Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

308 Locuri de Munca Director - Joburi Director

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

308 Locuri de Munca Director - Joburi Director

Cauta printr-o varietate mare de joburi Director si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Director si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Director De Vanzari


Candidatul ideal Spirit mercantil,voluntar, comunicativDispus pentru prospectare si deplasari pe terenDescrierea jobului Pozitia de Director de vanzari implica responsabilitati legate de politica de expansiune a companiei,cunoasterea profilului firmei,a tarifelor practicate,cunoasterea pana in cele mai mici amanunte a activitatii de expeditieBeneficii: salariu motivant,bonuri de masa,telefon,masina,laptop
MW TRADE GROUPAGE S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 154 de salarii introduse în Salario: 5500 RON/Luna

Director Tehnic


Candidatul ideal Cerințe:Persoană sociabilă, cunoscătoare de limba engleză și/sau italiană;Atenție la detalii, perspicacitate, dexteritate;Cunoștințe de Operare PC - nivel avansat;Cunoștințe mecanice și electrice – constituie avantaj;Descrierea jobului Responsabilități:Gestionarea utilajelor și a software-urilor pentru mașinăriile folosite în producție;Coordonarea producției, oferirea de suport tehnic;Monitorizarea depozitului (încărcarea și descărcarea materialelor, organizarea materialelor, inventar permanent);Buna organizare a timpului de lucru.
CLEMON SRL

Media netă estimată pe baza celor 357 de salarii introduse în Salario: 7650 RON/Luna

Director De Productie


Candidatul ideal - Experienţă relevantă în producţie pe poziţie similară minim 5 ani;- Studii universitare (profil tehnic)- Cunoştinţe avansate Microsoft Office- Abilităţi de planificare: capacitatea de a organiza eficient timpul de lucru, respectarea termenelor limită;- Capacitate de coordonare echipă- Capacitate de analiză şi sinteză, atenţie concentrată şi distributivă, abilităţi decizionale- Capacitate de asumare a responsabilităţii- Spirit de observaţie, spirit critic, initiativa- Orientare spre soluţionarea promptă a situaţiilor problematice- Abilităţi de comunicare şi relaţionare, empatie- Abilităţi de mediere şi soluţionare conflicteDescrierea jobului • Coordoneaza întregul proces de producţie• Planifică activitatea de producţie în sectoarele din subordine pentru realizarea integrală a parametrilor cantitativi şi calitativi stabiliţi• Coordonează şi asigură desfăşurarea ritmică a procesului de producţie, urmărind realizarea producţiei• Coordonează realizarea şi punerea în funcţ
SCREEN-O TRANSFER SRL

Media netă estimată pe baza celor 82 de salarii introduse în Salario: 8000 RON/Luna

Director General


Candidatul ideal Anunt pentru selectia si recrutarea unui post de Director General pentru S.C. COMALEX SAIn conformitate cu prevederile OUG 109/2011 privind guvernata corporativa a intreprinderilor publice, modificata si completata prin Legea nr. 187/2023, SC COMALEX SA a selectat SC Alira Recruitment SRL pentru a-i oferi asistenta in procesul de selectie pentru ocuparea postului de Director General.S.C. COMALEX S.A, cu sediul social in municipiul Alexandria, str. Libertăţii, nr. 211, bl. L8-L9, judeţul Teleorman, avand nr. de inregistrare in Registrul Comertului J34/17/1991, cod de identificare fiscala RO 1384767 si un capital social de 1.424.485 lei, activitatea principala, conform cod CAEN 6820 - Inchirierea si subinchirierea bunurilor imobiliare proprii sau inchiriate, este persoana juridica romana, fiind societate pe actiuni si isi desfasoara activitatea in conformitate cu legislatia romana si cu actul constitutiv al societatii aprobat de Adunarea Generala a Actionarilor. Conducer
ALIRA RECRUITMENT SRL

Media netă estimată pe baza celor 637 de salarii introduse în Salario: 8000 RON/Luna

