Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

308 Locuri de Munca Director - Joburi Director

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

308 Locuri de Munca Director - Joburi Director

Cauta printr-o varietate mare de joburi Director si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Director si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Director Vanzari - Regiunea Sud-Vest


Scurta descriere a companiei Farmacia DONA este unul dintre cele mai apreciate nume in retailul farmaceutic din Romania, cu o reputatie solida construita în cei peste 30 de ani de activitate. În fiecare zi, în oricare dintre cele peste 320 de Farmacii DONA vei intra, vei fi întampinat cu atentie, grija, dar mai ales cu respect. La fel ca tine, peste 2,5 milioane de pacienti trec lunar pragul Farmaciilor DONA.Peste 2.500 de profesionisti în domeniul sanatatii lucreaza în Grupul DONA, cu totii fiind devotati unui scop comun, acela de a asigura servicii farmaceutice la cel mai înalt nivel calitativ. Alatura-te si tu echipei DONA! CerinteCare sunt asteptarile noastre de la profilul candidatului:Studii superioare finalizate preferabil, Farmacie, Medicina sau domenii conexe, ASE;Experiență de minim 5 ani in vanzari, preferabil in industria farma sau industrii corelate;Experiență de minim 5 ani în managementul unor echipe mari de vânzări, preferabil experienta si in cooordonarea pozitiilor de
Farmacia Dona

Sef De Magazin /​ Director Adjunct Magazin - Corbeanca


Candidatul ideal Sef de MagazinJOB-ul TĂUIţi asumi responsabilitatea pentru filială – cu tot ce presupune acest lucruÎți conduci echipa – leadershipul modern nu este un cuvânt străin pentru tine, îți motivezi angajații* cu obiective clare şi asiguri dezvoltarea prin coaching și trainingAngajații filialei* vor fi recrutați și instruiți optim de către tinePentru succesul filialei, urmăriți dezvoltarea afacerii și luaţi măsurile adecvateCele mai recente trenduri o sa fie întotdeauna afișate în magazinul tau - acesta este modul în care inspirați clienții noștri * și creşteţi vânzărileÎn back office te ocupi de toate sarcinile administrativeDirector Adjunct MagazinJOB-ul TĂU• Îți susții managementul magazinului în gestionarea magazinului – în toate activităţile aferente• Îți conduci echipa ca înlocuitor – munca modernă de leadership nu este un cuvânt străin pentru tine, îți motivezi angajații* cu obiective clare şi asiguri dezvoltarea lor prin coaching• Participi la instruirea optimă a anga
NEW YORKER ROMANIA

Director Academic – Școala Primară Maple Bear Cluj


Candidatul ideal DIRECTOR Academic – Școala Primară Maple Bear ClujCerințe: Un minim de 5 ani experiență și cel puțin gradul 2 în sistemul educațional românesc Cunoștințe solide despre metodologia curriculumului școlar primar românesc Abilități excelente de comunicare în limba engleză Abilități excelente de relaționare, comunicare și leadership, și capacitatea de a inspira și motiva echipa către o viziune comună a excelenței academice. Abordare pozitivă față de oportunități și provocări Pasiune pentru educație, dorința de a face o diferență pozitivă în comunitatea noastră Cunoștințele despre standardele și procedurile de acreditare constituie un avantaj.Descrierea jobului Implementează procedurile, programele și curriculumul într-un mod care să promoveze dezvoltarea educațională a fiecărui elev și dezvoltarea profesională a fiecărui membru al echipei. Sprijină profesorii și personalul în furnizarea celui mai bun program educațional posibil pentru a atinge misiunea și viziunea Școlilor
GRADINITA CU PROGRAM PRELUNGIT PARADISUL PRICHINDEILOR

Asistent Director General


Scurta descriere a companiei Companie de recrutare infiintata in 2007, in Bucuresti, Morgan Sol si-a propus de la bun inceput sa duca serviciile de resurse umane furnizate la un nivel remarcabil de acuratete si profesionalism. Astazi, furnizam consultanta, calculam salariile, administram personalul, recrutam pentru companii importante din foarte diverse domenii de activitate: financiar (leasing si recuperari de creante), imobiliar, agribusiness, media si publicitate, automatizari industriale, comert, curierat, reciclare, edituri, federatii sindicale, etc. Cerinte Experienta intr-o pozitie similara.Cunostintele in domeniul imobiliar reprezinta un avantaj.Abilitati excelente de organizare si gestionare a timpului.Capacitatea de a lucra intr-un mediu foarte activ si solicitant.Abilitati de comunicare si relationare excelente. Responsabilitati Verificarea contractelor si asigurarea ca toate sunt atent revizuite si conforme cu standardele legale si interne inainte de a fi prezentate directo
Morgan Sol

