Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

290 Locuri de Munca Customer service in Bucuresti

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

290 Locuri de Munca Customer service in Bucuresti

Cauta printr-o varietate mare de joburi Customer service in Bucuresti si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Customer service in Bucuresti si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Customer Service Specialist Nespresso Full Time


Candidatul ideal Cultura de la Nespresso® este unică. Suntem pasionați, inovatori și, nu în ultimul rând, orientați spre client.Suntem în căutarea unui Customer Support Specialist dedicat, atent și perseverent, care să reprezinte primul contact cu clientii și membrii clubului Nespresso.În conformitate cu standardele de calitate Nespresso, acesta este responsabil de îmbunătățirea experienței clienților, asigurându-se că aceștia au toate informațiile dorite.Vei fi recompensat cu un salariu fix net cuprins in intervalul 3300-3600 lei net, în funcţie de experienţa anterioară, la care se adaugă un bonus lunar de până la 20% din salariul net, calculat în funcţie de performanţele tale. În plus, vei primi tichete de masă lunar, asigurare medicală privată, primă de sărbători şi alte beneficii Nespresso.Descrierea jobului O zi obişnuită ar decurge astfel: Începi ziua cu aroma Nespresso preferată; Oferi informații potențialilor clienți despre produsele și serviciile Nespresso; Înregistrezi noi cl
NESTLE ROMÂNIA SRL

Customer Services Agent with Spanish


Short company description We don't just make history we make the future. Ford put the world on wheels over a century ago, and our teams are re-inventing icons and creating groundbreaking connected and electric vehicles for the next century. We believe in serving our customers, our communities, and the world. If you do, too, come move the world and make the future with us. Requirements - Fluency in spoken and written Spanish language - Candidate should be able to hold seamless conversations in Spanish over phone and chat with dealers, customers, third party collection agencies and other external parties.- Working knowledge of English language - Candidate should be able to understand conversations in English as part of training modules, and also read emails/documents written in English. Basic fluency in language will suffice.- Previous experience of 1-3 years in role of a Customer services or collections agent with banking or non-banking financial firms is preferred. Responsibilities - E
Ford Business Solutions Romania

Customer Service Spec.​ Fara Experienta/​ Student/​ Engleza


Candidatul ideal Compania Ferro are doua pozitii deschise de Customer service specialist, una in Buftea, Str. Sperantei Nr. 101, Judetul Ilfov (Eli Park 3), iar cealalta in Cluj Napoca.Pentru noi, candidatul care s-ar potrivi cel mai bine pentru acest post trebuie sa aiba urmatoarele atu-uri: Fara experienta sau minim 6 luni experinta pe un post similar; De preferat experienta pe zona de comert international/ logistica; Cunostinte despre produsele de instalatii si sanitare – reprezinta un avantaj; Studii superioare; Abilitati excelente de comunicare, organizare si administrare; Capacitate de a invata rapid si adaptabilitate; Atentie la detalii, implicare, asumarea responsabilitatilor si proactivitate; Abilitatea de a lucra sub presiune si de a respecta termenele limita; Abilitatea de a lucra atat independent, cat si in echipa; Cunostinte de operare intr-un sistem tip ERP; Cunostinte operare MS Office (Excel avansat); Engleza avansatDescrierea jobului Daca vrei sa vii la noi, vei face p
NOVASERVIS FERRO GROUP SRL

Procurement Customer Service


Scurta descriere a companiei Asigurăm o gamă completă de servicii profesionale, prin experiența și cunoștințele noastre de specialitate și din domeniul legislativ. Avem capacitate de a identifica soluții inovative pentru fiecare client.Echipa TeamLand este în masura să livreze servicii pe termen lung, asigurându-ți astfel un parteneriat sustenabil.Respectăm valorile clienților noștri și, în același timp, dovedim empatie față de cei pe care îi recrutăm, adăugând întotdeauna o vorbă bună la serviciile ireproșabile livrate.Suntem cel mai dinamic furnizor de servicii de resurse umane, având flexibilitate antreprenorială si know-how–ul necesar, dobândit în anii de experiență ai echipei de recrutare și a specialiștilor în salarizare și administrare.Reducem eforturile administrative și de time management în ceea ce privesc procesele de recrutare, administrare și instruire a angajaților, oferind o gamă de servicii asigurate de personal de înaltă calificare în baza principiului Total Quality Ma
Teamland