Director Vanzari


Candidatul ideal Cerintele postului:1. Cunostinte aprofundate si experienta de minimum 3 ani in domeniul vanzarii materialelor și echipamentelor electrice2. Experienta de minimum 3 ani pe o pozitie similara – manager comercial/vanzari3. Competente aprofundate in tehnici de vanzare si tehnici de negociere comerciala4. Experienta relevanta in planificarea-organizarea activitatii5. Experienta relevanta in formarea unei echipe si gestionarea performantelor echipei6. Abilitati de interactiune si comunicare la orice nivel7. Orientare spre rezultate, initiativa, tenacitate Gandire pozitiva, optimism, incredere in fortele proprii8. Disponibilitate de deplasare in tara, la clienti si furnizori MS Office (Excel, Word, Power Point)9. Limba engleza – minimum nivel mediu10. Permis auto11. Studii superioare12. Constituie avantaj : experienta de lucru cu soft-uri ERPDescrierea jobului Descriere post:1. Realizarea indicatorilor de performanta ai postului.2. Asigurarea realizarii BVC (Bugetul de venitu
Confidenţial

Media netă estimată pe baza celor 655 de salarii introduse în Salario: 6500 RON/Luna

Director De Productie


Candidatul ideal Companie romaneasca caută manager productie ( confectii metalice ) o persoana care sa ne ajute la implementarea unei noi divizii de confectii metalice in cadrul MWgrup Baia Mare.Dorim ca printr-un management organizatoric eficient sa putem furniza clientilor nostrii produse si servicii de calitate superioara intr-un timp foarte scurt respectand procesele si procedurile de lucru ale companiei.De aceea cautam o persoană care să joace rolul principal în construcția, implementarea și conducerea unei divizi de metalice, o persoană care să contribuie într-un mod decizional și responsabil de organizarea si desfasurarea activitatii de productie.Aceasta persoana va fi responsabila in procent de 100% pentru implementarea, cresterea si dezvoltarea acestei divizii de metalice, prin realizarea obiectivelor de crestere, obiective care să le stabilim împreună și tot împreună să contribuim la realizarea lor.Aceasta pozitie este o componentă importantă a reușitei noastre în creșterea ș
CENTRU DE DEBITARI S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 159 de salarii introduse în Salario: 8000 RON/Luna

Director Economic


Candidatul ideal Suntem în căutarea unui Director Economic experimentat pentru a se alătura echipei noastre din Baia Mare. În această poziție cheie, veți fi responsabil de gestionarea și supravegherea tuturor aspectelor financiare ale companiei noastre.Cerințe: Experiență relevantă de minim 7 ani în funcții financiare Diplomă de licență în domeniul financiar sau o disciplină similară Cunoștințe solide de contabilitate și finanțe Experienta si abilitati de operare in soft-uri contabile Abilități excelente de analiză financiară și de interpretare a datelor Cunoașterea legislației și reglementărilor financiare actuale si continua pregatire si actualizare cu ultimele schimari legislative din domeniu Abilități de comunicare și negociere Calificarea ca expert contabil sau contabil autorizat CECAR este un avantajDescrierea jobului Gestionarea și coordonarea departamentului financiar al companiei Inregistrarea si verificarea documentelor financiar-contabile ale companiei Intocmirea balantei si
BDM GRUP INVEST SRL

Media netă estimată pe baza celor 529 de salarii introduse în Salario: 7000 RON/Luna

Director Adjunct Vanzari Inghetata Suceava


Candidatul ideal - Experiență anterioară în vânzări și supervizare- Abilități excelente de comunicare și negociere- Cunoștințe solide în domeniul produselor lactate și a industriei de înghețată- Capacitatea de a coordona și motiva echipa- Pasiune pentru inovație și creștere într-un mediu competitivDescrierea jobului Responsabilități principale:- Stabilirea și Monitorizarea Obiectivelor: Activare, Vânzare, Incasare, Mercantizare, Inventar- Coordonarea și Gestionarea Echipei: stabilirea priorităților pentru agenții de vânzări, planificarea, organizarea și controlul activității agenților, supervizarea respectării politicii comerciale a firmei ,- Dezvoltarea și Implementarea Strategiilor de Vânzare: Propunerea și implementarea de noi campanii de promovare, identificarea modalităților de creștere a vânzărilor,- Raportare și Analiză: Întocmirea rapoartelor periodice de activitate, analiza periodică a vânzărilor și luarea de măsuri pentru creșterea acestoraOferim:- Lucru intr-o echipa tanara
BUCOVINA SA