Director Magazin - Hervis Sports Targu Mures Shopping City


Candidatul ideal Misiunea unui director de magazin Hervis Sports presupune: • Participarea intensă și activă la realizarea obiectivelor și la atingerea targetului de vânzări;• Dezvoltarea, coordonarea și motivarea echipei în atingerea obiectivelor de vânzări;• Promovarea produselor de specialitate, alături de echipă, oferind un exemplu de urmat;Ne dorim ca viitorul nostru coleg/viitoarea noastra colega sa aiba urmatoarele competente si abilitati:1. Profesionale:• Studii superioare (in curs sau finalizate);• Cunostinte PC: MS Office;• Disponibilitatea de a lucra in ture si in weekend;• Experienta anterioara pe un post similar minim 2 ani;2. Interpersonale:• Fire sociabila, comunicativa;• Orientat spre intelegerea si servirea clientilor;• Adaptabil la un mediu de lucru alert;• Abilitatea de a lucra in echipa.Descrierea jobului Salаriu de bаza competitiv + tichete de masa (30 de lei) + bonusuri individuale si dе еchipа.Motivatie:•Training de specializare in vanzari prin intermediul ochela
HERVIS SPORTS AND FASHION SRL

Director Regional De Vanzari Utilaje Agricole Gl-br-vn


Candidatul ideal Experienta in vanzari este imperativa cu recomandari verificabile. Persoana organizata Cunostiinte in domeniul agricol si a pietei reprezinta un avantaj Abilitate de a lucra responsabil in mod autonom Zona de acoperire este pe raza judetelor Galati- Braila - VranceaDescrierea jobului Extinderea bazei de date de clienti Vanzare echipamente agricole in judetele Galati-Braila-Vrancea Realizarea targetelor stabilite Raportare catre centrala in format Excel si CRM. Perioada de proba 3 luni
PALMEX CM SRL

Director Economic


Candidatul ideal Studii superioare finalizate în domeniul economic; Cunostinte temeinice de contabilitate, fiscalitate și audit; Experienta în utilizarea softurilor dе Contabilitate (ERP reprezintă un avantaj), pachetul Office (Word, Excel); Excelente abilități de comunicare scrisă și orală în română și engleza; Abilitati de organizare și conducere a departamentului financiar-contabil; Bune abilități de comunicare și leadership; Capacitate bună de evaluare, analiză, de luare a deciziilor la timp și de rezolvare a problemelor; Gândire analitică și atenție ridicată la detalii; Inițiativă, flexiblitate și focus pe nevoile companiei; Seriozitate, corectitudine și responsabilitate; Calitatea de membru CECCAR constituie un avantaj.Descrierea jobului Verificarea modului de întocmire și înregistrare a documentelor primare în contabilitatea primară și financiară pentru a asigura compatibilitatea cu legislația fiscala. Verificarea operațiunilor economico-financiare ale companiei (închidere lunar
PM ALUMINIUM LINE S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 410 de salarii introduse în Salario: 7200 RON/Luna

Director Magazin Beauty Drobeta Turnu Severin


Scurta descriere a companiei Asigurăm o gamă completă de servicii profesionale, prin experiența și cunoștințele noastre de specialitate și din domeniul legislativ. Avem capacitate de a identifica soluții inovative pentru fiecare client.Echipa TeamLand este în masura să livreze servicii pe termen lung, asigurându-ți astfel un parteneriat sustenabil.Respectăm valorile clienților noștri și, în același timp, dovedim empatie față de cei pe care îi recrutăm, adăugând întotdeauna o vorbă bună la serviciile ireproșabile livrate.Suntem cel mai dinamic furnizor de servicii de resurse umane, având flexibilitate antreprenorială si know-how–ul necesar, dobândit în anii de experiență ai echipei de recrutare și a specialiștilor în salarizare și administrare.Reducem eforturile administrative și de time management în ceea ce privesc procesele de recrutare, administrare și instruire a angajaților, oferind o gamă de servicii asigurate de personal de înaltă calificare în baza principiului Total Quality Ma
Teamland

