Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

253 Locuri de Munca Customer support in Bucuresti

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

253 Locuri de Munca Customer support in Bucuresti

Cauta printr-o varietate mare de joburi Customer support in Bucuresti si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Customer support in Bucuresti si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Manager Relatii Clienti Microfinantare


Candidatul ideal Daca: Vrei sa dezvolti o cariera in banking sau esti un profesionist cu experienta in domeniu Ti-ar placea sa cunosti antreprenori, business-urile acestora si sa pui umarul la dezvoltarea lor Iti place sa iti pui mintea la contributie Te consideri ambitios, deschis si comunicativ Ai o atitudine pozitiva Esti un om de echipa si esti motivat de rezultate Vrei sa cresti profesional intr un mediu dinamicDescrierea jobului Hai in echipa BT Mic! Vei intalni multi antreprenori carora, cunoscandu-le povestile de business, le vei facilita accesul la finantare; Cum finantarea trebuie sa fie una adecvata, vei capata skills-urile si expertiza necesare, astfel incat sa poti propune solutii optime; Pentru ca un sfat bun de la cineva care se pricepe este intotdeauna binevenit, le vei fi aproape antreprenorilor din portofoliul tau pe tot parcursul derularii finantarii.
BT MICROFINANTARE IFN S.​A.​

Media netă estimată pe baza celor 533 de salarii introduse în Salario: 3500 RON/Luna

Operator Call Center


Candidatul ideal Este calm si are o atitudine pozitiva;Comunica cu profesionalism si depaseste in mod frecvent asteptarile pacientilor;Anticipeaza si identifica nevoile pacientilor, este intuitiv si empatic;Urmeaza procedurile si instructiunile de lucru fiind flexibil in acelasi timp, principalul scop fiind satisfactia pacientilor;Raspunde cu promptitudine solicitarilor, cauta solutii alternative atunci cand este cazul;Imbunatateste calitatea serviciilor continuu;Se asigura de acuratetea datelor transmise catre pacienti si personalul companiei;Isi mentine calmul atunci cand interactioneaza cu tipurile de colegi sau pacienti ostili, dificili, suparati;Isi pastreaza obiectivitatea, lasand la o parte sentimentele personale;Foloseste abordari constructive pentru a depasi perioadele de stres;Este decisiv in situatii critice, actioneaza rapid pentru a le rezolva.Descrierea jobului Gestioneaza apelurile telefonice si solicitarile primite via e-mail;Ofera informatii pacientilor si inregistreaz
ISOKINETIC SPORT S.​A.​

Media netă estimată pe baza celor 278 de salarii introduse în Salario: 2950 RON/Luna

Reprezentant Call Center


Candidatul ideal Suntem în căutarea de noi colegi în call center care să împărtășească valorile și dedicarea noastră față de excelența în îngrijirea pacienților. Candidatul ideal pentru acest post trebuie să fie nu doar un punct de legătură între pacienții noștri și serviciile pe care le oferim, ci și o persoană care înțelege profund impactul pozitiv pe care comunicarea de calitate îl poate avea asupra experienței pacientului.Ce dorim să vedem la candidatul ideal:Abilități de Comunicare Superioare: Căutăm o persoană care poate comunica clar și eficient, atât verbal cât și în scris, capabilă să transmită informații complexe într-un mod simplu și înțeles. Este esențial ca acesta să poată asculta activ și să empatizeze cu pacienții, asigurându-se că întrebările și îngrijorările lor sunt adresate prompt și cu compasiune.Experiență Relevantă: Deși experiența într-un call center sau în domeniul medical este un avantaj, suntem deschiși să întâmpinăm candidați care au demonstrat excelență în r
CRYSTAL DENTAL CLINIC S.​R.​L.​