Asistent Director Vânzări


Candidatul ideal CERINTEStudii superioareLimba engleză - nivel avansatCunoștințe operare PC (MS Office)Capacitate de planificare, organizare, prioritizare si monitorizare.Seriozitate, punctualitate, atentie;Persoana organizata si ordonata;Tact, amabilitate, fluenta verbalaExcelente abilități de negociere și relaționareDisponibilitate de a călători în interes de serviciu.Abilitati de planificare si organizare a activitatilor.Descrierea jobului RESPONSABILITATIMenține și dezvoltă relații comerciale cu clienții existenți Asigură calitatea serviciilor pre și post-vânzareNegociază prețurile/cantitățile/produsele cu cliențiiAsigurară interfaţa între angajaţii Departamentului Vânzări şi alte departamente ale firmei, precum şi cu clienţii, furnizorii şi distribuitorii.Rezolvă rapid şi eficient reclamaţiilor referitoare la calitate, cantitate, ambalaje, termene de livrare sau alte condiţii prevăzute în contractele interne.Elaborează şi propune spre aprobare informări cu suplimentări de comenzi
HS BACO PANELS S.​R.​L.​

Contabil Sef /​ Director Economic


Candidatul ideal * Absolvent studii economice superioare* Experientă in departamentul financiar contabil al unei societati de minim 4 – 5 ani, ideal si in domeniu productie cu ciclu lung de fabricatie* Cunostinte despre credite, evaluari, asigurari* Cunostinte despre proiecte de investitii cu fonduri nerambursabile* Cunoasterea programului de contabilitate si gestiune Saga* Cunoștințe PC: MSOffice (Word, Excel obligatoriu)* Flexibilitate, abilităţi da a gestiona simultan mai multe sarcini* Abilități de comunicare și relaționare, inclusiv cu institutii, banci* Persoană discretă, responsabilă, organizată, cu capacitate de analiză și sinteză* Viziune de ansamblu a activitatilor de grup de firmeDescrierea jobului - inchiderea conturilor contabile si a bilanturilor semestriale si anuale- depunerea tuturor raportarilor catre Autoritati ( declaratii fiscale, bilanturi contabile, declaratii intrastat, si orice alte declaratii obligatorii
NUTRIENTUL SA

Director Zonal Vanzari


Candidatul ideal Rodbun este in cautare de profesionisti gata să devină membrii cheie ai echipei, în calitate de Director Zonal pentru toate regiunile țării. Compania este în continuă expansiune, iar căutarea se îndreaptă către persoane ambițioase, cu abilități excelente de vânzare și o înțelegere profundă a pieței agricole locale.Candidatul potrivitUn bun vânzător cu o carieră stabilă și o experiență de minim 3 ani in vanzari;Un om ambițios, competitiv, cu putere de muncă, cu o atitudine de învingător;Un bun organizator, team-player,cu o atitudine pozitiva, sociabil, capabil;Carnet conducere categoria B obligatoriu;Este disponibil la călătorii pe parcursul anului în zona alocata;Experiența anterioară în agribusiness nu este obligatorie, dar poate reprezenta un avantajDescrierea jobului Principalele caracteristici ale poziției:Dezvoltarea și menținerea relațiilor cu clienții existenți, precum și identificarea și atragerea de noi clienți;Prezentarea și promovarea eficientă a produselor
RODBUN GRUP S.​A.​

Media netă estimată pe baza celor 79 de salarii introduse în Salario: 7000 RON/Luna

Director Operational National


Candidatul ideal Studii Superioare : Absolvent de electrotehnică, energetică, inginerie sau construcții sau economice dar cu experiență solida in domeniul tehnic. Experiență Managerială de minim 3 ani: Experiență dovedită în gestionarea echipelor de peste 30-50 de persoane pe diverse șantiere. Cunoștințe Specifice: Cunoștințe în domeniul energetic și/sau în domeniul construcțiilor, inclusiv familiarizarea cu tehnologiile și metodologiile specifice. Abilități: Gândire strategică, luare de decizii rapide, adaptabilitate, soluționare de probleme, operare PC (MS Office, sisteme ERP), permis de conducere categoria B și disponibilitate la deplasări. Limbi Străine: Engleză la nivel avansat.Descrierea jobului Organizarea, coordonarea și supervizarea echipelor operaționale. Gestionarea resurselor (materiale, financiare, umane) și asigurarea respectării bugetului. Supravegherea progresului lucrărilor și asigurarea conformității cu standardele de siguranță și tehnologice. Planificarea și monitori
ENSYS RENEWABLE SOLUTIONS S.​A.​

Director VÂnzĂri (coordonator)