Functionar Informatii Clienti - Customer Service


Candidatul ideal - Deprinderi de lucru în programele Microsoft Office (cunostinte Excel)- Atitudine proactivă și deschidere față de client;- Atenție la detalii, spirit analitic, autoorganizare;- Viteză de reacție, responsabilitate;- Engleza mediu-avansatDescrierea jobului - Oferă informații privind serviciile companiei;- Preia apelurile telefonice ale clienților;- Asigură înregistrarea comenzilor în sistemul informatic specific companiei;- Acordă asistență clienților privind statusul expedițiilor și oferă răspunsuri via e-mailBeneficii:- Salariu avantajos- Transport asigurat pentru sediul din Mogosoaia (atat din Bucuresti cat si din Buftea-zonele invecinate)
DYNAMIC PARCEL DISTRIBUTION SA

Customer Service Supervisor


Scurta descriere a companiei Asigurăm o gamă completă de servicii profesionale, prin experiența și cunoștințele noastre de specialitate și din domeniul legislativ. Avem capacitate de a identifica soluții inovative pentru fiecare client.Echipa TeamLand este în masura să livreze servicii pe termen lung, asigurându-ți astfel un parteneriat sustenabil.Respectăm valorile clienților noștri și, în același timp, dovedim empatie față de cei pe care îi recrutăm, adăugând întotdeauna o vorbă bună la serviciile ireproșabile livrate.Suntem cel mai dinamic furnizor de servicii de resurse umane, având flexibilitate antreprenorială si know-how–ul necesar, dobândit în anii de experiență ai echipei de recrutare și a specialiștilor în salarizare și administrare.Reducem eforturile administrative și de time management în ceea ce privesc procesele de recrutare, administrare și instruire a angajaților, oferind o gamă de servicii asigurate de personal de înaltă calificare în baza principiului Total Quality Ma
Teamland

Media netă estimată pe baza celor 381 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Supply Customer Service


Scurta descriere a companiei Asigurăm o gamă completă de servicii profesionale, prin experiența și cunoștințele noastre de specialitate și din domeniul legislativ. Avem capacitate de a identifica soluții inovative pentru fiecare client.Echipa TeamLand este în masura să livreze servicii pe termen lung, asigurându-ți astfel un parteneriat sustenabil.Respectăm valorile clienților noștri și, în același timp, dovedim empatie față de cei pe care îi recrutăm, adăugând întotdeauna o vorbă bună la serviciile ireproșabile livrate.Suntem cel mai dinamic furnizor de servicii de resurse umane, având flexibilitate antreprenorială si know-how–ul necesar, dobândit în anii de experiență ai echipei de recrutare și a specialiștilor în salarizare și administrare.Reducem eforturile administrative și de time management în ceea ce privesc procesele de recrutare, administrare și instruire a angajaților, oferind o gamă de servicii asigurate de personal de înaltă calificare în baza principiului Total Quality Ma
Teamland

Customer Services Supervisor with French


Short company description We don't just make history we make the future. Ford put the world on wheels over a century ago, and our teams are re-inventing icons and creating groundbreaking connected and electric vehicles for the next century. We believe in serving our customers, our communities, and the world. If you do, too, come move the world and make the future with us. Requirements - Fluency in spoken and written French language - Candidate should be able to hold seamless conversations in French over phone and chat with dealers, customers, third party collection agencies and other external parties.- Working knowledge of English language - Candidate should be able to understand conversations in English as part of training modules, and also read emails/documents written in English. - Previous experience of 2-5 years in role of a supervisor with banking or non-banking financial firms is preferred. Responsibilities • Responsible for people management- Oversee a team responsible for mana
Ford Business Solutions Romania

Customer Service Representative (arabic Language Mandatory)


Descrierea jobului ،أعزائي الناطقين باللغة العربية.ندعوكم لتنضموا إلى فريقنا المتميز في شركتنا الموثقة والجادة في تقديم خدمات العملاء بشكل قانوني و متميز.نقدم لكم بيئة عمل وديّة ومريحة، وفي نفس الوقت ذات طابع محترف لا مثيل له.ستحصلون من خلالنا على مزايا قوية - رواتب محفزة و مكافآت مميزة.نرحب بكم ونتطلع إلى العمل سويًا بكل تفانٍ وإخلاص
LYONSHIELD S.​R.​L.​

Customer Service with Bulgarian


Company DescriptionWelcome to a place where your ideas lead to something big. Welcome to Bosch.Whether in the field of Mobility Solutions, Consumer Goods, Industrial Technology or Energy and Building Technology, with us you improve the quality of life for people all over the world.For over 25 years, at Robert Bosch in Romania we nurture, build and sustain enduring relationships, to enable direct operational strategic benefits to our customers across the country in these major business areas.Our headquarter located in Bucharest develops and supports the company's medium and long-term strategy, thus promoting a sustainable growth.We make it happen through qualified, motivated and flexible professional associates who uphold the heritage and values of Bosch time-tested for over 130 years of a successful journey.So why not join us in starting something remarkable? Make it happen.QualificationsWe would like to meet you if:o You work effectively both in a team and independently o You know the
Bosch Romania