Receptie /​ Call-center Clinica Medicala


Candidatul ideal Suntem în căutarea unei persoane empatice, răbdătoare și grijulie, care să pună mereu oamenii și nevoile lor pe primul plan. Candidatul ideal trebuie să manifeste o atitudine proactivă, să fie comunicativ și sa colaboreaze eficient în echipă, fiind orientat către găsirea soluțiilor. Profesionalismul este esențial, iar deschiderea față de pacienți și colegi este un aspect pe care îl căutăm în mod special.Experiența în operarea pe un PC este necesară, iar cunoștințele de limbi străine reprezintă un avantaj.Dacă te recunoști în aceste cerințe și ești dedicat să te perfecționezi, te așteptăm să aplici pentru a te alătura echipei noastreDescrierea jobului Preluarea apelurilor telefonice și furnizarea de informații detaliate despre serviciile medicale disponibile în clinica noastră, însoțită de rezolvarea promptă a cerințelor pacienților.• Întâmpinarea și înregistrarea pacienților, oferindu-le îndrumare către cabinetele medicale adecvate. Reprezintă un avantaj experiența în
NEUROCITY SRL

Operator Relatii Clienti


Candidatul ideal Studii medii (studiile superioare constituie un avantaj);Cunoașterea limbii engleze (scris, vorbit, citit);Cunoștințe bune de operare PC și Microsoft Office (cunoștințele avansate Excel constituie un avantaj);Dornic de a învăța în permanență lucruri noi, atitudine “can do” și orientare către performanță, spirit de echipă;Atitudine pozitivă cu spirit de inițiativă și atenție la detalii;Disponibilitate pentru lucru în ture de zi și de noapte, în weekend și/sau în zilele de sărbătoare, în funcție de nevoile companiei;Experiență în asistență clienți online și/sau în industria jocurilor de noroc reprezintă un avantaj;Descrierea jobului Responsabilitati:-Comunicare independentă cu clienții prin chat online, apeluri telefonice și e-mailuri pentru a răspunde întrebărilor referitoare la serviciile, jocurile, pariurile și alte produse/servicii furnizate de companie.-Identificarea nevoilor clienților și furnizarea de soluții adecvate folosind cunoștințele și experiența dobândite.
CELLADA SRL

Customer Service Agent With Spanish/​french


Candidatul ideal ManpowerGroup Romania is looking for a Customer Service Agent with Spanish or French, for the service division of one of its clients, an important player in the automotive industry. Main objective: Assisting with customer inquiries, resolving outstanding payments, and ensuring positive customer interactions. Job skills: Fluency in spoken and written Spanish language (for Customer Service Agent with Spanish); Fluency in spoken and written French language (for Customer Service Agent with French); Working knowledge of English language; Proactive problem solver; Excellent communication skills; Strong commitment to customer satisfaction.Descrierea jobului Job responsibilities: Execute changes in the system based on customer requests; Handle inbound and outbound telephonic or mail queries from customer related to personal data change, statement request, notification of payment or payoff request, etc; Give customers any information they may request about their financing, prod
MANPOWER

Customer Service Representative - French


Candidatul ideal Excellent command of Romanian, French and English (written, spoken; you will interact in these languages daily, will be tested in interview process) High School/Baccalaureate diploma (required), Bachelor degree (desired) At least 1 year of working in a customer facing environment Any experience within automotive/industrial and international environment will be considered as a strong asset Experience with main MS Office applications (required) and relevant SAP (desired) Ability to work in a team: support team goals, take initiative, seek to give and receive help and feedback Ability to communicate effectively with the customer using standard tools and conventions, both in calls with the customer as well as through other media Capacity to quickly absorb relevant knowledge on the main features and qualities of Goodyear's tires and other productsDescrierea jobului Order entry: receive and process customer orders, inform the customer on the availability of products and
GOODYEAR OPERATIONS ROMANIA S.​R.​L.​

Agent Servicii Clienti


Candidatul ideal CERINTELE POSTULUIStudii: Studiile medii ( studii superioare in comunicare, management, IT constituie un avantaj); Experienta pe o pozitie similara – nu e necesara dar reprezinta un plus;CUNOSTINTE, APTITUDINI & ABILITATI: Abilitati de invatare rapida si memorie buna; Bune cunostiinte de operare PC (Microsoft Office); Abilitati excelente de comunicare verbala si in scris; Abilitati de identificare si solutionare a problemelor; Atitudine proactiva si orientare catre detalii;Descrierea jobului SCOP PRINCIPAL: Preia si proceseaza flow-urile de activare produse si servicii pentru clientii B2B; Verifica memo-urile receptionate in aplicatie si se asigura ca oferta este corect mentionata in contracte; Executa alte actiuni in vederea gestionarii relatiei cu clientul B2B.ATRIBUTII / RESPONSABILITATI PRINCIPALE: Activeaza abonamente si servicii pentru clientii B2B; Gestioneaza solicitarile de reziliere receptionate; Verifica contractele, actele aditionale si alte documente si ra
TELEKOM ROMANIA MOBILE COMMUNICATIONS S.​A.​

