pentru distribuția de gaze naturale în 1.358 de localități, pe raza a 20 de județe din sudul și centrul României și a municipiului București, gestionând o rețea de distribuție de peste 22.500 de km.La Distrigaz Sud Rețele, dorim să venim în întâmpinarea nevoilor clienților noștri și să îi ajutăm să își atingă obiectivele, într-un mod eficient. Căutăm oameni talentați, care să pună clienții în centrul a tot ceea ce facem. În prezent, căutăm o persoană care să aibă bune abilități de comunicare, pentru a se alătura BIROULUI CALL CENTER, în calitate de ANALIST CALL CENTER.Dacă îți dorești să faci următorul pas în carieră, alături de o echipă competitivă și profesionistă, trimite-ne CV-ul tău. Ne poți ajuta să construim un viitor mai bun. Totul începe cu angajati remarcabili. Totul începe cu tine.Ce
Distrigaz Sud Retele

Operator Call Center Germana (REMOTE)


Scurta descriere a companiei Randstad este lider global în recrutare și gestionare de personal. Încă din 2016, suntem prezenți pe piața din România, în București și în Slatina. Având un număr de peste 130 de consultanți, peste 300 de clienți activi și minim 3000 de angajări pe an, contribuim la evoluția pieței muncii din România și ne apropiem de obiectivul nostru global de a impacta pozitiv viața profesională a oamenilor care au nevoie de un loc de muncă până în 2030. Cerinte Minim 6 luni experienta in customer support/ call-center/ hotel & service industryNivel de germana avansatNivel de engleza minim B2Diploma de BAC Responsabilitati Oferirea de asistență și suport clienților în rezolvarea problemelor sau a întrebărilor legate de produsele sau serviciile oferite de companie. Alte informatii Work From Home Allowance Tichete de masa Asigurare medicala privata Salariu 4600 - 5500 RON Beneficii Bonus de performanta Abonament medical Asigurare medicala Training-uri Cursuri Indemnizat
Randstad Romania

Customer Services Agent with French


Short company description We don't just make history we make the future. Ford put the world on wheels over a century ago, and our teams are re-inventing icons and creating groundbreaking connected and electric vehicles for the next century. We believe in serving our customers, our communities, and the world. If you do, too, come move the world and make the future with us. Requirements - Fluency in spoken and written French language - Candidate should be able to hold seamless conversations in French over phone and chat with dealers, customers, third party collection agencies and other external parties.- Working knowledge of English language - Candidate should be able to understand conversations in English as part of training modules and read emails/documents written in English. Basic fluency in language will suffice. - Previous experience of 3-5 years in role of a customer service agent / supervisor with banking or non-banking financial firms is preferred. Responsibilities 1. Organizati
Ford Business Solutions Romania

Supply Customer Service


Scurta descriere a companiei Asigurăm o gamă completă de servicii profesionale, prin experiența și cunoștințele noastre de specialitate și din domeniul legislativ. Avem capacitate de a identifica soluții inovative pentru fiecare client.Echipa TeamLand este în masura să livreze servicii pe termen lung, asigurându-ți astfel un parteneriat sustenabil.Respectăm valorile clienților noștri și, în același timp, dovedim empatie față de cei pe care îi recrutăm, adăugând întotdeauna o vorbă bună la serviciile ireproșabile livrate.Suntem cel mai dinamic furnizor de servicii de resurse umane, având flexibilitate antreprenorială si know-how–ul necesar, dobândit în anii de experiență ai echipei de recrutare și a specialiștilor în salarizare și administrare.Reducem eforturile administrative și de time management în ceea ce privesc procesele de recrutare, administrare și instruire a angajaților, oferind o gamă de servicii asigurate de personal de înaltă calificare în baza principiului Total Quality Ma
Teamland

Customer Care & Relatii Clienti


Candidatul ideal Cum este persoana ideala pentru acest job? - Volubila, interactioneaza cu usurinta cu toti clientii.- Are abilitati excelente de comunicare, prezentare si negociere.- Proactiva- concentrata pe gasirea unor solutii rapide pentru satisfactia clientului.- Atitudine pozitiva, dorinta de a invata, entuziasmul si abilitatile de rezolvare a problemelor sunt cu siguranta o necesitate- Experienta anterioara pe un post similar reprezinta un avantaj- Are cunostinte basic de MS Office (Outlook, Word, Excel, Power Point;)- Acuratete si eficienta in indeplinirea taskurilor, bune abilitati de prioritizare si time management- Persoana dinamica, optimista, orientata spre rezultate- Spirit de echipa, colegialitate si implicare activa in actiunile colectiveDescrierea jobului Suntem o companie mica, dar cu o misiune mare! De aceea ne nedorim ca persoana care ni se va alatura, sa aibe acelasi tip de ambitii, pentru a putea sa ne atingem toate obiectivele impreuna. Fiecare membru al echipei
ENROUSH S.​R.​L.​

Agent Call Center - Bucuresti (2 limbi straine) ENGLEZA + Italiana/​Portugheza/​Germana/​Franceza


Scurta descriere a companiei Noi suntem Trenkwalder, unul dintre cei mai puternici jucători ai pieței de HR din Europa Centrală și de Est. Atât obiectivele noastre, cât și acțiunile, vorbesc despre oameni, povești de succes și o piață a forței de muncă mai bună.Unde ne găsești:Sediul nostru din București:Calea Griviței nr. 82-98, Sector 1, București, Cod Poștal 010705 Cerinte • Excelente abilități interpersonale și de comunicare, dorință de a lucra cu oamenii;• Cunoașterea limbilor engleză (avansat) și a doua portugheză/italiană/germane/franceză;• Cunoștințe bune de MS Office (Word, Excel);• Înalt simț al responsabilității;• Abilitatea de a lucra cu termene limită;• Abilitatea de a stabili priorități și de a performa mai multe sarcini; Responsabilitati • Oferi suport clientilor prin chat online, apel telefonic și e-mail pentru a răspunde întrebărilor referitoare la serviciilor de calatorie aeriana;• Identifici nevoile clienților și performezi acțiunea adecvată folosind cunoștințele și
Trenkwalder Romania

Operator call center- italiana/​franceza/​germana/​spaniola/​portugheza


Scurta descriere a companiei Randstad este lider global în recrutare și gestionare de personal. Încă din 2016, suntem prezenți pe piața din România, în București și în Slatina. Având un număr de peste 130 de consultanți, peste 300 de clienți activi și minim 3000 de angajări pe an, contribuim la evoluția pieței muncii din România și ne apropiem de obiectivul nostru global de a impacta pozitiv viața profesională a oamenilor care au nevoie de un loc de muncă până în 2030. Cerinte - experienta de minim 6 luni in: call center/ turism/ experienta pe telefon- diploma de Bacalaureat- cunostinte limba engleza: nivel incepator-mediu- cunostine limba specifica: nivel avansat Responsabilitati - modificare/anulare bilete de avion pentru o companie aeriana- sa ofere suport telefonic- sa fie o persoana responsabila si punctuala Alte informatii - se ofera un training platit- activitatea se desfasoara de la birou- tichete de masa- decont transport-asigurare medicala privata- multe alte beneficii pe lan
Randstad Romania
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 299 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.