Customer Services Agent with French


Short company description We don't just make history we make the future. Ford put the world on wheels over a century ago, and our teams are re-inventing icons and creating groundbreaking connected and electric vehicles for the next century. We believe in serving our customers, our communities, and the world. If you do, too, come move the world and make the future with us. Requirements - Fluency in spoken and written French language - Candidate should be able to hold seamless conversations in French over phone and chat with dealers, customers, third party collection agencies and other external parties.- Working knowledge of English language - Candidate should be able to understand conversations in English as part of training modules and read emails/documents written in English. Basic fluency in language will suffice. - Previous experience of 3-5 years in role of a customer service agent / supervisor with banking or non-banking financial firms is preferred. Responsibilities 1. Organizati
Ford Business Solutions Romania

Customer Service with Bulgarian


Company DescriptionWelcome to a place where your ideas lead to something big. Welcome to Bosch.Whether in the field of Mobility Solutions, Consumer Goods, Industrial Technology or Energy and Building Technology, with us you improve the quality of life for people all over the world.For over 25 years, at Robert Bosch in Romania we nurture, build and sustain enduring relationships, to enable direct operational strategic benefits to our customers across the country in these major business areas.Our headquarter located in Bucharest develops and supports the company's medium and long-term strategy, thus promoting a sustainable growth.We make it happen through qualified, motivated and flexible professional associates who uphold the heritage and values of Bosch time-tested for over 130 years of a successful journey.So why not join us in starting something remarkable? Make it happen.QualificationsWe would like to meet you if:o You work effectively both in a team and independently o You know the
Bosch Romania

Customer Service Specialist


Short company description We are RIAN & Partners, a 100% Romanian concept – recruitment agency and we provide specialized human resources management services within the industrial field.Our goal is clear and simple: to improve every recruitment and organizational development processes. We support ambitious businesses to find the proper human capital for their development plans. We offer guidance to dynamic candidates in order to find their dream job. Requirements Bachelor’s degree in Technical / Engineering, Economics;Minumum 2 years’ experience in a similar position;Good English skills;Highly organized and autonomous in setting his work so as to meet critical deadlines;Good communication skills within the team and with the customer;High level of integrity and trust, with a strong sense of prioritizing tasks. Responsibilities Maintains relationships with customers and acts to meet their needs.Promotes the company’s new products/services;Receives and creates sales orders in the comp
RIAN PARTNERS

Media netă estimată pe baza celor 2018 de salarii introduse în Salario: 3100 RON/Luna

Customer Service Representative


Candidatul ideal Experienta intr-un Call Center (asistenta clienti, telesales, retentie, loializare, recuperare debite); Experienta pe un post similar (pariuri sportive, jocuri de noroc, sport) constituie avantaj; Cunostinte avansate de utilizare PC si Internet (Word, Excel, Chrome, Internet Explorer, Outlook, Skype); Limba engleza: nivel mediu/avansat; Atitudine pozitivă şi orientată către client; Abilităţi de gândire analitică, persoană organizată, metodică; Abilităţi de comunicare, capacitate de relaţionare interumană; Disponibilitate de a lucra în ture.Descrierea jobului Raspunde la solicitarile si reclamatiile clientilor folosind mijloacele de comunicare specifice activitatii de Call Center (telefon, email, chat, sms); Apeleaza clientii pentru a le prezenta oferte de loializare si pentru colectarea datelor privind gradul de satisfactie referitor la serviciile companiei; Furnizeaza informatii cu privire la serviciile si ofertele companiei; Monitorizeaza si gestioneaza solicitarile
WESTROSE CAPITAL INVESTMENTS SRL

Media netă estimată pe baza celor 871 de salarii introduse în Salario: 3300 RON/Luna

Operator Customer Service


Candidatul ideal Experiență de lucru într-un mediu bazat pe relații cu clienții sau într-un call center.Abilități excelente de comunicare și interpersonale.Capacitatea de a lucra într-un mediu rapid și dinamic.Atenție la detalii și un nivel înalt de organizare.Cunoștințe de limba engleză la nivel conversațional.Capacitatea de a rezolva probleme și de a lua decizii rapid.Descrierea jobului Procesarea și gestionarea comenzilor de la clienții noștri.Operarea comenzilor în aplicațiile interne și monitorizarea acestora.Dezvoltarea relațiilor cu partenerii din Rețeaua Pall-Ex și clienții TCE.Managementul reclamațiilor și completarea documentației pentru asigurări.Suport telefonic pentru agențiile de distribuție.
TCE CARGO DIRECT SRL