Media netă estimată pe baza celor 1106 de salarii introduse în Salario: 3150 RON/Luna

Agent Call Center


Candidatul ideal Descrierea jobului
TENSA ART DESIGN S.​A.​

Media netă estimată pe baza celor 217 de salarii introduse în Salario: 2950 RON/Luna

Manager Relatii Clienti Imm Si Corporate


Candidatul ideal Studii superioare economice finalizate cu licenta; Experienta relevanta, de minim 6 luni, in aria vanzarilor persoane juridice; Cunostinte de baza de contabilitate si analiza de risc; Cunostiinte de calculator - word, excel avansat; Cunostiinte de limba engleza – nivel mediu-avansat; Capacitate de organizare; Orientare catre client; Atentie la detalii; Responsabilitate; Permis auto si disponibilitate pentru activitate de teren; Intelegerea mediului de business din orasul respectiv.Descrierea jobului Dezvoltarea continua a portofoliului de clienti IMM si Corporate (Cifra de Afaceri > 1 mil. EUR, fara limita superioara); Administrarea si monitorizarea portofoliului de clienti IMM si Corporate in vederea identificarii, valorificarii oricaror nevoi financiare ale acestora si a cresterii profitabilitatii bancii; Cresterea satisfactiei clientilor, prin dezvoltarea si mentinerea unui relationship de calitate cu firmele din portofoliu; Promovarea imaginii bancii in segmentul v
PATRIA BANK S.​A.​

Specialist Relatii Clienti- Depozit


Candidatul ideal Experiență anterioara pe un post de Specialist Relatii clienti, Customer Care , constituie avantaj;Abilități de operare calculator (corespondenta, MsOffice, aplicaţii specifice);Cunostinte de raportare si analiza, constituie avantaj;Gandire sistemica, gandire critica, abilitati de rezolvare a problemelor, orientare catre rezultate, motivatie in rezolvare de probleme, Agilitate;Atitudine colaborativa, spirit de echipa;Abilitati de planificare si prioritizare a sarcinilor;Descrierea jobului Preia, triaza si inregistreaza reclamatiile/ sesizarile, le documenteaza solicitand de la departamentele responsabile informatiile si documentele necesare analizarii si rezolvarii cazurilor;Formuleaza si transmite raspunsurile catre reclamanti (email/ telefon etc.);Asigura comunicarea cu reclamantii pe tot parcursul procesului de primire si solutionare a sesizarilor gestionate, pe toata caile de comunicare, dupa caz (telefonic, email etc.);Solutioneaza si raspunde in cel mai scurt tim
ASKONA VISION S.​R.​L.​

Agent Relatii Clienti - Call Center


Candidatul ideal Excelente abilitati de comunicare (oral si scris) si relationare;Atitudine orientata catre client;Spirit de a lucra in echipa si atitudine pozotiva;Operare PC MS Office: nivel mediu;Rabdare si dorinta de a rezolva cu succes solicitarile primite.Descrierea jobului Analizarea cerintelor clientilor si acordarea de asistenta telefonica, pe email si chat, privind aspectele legate de comenzile efectuate sau potentiale;Monitorizarea permanenta a comenzilor de pe site, de la plasarea acestora pana la livrare si oferirea de servicii post-vanzare-retur;Realizarea diferitelor rapoarte privind solicitarile/reclamatiile din partea clientilor;Utilizarea tuturor instrumentelor informatice ale societatii pentru informarea corecta a clientilor (platforme curierat, platforma gestionare relatii client, sistem de gestiune)
SELLO BEAUTY S.​R.​L.​

Call Center Travel Agent With English–work From Office


Candidatul ideal Your Profile Excellent speaking and writing skills in English Previous work experience in an international tourism environment is a valuable advantage, but not mandatory Good Communication and Customer Service skills, any experience in BPO / Contact center will be an added advantage Graduate in any discipline / Under graduates Willingness to search for required information from customer with a strong focus on solving client’s requests Proficient in Microsoft Office, Outlook, Social Media Willingness to work in a contact center environment with rotational shifts Willingness to work from officeDescrierea jobului Key Responsibilities Deliver exemplary customer service via phone calls / email / social media As part of the Contact Center team, you are going to answer inbound calls from passengers and handle queries about new airline bookings, changes to existing bookings and other aspects of airline travel like frequent flier program, baggage queries, flight informationWe O
IGT SERVICES AND TECHNOLOGIES S.​R.​L.​