Director Financiar


Candidatul ideal Candidatul ideal pentru rolul de Director Financiar la Tonis Trade este o persoană cu un spirit energic și o abordare inovatoare, care combină expertiza financiară profundă cu o pasiune pentru strategie și dezvoltare. Această persoană ar trebui să aibă o experiență solidă în finanțe si contabilitate, capacitatea de a gestiona și interpreta fluxurile financiare complexe, și să demonstreze abilități remarcabile de leadership. Un excelent comunicator, candidatul ideal va excela în negociere și va fi un constructor de relații, capabil să lucreze eficient atât cu echipa internă, cât și cu partenerii externi. Ar trebui să fie motivat de dorința de a contribui la succesul și creșterea continuă a companiei, având totodată un fundament academic solid și o abordare veselă și optimistă în rezolvarea provocărilor.Descrierea jobului Pentru rolul de Director Financiar la Tonis Trade, candidatul ideal va fi responsabil pentru o gamă largă de activități vitale care sprijină creșterea
TONIS TRADE SRL

Media netă estimată pe baza celor 280 de salarii introduse în Salario: 9000 RON/Luna

Director Dezvoltare


Candidatul ideal Experienta solida in dezvoltarea unei retele comerciale (lanturi de magazine) in malluri si stradale Cunoașterea detaliată a zonei noastre de operare și a tendințelor locale în domeniul Abilități excelente de comunicare și negociere, cu capacitatea de a construi relații de încredere cu clienții. Orientare către rezultate și capacitatea de a gestiona eficient multiplele tranzacții simultan. Flexibilitate și adaptabilitate într-un mediu de lucru dinamic și în schimbare.Descrierea jobului Analizeaza piata si concurenta pentru a identifica oportunitatile de crestere ale companiei Dezvolta reteaua de magazine Organizează vizionarea proprietăților Negociază prețuri, termeni și condiții avantajoase pentru companie in vederea semnarii contractelor de inchiriereBENEFICII:- echipa tanara de lucru;- posibilitatea promovarii in cadrul societatii;
TEZAUR INVESTMENT GROUP SRL

Media netă estimată pe baza celor 564 de salarii introduse în Salario: 6478 RON/Luna

Director Adjunct Magazin Beauty Drobeta Turnu Severin


Scurta descriere a companiei Asigurăm o gamă completă de servicii profesionale, prin experiența și cunoștințele noastre de specialitate și din domeniul legislativ. Avem capacitate de a identifica soluții inovative pentru fiecare client.Echipa TeamLand este în masura să livreze servicii pe termen lung, asigurându-ți astfel un parteneriat sustenabil.Respectăm valorile clienților noștri și, în același timp, dovedim empatie față de cei pe care îi recrutăm, adăugând întotdeauna o vorbă bună la serviciile ireproșabile livrate.Suntem cel mai dinamic furnizor de servicii de resurse umane, având flexibilitate antreprenorială si know-how–ul necesar, dobândit în anii de experiență ai echipei de recrutare și a specialiștilor în salarizare și administrare.Reducem eforturile administrative și de time management în ceea ce privesc procesele de recrutare, administrare și instruire a angajaților, oferind o gamă de servicii asigurate de personal de înaltă calificare în baza principiului Total Quality Ma
Teamland

Director Financiar în Roman


Candidatul ideal Candidatul ideal pentru rolul de Director Financiar la TERMOPLAST S.R.L. este o persoană cu o foarte bună expertiză financiară, având o pasiune pentru strategie și dezvoltare, cu un spirit energic și o abordare inovatoare.Această persoană ar trebui să aibă o experiență solidă în finanțe si contabilitate, cu o bună capacitate de a gestiona și interpreta fluxurile financiare complexe, să posede abilități remarcabile de leadership. De asemenea, să fie un excelent comunicator, care să exceleze în negociere, un constructor de relații, capabil să lucreze eficient atât cu echipa internă, cât și cu partenerii externi.Ar trebui să fie motivat de dorința de a contribui la succesul și creșterea continuă a companiei, având totodată un fundament academic solid și o abordare veselă și optimistă în rezolvarea provocărilor.Descrierea jobului Candidatul ideal al postului de Director Financiar va fi responsabil pentru următoarele activități vitale care sprijină creșterea și stabilitatea
TERMOPLAST SRL