Customer Services & Leasing Supervisor with Italian


Scurta descriere a companiei We don't just make history we make the future. Ford put the world on wheels over a century ago, and our teams are re-inventing icons and creating groundbreaking connected and electric vehicles for the next century. We believe in serving our customers, our communities, and the world. If you do, too, come move the world and make the future with us. Cerinte - Fluency in spoken and written Italian language - Candidate should be able to hold seamless conversations in Italian over phone and chat with dealers, customers, third party collection agencies and other external parties.- Working knowledge of English language - Candidate should be able to understand conversations in English as part of training modules, and also read emails/documents written in English. Basic fluency in language will suffice.- Previous experience of 5-7 years, of which 1-2 years as a supervisor in role in the field of leasing or customer services area, with banking or non-banking financial
Ford Business Solutions Romania

Customer Services Senior Agent with Spanish


Short company description We don't just make history we make the future. Ford put the world on wheels over a century ago, and our teams are re-inventing icons and creating groundbreaking connected and electric vehicles for the next century. We believe in serving our customers, our communities, and the world. If you do, too, come move the world and make the future with us. Requirements - Fluency in spoken and written Spanish language - Candidate should be able to hold seamless conversations in Spanish over phone and chat with dealers, customers, third party collection agencies and other external parties.- Working knowledge of English language - Candidate should be able to understand conversations in English as part of training modules, and also read emails/documents written in English. Basic fluency in language will suffice.- Previous experience of 3-5 years in role of a Customer services or collections agent with banking or non-banking financial firms is preferred. Responsibilities - E
Ford Business Solutions Romania

Customer Service Specialist Nespresso


Scurta descriere a companiei La Nestlé vei descoperi o lume bazata pe respect – pentru sine, pentru colegi, pentru diversitate si pentru viitor. Respectul ghideaza toate deciziile noastre si contureaza experienta pe care o oferim fiecarui angajat, indiferent de nivelul orgazitional la care se afla. Cerinte Dacă ești un iubitor de cafea premium, pasionat de ceea ce faci, pui mereu clientul pe primul loc și te simți confortabil să lucrezi cu un brand renumit, atunci ai toate atributele necesare pentru a avea succes. În plus, trebuie să fii empatic, proactiv, atent la detalii și să ai capacitatea de a te adapta rapid la schimbări.Cunoștințe și abilități profesionale:- 1-2 ani de experiență profesională în domeniul Customer Care/Hotelier;- Proactivitatea și dorința de învățare; - Orientat către client; - Gramatică impecabilă atât în limba engleză, cât și în limba română; - Bună cunoaștere a pachetului MS Office; Atenție deosebită acordată detaliilor. Responsabilitati O zi obişnuită ar decu
Nestle Romania

Customer Service Representative


Candidatul ideal Job DescriptionWe are looking for a customer-oriented service representative.As a Customer Service Representative, you will act as a liaison, provide product/services information and resolve any emerging problems that our customer accounts might face with accuracy and efficiency.The target is to ensure excellent service standards, respond efficiently to customer inquiries and maintain high customer satisfaction.Requirements Advanced level of English Have excellent communication skills, both written and spoken Possess a strong work ethic and team player mentality. Excellent problem-solving abilities, multi-tasking skills and great time management Availability for a full time schedule, covering shifts 24/7, Monday - SundayDescrierea jobului Main Responsibilities Follow communication procedures, guidelines and policies Handle customer complaints, provide appropriate solutions and alternatives within the time limits; follow up to ensure resolution Identify customer needs a
WEBFUSION SOFTWARE SERVICES S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 1008 de salarii introduse în Salario: 3300 RON/Luna

Customer Service Representative


Candidatul ideal WE WILL VIBE WITH YOUYou have High school diploma, general education degree or equivalent.You have: Customer orientation and ability to adapt/respond to different types of characters; provide empathy for the client Strong phone contact handling skills and active listening Ability to prioritize and manage own workload Demonstrated experience in using Microsoft Office package Familiar with CRM systems and practices Experience in a customer service role Team player - helping thе team to achieve objectives, friendly and approachable even when busy, but firm where necessary, works to team and individual standards. Language required: RomanianDescrierea jobului YOU WILL VIBE WITH USThe Customer Service Representative enjoys direct contact with customers by telephone and understands thе customer’s needs, displays diplomacy, is polite, remains calm, listens, and apologizes where necessary, always portrays a professional & positive image to thе customerHe/she will be in charge o
EDENRED ROMANIA SRL

Media netă estimată pe baza celor 1332 de salarii introduse în Salario: 3262 RON/Luna

Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 290 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.