Agent Servicii Clienti (call Center Outbound)


Candidatul ideal Global HR recruteaza un rol de Agent Servicii Clienți, pentru clientul nostru, o companie ce activeaza în domeniul jocurilor de noroc. Cu o experiență internațională de 20 de ani, clientul nostru a devenit în scurt timp cel mai de succes lanț de cluburi de jocuri din Europa Centrală și de Este prezent in Bulgaria, Serbia, Croatia, Georgia, Belarus, Tanzania si Romania.Dacă-ți place să vorbești la telefon, ai un caracter convingător, empatic și o atitudine prietenoasă și proactivă, ne-ar plăcea să te cunoaștem!În cadrul poziției de Agent Servicii Clienți, vei contribui activ la prima impresie lăsată clientului față de produsele și serviciile unei platforme de jocuri de noroc (cazino).Bucuresti - Sector 1 (zona Floreasca)Experiență: Minim 1 an experiență call-center reprezinta un plus. Experiența în domeniul jocurilor de noroc este un plus (inclusiv în săli de jocuri) Cunoștințe PC: Microsoft Word, Microsoft ExcelAbilități: Abilități de comunicare verbală Capacitatea de
GLOBAL HR SERVICES

Customer Service Specialist Nespresso Full Time


Candidatul ideal Cultura de la Nespresso® este unică. Suntem pasionați, inovatori și, nu în ultimul rând, orientați spre client.Suntem în căutarea unui Customer Support Specialist dedicat, atent și perseverent, care să reprezinte primul contact cu clientii și membrii clubului Nespresso.În conformitate cu standardele de calitate Nespresso, acesta este responsabil de îmbunătățirea experienței clienților, asigurându-se că aceștia au toate informațiile dorite.Vei fi recompensat cu un salariu fix net cuprins in intervalul 3300-3600 lei net, în funcţie de experienţa anterioară, la care se adaugă un bonus lunar de până la 20% din salariul net, calculat în funcţie de performanţele tale. În plus, vei primi tichete de masă lunar, asigurare medicală privată, primă de sărbători şi alte beneficii Nespresso.Descrierea jobului O zi obişnuită ar decurge astfel: Începi ziua cu aroma Nespresso preferată; Oferi informații potențialilor clienți despre produsele și serviciile Nespresso; Înregistrezi noi cl
NESTLE ROMÂNIA SRL

Customer Service Executive - Pb Alliance Agency


Candidatul ideal Cunostinte si/ sau intelegere a sistemelor de vanzari si logistice internationale Activitate in order handling international sau similar Cunostine de limba engleza nivel avansat Abilitate de lucru cu deadline-uri si obiective Capacitate de analiza si reactie imediata Experienta solida in utilizarea Microsoft Office (Excel, Word, Power Point, Outloook) Studii superioare Abilitati organizatorice si de comunicare foarte bune Spirit de echipa Adaptabilitate la un mediu de lucru dinamic Atentie la detalii Experienta in business-to-business si/sau pozitii similare Experienta in domeniile tipografic, al ambalajelor, vanzari de hartie/carton constituie un avantaj importantDescrierea jobului Gestioneaza si monitorizeaza derularea in conditii optime a comenzilor si livrarilor de la fabricile si centrele logistice europene ale grupurilor Sappi si Metsa Board catre clientii din Romania Raspunde solicitarilor legate de termene de livrare, comenzi in derulare, stocuri disponibile Me
PB ALLIANCE AGENCY SRL