Director Tehnic


Candidatul ideal Studii tehnice superioare (instalatii sub presiune si echipamente tehnice), cunoasterea limbii engleze reprezinta un atu, abilitati informatice: utilizare pachet office, utilizare diferite periferice si softuri specifice gestiunii. Abilitati de comunicare si munca in echipa. De preferat experienta in domeniu de minim 5 ani.Descrierea jobului Asigura mentenanta echipamentelor, coordoneaza echipa tehnica de imbuteliatori.Job full time, contract perioada nedeterminata, salariu competitiv, bonuri de masa, asigurare de sanatate suplimentara.
ACTIV METAL GAZ SRL

Media netă estimată pe baza celor 357 de salarii introduse în Salario: 7500 RON/Luna

Director Tehnic/​manager Proiect Constructii Edilitare


Candidatul ideal Deti o experienta profesionala vasta in domeniul constructiilor de instalatii pentru alimentare cu apa potabila si canalizare?Ai mai ocupat pozitia de Director Tehnic/Manager proiect, preferabil cel putin 5-10 ani in domeniul instalatiilor?Ai experienta in derularea proiectelor de achiziiti publice prin SEAP (ofertare, contractare, derulare)?Ai capaciatatea de a coordona, verifica si motiva echipe mixte de profesionisti?Comunici eficient si concis, manifesti o atitudine deschisa, proactiva si orientata spre rezultate?Te recomanda seriozitatea, onestitatea si dorinta de munca?Daca raspunsul la intrebarile de mai sus este afirmativ, te invitam sa faci parte din echipa noastra!Descrierea jobului Activitatea principala o constituie gestionarea implementarii proiectelor derulate si monitorizarea atenta a indicatorilor de rentabilitate. Adaptarea rapida la situatiile identificate in derularea proiectelor si implementarea de solutii tehnice cu eficienta ridicata si costuri re
AG SERV CONSTRUCT SRL

Director Economic /​ Expert Contabil


Candidatul ideal Experiență de minim 5 ani în domeniul financiar contabil; Studii superioare economice absolvite. Cunostinte contabile si de operare PC avansate (Excel, Word, program contabilitate) Experiență într-un post de Contabil Expert sau Director Economic. Experienta in cadrul unui departament economic din domeniul e-commerce reprezinta un avantaj. Corectitudine, seriozitate, receptivitate, disponibilitate in preluarea unor sarcini punctuale. Bune abilitati de coordonare, adaptare, flexibilitate, implicare si spirit de initiativa. Capacitate si experienta in a lucra cu termene limita. Membru CECCAR ( Reprezinta un avantaj )Descrierea jobului Înregistrarea corecta si la timp în contabilitate a tuturor operațiunilor financiare ale companiei legate de achiziții, vânzări, bancă, casă, fișă de cont furnizori/clienți, mijloace fixe, stocuri, obiecte de inventar, in conformitate cu principiile generale ale contabilitatii; Verificarea și analiza soldurilor pentru mijloace fixe,clienți,
MARCRIS CENTER SRL

Asistent Manager - Director Executiv


Candidatul ideal Fundatia HOSPICE Casa Sperantei –Bucuresti angajeaza Asistent manager - Director ExecutivCerințe generale: studii superioare experienta minim 2 ani foarte bune abilitati de comunicare capacitate de organizare si planificare capacitate de a respecta termene spirit de observatie si atentie sporita la detalii gandire analitica persoana dinamica, pro-activa, cu gandire pozitiva, rezistenta la stres seriozitate si confidentialitate cunostinte bune operare PC MSOffice (Word, Excel, navigare internet, Outlook) cunostinte limba engleza scris/vorbitDescrierea jobului indeplineste activitati de secretariat si asistenta, suport managerial acordat Directorului Executiv; preluarea corespondentei electronice a Fundatiei, formularea si transmiterea de raspunsuri si redistribuirea mesajelor catre persoanele carora li se adreseaza si care pot raspunde corespunzator la acestea; se asigura ca raspunsurile sunt trimise in timp util. redactarea corespondentei necesare desfasurarii activita
FUNDATIA HOSPICE CASA SPERANTEI

Director VÂnzĂri (domeniu Financiar-bancar)