Candidatul ideal Cerinte:- Experienta într-o functie de conducere si de coordonare- Spirit organizatoric, dinamism si adaptabilitate- Abilitati de comunicare, prezentare si negociereDescrierea jobului Responsabilitati:- sa faca cercetari de piata si sa evalueze rezultatele si sa traseze planuri pentru activitatile viitoare de vânzari, tinând cont de aceste date- este obligat sa raporteze regulat la conducerea firmei cu privire la vânzarile facute- trebuie sa comunice permanent cu echipa de vânzari si cu celelalte departamente- sa gaseasca solutii pentru problemele frecvente care apar în legatura cu rezolvarea sarcinilor de serviciu- monitorizarea permanenta a pietei si a concurentei si elaborarea strategiei eficiente de mentinere a pozitiei pe piata- cresterea prestigiului de marca si crearea unei imagini cat mai bune pentru produsele comercializate de firma- coordoneaza si gestioneaza activitatea de vanzare si distributie a produselor, implementeaza politica de vanzare pentru produse
FAD 22 SRL

Director Adjunct Operatiuni (constructii)


Candidatul ideal Suntem in cautarea persoanei potrivite care sa ocupe pozitia de Director Adjunct Operatiuni pentru unul dintre clienții diviziei de management consulting a BDO.Clientul este o companie antreprenoriala, cu o vasta experienta in domeniul constructiilor civile din Iasi, care a creat o noua divizie de servicii rapide pentru mici reparatii de instalatii electice si sanitare, amenajari si monjaj/ reparatii mobila si tamplare PVC.Experiență și abilități necesare:Absolvent studii superioare profil tehnic/ constructii.Minim 3 ani experienta in coordonarea unei echipe in proiecte de constructii.Experienta de lucru in calitate de inginer constructii/ instalatii.Senioritate în abordarea și gestionarea tuturor provocărilor care pot apărea.Abilitati foarte bune de:implementare si coordonare procesesoluționarea problemelorDescrierea jobului Ce vei face:Vei avea rolul de a coordona procesul operational al unei linii de business din cadrul companiei.Aceasta pozitie implica supervizarea
BDO BUSINESS ADVISORY SRL

Director Adjunct Operatiuni


Candidatul ideal Suntem in cautarea persoanei potrivite care sa ocupe pozitia de Director Adjunct Operatiuni pentru unul dintre clienții diviziei de management consulting a BDO.Clientul este o companie antreprenoriala, cu o vasta experienta in domeniul constructiilor civile din Iasi, care a creat o noua divizie de servicii rapide pentru mici reparatii de instalatii electice si sanitare, amenajari si monjaj/ reparatii mobila si tamplare PVC.Experiență și abilități necesare:Absolvent studii superioare profil tehnic/ constructii.Minim 3 ani experienta in coordonarea unei echipe in proiecte de constructii.Experienta de lucru in calitate de inginer constructii/ instalatii.Senioritate în abordarea și gestionarea tuturor provocărilor care pot apărea.Abilitati foarte bune de:implementare si coordonare procesesoluționarea problemelorDescrierea jobului Ce vei face:Vei avea rolul de a coordona procesul operational al unei linii de business din cadrul companiei.Aceasta pozitie implica supervizarea
BDO BUSINESS ADVISORY SRL

Director De Vanzari | Manager De Vanzari


Candidatul ideal Căutăm în echipa noastră o persoană care:1. Are experiență în creșterea unei echipe de la 0, oferim suportul si instrumentele necesare pentru asta.2. Știe tehnici de vânzări3. A lucrat într-un CRM sau este familiar cu un sistem de genul.4. Ii plac provocările5. Știe să coordoneze/verfice/motiveze colegii6. Știe să facă rapoarte și să le analizeze7. Știe să alcătuiască un plan de vânzări8. Știe să angajeze/instruiească colegi noi – onboarding.Descrierea jobului Descrierea funcțieiCăutăm Director Vânzări care va gestiona echipa de vânzări din Compania noastră Latte – coffee to go, care va îmbunătăți relațiile dintre companie înregistrând și o performanța în vânzări.Despre noiOferim afacere la cheie de la 0 pana la primele vânzări. Avem un concept interesant si foarte interactiv pe care vrem să îl extindem cu ajutorul tău - Cafenele self-service coffee to go.Creștem rapid și activ, în ultimele 6 luni ne bucurăm de rezultate mari, reușind să creștem semnificativ numărul de
ZENA CONCEPT S.​R.​L.​