Patient Advisor - Call Center - Spital Ponderas


Descrierea jobului Vocea ta e prima pe care o aude pacientul. Discutia cu tine reprezinta primul pas in identificarea si solutionarea problemei medicale. Fii unul dintre colegii care contribuie la experienta pacientului si alatura-te echipei noastre. Uite de ce ar fi fain sa iti incepi cariera la noi:· Beneficiezi de trei saptamani de formare platita;· Ai un plan de cariera bine stabilit;· Ai acces la cursuri de dezvoltare personala si profesionala in cadrul companiei;· Acumulezi experienta si te dezvolti;· Ai parte de un program flexibil (in ture), care iti permite sa imbini munca si studiile. Cum arata o zi din viata ta in Contact Center?· Preiei apelurile pacientilor si identifici nevoia acestora;· Oferi informatii cu privire la serviciile medicale;· Programezi pacientii la analize si consultatii;· Pastrezi legatura cu alte departamente prin e-mail si telefon. Ca sa te integrezi usor si natural in echipa noastra te-ar ajuta sa...· Fii empatic si rabdator;· Manifesti grija fata de oa
CENTRUL MEDICAL UNIREA SRL

Operator Relatii Clienti


Candidatul ideal Candidatul ideal este persoana care doreste sa aiba un loc de munca stabil si se implice in activitatea zilnica de munca. Sa fie proactiv si sa nu vina la munca ca sa plece de la munca la ora fixa. Se apreciaza implicarea si bunul simt!Descrierea jobului Cerinţe:– cunoştinţe de operare PC (Microsoft Office – Word, Excel, E-mail);– calm şi stăpânire de sine, atenţie la detalii, atenţie distributivă;– persoana responsabilă, amabilă, cu spirit de echipă şi bune abilităţi de comunicare;Responsabilităţi:– gestionarea contractelor clientilor directi, emiterea si transmiterea facturilor de prelungire abonamente;- preluare apeluri clienti directi si trimiterea solicitarilor echipelor de tehnicieni pe teren;– oferirea de informaţii corecte şi actualizate clienţilor/distribuitorilor;– înregistrarea tuturor apelurilor în aplicaţia dedicată;– inchidere de fise tehnice si gestionarea dosarelor clientilor;– preluare şi transmitere sesizări/informări via e-mail;– înregistrarea reclam
DANUBIUS EXIM SRL

Asistent Relatii Clienti - Operator Facturare Si Secretariat


Candidatul ideal In echipa Kreston Romania vei fi recunoscut si recompensat pentru realizari, te vei bucura de un pachet salariat motivant si vei primi sprijinul si indrumarea pentru a-ti atinge propriile obiective de dezvoltare.CERINTE- absolvent de studii superioare - experienta in Microsoft Office (Word, Excel)- capacitate de lucru in echipa- abilitati multitasking- abilitati foarte bune de comunicare in limba engleza- atentie la detaliiDescrierea jobului In calitate de asistent relatii clienti si secretariat la biroul front office vei tine legatura cu clientii nostri din intreaga lume, vei intocmi oferte comerciale si contracte sub indrumarea managerului de departament, vei emite lunar facturi, vei intocmi registrul de casa, vei prelua corespondenta si vei fi implicat si in cateva activitati administrative de birou. Biroul de la care veti lucra este situat la intrarea in birou pentru a fi facila si partea de secretariat privind preluarea corespondentei.RESPONSABILITATI- preluarea c
KRESTON ROMANIA S.​R.​L.​

Call Center Officer - Divizia Operatiuni


Candidatul ideal SCURTA DESCRIERE:In acest rol de Call Center Officer vei avea oportunitatea de a lucra in divizia Operatiuni, din Sediul Central din Bucuresti, Cladirea Phoenix Tower. Echipa de Operatiuni are permanent in focus experienta clientilor, scopul ei fiind de a masura si analiza procesele corelate cu serviciile si produsele Libra, iar ulterior de a realiza proiecte de imbunatatire a acestora. Cel care indeplineste cu succes acest rol este cel care detin bune abilitati comunicare, de analiza si sinteza, de organizare si atentie la detalii. Salariul de incadrare pentru rolul de Call Center Officer este in intervalul de 6500 lei brut si 11500 lei brut, in functie de experienta profesionala si gradul de potrivire cu cerintele rolului.CERINTE:- Esti absolvent/a studii superioare;- Ai experienta in gestionarea clientilor- Call Center (minim 1 an) - constituie avantaj;- Ai experienta in domeniul bancar (minim 6 luni);- Ai foarte bune abilitati de comunicare;- Esti o persoana organi
LIBRA INTERNET BANK SA
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 253 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.