Candidatul ideal Căutăm o persoană responsabilă, capabilă să coordoneze proiectul nostru de vânzare online, punând în valoare următoarele abilități și competențe:- experiență în activitatea de creditare persoane juridice într-o bancă comercială sau într-un IFN- experiență în vânzare B2B- abilități de vânzător hunter (foarte bune abilități de prospectare), cu focus pe mediul online- cunoașterea provocărilor mediului de afaceri și a administratorilor de IMM-uri- orientare spre client- perseverență în atingerea obiectivelor- excelente abilități de comunicare și prezentare- proactivitate și spirit de inițiativă- abilități de coordonare echipă- atitudine pozitivă, responsabilitate și implicare- studii superioare finalizateDescrierea jobului Obiectivul postului constă în dezvoltarea portofoliului de clienți ai societății conform strategiei de vânzare prin atragerea de clienți în portofoliul RoCredit din mediul onlineResponsabilități:- cunoașterea soluțiilor financiare oferite de RoCredit- pr
ROCREDIT IFN S.​A.​

Director Productie & Inginer Coordonator Instalatii


Candidatul ideal Cerintele noastre sunt:- Studii superioare in domeniu (Facultatea de Constructii Civile, Facultatea de Instalatii)- Experienta in domeniu (un prag de 10 ani experienta)- Experienta in coordonarea unor astfel de proiecte- Disponibilitate de deplasare 80% din rol- Abilitati de organizare si planificare- Abilitati de monitorizare si control- Capacitate decizionalaProiectele in care vei fi implicat sunt: sali de sport, crese, cladiri rezidentiale, spitale, monumente istorice dar nu numai.Deplasarile se vor realiza la santierele arondate, in judetele Moldovei.Daca doresti sa faci parte dintr-o echipa de succes, te asteptam sa aplici pentru unul din rolurile noastre!Descrierea jobului In parteneriat cu colaboratorii nostrii, o importanta companie de constructii din judetul Iasi, avem deschise urmatoarele roluri:Directorul Productie Constructii Civile: este persoana care va planifica, coordona si va urmari activitatea echipelor proprii precum si a subcontractorilor. De asemen
UNGUR RAMONA-IOANA PERSOANă FIZICă AUTORIZATă

Director Economic


Candidatul ideal Clarismart Consulting angajeaza Director economic- pentru companie din Timisoara.Cerințe:- studii superioare-experienta in post de contabil sef/director economic intr-o companie cu obiect de activitate in domeniul productiei-cunoasterea legislatiei fiscale-cunostinte Microsoft OfficeBeneficii:- Salariu motivant-Tichete de masa-Transport asiguratDescrierea jobului Responsabilități:-Supravegheaza si coordoneaza activitatea departamentului financiar-contabil-Raspunde de eficienta activitatii economice si analizeaza activitatea economico-financiara a societatii-Raspunde si intocmeste bilantul la sfarsitul fiecarui an financiar-Raspunde si intocmeste balanta lunara-Raspunde de respectarea dispozitiilor si a indicatiilor date de actionari in legatura cu problemele de care se ocupa in cadrul serviciilor-Intocmeste documentatia necesara pentru obtinerea de credite bancare sau de fonduri si asigura relatia cu societatile bancare-Raspunde si intocmeste declaratiile de impozit pe
CLARISMART CONSULTING SRL

Media netă estimată pe baza celor 412 de salarii introduse în Salario: 7200 RON/Luna

Director LogisticĂ


Candidatul ideal Compania DIANA caută un Director Logistică dedicat și experimentat pentru a se alătura echipei noastre.Acest rol implică gestionarea eficientă a întregului lanț logistic, susținând standardele de calitate și siguranță alimentară și respectarea acestora.Descrierea jobului Cerințe: Studii superioare absolvite: Experiență demonstrată în domeniul logisticii; Abilități excelente de negociere și comunicare; Abilități bune de planificare, organizare și gestionare a timpului; Orientare către calitate și eficiență; Cunoștințe MS Office (excel, baze de date, rapoarte);Responsabilități: Supervizarea și coordonarea activităților din depozitul de auxiliare și depozitele de livrare, asigurându-se că toate operațiunile sunt efectuate în conformitate cu standardele de calitate și siguranță alimentară; Elaborarea și implementarea planurilor strategice pentru gestionarea eficientă a lanțului logistic, cu accent pe optimizarea proceselor și reducerea costurilor prin aplicarea principiilo
DIANA SRL

Media netă estimată pe baza celor 210 de salarii introduse în Salario: 6300 RON/Luna

Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 308 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.