Contabil Sef /​ Director Economic


Candidatul ideal * Absolvent studii economice superioare* Experientă in departamentul financiar contabil al unei societati de minim 4 – 5 ani, ideal si in domeniu productie cu ciclu lung de fabricatie* Cunostinte despre credite, evaluari, asigurari* Cunostinte despre proiecte de investitii cu fonduri nerambursabile* Cunoasterea programului de contabilitate si gestiune Saga* Cunoștințe PC: MSOffice (Word, Excel obligatoriu)* Flexibilitate, abilităţi da a gestiona simultan mai multe sarcini* Abilități de comunicare și relaționare, inclusiv cu institutii, banci* Persoană discretă, responsabilă, organizată, cu capacitate de analiză și sinteză* Viziune de ansamblu a activitatilor de grup de firmeDescrierea jobului - inchiderea conturilor contabile si a bilanturilor semestriale si anuale- depunerea tuturor raportarilor catre Autoritati ( declaratii fiscale, bilanturi contabile, declaratii intrastat, si orice alte declaratii obligatorii
NUTRIENTUL SA

Angajam Director Vanzari Pentru Viile Sibiului


Candidatul ideal În efortul nostru de a continua să creștem și să ne consolidăm poziția pe piață, căutăm un Director de Vânzări dedicat și talentat pentru a se alătura echipei noastre din Viile Sibiului.Descrierea jobului Cerințe:Minim 5 ani de experiență în domeniul vânzărilor, cu un accent specific pe industria agricolă.Preferabil să dețină diplomă de inginer horticol sau o altă calificare relevantă în domeniul agricol.Disponibilitate pentru deplasări în țară, în funcție de necesități.Beneficii:Salariu motivant, în concordanță cu experiența și performanța candidatului.Oportunitatea de a lucra într-un mediu dinamic și stimulant, cu posibilități de dezvoltare profesională.Beneficii suplimentare, inclusiv mașină de serviciu și alte facilități.
BOREALIS MEDIA INTERNATIONAL S.​R.​L.​

Director Adjunct De Magazin Alba Iulia


Candidatul ideal Esti pregatit/a sa motivezi si sa coordonezi o echipa alaturi de Directorul de Magazin? Si sa te asiguri ca echipa ta are cea mai buna atitudine de vanzari si ofera clientilor nostri o experienta extraordinara la cumparaturi?Atunci tu poti fi Directorul Adjunct de Magazin (f/m) pe care il cautam!CE ITI OFERIMAi posibilitatea sa te alaturi unei companii de retail care isi doreste sa fie prima alegere a angajatilor in retail. Noi avem un mediu dinamic unde ideile tale sunt ascultate si esti implicat. Noi consideram dezvoltarea ta ca fiind extrem de importanta. In plus, ca Ambasador JYSK vei avea parte de urmatoarele:Oportunitati pentru propria dezvoltare si responsabilitate – ne propunem sa promovam intern 80% dintre manageri. Afla mai multe aici.Concursuri interne intre magazine si bonusuri pe masuraIesiri bianuale impreuna cu echipa Bonus competitiv care rasplateste vanzarile si rezultatele extraordinareUn program de lucru flexibil 20% reducere la produsele JYSK si la
JYSK ROMÂNIA SRL

Director Adjunct Magazin Jysk Sinaia


Candidatul ideal Esti pregatit sa motivezi si sa coordonezi o echipa alaturi de Directorul de Magazin? Si sa te asiguri ca echipa ta are cea mai buna atitudine de vanzari si ofera clientilor nostri o experienta extraordinara la cumparaturi?Atunci tu poti fi Directorul Adjunct de Magazin pe care il cautam!CE ITI OFERIMAi posibilitatea sa te alaturi unei companii de retail care isi doreste sa fie prima alegere a angajatilor in retail. Noi avem un mediu dinamic unde ideile tale sunt ascultate si esti implicat. Noi consideram dezvoltarea ta ca fiind extrem de importanta. In plus, ca Ambasador JYSK vei avea parte de urmatoarele:· Oportunitati pentru propria dezvoltare si responsabilitate – ne propunem sa promovam intern 80% dintre manageri. Afla mai multe aici.· Concursuri interne intre magazine si bonusuri pe masura· Iesiri bianuale impreuna cu echipa · Bonus competitiv care rasplateste vanzarile si rezultatele extraordinare· Un program de lucru flexibil · 20% reducere la produsele JYSK si
JYSK ROMÂNIA SRL
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 308 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.